abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 30 juli 2017 @ 20:04:37 #151
206731 Mortaxx
Doomer
pi_172791897
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik snap dat echt niet.
je moet het gewoon zelf interpreteren! Misschien kwam er wel een andere draak om ze te redden of vertelde tyrion een hele goede grap en kreeg iedereen buikpijn van het lachen en gingen ze er snel vandoor
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Forum Admin zondag 30 juli 2017 @ 20:04:47 #152
35723 crew  GGMM
pi_172791902
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
En als je je echt zo irriteert aan dit soort dingen
ergert.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172791927
Vannacht om 3 uur *O*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 30 juli 2017 @ 20:07:27 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172791967
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
Vannacht om 3 uur *O*
Morgenavond pas kijken, maar wel zin in _O_
Oh.
  Forum Admin zondag 30 juli 2017 @ 20:09:19 #155
35723 crew  GGMM
pi_172792020
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Morgenavond pas kijken, maar wel zin in _O_
Waarom leg je mijn vraagstuk niet uit?? :?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172792043
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Morgenavond pas kijken, maar wel zin in _O_
Ik heb met een kut-smoes een opdracht tot dinsdag uitgesteld om vannacht GoT te kunnen kijken :@
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 20:11:09 #157
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172792078
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Waarom leg je mijn vraagstuk niet?? :?
Goeie zin.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172792098
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, ik snap dat echt niet.
Ik vond het wel een interessante vraag, dus ik heb het even opgezocht (vanaf 6:00 ongeveer).


Ze zijn hopeloos verloren, dan komt Drogon, die fikt er een stuk of 20 af en bijt er een paar doormidden. De rest begint die draak aan te vallen, en dat zijn er zo veel dat Dany moet vluchten op de rug van de draak.

In het volgende shot zijn alle vijanden weg/dood.
  zondag 30 juli 2017 @ 20:11:56 #159
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172792102
quote:
11s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb met een kut-smoes een opdracht tot dinsdag uitgesteld om vannacht GoT te kunnen kijken :@
Kan je toch beter gewoon maandag maken en daarna lekker relaxed het kijken :@
Oh.
  Forum Admin zondag 30 juli 2017 @ 20:12:52 #160
35723 crew  GGMM
pi_172792126
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vond het wel een interessante vraag, dus ik heb het even opgezocht.


Ze zijn hopeloos verloren, dan komt Drogon, die fikt er een stuk of 20 af en bijt er een paar doormidden. De rest begint die draak aan te vallen, en dat zijn er zo veel dat Dany moet vluchten op de rug van de draak.

In het volgende shot zijn alle vijanden weg/dood.
Ja, dat viel mij dus ook op. Dit is exact het filmpje dat ik gekeken heb vanmiddag.

Maar JR-Style moet even wat logica toepassen die wij missen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172792270
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Kan je toch beter gewoon maandag maken en daarna lekker relaxed het kijken :@
Nee, Ik werk in de transport en zo'n opdracht kost mij 14 van de 24 uur in een dag. Thuiskomen = halfdood op bed neervallen. Dan maar een dagje uitstellen :P

Dit zal ik overigens voor geen enkele tv serie/programma of zelfs voetbalwedstrijd voor over hebben.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_172792311
Sorry, maar als schrijver of regisseur moet je toch ook denken, is dit wel zo logische etc. Dat onderscheidt het goede werk ook het slechte. Dat iets minder logisch wil niet gelijk zeggen dat de hele serie kut is, maar ik vraag me zulke dingen gewoon af tijden de pre-productie en film fase. Volgens mij wordt je gelijk het zwijgen opgelegd door de schrijver of regisseur als je dat aanhaalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odaiba op 30-07-2017 20:32:31 ]
pi_172792381
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:20 schreef Odaiba het volgende:
Sorry, maar als schrijver of regisseur moet je toch ook denken, is dit wel zo logische etc.
Dit zijn bewuste keuzes. Het gebeurt op zo'n project echt niet dat zoiets per ongeluk is hoor.

Het is fictie, het hoeft niet helemaal realistisch te zijn. De ene regisseur gaat daar anders mee om dan de andere.
  zondag 30 juli 2017 @ 20:41:00 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172792893
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:19 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, Ik werk in de transport en zo'n opdracht kost mij 14 van de 24 uur in een dag. Thuiskomen = halfdood op bed neervallen. Dan maar een dagje uitstellen :P

Dit zal ik overigens voor geen enkele tv serie/programma of zelfs voetbalwedstrijd voor over hebben.
Dan lijkt het me vermoeiender om minder 's nachts te slapen en dat je er daarna de hele dag last van hebt :+
Oh.
pi_172793930
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 23:15 schreef Aristoteless het volgende:

[..]

Wunwun is in Winterfell gecremeerd -O-
Oh, dacht dat hij die reus tussen de white walkers was uit E01 :')
pi_172794022
quote:
10s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Oh, dacht dat hij die reus tussen de white walkers was uit E01 :')
Ja heel geloofwaardig.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:38:45 #167
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172794475
Net de vorige ep gekeken. Damn, alles begint behoorlijk fucked te worden. De grote verhaallijnen beginnen nu goed door elkaar te lopen en het begin van het einde komt langzaam in zicht.

Blij met de ontwikkelingen mbt the North/Dragonstone alliantie.

Huiverig wat betreft sommige andere ontwikkelingen.

Zo is Eurons aanval wel heel makkelijk geschreven. Hij komt zogenaamd uit het niets zonder dat ook maar iemand het opmerkt en beland precies op de goede plek (bij de hoofdrolspelers) en weet ze ook levend in handen te krijgen. Dat vind ik goedkoop. Sandsnakes dus dood en Ellaria in handen van Cersei. Dat belooft weinig goeds.

De Snow/Stark alliantie is still going strong. Zeker nu ook Arya richting Winterfell trekt. :)

Cersei doet het wel redelijk, maar zoals Tyrion opmerkt, als Daenerys nu zou binnenvallen zou ze iedereen vermorzelen. Beetje gaar dat er zo dus ook omheen wordt gedraaid. Wat is het punt van een zwaar overweldigende macht hebben als je vervolgens maandenlang gaat zitten wachten totdat de vijand opgeeft? En Cersei zal ook nooit opgeven. Tyrion zou beter moeten weten. Ook dit vind ik weer niet heel overtuigend geschreven.

Daenerys heeft de grootste families in Westeros aan haar zijde, 3 draken, Dohtrakis en Unsullied. De enige reden dat Daenerys Kings Landing niet al heeft ingenomen is omdat de Game of Thrones dan eigenlijk al beslist is. Snap dat het nog wel een beetje spannend moet blijven, maar dit komt nu wel geforceerd spannend over.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172794656
D&D schreven de episode van vanavond. Nu maak ik me zorgen
  zondag 30 juli 2017 @ 21:45:50 #169
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_172794683
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:38 schreef VeX- het volgende:

Cersei doet het wel redelijk, maar zoals Tyrion opmerkt, als Daenerys nu zou binnenvallen zou ze iedereen vermorzelen. Beetje gaar dat er zo dus ook omheen wordt gedraaid. Wat is het punt van een zwaar overweldigende macht hebben als je vervolgens maandenlang gaat zitten wachten totdat de vijand opgeeft? En Cersei zal ook nooit opgeven. Tyrion zou beter moeten weten. Ook dit vind ik weer niet heel overtuigend geschreven.

Is het niet meer zijn bedoeling dat hij niet onnodig slachtoffers wil maken? Waar Daenarys ook voor (wil) staan. Cersei staat er nou niet echt om bekend dat ze maar iets geeft om haar inwoners :')
  zondag 30 juli 2017 @ 21:46:54 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172794711
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:44 schreef hafcfan het volgende:
D&D schreven de episode van vanavond. Nu maak ik me zorgen
:')
Oh.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:52:45 #171
400532 Forbry
Tja ...
pi_172794876
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:38 schreef VeX- het volgende:
Net de vorige ep gekeken. Damn, alles begint behoorlijk fucked te worden. De grote verhaallijnen beginnen nu goed door elkaar te lopen en het begin van het einde komt langzaam in zicht.

Blij met de ontwikkelingen mbt the North/Dragonstone alliantie.

Huiverig wat betreft sommige andere ontwikkelingen.

Zo is Eurons aanval wel heel makkelijk geschreven. Hij komt zogenaamd uit het niets zonder dat ook maar iemand het opmerkt en beland precies op de goede plek (bij de hoofdrolspelers) en weet ze ook levend in handen te krijgen. Dat vind ik goedkoop. Sandsnakes dus dood en Ellaria in handen van Cersei. Dat belooft weinig goeds.

De Snow/Stark alliantie is still going strong. Zeker nu ook Arya richting Winterfell trekt. :)

Cersei doet het wel redelijk, maar zoals Tyrion opmerkt, als Daenerys nu zou binnenvallen zou ze iedereen vermorzelen. Beetje gaar dat er zo dus ook omheen wordt gedraaid. Wat is het punt van een zwaar overweldigende macht hebben als je vervolgens maandenlang gaat zitten wachten totdat de vijand opgeeft? En Cersei zal ook nooit opgeven. Tyrion zou beter moeten weten. Ook dit vind ik weer niet heel overtuigend geschreven.

Daenerys heeft de grootste families in Westeros aan haar zijde, 3 draken, Dohtrakis en Unsullied. De enige reden dat Daenerys Kings Landing niet al heeft ingenomen is omdat de Game of Thrones dan eigenlijk al beslist is. Snap dat het nog wel een beetje spannend moet blijven, maar dit komt nu wel geforceerd spannend over.
Dat werd in de serie expliciet toegelicht. Dat er bij een frontale aanval te veel (onschuldige) slachtoffers zouden vallen, dat ze dat niet wilden...
Tails tell tales
  zondag 30 juli 2017 @ 21:55:35 #172
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_172794955
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat werd in de serie expliciet toegelicht. Dat er bij een frontale aanval te veel (onschuldige) slachtoffers zouden vallen, dat ze dat niet wilden...
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:45 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Is het niet meer zijn bedoeling dat hij niet onnodig slachtoffers wil maken? Waar Daenarys ook voor (wil) staan. Cersei staat er nou niet echt om bekend dat ze maar iets geeft om haar inwoners :')
Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat weet iedereen in Westeros. De inwoners zijn niet anders gewend na duizenden jaren aan conquerers. De inwoners van zullen haar er niet op aankijken net zo min als dat ze ook Robert niet aankeken of Aegon of iedereen in de geschiedenis. Ik vind het een zwak argument en het gaat er bij mij niet in.

Daarnaast, de vorige keer dat ze voor de middenweg kozen (met the Masters toen) mislukte het idee van Tyrion ook faliekant. Je zou zeggen dat ze ervan hebben geleerd. Maar nee hoor.

Daenerys heeft al gewonnen. Als GGRM het op geloofwaardige manier spannend had willen houden, had hij Daenerys niet zo'n overweldigende troepenmacht moeten geven.

[ Bericht 24% gewijzigd door VeX- op 30-07-2017 22:00:41 ]
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_172795402
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

We weten toch niet wat we dan in episode 4 krijgen :')
Nee dat moet nog blijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_172795528
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:55 schreef VeX- het volgende:

[..]

[..]

Waar gehakt wordt vallen spaanders. Dat weet iedereen in Westeros. De inwoners zijn niet anders gewend na duizenden jaren aan conquerers. De inwoners van zullen haar er niet op aankijken net zo min als dat ze ook Robert niet aankeken of Aegon of iedereen in de geschiedenis. Ik vind het een zwak argument en het gaat er bij mij niet in.

Daarnaast, de vorige keer dat ze voor de middenweg kozen (met the Masters toen) mislukte het idee van Tyrion ook faliekant. Je zou zeggen dat ze ervan hebben geleerd. Maar nee hoor.

Daenerys heeft al gewonnen. Als GGRM het op geloofwaardige manier spannend had willen houden, had hij Daenerys niet zo'n overweldigende troepenmacht moeten geven.
Hoe is het een zwak argument? Het past precies bij het karakter Dany. Ze stelde heel haar Westeros aanval uit, omdat er een paar slaven het moeilijk hadden. Zodat ze die kon redden. Dan lijkt het me onlogisch als ze opeens in Westeros iedereen even gaat afslachten.
pi_172795570
quote:
11s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik heb met een kut-smoes een opdracht tot dinsdag uitgesteld om vannacht GoT te kunnen kijken :@
Baas! ^O^
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')