abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172743302
En toen was het tijd voor deel 2 van mijn klushuisje, ook wel Poppenhuis genoemd. O+ Ik zal even een overzichtje maken met voor, hoe het nu is, de tuin, en een to do list.

Voor:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn budget/diy tuin :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2017 19:44:06 ]
pi_172743653
Done. O+

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2017 19:44:22 ]
pi_172809168
Ben begonnen met de prikkelstruiken in mijn voortuin uitgraven. Ik ben op een kwart en mijn kliko is vol. :')

De plantjesfabriek doet het goed. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze week eindelijk eens wat plankjes schilderen denk ik.
  Spellchecker maandag 31 juli 2017 @ 16:35:36 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172810426
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:35 schreef maily het volgende:
Wat leuk allemaal! :)
Thnx O+
pi_172818077
Waar komt het behang in je kleedkamer vandaan?
Spoilers!
pi_172818237
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar komt het behang in je kleedkamer vandaan?
Van de kwantum, ik denk dat ze hem nog steeds wel hebben, ik ga even op de site kijken.

https://www.kwantum.nl/ca(...)3d0311087%3bpage%3d4

Ik vind dat hij op de site geler oogt dan in het echt. Maar dat kan ook aan mijn scherm liggen natuurlijk.

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 22:19:38 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 23:48:53 #8
335643 faptist
Maakt fouten
pi_172820433
Ah nu ik alles zo achter elkaar zie ben ik zo trots op je! Wat heb je al veel gedaan en wat ziet alles er heerlijk eigen uit. Ik hoop dat je er nog vele jaren in kan blijven wonen.
Trouwens, die tegels hè.. waar komen die vandaan? Al die verschillende printjes dus. O+
pi_172820751
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:48 schreef faptist het volgende:
Ah nu ik alles zo achter elkaar zie ben ik zo trots op je! Wat heb je al veel gedaan en wat ziet alles er heerlijk eigen uit. Ik hoop dat je er nog vele jaren in kan blijven wonen.
Trouwens, die tegels hè.. waar komen die vandaan? Al die verschillende printjes dus. O+
Dankjewel, wat lief. :@

Die komen van de hornbach vandaan! Ze hebben heel veel van dat soort tegels.

https://www.hornbach.nl/s(...)5612673/artikel.html

Het zijn vier plaatjes op een tegel, dus niet van die kleine rottegeltes om te moeten poetsen.
:@
pi_172848615
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 22:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Van de kwantum, ik denk dat ze hem nog steeds wel hebben, ik ga even op de site kijken.

https://www.kwantum.nl/ca(...)3d0311087%3bpage%3d4

Ik vind dat hij op de site geler oogt dan in het echt. Maar dat kan ook aan mijn scherm liggen natuurlijk.
Thanks. Op de overzichtsfoto zie ik dat hij me toch iets te druk is.
Spoilers!
pi_172865904
Ik heb een gordijndilemma.. ik vind ze zo belachelijk duur, maar als ik straks een grijze bank heb zijn die jaren '80 bruine gordijnen echt raar. Ik heb bij de Ikea gekeken en ik zou voor 60 euro wel net niet gordijnen kunnen scoren. Als in, het is een vooruitgang maar ik word er niet echt happy van. Dus nu denk ik eraan om ze maar zelf te gaan maken.

Misschien heeft iemand hier nog wel goede budget tips?
  woensdag 2 augustus 2017 @ 23:05:25 #12
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_172867179
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een gordijndilemma.. ik vind ze zo belachelijk duur, maar als ik straks een grijze bank heb zijn die jaren '80 bruine gordijnen echt raar. Ik heb bij de Ikea gekeken en ik zou voor 60 euro wel net niet gordijnen kunnen scoren. Als in, het is een vooruitgang maar ik word er niet echt happy van. Dus nu denk ik eraan om ze maar zelf te gaan maken.

Misschien heeft iemand hier nog wel goede budget tips?
Woonexpress? daar ben ik geslaagd voor betaalbare shutters in een rare grote/lange maat.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 07:52:20 #13
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_172870167
Kwantum, leenbakker of gamma praxis
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  Knikkerking donderdag 3 augustus 2017 @ 08:12:31 #14
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_172870266
Gaaf hoor 8-)
Niet helemaal mijn smaak, maar ik zie wel dat het een (waarschijnlijk de jouwe :P) smaak heeft, en dat is super ^O^

Veel plezier in je stekkie in ieder geval. Ook met klussen nog! (waar is die "todo-lijst" eigenlijk, waar je het in de TS over hebt?)
pi_172876898
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een gordijndilemma.. ik vind ze zo belachelijk duur, maar als ik straks een grijze bank heb zijn die jaren '80 bruine gordijnen echt raar. Ik heb bij de Ikea gekeken en ik zou voor 60 euro wel net niet gordijnen kunnen scoren. Als in, het is een vooruitgang maar ik word er niet echt happy van. Dus nu denk ik eraan om ze maar zelf te gaan maken.

Misschien heeft iemand hier nog wel goede budget tips?
Hema misschien? Of online bestellen, websites zoals veneta hebben relatief betaalbaar op maat gemaakt; https://www.veneta.com/gordijnen/
pi_172896903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 07:52 schreef lipje het volgende:
Kwantum, leenbakker of gamma praxis
Kwantum inderdaad, uit de gratis op maat-selectie.

Superleuk project om te volgen!
pi_172900181
Yaaay! Mijn gordijntje hangt! En hij is mooi gelukt dus ik ga de grote gordijnen ook maar met mijn moeder maken denk ik. de keuken oogt een beetje donker doordat de gordijnen voor nog dicht zaten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172916359
Ik moet zeggen dat ik het een bijzonder project vind. Als m'n vriendin dergelijke kleuren zou voorstellen zou ik gillend weglopen, maar over smaak valt niet te twisten :P

Het is in ieder geval een bewonderenswaardig resultaat ^O^
pi_173121175
Langzaam ga ik door. Ik had dus al een bank gescoord op marktplaats die ik begin september op kan halen. En heb nu ook witte gordijnen met een doorschijnend printje gevonden voor mijn woonkamer op marktplaats. Die donkerbruine tapijten beginnen mijn neus een beetje uit te komen. :+

Had van de week al wat prikkelmonsters uitgegraven en mijn vriend heeft me geholpen met de rest. Ga er nog een simpel tuinhekje wegzetten. En we hebben nog een spiegel opgehangen, wat meubels verschoven enzo. Maar echte foto's komen wel weer als de bank er is.

Moet nu echt aan mijn doorgeefluik gaan beginnen zodat het stoffige werk gedaan is als de "nieuwe" spullen er zijn.

Oh en ik ga vanaf deze week vrijwilligerswerk doen bij een kringloop. Past wel mooi in een lijn met wat ik graag doe. O+

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2017 21:17:48 ]
pi_173297446
Ik heb wat nieuwe foto's, en "nieuwe" gordijnen. (En eigenlijk last van uitstel gedrag, zo het doorgeefluik schuren, lekker stof de woonkamer in blazen. :'( ).

Wat mensen trouwens wel niet doen. :@ Ik had 20 euro geboden op witte Ikea gordijnen die al uit de collectie zijn, maar waar ik vroeger echt een Crush op had, maar mijn ex vond ze verschrikkelijk. Mocht ze zo alle 6 op komen halen. En toen vertelde die vrouw, dat ze ze als klusgordijnen gekocht had. Ze zien er hartstikke nieuw en wit uit. Wie koopt er nu nieuwe gordijnen als klusgordijnen. :o Die verbazing moest er even uit hoor.

Ik moet ze nog inkorten maar heb wel wat foto's. Ook heeft mijn vriend een hekje in de voortuin gezet! O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173298722
Oké, het is niks voor mijn huis. Maar ik vind het zo leuk wat je tot nu toe hebt gedaan!
En je foto's zijn zo mooi, het zou zo op een woon site kunnen! Echt goed gedaan 👍
pi_173298723
Te veel geklikt...
pi_173299857
Wat een onwijs leuk stijltje heb je zeg! Complimenten hoor ^O^.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173302376
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:53 schreef Kirb het volgende:
Wat een onwijs leuk stijltje heb je zeg! Complimenten hoor ^O^.
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 13:00 schreef Angelfrouk het volgende:
Oké, het is niks voor mijn huis. Maar ik vind het zo leuk wat je tot nu toe hebt gedaan!
En je foto's zijn zo mooi, het zou zo op een woon site kunnen! Echt goed gedaan 👍
Heel erg bedankt! O+
pi_173302490
Ik ben klaar met schuren. De rest van de week ben ik iets drukker dus dan kan ik lekker tussendoor nog even vullen, en dan schilderen. Dan na het weekend het blad erop. Heb ook nog een foto van het zonlicht door de gordijnen. Zo mooi. _O_ En de kat is eindelijk van zijn stofzuiger/schuurmachine angst af volgens mij. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173302874
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 08:12 schreef Atmoz het volgende:
Gaaf hoor 8-)
Niet helemaal mijn smaak, maar ik zie wel dat het een (waarschijnlijk de jouwe :P) smaak heeft, en dat is super ^O^

Veel plezier in je stekkie in ieder geval. Ook met klussen nog! (waar is die "todo-lijst" eigenlijk, waar je het in de TS over hebt?)
Ik lees nu pas de vraag naar een To Do lijst. Hij werd zo lang dat ik er bang van werd. Kan wel nog een poging wagen. _O-
pi_173303061
Ik praat een beetje veel achter elkaar soms, maar het is voor mezelf af en toe ook gewoon een lief klusdagboek topic.

Heb even een lijstje gemaakt met wat ik het liefst nog voor mijn housewarming op 16 september af wil maken:

*Naar de stort
*Doorgeefluik schilderen
*Blad op het doorgeefluik
*De muurplinten (Hulp van mijn vriendinnen O+ )
*Mijn hangplank voor mijn kruidenplantjes
*gordijnen inkorten
*Bank ophalen
*Keukenplanken schilderen en ophangen
*schilderijplank woonkamer

En in de ideale wereld schilder ik ook de hele keuken nog even wit en knal ik nog met mijn vriend de plafondplinten in de keuken er tegen aan.
pi_173303094
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:53 schreef Fripsel het volgende:
Wie koopt er nu nieuwe gordijnen als klusgordijnen. :o Die verbazing moest er even uit hoor.
Je staat in de ikea om lampen (peertjes) te kopen en denkt 'shit ik heb nog gordijnen nodig tijdens de verbouwing' en trekt dan het goedkoopste pak dat past uit het rek. Gaat sneller dan ergens een tweedehandsje scoren :P.
pi_173303118
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:43 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Je staat in de ikea om lampen (peertjes) te kopen en denkt 'shit ik heb nog gordijnen nodig tijdens de verbouwing' en trekt dan het goedkoopste pak dat past uit het rek. Gaat sneller dan ergens een tweedehandsje scoren :P.
Maar kranten plak je gratis op het raam? :@ :@
pi_173303161
quote:
1s.gif Op maandag 21 augustus 2017 16:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar kranten plak je gratis op het raam? :@ :@
Die kunnen niet open als je goed licht wil om te beoordelen of de muurverf de juiste kleur is. Of even aan de kant als je het kozijn wil verven. En kranten houden vrij veel licht tegen, dus dan is het altijd 'donker' binnen.

Ik snap het wel, ik zou zo hetzelfde gedaan kunnen hebben :+. Met een nee/nee sticker krijg je ook niet echt veel kranten binnen.
pi_173303722
Foutje wilde de OP wijzigen. :(

Oh dat kan niet meer. :@ :@

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 17:14:28 ]
pi_173309474
Toch nog even snel in de grondverf gezet. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer nieuwe bloemen die ik van zaadjes opgekweekt heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2017 21:15:11 ]
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 07:10:34 #33
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_173315631
Na al je verhalen over roze en glitters in de SC, had ik een beeld in mijn hoofd van een 4jarige meisjeskamer alleen zonder Frozen poster :+
Maar wauw O+ wat is het leuk en mooi geworden! Complimenten _O_
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_173316574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 07:10 schreef TaMieke het volgende:
Na al je verhalen over roze en glitters in de SC, had ik een beeld in mijn hoofd van een 4jarige meisjeskamer alleen zonder Frozen poster :+
Maar wauw O+ wat is het leuk en mooi geworden! Complimenten _O_
_O-

Dankjewel. O+
pi_173316654
Handig zo'n doorgeefluik ^O^ En die zonnebloem O+ De gordijnen passen goed bij de rest en het idee van klusgordijnen had ik ook zelf kunnen bedenken om te gebruiken. Tegen de vloer gooi ik wel kranten maar tegen een raam? Je moet idd wel genoeg licht binnenkrijgen. Dan maar gordijnen die je zo weg kunt gooien zonder problemen.
mag het weten
pi_173317629
Coole koelkast heb je :P
  Moderator dinsdag 22 augustus 2017 @ 11:14:04 #37
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_173320037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 11:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb dit topic even ingedeeld onder het kopje Projecten :)
Thnx!

Vanaf welke temperatuur zouden jullie niet meer met verf aan de slag gaan? :+
pi_173322419
Ok een kozijn wit verven geeft wel heel veel voldoening. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173343713
De derde laag zit erop en ik ben heel trots want ik heb nog geen druiper gevonden. 8-) Kan niet wachten tot het blad erop ligt. Gaat na het weekend worden. Moet mijn pa nog even de zaag afmetingen doorgeven. Twijfel nog hoe breed ik het blad wil.
pi_173343996
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 12:52 schreef Fripsel het volgende:

[...]
Vanaf welke temperatuur zouden jullie niet meer met verf aan de slag gaan? :+
Vanaf een temperatuur dat ik zoiets heb: ik wil naar het zwembad of de zee zoals vandaag :+
mag het weten
pi_173385999
Mijn vader meet dit weekend even op hoe hij de inkepingen in het aanrechtblad moet maken zodat hij hem op maat kan zagen, en dan kan die in mijn doorgeefluik geplaatst worden. Extra ruimte in de keuken. _O_

Heb ook de knoop doorgehakt dat de gigantische hibiscus in de achtertuin er aan gaat. Moet alleen nog even een witte baby maken.
pi_173427972
Yaay woensdag avond mijn bank ophalen en het aanrechtblad erin. Nu moet ik even bedenken hoe ik mijn schilderij planken boven de bank wil maken voor zo min mogelijk geld. :+ O-)
pi_173430834
Lekker bezig weer O+
pi_173443439
Eindelijk die extra plank in mijn keuken gemaakt :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem perongelijk net iets te smal gemaakt. Hij is wel expres niet zo diep als de onderste plank, dan hoef ik er niet zo onder te duiken om daar bij mijn spulletjes te komen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 15:52:11 ]
  maandag 28 augustus 2017 @ 16:42:21 #46
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_173444394
Zo gaat het nog prima toch? En anders zet je het vast met een spijkertje of wat houtlijm: :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_173444618
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:42 schreef monsterd. het volgende:
Zo gaat het nog prima toch? En anders zet je het vast met een spijkertje of wat houtlijm: :)
Ja hij ligt er verder wel prima op maar netjes is anders. :+
pi_173445819
Dat soort kleine dingetjes maken het een thuis O+
pi_173500239
Whoop Whoop! Gister avond de bank opgehaald. Vlak voor we willen vertrekken zegt mijn vader alleen opeens doodleuk "Ehm ja, die bank gaat niet door de voordeur passen, dus we moeten langs achter..". (Lees, naar het eind van de steeg, tuin door, schuur door, door de krappe keuken, over het aanrecht getild de woonkamer in.. :{ ). Heb hem toch maar even extra hulp laten regelen. :@ :@ De bus kon ook niet dicht, gelukkig konden de deuren dichtgeknoopt worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik hem zag was ik bang dat ik hem misschien onderschat had maar hij laat de ruimte juist groter lijken. O+ En hij zit zo lekker. O+
pi_173512670
Wat gezellig O+
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')