abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 12:47:47 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735219
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sarah Huckabee Sanders - Press Secretary
the Mooch - Enforcer

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 12:52:15 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735333
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172735349
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:54:30 #4
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172735379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
Misschien heeft ie nog niet gescheten vandaag
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:57:23 #5
192592 SureD1
------------------------------
pi_172735447
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Misschien heeft ie nog niet gescheten vandaag
4 uur sinds zijn laatste tweet... komt wel...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:57:37 #6
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172735457
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of McCain dit een paar dagen terug al wist toen hij ervoor stemde om het debat te starten.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:46 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735487
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:54 schreef Szura het volgende:

[..]

Misschien heeft ie nog niet gescheten vandaag
Hij is vroeg wakker gemaakt. Dat zal het zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 12:59:56 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735511
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd of McCain dit een paar dagen terug al wist toen hij ervoor stemde om het debat te starten.
Dat zou echt een trollmeister actie zijn geweest.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:04:41 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172735589
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:06:01 #10
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_172735609
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
Meestal is het rond dit tijdstip tijd voor wake up and smell the tweets. *O* Het is nu 7 uur 's ochtends in het Witte huis.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:09:59 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172735701
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:06 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Meestal is het rond dit tijdstip tijd voor wake up and smell the tweets. *O* Het is nu 7 uur 's ochtends in het Witte huis.
Zijn laatste tweet is van 4 uur geleden. Misschien slaapt hij uit vandaag..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:10:35 #12
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172735715
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef Ulx het volgende:
Geen tantrum op twitter door Trump. Geen Elzies en Nintex te zien.
Beetje anticlimax wel.
Refragmental likt zijn gapende wond, die heeft zijn bekomst al gehad. Er zit iets aan te komen mbt het FBI onderzoek, wat bijzonder explosief zal zijn..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 13:12:51 #13
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735772
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zijn laatste tweet is van 4 uur geleden. Misschien slaapt hij uit vandaag..
Low energy, no stamina. Figures.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 13:15:21 #14
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172735830
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]


[..]


[..]

Refragmental likt zijn gapende wond, die heeft zijn bekomst al gehad. Er zit iets aan te komen mbt het FBI onderzoek, wat bijzonder explosief zal zijn..
Daar verwacht ik ook wel een lek. Gewoon om even aan te geven dat Mueller niet bang te maken is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172735950
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:10 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

[..]

[..]

Refragmental likt zijn gapende wond, die heeft zijn bekomst al gehad. Er zit iets aan te komen mbt het FBI onderzoek, wat bijzonder explosief zal zijn..
Gapende wond nog wel. :')
Ik ben niet pro of anti obamacare, boeit me geen drol. Maar blijkbaar kan en mag dat niet in dit topic zoals bij veel dingen hier.
pi_172735961
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer het Witte Huis zelf. Trump, Mooch.

Tillerson doet het best goed inderdaad. Maar dat hij nu vrij neemt kan ook duiden op botsende ego's (of puur verstand van de kant van Tillerson).

Mnuchin vind ik redelijk zwak, maar goed, sommig beleid is dan ook met geen mogelijkheid te spinnen.
Trump is in mijn ogen niet echt een succesvolle zakenman in tegenstelling tot zijn vader. Het is veelal een rijkeluiszoontje dat lekker heeft gespeculeerd met geld en connecties van pa met niet al te veel succes. Het is wel een goede showman en marketeer. Hij heeft zijn echte fortuin namelijk verdiend met de illusie dat hij een goede zakenman is. Pas door The Apprentice en alle licentiedealtjes waarbij hij enkel zijn merknaam verkocht heeft hij echt weer geld verdiend. Dat verschil zie je ook goed aan zijn handelingswijze en het bijbehorende falen als president. Als het ook maar een klein beetje inhoudelijk wordt haakt hij af en dat kan simpelweg niet als president.
En zo'n Scaramucci doet natuurlijk niet heel veel aan het 'managen van het land' als communicatiedirecteur. Die zit daar gewoon als surrogaat van Trump een beetje de clown uit te hangen.

Tillerson is dan weer met handen en voeten gebonden omdat het State Department geen enkel mandaat en nauwelijks middelen krijgt. En bovendien heeft hij te maken met een president die z'n poging om solide buitenlandbeleid te voeren regelmatig met een paar tweets weer op de kop zet.
Van Mnuchin hoor of zie ik eigenlijk weinig, maar ook daar geldt volgens mij meer dat het lastig werken is onder een president die volkomen incompetent is en zich steeds weer laat leiden door wat degene die hem het laatst heeft gesproken in z'n oor heeft gefluisterd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:26:39 #17
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172736094
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172736149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Trump is in mijn ogen niet echt een succesvolle zakenman in tegenstelling tot zijn vader. Het is veelal een rijkeluiszoontje dat lekker heeft gespeculeerd met geld en connecties van pa met niet al te veel succes. Het is wel een goede showman en marketeer. Hij heeft zijn echte fortuin namelijk verdiend met de illusie dat hij een goede zakenman is. Pas door The Apprentice en alle licentiedealtjes waarbij hij enkel zijn merknaam verkocht heeft hij echt weer geld verdiend. Dat verschil zie je ook goed aan zijn handelingswijze en het bijbehorende falen als president. Als het ook maar een klein beetje inhoudelijk wordt haakt hij af en dat kan simpelweg niet als president.
En zo'n Scaramucci doet natuurlijk niet heel veel aan het 'managen van het land' als communicatiedirecteur. Die zit daar gewoon als surrogaat van Trump een beetje de clown uit te hangen.

Tillerson is dan weer met handen en voeten gebonden omdat het State Department geen enkel mandaat en nauwelijks middelen krijgt. En bovendien heeft hij te maken met een president die z'n poging om solide buitenlandbeleid te voeren regelmatig met een paar tweets weer op de kop zet.
Van Mnuchin hoor of zie ik eigenlijk weinig, maar ook daar geldt volgens mij meer dat het lastig werken is onder een president die volkomen incompetent is en zich steeds weer laat leiden door wat degene die hem het laatst heeft gesproken in z'n oor heeft gefluisterd.
Wat dat betreft legt Trump veel onderdelen van de regering stil, door complete desinteresse of directe tegenwerking. Dat was ook de belangrijkste boodschap wat mij betreft uit de gelekte gesprekken tussen Collins en Reed.
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 13:31:06 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172736187
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:20 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Gapende wond nog wel. :')
Ik ben niet pro of anti obamacare, boeit me geen drol. Maar blijkbaar kan en mag dat niet in dit topic zoals bij veel dingen hier.
Maar ben je het ermee eens dat het hele presidentschap van Trump tot nu toe een episch faalfestijn is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:49:50 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172736558
Eerlijk gezegd staat dat voor mij iig redelijk los van wat er vannacht gebeurd is. Het is niet zo dat als deze bill erdoor kwam dat ik dan had gedacht: "Nou, dat heeft Trump toch maar mooi voor elkaar gekregen." Buiten dat straalt het meer af op McConnell imho.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:51:35 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172736591
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerlijk gezegd staat dat voor mij iig redelijk los van wat er vannacht gebeurd is. Het is niet zo dat als deze stem erdoor kwam dat ik dan had gedacht: "Nou, dat heeft Trump toch maar mooi voor elkaar gekregen." Buiten dat straalt het meer af op McConnell imho.
Dit straalt op de hele GOP af. Zeven jaar hadden ze de tijd (of was het nou 17?? :') ) en dit is wat ze ermee doen terwijl ze in het Huis en de Senaat de meerderheid hebben _O- _O-.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172736745
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Eerlijk gezegd staat dat voor mij iig redelijk los van wat er vannacht gebeurd is. Het is niet zo dat als deze bill erdoor kwam dat ik dan had gedacht: "Nou, dat heeft Trump toch maar mooi voor elkaar gekregen." Buiten dat straalt het meer af op McConnell imho.
Het heeft sowieso allemaal weinig met Trump te maken. In tegenstelling tot Obama heeft Trump geen enkele sturende rol in het zorgdebat. Hij weet ook totaal niet waar het over gaat, wat de consequenties van maatregelen zijn en waarom bepaalde mensen voor- of tegenstander zouden zijn van specifieke onderdelen van zo'n wet. Natuurlijk hadden Trump en z'n trollegertje hier victorie gekraaid als de skinny repeal door de senaat was gekomen, maar zowel met overwinningen als met nederlagen op het vlak van dit soort beleid heeft hij heel weinig van doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:01:14 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172736763
Die TT, I lolled :D
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 14:04:34 #24
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172736816
Met de nederlagen heeft hij veel te maken. Hij gooit zijn mening om de dag om èn hij kan of wil zijn ideeën niet verkopen aan de GOP. Logisch dat ze hem in het congres niet vertrouwen. Een Mean bill, weet je nog?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172736916
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:04 schreef Ulx het volgende:
Met de nederlagen heeft hij veel te maken. Hij gooit zijn mening om de dag om èn hij kan of wil zijn ideeën niet verkopen aan de GOP. Logisch dat ze hem in het congres niet vertrouwen. Een Mean bill, weet je nog?
Dat boeit verder niet zoveel. Hij hoeft enkel z'n krabbeltje eronder te zetten en aangezien het hem toch enkel om infantiele zaken als 'winnen' gaat doet hij dat met liefde. Het is natuurlijk wel weer zo dat hij totaal niet helpt om ervoor te zorgen dat de Republikeinen een meerderheid verkrijgen voor een vorm van nieuwe zorgwetgeving. De meeste presidenten hebben daar (al dan niet direct) een veel actievere rol in.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')