ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Wat jij wil, ik blijf dames en heren omroepen. Sue me
Dan ga ik er veel plezier in scheppen om ieder treinnummer waarin de door je werkgever opgelegde werkwijze genegeerd wordt te rapporteren.
De wijziging ligt, en ik kan je op een briefje geven dat de rechter dat met me eens is, binnen alle redelijkheid dus zal het gewoon uitgevoerd moeten worden.
Op vrijdag 28 juli 2017 11:27 schreef renwan het volgende: Overigens kan ik me beter identificeren met een koffer dus ik wil graag dat koffers benoemd worden.
Wel mooi altijd. "Waarom moeten homo's kunnen trouwen, ik ben toch helemaal geen homo!", nou dan trouw je toch niet met iemand van hetzelfde geslacht. Als je hiermee 5% van de bevolking blijer kan maken, een percentage waar het aantal suïcides gigantisch is vergeleken met overige bevolkingsgroepen, dan lijkt me dat een kleine moeite.
Dan ga ik er veel plezier in scheppen om ieder treinnummer waarin de door je werkgever opgelegde werkwijze genegeerd wordt te rapporteren.
De wijziging ligt, en ik kan je op een briefje geven dat de rechter dat met me eens is, binnen alle redelijkheid dus zal het gewoon uitgevoerd moeten worden.
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Prima, volgende doel om voor the White Knighten gevonden.
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Het is maar weer eens duidelijk dat het individu boven het bedrijfsbelang staat.
Op vrijdag 28 juli 2017 15:51 schreef DeaDLocK2K het volgende: Dan had er wel een nerd gevraagd "Sinds wanneer en waarom zijn die omroepen anders?" en dan was het alsnog uitgekomen. Tja.
Het lijkt wel een soort hype oid. Maar idd, je lift nu als NS mee op het sentiment dat dit goed is en daar profiteren ze van. Als ze het stilaan hadden gedaan hadden ze nu niet de publiciteit gehad.
Softwareproblemen bij spoorbeveiliging is heel "gewoon". Het komt veel vaker voor dat bij dit soort systemen vertraging ontstaat dan bij klassieke techniek. Hoewel klassieke techniek op papier met afstand inferieur is zie je dat het in de praktijk betrouwbaarder plannen mogelijk maakt, beter voorspelbare kosten heeft, betrouwbaarheidsbeloften beter waarmaakt en eenvoudiger te wijzigen is. Zeg maar waar het aan ligt.
Op vrijdag 28 juli 2017 16:56 schreef GlennQuagmire het volgende: In arnhem kan je uit de automaat VRR en NRW tickets halen, weet iemand of je er ook een schones wochenendeticket uit kan halen?
Niet dat ik weet.
In Venlo kan dat in ieder geval niet, die verkoopt alleen verbund- en ländertickets. Dat zal in Arnhem ook wel zo zijn.
In Venlo kan dat in ieder geval niet, die verkoopt alleen verbund- en ländertickets. Dat zal in Arnhem ook wel zo zijn.
Waar ga je heen?
Ai jammer, dat wordt dan en ticket naar Emmerich kopen en daar het schones wochenendeticket kopen, of is hij ook online te koop als e-ticket? Dan koop ik m nu nml. Wel vreemd, hij zou wel geldig moeten zijn vanaf Arnhem voor zover ik las.
Ai jammer, dat wordt dan en ticket naar Emmerich kopen en daar het schones wochenendeticket kopen, of is hij ook online te koop als e-ticket? Dan koop ik m nu nml. Wel vreemd, hij zou wel geldig moeten zijn vanaf Arnhem voor zover ik las.
Ik ga naar Freiburg
SWT is online te koop, zie Dennis' link.
Helemaal naar Freiburg met een SWT wordt wel een flinke zit, waren er geen aanbiedingen in het Fernverkehr meer?
Het is niet per definitie complexer dan een klassieke railbeveiliging. Toch lijkt het qua projectbeheersing veel lastiger te zijn.
De introductie van ATB-EG na Harmelen, hoe lang heeft die ontwikkeling en implementatie geduurd? En dan doel ik alleen op eerste baanvakken etc, niet landelijke uitrol
Wellicht zit op kantoor ook de helft alleen maar sudoku's in te vullen.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Komkommertijd op kantoor, en dit soort dingen is nu actueel (mede door de actie vandaag de gemeente Amsterdam). Waarschijnlijk was het binnen 5 minuten besloten, voor NS is het weer mooie PR.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Niks, behalve dat er een paar mensen rondlopen (die misschien niet eens met de trein gaan) die zich er aan storen...
Maar tegenwoordig wordt er direct toegegeven aan een paar mensen, want stel je voor dat iemand zich gekwetst voelt. Hoe de meerderheid erover denkt maakt niets meer uit
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op vrijdag 28 juli 2017 22:58 schreef dennistd het volgende: Niks, behalve dat er een paar mensen rondlopen (die misschien niet eens met de trein gaan) die zich er aan storen...
Maar tegenwoordig wordt er direct toegegeven aan een paar mensen, want stel je voor dat iemand zich gekwetst voelt. Hoe de meerderheid erover denkt maakt niets meer uit
Nogmaals; Bull-fucking-shit. Als je een paar mensen wat blijer kan maken met een supersimpele ingreep terwijl er voor de rest niets verandert, waar teh fuck maak je je dan druk om joh. Serieus.
Nogmaals; Bull-fucking-shit. Als je een paar mensen wat blijer kan maken met een supersimpele ingreep terwijl er voor de rest niets verandert, waar teh fuck maak je je dan druk om joh. Serieus.
Je maakt mij er minder blij mee. En met mij vele anderen, ongetwijfeld meer dan de mensen die zich stoorden aan het oude.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Hoe maakt het jou minder blij dat je op dezelfde manier wordt aangesproken met andere woorden terwijl er anderen zijn die met de nieuwe manier het prettiger vinden omdat ze zich niet als dame of heer zien? Nogal bekrompen gedachte imo. Sterker nog, je zou er trots op moeten zijn dat mensen zich meer op hun gemak voelen in plaats van dat ze zich maar steeds moeten verhullen.
Op vrijdag 28 juli 2017 23:04 schreef b2py het volgende: Bang voor het onbekende, vasthouden aan het heden en geen visie voor de toekomst
In het heden zijn al veel te veel zaken veranderd in vergelijking met 10-20 jaar terug. Ik heb dan ook zeker visie voor de toekomst: een aantal zaken terugdraaien.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
In het heden zijn al veel te veel zaken veranderd in vergelijking met 10-20 jaar terug. Ik heb dan ook zeker visie voor de toekomst: een aantal zaken terugdraaien.
Graag gedaan. Overigens wil ik nog wel zeggen dat ik niks heb tegen mensen die geen man of vrouw zijn, maar wel tegen mensen die er met hun eeuwige gedram voor zorgen dat hun mening doorgedrukt wordt.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Je maakt mij er minder blij mee. En met mij vele anderen, ongetwijfeld meer dan de mensen die zich stoorden aan het oude.
Minder blij omdat je een ander niet gunt dat zij nu het gevoel hebben dat ze er meer bijhoren dan hiervoor? Heb je énig idee hoeveel geld genderdysforie ons als samenleving kost en hoeveel het zou opleveren als er wat meer begrip voor zou zijn? Kan je je dan echt zo slecht inleven in anderen? Ben je tegen het homohuwelijk?
In het heden zijn al veel te veel zaken veranderd in vergelijking met 10-20 jaar terug. Ik heb dan ook zeker visie voor de toekomst: een aantal zaken terugdraaien.
Minder blij omdat je een ander niet gunt dat zij nu het gevoel hebben dat ze er meer bijhoren dan hiervoor?
Ik gun het een ander best, maar ik vind 'dames en heren' gewoon veel fijner dan 'beste reiziger'.
quote:
Heb je énig idee hoeveel geld genderdysforie ons als samenleving kost en hoeveel het zou opleveren als er wat meer begrip voor zou zijn?
Het zou niet zoveel geld hoeven te kosten als mensen eens op zouden houden met hun psychische geneuzel en gewoon aan het werk zouden gaan. Dat geldt trouwens ook voor mensen met zelfmoordneigingen: verkoop gewoon pillen waarmee mensen zelfmoord kunnen plegen, dat scheelt de samenleving heel erg veel geld.
quote:
Kan je je dan echt zo slecht inleven in anderen?
Nee hoor, maar ik kan gewoon heel slecht tegen mensen die op alle slakken zout moeten leggen. Eerst was het zwarte piet, nu dames en heren, wat is het volgende? Heel Nederland overkappen omdat er mensen zijn die na 5 minuten in de zon verbranden? Auto's verbieden omdat er iemand aangereden is?
quote:
Ben je tegen het homohuwelijk?
Nee, ik vind het prima als mensen van hetzelfde geslacht met elkaar trouwen. Laat ze gelukkig worden met elkaar, laat ze kinderen adopteren of krijgen via een draagmoeder, geen enkel probleem mee. Ze beïnvloeden mijn leven er namelijk niet mee.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven