abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:35:31 #76
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172737463
quote:
5s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:33 schreef PreiKaas het volgende:
Hoe moet ik in deze tijd nu een mooie milf aanspreken?
Ik wil het buurmens natuurlijk niet tegen het verkeerde been aanschoppen.
Als pilf. Parent I'd Like to Fuck.
pi_172737883
Ze gaan hun gang maar, ik blijf gewoon hij/zij gebruiken en als ik het fout hebt dan is dan hun probleem.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 01:59:25 #78
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_172752714
1 grote msm fakenews hoax dat gendurr gezeur waar wat bedrijven aan mee doen gok ik. Het enige effect dat het heeft is dat echte gender probleemgevallen in de slachtofferrol worden geforceerd, en normale mensen denken dat die onzin op hun wordt geforceerd door genders, waardoor er haat ontstaat.
pi_172753156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/politiek/en-welke-letter-bent-u~ad34b5a8/

Het lijkt er op dat het AD het voortouw neemt in de strijd tegen de debilisering van de maatschappij. Hulde.
Bijzonder hoe mensen kunnen doorslaan. Dat was de bedoeling vast niet.
pi_172753462
Werkt averechts dit. Net zoals.bij zwarte piet, mocros en al het ander tuig wat onze mooie maatschappij onderuit wil halen. Ik doe hier niet aan mee. VOC
  zaterdag 29 juli 2017 @ 06:00:31 #81
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172753477
Ik kan mij niet meer handhaven in deze maatschappij... ik laat me gek verklaren...

Lekker openbaar voor iedereen tot bomen en mensen die zich een stoeptegel voelen.. maar als ik goddomme een peuk wil roken is er helemaal niets openbaar...
  Spellchecker zaterdag 29 juli 2017 @ 07:14:29 #82
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_172753585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ze gaan hun gang maar, ik blijf gewoon hij/zij gebruiken en als ik het fout hebt dan is dan hun probleem.
Nou heb ik een probleem ...
pi_172753681
En hoe zit het dan met mijn gevoel als ik straks niet meer met mevrouw aangesproken word? Ik ben niet gender-neutraal, wil daarvoor niet aangezien wirden en ook niet zo aangesproken worden. Wie komt er op voor mannen en vrouwen die zich man en vrouw voelen en zo benaderd willen worden?
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:04:24 #84
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172754034
Dat hele SJW gedoe bewijst dat we het veel te goed hebben in het Westen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172754053
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:04 schreef MichaelScott het volgende:
Dat hele SJW gedoe bewijst dat we het veel te goed hebben in het Westen.
Terwijl dat chronische gekanker vanuit platrechtse hoek suggereert dat we allang over de rand van de afgrond gesodemieterd zijn.
pi_172754087
Man/vrouw/trol, meer is er niet.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:09:39 #87
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172754106
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Terwijl dat chronische gekanker vanuit platrechtse hoek suggereert dat we allang over de rand van de afgrond gesodemieterd zijn.
Misschien is Indymedia een beter platform voor je.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172754179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:09 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Misschien is Indymedia een beter platform voor je.
Leuk dat je het zegt. Mooi voorbeeld van een opmerking die je hier niet mag spiegelen, omdat dan de platrechtse sneeuwvlokjes gekwetst raken.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:19:49 #89
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_172754224
Nu gaan ze toch echt ver. Flikker toch op, man (of men? hen? zaar?). Transgender zijn ís niet 'hip' of 'cool', al wordt het nu geprofileerd als modeverschijnsel om erbij te horen.

Enkele jaren geleden had ik diep respect voor de FOK!kers in het genderdysforietopic (zal geen namen noemen, maar diegenen weten wel wie ik bedoel.) Nu jan en alleman (of Janette en men?) transgender is, kan ik het niet serieus meer nemen.

Vraag me trouwens af hoe de mensen die ik hierboven aanhaalde (die al jaren bezig zijn) hierover denken dat het nu zo 'trending' is. Zien jullie het als een positieve ontwikkeling, of voel je je ook minder serieus genomen?


Edit: Toevoeging:
Ja, je hebt bij bevruchting een geslacht gekregen. Nee, dat heb je zelf niet kunnen kiezen. Omdat er 2 opties zijn, is de kans dat je, mocht je zelf kiezen, het andere had gekozen, 50%. Goed, tot daar kan ik het volgen.

Maar je kan me niet vertellen dat die overige 50% compleet ongelukkig moet zijn en het niet kan accepteren. Sommige dingen in het leven kun je nu eenmaal niet kiezen. Was je liever een kleurling (zal maar geen neger zeggen...) geweest? Pech gehad, met twee blanke ouders gaat dat niet gebeuren. Was je liever Amerikaan? Jammer, je bent toch echt in Nederland geboren. Was je liever kind van een landsleider geweest? Van een muzikant, filmster of miljonair? Jammer dan, sommige dingen moet je gewoon accepteren zoals ze zijn.

Dat een klein gedeelte van de mensen daadwerkelijk tot op het depressieve af ongelukkig is over hun geslacht, kan ik geloven. Maar niet in de getale waarin het tegenwoordig voorkomt.

[ Bericht 42% gewijzigd door Sotchi2014 op 29-07-2017 09:25:47 ]
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_172754462
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:19 schreef Sotchi2014 het volgende:
Nu gaan ze toch echt ver. Flikker toch op, man (of men? hen? zaar?). Transgender zijn ís niet 'hip' of 'cool', al wordt het nu geprofileerd als modeverschijnsel om erbij te horen.

Enkele jaren geleden had ik diep respect voor de FOK!kers in het genderdysforietopic (zal geen namen noemen, maar diegenen weten wel wie ik bedoel.) Nu jan en alleman (of Janette en men?) transgender is, kan ik het niet serieus meer nemen.

Vraag me trouwens af hoe de mensen die ik hierboven aanhaalde (die al jaren bezig zijn) hierover denken dat het nu zo 'trending' is. Zien jullie het als een positieve ontwikkeling, of voel je je ook minder serieus genomen?

Edit: Toevoeging:
Ja, je hebt bij bevruchting een geslacht gekregen. Nee, dat heb je zelf niet kunnen kiezen. Omdat er 2 opties zijn, is de kans dat je, mocht je zelf kiezen, het andere had gekozen, 50%. Goed, tot daar kan ik het volgen.

Maar je kan me niet vertellen dat die overige 50% compleet ongelukkig moet zijn en het niet kan accepteren. Sommige dingen in het leven kun je nu eenmaal niet kiezen. Was je liever een kleurling (zal maar geen neger zeggen...) geweest? Pech gehad, met twee blanke ouders gaat dat niet gebeuren. Was je liever Amerikaan? Jammer, je bent toch echt in Nederland geboren. Was je liever kind van een landsleider geweest? Van een muzikant, filmster of miljonair? Jammer dan, sommige dingen moet je gewoon accepteren zoals ze zijn.

Dat een klein gedeelte van de mensen daadwerkelijk tot op het depressieve af ongelukkig is over hun geslacht, kan ik geloven. Maar niet in de getale waarin het tegenwoordig voorkomt.
Maar dat laatste is ook niet waar men zelf mee komt. Ik begrijp de cijfers ook niet. Het is iets kleins en men slaat nu door. Je moet in zijn algemeenheid intolerantie aanpakken. Wat woorden veranderen helpt daar niet bij.
pi_172754528
Uitstekend om de enorme invloed van geslacht op identiteit tegen te gaan. Taal bepaalt heel erg het denken, dus goed om hier in te grijpen.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:53:51 #92
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_172754670
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:39 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar dat laatste is ook niet waar men zelf mee komt. Ik begrijp de cijfers ook niet. Het is iets kleins en men slaat nu door. Je moet in zijn algemeenheid intolerantie aanpakken. Wat woorden veranderen helpt daar niet bij.
Maar dit, en het gedrag van de 14-jarige hipsters (hippers?) online doet juist af aan tolerantie. Ik zit veel op Amerikaanse sites, en daar hoor je er gewoon niet meer bij als man of vrouw. Sterker nog, op één site is het verboden je te identificeren als M/V of hetero. Enkel LGTB is toegestaan. En er wordt sterk afgegeven op hetero's.

Sorry hoor, maar ik ben gewoon een hetero vrouw. Niet meer, niet minder. Als jullie dat niet accepteren, kunnen jullie ook geen algemene acceptatie of tolerantie meer verwachten.

(Zelfde met die regenboogzebrapaden. Aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden, maar tegelijkertijd willen ze wel hun eigen plek om over te steken. )
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_172754707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:53 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Maar dit, en het gedrag van de 14-jarige hipsters (hippers?) online doet juist af aan tolerantie. Ik zit veel op Amerikaanse sites, en daar hoor je er gewoon niet meer bij als man of vrouw. Sterker nog, op één site is het verboden je te identificeren als M/V of hetero. Enkel LGTB is toegestaan. En er wordt sterk afgegeven op hetero's.

Sorry hoor, maar ik ben gewoon een hetero vrouw. Niet meer, niet minder. Als jullie dat niet accepteren, kunnen jullie ook geen algemene acceptatie of tolerantie meer verwachten.

(Zelfde met die regenboogzebrapaden. Aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden, maar tegelijkertijd willen ze wel hun eigen plek om over te steken. )
Ik ken dat afwijzen van hetero's dan niet van fora. Het is wel zo dat er groepen zijn die nog steeds niet of moeilijk geaccepteerd worden. Dat is niet goed. Maar dit soort dingen veranderen helpt dan niet. Een gay parade ook niet.
pi_172754742
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:53 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Maar dit, en het gedrag van de 14-jarige hipsters (hippers?) online doet juist af aan tolerantie. Ik zit veel op Amerikaanse sites, en daar hoor je er gewoon niet meer bij als man of vrouw. Sterker nog, op één site is het verboden je te identificeren als M/V of hetero. Enkel LGTB is toegestaan. En er wordt sterk afgegeven op hetero's.
En op dat soort sites hang jij rond? Waarom?
quote:
Sorry hoor, maar ik ben gewoon een hetero vrouw. Niet meer, niet minder. Als jullie dat niet accepteren, kunnen jullie ook geen algemene acceptatie of tolerantie meer verwachten.
En wat houdt dat concreet in? Ga je dan homo's uitschelden of zo?
quote:
(Zelfde met die regenboogzebrapaden. Aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden, maar tegelijkertijd willen ze wel hun eigen plek om over te steken. )
Dit is een grap toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2017 09:58:12 ]
  zaterdag 29 juli 2017 @ 09:59:20 #95
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_172754769
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:56 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ken dat afwijzen van hetero's dan niet van fora. Het is wel zo dat er groepen zijn die nog steeds niet of moeilijk geaccepteerd worden. Dat is niet goed. Maar dit soort dingen veranderen helpt dan niet. Een gay parade ook niet.
Dat zal het verschil zijn van type fora. Jij zal misschien minder tussen de minderjarige meisjes zitten ;) Op een technisch of motorforum of zo zal het veel minder voorkomen, daar is iedereen een 'hij'.

En de gayparade is inderdaad ook een goed voorbeeld. Of Roze maandag. Ik heb helemaal geen problemen met andersgeaarden, totaal niet, maar de extremisten zetten wel een verkeerd beeld weg. Ik hoef geen halfnaakte homo's te zien. Hetero's ook niet. Gedraag je gewoon normaal als je acceptatie wil.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_172754781
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:59 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Dat zal het verschil zijn van type fora. Jij zal misschien minder tussen de minderjarige meisjes zitten ;) Op een technisch of motorforum of zo zal het veel minder voorkomen, daar is iedereen een 'hij'.

En de gayparade is inderdaad ook een goed voorbeeld. Of Roze maandag. Ik heb helemaal geen problemen met andersgeaarden, totaal niet, maar de extremisten zetten wel een verkeerd beeld weg. Ik hoef geen halfnaakte homo's te zien. Hetero's ook niet. Gedraag je gewoon normaal als je acceptatie wil.
Dat zie ook zo. En veel homo's ook trouwens.
pi_172754785
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:59 schreef Sotchi2014 het volgende:
Gedraag je gewoon normaal als je acceptatie wil.
Dit is wel een quoteje waard.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 10:00:39 #98
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_172754786
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En op dat soort sites hang jij rond? Waarom?

[..]
Omdat ik me voor die sites interesseer? Niet de gemeenschap die er rondhangt, maar daar ontkom je niet aan. Ik zit erop voor de algemene onderwerpen.
quote:
En wat houdt dat concreet in? Ga je dan homo's uitschelden of zo?
Integendeel. Zeg net dat ik uitermate tolerant ben.
quote:
[..]

Dit is een grap toch?
Waarom?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_172754798
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:04 schreef MichaelScott het volgende:
Dat hele SJW gedoe bewijst dat we het veel te goed hebben in het Westen.
Dit dus.

Exact mijn gedachten.
  zaterdag 29 juli 2017 @ 10:01:20 #100
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_172754802
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat zie ook zo. En veel homo's ook trouwens.
Klopt! Heb genoeg vrienden die homosexueel zijn. Prima gasten, kun je goed mee lachen :P
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')