abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:39:09 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173060634
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:38 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ga ook nog met hem trouwen. O+ Voor altijd mijn beste O+
*O* wanneer gaan jullie trouwen :)?
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_173060758
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*O* wanneer gaan jullie trouwen :)?
Nog geen idee. :') we gaan even een paar maanden afwachten hoe dit loopt en dan kijken we wel wat handig is. Trouwen met je baby erbij lijkt mij ook wel fantastisch. O+
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:21 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173060803
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:44 schreef Camac het volgende:

[..]

Nog geen idee. :') we gaan even een paar maanden afwachten hoe dit loopt en dan kijken we wel wat handig is. Trouwen met je baby erbij lijkt mij ook wel fantastisch. O+
Ach, het vooruitzicht is al leuk toch O+.
Love Varnish mijn blog! | Varnish
pi_173060857
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ach, het vooruitzicht is al leuk toch O+.
Ja zeker :) Het zou wel praktisch zijn om te trouwen voordat er kinderen zijn, scheelt gedoe met erkenning etc; maar mijn eierstokken willen nu echt niet meer wachten.
pi_173060968
Wij wilde echt eerst trouwen. Nou dat hebben we afgelopen juni gedaan dus nu mag het los :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173072819
Ok ondanks dat ik zoiets heb van we zien wel vind ik het best spannend nu mijn NOD nadert :')
pi_173083134
Hormonen weinig last van hier! Hele maand gewoon stabiel.
Vind ik dan he? Of mijn man er ook zo over denkt weet k niet.
pi_173104258
Dat is een beetje het WOHTS virus TP :P. Je wilt er nog zo nonchalant mee om gaan maar het is toch ineens superspannend.

Ik zit op CD16, tot nu toe is mijn temp niet veel veranderd en vanochtend heb ik opeens wat spotting. Dit gaat een hele korte cyclus worden, zonder ovulatie denk ik.
pi_173105441
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:29 schreef Kirb het volgende:
Dat is een beetje het WOHTS virus TP :P. Je wilt er nog zo nonchalant mee om gaan maar het is toch ineens superspannend.

Ik zit op CD16, tot nu toe is mijn temp niet veel veranderd en vanochtend heb ik opeens wat spotting. Dit gaat een hele korte cyclus worden, zonder ovulatie denk ik.
Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaar :)

Is de spotting niet juist van de eisprong?
pi_173107105
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaar :)

Is de spotting niet juist van de eisprong?
Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerkt :P.

Tot nu toe is spotting bij mij altijd een voorteken van menstruatie helaas.
pi_173107129
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Kirb het volgende:

[..]

Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerkt :P.

Tot nu toe is spotting bij mij altijd een voorteken van menstruatie helaas.
Ah jammer. Dan duim ik gewoon weer verder met je voor de volgende ronde :)
pi_173110916
spotting kan van eisprong, innesteling of menstruatie zijn. Dat is natuurlijk om het allemaal lekker duidelijk te houden 8)7
Schudden voor gebruik
pi_173111014
Gisteren zei een kennis/vriendin dat ze toch ook voor een tweede gaan O+

Mijn meneer gooide er gelijk een wedstrijdelement tegen aan :')
"Whatever floats your boat, Hon!" :D

Zou wel tof zijn alleen niet deze maand ben ik bang. Of de zaadsoldaten moeten goed gelegerd zijn :P (allerlei fysieke tekenen dat eisprong eraan komt)
Fikse keelontsteking, wakker liggen van muggen in combinatie met de nachtdiensten die er weer aankomen en een kindje die zegt geen middagslaapjes meer te willen doen 8)7

-O- 8)7 krankjorem word ik ervan :P
Schudden voor gebruik
pi_173121137
Ik wil ook wel in de OP trouwens :)

"Ik 27 mijn man is 33
Eerste kindje en proberen het sinds augustus 2017"

Ik heb nog steeds krampen.. Liever dat het dan gewoon doorzet h. Kan er maar weer vanaf zijn haha
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:44:52 #190
208890 June.
Seriously?
pi_173122357
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:41 schreef Missladybug het volgende:
Hormonen weinig last van hier! Hele maand gewoon stabiel.
Vind ik dan he? Of mijn man er ook zo over denkt weet k niet.
Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.

Ik voel ook de hele tijd vanalles :')
Shine bright like a diamond.
pi_173122922
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:44 schreef June. het volgende:

[..]

Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.

Ik voel ook de hele tijd vanalles :')
Mja ik vind dat dan gewoon irritant. Want die krampen doen dan pijn en hoe eerder ik dan ongesteld ben hoe sneller ik er weer vanaf ben. Maar kan soms best een paar dagen rommelen.
pi_173123186
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest :o

Woeiiii *O* *O*

Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. B-)
Dit, dat, alles.
pi_173123847
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest :o

Woeiiii *O* *O*

Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. B-)
Veel klus plezier *O*
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:43:14 #194
208890 June.
Seriously?
pi_173124543
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:

Woeiiii *O* *O*

Jeej! *O*
Shine bright like a diamond.
pi_173124766
...nog een x tiny pic geprobeerd maar helaasch. Het verchil is zo bizar, vandaar dat ik het graag wil laten zien. Na jaaa. Thanks voor de aanmoedigingen iig. :P

Zijn er nog NODs in aantocht?? :Y)
Dit, dat, alles.
pi_173125491
quote:
18s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:51 schreef Philomijn het volgende:
...nog een x tiny pic geprobeerd maar helaasch. Het verchil is zo bizar, vandaar dat ik het graag wil laten zien. Na jaaa. Thanks voor de aanmoedigingen iig. :P

Zijn er nog NODs in aantocht?? :Y)
Donderdag

Maar wat ik mij afvraag. Als je ei gesprongen is ben je dan eigenlijk niet al te laat met batsen?
pi_173127166
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat ik mij afvraag. Als je ei gesprongen is ben je dan eigenlijk niet al te laat met batsen?
Ja, maar bij een positieve ovulatietest is het ei nog niet gesprongen. ;) Je toont het hormoon LH aan, dit heeft een piek zo'n 24-36 uur voor de ovulatie. Je bent dan nog net op tijd om te batsen (beter is het om in de dagen voorafgaand aan de verwachte ovulatie ook af en toe te batsen).
pi_173127911
Wat Vivi zegt!
Maar daar hadden we al rekening mee gehouden. :Y) Tis alleen nu dus goed om te weten dat we nog hl even door moeten pakken, ipv denken dat m'n eisprong een paar dagen terug al is geweest en nu stoppen met klussen. :)

Enne, spannend Think! Ga voor je duimen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Philomijn op 14-08-2017 09:32:05 ]
Dit, dat, alles.
pi_173128411
Oh kijk weer wat geleerd. Blijft toch een interessant iets dit.
pi_173129263
Yes, een andere site gevonden voor mobiele uploads.

Check hier mijn knallert:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ter vergelijking juni en juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog mei (begonnen met testen op CD 12):

SPOILER
Ik vind het dus heel bijzonder om te zien dat ik nu eindelijk eens z'n duidelijk positieve ovulatietest heb.
Dit, dat, alles.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')