abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:17:59 #1
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172730825
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefulll
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Philomijn
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kirb
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Elleska
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
*O* Mabawa & DonnaRush*O*

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Shopaholic1984 op 28-07-2017 10:08:52 ]
pi_172731161
Welkom Feyre

Balen June en Philo :*

Nog mensen op het wachtbankje?

[ Bericht 60% gewijzigd door aangenaamikbeneenkloon op 28-07-2017 09:43:20 ]
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 09:43:12 #3
382129 crew  Donna
pi_172731395
He jakkes June en Philo. En Jagar ook al een witte test. Pff!

Ik mag uit de OP en uitgezwaaid worden! O+
pi_172731407
Doei :W Heel veel succes en geluk en plezier in het volgende topic O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 09:56:02 #5
269689 crew  Viv
pi_172731753
SilverSjoiis kan ook uit de OP (is vertrokken naar Z&G vanuit het MMM topic), en Mabawa. is ook uitgezwaaid!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:14:42 #6
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172732186
June, Philo, ook al van die stomme testen :(. Vind ik niet leuk!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172732246
Een nieuwe ronde, nieuwe kansen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* Ik doe even een Donna.
Dit, dat, alles.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 28 juli 2017 @ 10:19:31 #8
269689 crew  Viv
pi_172732261
Jagar en Philo negatieve test maar nog geen bloed toch? :Y)
pi_172732473
Ik ben vast niet de enige als ik zeg zo'n godsgruwelijke hekel te hebben aan dat wachten :') Ik weet zeker dat deze ronde niet raak is en toch moet ik nog ruim een week wachten. Waarom kunnen we niet gewoon 4 weken geen kans maken, op dag 27 vrijen en op dag 28 al dan niet ongesteld worden? |:(

Wie stemt voor? :7
pi_172732952
Voor!
pi_172733070
Wat jammer June, Philo en Jager van de negatieve testen :'( Ik had echt nog wel op een streepjesregen gehoopt!

Kloon: eens, wachten is maar stom.

Mijn NOD is woensdag.

Doei Donna! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe. Kom je nog eens buurten om wat jompels te strooien voor ons? *O*
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 11:06:38 #12
382129 crew  Donna
pi_172733191
Ik jompel gewoon verder hoor! *O* *O* *O*
pi_172736567
Balen June!

Philo, wat ontzettend jammer, je had er zo'n goed gevoel over. Stomme Omo :{w

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld. A.s. woensdag een telefonische afspraak om te bespreken wat er mogelijk is qua onderzoeken. Ik ben benieuwd!
pi_172737640
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:50 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Balen June!

Philo, wat ontzettend jammer, je had er zo'n goed gevoel over. Stomme Omo :{w

Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld. A.s. woensdag een telefonische afspraak om te bespreken wat er mogelijk is qua onderzoeken. Ik ben benieuwd!
Heel goed van je! Het wordt nu toch maar eens tijd voor actie. Ik hoop echt dat ze je willen en kunnen helpen. Ik heb zelf een heel fijn gevoel bij ons ZH en onze fertiliteitsarts. Dat gun ik jou ook :* Al is het alleen maar voor het gevoel dat iemand met je mee kijkt en naar je luistert. Dat je gezien wordt in jullie wens voor een kindje. 3 jaar nog met lege handen en geen hulp is niet niks :*
pi_172740116
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:42 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Heel goed van je! Het wordt nu toch maar eens tijd voor actie. Ik hoop echt dat ze je willen en kunnen helpen. Ik heb zelf een heel fijn gevoel bij ons ZH en onze fertiliteitsarts. Dat gun ik jou ook :* Al is het alleen maar voor het gevoel dat iemand met je mee kijkt en naar je luistert. Dat je gezien wordt in jullie wens voor een kindje. 3 jaar nog met lege handen en geen hulp is niet niks :*
Dank voor je lieve woorden :*
Ik heb er wel vertrouwen in dat we geholpen gaan worden. :)
Mijn vriend is toevallig ook van de week bij zijn huisarts geweest voor iets anders en heeft daar wel zijn verhaal gedaan en gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor onderzoek. Zijn huisarts raadde aan om het via het ziekenhuis te doen waar we al zijn, maar mocht het daar niet mogelijk zijn, kon zij hem doorsturen.
Dus hoe dan ook komen de onderzoeken er wel.
pi_172740303
Hoe gaat het met Mayo?
Schudden voor gebruik
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:20:27 #17
342418 VKV
Plausibel
pi_172741009
Op verzoek van de verloskundige deed ik vanochtend voor de zekerheid een zwangerschapstest of ik echt niet meer zwanger was en dat bleek het geval. Hormonen zijn dus m'n lijf uit wat betekent dat we klaar zijn voor een nieuwe start.
Ik heb het wel even moeilijk gehad met de vroege miskraam (je wil iets zo graag en dan heb je het vier dagen en dan wordt het gewoon afgepakt), vooral door elke keer de confrontatie op de wc (bloedverlies) maar nu gaat het eigenlijk wel weer. Ik weet nu eigenlijk alleen maar nog zekerder dat ik heeeeeeel graag een kindje wil. En dat gevoel heeft m'n vriend precies hetzelfde.
pi_172741188
Fijn dat het weer beter gaat VKV. Hopelijk snel weer goed nieuws!
pi_172743986
:* vkv
Schudden voor gebruik
  vrijdag 28 juli 2017 @ 20:14:13 #20
208890 June.
Seriously?
pi_172745031
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:18 schreef Philomijn het volgende:
Een nieuwe ronde, nieuwe kansen. *O* *O* *O* *O* *O* *O* Ik doe even een Donna.
Ik sluit me hierbij aan *O*
Shine bright like a diamond.
pi_172759094
We zullen eens kijken of we deze ronde kunnen pogen :P

*houd app beter bij
Schudden voor gebruik
pi_172759419
Heel logisch toch VKV. Fijn dat je er iets positiefs uit hebt gehaald! Kan ik nog iets van leren om er zo tegen aan te kijken ;)

Ik doe dan ook even mee met de positiviteit jompels *O* *O* Op naar mijn eisprong :9
pi_172789648
Even kort vanaf vakantie een dikke :* voor de dames die ongesteld zijn geworden. Ik mag helaas mee aan de wijn ;(. Paar dagen geleden begon spotting en gister en vandaag doorgezet, weer een korte cyclus van 23/24 dagen. ZH komt voor ons ook dichterbij.

Ik duim voor de dames met NOD in vooruitzicht!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172790679
He gatver Kirb :*

Mijn NOD is woensdag of donderdag. Maar denk dat duimen voor mij zinloos is.
pi_172791488
Welkom bij de wijn, chocola en ijsclub Kirb. Hopelijk kunnen er volgende maand een paar aan de augurken met slagroom.

Jammer dat het voor jou ook niks lijkt te worden kloon.

Ik ben ongesteld geworden. Komende week maar het zkh bellen over hoe verder als het komende ronde met clomid niet lukt.

Ik heb dit weekend met een paar wijntjes op m'n verhaal gedaan bij een vriend/kennis (hij vroeg er zo direct naar en ik kon het niet meer voor me houden), de tranen volgden en toen vroeg een vriendin wat er aan de hand was en toen heb ik haar ook maar ingelicht. Gek genoeg had de vriendin al een vermoeden (ik had een x een heel uitgedokterd antw gegeven op haar vraag over een kinderwens). Lucht ergens wel op dat iemand die dicht bij me staat het nu weet. Heb gezegd dat als ik er zelf niet over begin, ik er niet over wil praten en dat voelt wel fijn.

We gaan voor een meibaby *O*
Dit, dat, alles.
pi_172791664
Dat is inderdaad fijn Philo. Ik heb het inmiddels al aan 4 mensen heel open verteld en 2 anderen weten het al ongeveer. Dan kun je erover praten, hoef je niet zo heimelijk te doen. Ik merk zelf dat ik bij iedereen vooraf heel erg twijfelde maar achteraf alleen maar opluchting voelde.

:* voor je ongesteldheid. Op naar de meibaby *O*
  zondag 30 juli 2017 @ 20:12:13 #27
208890 June.
Seriously?
pi_172792109
Ik hou het nog even voor me. Maar denk dat ik het ook fijn zou vinden om er met iemand van dichtbij over te praten als het langer duurt.

Meibaby ftw O+
Shine bright like a diamond.
pi_172792172
Ik zit inmiddels op cyclus dag 25.Voor mijn doen erg lang. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben koop ik nog een test...
pi_172792603
Kirb :*

Ahh philo wat fijn!
Schudden voor gebruik
pi_172793451
Ohw Kirb, wat klote :'( Fijn dat je aan de wijn kan, maar nog leuker als je het kon laten staan. Toch spannend hé, als het ziekenhuis in de buurt komt. Ik wens je nog een hele fijne vakantie toe :*

Philo, wat fijn dat je het toch goed voelt dat een aantal naasten het van jullie kinderwens weten, ondanks de traantjes. Heel logisch dat dat er zo even uit kwam. Een mei baby klinkt heel erg tof! Ik doe hopelijk met je mee O+
pi_172793988
Balen Kirb! Confronterend dan weer he. Ik hoop dat je nog van je vakantie kan genieten.

Jammer Philomijn. Fijn dat je er met vrienden over hebt kunnen praten.

Je maakt het spannend Jagartrut!

Op naar de meibabies *O*
pi_172800900
Kirb :*

Heb je normaliter zo'n korte cyclus Jagar?

Ik dacht vrijdag ongesteld te zijn geworden maar het is zondagavond alweer opgehouden. Dus waarschijnlijk een doorbraak bloeding. We zitten dus nog even op een ander wachtbankje omdat we pas wohts-en na een eerste volledige cyclus.
pi_172801093
Thanks allemaal O+. Ik heb gelukkig nog steeds een hele leuke vakantie. De komende paar (laatste) dagen zijn we in Edinburgh, lekker om wat biertjes te kunnen drinken :P. 21 augustus staat de afspraak in het ZH en vandaar uit zien we wel weer verder.

Welkom nieuwen! Hopelijk schuiven jullie gauw door naar Z&G! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  maandag 31 juli 2017 @ 09:28:44 #34
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172801108
Kirb, ook voor jou een dikke knuffel :*. Hopelijk biedt het ZH perspectief en kunnen jullie snel vooruit. Nu nog genieten van de biertjes zolang het kan!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172816687
Kirb wat shit.. toch nog een fijne vakantie gewenst. Edinburgh O+.

Philo en kloon wat fijn dat jullie er met je omgeving over kunnen praten, kan je toch je ei even kwijt (buiten dit forum om ;)).

Jagar je maakt het idd spannend, je hebt wel een relatief korte cyclus dan of niet? Zou wel een goede stunt zijn als je nu alsnog positief zou testen :D.

Kloon, jouw NOD is deze week toch? Waarom denk je dat duimen zinloos is?

Spannend Elena, hopelijk komt je cyclus snel weer op gang :).

Ik ben mijn cyclus nu wat beter aan het bijhouden en het viel me op dat alles op dezelfde dagen valt als voor mijn eerste zwangerschap. Ik had op de een of andere manier verwacht dat het door onderbreking van zwangerschap en het tijdelijk uitblijven wellicht op hele andere dagen van de maand zou vallen, maar niet dus. Of het is echt heel toevallig.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_172818998
Dat is een gevoel Feyre. Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong was en we hebben een paar dagen overgeslagen. Dus misschien hebben we hem niet eens benut. Plus ik heb al jarenlang het vermoeden dat wij in de medische molen gaan belanden. Tot nu toe heb ik er elke maand heel positief in gestaan maar deze maand voelt niet goed.

Het irritatnte is dat ik ondanks dat gevoel toch blijf hopen en dus misschien wel zwaar teleurgesteld ga worden.

Ik snap niet precies wat je bedoelt met je opmerking over je cyclus. Hoe kan alles op dezelfde dag vallen, heb je een cyclus van precies een maand?
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 22:57:13 #37
382129 crew  Donna
pi_172819397
Met een cyclus van 28 dagen zit je idd altijd in dezelfde dagen van de week met je menstruatie etc. Had ik ook altijd.
Ik had dus ook altijd mooi m'n eisprong door de week en na de MK ineens het weekend. Wij zijn meer door de week seksers dus dat moest even wennen. :')
pi_172820259
Hm vervelend dat gevoel kloon. Is het lastig bepalen voor je wanneer je eisprong was? Gebruik je van die ovulatietesten? Ik snap heel goed dat je toch stiekem blijft hopen, dat is ook heel normaal.

Ik bedoelde iets anders met de cyclusdagen: ik ben zwanger geweest, kindje gekregen en daarna tijdje niet ongesteld geweest. Op een gegeven moment komt je cyclus dus weer op gang na die periode van geen-eisprong-ivm-zwangerschap-enz.. en die is dus nu weer op dezelfde dagen gestart van de maand als voor die 'break'. Ik dacht altijd dat je cyclus redelijk random weer opstart na die periode en niet exact weer op dezelfde dagen.

Anders gezegd: voor mijn eerste zwangerschap had ik mijn eisprong altijd rondom de 1e van de maand. Nu heb ik dat weer, ondanks die 'break' in de cyclus van 9 maanden+. Ik had verwacht dat het zou verschuiven, dus bv. nu ineens eisprong rondom de -pak 'm beet - 18e van de maand.

Zoals bij jou Donna, door de MK is je cyclus dus verschoven. Is nog steeds 28 dagen, maar nu ineens op andere 'dag nummers'. Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen, hopelijk snappen jullie het. Viel me ineens op en ik vond het toevallig, maar misschien is het wel normaal.
/lang verhaal verder niet bijster interessant verder :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_172823191
Ik snap hem :Y
Dat is inderdaad wel prettig dan!
pi_172823230
Hoihoi,

Mijn man en ik zijn er helemaal over uit dat we graag een kindje willen. Maar we willen nog niet op de kalender gaan klussen zeg maar. Maar wel geen anticonceptie meer.

Nu vroeg ik mij af hoe dat met foliumzuur zit. Want het advies is 4 weken van te voren. Maar gezien wij niet van plan zijn echt op de eisprong te letten enzo zou het zomaar eens kunnen zijn dat het voorlopig nog niet aan de orde is dat ik zwanger ben. Is het dan toch al raadzaam wel Foliumzuur te gaan slikken ook al kan dat misschien nog wel een half jaar of langer duren?

Ik hoop dat er wat van mijn verhaal te maken is :')

Alvast bedankt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 01-08-2017 08:41:04 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:27:09 #41
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172823325
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Mijn man en ik zijn er helemaal over uit dat we een graag een kindje willen. Maar we willen nog niet op de kalender gaan klussen zeg maar. Maar wel geen anticonceptie meer.

Nu vroeg ik mij af hoe dat met foliumzuur zit. Want het advies is 4 weken van te voren. Maar gezien wij niet van plan zijn echt op de eisprong te letten enzo zou het zomaar eens kunnen zijn dat het voorlopig nog niet aan de orde is dat ik zwanger ben. Is het dan toch al raadzaam wel Foliumzuur te gaan slikken ook al kan dat misschien nog wel een half jaar of langer duren?

Ik hoop dat er wat van mijn verhaal te maken is :')

Alvast bedankt :)
Volmondig ja :). Ik slik ondertussen al een jaar foliumzuur, het kan geen kwaad als je niet zwanger bent/wordt maar je moet het wel opgebouwd in je lijf hebben als je zwanger wordt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:36:18 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172823455
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoihoi,

Mijn man en ik zijn er helemaal over uit dat we een graag een kindje willen. Maar we willen nog niet op de kalender gaan klussen zeg maar. Maar wel geen anticonceptie meer.

Nu vroeg ik mij af hoe dat met foliumzuur zit. Want het advies is 4 weken van te voren. Maar gezien wij niet van plan zijn echt op de eisprong te letten enzo zou het zomaar eens kunnen zijn dat het voorlopig nog niet aan de orde is dat ik zwanger ben. Is het dan toch al raadzaam wel Foliumzuur te gaan slikken ook al kan dat misschien nog wel een half jaar of langer duren?

Ik hoop dat er wat van mijn verhaal te maken is :')

Alvast bedankt :)
Hi!

En jep, begin maar te slikken. Ik heb een multivitamine waar het voldoende in zit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172823503
Oke dankjewel! Zometeen maar eens langs de drogist. Zal eens kijken naar die multivitamine. Potje wat ik nu gebruik is bijna leeg. Kan ik dat mooi even wisselen O-)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:00:52 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172823765
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke dankjewel! Zometeen maar eens langs de drogist. Zal eens kijken naar die multivitamine. Potje wat ik nu gebruik is bijna leeg. Kan ik dat mooi even wisselen O-)
Er was ooit een hele lijst met 'complete en minder complete'-multivitamines, maar die kan ik zo snel even niet terugvinden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:00:55 #45
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172823766
En welkom natuurlijk TP :). En volgens mij heb ik ook nog geen hoi gezegd tegen Sethiwe en ElanaGilbert en Feyre!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:01:25 #46
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172823771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Er was ooit een hele lijst met 'complete en minder complete'-multivitamines, maar die kan ik zo snel even niet terugvinden.
Plaatje was stuk helaas!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172823894
Dankjewel!

En jammer maar ik Google zo wel even en vraag het bij de etos wel even na :)

Staat straks weer ineens mijn schoonmoeder achter mij net als toen ik laatst condooms haalde :')

Even een beetje terug gelezen. Wat betreft mensen in vertrouwen nemen. Ik heb die behoefte "nog" niet zo.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:37:19 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172824237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dankjewel!

En jammer maar ik Google zo wel even en vraag het bij de etos wel even na :)

Staat straks weer ineens mijn schoonmoeder achter mij net als toen ik laatst condooms haalde :')

Even een beetje terug gelezen. Wat betreft mensen in vertrouwen nemen. Ik heb die behoefte "nog" niet zo.
Ik heb de multivitaminen zwanger worden van de Etos en daar zit genoeg foliumzuur, maar te weinig vitamine D in, technisch gezien. Ik vind dat in de zomer niet zo'n issue, maar er zijn dus wel 'completere' alternatieven
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172824246
Hey TP! Daar ben je dan. Leuk hoor. Nog helemaal gelukkig in jullie huisje?
Zoals meerdere meiden hierboven al zeiden: gewoon starten met slikken. Ik slik die dingen nu ook al een hele tijd,voor het goede doel ;)
Welkom :)
P.s. ik haalde alle zwangerschapsgerelateerde dingen altijd in de stad waar ik werk. Zo minder risico op bekenden.
pi_172825001
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:38 schreef Peacefulll het volgende:
Hey TP! Daar ben je dan. Leuk hoor. Nog helemaal gelukkig in jullie huisje?
Zoals meerdere meiden hierboven al zeiden: gewoon starten met slikken. Ik slik die dingen nu ook al een hele tijd,voor het goede doel ;)
Welkom :)
P.s. ik haalde alle zwangerschapsgerelateerde dingen altijd in de stad waar ik werk. Zo minder risico op bekenden.
Huisje is nog steeds fijn. Andere buren helpt een hoop :+
Mis de stad nog wel hoor.

Ik werk ook hier in het dorp. Maargoed komt wel goed :)

Bedankt allemaal lief zijn jullie O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172825628
Welkom TP! Goed dat je foliumzuur gaat slikken! Ik wens jullie veel kalenderloos klusplezier toe :D

En in vertrouwen nemen: ik had die behoefte eerst ook totaal niet en nu nog wil ik niet dat meer mensen het weten, maar na 1,5 jaar (eerst half jaar ontpillen met megalange cyclussen) en een ziekenhuistraject van een jaar raakte het me dat die vriend vrijdag zei dat ie van dichtbij had gemerkt hoeveel impact zoiets kan hebben (bij een andere vriend) en toen flapte ik zomaar mijn verhaal eruit (onder invloed van een aantal wijntjes haha). Maar iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt!
Dit, dat, alles.
pi_172829271
Is dat echt zo'n gedoe ja dat ontpillen?
Ben er al jaren geleden mee gestopt maar bij mij pikte mijn gewone cyclus het weer meteen op. Wel vervelend dat dat zo lang duurde voor je.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172830993
Ja TP? O+ Ik weet nog dat we rond dezelfde periode nieuwbouw hadden gekocht enzo :9
Verder hoor ik hier niet :+ *sluipt weg
pi_172831050
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:56 schreef Miezziej het volgende:
Ja TP? O+ Ik weet nog dat we rond dezelfde periode nieuwbouw hadden gekocht enzo :9
Verder hoor ik hier niet :+ *sluipt weg
Ja eindelijk :D ja zo dat is ook alweer even terug he. Woon hier alweer anderhalf jaar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172831864
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat echt zo'n gedoe ja dat ontpillen?
Ben er al jaren geleden mee gestopt maar bij mij pikte mijn gewone cyclus het weer meteen op. Wel vervelend dat dat zo lang duurde voor je.
Oh ja, ik ben geen goed voorbeeld. Ik heb PCOS. Maar de huisarts zei dat het een half jaar tot een jaar kán duren voor je cyclus weer regelmatig is.
Dit, dat, alles.
pi_172839183
Bedenk me nu dat ik dan vanaf nu zeker ook voor de zekerheid drank, rood vlees enzo moet laten staan?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172839656
Mwa persoonlijk zou ik dat alleen doen in de periode tussen je eisprong en een evt. menstruatie, als je denkt dat het mogelijk raak is :P.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_172839785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:32 schreef Feyre het volgende:
Mwa persoonlijk zou ik dat alleen doen in de periode tussen je eisprong en een evt. menstruatie, als je denkt dat het mogelijk raak is :P.
Geeft de burger moed ;) Nee hoor grapje komt wel goed. Wil gewoon geen domme dingen doen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172841266
Laat je dat nu al sta ja? Dan zou ik helemaal gek worden, straks duurt het jaren! 9 maanden is wel lang genoeg. Zodra die test positief is, stop ik er wel mee :Y)
Ik ga definitief ook voor de meibaby -O- *O*
pi_172841479
zo dacht ik er ook over ja, gewoon vanaf de positieve test. vanaf de eisprong kan natuurlijk ook als dat beter voelt. helemaal laten staan klinkt wat overdreven.

Foliumzuur 4week voor de eerste keer onbeschermde seks. wanneer het raak is valt helaas niet te voorspellen.
En welkom *O*
pi_172841768
Ik vroeg het hier omdat ik zelf totaal geen idee heb waar ik goed aan zou doen.

Pak ik van het weekend gewoon mooi mijn samos bij de Griek O+
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:45:49 #62
208890 June.
Seriously?
pi_172841833
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Is dat echt zo'n gedoe ja dat ontpillen?
Ben er al jaren geleden mee gestopt maar bij mij pikte mijn gewone cyclus het weer meteen op. Wel vervelend dat dat zo lang duurde voor je.
Ik had na een maand ook weer een prima cyclus dus hoeft geen probleem te zijn.
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 08:21:26 #63
382129 crew  Donna
pi_172846299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 22:45 schreef June. het volgende:

[..]

Ik had na een maand ook weer een prima cyclus dus hoeft geen probleem te zijn.
Ik ook. Meteen weer normaal.
pi_172854035
Ik had een normale, toen een hele korte en daarna weer normaal. Althans, toen varieerde het van 28 tot 35 dagen wat ik wel gewend ben.

Volop ongesteld nu. Gelukkig niet met de allesverzengende kramp van de vorige keer.
pi_172854120
Ik hou mijn menstruatie in zo'n app bij. Maar die varieert ook van 20 t/'m 28 dagen :') Ben dat gaan gebruiken zodat ik altijd weet wanneer ik ongesteld moet worden. Maar heb er zo ook niks aan. Al al was die 20 dagen afgelopen maand ook wel erg kort.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 2 augustus 2017 @ 20:22:30 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172861198
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 14:53 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik had een normale, toen een hele korte en daarna weer normaal. Althans, toen varieerde het van 28 tot 35 dagen wat ik wel gewend ben.

Volop ongesteld nu. Gelukkig niet met de allesverzengende kramp van de vorige keer.
Ugh, kramp. Wat haat ik dat toch. Gelukkig valt het meestal redelijk mee maar het is wel heftiger dan toen ik nog aan de pil was.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172861938
quote:
17s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ugh, kramp. Wat haat ik dat toch. Gelukkig valt het meestal redelijk mee maar het is wel heftiger dan toen ik nog aan de pil was.
Echt hè.. Ik dacht altijd dat ik de pil niet zo fijn vond, maar sinds ik eraf ben heb ik PMS (1 dag tegen het depressieve aan) en ernstige krampen. Dus ik wil eigenlijk wel terug :')
pi_172862308
Toen ik 16 was waren ze krampen zo hevig dat is er weleens van flauw viel. Toch blij dat dat niet meer is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172864531
Welkom TP!

Balen van de witte testen ladys.

Mijn laatste 2 cyclussen waren 36 en 38 dagen. Ik wilde alles op alles zetten deze maand dus ben weer begonnen met ovu testen.
Begonnen op dag 16, ik kreeg een licht streepje, maar zeker niet positief.
Alle testen daarna omo wit.

Dus misschien heb ik weer een korte/normale cyclus en mijn ei gemist ofzo?

Ik heb vandaag ook getempt. En mijn temp is net zo hoog als normaal wanneer ik mn ei heb gehad.
pi_172865176
Trouwenssss peace!! Het is je NOD!! Heb je getest?
pi_172865748
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:17 schreef Missladybug het volgende:
Trouwenssss peace!! Het is je NOD!! Heb je getest?
Nee, Goed onthouden! Haha ik heb in 1,5 jaar nog maar iets van 5 keer getest. Maar ik ga morgen gewoon ongesteld worden voel ik al. Dus ik wacht gewoon lekker af. Wel beetje balen want we gaan vrijdag op vakantie. Gelukkig is het eerste deel van de vakantie veel rondkijken en cultuur snuiven en het tweede deel meer chill, zwemmen en surfen.

Gek dat jij twee langere cyclussen hebt gehad. Met ovu testen is het wel beter om eerder te starten met testen, want ik denk dat je net je sprong hebt gehad. Dan zal je deze keer weer een betere cyclus van rond de 28/30 dagen hebben. Hebben jullie wel gebruik gemaakt van het ei?
pi_172866358
Aarrggh denk je echt dat je ongesteld gaat worden?
Shit man.. heerlijk dat je lekker op vakantie gaat!

Ja ik had eerder moeten testen voor de zekerheid.
Maar tien dagen voor mijn verwachtte ei leek me vroeg genoeg, aangezien ik er echt vanuit ging dat ik weer een lange cyclus had. Heb wel seks gehad op dag 12 en 15 dus wie weet. Ik blijf lekker doortesten voor het geval ik toch een laat ei heb. Zit nu op dag 22.
pi_172868381
Ik hoop dat je ei nog komt :) voelen meer mensen hun eisprong trouwens? Voelt bij mij als menstruatie krampen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172869183
Welkom Thinkk-Pinkk :W En ja ik voel mijn eisprong meestal ook. Als menstruatiekrampen/steken.

Totale spuitelf, ik laat hier eigenlijk alles wel staan vanaf vermeende eisprong. Dat is eigenlijk nauwelijks moeite. Het enige wat ik soms mis is de carpassio als voorgerecht als ik uiteten ga ;)

O Peace, balen!! Desondanks een super fijne vakantie gewenst :*

Raar MLB dat je 2x zo'n lange cyclus had en nu weer gewoon. Blijft toch raar hoe zo'n lichaam werkt.

Vandaag gebeld door ziekenhuis. Ik word volgende week besproken in het team en dan terug gebeld wat de mogelijkheden zijn qua onderzoeken. Nu op naar mijn eisprong, volgens mij gaat mijn lichaam voor een normale cyclus van 28 dagen op te merken aan mijn afscheiding. :')
pi_172877091
Welkom TP!

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Jammer dat ik ongesteld werd, maar we gaan met hernieuwde moed de laatste poging voor het ZH in :Y. Heb besloten deze maand te gaan temperaturen. Ovulatietesten word ik niks wijzer van, eisprong voel ik verder niet en gecombineerd met het feit dat ik maar heel licht menstrueer (itt vroeger) ben ik benieuwd of ik überhaupt een eisprong heb.

Peacefull, ik wens je toch een positieve test toe en een hele fijne vakantie :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172877893
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:00 schreef Kirb het volgende:
Welkom TP!

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Jammer dat ik ongesteld werd, maar we gaan met hernieuwde moed de laatste poging voor het ZH in :Y. Heb besloten deze maand te gaan temperaturen. Ovulatietesten word ik niks wijzer van, eisprong voel ik verder niet en gecombineerd met het feit dat ik maar heel licht menstrueer (itt vroeger) ben ik benieuwd of ik überhaupt een eisprong heb.

Peacefull, ik wens je toch een positieve test toe en een hele fijne vakantie :*.
Welkom thuis Kirb! Fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad, ondanks de ongesteldheid. Ik duim voor jullie deze ronde, hopelijk vind je je ei. Maar het zal me niks verbazen als er bij jullie in het ZH toch iets boven komt drijven ivm je cyclussen. Maar ik wens je dat natuurlijk absoluut niet toe.

En bedankt, dat laatste gaat vast lukken. Dat eerste niet meer. Gewoon super netjes op dag 14 en 10 uur na mijn eisprong ongesteld geworden. Dat werkt in ieder geval wel ;) Haha.
pi_172877966
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 22:41 schreef Missladybug het volgende:
Aarrggh denk je echt dat je ongesteld gaat worden?
Shit man.. heerlijk dat je lekker op vakantie gaat!

Ja ik had eerder moeten testen voor de zekerheid.
Maar tien dagen voor mijn verwachtte ei leek me vroeg genoeg, aangezien ik er echt vanuit ging dat ik weer een lange cyclus had. Heb wel seks gehad op dag 12 en 15 dus wie weet. Ik blijf lekker doortesten voor het geval ik toch een laat ei heb. Zit nu op dag 22.
Doortesten kan sowieso geen kwaad toch? :) Toch wel bijzonder dat het zo schommelt bij jou. Heb je altijd een regelmatige cyclus gehad?
pi_172878044
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik hoop dat je ei nog komt :) voelen meer mensen hun eisprong trouwens? Voelt bij mij als menstruatie krampen.
Ja, heel duidelijk zelfs. Ik wist de fertiliteitsarts precies te vertellen aan welke kant mijn ei zat en dat hij een dag later zou gaan springen. En dmv echo en bloed idd bevestigd.
Ik heb dan een dag lang krampjes aan de linker- of rechterkant van mijn baarmoeder. Voelt alsof er een pingpongbal in mijn buik zit. Heel apart :) En ook super handig. Heb een tijdje ovu testen gebruikt om mijn eigen gevoel te bevestigen en voor manlief, om het voor hem ook inzichtelijk te maken.
pi_172878191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:50 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ja, heel duidelijk zelfs. Ik wist de fertiliteitsarts precies te vertellen aan welke kant mijn ei zat en dat hij een dag later zou gaan springen. En dmv echo en bloed idd bevestigd.
Ik heb dan een dag lang krampjes aan de linker- of rechterkant van mijn baarmoeder. Voelt alsof er een pingpongbal in mijn buik zit. Heel apart :) En ook super handig. Heb een tijdje ovu testen gebruikt om mijn eigen gevoel te bevestigen en voor manlief, om het voor hem ook inzichtelijk te maken.
Ik kan niet echt duidelijk een kant zeggen eigenlijk. Maar ik voelde het vannacht/vanmorgen. En voel dit regelmatig zo halverwege tussen mijn menstruatie door. En na wat ik lees zou dat de eisprong moeten zijn. Let nu wat meer op dingen (bijna een soort biologie project dit) maar had vanochtend bij het afvegen (sorry) ook wat spotting. Wat ook weer heel goed een link kan hebben met die eisprong.

Machtig interessant dit allemaal. :+

Ik dacht dat mensen met pcos geen ei sprong hadden dus dat werkt toch weer anders?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172881627
@think-pink, ik heb een eierstok met pco. De andere kant doet wel normaal. Het zal per persoon verschillen hoe erg het is. Ik had vooral last van overbeharing, dat vind ik voor straks wel spannend; hoe erg gaat het nu worden?

Hoi :W ik kom na een jaar in het rammelaarstopic gepost te hebben, nu eindelijk deze kant op O+. Ik ben Camac, 30 jaar, verloofd met de leukste man (natuurlijk ;) ). We zijn nu bijna 3 jaar samen, hebben nog geen kinderen.

Morgen de laatste pil en dan is het afwachten hoe en wat mijn lichaam gaat doen. Vind het wel spannend!

[ Bericht 1% gewijzigd door Camac op 03-08-2017 17:50:55 ]
pi_172885810
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 14:47 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Doortesten kan sowieso geen kwaad toch? :) Toch wel bijzonder dat het zo schommelt bij jou. Heb je altijd een regelmatige cyclus gehad?
Ja eigenlijk vrij snel na mijn bevalling zat ik rond de 28 dagen.
Tot twee maanden terug dus.
Ik test lekker verder en wacht het rustig af.
Fijne vakantie meis!!

Welkom Camac!
pi_172886155
Welkom Camac!
PCOS aan een kant kan dat? PCOS is toch een hormonale disbalans?
pi_172886225
Knuffel voor jou Peace :*. Lekker wat wijntjes drinken op vakantie hopelijk lekker ontspannen.

Welkom Camac! In 1 eierstok pco, ik wist niet dat dat ook nog kon! Krijg je hier nu medicatie voor? Wat voor symptomen had je verder dat je erachter kwam? Ik duim dat het jullie kinderwens verder niet in de weg staat :).

MLB wat gek zo'n rommelende cyclus. Ik zou ook doortesten.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172895841
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 21:59 schreef Missladybug het volgende:
Welkom TP!

Balen van de witte testen ladys.

Mijn laatste 2 cyclussen waren 36 en 38 dagen. Ik wilde alles op alles zetten deze maand dus ben weer begonnen met ovu testen.
Begonnen op dag 16, ik kreeg een licht streepje, maar zeker niet positief.
Alle testen daarna omo wit.

Dus misschien heb ik weer een korte/normale cyclus en mijn ei gemist ofzo?

Ik heb vandaag ook getempt. En mijn temp is net zo hoog als normaal wanneer ik mn ei heb gehad.
er staat mij zoiets bij dat er een tweede "golf" kan zijn. Ik heb dat een paar keer gehad. Ben alleen de benaming kwijt. Het is al even wat jaartjes geleden...

Maar je eisprong kon dus nog komen ;)
Schudden voor gebruik
pi_172895868
Hi camac!
Schudden voor gebruik
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 05:38:30 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_172896378
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 20:18 schreef Elleska het volgende:
Welkom Camac!
PCOS aan een kant kan dat? PCOS is toch een hormonale disbalans?
pcos wel, pco niet per definitie.
Ik heb nu wel een zéér sterk vermoeden wie Camac is, trouwens :D
disclaimer
pi_172896680
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 05:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pcos wel, pco niet per definitie.
Ik heb nu wel een zéér sterk vermoeden wie Camac is, trouwens :D
Ssst jij :+ daar gaat mijn anonieme kloon :')

Kirb, het was bij mij vooral de extreme overbeharing en acne die de huisarts destijds niet vertrouwde. Behandeling was gewoon een anticonceptiepil :).
pi_172897053
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 05:38 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pcos wel, pco niet per definitie.
Ik heb nu wel een zéér sterk vermoeden wie Camac is, trouwens :D
ah dat is dus nog weer wat anders. omdat er werd gereageerd op de PCOS opmerking van Thinkk-Pinkk ging ik er automatisch vanuit dat het over hetzelfde ging.

wat is het verschil? google stuurt mij naar PCO Syndroom wat dus weer PCOS is.
pi_172897151
Sorry ik wilde niet een hele discussie losmaken ofzo :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172897185
nee joh dit is geen discussie. dit is kennis uitwisselen.
al die info is juist iets wat ik zo fijn vind aan fok. ik heb hier al zoveel geleerd.
pi_172897248
Volgens dokter Google het verschil: PCOS > hormonale disbalans (verhoogd testosteronlevel) en aanwezigheid meerdere vochtblaasjes in eierstokken.
PCO: aanwezigheid van meerdere vochtblaasjes in de eierstokken zónder de hormonale disbalans.

Ik zit me nu af te vragen welke vorm ik eigenlijk heb. :') Volgens mij was m'n FSH en LH in orde maar hebben ze m'n testosteronlevel niet gecheckt. Na ja. Maakt ook niet uit.

Ik dacht dat ik geen bijwerkingen had van de clomid. En dat die opvliegers van een evt zwangerschap kwamen. I was wrong. :')

Welkom Camac! Kom erbij, kom erbij! Jij hebt dus 1 eierstok die blaasjes produceren en de ander werkt wel normaal? Interessant. Ik hoop dat het niets betekent voor je komende cyclussen en dat je snel zwanger wordt!

Ik ga richting de vruchtbare dagen. Eens kijken of ik m'n ei kan vinden. oO< Ik voel mijn eisprong nooit overigens.

He gets Peace... toch ongesteld dus. Ik ben zo zo benieuwd wat ze in het ziekenhuis voor je kunnen betekenen.

Kirb succes *O*

Jammer dat je mss je ei gemist hebt MLB. Hopelijk hielpen de klusdagen op dag 12 en 15!
Dit, dat, alles.
pi_172897307
@dr Google :P / Philo, , volgens mijn gyn had het ook nog te maken met wel/niet ovuleren en menstrueren, maar dat is natuurlijk ook het gevolg van een verstoorde hormoonbalans.
Mijn bloedwaarden waren destijds normaal, gelukkig.

Inderdaad 1 eierstok vol met cysten, de andere doet gewoon normaal zijn werk inclusief voelbare eisprong. Nu ontpillen en kijken hoe snel mn lijf de regie over gaat nemen. :)

[ Bericht 75% gewijzigd door Camac op 04-08-2017 11:44:05 ]
pi_172905935
Ik hoop dat je snel weer je gewone cyclus hebt :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172906668
Hopelijk snel!

Ik sprak laatst mijn huisarts omdat ik sinds enige tijd heel heftige cycli heb. Dat was volgens hem een goed teken, want duidelijke PMS en veel menstruatiekramp is een indicatie van een eisprong. Ik was sceptisch. Deze maand twijfelde ik heel erg of ik wel een eisprong had en ziedaar, geen kramp! Typisch toch!
pi_172907032
Sorry voor het niet bijlezen. Net terug van vakantie, en nog steeds niet ongesteld. Cyclus nu 32 dagen,normaal 22 of 23. Niet zwanger, want woensdag nog een negatieve test, en afgelopen maand maar 1x sexy gehad.gek vind ik het..
pi_172908206
Ah jouw cycli lopen ook al te rommelen jagar. Vervelend!! Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt.

Hopelijk heb je gauw weer een mooie cyclus camac!

Nou het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Heb bruinverlies. Zit op dag 24.
pi_172915046
Hè wat balen MLB :{

Jager zou het nog kunnen qua timing?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172964187
Hoe is het met de dames hier? Zijn er nog NOD's in zicht?

Jagar al nieuws?
Dit, dat, alles.
pi_172964195
Hoe gaat het met iedereen hier? Zitten er nog mensen op het wachtbankje?

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Had op 25/26 Juli ongesteld moeten worden, met een cyclus van 22 dagen. Op 14 juli sex gehad, en daarna een tijd niet, en dit weekend weer. Ik ga er niet meer van uit dat ik zwanger ben, maar vind het wel vreemd in een keer zo'n lange cyclus, nu al 32 dagen. Nou ja, we zien het wel. Zal zo nu en dan maar een testje doen...
pi_172964341
Ik moet de 17 ongesteld worden. Laatste tijd niet veel tijd voor seks gehad bij vrienden geslapen enzo dus denk niet dat het hem is deze maand. Maakt ook niet uit.

Ben wel tijdens mijn vakantie in september ongesteld dat vind ik dan weer jammer hé :+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:24:04 #101
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172965237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 18:47 schreef Missladybug het volgende:
Ah jouw cycli lopen ook al te rommelen jagar. Vervelend!! Ik hoop dat je gauw zekerheid hebt.

Hopelijk heb je gauw weer een mooie cyclus camac!

Nou het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden. Heb bruinverlies. Zit op dag 24.
En, doorgezet?

Jagär, wat vreemd ineens.. snap dat je hier niet heel blij mee bent zo.

Ik ga richting ei dus dat is weer spannend.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_172967410
ik ga ook richting mijn ei

Jagar, je geduld wordt nogal op de proef gesteld. hopelijk heb je snel duidelijkheid.
pi_172968501
Zijn er hier meer dames die temperaturen?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:10 #104
382129 crew  Donna
pi_172968537
Nah Jagär wat blijft het toch vreemd zeg! :(
pi_172975338
32 is toch niet zo lang? Naja, hopelijk snel duidelijkheid!

Ik heb vandaag een echo gehad omdat ik endometriose-achtige klachten heb. Geen aanwijzingen voor endo maar ook geen andere verklaring voor de pijn.
Hij zag meerdere grote follikels, dat kan gewoon weer weggaan (zien ze vaker bij jonge vrouwen) maar kan ook pco betekenen.
Zonder kinderwens zou hij me zonder enige zorg naar huis hebben gestuurd en over drie maanden hebben laten terugkomen. Maar gezien onze kinderwens vond hij dat niet fair. Dus even verder in overleg.
pi_172986293
Debs ja ik ben ongesteld geworden. Jammer maar helaas.

Kirb ja ik temperatuur, maar niet de hele cyclus door. Alleen rond ei en nod.

Kloon fijn dat je serieus genomen werd met je klachten!
pi_172988998
Die etos multivitamine met foliumzuur zijn in de aanbieding :)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:31:09 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172989283
Balen mlb :*!

Kloon, fijn dat je zo serieus wordt genomen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 08:43:52 #109
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172989439
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die etos multivitamine met foliumzuur zijn in de aanbieding :)
Alle multivitamine zijn bij de Etos in de aanbieding... tenminste, dat waren ze gisteren nog.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172989492
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 08:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Alle multivitamine zijn bij de Etos in de aanbieding... tenminste, dat waren ze gisteren nog.
Zover had ik niet gekeken. Was onverwacht langer bij mijn ouders en toen waren die pillen op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_172989536
balen zeg, MLB.

En kloon: o wow, ben benieuwd wat er uit dat gesprek komt.

32 dagen is over het algemeen niet zo lang, maar normaal heb ik een hele korte cyclus. Ik ben nu al 10 dagen over tijd...
pi_172989789
Dat is wel heel vreemd dan ja.

Ik vind het zo gek, je gaat voor het ene en komt terug met het andere (misschien dan). En dat verklaart de pijn niet, dus eigenlijk ben ik alleen maar verder van huis :?
pi_172990428
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:46 schreef Missladybug het volgende:
Debs ja ik ben ongesteld geworden. Jammer maar helaas.

Kirb ja ik temperatuur, maar niet de hele cyclus door. Alleen rond ei en nod.

Kloon fijn dat je serieus genomen werd met je klachten!
Vind je het goed als ik je even PM met wat vragen hierover? Ik zoek echt even wat referentiemateriaal..
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172990787
Apart hoor Jagar! Nou ja misschien heb je eens een uitschieter. Je lichaam is natuurlijk geen machine. We hadden trouwens allebei precies om
9:23 hetzelfde berichtje gepost met "hoe is het hier?" :D

Jeetje kloon! Hoe is jouw cyclus dan? Is die onregelmatig? Ergens ook wel fijn dat ze het verder gaan uitzoeken toch?

Ik zit te denken om, als het deze cyclus niet lukt, ook te gaan temperaturen. Ben benieuwd naar je ervaring Kirb, als je die al hebt. Overigens denk ik dat we nu wel goed mikken, maar dat het gewoon niet raak is geweest. Vandaag CD 11 en volgens mijn app morgen mijn eisprong. Gisteren alleen een zeeeeeer zwak tuurstreepje op de ovutest dus ben benieuwd... Afgesproken dat we nu wat vaker gaan klussen dan om de dag in de vruchtbare periode. >:)
Dit, dat, alles.
pi_172991654
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:26 schreef Philomijn het volgende:
Apart hoor Jagar! Nou ja misschien heb je eens een uitschieter. Je lichaam is natuurlijk geen machine. We hadden trouwens allebei precies om
9:23 hetzelfde berichtje gepost met "hoe is het hier?" :D

Jeetje kloon! Hoe is jouw cyclus dan? Is die onregelmatig? Ergens ook wel fijn dat ze het verder gaan uitzoeken toch?
Het is nog niet zeker dat ze gaan uitzoeken hè. Maar ik ga daar wel op aandringen :) Mijn cyclus is onregelmatig, maar nog wel binnen de lijntjes. En ik heb ook niet het postuur van PCOS, hoewel dat geen dwingend criterium is.
quote:
Ik zit te denken om, als het deze cyclus niet lukt, ook te gaan temperaturen. Ben benieuwd naar je ervaring Kirb, als je die al hebt. Overigens denk ik dat we nu wel goed mikken, maar dat het gewoon niet raak is geweest. Vandaag CD 11 en volgens mijn app morgen mijn eisprong. Gisteren alleen een zeeeeeer zwak tuurstreepje op de ovutest dus ben benieuwd... Afgesproken dat we nu wat vaker gaan klussen dan om de dag in de vruchtbare periode. >:)
Dus het wordt gezellig? :Y)
pi_172994266
Ik heb ook het postuur niet van een gemiddelde PCOS-er. Mijn gyn zei zelfs dat ik niet nog meer moet afvallen. Ik ben slank maar heb wel wat buikvetjes dat wel weer bij het insulineresistentiebeeld hoort...

Haha het wordt zeker gezellig. :P
Dit, dat, alles.
pi_172994754
Natuurlijk Kirb!

Temperaturen werkt bij mij echt goed. Eerste helft van cyclus heb ik 36,5.
Na mn eisprong gaat het omhoog naar 37,1 ongeveer.
En de ochtend dat ik ongesteld ga worden zakt t weer naar 36,5.
pi_172994759
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:26 schreef Philomijn het volgende:

Ik zit te denken om, als het deze cyclus niet lukt, ook te gaan temperaturen. Ben benieuwd naar je ervaring Kirb, als je die al hebt. Overigens denk ik dat we nu wel goed mikken, maar dat het gewoon niet raak is geweest. Vandaag CD 11 en volgens mijn app morgen mijn eisprong. Gisteren alleen een zeeeeeer zwak tuurstreepje op de ovutest dus ben benieuwd... Afgesproken dat we nu wat vaker gaan klussen dan om de dag in de vruchtbare periode. >:)
Ik heb zelf nog niet zoveel ervaring, maar zoek wel ervaringen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172994764
Veel plezier philo!!
pi_172994821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:31 schreef Missladybug het volgende:
Natuurlijk Kirb!

Temperaturen werkt bij mij echt goed. Eerste helft van cyclus heb ik 36,5.
Na mn eisprong gaat het omhoog naar 37,1 ongeveer.
En de ochtend dat ik ongesteld ga worden zakt t weer naar 36,5.
Oh dankje! Dan vraag ik hier ook maar verder voor info voor meelezers of mensen die ook willen gaan temperaturen.. Wat voor thermometer gebruik jij? Ook elke ochtend zelfde tijd?

Bij jou is er dus echt meer dan een halve graad verschil! Lekker duidelijk! Ik ga bij mezelf dan nog geen conclusies hangen aan 0,2 graad verschil.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172995091
Ik gebruik de Hema thermometer. Die meet lekker snel. En inderdaad elke ochtend rond hetzelfde tijdstip. Het is belangrijk dat je dit doet voordat je opgestaan bent, want dan schiet je temp omhoog.

Het is handig om de temp in een grafiek te zetten. Via de app fertility friend bijvoorbeeld.
pi_172995310
als het verschil zo klein blijft werkt een thermometer met 2 decimalen misschien beter?
pi_172995871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 13:45 schreef Missladybug het volgende:
Ik gebruik de Hema thermometer. Die meet lekker snel. En inderdaad elke ochtend rond hetzelfde tijdstip. Het is belangrijk dat je dit doet voordat je opgestaan bent, want dan schiet je temp omhoog.

Het is handig om de temp in een grafiek te zetten. Via de app fertility friend bijvoorbeeld.
Check en check. Fertility friend werkt wel prettig inderdaad :).

Heeft die hema thermometer 2 cijfers achter de komma? Ik probeer deze maand even zo maar anders koop ik er nog wel 1 met 2 achter de komma.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kirb op 08-08-2017 14:32:22 (spellingggg) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_172999838
MLB, ik las dat je ongesteld was geworden. Even een :* voor jou.
pi_173000949
Nee die van hema heeft geen twee cijfers achter de komma. Maar voor mij werkt dit prima zo.

Peace, thanks meis.
Met frisse tegenzin heb k de huisarts gebeld. Die heeft een doorverwijzing naar t ziekenhuis gestuurd.
Ik voel me er niet zo senang bij eigenlijk.
We zijn een jaar bezig, maar ook wel even pauze gehad natuurlijk.

Maar goed, afwachten voelt nog slechter, dus we horen t wel wat de gyn er van vind.
pi_173001157
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:33 schreef Missladybug het volgende:
Nee die van hema heeft geen twee cijfers achter de komma. Maar voor mij werkt dit prima zo.

Peace, thanks meis.
Met frisse tegenzin heb k de huisarts gebeld. Die heeft een doorverwijzing naar t ziekenhuis gestuurd.
Ik voel me er niet zo senang bij eigenlijk.
We zijn een jaar bezig, maar ook wel even pauze gehad natuurlijk.

Maar goed, afwachten voelt nog slechter, dus we horen t wel wat de gyn er van vind.
Is ook niet niks :* Beter even het laten checken dan door blijven modderen toch? En wie weet wat zich in de tussentijd nog aandient? Ik duim voor je :)
  Vis een optie? dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:45:07 #127
70532 loveli
N
pi_173001177
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 14:26 schreef Kirb het volgende:

[..]

Check en check. Fertility friend werkt wel prettig inderdaad :).

Heeft die hema thermometer 2 cijfers achter de komma? Ik probeer deze maand even zo maar anders koop ik er nog wel 1 met 2 achter de komma.
Een thermometer met 2 cijfers achter de komma is niet per se een nauwkeurigere thermometer. Er zijn speciale basaalthermometers in de handel die echt nauwkeurig zijn, maar met een huis- tuin- en keukenthermometer etos thermometer met het ook wel lukken.
Het gaat er vooral om dat je de temperatuur meet direct nadat je wakker wordt. Na een paar uur slaap heb je een redelijk constante temperatuur. Als je wakker wordt, ga je van slaapstand naar actief en dat heeft vrij snel invloed op je temperatuur.

Individueel kan het verschillen, maar kort door de bocht is het aantal dagen tussen eisprong en menstruatie redelijk constant (gemiddeld 12-14 dagen, kan individueel afwijken). Bij een minder regelmatige cyclus ligt het meestal aan het aantal dagen tussen menstruatie en eisprong. Als je eenmaal een beetje zicht hebt op hoe jouw cyclus werkt, kun je het moment van je eisprong waarschijnlijk vrij goed inschatten.
crap in = crap out
pi_173023065
Thanks loveli. Van dat tweede gedeelte ben ik wel op de hoogte :). Ik begin nu met temperaturen omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb en met ovulatietesten weinig duidelijkheid heb.

MLB wanneer mag je naar de gynaecoloog? Ik snap heel goed hoe confronterend het is om naar de huisarts toe te gaan voor een verwijzing. Een dikke :* voor jou.

Wij zitten nu in de laatste cyclus voor onze afspraak bij de fertiliteitspoli. Voelt een beetje vreemd ook wel.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173023096
Kloon wanneer hoor je of ze verder gaan onderzoeken of pco eventueel aan de orde is bij je?

edit: en zijn er nog NOD's in aantocht waar we voor kunnen duimen? *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173024742
17 augustus volgens de planner.. Maar het wil bij mij weleens een paar dagen verschillen. Maar hebben maar 2 keer feest gehad dus ga er eigenlijk niet van uit.

Balen voor iedereen die ongesteld is geworden en ik hoop dat er toch verder onderzoek wordt gedaan :)

Sorry ik ben slecht ingelezen verder. We hebben maandag Rocky het hondje waar ik mee ben opgegroeid in Laten slapen en ik ben er echt kapot van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173024837
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Sorry ik ben slecht ingelezen verder. We hebben maandag Rocky het hondje waar ik mee ben opgegroeid in Laten slapen en ik ben er echt kapot van.
Aww maar dat is ook keiverdrietig ;(. Sterkte joh :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173025255
Wat verdrietig tp.

Ik heb vandaag nog maar een test gedaan. Weer negatief. Ondertussen ben ik misselijk,moe en doet m'n heup zeer. Ik maak mezelf vast wat wijs. Maar goed, we hebben regelmatig seks en zien wel. Meer kunnen we op het moment toch niet doen...
pi_173026296
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:19 schreef Kirb het volgende:
Thanks loveli. Van dat tweede gedeelte ben ik wel op de hoogte :). Ik begin nu met temperaturen omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb en met ovulatietesten weinig duidelijkheid heb.

MLB wanneer mag je naar de gynaecoloog? Ik snap heel goed hoe confronterend het is om naar de huisarts toe te gaan voor een verwijzing. Een dikke :* voor jou.

Wij zitten nu in de laatste cyclus voor onze afspraak bij de fertiliteitspoli. Voelt een beetje vreemd ook wel.
Ik ben doorverwezen door de huisarts. Nu krijg ik een brief van de gyn met de datum voor een afspraak. Het schijnt bij ons in t ziekenhuis redelijk vlot te gaan.

Bij jou ook bijna zo ver. Ik duim voor je laatste ronde!!!

Sterkte TP, is hartstikke rot!!

Zo gek Jagar. Hopelijk gauw duidelijkheid!
pi_173027629
Gek hoor Jagar!

MLB en Kirb :* Niet tof...

En Think P, dat soort dingen sucks big time! Dikke knuffel voor jou!!
Dit, dat, alles.
pi_173028203
Ach nee Thinkk-Pinkk wat verdrietig. Sterkte :*.

Kirb, hopelijk geeft het temperaturen wat meer inzicht, zou mooi zijn als dat de sleutel zou zijn :).

MLB succes, hopelijk laat de afspraak niet te lang op zich wachten..

Jagar, heb je veel stress mss? Volgens mij kan dat je cyclus ook beïnvloeden toch?

Hier een NOD van 15 augustus, na het weekend dus.. ik heb het idee dat ik ongesteld ga worden. Ik heb eigenlijk ook nog geen testen in huis gehaald. Ik heb me voorgenomen niet te vroeg te testen enz maar we zullen zien hoe ik daar na het weekend over denk ;).
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173033695
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:33 schreef Missladybug het volgende:
Nee die van hema heeft geen twee cijfers achter de komma. Maar voor mij werkt dit prima zo.

Peace, thanks meis.
Met frisse tegenzin heb k de huisarts gebeld. Die heeft een doorverwijzing naar t ziekenhuis gestuurd.
Ik voel me er niet zo senang bij eigenlijk.
We zijn een jaar bezig, maar ook wel even pauze gehad natuurlijk.

Maar goed, afwachten voelt nog slechter, dus we horen t wel wat de gyn er van vind.
Iets positiefs: vriendinnetje bleek zwanger te zijn precies op het moment dat ze bij de gyn was. Zo kan het ook nog :*
Shine bright like a diamond.
pi_173034009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 17:21 schreef Kirb het volgende:
Kloon wanneer hoor je of ze verder gaan onderzoeken of pco eventueel aan de orde is bij je?

edit: en zijn er nog NOD's in aantocht waar we voor kunnen duimen? *O*
Ik heb nu de brief aan de huisarts waarin de gyn een verwijzing naar de vruchtbaarheidspoli aanraadt. Een stuk explicitier dan ik dacht zelfs, dus ik ga er gewoon op aandringen bij de HA.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Sorry ik ben slecht ingelezen verder. We hebben maandag Rocky het hondje waar ik mee ben opgegroeid in Laten slapen en ik ben er echt kapot van.
Ach gos ;( Dat is ook heel verdrietig. Sterkte...
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 07:32 schreef June. het volgende:

[..]

Iets positiefs: vriendinnetje bleek zwanger te zijn precies op het moment dat ze bij de gyn was. Zo kan het ook nog :*
Dat is ook wel mooi O+
  donderdag 10 augustus 2017 @ 09:55:30 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173034920
TP, wat vervelend! Snap dat je heel verdrietig bent :*.

Kloon, idd gas op die lolly en hup de onderzoeken in! Dat het je maar snel 2 streepjes mag opleveren *O*!

MLB, hopelijk schiet het inderdaad op, als je eenmaal zo ver bent wil je ook gewoon snel terecht, toch?

Wij hebben afgelopen maandag toch nog een vakantie kunnen boeken begin september, ik denk dan ook dat we daarna (hopelijk niet) contact gaan opnemen met de huisarts voor een doorverwijzing. Omdat ik al een beetje ben doorgelicht n.a.v. die bloedingsklachten gaan we er denk ik direct op aandringen dat ze (8> testen, dan is die hobbel vast genomen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173037190
Ook een stapje dichterbij het ziekenhuos dus voor jou Debbster. In mijn ziekenhuis deden ze zaadonderzoek op eigen jntiatief zonder morren. Alsof ze een brood voor ons kochten bij de supermarkt. Ik snap ook niet dat sommige ziekenhuizen daar zo moeilijk over doen...
Dit, dat, alles.
pi_173037228
Wat gaan veel van jullie hier de medische molen in zeg.... :*

Hier lijkt het erop dat ik ongesteld ga worden...Het zet nog niet helemaal door, maar ik denk dat het eindelijk zover is...
  donderdag 10 augustus 2017 @ 12:04:57 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173037800
Nou inderdaad, we zijn niet de beste lichting van WOHTS -O-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator donderdag 10 augustus 2017 @ 12:05:58 #142
382129 crew  Donna
pi_173037818
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:43 schreef Philomijn het volgende:
Ook een stapje dichterbij het ziekenhuos dus voor jou Debbster. In mijn ziekenhuis deden ze zaadonderzoek op eigen jntiatief zonder morren. Alsof ze een brood voor ons kochten bij de supermarkt. Ik snap ook niet dat sommige ziekenhuizen daar zo moeilijk over doen...
Ik vind dat ook zoiets vreemds!

Balen Jagär, maar dan heb je iig wel duidelijkheid!
pi_173038752
quote:
17s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou inderdaad, we zijn niet de beste lichting van WOHTS -O-.
Heb ik me ook al over verbaasd. Ik weet nog dat ik een aantal jaar terug lurkte en toen was de een na de andere wohts-er zwanger zonder problemen. Wat ik eerder al zei: hoe doen die andere vrouwen het? :')
Dit, dat, alles.
pi_173039336
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:54 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Heb ik me ook al over verbaasd. Ik weet nog dat ik een aantal jaar terug lurkte en toen was de een na de andere wohts-er zwanger zonder problemen. Wat ik eerder al zei: hoe doen die andere vrouwen het? :')
Ja.. Dit.. Ontzettend klote want je wil allemaal zo graag en gunt het een ander zo. Maar t schept ook wel weer ergens een band of zo :)

Ook jij dan succes in het ZH Debsterr :*. Een zaadonderzoek was bij ons een onderdeel van het oriënterend fertiliteits onderzoek (OFO) en dus geen probleem.
pi_173039601
quote:
17s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou inderdaad, we zijn niet de beste lichting van WOHTS -O-.
Nou hier moest ik ook al aan denken inderdaad. Mindere trend in dit topic. Hopelijk maakt dat heul gauw een ommezwaai.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 13:32:16 #146
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173039625
Het is inderdaad een schrale troost dat je niet alleen bent in de mislukking, al had ik liever die band gehad over streepjes.

Thanks meiden, ik hoop dat er toch en last-minute wondertje gebeurd maar anders vind ik het in ieder geval fijn dat mijn vriend er net zo "okay" in zit om die doorverwijzing te gaan vragen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173040052
Jullie krijgen binnenkort allemaal je streepjes regen *;
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173040291
quote:
17s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Het is inderdaad een schrale troost dat je niet alleen bent in de mislukking, al had ik liever die band gehad over streepjes.

Thanks meiden, ik hoop dat er toch en last-minute wondertje gebeurd maar anders vind ik het in ieder geval fijn dat mijn vriend er net zo "okay" in zit om die doorverwijzing te gaan vragen.
Hahaha alleen bent in die mislukking :') Eerder zou ik om zo'n opmerking heel hard moeten slikken maar kan er nu zeker wel om lachen. Teken dat ik toch al veel geaccepteerd heb :)
  donderdag 10 augustus 2017 @ 14:05:43 #149
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173040314
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:03 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hahaha alleen bent in die mislukking :') Eerder zou ik om zo'n opmerking heel hard moeten slikken maar kan er nu zeker wel om lachen. Teken dat ik toch al veel geaccepteerd heb :)
Ja sorry klinkt heel hard maar ik voel me toch regelmatig behoorlijk mislukt :'). Ik heb er geen beter woord voor. En hey, je bent al van ver gekomen meis, ik hoop dat de weg niet nog veel langer voor jullie wordt :*.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173040829
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 13:31 schreef Kirb het volgende:

[..]

Nou hier moest ik ook al aan denken inderdaad. Mindere trend in dit topic. Hopelijk maakt dat heul gauw een ommezwaai.
Ik ga proberen de ommezwaai in gang te zetten. Even geduld nog.

Voor de dames die naar het ziekenhuis moeten, :*. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is.

Think-Pink, sterkte :*

Ik ben nu ongesteld, dus kom maar op met het ontpillen. :s)
pi_173043898
Zijn hier meer mensen die na hun Eisprong tot hun menstruatie last hebben van gevoelige/pijnlijke borsten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173043993
Ja, ik. Niet helemaal tot aan mijn menstruatie, maar wel een week lang.
pi_173048976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier meer mensen die na hun Eisprong tot hun menstruatie last hebben van gevoelige/pijnlijke borsten?
Ja afgelopen 2 maanden gehad, daarvoor niet. Ben benieuwd hoe het nu gaat zijn. Ga richting eisprong komenden dagen.
Shine bright like a diamond.
pi_173050726
quote:
17s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 12:04 schreef Debsterr het volgende:
Nou inderdaad, we zijn niet de beste lichting van WOHTS -O-.
Dit ja :')

Weinig puf gehad om mee te schrijven. Eisprong inmiddels achter de rug en we duimen maar weer. NOD is denk ik 21 augustus.
pi_173051153
Pijnlijke borstvoeding tepels *O*

Werk aan de winkel :p
Schudden voor gebruik
pi_173051172
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier meer mensen die na hun Eisprong tot hun menstruatie last hebben van gevoelige/pijnlijke borsten?
rond vruchtbare dagen

Present!
Schudden voor gebruik
pi_173051197
Sorry ik heb hier en daar wat gelezen, maar ik ben zo gaaaaaar of druk dat ik niet een prachtige aanwinst hier ben :')
Schudden voor gebruik
pi_173057511
Er bestaan geen regels voor hoeveel je meeschrijft he ;) Rustig an!

Ik heb geen gespannen borsten oid in de tweede helft van mijn cyclus. Sowieso voel ik me wat hormonen betreft een mislukte vrouw want ik heb eigenlijk nooit last van hormonale kwesties. :D :') Maar heuj, geen PMS enzo, ik tel mijn zegeningen. :+
Dit, dat, alles.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:05:01 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173057565
Ik heb zelfs met een spiraaltje (want we mogen nog niet echt proberen vanwege medisch gedoe, ook al zijn we er ontzettend klaar voor) een paar dagen per cyclus gevoelige borsten. Laatste keer dat ik ongesteld was, is 12 jaar geleden ofzo, dus geen idee meer hoe dat toen was... Wel dat m'n menstruaties from hell waren, maar dat kan inmiddels veranderd zijn.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:45:28 #160
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173058086
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:59 schreef Philomijn het volgende:
Er bestaan geen regels voor hoeveel je meeschrijft he ;) Rustig an!

Ik heb geen gespannen borsten oid in de tweede helft van mijn cyclus. Sowieso voel ik me wat hormonen betreft een mislukte vrouw want ik heb eigenlijk nooit last van hormonale kwesties. :D :') Maar heuj, geen PMS enzo, ik tel mijn zegeningen. :+
Haha wees blij idd, ik kan soms echt een hormonster zijn aan het begin van mijn menstruatie :'). Inclusief het gevoel dat ik jankend wil stampvoeten als ik mijn zin niet krijg :X.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:45:57 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173058093
Ik hoop dat je er snel achter mag komen Tink :* (en dat het meevalt)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173058207
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha wees blij idd, ik kan soms echt een hormonster zijn aan het begin van mijn menstruatie :'). Inclusief het gevoel dat ik jankend wil stampvoeten als ik mijn zin niet krijg :X.
Heel herkenbaar :'). En tijdens mijn menstruatie juist last van mijn borsten.
Ik heb soms echt wel medelijden met mn vriend als ik weer zo'n hormonale bui heb, hahaha.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:55:00 #163
269689 crew  Viv
pi_173058256
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zijn hier meer mensen die na hun Eisprong tot hun menstruatie last hebben van gevoelige/pijnlijke borsten?
Ja, ik had dit steeds vanaf een week voor NOD. En toen ik zwanger was ook, alleen toen bleef het ook na die week pijnlijk.
pi_173058304
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Haha wees blij idd, ik kan soms echt een hormonster zijn aan het begin van mijn menstruatie :'). Inclusief het gevoel dat ik jankend wil stampvoeten als ik mijn zin niet krijg :X.
Hahaha ben jij mij? Hier ook best last van een soorr van PMS. Twee dagen na de start van de menstruatie trek ik al weer redelijk bij.

Tink, Ik hoop dat alles bij jullie weer mooi op gang komt zodra jullie groen licht hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 09:59:13 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173058330
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:57 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Hahaha ben jij mij? Hier ook best last van een soorr van PMS. Twee dagen na de start van de menstruatie trek ik al weer redelijk bij.

Tink, Ik hoop dat alles bij jullie weer mooi op gang komt zodra jullie groen licht hebben.
_O- achteraf bedenk ik me ook altijd dat het een wonder is dat mijn vriend dit accepteert (of ja, gedoogd...) en vraag ik me ook af wat nou eigenlijk het probleem was. Maar ja, zeg dat maar op het moment dat ik er achter kom dat er geen hagelslag op mijn brood zit terwijl ik dat wel wilde (hij smeert al het brood, I know, ik ben verwend O~) en nee, natuurlijk heb ik niet gezegd dat ik hagelslag wilde, dat moet 'ie toch gewoon weten?).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173058562
Ik ben de dag van te voren schijnbaar nogal stil (heeft hij ook een keer rust) en nogal snel boos op mezelf :+ en hij moet niet gaan lopen zeuren over dingen die ik op dat moment helemaal niet interessant vind :')

In de avond komt dan altijd een enorme hoofdpijn opzetten dan weet ik genoeg voor de volgende dag.
I solemnly swear i'm up to no good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:12:09 #167
269689 crew  Viv
pi_173058598
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:59 schreef Debsterr het volgende:
dat moet 'ie toch gewoon weten?
Echt, 9 van de 10 akkefietjes hier eindigen ermee dat ik uitroep "maar dat is toch logisch?!" :') Bij mij is het overigens niet hormonaal, ik ben gewoon altijd zo. 8-)
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:18:53 #168
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173058749
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:12 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Echt, 9 van de 10 akkefietjes hier eindigen ermee dat ik uitroep "maar dat is toch logisch?!" :') Bij mij is het overigens niet hormonaal, ik ben gewoon altijd zo. 8-)
Hehehe, vrouwen gedrag O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173058978
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 08:59 schreef Philomijn het volgende:
Er bestaan geen regels voor hoeveel je meeschrijft he ;) Rustig an!
Echwel! oO< Minstens 1x met goed nieuws! O+
pi_173059020
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben de dag van te voren schijnbaar nogal stil (heeft hij ook een keer rust) en nogal snel boos op mezelf :+ en hij moet niet gaan lopen zeuren over dingen die ik op dat moment helemaal niet interessant vind :')

In de avond komt dan altijd een enorme hoofdpijn opzetten dan weet ik genoeg voor de volgende dag.
Dit heb ik meer :Y
Ik word ook ontzettend onzeker, vind alles aan mezelf lelijk en stom en dik. En het komt nooit meer goed op mijn werk en ik zal nooit echt gelukkig zijn. Praktisch depressief voor een dag en niets dringt door (knuffels, goede film etc. komen gewoon niet binnen)
pi_173059119
Heerlijk om te lezen dat het zo normaal is. Mijn vriend heeft tegenwoordig een verstopte noodvoorraad chocolade in huis voor als het te erg is :')
pi_173059166
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Dit heb ik meer :Y
Ik word ook ontzettend onzeker, vind alles aan mezelf lelijk en stom en dik. En het komt nooit meer goed op mijn werk en ik zal nooit echt gelukkig zijn. Praktisch depressief voor een dag en niets dringt door (knuffels, goede film etc. komen gewoon niet binnen)
Exact dit heb ik ook! Huilerig, niks is goed, alleen maar aan vervelende dingen kunnen denken, niks komt ooit nog goehoehoeeed :').
Daarbij komt dan vervolgens uiteraard ook onredelijk bozig gedrag richting vriendlief. Die weet dan ook vaak wel hoe laat het is :'). Als ik dan de volgende dag (of dag erna) ongesteld wordt moet ie het dan uiteraard niet in zijn hoofd halen om te zeggen "daarom was je zo down (of onredelijk)", dat mag ik alleen zelf zeggen. :P
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:37:49 #173
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173059194
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:34 schreef Camac het volgende:
Heerlijk om te lezen dat het zo normaal is. Mijn vriend heeft tegenwoordig een verstopte noodvoorraad chocolade in huis voor als het te erg is :')
O+ dat zijn de beste!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173059404
Aww O+
pi_173060616
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 10:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

O+ dat zijn de beste!
Ik ga ook nog met hem trouwen. O+ Voor altijd mijn beste O+
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:39:09 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173060634
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:38 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik ga ook nog met hem trouwen. O+ Voor altijd mijn beste O+
*O* wanneer gaan jullie trouwen :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173060758
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

*O* wanneer gaan jullie trouwen :)?
Nog geen idee. :') we gaan even een paar maanden afwachten hoe dit loopt en dan kijken we wel wat handig is. Trouwen met je baby erbij lijkt mij ook wel fantastisch. O+
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:46:21 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173060803
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:44 schreef Camac het volgende:

[..]

Nog geen idee. :') we gaan even een paar maanden afwachten hoe dit loopt en dan kijken we wel wat handig is. Trouwen met je baby erbij lijkt mij ook wel fantastisch. O+
Ach, het vooruitzicht is al leuk toch O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173060857
quote:
17s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 11:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ach, het vooruitzicht is al leuk toch O+.
Ja zeker :) Het zou wel praktisch zijn om te trouwen voordat er kinderen zijn, scheelt gedoe met erkenning etc; maar mijn eierstokken willen nu echt niet meer wachten.
pi_173060968
Wij wilde echt eerst trouwen. Nou dat hebben we afgelopen juni gedaan dus nu mag het los :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173072819
Oké ondanks dat ik zoiets heb van we zien wel vind ik het best spannend nu mijn NOD nadert :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173083134
Hormonen weinig last van hier! Hele maand gewoon stabiel.
Vind ik dan he? Of mijn man er ook zo over denkt weet k niet.
pi_173104258
Dat is een beetje het WOHTS virus TP :P. Je wilt er nog zo nonchalant mee om gaan maar het is toch ineens superspannend.

Ik zit op CD16, tot nu toe is mijn temp niet veel veranderd en vanochtend heb ik opeens wat spotting. Dit gaat een hele korte cyclus worden, zonder ovulatie denk ik.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173105441
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 09:29 schreef Kirb het volgende:
Dat is een beetje het WOHTS virus TP :P. Je wilt er nog zo nonchalant mee om gaan maar het is toch ineens superspannend.

Ik zit op CD16, tot nu toe is mijn temp niet veel veranderd en vanochtend heb ik opeens wat spotting. Dit gaat een hele korte cyclus worden, zonder ovulatie denk ik.
Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaar :)

Is de spotting niet juist van de eisprong?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173107105
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ik vrees ervoor. Het is natuurlijk ook best allemaal spannend. Maar ik heb al een paar dagen krampen dus ben deze maand gewoon weer de sigaar :)

Is de spotting niet juist van de eisprong?
Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerkt :P.

Tot nu toe is spotting bij mij altijd een voorteken van menstruatie helaas.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173107129
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 11:52 schreef Kirb het volgende:

[..]

Proberen je hoofd koel te houden is erg lastig als het om zwanger worden gaat, heb ik gemerkt :P.

Tot nu toe is spotting bij mij altijd een voorteken van menstruatie helaas.
Ah jammer. Dan duim ik gewoon weer verder met je voor de volgende ronde :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173110916
spotting kan van eisprong, innesteling of menstruatie zijn. Dat is natuurlijk om het allemaal lekker duidelijk te houden 8)7
Schudden voor gebruik
pi_173111014
Gisteren zei een kennis/vriendin dat ze toch ook voor een tweede gaan O+

Mijn meneer gooide er gelijk een wedstrijdelement tegen aan :')
"Whatever floats your boat, Hon!" :D

Zou wel tof zijn alleen niet deze maand ben ik bang. Of de zaadsoldaten moeten goed gelegerd zijn :P (allerlei fysieke tekenen dat eisprong eraan komt)
Fikse keelontsteking, wakker liggen van muggen in combinatie met de nachtdiensten die er weer aankomen en een kindje die zegt geen middagslaapjes meer te willen doen 8)7

-O- 8)7 krankjorem word ik ervan :P
Schudden voor gebruik
pi_173121137
Ik wil ook wel in de OP trouwens :)

"Ik 27 mijn man is 33
Eerste kindje en proberen het sinds augustus 2017"


Ik heb nog steeds krampen.. Liever dat het dan gewoon doorzet hé. Kan er maar weer vanaf zijn haha
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:44:52 #190
208890 June.
Seriously?
pi_173122357
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:41 schreef Missladybug het volgende:
Hormonen weinig last van hier! Hele maand gewoon stabiel.
Vind ik dan he? Of mijn man er ook zo over denkt weet k niet.
Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.

Ik voel ook de hele tijd vanalles :')
Shine bright like a diamond.
pi_173122922
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:44 schreef June. het volgende:

[..]

Mijn vriend vind het ook wel spannend, maar toch anders dan ik.

Ik voel ook de hele tijd vanalles :')
Mja ik vind dat dan gewoon irritant. Want die krampen doen dan pijn en hoe eerder ik dan ongesteld ben hoe sneller ik er weer vanaf ben. Maar kan soms best een paar dagen rommelen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173123186
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest :o

Woeiiii *O* *O*

Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. B-)
Dit, dat, alles.
pi_173123847
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest :o

Woeiiii *O* *O*

Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. B-)
Veel klus plezier *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:43:14 #194
208890 June.
Seriously?
pi_173124543
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:05 schreef Philomijn het volgende:
Ik zat net op de wc beetje te mokken over die stomme ovutestjes van mij waar ik maar geen chocola van kan maken... en niet lang nadat ik dat staafje in mijn bakkie pies heb gehouden zie ik me toch een knaller van een ovulatietest :o

Woeiiii *O* *O*

Hmm ik had een fotootje maar Tinypic werkt niet mee. Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven. B-)
Jeej! *O*
Shine bright like a diamond.
pi_173124766
...nog een x tiny pic geprobeerd maar helaasch. Het verchil is zo bizar, vandaar dat ik het graag wil laten zien. Na jaaa. Thanks voor de aanmoedigingen iig. :P

Zijn er nog NODs in aantocht?? :Y)
Dit, dat, alles.
pi_173125491
quote:
18s.gif Op zondag 13 augustus 2017 22:51 schreef Philomijn het volgende:
...nog een x tiny pic geprobeerd maar helaasch. Het verchil is zo bizar, vandaar dat ik het graag wil laten zien. Na jaaa. Thanks voor de aanmoedigingen iig. :P

Zijn er nog NODs in aantocht?? :Y)
Donderdag

Maar wat ik mij afvraag. Als je ei gesprongen is ben je dan eigenlijk niet al te laat met batsen?
I solemnly swear i'm up to no good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 14 augustus 2017 @ 01:00:03 #197
269689 crew  Viv
pi_173127166
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar wat ik mij afvraag. Als je ei gesprongen is ben je dan eigenlijk niet al te laat met batsen?
Ja, maar bij een positieve ovulatietest is het ei nog niet gesprongen. ;) Je toont het hormoon LH aan, dit heeft een piek zo'n 24-36 uur voor de ovulatie. Je bent dan nog net op tijd om te batsen (beter is het om in de dagen voorafgaand aan de verwachte ovulatie ook af en toe te batsen).
pi_173127911
Wat Vivi zegt!
Maar daar hadden we al rekening mee gehouden. :Y) Tis alleen nu dus goed om te weten dat we nog héél even door moeten pakken, ipv denken dat m'n eisprong een paar dagen terug al is geweest en nu stoppen met klussen. :)

Enne, spannend Think! Ga voor je duimen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Philomijn op 14-08-2017 09:32:05 ]
Dit, dat, alles.
pi_173128411
Oh kijk weer wat geleerd. Blijft toch een interessant iets dit.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173129263
Yes, een andere site gevonden voor mobiele uploads.

Check hier mijn knallert:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ter vergelijking juni en juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog mei (begonnen met testen op CD 12):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het dus heel bijzonder om te zien dat ik nu eindelijk eens zó'n duidelijk positieve ovulatietest heb.
Dit, dat, alles.
pi_173129308
Als je hem nu op CD16 hebt, ben je in de eerdere cycli dan misschien te vroeg gestopt met testen?
pi_173129792
Ja, dat dacht ik ook al inderdaad... :@ In
juni en juli ben ik dan te vroeg gestopt met testen. Maar voor mei gaat dat niet op...

Volgens de echo had ik tijdens de monitoring op CD 15 m'n eisprong. Nou ja, mocht het deze rond niet raak zijn, dan weet ik nu dat ik nog even door moet gaan met testen. :)
Dit, dat, alles.
pi_173129963
Wauw wat een knaller Philo! Zo heb ik hem ook nog nooit gehad. Is dit met Clomid.. of verwar ik je nu met iemand anders?
Hopelijk over twee weken nog zo'n knalstreep op een ander soort test!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173131213
Ja dit is inderdaad ovulatie-inductie met Clomid Kirb. :) De zesde ronde nu.

En dank :@ Weet jij al wanneer je in het ziekenhuis terecht kan?
Edit: oh ik lees nu maandag in het andere topic. Alvast heel veel succes!!! ^O^
Dit, dat, alles.
pi_173131992
mooie knaller philomijn.
ik dacht inderdaad hetzelfde als wupwup. deze ronde heb je de eisprong wel gevonden en CD16 is ook netjes.

bij mij knallen ze trouwens ook zo.
pi_173132124
veel plezier, Philo en man!

Ik heb ook ovulatietesten besteld. Hopenlijk kan ik ze de volgende ronde al gebruiken. Gezien m'n cyclussen nu zo varieren is het misschien wel handig.
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:58:32 #207
208890 June.
Seriously?
pi_173132336
@philo Ja dat is een mooie! Zo zagen die van mij er ook uit. Wij lopen weer gelijk op, ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong!
Shine bright like a diamond.
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:12:22 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173132736
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:35 schreef Philomijn het volgende:
Yes, een andere site gevonden voor mobiele uploads.

Check hier mijn knallert:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ter vergelijking juni en juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog mei (begonnen met testen op CD 12):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het dus heel bijzonder om te zien dat ik nu eindelijk eens zó'n duidelijk positieve ovulatietest heb.
Deze knaller verdiend een serie jompels

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173134048
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:12 schreef Philomijn het volgende:
Ja dit is inderdaad ovulatie-inductie met Clomid Kirb. :) De zesde ronde nu.

En dank :@ Weet jij al wanneer je in het ziekenhuis terecht kan?
Edit: oh ik lees nu maandag in het andere topic. Alvast heel veel succes!!! ^O^
Nou, die clomid van jou doet zn werk! *O* go ei *O*
pi_173134077
Ei ei ei en we zijn zo blij blij blij.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173134119
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ei ei ei en we zijn zo blij blij blij.
Wil jij mn eitjes zien?!

Ik heb continu 'ze smelten de paashaas' in mn hoofd :')
pi_173134233
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:09 schreef Camac het volgende:

[..]

Wil jij mn eitjes zien?!

Ik heb continu 'ze smelten de paashaas' in mn hoofd :')
Haha die had ik vorige week in mijn hoofd. De hele tijd "wat heb jij een mooie strik om je eitjes" *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173134482
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 09:35 schreef Philomijn het volgende:
Yes, een andere site gevonden voor mobiele uploads.

Check hier mijn knallert:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan ter vergelijking juni en juli:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog mei (begonnen met testen op CD 12):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het dus heel bijzonder om te zien dat ik nu eindelijk eens zó'n duidelijk positieve ovulatietest heb.
Ben je in juni en juli wel doorgegaan met testen na de laatste op de foto?

oh laat maar. Ik lees het al :D
Hoogstwaarschijnlijk echt te vroeg gestopt met testen.

[ Bericht 5% gewijzigd door coccinelle op 14-08-2017 13:47:06 ]
pi_173138813
Wooow veel batsplezier Philo!!
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:24:30 #215
342418 VKV
Plausibel
pi_173142623
Hier volgens de ovulatietest ook net de eisprong achter de rug dus dat worden weer spannende weekjes :)
pi_173143338
Philo! *O* en June en VKV ook lees ik, zet 'm op! *O*

Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Wanneer zouden jullie dan een test doen, morgenochtend of later deze week?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173143429
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:59 schreef Feyre het volgende:
Philo! *O* en June en VKV ook lees ik, zet 'm op! *O*

Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Wanneer zouden jullie dan een test doen, morgenochtend of later deze week?
Ik zou na een dag of 2 doen denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173145879
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:59 schreef Feyre het volgende:
Philo! *O* en June en VKV ook lees ik, zet 'm op! *O*

Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Wanneer zouden jullie dan een test doen, morgenochtend of later deze week?
Eergisteren hahaha.

Nee grapje hoor. Mijn carriere als vroegtester is gestrand.
pi_173152791
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:59 schreef Feyre het volgende:
Philo! *O* en June en VKV ook lees ik, zet 'm op! *O*

Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Wanneer zouden jullie dan een test doen, morgenochtend of later deze week?
Ik zou de dag na NOD testen denk ik :Y.

Spannende wachtweken voor Philo, June en VKV :s) ik duim voor jullie! *O*

Hier nog niets doorgebroken, dag 3 van vage spotting. Afwachten maar weer. Temp blijft wel laag.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:48:40 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173154421
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:59 schreef Feyre het volgende:
Philo! *O* en June en VKV ook lees ik, zet 'm op! *O*

Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Wanneer zouden jullie dan een test doen, morgenochtend of later deze week?
Heb je normaal symptomen die een aankomende menstruatie voorspellen? Afhankelijkd aarvan (en hoe je je dus voelt) zou ik 1 of 2 dagen proberen te wachten. Witte test is zo vervelend vind ik, dan maar liever de dijkdoorbraak als het niet gelukt is.

Ik zit ook op wachtbankje trouwens maar verwacht niks van deze ronde, (te) weinig sexy tijd gehad en nou ja, ook al hebben we veel sexy tijd gebeurd er ook niks dus ja :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173154443
Wow Philo wat een knalstreep! Op naar de volgende knalstreep ;)

Raar Kirb, 3 dagen achter elkaar }:|

Ik zou de dag na NOD testen.

Hier aan het wachten en totaal er niet mee bezig geweest. Heb zo veel stress gehad dat ik oprecht verbaasd zou zijn nu zwanger te zijn/worden :') Heb wel ontzettende opruimwoede gehad dit weekend, maar dat was denk vooral om niet aan mijn stress te hoeven denken :+ Nog een klein weekje wachten.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 10:50:09 #222
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173154453
Dit weekend trouwens wel met mijn ouders over kunnen praten, dat was wel fijn. Ze reageerden ook heel lief, wat voor opties we dan eventueel zouden overwegen et cetera. Sidenote: mijn ouders hebben zelf ook in het ziekenhuis gelopen i.v.m. vruchtbaarheidsissues, dus dat maakt de drempel ook wat lager vond ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173154914
En ik ben ongesteld geworden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173154916
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Dit weekend trouwens wel met mijn ouders over kunnen praten, dat was wel fijn. Ze reageerden ook heel lief, wat voor opties we dan eventueel zouden overwegen et cetera. Sidenote: mijn ouders hebben zelf ook in het ziekenhuis gelopen i.v.m. vruchtbaarheidsissues, dus dat maakt de drempel ook wat lager vond ik.
Wat fijn dat je er met je ouders goed over kon praten
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173155227
T-P balen! :{

quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 10:50 schreef Debsterr het volgende:
Dit weekend trouwens wel met mijn ouders over kunnen praten, dat was wel fijn. Ze reageerden ook heel lief, wat voor opties we dan eventueel zouden overwegen et cetera. Sidenote: mijn ouders hebben zelf ook in het ziekenhuis gelopen i.v.m. vruchtbaarheidsissues, dus dat maakt de drempel ook wat lager vond ik.
Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173155535
Waarom zou je in deze overbevolkte wereld nog zwanger willen worden??

Zielig voor het kindje
pi_173155628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen! :{

[..]

Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Ogh had ook niet echt verwacht dat het in een keer raak zou zijn haha.

Maar mijn womanlog zegt nu dat omdat mijn menstruatie niet altijd gelijk komt dat ze lichte blaadjes hebben voor de dagen dat ik ook vruchtbaar kan zijn. Dat zijn 16 dagen.. :')
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:12:28 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173160279
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:23 schreef Kirb het volgende:
T-P balen! :{

[..]

Fijn dat je met je ouders hebt kunnen praten. Ik merk ook dat het erg oplucht dat ik iemand heb om er in "real life" over te praten (mijn broer en schoonzus).
Na je vakantie ga je voor een verwijzing toch?
Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weer :*.

Jep, inderdaad lekker een paar dagen weg, wellicht wel vooraf alvast de afspraak inplannen (artsen zitten altijd zo lekker snel vol en dan kunnen we tenminste aangeven dat we wel echt even de tijd willen zeg maar). En was zeker fijn, ook omdat mijn vader in het verleden nog wel eens domme grappen kon maken (opa worden voelt voor hem als een enorme bevestiging van ouder worden, wat dan weer een angst aanwakkert om dood te gaan. Heeft ook zijn ouders relatief jong verloren evenals 2 broers dus dat zorgt ervoor dat er soms wat dingen uitkomen die voor mij niet zo heel grappig zijn). Dat is hiermee hopelijk ook meteen klaar.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173160566
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 15:12 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Idd balen TP! Ook al "weet je" dat de kans van een lucky shot erg klein is, hopen doen we allemaal elke maand weer :*.

Jep, inderdaad lekker een paar dagen weg, wellicht wel vooraf alvast de afspraak inplannen (artsen zitten altijd zo lekker snel vol en dan kunnen we tenminste aangeven dat we wel echt even de tijd willen zeg maar). En was zeker fijn, ook omdat mijn vader in het verleden nog wel eens domme grappen kon maken (opa worden voelt voor hem als een enorme bevestiging van ouder worden, wat dan weer een angst aanwakkert om dood te gaan. Heeft ook zijn ouders relatief jong verloren evenals 2 broers dus dat zorgt ervoor dat er soms wat dingen uitkomen die voor mij niet zo heel grappig zijn). Dat is hiermee hopelijk ook meteen klaar.
Herkenbaar over opmerkingen die verkeerd kunnen vallen. Ik had hetzelfde met mijn broer en schoonzus. Zij verwachten hun eerste kindje volgende maand en zijn er dus heel erg mee bezig. Mijn broer hintte ook wel vaak naar mij, niet doorhebbende dat wij ook al een tijdje proberen. Toen ik hem in vertrouwen nam (was ik sowieso al van plan) schrok hij dan ook wel even en kon zichzelf wel voor z'n kop slaan. Nu wist ik dat hij het alleen maar leuk en goed bedoelde, maar mensen hebben écht niet door hoe het kan overkomen.

Hopelijk kun je gauw terecht :*.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173171636
Wat moet je nou als eerste dag van de menstruatie nemen. Dat je licht bloedverlies hebt of als het echt doorzet?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173176332
Volgens mijn gyn de eerste dag bloedverlies. :)
Dit, dat, alles.
pi_173176499
T-P bij mij begint het normaal gesproken met wat ik spotting noem (licht roze/bruin verlies), 1 of 2 dagen erna "zet het door" met wat buikpijn e.d., dat neem ik als eerste dag.

Blijkbaar is dat nu zelfs bij mij al niet meer iets waar ik op kan rekenen want na twee/drie dagen lichtroze/lichtbruin verlies is er nu niks meer te bekennen. Echt, mijn lijf :').

Philo heb je nog door getest eigenlijk na je knalstreep? Liep ie weer mooi af?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173177767
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Maandag had ik bij het afvegen (sorry :')) een heel klein beetje spotting. Dat heb ik vaker de dag ervoor.

Gisteren wel degelijk en beetje bloed verlies. En roze enzo. En nu niks meer.

Waarom gaat uitgerekend nu mijn lijf raar doen. Normaal altijd spotting en de volgende dag breken de dijken door.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173177803
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik snap er ook geen ruk meer van.

Maandag had ik bij het afvegen (sorry :')) een heel klein beetje spotting. Dat heb ik vaker de dag ervoor.

Gisteren wel degelijk en beetje bloed verlies. En roze enzo. En nu niks meer.

Waarom gaat uitgerekend nu mijn lijf raar doen. Normaal altijd spotting en de volgende dag breken de dijken door.
Dat had ik ook, en een dag later had ik een positieve zwangerschapstest. En die test is nu bijna 2!

Gewoon even afwachten, kan alle kanten opgaan!
pi_173178748
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derrière op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Dit, dat, alles.
pi_173178850
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.

Mijn lijf neemt me in de maling :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173178861
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derrière op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Oh spannend!! Ik duim voor je!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator woensdag 16 augustus 2017 @ 11:11:30 #238
382129 crew  Donna
pi_173179056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.

Mijn lijf neemt me in de maling :')
Kruidvat 2 voor 5 euro. Of sensitest.nl

Ik reken vanaf de eerste dag bruin. Eerste dag bloed klopte niet met m'n eisprong.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:15:36 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173179137
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan je goedkoop van die testen krijgen dan voor het geval? (Ik wacht vandaag nog af) Ik vind ¤12,- voor zo'n cb test een beetje overdreven.

Mijn lijf neemt me in de maling :')
Action :) Of kruidvat. Ik heb ze naar aanleiding van de tips hier besteld via ebay, maar dat duurt wel even.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173179363
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derrière op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Nog 9 dagen wachten philo, spannend!

Ja, ik ben ongesteld geworden. Vandaag net voorbij, dus nu maar goed aan de bak. Gezien ik toch het meest regelmatige een korte cyclus heb denk ik dat m'n eisprong er dan snel aan komt.
pi_173179388
Oké thanks. Mocht het morgen nog zo raar zijn misschien voor de zekerheid naar doen. Maar waarschijnlijk zit mijn lichaam nu met zo'n evil muwhahahaha lach mij keihard uit te lachen.

Maar het is wel oprecht vreemd voor mij. Zullen die multivitamine pillen er wat mee te maken kunnen hebben?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173179401
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nog 9 dagen wachten philo, spannend!

Ja, ik ben ongesteld geworden. Vandaag net voorbij, dus nu maar goed aan de bak. Gezien ik toch het meest regelmatige een korte cyclus heb denk ik dat m'n eisprong er dan snel aan komt.
Veel klus plezier *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173179421
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 10:57 schreef Philomijn het volgende:
Mysteries! Nog even afwachten of desnoods een testje ertegenaan TP?

Jagar was jij nou ongesteld geworden na die langere cyclus? Ben even kwijt of ik dat nou gemist heb...

Kirb, ik zat vanochtend nog te denken dat ik nog een foto wilde maken van m'n ovutestjes! Lijntjes zijn nu weer licht idd. :) Dus ik plaats mijn derrière op de wachtbank. :Y) Vrijdag 25 NOD. Maandag de 28e heb ik een belafspraak met de gyn, dan bespreken we OF hoe verder in het traject met evt een HSG OF ik kan melden dat ik zwanger ben. :7
Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?
pi_173179718
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:28 schreef WupWup het volgende:

[..]

Je had toch op de 14e je ovulatie? Heb je zo'n kort luteale fase?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar. :@ Maar als ik van 14 aug plus 14 dagen uitga, is m'n NOD de 28e. oO< Hmmm. Nou afwachten dan maar. :)

Ben benieuwd Think! Je kunt evt ook goedkope testen bestellen op eBay maar dan duurt het wel even voor je ze in huis hebt. Volgens mij heb je die van Sensitest de volgende dag in huis? En anders idd Kruidvat.

Gebruik je ook ovutesten Jagar? Zou mooi zijn als je weer snel door kunt. ^O^
Dit, dat, alles.
pi_173180420
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:41 schreef Philomijn het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Maar m'n app geeft vrijdag de 25e aan, dus vandaar. :@ Maar als ik van 14 aug plus 14 dagen uitga, is m'n NOD de 28e. oO< Hmmm. Nou afwachten dan maar. :)

Ben benieuwd Think! Je kunt evt ook goedkope testen bestellen op eBay maar dan duurt het wel even voor je ze in huis hebt. Volgens mij heb je die van Sensitest de volgende dag in huis? En anders idd Kruidvat.

Gebruik je ook ovutesten Jagar? Zou mooi zijn als je weer snel door kunt. ^O^
Een app blijft een app he. 13e positieve ovulatietest. Ei springt gemiddeld na 36 uur, dus 14-15 augustus + 14 dagen = 28-29 augustus.

Zou zonde zijn als je te vroeg test of hoop krijgt bij geen bloed door zo'n app. ;)
pi_173181295
past je app de NOD niet automatisch aan na het invoeren van de positieve ovulatietest?
pi_173182329
Hij deed wel iets toen ik de positieve ovulatietest invoerde. (8> Maar wat... Blijkbaar niet helemaal het juiste. :D

Oké thanks ladies. Jullie hebben gelijk. Irrationele ik had geen zin in die extra wachtdagen maar eehhh ja het zal toch moeten. :P
Dit, dat, alles.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 13:51:43 #248
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173182793
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173183034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
Womanlog :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173183659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:51 schreef Tink89 het volgende:
Welke app gebruiken jullie eigenlijk voor je cyclus?
Fertility Friend.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173184152
Ladytimer :)
Dit, dat, alles.
pi_173184518
Fertility Friend.
alleen vind ik het daarbij wel stom dat de website er totaal anders uit ziet als de app. de app geeft veel meer info.
pi_173188066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 14:51 schreef Elleska het volgende:
Fertility Friend.
alleen vind ik het daarbij wel stom dat de website er totaal anders uit ziet als de app. de app geeft veel meer info.
Wat is er anders aan dan? Heb even ingelogd op de site maar ziet er volgens mij allemaal ongeveer hetzelfde uit..?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173189221
misschien heb ik dan ergens instellingen verkeerd staan?

dit is de kalender in de app, vol informatie met kleurtjes en icoontjes


dit is dezelfde kalender op de website, behalve de NOD staat er niets aan info. geen cyclusdag, geen dpo, geen positieve ovulatietest, zelfs geen vruchtbare dagen.
pi_173191507
Oh da's raar! Bij mij ziet ie er echt nagenoeg hetzelfde uit als in de app! Geen idee hoe je dat kunt wijzigen. :?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_173194109
Ik gebruik de Maya app. Ook prima :)
Hier ben ik mijn ei aan het zoeken. Dag 18 en nog geen positieve ovulatietest. Dus nog maar geduld hebben..
Shine bright like a diamond.
pi_173194756
Ik ben weleens benieuwd of het voelen van mijn ei ook mijn ei is. Waar halen jullie die testen daarvoor?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173194851
Verkoper klackstar op eBay! Goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Shine bright like a diamond.
pi_173194868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:40 schreef June. het volgende:
Verkoper klackstar op eBay! Goedkoper ben ik ze nog niet tegen gekomen.
Ik ga kijken dankjewel!

Wauw zoveel keus. Haal je daar toevallig ook je zwangerschapstest?
Edit -

Maar gewoon zo'n combinatie pakketje besteld

[ Bericht 6% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 16-08-2017 22:36:09 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173197119
Ja ik heb er wel een paar gehaald, maar helaas nog niet echt nodig gehad.
Shine bright like a diamond.
pi_173200597
Ik gebruik de app Clue. Ik had dinsdagavond laat een beetje spotting, gisteren zette het door dus helaas. Ik heb in mijn app dus di spotting ingevuld en vanaf gisteren bloeding en mijn app rekent nu de dag met spotting nog als CD29 en de dag dat het doorzet is dan CD1.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_173200711
Ik gebruik ook fertility friend. Vond het in het begin nogal een hysterische onoverzichtelijke app maar begin er nu wel aan gewend te raken.

Ik zit nu op cd 9. We waren nogal in dubio of we eerst een normale cyclus af zouden wachten of gewoon gelijk ervoor zouden gaan, het is dat laatste geworden.

Ik heb ook een babynamen app gedownload. Gewoon eens kijken wat we wel/niet leuk vinden, daarin zitten we gelukkig redelijk op dezelfde lijn.
pi_173201049
Fantaseren over namen O+ Een van mijn favoriete onderdelen van fantaseren over het ouderschap!

Jammer Feyre! Hopen op meer geluk deze ronde! ^O^

Mijn man is een week weg rondom mijn NOD. :') Afgesproken dat ik wacht met testen tot ie terug is (of ik word natuurlijk ongesteld).
Dit, dat, alles.
pi_173201086
Mocht het hier eenmaal zover zijn dan gaan namen een zware kluif worden.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:21:02 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173201704
Namen zijn wij al uit, al kan een eventuele hormonster bui altijd roet in het eten gooien natuurlijk :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173201853
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:21 schreef Debsterr het volgende:
Namen zijn wij al uit, al kan een eventuele hormonster bui altijd roet in het eten gooien natuurlijk :P.
Of je man. Wij wisten niet of onze eerste een jongen of meisje zou worden. Dus namen voor allebei bedacht. Op de avond dat T geboren is zat ik met weëen op de bank. Komt de duutser eraan: "Ja, we moeten het nog wel even over de jongensnaam hebben, want eigenlijk sta ik daar niet meer zo achter...". God, wat was ik boos op hem...Nu heet T dus T, en niet O... :(
pi_173202008
Dat is echt een klotestreek zeg :(

Wij hebben het nog niet over namen. Sinds jaren hebben we een "werknaam" als het over onze toekomstige kinderen gaat en mijn vriend wil die als meisjesnaam maar ik vind het niet echt een mooie naam. En dat wil er juist bij hem niet in. Dus dat wordt nog een strijd :')
pi_173202092
Hoi. :@

Ik post vanaf nu een klein beetje mee. :+

Ben Soof, bijna 30 :o en ga voor een tweede kindje. Mijn zoontje wordt in september 1 jaar. :)

M'n cyclussen zijn na m'n pilstop in juni 2015 nooit regelmatig geweest, dus in december 2015 m'n eerste positieve ovulatie gespot... en zwanger!

Na de bevalling is het 49 - 82 - (en gisteren op CDdag 29 een positieve ovulatietest, maar nog niet als een malle het bed in gedoken. Eergister toevallig wel, dus we zien wel waar het schip strandt.)
Dus als ik over twee weken toch ongesteld zou worden, dan is er weer enig regelmaat in m'n cyclus. :)
:)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:55:50 #269
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173202375
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Of je man. Wij wisten niet of onze eerste een jongen of meisje zou worden. Dus namen voor allebei bedacht. Op de avond dat T geboren is zat ik met weëen op de bank. Komt de duutser eraan: "Ja, we moeten het nog wel even over de jongensnaam hebben, want eigenlijk sta ik daar niet meer zo achter...". God, wat was ik boos op hem...Nu heet T dus T, en niet O... :(
Oh! Ik zou denk ik van woede het huis uit rennen :o.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173202417
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh! Ik zou denk ik van woede het huis uit rennen :o.
van de 4e verdieping met weën naar beneden was niet het allermakkelijkst.

Ik snapte z'n redenatie ook wel hoor, maar de timing was wat minder!

Welkom soof!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 09:57:35 #271
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173202440
Welkom Soof :)!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173202471
Dankjewel :)
:)
pi_173202709
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:28 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Of je man. Wij wisten niet of onze eerste een jongen of meisje zou worden. Dus namen voor allebei bedacht. Op de avond dat T geboren is zat ik met weëen op de bank. Komt de duutser eraan: "Ja, we moeten het nog wel even over de jongensnaam hebben, want eigenlijk sta ik daar niet meer zo achter...". God, wat was ik boos op hem...Nu heet T dus T, en niet O... :(
Ow wauw. Ik zou daar ook niet zo blij mee zijn.
pi_173202725
Welkom Soof! 30 worden is leuk ;)
pi_173202796
Welkom Soof!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 10:14:21 #276
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173202841
Welkom Soof!

Wij hebben het steeds over 'Uk' als we het over een hypothetische, nog niet in de maak zijnde baby hebben. En we hebben stiekem al namen op een lijstje staan.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173202906
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 09:42 schreef Soof-87 het volgende:
Hoi. :@

Ik post vanaf nu een klein beetje mee. :+

Ben Soof, bijna 30 :o en ga voor een tweede kindje. Mijn zoontje wordt in september 1 jaar. :)

M'n cyclussen zijn na m'n pilstop in juni 2015 nooit regelmatig geweest, dus in december 2015 m'n eerste positieve ovulatie gespot... en zwanger!

Na de bevalling is het 49 - 82 - (en gisteren op CDdag 29 een positieve ovulatietest, maar nog niet als een malle het bed in gedoken. Eergister toevallig wel, dus we zien wel waar het schip strandt.)
Dus als ik over twee weken toch ongesteld zou worden, dan is er weer enig regelmaat in m'n cyclus. :)
Welkom :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173203020
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:14 schreef Tink89 het volgende:
Welkom Soof!

Wij hebben het steeds over 'Uk' als we het over een hypothetische, nog niet in de maak zijnde baby hebben. En we hebben stiekem al namen op een lijstje staan.
Uk O+ nog 2 weken wachten toch Tink? :* ik duim voor een goede uitslag!

Vanmiddag komt mn schoonzusje schoonmaken, ik heb vanmorgen mn foliumzuur pillen maar verstopt.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:09:36 #279
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173204441
quote:
10s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 10:21 schreef Camac het volgende:

[..]

Uk O+ nog 2 weken wachten toch Tink? :* ik duim voor een goede uitslag!

Vanmiddag komt mn schoonzusje schoonmaken, ik heb vanmorgen mn foliumzuur pillen maar verstopt.
Jep, tot de 31e. Volgende week vrijdag bloedprikken. En ik heb mijn 'multivitaminen zwanger worden' uit de strips gehaald en in het potje 'multivitaminen vrouw' gestopt. Sowieso stom dat er geen potje omheen zit bij de Etos, maar dit werkt prima zo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173204479
Mijne zitten in mijn potje van magnesium pillen haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173205323
ik vind de nieuwe verpakking van de etos wel prettig, niet meer de opvallend roze verpakking welke "kinderwens!" schreeuwt. het was wel even zoeken maar dat kwam vooral doordat de indeling van de winkel was aangepast.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 19:36 schreef Kirb het volgende:
Oh da's raar! Bij mij ziet ie er echt nagenoeg hetzelfde uit als in de app! Geen idee hoe je dat kunt wijzigen. :?
dan zal ik toch ergens een instelling verkeerd hebben staan, ik kan alleen niet vinden waar.
pi_173205361
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jep, tot de 31e. Volgende week vrijdag bloedprikken. En ik heb mijn 'multivitaminen zwanger worden' uit de strips gehaald en in het potje 'multivitaminen vrouw' gestopt. Sowieso stom dat er geen potje omheen zit bij de Etos, maar dit werkt prima zo.
Spannend Tink! Ik duim voor je.

Mijn vitaminepillen zitten in een potje haar/huid/nagels pillen :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 11:48:45 #283
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173205566
Idd spannend Tink, hoop dat je snel aan de slag mag en je helemaal thuis gaat voelen hier :)!

Ik heb ze gewoon in een badkamer lade staan waarvan ik niet denk dat veel mensen er in kijken. De schoonmaakster zal vast wel eens ovulatietesten in de afvalbak zijn tegengekomen maar goed, dan weet ze het maar, kan me weinig boeien :P
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_173205679
Mijn app vindt trouwens dat ie nu toch een ovulatie heeft gevonden op basis van temperatuur, maar ik geloof er niet zo in. Ik zou nu op 9DPO zitten. Ik denk dat ik maandag een testje doe als ik dan nog niet ongesteld ben (voor we naar het ZH gaan). Spotting is weer helemaal gestopt.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 12:14:49 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173206249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:52 schreef Kirb het volgende:
Mijn app vindt trouwens dat ie nu toch een ovulatie heeft gevonden op basis van temperatuur, maar ik geloof er niet zo in. Ik zou nu op 9DPO zitten. Ik denk dat ik maandag een testje doe als ik dan nog niet ongesteld ben (voor we naar het ZH gaan). Spotting is weer helemaal gestopt.
Vreemd Kirb... ben benieuwd wat ze in ZH zeggen!

Ik zit op CD25 en besef me net dat ik gisteren onredelijk kribbig was tegen (8>. Deze ronde zal dus ook niet raak zijn gok ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 17 augustus 2017 @ 13:43:30 #286
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173208244
quote:
17s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:48 schreef Debsterr het volgende:
Idd spannend Tink, hoop dat je snel aan de slag mag en je helemaal thuis gaat voelen hier :)!

Ik heb ze gewoon in een badkamer lade staan waarvan ik niet denk dat veel mensen er in kijken. De schoonmaakster zal vast wel eens ovulatietesten in de afvalbak zijn tegengekomen maar goed, dan weet ze het maar, kan me weinig boeien :P
Die van mij moeten ná het eten en dat vergeet ik als ik ze op de badkamer heb staan. En je hebt gelijk; ik voel me hier nog niet helemaal thuis. Maar bij de rammelaars is het wel heel erg stil en ik vind het hier gezellig...Dus voorlopig blijf ik meeposten als dat mag :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:06:03 #287
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_173208760
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:43 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Die van mij moeten ná het eten en dat vergeet ik als ik ze op de badkamer heb staan. En je hebt gelijk; ik voel me hier nog niet helemaal thuis. Maar bij de rammelaars is het wel heel erg stil en ik vind het hier gezellig...Dus voorlopig blijf ik meeposten als dat mag :)
Oh ja, dan is het inderdaad niet handig. Ik smeer dagcreme, zet de tube terug, pak vast de pillen mee en leg ze klaar waar ik ontbijt, dan gaat het eigenlijk nooit mis.

Natuurlijk mag je hier lekker meeposten :* snap dat je je nog wat tussen 2 werelden invoelt misschien maar je weet zo concreet vanaf welk moment je eventueel actief gaat beginnen, dat is toch wel anders dan rammelen, toch?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 14:17:15 #288
269689 crew  Viv
pi_173208990
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 11:09 schreef Tink89 het volgende:
En ik heb mijn 'multivitaminen zwanger worden' uit de strips gehaald en in het potje 'multivitaminen vrouw' gestopt.
Als pillen in een strip verpakt zitten, is dat om de werkzame stoffen tegen invloeden van buitenaf te beschermen. Zo'n potje gaat tig keer open en dicht en elke keer komt er lucht (zuurstof, vochtigheid) bij. Niet elke pil kan daar goed tegen, waardoor de kwaliteit achteruit kan gaan. Ik zou ze dus voortaan in de strip laten zitten. :)
  donderdag 17 augustus 2017 @ 14:22:15 #289
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173209117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Als pillen in een strip verpakt zitten, is dat om de werkzame stoffen tegen invloeden van buitenaf te beschermen. Zo'n potje gaat tig keer open en dicht en elke keer komt er lucht (zuurstof, vochtigheid) bij. Niet elke pil kan daar goed tegen, waardoor de kwaliteit achteruit kan gaan. Ik zou ze dus voortaan in de strip laten zitten. :)
Bedankt voor je tip. Ik snap het en doe dit met medicatie ook braaf (of in een verdeeldoos waar maar één vakje per keer open gaat), maar dit zijn van die 'plastic' capsules. Ze worden ook niet zacht en gaan ook niet aan elkaar plakken ofzo in het potje. Dus durf het zo wel aan :) En het is een dosis voor 1 maand verdeeld over 3 strips, dus zou het eventueel per 1,5 week kunnen doen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173240217
Kregen jullie veel vragen over waar die pillen voor zijn? Wij eten veel buitenshuis en mijn vrienden zijn veel te nieuwsgierig. Ik heb het maar op vitamine D pillen gegooid.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173240421
moet je de pillen dan perse op dat moment innemen? waarom niet gewoon thuis? dan komen er ook geen vragen.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:49:34 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_173240503
Ja of bij het ontbijt ofzo :P waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Tenzij je stiekem eigenlijk wel wil dat mensen er naar vragen O-)
disclaimer
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 19:50:50 #293
382129 crew  Donna
pi_173240533
Ik heb die van Davitamon Mama en die vind ik te vies `s ochtends, dus ik neem ze `s avonds voor het slapen gaan.
Waarom zou je ze mee slepen naar vrienden of etentjes?
pi_173240890
Moeten twee maal daags na het eten.

Ik heb ze in eerste instantie gewoon thuis gelaten om ze dan vervolgens te vergeten :')

Zijn die van de etos

Of zou ik er dan bij het ontbijt ook gewoon 2 tegelijkertijd mogen nemen. Dat zou helemaal makkelijk zijn. Maar er staat gewoon 2x daags na het eten.
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:13:13 #295
382129 crew  Donna
pi_173241027
Ik geloof dat er op praktisch ieder potje/merk staat dat het `s ochtends moet, maar daar houdt ook lang niet iedereen zich aan.
Ik zou dan gewoon `s ochtends bij het ontbijt 1 nemen en `s avonds zodra je weer thuis/alleen bent.

Of switchen naar een ander merk, waarbij je niet moeilijk hoeft te doen en 1 bij het ontbijt kan nemen haha.
pi_173241126
Oké als jullie denken dat het niet uitmaakt doe ik dat voortaan gewoon :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173241308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké als jullie denken dat het niet uitmaakt doe ik dat voortaan gewoon :)
Maak het ook niet te moeilijk voor jezelf. Ik hou mij ook niet aan de regels van het pakje :+. Heb davitamon mama, ze liggen in de badkamer. Sochtends mezelf fatsoeneren, een pil erin, daarna door naar beneden om mn lunch klaar te maken en dan ontbijten.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 20:24:53 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_173241318
Het zijn maar vitaminetabletjes he. Geen antipsychotica of hartmedicatie :P
disclaimer
pi_173241625
Na het eten = niet op lege maag. Want dan kun je misselijk worden en worden sommige vitamines minder goed opgenomen. Maar zo snel is je maag niet leeg na een maaltijd.
Kwak
pi_173241632
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn maar vitaminetabletjes he. Geen antipsychotica of hartmedicatie :P
Nee maar weet ik veel misschien wordt dan dat spul niet goed opgenomen ofzo :P
I solemnly swear i'm up to no good
pi_173241678
Oh ik heb niet eens gelezen dat het 's ochtends moet? Haha. Ik neem ze na het avondeten wanneer het uitkomt, en als ik een etentje heb pak ik ze als ik thuis kom, of gewoon niet (want vergeten :P).

Wat is ook alweer de beste dag om het gezellig te maken, de dag voor je vermoedelijke eisprong? Iig altijd ervoor toch, niet per se op de dag zelf?
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')