abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 juli 2017 @ 00:56:36 #26
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172773808
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het eigengereide (schrijf je dat zo?) van katten leuk O+
Honden vind ik ook lief, maar alleen als ze goed opgevoed zijn. En bij anderen. We wonen te klein voor een hond, vind ik. En we werken te veel.

We hebben overigens geen van beide, wij hebben een konijn :+ ik ben denk ik nog wel meer een konijnen-mens
Ik heb ook jaren konijnen gehad, makkelijk te fokken, maar ik heb ze amper tam gekregen. Ik vind ze wel lief en pluizig, maar een konijnenmens ben ik nooit geworden. ;)
  zondag 30 juli 2017 @ 01:07:19 #27
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172773919
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:51 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik heb nooit een hond gehad, dus mijn voorkeur gaat nu uit naar katten. Maar ik hou sowieso van dieren, dus als ik een hond zou hebben, zou het best wel kunnen veranderen.

En zoals gezegd, een kat kan je langer alleen laten dan een hond. Als ik weg moet, doe ik mijn kat naar buiten. De hele buurt kent hem en als hij buiten is krijgt hij ook aandacht (en stiekem eten, heb ik liever niet, maar als je dat wilt voorkomen moet je hem binnen houden, gelukkig eet hij voornamelijk bij mij) Als het slecht weer is, kan mijn kat altijd ergens schuilen. Mensen onderschatten vaak als ze zeggen dat je naar een kat geen omkijken hebt, want katten hebben ook zeker aandacht en liefde nodig van hun baasje. Bij honden is dat nog sterker. Daarbij ben je zijn baas, dus hij heeft ook behoefte aan grenzen. Als je je hond niet de baas kan, heb je geen leuk huisdier, maar dat is niet de schuld van het dier.
Gelijk heb je. Mijn katten kunnen ook overal schuilen, maar als ik weg moet mogen mijn katten zelf weten of ze binnenblijven. Ik doe de ramen open, en wie binnen is als ik ga, blijft binnen, wie buiten is blijft buiten.
En ja, katten hebben ook aandacht en liefde (en vooral begrip) nodig. We moeten hun vertrouwen op een andere manier winnen, dan bij honden. Vooral door van onze katten te leren, te observeren. Als eerste leer je de soorten van miauwen kennen, daarna de rest door met hem/ haar te spelen. Ik heb er inmiddels vier, soms "grom" ik als een kat als ze mijn eten willen eten... maar liever leidt ik ze af van hun doel... zo blijven ze echte katten.
pi_172777712
Kattenmens.
Honden vind ik prima, ook wel lief enzo. Maar beter geschikt voor anderen.
Onze kater geeft pootjes, komt als je hem roept kent een stuk of 5 commando's en gedraagt zich beter als de honden van mijn ouders!
pi_172782160
Ik heb ze beiden gehad, katten heb ik toevallig nog, maar je kan mij niet als honden mens en ook niet als kattenmens plaatsen, ik vind mijn eigen dieren leuk, maar als ik op visite ben en ze hebben een hond of kat, graag dier bij mij weghouden, vind ze leuk om te zien, maar vaak springen ze enthousiast om mij heen, of komen op mijn kleding verharen.
Ook vind ik ze vaak erg opdringerig, dat mochten mijn dieren echt niet.

Nu weekje opgepast op hond en vond ik erg leuk, omdat ik de hond dan de regels duidelijk maak en hebben veel gewandeld, heel Assen weer gezien.

Weet nu ook, dat ik geen hond meer wil, nu na een week heb ik weer gezien hoeveel tijd een hond kost en ik ben van mening dat je een hond ook zijn beweging moet geven. Heb veel gewandeld, maar zie mij dit niet meer door weer en wind doen.

Ik heb twee katten, vind ze erg lief en leuk, maar ook als deze uit de tijd zijn komen er geen katten meer.

Ik heb wel cavia's, heel veel cavia's en die vind ik leuk en handig, je kan ze gewoon 24 uur alleen laten, zijn altijd blij mij te zien en hoef ze niet uit te laten. Qua werk maakt het niet veel uit, maar zij lopen niet door het huis overal te haren. Nee ze hangen over hun schotjes heen beetje te fluiten en af en toe de snippers naar buiten te scheppen, vooral als de kamer net schoon is.
  zondag 30 juli 2017 @ 13:57:21 #30
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172782535
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:20 schreef Hallojo het volgende:
Geen van beide. Ik heb een hekel aan dieren.
Dan moet je wel een heel naar kut mens zijn.

En afgaande op je posts hier, ben je dat ook.

OT: katten O+
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172782565
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:57 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Dan moet je wel een heel naar kut mens zijn.

En afgaande op je posts hier, ben je dat ook.

OT: katten O+
Dat ben ik ook _O_
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 30 juli 2017 @ 13:59:44 #32
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172782597
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:58 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat ben ik ook _O_
Wees er maar trots op. Als ik aan de macht ben over een paar jaar, gaan mensen als jij door de gehaktmolen!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 30 juli 2017 @ 19:52:20 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172791612
Ik geloof honden niet. Ze doen alsof je zo belangrijk bent en ze altijd naar je zullen opkijken, maar zodra ze een sloot, konijn of paardenstront zien besta je niet meer voor ze. Onbetrouwbare, schijnheilige dieren.

Katten hebben dat omhooglikken niet nodig, die zijn van zichzelf. Tenzij ze honger hebben, maar zo werkt het nu eenmaal.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 30 juli 2017 @ 19:52:35 #34
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172791617
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:59 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wees er maar trots op. Als ik aan de macht ben over een paar jaar, gaan mensen als jij door de gehaktmolen!
:')
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 31 juli 2017 @ 00:10:59 #35
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172797831
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb ze beiden gehad, katten heb ik toevallig nog, maar je kan mij niet als honden mens en ook niet als kattenmens plaatsen, ik vind mijn eigen dieren leuk, maar als ik op visite ben en ze hebben een hond of kat, graag dier bij mij weghouden, vind ze leuk om te zien, maar vaak springen ze enthousiast om mij heen, of komen op mijn kleding verharen.
Ook vind ik ze vaak erg opdringerig, dat mochten mijn dieren echt niet.

Nu weekje opgepast op hond en vond ik erg leuk, omdat ik de hond dan de regels duidelijk maak en hebben veel gewandeld, heel Assen weer gezien.

Weet nu ook, dat ik geen hond meer wil, nu na een week heb ik weer gezien hoeveel tijd een hond kost en ik ben van mening dat je een hond ook zijn beweging moet geven. Heb veel gewandeld, maar zie mij dit niet meer door weer en wind doen.

Ik heb twee katten, vind ze erg lief en leuk, maar ook als deze uit de tijd zijn komen er geen katten meer.

Ik heb wel cavia's, heel veel cavia's en die vind ik leuk en handig, je kan ze gewoon 24 uur alleen laten, zijn altijd blij mij te zien en hoef ze niet uit te laten. Qua werk maakt het niet veel uit, maar zij lopen niet door het huis overal te haren. Nee ze hangen over hun schotjes heen beetje te fluiten en af en toe de snippers naar buiten te scheppen, vooral als de kamer net schoon is.
Hey, volgens mij hebben we elkaar vaker gesproken, zelfs een keer telefonisch. Je had toch van die Turken (de honden, niet de mensen) en een motor?
Maar cavia's? Ach waarom ook niet. :)
  maandag 31 juli 2017 @ 00:12:30 #36
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172797856
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 13:59 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Wees er maar trots op. Als ik aan de macht ben over een paar jaar, gaan mensen als jij door de gehaktmolen!
Volgens mij wil Hallojo duidelijk maken dat ze een vrouw is (kutmens), maar ik kan me vergissen.
  maandag 31 juli 2017 @ 00:23:25 #37
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172798037
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 19:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik geloof honden niet. Ze doen alsof je zo belangrijk bent en ze altijd naar je zullen opkijken, maar zodra ze een sloot, konijn of paardenstront zien besta je niet meer voor ze. Onbetrouwbare, schijnheilige dieren.

Katten hebben dat omhooglikken niet nodig, die zijn van zichzelf. Tenzij ze honger hebben, maar zo werkt het nu eenmaal.
Je hebt het wel tegen iemand die van zowel katten als honden houdt... De hond, een boxer van mijn ouders (toen ik nog thuis woonde), was een pracht hond. Bijna 20 jaar geleden overleden, maar nog altijd komt ze op verjaardagen weer naar boven in onze herinneringen. :*
pi_172803135
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:10 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Hey, volgens mij hebben we elkaar vaker gesproken, zelfs een keer telefonisch. Je had toch van die Turken (de honden, niet de mensen) en een motor?
Maar cavia's? Ach waarom ook niet. :)
Hahaha ja klopt, de honden. Nu zelfs twee motoren.
Tja cavia's ze zijn wel heel erg leuk, ze hebben alleen niet echt een stoer imago hahaha
pi_172804115
Ik ben een 100% kattenliefhebber. Zijn eerlijke, aanhalige gevoelige en kwetsbare dieren. Weten hoe mensen in elkaar steken en kunnen onderscheid tussen de kwaden (hondenliefhebbers) en goeden (kattenliefhebbers) maken.

Mijn mening over h*****n zal ik niet ventileren op risico van een eeuwige ban.....
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  maandag 31 juli 2017 @ 12:51:02 #40
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_172804922
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:23 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Je hebt het wel tegen iemand die van zowel katten als honden houdt... De hond, een boxer van mijn ouders (toen ik nog thuis woonde), was een pracht hond. Bijna 20 jaar geleden overleden, maar nog altijd komt ze op verjaardagen weer naar boven in onze herinneringen. :*
Ik heb het helemaal niet tegen jou.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_172804967
quote:
15s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet tegen jou.
_O-
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  maandag 31 juli 2017 @ 23:18:02 #42
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172819902
quote:
15s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet tegen jou.
Je hebt gelijk, je hebt het tegen alle lezers, niet slechts tegen de T.S. Mea Culpa. :)
  maandag 31 juli 2017 @ 23:35:31 #43
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172820216
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Hahaha ja klopt, de honden. Nu zelfs twee motoren.
Tja cavia's ze zijn wel heel erg leuk, ze hebben alleen niet echt een stoer imago hahaha
Na een ban van een jaar ben ik weer terug, met een nieuw pseudoniem... dat leek me verstandiger. Zo zien mijn "tegenstanders" niet direct wie ik ben... en kunnen ze me niet direct meer uitlokken. ;) En jij hebt ook een nieuw profiel zo te zien. Haha, ja Cavia's... ik geloof je direct dat ze wel heel leuk zijn, toch associeer ik ze vooral met kinderen net als marmotten en hamsters. Maar ieder zijn ding; je hoeft i.e.g. niet bang te zijn dat ze worden aangereden en je hoeft ze niet uit te laten. Maar wat is er met die Turken gebeurd? Je was zo gek op ze.

Hoe gaat het met jouw moeder? De mijne is helaas 6 weken geleden overleden. :{
  maandag 31 juli 2017 @ 23:46:03 #44
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172820378
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:08 schreef blomke het volgende:
Ik ben een 100% kattenliefhebber. Zijn eerlijke, aanhalige gevoelige en kwetsbare dieren. Weten hoe mensen in elkaar steken en kunnen onderscheid tussen de kwaden (hondenliefhebbers) en goeden (kattenliefhebbers) maken.

Mijn mening over h*****n zal ik niet ventileren op risico van een eeuwige ban.....
Haha, ik heb de eeuwige ban er net opzitten... het kan dus meevallen. Het zal je in elk geval deugd doen, dat mijn oudste kater soms honden doodsangsten doet uitstaan. Niet dat hij agresief is, maar gewoon recht voor een hond durft te zitten. Heel wat honden raken daarvan van slag! :Y
pi_172823568
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 23:46 schreef Also-von-Oder het volgende:
Het zal je in elk geval deugd doen, dat mijn oudste kater soms honden doodsangsten doet uitstaan. Niet dat hij agresief is, maar gewoon recht voor een hond durft te zitten. Heel wat honden raken daarvan van slag! :Y
Prachtig, prachtig. En nog een lekkere haal met die vlijmscherpe kattennagel over de neus van dat strontproducerend mormel
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:08:43 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_172828428
Honden.
Ik ben allergisch voor katten, dat heeft de natuur mooi voor me geregeld.
Ik heb geen hekel aan katten maar wel aan die baasjes die die dieren maar overal laten rondzwerven en laten pissen in portieken en overal laten kakken. Aso gedrag van zowel dier als eigenaar. En ik maar braaf belasting betalen en met poepzakjes in de weer buiten.
Gaat echt nergens over, honden mogen haast nergens loslopen en je moet achter ze opruimen en die katten mogen alles.
Los daarvan snap ik echt niet waarom je je zo geliefde huisdier maar buiten over straat laat lopen. En dan maar janken als er weer eens een doodgereden op de weg ligt...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_172828464
Kattenmens, ik heb echt helemaal niks met honden. Helaas ben ik wel allergisch voor katten. :'(
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_172843554
Beide nu nog maar 2 katten vroeger een golden retriever maar na zijn overlijden geen andere hond meer genomen.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 00:47:09 #49
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_172844714
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 08:45 schreef blomke het volgende:

[..]

Prachtig, prachtig. En nog een lekkere haal met die vlijmscherpe kattennagel over de neus van dat strontproducerend mormel
Haha, meneer ging zelfs een keer tegenover 2 Duitse Herders zitten... dat ging 10 minuten goed, maar toen ging 1 van de herders achter mijn kater aan. Maar ik was echt heel trots op mijn katertje. ;)
pi_172844727
Katten. Ik vind honden te opdringerig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')