abonnement Unibet Coolblue
pi_172806498
quote:
2s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:57 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik zou überhaupt niet zo snel iemand daten van m'n werk. Niet schijten waar je eet, dat idee.
ja tja ach ik dip mijn pen in company ink als t moet
pi_172806525
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet meer.
how you doin'
  maandag 31 juli 2017 @ 14:42:45 #253
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_172807016
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Succes
Weissman? O+

Welcome back :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_172807292
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:59 schreef Montelly het volgende:

[..]

Beter joh, was een kneus, je verdient beter ;)
Dooddoener hoor dit ;(
pi_172807303
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:15 schreef Drug het volgende:

[..]

how you doin'
:@
pi_172807673
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Weissman? O+

Welcome back :)
Welnee joh.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:18:16 #257
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172807675
O+

Hij ging vanochtend weg na een memorabele date terwijl ik inmiddels thuis zat te werken. Ik vind hem van alles 'wel' iets, leuk, aantrekkelijk, grappig, we kunnen leuk met elkaar praten, heel gesprek gehad over die Sire-campagne van vorige week, samen muziek beleven (U2! Hal-lo wat een date!), ja, ik heb er echt een goed gevoel bij en de toekomstbeelden passen misschien ook op elkaar. Hij wil exclusief met mij daten, ik ook met hem dus ga verder alle chats afkappen. Echt kennen doe ik hem natuurlijk nog niet, maar dat gaan we binnenkort vanzelf meemaken. :) Heb zin in een leuke zomer met hem.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 31 juli 2017 @ 15:20:29 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172807710
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:45 schreef Drug het volgende:

ja lastig pff. Zal het er eens over hebben met haar, mochten we aan onze flirt gestalte geven. maar raar om over te beginnen zo pril
Hou me op de hoogte ^O^
  maandag 31 juli 2017 @ 15:24:37 #259
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_172807796
Leuk Andro, veel plezier ermee!

ik ben alweer terug op aarde :')

die zaterdagochtend een vervolgdate gepland, kreeg ik vanmiddag het welbekende 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' appje. Heel apart dat je daar ineens binnen 2 dagen achter komt dat je nog onverwerkte issues hebt en dat je daarom niet door kunt daten 'omdat je dan geen eerlijke kans zou krijgen'.

Echt, waar haal ik ze toch steeds vandaan. Ik weet dat het in sommige (vele?) gevallen een afwijzing is om er makkelijk vanaf te komen (al kan ik 'sorry, maar ik voel geen klik, of 'sorry, je bent niet leuk genoeg' veel beter accepteren dan dit waar je niks mee kunt), maar dat zou niet de appjes meteen kort na de date verklaren (zal niet in details treden verder).

Zucht... ben er alweer zo klaar mee. Zo vaak hetzelfde liedje, goed, het moet dan toch maar aan mij liggen dan ofzo. Sorry voor deze persoonlijke frusti-rant. Even datepauze maar weer (al was ik tegen deze ook een beetje toevallig aangelopen).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:33:06 #260
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172807979
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Leuk Andro, veel plezier ermee!

ik ben alweer terug op aarde :')

die zaterdagochtend een vervolgdate gepland, kreeg ik vanmiddag het welbekende 'het ligt niet aan jou, maar aan mij' appje. Heel apart dat je daar ineens binnen 2 dagen achter komt dat je nog onverwerkte issues hebt en dat je daarom niet door kunt daten 'omdat je dan geen eerlijke kans zou krijgen'.

Echt, waar haal ik ze toch steeds vandaan. Ik weet dat het in sommige (vele?) gevallen een afwijzing is om er makkelijk vanaf te komen (al kan ik 'sorry, maar ik voel geen klik, of 'sorry, je bent niet leuk genoeg' veel beter accepteren dan dit waar je niks mee kunt), maar dat zou niet de appjes meteen kort na de date verklaren (zal niet in details treden verder).

Zucht... ben er alweer zo klaar mee. Zo vaak hetzelfde liedje, goed, het moet dan toch maar aan mij liggen dan ofzo. Sorry voor deze persoonlijke frusti-rant. Even datepauze maar weer (al was ik tegen deze ook een beetje toevallig aangelopen).
Klote om te horen, misschien makkelijk zeggen maar probeer het jezelf niet teveel aan te trekken. Je hebt in iedergeval een leuke eerste date gehad en er komt vanzelf iemand voorbij waarmee het wel klikt en wel oprecht is.
  maandag 31 juli 2017 @ 15:43:56 #261
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_172808194
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Klote om te horen, misschien makkelijk zeggen maar probeer het jezelf niet teveel aan te trekken. Je hebt in iedergeval een leuke eerste date gehad en er komt vanzelf iemand voorbij waarmee het wel klikt en wel oprecht is.
Nah, het mezelf aantrekken doe ik ook niet... het is meer het gevoel van machteloosheid. Alles wijst erop dat er een leuke klik is (zegt ze zelf ook), dat je het gezellig hebt, graag opnieuw wilt afspreken, en dan wordt er ineens zo'n bom gedropt. Zeker als dat vaker gebeurt gaat het wel aan je knagen op de een of andere manier. Niet dat ik echt denk dat er iets mis met me is maar waarom gebeurt het dan zo vaak :X

Trek ik ze aan? Kan ik het voorkomen? Kan moeilijk vóór een date een psychologische screening gaan houden of er issues zijn die naar boven zouden kunnen komen. Dan is het redelijk irritant als ze met zo'n dooddoener komen... laten we vooral niet weer de hele discussie opnieuw aanzwengelen over hoe je iemand wel/niet moet afwijzen (please!) maar het is makkelijker te verteren als het inderdaad zo simpel is als 'de klik is er niet'. Of 'sorry ik vind je niet leuk genoeg'.

Oh well...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 31 juli 2017 @ 16:55:58 #262
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172809711
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:43 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nah, het mezelf aantrekken doe ik ook niet... het is meer het gevoel van machteloosheid. Alles wijst erop dat er een leuke klik is (zegt ze zelf ook), dat je het gezellig hebt, graag opnieuw wilt afspreken, en dan wordt er ineens zo'n bom gedropt. Zeker als dat vaker gebeurt gaat het wel aan je knagen op de een of andere manier. Niet dat ik echt denk dat er iets mis met me is maar waarom gebeurt het dan zo vaak :X

Trek ik ze aan? Kan ik het voorkomen? Kan moeilijk vóór een date een psychologische screening gaan houden of er issues zijn die naar boven zouden kunnen komen. Dan is het redelijk irritant als ze met zo'n dooddoener komen... laten we vooral niet weer de hele discussie opnieuw aanzwengelen over hoe je iemand wel/niet moet afwijzen (please!) maar het is makkelijker te verteren als het inderdaad zo simpel is als 'de klik is er niet'. Of 'sorry ik vind je niet leuk genoeg'.

Oh well...
Uiteindelijk kan je er weinig aan veranderen, blijkbaar wat die klik voor haar anders. En dat is opzich oke maar had ze wel eerijk over kunnen zijn.

Vaker, dat is gewoon de maatschappij tegenwoordig, mensen durven geen verantwoordelijkheid meer te nemen omdat ze bang zijn voor de gevolgen.

Kop op, niet teveel aantrekken, er loopt vast wel een andere leuke meid rond die wel oprecht is en waar het mee klikt en dat niet doet :)
  maandag 31 juli 2017 @ 16:59:59 #263
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_172809799
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk kan je er weinig aan veranderen, blijkbaar wat die klik voor haar anders. En dat is opzich oke maar had ze wel eerijk over kunnen zijn.

Vaker, dat is gewoon de maatschappij tegenwoordig, mensen durven geen verantwoordelijkheid meer te nemen omdat ze bang zijn voor de gevolgen.

Kop op, niet teveel aantrekken, er loopt vast wel een andere leuke meid rond die wel oprecht is en waar het mee klikt en dat niet doet :)
Nja of ze de waarheid spreekt kan ik alleen maar naar gissen, maar ze zei dat de klik er zeker wel was. Kan natuurlijk nog steeds gelogen zijn, maar de appjes na de date diezelfde nacht bevestigen die klik wel. Hoogstens dat ze er daarna alsnog op teruggekomen is of dat ze in het weekend nog een andere date had die leuker was, kan ook allemaal nog natuurlijk.

Maar goed, ik ga het loslaten. Kan er toch niks aan veranderen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 31 juli 2017 @ 17:01:49 #264
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_172809841
U2 als date? Dan heb je veel geld te besteden :D :')
  maandag 31 juli 2017 @ 17:16:07 #265
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172810150
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:59 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nja of ze de waarheid spreekt kan ik alleen maar naar gissen, maar ze zei dat de klik er zeker wel was. Kan natuurlijk nog steeds gelogen zijn, maar de appjes na de date diezelfde nacht bevestigen die klik wel. Hoogstens dat ze er daarna alsnog op teruggekomen is of dat ze in het weekend nog een andere date had die leuker was, kan ook allemaal nog natuurlijk.

Maar goed, ik ga het loslaten. Kan er toch niks aan veranderen.
Geen idee, klik of niet, ze wil nu niet. Aan een dood paard blijven trekken is gewoon zonde van je tijd. Ze zal ook heuswel oprecht zijn geweest kort na jullie date maar wellicht was dat gewoon het moment.

Vrouwen zijn gewoon raar wat dat betreft, zeggen het een, bedoelen het ander en doen weer wat anders. Let maar op, dan date je straks iemand anders en dan neemt ze 'opeens' contact op.
  maandag 31 juli 2017 @ 17:37:30 #266
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_172810650
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:18 schreef Andromache het volgende:
O+

Hij ging vanochtend weg na een memorabele date terwijl ik inmiddels thuis zat te werken. Ik vind hem van alles 'wel' iets, leuk, aantrekkelijk, grappig, we kunnen leuk met elkaar praten, heel gesprek gehad over die Sire-campagne van vorige week, samen muziek beleven (U2! Hal-lo wat een date!), ja, ik heb er echt een goed gevoel bij en de toekomstbeelden passen misschien ook op elkaar. Hij wil exclusief met mij daten, ik ook met hem dus ga verder alle chats afkappen. Echt kennen doe ik hem natuurlijk nog niet, maar dat gaan we binnenkort vanzelf meemaken. :) Heb zin in een leuke zomer met hem.
Het is je gegund.
  maandag 31 juli 2017 @ 19:03:26 #267
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_172812666
Leuk, de date ervaringen die weer voorbij komen. :)
Leuk de successen te horen, jammer voor degenen die teleurgesteld zijn. Hopelijk snel een leuke succesvolle date voor hun!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_172814268
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Niet meer.
Hoe lang hadden jullie (al) iets?
pi_172824523
Ook maar weer eens begonnen met daten, na een tijd uit de roulatie te zijn geweest. Nu de laatste paar maanden wat dates gehad, waarvan er eigenlijk 1 wel echt is blijven hangen . Grote probleem is alleen dat ze het de laatste tijd niet bepaald makkelijk heeft gehad waardoor ze emotioneel wat labiel is.

Nu kan ik daar de meeste vreemde redenaties over los laten om er wel of niet mee door te gaan. En eerlijk gezegd heb ik geen idee wat nu wijsheid is, en of dat het mij ook uitmaakt. Aankomend weekend dinertje bij haar thuis eten, en dan zien we wel weer verder.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_172824915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:57 schreef Moro het volgende:

Grote probleem is alleen dat ze het de laatste tijd niet bepaald makkelijk heeft gehad waardoor ze emotioneel wat labiel is.
Hoe uit zich dit precies richting jou?
pi_172825453
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:22 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoe uit zich dit precies richting jou?
Ze probeert zich voornamelijk groot te houden. Maar heeft wel een paar keer mijn schouder gebruikt.

Ze heeft kenbaar gemaakt dat ze meer wil, maar dan weer niet. Normaal had ik zoiets afgekapt maar ik leerde haar net voor de ellende kennen. En het is ook wel gerechtvaardigd hoe ze reageert.
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:00:14 #272
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_172825647
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:48 schreef Moro het volgende:

[..]

Ze probeert zich voornamelijk groot te houden. Maar heeft wel een paar keer mijn schouder gebruikt.

Ze heeft kenbaar gemaakt dat ze meer wil, maar dan weer niet. Normaal had ik zoiets afgekapt maar ik leerde haar net voor de ellende kennen. En het is ook wel gerechtvaardigd hoe ze reageert.
Lastige situatie, sterkte met een beslissing maken daarin. Ik denk dat het belangrijkste is om op te letten dat het niet ten koste gaat van jezelf gaat en dat voorop moet staan.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:41:45 #273
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172826431
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:48 schreef Moro het volgende:

[..]

Ze probeert zich voornamelijk groot te houden. Maar heeft wel een paar keer mijn schouder gebruikt.

Ze heeft kenbaar gemaakt dat ze meer wil, maar dan weer niet. Normaal had ik zoiets afgekapt maar ik leerde haar net voor de ellende kennen. En het is ook wel gerechtvaardigd hoe ze reageert.
Tja, lastig, ik zou haar laten weten dat haar gevoelens gerechtvaardigd zijn en dat je er gewoon voor haar bent (want haar daarom afkappen vind ik persoonlijk wat raar als zij er verder niks aan kan doen) maar dat ze wel duidelijk moet gaan zijn over wat zij wil met jou. Dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Dat je het heel rot voor haar vindt en graag bij haar bent (ook om te helpen), maar dat duidelijkheid wel nodig is voor jou.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172827138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Lastige situatie, sterkte met een beslissing maken daarin. Ik denk dat het belangrijkste is om op te letten dat het niet ten koste gaat van jezelf gaat en dat voorop moet staan.
Ja ik weet het.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Tja, lastig, ik zou haar laten weten dat haar gevoelens gerechtvaardigd zijn en dat je er gewoon voor haar bent (want haar daarom afkappen vind ik persoonlijk wat raar als zij er verder niks aan kan doen) maar dat ze wel duidelijk moet gaan zijn over wat zij wil met jou. Dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Dat je het heel rot voor haar vindt en graag bij haar bent (ook om te helpen), maar dat duidelijkheid wel nodig is voor jou.
Afkappen zou puur zelfbescherming zijn. Maar ze weet wat ik vind. Zij kan op dit moment niet duidelijk daarover zijn en dat respecteer ik voor nu. Dat gesprek is er namelijk al geweest.

Zij wil eigenlijk een relatie, ik wil het gewoon aanzien. Maar ze heeft niet het gevoel dat ze mij kan geven wat ze wil geven, op dit moment. Ik heb daar geen problemen mee, maar zij wel. Beetje onnodig gecompliceerd in mijn ogen, we zijn toch al te ver gegaan dat het geen pijn zou doen om te stoppen. Wat ze dus ook niet wil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Moro op 01-08-2017 12:18:28 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_172830330
Beetje moeilijke situatie, inderdaad. Als potentiële relaties in het prille begin al met ellende geconfronteerd worden, is dat meestal niet zo heel best. In het begin moet je vooral lol hebben met elkaar en langzaam maar zeker naar elkaar toegroeien, met elkaars onhebbelijkheden geconfronteerd worden en vooral leuke dingen samen doen. Dan kun je ook de drama aan. Maar om maar met drama te beginnen?

Op een gegeven moment moet je ook een grens voor jezelf trekken. Je kan niet wisselende signalen aan iemand afgeven vanwege je eigen problematische situatie, volgens mij is dat nooit echt gerechtvaardigd (wel begrijpelijk, maar dat is iets anders). Dat zou een vrijbrief tot onredelijk gedrag kunnen betekenen. Ik zou haar waarschijnlijk wat ruimte geven zodat ze dit ook met eigen vrienden/vriendinnen kan bespreken en even afzien van contact. Je wilt toch iets normaal kunnen opbouwen, met de normale communicatie die daar bij hoort. Dat lijkt me nu aardig lastig, zo niet onmogelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2017 14:39:11 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')