abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 22:32:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172725148
NK Osijek… Het klinkt misschien als een wodkafles die u opdrinkt tijdens een avond stappen in Oost-Europa. Toch is deze ploeg de tegenstander van PSV in de derde voorronde van de Europa League. Een achtergrond achter de Kroatische club.



Voor de wedstrijd tegen Osijek moet PSV ver de Kroatische binnenlanden in. De gelijknamige stad telt meer dan 100000 inwoners en ligt in het uiterste oosten van het land. Hij ligt in een absoluut niemandsland. Binnen tweeënhalf uur rijden is zowel Zagreb, Boedapest als Belgrado (de meest dichtstbijzijnde grote steden) niet te berijden. De stad heeft een vliegveld, maar u heeft meer vingers dan dat daar dagelijks vluchten worden aangeboden. Daarmee is gelijk het grootste nadeel van het loten van de nummer 4 van de 1.HNL van afgelopen seizoen genoemd: de bereikbaarheid. Het geringe aantal supporters dat al bereid was PSV te steunen in de uitwedstrijd van deze voorronde, zal bij het nader bestuderen van NK Osijek wel twee keer nadenken.



Slecht in toppers
Heeft PSV de steun van zijn supporters in deze wedstrijd echt nodig? Het politiek correcte antwoord is natuurlijk ‘ja’, maar de waarheid gebiedt te zeggen dat PSV zelfs met Jeroen Zoet in de spits dit elftal moet verslaan. Buiten het feit dat de Eindhovenaren op elke positie een speler met meer marktwaarde hebben staan, kampt Osijek met een probleem. In de 1.HNL (de Kroatische competitie) van afgelopen seizoen liet de club het tegen grotere tegenstanders constant afweten.



In Kroatië speelt een team jaarlijks vier keer tegen elkaar. Tegen kampioen Rijeka werd vier keer verloren, tegen runner-up Dinamo Zagreb boekte Osijek vroeg in de competitie wonder boven wonder een overwinning en verloor de club de overige duels en tegen directe concurrent Hajduk Split pakte het slechts vier punten. Zeven punten in twaalf wedstrijden tegen de uiteindelijke topdrie van de ranglijst je krijgt er niet de status van topclub mee. Sterker nog; het zorgde ervoor dat de provincieclub op de vierde plaats van de 1.HNL bleef steken.



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172725239
Hou je bek Tong. Ik heb jou er nog nooit tegen zien winnen. We hadden 72% balbezit hartstikke goed gewoon. Je hoeft je echt niet te schamen als je verliest tegen een dat dat Dinamo Zagreb ingemaakt heeft. Oprotten dus
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Trouwste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 22:38:12 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_172725381
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hou je bek Tong. Ik heb jou er nog nooit tegen zien winnen.
_O-

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 22:41:55 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172725532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hou je bek Tong. Ik heb jou er nog nooit tegen zien winnen. We hadden 72% balbezit hartstikke goed gewoon. Je hoeft je echt niet te schamen als je verliest tegen een dat dat Dinamo Zagreb ingemaakt heeft. Oprotten dus
Iemand is mad.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin donderdag 27 juli 2017 @ 22:43:01 #5
35723 crew  GGMM
pi_172725577
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hou je bek Tong. Ik heb jou er nog nooit tegen zien winnen. We hadden 72% balbezit hartstikke goed gewoon. Je hoeft je echt niet te schamen als je verliest tegen een dat dat Dinamo Zagreb ingemaakt heeft. Oprotten dus
:') _O-

Niet zo boos, dit is gewoon beschamend.

72% balbezit, goed zeg! _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_172725692
Niets meer of minder dan een totale afgang.

Dan hebben FC Utrecht en Ajax het in ieder geval veel beter gedaan.

Man, man, 0-1 tgen Osijek.....erg droef.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172725731
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hou je bek Tong. Ik heb jou er nog nooit tegen zien winnen. We hadden 72% balbezit hartstikke goed gewoon. Je hoeft je echt niet te schamen als je verliest tegen een dat dat Dinamo Zagreb ingemaakt heeft. Oprotten dus
Balbezit. :')
pi_172725796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:43 schreef GGMM het volgende:

[..]

:') _O-

Niet zo boos, dit is gewoon beschamend.

72% balbezit, goed zeg! _O_
Nie besgament! Cocu zeg het zellef balbezit is heilig en 72% is goed dus niks wanprestatie hoor hahahahahahah
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172725870
Bedankt voor de rankingpunten voor Nederland, PSV. Of, oh wacht ff.
  donderdag 27 juli 2017 @ 22:52:00 #10
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172725901
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nie besgament! Cocu zeg het zellef balbezit is heilig en 72% is goed dus niks wanprestatie hoor hahahahahahah
Nee het moet uit jezelf komen!!!
RED ONS HENNIEGOD
pi_172726836
Gewonnen op balbezit dus wat lul je 11!1!1!1!!
U MAD?
pi_172728604
quote:
9s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nee het moet uit jezelf komen!!!
Tegenstanders moeten gewoon gvd geen muur optrekken
pi_172728609
Volgende week goedmaken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')