abonnement Unibet Coolblue
  maandag 31 juli 2017 @ 10:16:51 #276
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172801899
zoals ze tegen Osijek speelden, nou dan voorspel ik een lang en zwaar seizoen :')

ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien

sorry dat ik een beetje negatief ben maar de waarheid mag gezegd worden vind ik
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172802019
Ja met Luckassen mochten we in onze handen knijpen voor zo'n prijs
pi_172802277
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ze tegen Osijek speelden, nou dan voorspel ik een lang en zwaar seizoen :')

ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien

sorry dat ik een beetje negatief ben maar de waarheid mag gezegd worden vind ik
Dus je bent alleen fan als het goed gaat? :')
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 10:38:29 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172802371
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ze tegen Osijek speelden, nou dan voorspel ik een lang en zwaar seizoen :')

ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien

sorry dat ik een beetje negatief ben maar de waarheid mag gezegd worden vind ik
Een echte fan. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 31 juli 2017 @ 10:40:32 #280
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172802421
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:33 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Dus je bent alleen fan als het goed gaat? :')
nee, zo bedoel ik het niet, ik vind alleen psv kan best wel spelers kopen, uit andere landen dan de gebruikelijke, spanje, engeland, duitsland, italie

maar ze kijken volgens mij niet eens naar de kleinere competities of daar nuttige spelers spelen

ik volg bv roemenie nu ook, en Viitoril Constanta getraint door Hagi die daar ook de eigenaar is, en die worden meteen in hun eerste seizoen kampioen, dus zo slecht zijn roemeense voetballers ook niet
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 10:44:52 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172802491
Omdat een Roemeens team kampioen van Roemenië wordt zijn Roemeense voetballers goed?

Jajoh.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_172802541
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
Omdat een Roemeens team kampioen van Roemenië wordt zijn Roemeense voetballers goed?

Jajoh.
^O^
  maandag 31 juli 2017 @ 11:45:41 #283
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_172803588
quote:
9s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:44 schreef ijs_beer het volgende:
Omdat een Roemeens team kampioen van Roemenië wordt zijn Roemeense voetballers goed?

Jajoh.
Hij probeert te vertellen dat als Hagi je trainer is dat je wel een goede voetballer moet zijn.
pi_172804501
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 14:11 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja vorig seizoen dachten we dat ook telkens als weer tegen een Roda of weet ik veel wie moesten thuis: ja nee deze pakken we wel weer want nu moeten ze wel en zijn ze weer gemotiveerd. Om dan een nog slappere instelling te zien en naderhand een interview met luukinho dat ze te laat begonnen waren en de echte wil er niet leek te zijn en hij ook niet wist hoe 't kwam. Echt 8x ofzo gebeurd :') dus eerst maar 's zien. Beter speelt Lozano..
Dat heb ik iig nooit geroepen. Zo werkt het helaas ook niet bij deze spelersgroep.

Maar gewoon puur op het feit dat we toch wel stukken betere voetballers hebben geef ik ons nog wel een kans donderdag.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172805230
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

nee, zo bedoel ik het niet, ik vind alleen psv kan best wel spelers kopen, uit andere landen dan de gebruikelijke, spanje, engeland, duitsland, italie

maar ze kijken volgens mij niet eens naar de kleinere competities of daar nuttige spelers spelen

ik volg bv roemenie nu ook, en Viitoril Constanta getraint door Hagi die daar ook de eigenaar is, en die worden meteen in hun eerste seizoen kampioen, dus zo slecht zijn roemeense voetballers ook niet
Lincoln Red Imps worden ook bijna elk jaar kampioen in de Premier Division van Gibraltar, ik heb Brands al geappt, dat hele team leegkopen zsm
  maandag 31 juli 2017 @ 13:14:27 #286
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_172805418
PSV is al jaren onherkenbaar ( begon met de periode Rutten ).

Balletje terug, balletje breed... geen attractief voetbal, met de drive naar voren.

2 jaar geleden met de aanjagers Memphis en Wijnaldum was een uitzonderingsjaar.
Vorig jaar met geluk nog kampioen geworden maar afgelopen jaar ( en dat was echt, echt structureel ) hebben de dames van PSV laten zien dat ze zich niet kunnen opladen voor wedstrijden tegen "de kleintjes".

Dit lijkt, als ik de wedstrijd van afgelopen donderdag zie, nu ook weer het geval.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 31 juli 2017 @ 13:39:43 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172805980
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
zoals ze tegen Osijek speelden, nou dan voorspel ik een lang en zwaar seizoen :')

ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid, hier is het meer van het moet zo goedkoop mogelijk, er zitten genoeg spelers in belgie, denemarken, tweede of derde divisies van engeland misschien

sorry dat ik een beetje negatief ben maar de waarheid mag gezegd worden vind ik
_O-
Oh.
pi_172806285
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik begin onderhand meer Ajax fan te worden, dan psv fan, die hebben tenminste wel een fatsoenlijk aankoopbeleid
Een jaar geleden werd precies het tegenovergestelde beweerd. Ajacieden vonden dat PSV een geweldig aankoop beleid had en Ajax was kut.
Land of the free. Home of the brave.
pi_172806436
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:14 schreef jpg97 het volgende:
PSV is al jaren onherkenbaar ( begon met de periode Rutten ).

Balletje terug, balletje breed... geen attractief voetbal, met de drive naar voren.

2 jaar geleden met de aanjagers Memphis en Wijnaldum was een uitzonderingsjaar.
Vorig jaar met geluk nog kampioen geworden maar afgelopen jaar ( en dat was echt, echt structureel ) hebben de dames van PSV laten zien dat ze zich niet kunnen opladen voor wedstrijden tegen "de kleintjes".

Dit lijkt, als ik de wedstrijd van afgelopen donderdag zie, nu ook weer het geval.
Yep. Ik woon in Amerika en zet voor elke wedstrijd de wekker snachts zodat ik de wedstrijd kan zien. Denk dat ik dit seizoen gewoon lekker uitslaap. Scheelt me een hoop frustratie.
Land of the free. Home of the brave.
pi_172806453
Donderdag een zakelijke 0-3 overwinning.
U MAD?
  maandag 31 juli 2017 @ 14:28:24 #291
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172806743
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Donderdag een zakelijke 0-3 overwinning.
nee ik verwacht dat Osijek doorgaat, met een 1-1 gelijkspel donderdag ;)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172813882
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:14 schreef jpg97 het volgende:
PSV is al jaren onherkenbaar ( begon met de periode Rutten ).

Balletje terug, balletje breed... geen attractief voetbal, met de drive naar voren.

2 jaar geleden met de aanjagers Memphis en Wijnaldum was een uitzonderingsjaar.
Vorig jaar met geluk nog kampioen geworden maar afgelopen jaar ( en dat was echt, echt structureel ) hebben de dames van PSV laten zien dat ze zich niet kunnen opladen voor wedstrijden tegen "de kleintjes".

Dit lijkt, als ik de wedstrijd van afgelopen donderdag zie, nu ook weer het geval.
Dat was anders ook verre van fantastisch. Er werd toen veel meer beslist op individuele klasse (van vooral Depay) maar ook toen was het meestal 85 minuten lang zielloos voetbal zonder veel creativiteit.... Statistisch gezien was het als ik me het goed herinner fantastisch (puntenrecord, behoorlijk wat gescoord) maar ook toen zat ik me vaak stierlijk te vervelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_172813911
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Donderdag een zakelijke 0-3 overwinning.
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:28 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

nee ik verwacht dat Osijek doorgaat, met een 1-1 gelijkspel donderdag ;)
Ik verwacht dat het alle kanten op kan en dat het sowieso een ruk wedstrijd wordt... :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 31 juli 2017 @ 20:16:32 #294
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_172814780
Ik verwacht einde Europees voetbal voor dit seizoen. Ik zie PSV niet scoren daar, en als ze al scoren houden ze nooit de 0.

Over en sluiten dus.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_172814904
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:16 schreef jpg97 het volgende:
Ik verwacht einde Europees voetbal voor dit seizoen. Ik zie PSV niet scoren daar, en als ze al scoren houden ze nooit de 0.

Over en sluiten dus.
Over 2 wedstrijden nul keer scoren tegen zo'n ploeg. :X

Als dat gebeurt is het écht de meest historische nederlaag uit de clubgeschiedenis :') .

Ik gok dat we wel scoren maar zie ons ook wel weer tegen een tegendoelpunt aanlopen. Of in de verlenging of op strafschoppen onderuit gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 31 juli 2017 @ 20:20:38 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_172814919
Het wordt een ruime overwinning, 'crisis' voorkomen.

Daarna in drie rondes eredivisie op plek 10 en alsnog exit Cocu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_172815328
Voordat Cocu ontslagen wordt moet het wel echt heel erg worden. Niveautje bij de winterstop al 10+ keer puntverlies gehad hebben oid.

Ik geloof ook niet dat Brands en Gerbrands een plan B hebben als het écht niet meer kan met Cocu. Dus dan kom je met eoa draak van een tussenpaus te zitten. :X

Trainerswissels hebben verder ook weinig zin tijdens een lopend seizoen. Voor mij hoeft het dus ook niet zo nodig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 31 juli 2017 @ 20:37:48 #298
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_172815402
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voordat Cocu ontslagen wordt moet het wel echt heel erg worden. Niveautje bij de winterstop al 10+ keer puntverlies gehad hebben oid.

Ik geloof ook niet dat Brands en Gerbrands een plan B hebben als het écht niet meer kan met Cocu. Dus dan kom je met eoa draak van een tussenpaus te zitten. :X

Trainerswissels hebben verder ook weinig zin tijdens een lopend seizoen. Voor mij hoeft het dus ook niet zo nodig.
kees Rijvers of dwight L
pi_172816618
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Donderdag een zakelijke 0-3 overwinning.
1-3
pi_172816629
ok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')