abonnement Unibet Coolblue
pi_172738804
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:31 schreef Fargo het volgende:
3-1 De Jong inmiddels...
KAMPIOENEN!!!!
pi_172738820
Reserves Ajax > psv
  vrijdag 28 juli 2017 @ 15:38:54 #203
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172738873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:36 schreef Simmertje het volgende:
Reserves Ajax > psv
dat is al jaren zo.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172739022
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:38 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

dat is al jaren zo.
:X
pi_172739029
3-3 inmiddels trouwens.
pi_172739242
Nog steeds beter dan psv
pi_172739247
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:46 schreef PicoMMP het volgende:
3-3 inmiddels trouwens.
Bedankt gierige Overmars.
pi_172739261
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bedankt gierige Overmars.
Duidelijk dat we verdedigers nodig hebben.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:25:01 #209
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172741110
quote:
13s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 15:56 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bedankt gierige Overmars.
Doe toch normaal joh :'). Jij had liever 6 miljoen betaald voor iemand die niet beter is dan viergever en Dijks:'). Doordat die onzin niet meer gebeurt kunnen we nu spelers zoals neres en ziyech kopen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:32:09 #210
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172741281
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Doe toch normaal joh :'). Jij had liever 6 miljoen betaald voor iemand die niet beter is dan viergever en Dijks:'). Doordat die onzin niet meer gebeurt kunnen we nu spelers zoals neres en ziyech kopen.
Waar zegt hij dat?
Oh.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:45:13 #211
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_172741604
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar zegt hij dat?
Dat kun je zelf wel invullen wat er mee bedoelt wordt. Als er iets bij komt zal het wel in de laatste week zijn.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:47:39 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172741664
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat kun je zelf wel invullen wat er mee bedoelt wordt. Als er iets bij komt zal het wel in de laatste week zijn.
Maar mensen willen juist aankopen zien omdat ze niet tevreden zijn met het niveau van Dijks als linksback voor Ajax. Alsof er hier iemand wil zien dat we 6 miljoen uitgeven aan iemand die er niks van kan :') (behalve de Feyenoorders en PSV'ers dan)
Oh.
pi_172743508
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Doe toch normaal joh :'). Jij had liever 6 miljoen betaald voor iemand die niet beter is dan viergever en Dijks:'). Doordat die onzin niet meer gebeurt kunnen we nu spelers zoals neres en ziyech kopen.
Ik maak een grapje en meneer Litmanen (je bent de naam niet waard van deze held) is helemaal in de zeik.

Verder moet er wel een aankoop komen achterin. En nee, ik had niet graag Haps gezien. Wel een verdediger die meer een linksback is dan Viergever en beter dan Dijks.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:21:41 #214
275286 Bondsrepubliek
Weltmeister 2014
pi_172746783
quote:
Ajacied Donny van de Beek heeft het moeilijk als de naam van zijn maatje Nouri valt

'Ik wil altijd heel graag scoren, maar deze avond helemaal. Voor Appie'

ARTIKEL Ajacied Donny van de Beek wil een vaste waarde worden van Ajax. Zijn goede vriend 'Appie' Nouri maakt dat niet meer mee.

Door: Bart Vlietstra 28 juli 2017, 02:00

Een jongen is man geworden deze zomer. In een paar weken eigenlijk. Donny van de Beek (20) hielp Ajax woensdagavond een stuk op weg naar de Champions League met een doelpunt bij OGC Nice kort na rust, op een moment dat zijn ploeg zichzelf kwijt was en ook niet meer terug leek te vinden. 'Belangrijk', zegt hij na afloop met een serieuze blik over de 1-1, tevens de eindstand.

Na het doelpunt trok hij het spel almaar meer naar zich toe, zeker toen leeftijdgenoot Frenkie de Jong erbij kwam op het middenveld. Over een weekje gaat Ajax het thuis afmaken, weet hij zeker. Dan scheidt nog maar één ronde Ajax van de Champions League.

De Jong (eveneens 20) kandideerde zich direct als basisspeler. Maar die weg kan lang zijn, weet Van de Beek die tweeënhalf jaar geleden voor het eerst meetrainde, maar door het vertrek van aanvoerder Davy Klaassen naar Everton nu pas echt de kans krijgt .

Toch was het mooi, zij samen op het middenveld. Van de Beek is een krachtpatser, een loopwonder, een goede voetballer. De Jong brengt snelheid, wendbaarheid, verrassing.

Mooier was het nog geweest als ook Abdelhak Nouri erbij was geweest. Met Nouri werd Van de Beek talloze keren kampioen in de jeugd, leerde hij ook bikkelen, want aanvankelijk moest hij wijken voor de balvirtuoos. Samen waren ze ballenjongen, vroegen ze shirts of desnoods handschoenen aan de profs, knepen ze in elkaars armen toen ze al op hun 17de mee mochten met het eerste naar een trainingskamp in ver Qatar.

Ze hemelden elkaar aldaar op. Voordat Nouri drie weken geleden tijdens een oefenpotje in Oostenrijk ineenzeeg (hartfalen leidend tot onherstelbare hersenschade) vertelde hij: 'Ik zeg altijd Maradonny. Eerst wist ik niet dat hij zo technisch was. Hij is er in de omschakeling altijd bij, ook als hij vermoeid is.'

Van de Beek: 'De mensen zijn gek van Appie. Omdat hij mooie dingen uithaalt, spelers voor gek zet, maar het rendement is ook goed.'

Niet tegen Ajax

Vraag de oudere spelers wie er het meest lijdt onder dit drama en ze wijzen naar Van de Beek. Joël Veltman: 'Ik kreeg kippevel dat juist Donny scoorde. Als er één Appies vriend is, is hij het.'

Van de Beek woont nog bij pa en ma in het Gelderse plaatsje Nijkerkerveen, zoals ook Nouri het ouderlijk huis nog niet verlaten had. Geduldig wachtten ze op hun kans. Ze wilden niet worden verhuurd, want ze wilden niet tegen Ajax spelen. Dan liever in Jong Ajax voetballen. Met elkaar. En met andere smachtende middenvelders als De Jong en Carel Eiting.

Het was druk in het eerste op het middenveld, maar de Ajax-trainers erkenden hun potentie en schiepen ruimte. Toenmalig international Bazoer moest weg, de dure aankoop Sinkgraven werd omgeschoold tot linksback, Klaassen verkocht.

Maar toen kwam die fatale achtste juli. Het wegvallen van de een, tekent de ander. Tussen de puistjes op zijn voorhoofd zijn rimpels zichtbaar bij Van de Beek.

Nick Viergever: 'Soms staan we te darten en zie je hem helemaal opleven. Maar als Appies naam valt, heeft hij het daar moeilijk mee.'

De 27-jarige Viergever, die als puber zijn vader verloor, heeft het drama 'een plek gegeven'. 'Heb je al iets heftigs meegemaakt, dan is het anders. Vooral de jonge jongens kennen dit niet.'

De ouderen proberen te helpen. Lasse Schöne (31): 'Sommige jongens hadden eerst moeite om te gaan trainen. Dan zeg je: 'Luister, als je gaat trainen, ben je het echt even kwijt. Dan mag je ook plezier hebben. Dat is fijn, positief, gezond.''

Met de pers praat Van de Beek liever niet over Nouri. Door zijn doelpunt moest hij wel even, besefte hij. Hij droeg het overduidelijk op aan Nouri door met zijn handen diens rugnummer (34) uit te beelden. 'Het kwam uit mijn hart. Ik wil altijd heel graag scoren, maar deze avond helemaal. Voor Appie en zijn familie.'

Hij moest zichzelf bij elkaar rapen na het doelpunt. 'Appie wil graag dat we doorgaan. Dat weet ik.' Met knipperende ogen: 'Kunnen we het nu over de wedstrijd hebben?'

Van de Beek manifesteerde zich nadrukkelijk. 'Ik heb Europese wedstrijden gespeeld vorig seizoen. Ik weet wat er gevraagd wordt. Dit seizoen wil ik doorbreken.'

Viergever denkt dat Van de Beek Davy Klaassen kan doen vergeten. 'Allebei hebben ze veel loopvermogen, duelkracht, lijden ze weinig balverlies, scoren ze makkelijk, hebben ze een Ajax-hart. Davy heeft veel ervaring, dat zag je aan sommige passes, acties. Maar Donny groeit supersnel.'
Bron:
BVlietstra twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 12:42:07 Zonder zijn maatje Appie gaat Ajacied Van de Beek verder https://t.co/lW1GpZPMAV via @volkskrant reageer retweet
pi_172747386
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 19:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik maak een grapje en meneer Litmanen (je bent de naam niet waard van deze held) is helemaal in de zeik.

Verder moet er wel een aankoop komen achterin. En nee, ik had niet graag Haps gezien. Wel een verdediger die meer een linksback is dan Viergever en beter dan Dijks.
Lachwekkend die verdedigers discussie

De afgelopen tijd zijn er gewoon goede verdedigers zonder slag of stoot vertrokken. En betere komen er echt niet.

Wat denken jullie? dat julie in de achterste linie vier verdedigers van het niveau sanchez kunnen krijgen/kopen? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172747952
quote:
Ambitieuze Younes wil naar het WK met Duitsland

Het winnen van de Confederations Cup smaakt naar meer voor Amin Younes. De Duitse aanvaller van Ajax heeft een ambitieus doel voor komend seizoen.

,Ik wil naar het WK van volgend jaar toe'', aldus Younes op de website van de wereldvoetbalbond FIFA. ,,Hopelijk kan ik een goed seizoen draaien bij Ajax, zodat ik weer word opgeroepen voor de nationale ploeg. Ik zal alles doen om dat voor elkaar te krijgen.''

Younes (23) debuteerde begin juni als invaller in de 'Mannschaft'. Een paar dagen later mocht de Ajacied voor het eerst starten in de WK-kwalificatiewedstrijd tegen San Marino (7-0). Younes pikte een doelpuntje mee en kwam vervolgens op het toernooi om de Confederations Cup twee keer als invaller binnen de lijnen. In de halve finale tegen Mexico (4-1) droeg hij met een doelpunt bij aan het bereiken van de eindstrijd, waarin de Duitsers met 1-0 van Chili wonnen.

,,Wie een jaar geleden tegen me had gezegd dat ik de Confederations Cup zou winnen, had ik voor gek verklaard'', zei Younes. ,,Het was heel speciaal. Volgend jaar wil ik er op het WK weer bij zijn. Dat zal gelden voor alle spelers die op de Confederations Cup meededen. We moeten allemaal een heel goed seizoen draaien om geselecteerd te worden.''
http://www.ad.nl/nederlan(...)-duitsland~a52c8088/

[ Bericht 6% gewijzigd door Tagliano op 28-07-2017 22:13:23 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:13:42 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172748139
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Nu nog even teamgenoten regelen die hem niet expres overslaan om overduidelijke redenen
RED ONS HENNIEGOD
pi_172748610
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nu nog even teamgenoten regelen die hem niet expres overslaan om overduidelijke redenen
Waarom slaan ze hem over dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:32:39 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172748624
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom slaan ze hem over dan?
Geen rendement
RED ONS HENNIEGOD
pi_172748744
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Geen rendement
Vond hem in de europese wedstrijden wel goed spelen vorig seizoen.

Denk jij nou dat als een voetballer op het veld staat dat ze dan denken ik geef die bal niet naar younes want hij heeft geen rendement? :)

Geloof je toch zelf niet....

Misschien mogen ze gewoon geen duitsers :z Misschien vinden ze hem gewoon een lul? Maarja dat moet dan ook een trainer opvallen als er iets in de spelersgroep zou spelen dat ze de bal niet naar younes spelen.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:36:45 #221
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172748761
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vond hem in de europese wedstrijden wel goed spelen vorig seizoen.

Denk jij nou dat als een voetballer op het veld staat dat ze dan denken ik geef die bal niet naar younes want hij heeft geen rendement? :)

Geloof je toch zelf niet....

Misschien mogen ze gewoon geen duitsers :z Misschien vinden ze hem gewoon een lul? Maarja dat moet dan ook een trainer opvallen als er iets in de spelersgroep zou spelen dat ze de bal niet naar younes spelen.....
Tja als je hem 20 keer een bal geeft en 19 keer is het niks dan tja
RED ONS HENNIEGOD
pi_172748793
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja als je hem 20 keer een bal geeft en 19 keer is het niks dan tja
Ajax heeft nu een Duitse International ;)

Die wordt de komende tijd gewoon opgesteld hoor.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172748820
https://www.foxsports.nl/(...)ounes-schalke-ajax/#

Bij deze goal dacht ik echt nee.... SPEEL NOU AF (heel snel). Totdat hij scoorde. Als ik dat denk, dan zullen zijn teamgenoten dat vast ook wel opvallen.
Wie niet dom is moet slim zijn!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 22:38:17 #224
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172748821
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ajax heeft nu een Duitse International ;)

Die wordt de komende tijd gewoon opgesteld hoor.
Romano Denneboom was ook ooit in NL international
RED ONS HENNIEGOD
pi_172748898
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Romano Denneboom was ook ooit in NL international
Een Duitse International is heel veel geld waard.....
Ik vraag me af of hij volgend seizoen wel geselecteerd wordt ook al speelt hij heel goed...was wel een b ploeg natuurlijk.

Vreemd dat hij toch opgesteld blijft worden door allerlei trainers ook al wordt er beweerd dat zijn rendement laag is....hij doet toch iets wel goed...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')