abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173005339
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo allemaal, hier een alleenstaande moeder met een 1 jarige dochter en een van 6.

Hoop hier wat te leren, begrijpen en zelf te plaatsen over mijn 1 jarige :)

Schatje, altijd vrolijk en een Duracel batterij net als haar grote zus.

Nu hier lezen, als mijn laptop het nog wil... traag.
pi_173005905
Welkom Sonjavang!

Leuke foto's Jagar! Vooral die laatste, dan zie je duidelijk dat het hen niet zoveel uit maakt wat voor weer het is. Hoe is het met de potentiele verhuizing naar België?

Leuk dat de dag zelf iig wel geslaagd was Madivi! Welke dierentuin zijn jullie geweest? En heb je al een beslissing genomen over het verre bezoek?

Wij hebben een kwijler! En hij probeert momenteel zijn tanden overal in te zetten, mijn tenen zijn favoriet :') Ik hoop dus maar dat de rest van de kiezen er eindelijk aankomen! Hopelijk is dan ook het niet willen slapen 's avonds en wakker zijn 's nachts weer voorbij.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸><(((ē>
pi_173012372
welkom sonjavang!

Sterkte, FF. Zeker voor je tenen! Hoe gaat het met de tweeling?

De verhuizing naar Belgie gaat door. We hebben de plannen alleen wat veranderd. Ik verdedig mid november mijn proefschrift, maar de duutser begint daar al mid oktober. T en ik blijven tot minstens november hier, zodat hij gewoon hier naar het kdv enzo kan gaan, en ik rustig kan gaan werken. We hebben daar namenlijk nog geen kinderopvang. En nog geen huis :') . Dit geeft de meeste rust voor ons allemaal. De duutser vliegt dan in de weekenden op en neer....
pi_173012670
Sterkte FlyingFish met de kleine kwijler, bij mij was het mijn duim.

Jagärtrut spannend dus voor jullie, ook als gezin met al het gereis sterkte.
pi_173012761
Welkom Sonjavang (benieuwd naar waar deze username vandaan komt :+ )

Gefeliciteerd voor de jarigen en wat een leuke foto's zeg O+
Nu alweer zin in (en behoefte aan 😅) vakantie zeg!

Is de huizenmarkt en kinderopvang regelen beetje ik te doen daar? Helpt zijn werkgever daarbij of zelf uitzoeken?
Stone age love and strange sounds too.
Come on, baby, let me get to you.
Bad nights causing teenage blues.
Get down ladies, you've got nothin' to lose.
pi_173012937
Welkom hier ikke, wat een guitig ventje heb je! O+

Nouk wat fijn zo'n gezellige dag. En "leuk" hč dat gillen om alles en niets. Ik heb wel te doen met ons buren soms :@

Zusjevan, zo lief dat praten. Grootste heeft gisteren voor het eerst echt heel duidelijk gericht mama met grote lach gezegd. Smelt O+

LeSage, wat fijn dat de lange auto tocht goed is gegaan, ik vind het stoer!

Welkom Sonja!

FF, haha wat is dat toch met tenen hč. Hopelijk snel de volgende kiezen door!

Jager, spannende stap voor jullie! Is er al wel uitzicht op een woning?

Het was inderdaad echt sneu. Grootste sliep al en werd wakker van gehuil van kleinste...helemáál overstuur, hij was echt amper te bereiken en zķ zķ moe. Ik moest zelf ook echt even mee huilen.

Tav van het bezoekje, het uitje liet wel zien dat éven zoiets doen voor ons alle drie geen pretje is. Ik wil over een tijdje samen met mijn moeder een minivakantie aan de kust doen en dan gaan we wel een middagje langs. Ik heb ze uiteraard ook hier uitgenodigd maar de weg vanuit de randstad naar het noorden is langer dan andersom he. ;)
Wie de brug kent die de toekomst verbindt wacht niet op de sterksten, maar stilt de honger van een kind.
pi_173013019
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:13 schreef Molo het volgende:
Welkom Sonjavang (benieuwd naar waar deze username vandaan komt :+ )

Gefeliciteerd voor de jarigen en wat een leuke foto's zeg O+
Nu alweer zin in (en behoefte aan 😅) vakantie zeg!

Is de huizenmarkt en kinderopvang regelen beetje ik te doen daar? Helpt zijn werkgever daarbij of zelf uitzoeken?
Mijn username Sonjavang is mijn voornaam + (van) eerste letter achternaam. Kon niets kiezen want alles was al gekozen telkens en deze niet.
pi_173013055
Meen je dat laatste nou Madivi?
Damn...
Hier ook zoiets vanuit schoonfamilie en ik vind het wel best met ze. Zoek het lekker uit dan hoor. Ik heb het druk zat en er zijn genoeg mensen in het leven van Larf die wel die 'moeite' nemen.

Ik weet de achtergrond van jou natuurlijk maar deels, maar je bent heb niks verplicht hč. Ook schuldgevoel of weet ik wat... Fuck it, ze kunnen gewoon naar jullie komen.

Zulke leuke mannetjes dat O+

Ik smelt trouwens ook steeds als ze mama zegt, zo frigging awesome O+
pi_173013070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:31 schreef Sonjavang het volgende:

[..]

Mijn username Sonjavang is mijn voornaam + (van) eerste letter achternaam. Kon niets kiezen want alles was al gekozen telkens en deze niet.
:D

Soms is het zo simpel ook, mooi :D
pi_173013179
Is hier ook op het forum een 6+ kinder topic.
pi_173013217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:42 schreef Sonjavang het volgende:
Is hier ook op het forum een 6+ kinder topic.
OUD / Van kleuter tot puber deel 146 Musicals en afscheidscadeautjes
pi_173013251
Molo, ja helaas, ze zeggen het niet rechtstreeks maar wel steeds laten merken hoe ver ik toch ben gaan wonen. Ze begrijpen ook wel dat het niet mijn eerste keus voor ons leven was, maar ja.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Madivi op 09-08-2017 22:06:08 ]
Wie de brug kent die de toekomst verbindt wacht niet op de sterksten, maar stilt de honger van een kind.
pi_173013299
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173014188
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:46 schreef Madivi het volgende:
Molo, ja helaas, ze zeggen het niet rechtstreeks maar wel steeds laten merken hoe ver ik toch ben gaan wonen. Ze begrijpen ook wel dat het niet mijn eerste keus voor ons leven was, maar ja.

SPOILER
oh man, wat een kut situatie zeg. Ook voor hun. Maar, eerst aan jezelf denken. En als zij rustig met z'n 2en in de auto kunnen gaan zitten is het aan hun om langs te komen...

We hebben nog geen uitzicht op een woning. Zijn ook niet actief aan het zoeken. de huizenmarkt is vrij goed daar, dus ik denk dat we makkelijk wat vinden. Met de afstand is het alleen lastig nu, want er even heen gaan om te bezichtigen lukt niet, dan moeten we vliegen. Nu duidelijk is dat we niet eind september daarheen verhuizen is het wat ontspannener.

Molo, wacht maar. Nu is mama nog leuk. Soms werd ik ondertussen gek van de 'maaaamaaaaa's' die er uit T komen... :o
pi_173014326
Zijn er hier trouwens al dreumessen die in een 1-persoonsbed slapen? We hadden ons ledikantje geleend van mensen, en die willen het in de herfst terug hebben. Nu vraag ik me af of het zin heeft zo'n meegroeibed te kopen, of gewoon gelijk een 1 persoonsbed. Wat denken jullie?
pi_173014417
Madivi, er is al zoveel gezegd over de situatie, ik ben het geloof ik wel met Molo eens, van een afstand ;) als ik er zelf mee te dealen had vond ik het vast ook veel lastiger :*

Jagar, lastig hoor, huizenjacht op zo'n afstand.

Wij hebben ons portie avontuur wel weer gehad. Toen we gisteren in het hotel gingen slapen (half 11) voelde S. wat warm aan. Om 23.15 werd hij ontroostbaar huilend wakker, riep: 'mama?' en wees naar de deur: 'die'. Temperatuur gemeten, was 38,6. Dus in alle haast besloten om een zetpil te geven, spullen in te pakken en aan te rijden. Om half 6 lagen we thuis in bed en nu is hij kei ziek ;( ik heb vannacht brullend in de auto gezeten, ik maakte me zorgen en had een schuldgevoel, dat hij dan voor ons op vakantie mee moet en nog ziek wordt ook... :'(
pi_173014452
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:45 schreef LeSage het volgende:
Madivi, er is al zoveel gezegd over de situatie, ik ben het geloof ik wel met Molo eens, van een afstand ;) als ik er zelf mee te dealen had vond ik het vast ook veel lastiger :*

Jagar, lastig hoor, huizenjacht op zo'n afstand.

Wij hebben ons portie avontuur wel weer gehad. Toen we gisteren in het hotel gingen slapen (half 11) voelde S. wat warm aan. Om 23.15 werd hij ontroostbaar huilend wakker, riep: 'mama?' en wees naar de deur: 'die'. Temperatuur gemeten, was 38,6. Dus in alle haast besloten om een zetpil te geven, spullen in te pakken en aan te rijden. Om half 6 lagen we thuis in bed en nu is hij kei ziek ;( ik heb vannacht brullend in de auto gezeten, ik maakte me zorgen en had een schuldgevoel, dat hij dan voor ons op vakantie mee moet en nog ziek wordt ook... :'(
Wat vervelend, LeSage. Fijn dat jullie weer thuis zijn.

Maar, 38.6 is toch niet zo heel erg hoog?
pi_173014512
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wat vervelend, LeSage. Fijn dat jullie weer thuis zijn.

Maar, 38.6 is toch niet zo heel erg hoog?
Nee klopt, het was ook niet de koorts die we sneu vonden. Wel het huilen dat maar niet stopte en dat hij steeds 'mama?' bleef roepen. Ik heb hem aangeleerd om dat zo te zeggen als hij hulp nodig heeft, dus dat was zo sneu voor hem. Net was het ook 39,6, dus het loopt ook wat op. En ziek zijn is toch het allerfijnste thuis O+
pi_173025262
Madivi wat een klote situatie.
SPOILER
Lesage wat sneu zeg. Fijn dat jullie thuis zijn nu. Beterschap voor S

Jagar wij hebben voor onze inmiddels peuter een 1 persoons bed gekocht toen hij net 2 was geworden. Dat ging gelijk heel goed. Het ledikantje was ook echt te klein voor hem.
Omdat ik geen zin had om aan het kopen te blijven hebben we een peuterbed overgeslagen

FF hopelijk zijn die kiezen snel door en worden de nachten weer beter.
Slapen je meiden al zo goed en dan komen er kiezen bij je dreumes -O-

Pratende kindjes O+ Stijn kan alleen mama en bumba :D

[ Bericht 0% gewijzigd door ikke_84 op 09-08-2017 20:53:58 ]
pi_173027046
Nou, maar goed dat we vannacht gereden hebben. Vandaag hele dag koorts en alles wat erin gaat komt er ook weer uit.
Mijn vriend noemde ons net aapjes, zo zat hij vandaag aan me geplakt ;( O+
pi_173028402
Een minivakantie met je moeder en de kids en dan in de buurt van je schoonouders klinkt als een goede oplossing voor je eigen gemoedsrust en -niet in de laatste plaats- omdat je het ook verdient, madivi. Maar uiteindelijk zullen zij ook moeite moeten doen (maar zoals lesage zegt; makkelijk gezegd van een afstand).

Lesage wat sneu! Veel beterschap voor je mannetje..

Koortsboks overigens, E had net nog 39,4 ;(. Ze gloeit van top tot teen, en ze is zo sneu. Ik ben dit niet gewend, ze is (afkloppennn) echt zo weinig ziek, en anders is het niet zo 'extreem'. Hopelijk morgen beter..
  woensdag 9 augustus 2017 @ 22:02:22 #248
409579 LuDann
All the way
pi_173029102
Beterschap voor de dreumesen van LeSage en zusje.

FF, gedoe met kiezen, oei. Dat kan lang duren, hopelijk valt het mee.

Welkom Sonja!

Jagar: wij stellen het overgaan naar een peuterbed zo lang mogelijk uit. Zijn slaapt nu net af en toe een nacht door, dat wil ik niet op het spel zetten.

Verder komen we afscheid nemen. Wolk is nu echt 2 jaar. Afgelopen zondag vierden we het al en vandaag zijn we patatjes wezen eten, waarvan ze als een echte peuter alleen de mayonaise opat. :')

SPOILER
Aargh ik krijg die stomme foto's maar niet voor elkaar. Ik vrees dat het linkje klikken wordt. Het linkje doet het wel maar als ik hem tussen [IMG] tags doe dan niet meer.

[ Bericht 7% gewijzigd door LuDann op 09-08-2017 23:09:23 ]
pi_173030702
Ha LuDann, nogmaals van harte met je peuter *O* Dat foto gebeuren en img ervoor en /img na had ik ook. Losse linkjes werken wel, maar als ik vanaf mobiel op je spoiler klik kom ik op imgur terecht, niet bij je foto's. Als iemand weet hoe het moet: roept het rond ;)
Madivi: kan me helemaal voorstellen dat je ze graag terwille wil zijn en tegelijk je kiddos het niet wil aandoen zo'n reis. Hopelijk kunnen jullie tot iets leuks komen wat minder belastend is.
LeSage en Zusjevan: veel beterschap voor de sneutjes!
JT: wij kwamen er deze vakantie achter dat onze 18 maander nog echt de beperking van een ledikantje nodig heeft. Hij kwam al huilend telkens uit open bedje gelopen, terwijl hij in het babybedje, dat gelukkig bij het huisje inbegrepen was, zo in slaap viel. Zijn zus wilde toen ze 2.5 was zelf wel over naar een peuterbedje. Eenpersoons had ook heus wel gewerkt, maar we vonden het wel fijn nog even zo'n opschroefzijkantje te hebben. Veel succes met de huizenjacht en het afronden van je promotie: spannend allemaal zeg!
Welkom Ikke en Sonjavang! Klinkt alsof je dreumes alvast de prioriteiten goed heeft wat betreft woordjes Ikke ;)
Succes met je kwijlerd FF: ik moest lachen om het mentale beeld bij het tenen knagen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Vosje6 op 09-08-2017 23:08:42 ]
  woensdag 9 augustus 2017 @ 23:12:41 #250
409579 LuDann
All the way
pi_173031062
Via tinypic toch gelukt. Kreeg de hele tijd foutmeldingen net na het uploaden maar ging nu toch goed. Super irritant dat photobucket niet meer bruikbaar is.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')