abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 juli 2017 @ 04:56:08 #102
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172729144
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 06:36:37 #103
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172729421
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 04:38 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Occult en satanistisch ja? Gooien we weer die religie erin waar 4 miljard mensen niks mee hebben?

Of telt alleen "het westen" mee in de complottenwereld?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:21:18 #104
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172729564
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

De meeste probleem jongeren kiezen er voor om een probleem te vormen voor de rest van de maatschappij.
Plus, zo slecht hebben ze het ook niet, In Nederland worden er veel dingen geregeld om dit tegen te gaan.
Wat ik alleen niet snap is... Oh wat hebben we het hier verdomme zwaar en moeilijk in Nederland geklaag van lambiekje.
Nederland is een fascistische klote staat , klaag klaag..
Ten Eerste, zijn woordkeuze, ( hij weet geloof ik niet wat het betekend)
Ten tweede, Heeft iedereen het zo slecht? of alleen Lambiekje?
Vanaf 2015 heeft de gehandicapte, probleem joch, bejaarden het best wel erbarmelijker tov dan voor 2015

En het verwonderd het mij niet dat het door sommige hier als positief gezien wordt.

Laat dat nu precies dezelfde lui zijn die ook artsen hoogte hebben zitten. Terwijl dat de meest arrogante klootzakken zijn die een mens kan zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:22:02 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172729572
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:13 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Precies
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:22:52 #106
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172729580
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 02:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt, daarvoor had ik het topic ook gestart.
Maar tot 1 topic geleden, Ze post veel maar de kwaliteit kan beter, het gross is niks zeggend, onzinnig of slaat als een plank op een kip , Vandaar dat er besloten werd dat er ook gediscussieerd mocht worden.en als je er om vraagt hoe wat waarom, krijg je geen normaal antwoord.
Beetje jammer.
komt omdat je de huidige wereld niet snapt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:26:46 #107
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172729591
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 06:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Occult en satanistisch ja? Gooien we weer die religie erin waar 4 miljard mensen niks mee hebben?

Of telt alleen "het westen" mee in de complottenwereld?
En zo wordt childmolesting en kinderverkrachtfeestjes ook lekker gebaggetaliseerd.

Omdat dat jouw interesse gebied niet is wil het nog niet zeggen dat onze corrupte overheden het wel doen.

Kennelijk heb je dit bijv. gemist
https://pineut.wordpress.(...)alkenende-aan-rutte/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:33:23 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172729625
Daar is de pedo-psychoot ook weer, na de plaatjes -psychoot.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172729630
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 04:47 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
De term slavernij gebruik jij wel heel losjes he?

Jij en ik kunnen vandaag nog op de trein/fiets/het vliegtuig stappen naar een andere plek en nooit meer een cent betalen aan onze overheid. Hoe is dat slavernij?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:41:20 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172729679
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:34 schreef Typisch het volgende:
De term slavernij gebruik jij wel heel losjes he?

Jij en ik kunnen vandaag nog op de trein/fiets/het vliegtuig stappen naar een andere plek en nooit meer een cent betalen aan onze overheid. Hoe is dat slavernij?
Die trein, fiets en dat vliegtuig zijn wel met slavernij en van bloedgeld gemaakt, dus dat wordt de benenwagen. Zonder schoenen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:44:21 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172729701
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En zo wordt childmolesting en kinderverkrachtfeestjes ook lekker gebaggetaliseerd.

Omdat dat jouw interesse gebied niet is wil het nog niet zeggen dat onze corrupte overheden het wel doen.

Kennelijk heb je dit bijv. gemist
https://pineut.wordpress.(...)alkenende-aan-rutte/
Ja lees maar gewoon over alles heen wat ik zeg om er je eigen verhaal weer aan te geven...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:57:14 #112
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172729777
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

komt omdat je de huidige wereld niet snapt
De vrijheid van meningsuiting gaat tot het hokje waar hij kan zien en de rest van de wereld moet zich censureren binnen zijn wereldbeeld of tot waar hij het begrijpt . .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:57:55 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172729779
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:57 schreef Summers het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting gaat tot het hokje waar hij kan zien en de rest van de wereld moet zich censureren binnen zijn wereldbeeld of tot waar hij het begrijpt . .
Een vraag stellen is wat anders dan censuur opleggen...

pi_172729787
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:57 schreef Summers het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting gaat tot het hokje waar hij kan zien en de rest van de wereld moet zich censureren binnen zijn wereldbeeld of tot waar hij het begrijpt . .
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 07:59:39 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172729791
Echt, de onzin die wordt uitgekraamd door mensen die zichzelf als verlicht beschouwen.
Ik hoop nog steeds op satire.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:01:08 #116
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172729801
quote:
En in welke mate is dit relevant in de wereld van nu? Dit is echt een quote van lik-me-vestje. We zijn als mensheid bijna niet vrijer geweest in alles wat we doen dan nu.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:11:42 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172729904
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

De term slavernij gebruik jij wel heel losjes he?

Jij en ik kunnen vandaag nog op de trein/fiets/het vliegtuig stappen naar een andere plek en nooit meer een cent betalen aan onze overheid. Hoe is dat slavernij?
Ik gebruik het zoals ik dat zie en het feit dat ik een vliegtuig kan pakken omhelst bij lange na niet mijn idee van vrijheid wat ten eerste mijn geboorterecht is . Het is nutteloos voor vrijheid om de dingen te gaan tellen die je wel hebt . Die hele mindset van alles goedpraten en excuses vinden om vooral op dezelfde voet verder te blijven gaan kan ik niet meer steunen .
Plus voor verandering moet je ook oude manieren afwijzen en loslaten " zoals het hoort " of ik heb het altijd zo gedaan .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172729941
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:11 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik gebruik het zoals ik dat zie en het feit dat ik een vliegtuig kan pakken omhelst bij lange na niet mijn idee van vrijheid wat ten eerste mijn geboorterecht is . Het is nutteloos voor vrijheid om de dingen te gaan tellen die je wel hebt . Die hele mindset van alles goedpraten en excuses vinden om vooral op dezelfde voet verder te blijven gaan kan ik niet meer steunen .
Plus voor verandering moet je ook oude manieren afwijzen en loslaten " zoals het hoort " of ik heb het altijd zo gedaan .

[ afbeelding ]
:')
Is goed joh, like jij lekker je plaatjes op feesboek voor real change.

Ben je al begonnen met cryptocurrency? Is een mooi begin. :)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:15:40 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172729943
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een vraag stellen is wat anders dan censuur opleggen...

[ afbeelding ]
Dat is gebakken lucht aangezien hij het misbruikt om mensen te kunnen beledigen en helemaal zijn fatsoen is vergeten en denkt dat andere mensen zich aan hem moeten verantwoorden en hij ze als een hond aan kan spreken . Ik leef niet voor zijn arrogantie of zijn entertainment en ik ga niet dansen wanneer hij met zijn vingers knipt als hij denkt dat hij vragen stelt via persoonlijke aanvallen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:19:30 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172729990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is gebakken lucht aangezien hij het misbruikt om mensen te kunnen beledigen en helemaal zijn fatsoen is vergeten en denkt dat andere mensen zich aan hem moeten verantwoorden en hij ze als een hond aan kan spreken . Ik leef niet voor zijn arrogantie of zijn entertainment en ik ga niet dansen wanneer hij met zijn vingers knipt als hij denkt dat hij vragen stelt via persoonlijke aanvallen .
Maar in de totale utopische vrijheid is er toch ook de vrijheid om alles te vinden en vragen?

Ik vraag me echt af wat.in het gequote stuk jij ziet als persoonlijke aanval overigens. Kun je dat quoten ter beoordeling? /modvraag
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:19:35 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172729991
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En in welke mate is dit relevant in de wereld van nu? Dit is echt een quote van lik-me-vestje. We zijn als mensheid bijna niet vrijer geweest in alles wat we doen dan nu.
Censuur is altijd actueel en dus blijft dat een aandachtspunt in een wereld waar iedereen alles goedpraat en nergens meer voor op komt want ergens anders is het altijd beter .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172730003
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:15 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is gebakken lucht aangezien hij het misbruikt om mensen te kunnen beledigen en helemaal zijn fatsoen is vergeten en denkt dat andere mensen zich aan hem moeten verantwoorden en hij ze als een hond aan kan spreken . Ik leef niet voor zijn arrogantie of zijn entertainment en ik ga niet dansen wanneer hij met zijn vingers knipt als hij denkt dat hij vragen stelt via persoonlijke aanvallen .
Je kan zo de politiek in..
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:21:38 #123
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172730013
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Censuur is altijd actueel en dus blijft dat een aandachtspunt in een wereld waar iedereen alles goedpraat en nergens meer voor op komt want ergens anders is het altijd beter .
Dan "moet" jij toch even de ogen openen denk ik. Nederland is en blijft een klaagland; er wordt juist weinig goedgepraat hier.

Ook dit kan ik niet goed kaderen dus. Heb je een voorbeeld eventueel?
pi_172730023
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Censuur is altijd actueel en dus blijft dat een aandachtspunt in een wereld waar iedereen alles goedpraat en nergens meer voor op komt want ergens anders is het altijd beter .
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:26:13 #125
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172730069
quote:
Dat recht wordt hier in elk geval vaak geboeg benut.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 08:30:36 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172730129


Wat valt op in bovenstaande?
pi_172730626
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:30 schreef ChrisCarter het volgende:
[ afbeelding ]

Wat valt op in bovenstaande?
Dat er een eenzijdig beeld wordt gegeven
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172730639
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 06:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Occult en satanistisch ja? Gooien we weer die religie erin waar 4 miljard mensen niks mee hebben?

Of telt alleen "het westen" mee in de complottenwereld?
Eigenlijk alleen de VS.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172730665
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vanaf 2015 heeft de gehandicapte, probleem joch, bejaarden het best wel erbarmelijker tov dan voor 2015

En het verwonderd het mij niet dat het door sommige hier als positief gezien wordt.

Laat dat nu precies dezelfde lui zijn die ook artsen hoogte hebben zitten. Terwijl dat de meest arrogante klootzakken zijn die een mens kan zijn
Mja, je komt met geen enkel argument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172730732
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En in welke mate is dit relevant in de wereld van nu? Dit is echt een quote van lik-me-vestje. We zijn als mensheid bijna niet vrijer geweest in alles wat we doen dan nu.
Sommige mensen kunnen die vrijheid niet aan.
Vaak zien ze regimes die hun bevolking onderdrukken als helden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:37:03 #131
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172731216
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:19 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar in de totale utopische vrijheid is er toch ook de vrijheid om alles te vinden en vragen?

Ik vraag me echt af wat.in het gequote stuk jij ziet als persoonlijke aanval overigens. Kun je dat quoten ter beoordeling? /modvraag
Dit soort opmerkingen en dan met een hele groep is trollen en het topic derailen en doorspekt met persoonlijke aanvallen en dat gebeurd de hele dag door elke dag . Al deze mensen hebben dus schijt aan de forumregels en de basis fatsoensregels en zorgen er zelf voor dat mensen geen zin meer hebben in dat illegaal forumvandalisme en kinderachtig treitergedrag tegen alle complotters . In elk topic is dat elke dag standaard en het is niet aan mij om dat op te lossen en het komt ook niet door het plaatsen van de " verkeerde memes " want ik ben de enige op de wereld die bepaald wat ik post en welke levensovertuiging ik wens uit te dragen . Klagen over de verkeerde meme gaat nergens over want dan moet men gewoon zijn eigen memes posten die in hun ogen wel de juiste zijn . Elke dag hetzelfde roepen is dwang proberen uit te oefenen en iemand actief proberen te blokkeren een andere mening te uiten .

quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 02:40 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt, daarvoor had ik het topic ook gestart.
Maar tot 1 topic geleden, Ze post veel maar de kwaliteit kan beter, het gross is niks zeggend, onzinnig of slaat als een plank op een kip , Vandaar dat er besloten werd dat er ook gediscussieerd mocht worden.en als je er om vraagt hoe wat waarom, krijg je geen normaal antwoord.
Beetje jammer.
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Recept om de wereld te veranderen
1. Lekker wat feelgood plaatjes posten
2. Iedere inhoudelijke discussie vermijden
3. Vingers in je oren stoppen en lalalalala roepen
4. Als mensen daar wat van vinden noem je ze blind, dom, naief, gevangen in hun eigen gevangenis, etc.
5. Nooit van je zolderkamer af komen en daadwerkelijk iets doen
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, ze post gewoon at random memes zonder zelf de betekenis te kennen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:28 schreef illusions het volgende:
Beam me up Scotty is nooit gezegd.

Jouw plaatjesfetish, is dat ook jezelf verbeteren? Of wil je dit weer niet beantwoorden?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Ah, maar ik zie wel dat mijn vragen te moeilijk voor je waren. Er staan er nog een paar open.
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:33 schreef Copycat het volgende:
Daar is de pedo-psychoot ook weer, na de plaatjes -psychoot.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172731319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen en dan met een hele groep is trollen en het topic derailen en doorspekt met persoonlijke aanvallen en dat gebeurd de hele dag door elke dag . Al deze mensen hebben dus schijt aan de forumregels en de basis fatsoensregels en zorgen er zelf voor dat mensen geen zin meer hebben in dat illegaal forumvandalisme en kinderachtig treitergedrag tegen alle complotters . In elk topic is dat elke dag standaard en het is niet aan mij om dat op te lossen en het komt ook niet door het plaatsen van de " verkeerde memes " want ik ben de enige op de wereld die bepaald wat ik post en welke levensovertuiging ik wens uit te dragen . Klagen over de verkeerde meme gaat nergens over want dan moet men gewoon zijn eigen memes posten die in hun ogen wel de juiste zijn . Elke dag hetzelfde roepen is dwang proberen uit te oefenen en iemand actief proberen te blokkeren een andere mening te uiten .

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Het probleem is vooral dat je memes willekeurig zijn en als iemand je een vraag stelt over een meme je weigert te antwoorden.
De memes hebben daardoor geen diepere betekenis en komen over als te slap aangelengde cup-a-soup, wat ten koste gaat van de kwaliteit van dit topic.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:41:28 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172731332
Sorry, maar als jij categorisch weigert om vragen die meermaals gesteld worden te beantwoorden, dan kan ik je niet serieus nemen en je onsamenhangende plaatjesdiarree al helemaal niet.

[ Bericht 25% gewijzigd door ChrisCarter op 28-07-2017 09:49:43 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:47:02 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172731488
1. Plaats Topicreports als je denkt dat iets niet kan. Wij zijn niet 24/7 overal aanwezig.

2. Dit is een discussieforum. Een openbaar discussieforum. Wat jij nu zegt is eigenlijk ook jouw wil opleggen aan de rest (jouw way or the highway). Zo zit het niet in elkaar. Zoals jij absoluut vrij bent om plaatjes te posten is de rest absoluut vrij om daar op te reageren. Mits binnen de grenzen van de policy.

Zo vrij als jij bent om daar wel of niet op in te gaan, zo vrij zijn anderen om daar iets van te vinden.

Je haalt er nu allemaal posts bij die los stonden van wat ik je vroeg; jij quotte iemands post (deze BNW / Post hier bnw strips en plaatjes #12 ) die je als persoonlijke aanval zag. Ik zie dat er niet in eerlijk gezegd. De rest van de posts zal ik zo naar kijken. Maar ook hier is het weleens "reap what you sow" /mod-modus
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:48:08 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172731515
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen en dan met een hele groep is trollen en het topic derailen en doorspekt met persoonlijke aanvallen en dat gebeurd de hele dag door elke dag . Al deze mensen hebben dus schijt aan de forumregels en de basis fatsoensregels en zorgen er zelf voor dat mensen geen zin meer hebben in dat illegaal forumvandalisme en kinderachtig treitergedrag tegen alle complotters . In elk topic is dat elke dag standaard en het is niet aan mij om dat op te lossen en het komt ook niet door het plaatsen van de " verkeerde memes " want ik ben de enige op de wereld die bepaald wat ik post en welke levensovertuiging ik wens uit te dragen . Klagen over de verkeerde meme gaat nergens over want dan moet men gewoon zijn eigen memes posten die in hun ogen wel de juiste zijn . Elke dag hetzelfde roepen is dwang proberen uit te oefenen en iemand actief proberen te blokkeren een andere mening te uiten .

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Ik zie je helemaal geen mening posten, maar vooral plaatjesdiaree plaatsen. Als je ernaar gevraagd wordt duik je. Je maakt iedereen uit voor dom en blind maar jij zelf ziet de waarheid, wat die is ga je verder niet op in. Zoals ik al eerder zei, je bent aan het mind masturberen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 28-07-2017 09:52:04 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172731617
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:52:21 #137
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172731645
Mijn keuze posten is niet mijn wil opleggen maar mijn vrijheid van meningsuiting gebruiken , je kan het opvatten als wil opleggen maar dat is het niet . De tegenreactie en de boosheid komt van de valse verwachting dat ik in iemand anders zijn wereldbeeld moet posten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:52:56 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172731658
Blablablablabla
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:54:02 #139
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172731697
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:52 schreef Summers het volgende:
Mijn keuze posten is niet mijn wil opleggen maar mijn vrijheid van meningsuiting gebruiken , je kan het opvatten als wil opleggen maar dat is het niet . De tegenreactie en de boosheid komt van de valse verwachting dat ik in iemand anders zijn wereldbeeld moet posten .
Generatie sneeuwvlok, janken om je vrijheid van meningsuiting waar je met een giertank door een topic rijdt en dan beledigde leverworst zijn als mensen je wat vragen of er wat van zeggen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 09:55:33 #140
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172731742
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:52 schreef Summers het volgende:
Mijn keuze posten is niet mijn wil opleggen maar mijn vrijheid van meningsuiting gebruiken , je kan het opvatten als wil opleggen maar dat is het niet . De tegenreactie en de boosheid komt van de valse verwachting dat ik in iemand anders zijn wereldbeeld moet posten .
Nee, welkom in de wereld van een discussieforum...
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:06:02 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172731992
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:54 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Generatie sneeuwvlok, janken om je vrijheid van meningsuiting waar je met een giertank door een topic rijdt en dan beledigde leverworst zijn als mensen je wat vragen of er wat van zeggen.
Dan hecht jij daar dus minder waarde aan dan ik .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:11:59 #142
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172732129
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan hecht jij daar dus minder waarde aan dan ik .
Maar ondertussen kun je nog steeds niet uitleggen welke vrijheid ingeperkt wordt. Want het doet overkomen alsof we onder Pol Pot leven. Welke vrijheid hebben we niet?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:13:28 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172732161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:52 schreef Summers het volgende:
Mijn keuze posten is niet mijn wil opleggen maar mijn vrijheid van meningsuiting gebruiken , je kan het opvatten als wil opleggen maar dat is het niet . De tegenreactie en de boosheid komt van de valse verwachting dat ik in iemand anders zijn wereldbeeld moet posten .
Wanneer ben je opgepakt voor het uiten van je mening?

Tegen reactie is ook een meningsuiting!
Deal with it, zeker als je er zo'n groot voorstander van bent.

Btw, gefeliciteerd met de snowflake of the year award.

Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:14:52 #144
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172732192
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:06 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan hecht jij daar dus minder waarde aan dan ik .
Waar hecht jij waarde aan?
Om gebruik te maken van je vrijheid van meningsuiting moet je er eerst een mening hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:17:36 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172732231
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 09:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, welkom in de wereld van een discussieforum...
Dit heb ik nog nooit op fok gezien en dat is geen discussie .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:21:06 #146
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172732292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit heb ik nog nooit op fok gezien en dat is geen discussie .
Fok is geen safespace met kleurboeken en puppieplaatjes
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172732293
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Dit heb ik nog nooit op fok gezien en dat is geen discussie .
Het wordt pas een discussie als je bereid bent je mening te geven als die gevraagd wordt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 10:21:12 #148
249559 crew  Lavenderr
pi_172732295
@Summers"want ik ben de enige op de wereld die bepaald wat ik post en welke levensovertuiging ik wens uit te dragen''
Maar je draagt alleen andermans levensovertuiging uit. Ik zou zo graag eens iets oorspronkelijks van jóu zien.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:24:02 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172732356
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:11 schreef ChrisCarter het volgende:

Maar ondertussen kun je nog steeds niet uitleggen welke vrijheid ingeperkt wordt. Want het doet overkomen alsof we onder Pol Pot leven. Welke vrijheid hebben we niet?
Je hebt geen vrijheid om geen belasting te betalen maar toch te genieten van de verworvenheden die met belastinggelden worden gefinancierd. Je hebt geen vrijheid om proletarisch te winkelen. Je hebt dus geen vrijheid je te onttrekken aan het systeem dat voor jouw uitkering zorgt. Bijvoorbeeld.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:24:28 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172732363
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar ondertussen kun je nog steeds niet uitleggen welke vrijheid ingeperkt wordt. Want het doet overkomen alsof we onder Pol Pot leven. Welke vrijheid hebben we niet?
Wereldwijd worden vrijheden afgepakt dus de strijd is pas over als iedereen die vrijheid geniet . Ik bekijk de wereld als 1 geheel en niet in het licht van oww als ik er maar geen last van heb op deze locatie . Voor de rest is het hier ook niet vrij en zijn er zelfs jarenlange studies om alle regels te leren kennen waar je je aan moet houden en dat is waanzin en noem ik geen vrijheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:25:27 #151
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172732374
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hebt geen vrijheid om geen belasting te betalen maar toch te genieten van de verworvenheden die met belastinggelden worden gefinancierd. Je hebt geen vrijheid om proletarisch te winkelen. Je hebt dus geen vrijheid je te onttrekken aan het systeem dat voor jouw uitkering zorgt. Bijvoorbeeld.
Daar komen die "soevereine mensen" sites vaak op uit ja. Hoe ze de wereld dan voor zich zien geen idee maar dan is het dus gewoon pakken wat je pakken kan. Letterlijk en figuurlijk.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:26:20 #152
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172732401
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Fok is geen safespace met kleurboeken en puppieplaatjes
Dus niet klagen als je eigen wereldbeeld tegen het licht word gehouden en jij niet de vrij space hebt om alleen andere mensen hun wereldbeeld te bekritiseren en je zelf NIKS kan incasseren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:27:27 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172732423
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:26 schreef Summers het volgende:

Dus niet klagen als je eigen wereldbeeld tegen het licht word gehouden en jij niet de vrij space hebt om alleen andere mensen hun wereldbeeld te bekritiseren en je zelf NIKS kan incasseren .
Praat je nu tegen jezelf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172732436
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Wereldwijd worden vrijheden afgepakt dus de strijd is pas over als iedereen die vrijheid geniet . Ik bekijk de wereld als 1 geheel en niet in het licht van oww als ik er maar geen last van heb op deze locatie . Voor de rest is het hier ook niet vrij en zijn er zelfs jarenlange studies om alle regels te leren kennen waar je je aan moet houden en dat is waanzin en noem ik geen vrijheid .
Jouw vrijheid is alleen mogelijk als je alles achter je laat en alleen in de rimboe gaat leven.
Zodra je daar 1 persoon bij gaat betrekken zul je rekening met die persoon moeten houden, wat je in je vrijheid zal beperken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172732450
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus niet klagen als je eigen wereldbeeld tegen het licht word gehouden en jij niet de vrij space hebt om alleen andere mensen hun wereldbeeld te bekritiseren en je zelf NIKS kan incasseren .
Mooie zelfreflectie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 10:28:38 #156
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172732451
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus niet klagen als je eigen wereldbeeld tegen het licht word gehouden en jij niet de vrij space hebt om alleen andere mensen hun wereldbeeld te bekritiseren en je zelf NIKS kan incasseren .
Is dit de wijze les die je voor jezelf trekt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172732605
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar komen die "soevereine mensen" sites vaak op uit ja. Hoe ze de wereld dan voor zich zien geen idee maar dan is het dus gewoon pakken wat je pakken kan. Letterlijk en figuurlijk.
Klopt, en dat levert hilarisch taferelen op zoals een soeverein die de rechter die probeert de mediaten tussen hem en de woningstichting wil wraken..
Tragikomedie die steevast eindigt in huisuitzettingen. .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:14:21 #158
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172733376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
@Summers"want ik ben de enige op de wereld die bepaald wat ik post en welke levensovertuiging ik wens uit te dragen''
Maar je draagt alleen andermans levensovertuiging uit. Ik zou zo graag eens iets oorspronkelijks van jóu zien.
Als je de 18 bent gepasseeerd word het tijd om zelf te kiezen en zelf na te denken en je eigen inspiratiebronnen uit te kiezen waar je je in kan vinden en je eigen geweten te volgen en je eigen hart . Ik geloof niet in voldoen aan de verwachtingen van andere mensen want dat staat juist in de weg om jezelf te zijn en dat is dus een nutteloos doel .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:16:50 #159
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733424
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je de 18 bent gepasseeerd word het tijd om zelf te kiezen en zelf na te denken en je eigen inspiratiebronnen uit te kiezen waar je je in kan vinden en je eigen geweten te volgen en je eigen hart . Ik geloof niet in voldoen aan de verwachtingen van andere mensen want dat staat juist in de weg om jezelf te zijn en dat is dus een nutteloos doel .
En daarom post je maar een Tsunami aan plaatjes met meningen van andere mensen, en duik je als je naar je eigen mening wordt gevraagd?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172733528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je de 18 bent gepasseeerd word het tijd om zelf te kiezen en zelf na te denken en je eigen inspiratiebronnen uit te kiezen waar je je in kan vinden en je eigen geweten te volgen en je eigen hart . Ik geloof niet in voldoen aan de verwachtingen van andere mensen want dat staat juist in de weg om jezelf te zijn en dat is dus een nutteloos doel .
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:23:19 #161
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172733542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En daarom post je maar een Tsunami aan plaatjes met meningen van andere mensen, en duik je als je naar je eigen mening wordt gevraagd?
Het is een plaatjestopic dus als je geen memes wilt zien achter elkaar doe je zelf iets fout want niemand dwingt je ook maar iets te lezen of te bekijken . Je maakt zelf een probleem en legt de verantwoordelijkheid bij mij neer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:24:56 #162
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172733578
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Wereldwijd worden vrijheden afgepakt dus de strijd is pas over als iedereen die vrijheid geniet . Ik bekijk de wereld als 1 geheel en niet in het licht van oww als ik er maar geen last van heb op deze locatie . Voor de rest is het hier ook niet vrij en zijn er zelfs jarenlange studies om alle regels te leren kennen waar je je aan moet houden en dat is waanzin en noem ik geen vrijheid .
Zolang iedereen denkt als een special little snowflake, gaat dit niet gebeuren.
We zijn allemaal verschillend en we hebben allemaal onze eigen idee over vrijheid, zo geld dat ook voor landen, wat wij hier normaal vinden vinden ze in andere landen debiel en vis versa.

Grappig is dat je eerder in dit topic een plaatje poste over oorlog voeren, terwijl er een groot aantal oorlogen is gestart JUIST voor die vrijheid.

In elk land gelden andere regels en wetten, doen we dat niet word het een puinhoop.
Die wetten en regels zijn er niet voor niets..

Maar goed, let op ik beroof jou van alles wat je hebt, knal al je vrienden overhoop.
martel je ouders.
En ik kom er mee weg want in de wereld die jij ziet heb ik die vrijheid omdat te doen.

Volledige vrijheid kan gewoon niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172733617
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is een plaatjestopic dus als je geen memes wilt zien achter elkaar doe je zelf iets fout want niemand dwingt je ook maar iets te lezen of te bekijken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:27:50 #164
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172733649
quote:
Zo hoort het , iedereens vrijheid respecteren . Die waarheid erken ik _O_ O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:31:28 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733751
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is een plaatjestopic dus als je geen memes wilt zien achter elkaar doe je zelf iets fout want niemand dwingt je ook maar iets te lezen of te bekijken . Je maakt zelf een probleem en legt de verantwoordelijkheid bij mij neer .
Je post een lament over je individu en je eigen mening, maar je bijdragen bestaan enkel uit facebook plaatjes met de mening van anderen. Als ik daarnaar vraag is dit je antwoord?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:34:12 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172733811




Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:36:03 #167
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733852
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:36:31 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172733862
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo hoort het , iedereens vrijheid respecteren . Die waarheid erken ik _O_ O+
Leuk en aardig maar andersom gebeurt dit niet altijd.

Wat moeten we doen met hun?
Ik vind dat ik recht heb om te leven in vrijheid, anderen vinden dat niet, en willen me van kant maken daarom.
Hoe wil je dat oplossen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:36:40 #169
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172733865
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo hoort het , iedereens vrijheid respecteren . Die waarheid erken ik _O_ O+
Dus mijn vrijheid om jouw spullen af te pakken ook?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:37:53 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172733884
quote:
:D

blijf het nog steeds een van de meest debiele slogans ooit.
"not my president" :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:37:59 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733886
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:38:55 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733902
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Zo hoort het , iedereens vrijheid respecteren . Die waarheid erken ik _O_ O+
Maar als je kritiek krijgt loop je te huilen



[ Bericht 7% gewijzigd door Pietverdriet op 28-07-2017 11:44:01 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:40:56 #173
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172733935
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:45:16 #174
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172734010
Dit is slavernij. Niet het lui lekker leven dat we in Nederland hebben.



En het ergste? Dat is slavernij waar we allemaal aan bijgedragen hebben, voornamelijk indirect ;)
pi_172734055
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Als je de 18 bent gepasseeerd word het tijd om zelf te kiezen en zelf na te denken en je eigen inspiratiebronnen uit te kiezen waar je je in kan vinden en je eigen geweten te volgen en je eigen hart . Ik geloof niet in voldoen aan de verwachtingen van andere mensen want dat staat juist in de weg om jezelf te zijn en dat is dus een nutteloos doel .
18? :D
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:49:08 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172734089
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 11:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus mijn vrijheid om jouw spullen af te pakken ook?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:12:21 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172734512
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 10:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Wereldwijd worden vrijheden afgepakt dus de strijd is pas over als iedereen die vrijheid geniet . Ik bekijk de wereld als 1 geheel en niet in het licht van oww als ik er maar geen last van heb op deze locatie . Voor de rest is het hier ook niet vrij en zijn er zelfs jarenlange studies om alle regels te leren kennen waar je je aan moet houden en dat is waanzin en noem ik geen vrijheid .
Wat wil je dan, alle regels maar overboord gooien?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:25:29 #178
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_172734692
pi_172734851
quote:
Maar dat spreekt jou en summers tegen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:34:07 #180
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_172734870
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zolang iedereen denkt als een special little snowflake, gaat dit niet gebeuren.
We zijn allemaal verschillend en we hebben allemaal onze eigen idee over vrijheid, zo geld dat ook voor landen, wat wij hier normaal vinden vinden ze in andere landen debiel en vis versa.

Grappig is dat je eerder in dit topic een plaatje poste over oorlog voeren, terwijl er een groot aantal oorlogen is gestart JUIST voor die vrijheid.

In elk land gelden andere regels en wetten, doen we dat niet word het een puinhoop.
Die wetten en regels zijn er niet voor niets..

Maar goed, let op ik beroof jou van alles wat je hebt, knal al je vrienden overhoop.
martel je ouders.
En ik kom er mee weg want in de wereld die jij ziet heb ik die vrijheid omdat te doen.

Volledige vrijheid kan gewoon niet!
De wereld in zijn huidige staat is waanzin met de illusie echt .
De mensheid is al aan het veranderen en ik maak me niet druk om aantallen omdat mensen wereldwijd net als mij door hebben dat ze zichzelf moeten veranderen voor een betere wereld en bewust afwijken van " we hebben het altijd zo gedaan " en stoppen met geloven in het hele systeem en weer beginnen te geloven in vrijheid .
De weg naar verandering en vrijheid is anders dan aangeleerd door het systeem die alleen baat heeft bij de mindset om alles bij het oude te laten en vandaag vooral alles hetzelfde doen om morgen weer de macht te kunnen blijven houden .
Elke gedachte die gebaseerd is op angst hoort bij de illusie . Angst voor vrijheid is aangeleerd om macht te hebben .

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:36 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus mijn vrijheid om jouw spullen af te pakken ook?
Je vergeet dat de ander ook de vrijheid heeft en dat je wel beter uit zal kijken om zomaar iemand zijn spullen te pakken omdat je daar zin in hebt . De meeste mensen hebben daar geen zin in als ze geen psychopaat zijn of machtsposities willen behouden . En nu zitten we al in de meest erge positie waar ladingen met geld word misbruikt voor oorlogen en andere BS dus doe mij maar die paar spulletjes die ik kan verliezen zonder vrijbrief te geven aan een psychopaat en dan te doen alsof ik niet medeverantwoordelijk ben en de wereld iets is wat me slechts overkomt .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_172734873
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:47 schreef illusions het volgende:

[..]

18? :D
Vrijheid kent dus toch grenzen :o
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:34:38 #182
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172734886
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:25 schreef OuwePers het volgende:
[ afbeelding ]
Hollywood?
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:37:06 #183
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172734945
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:34 schreef Summers het volgende:

[..]

De wereld in zijn huidige staat is waanzin met de illusie echt .
De mensheid is al aan het veranderen en ik maak me niet druk om aantallen omdat mensen wereldwijd net als mij door hebben dat ze zichzelf moeten veranderen voor een betere wereld en bewust afwijken van " we hebben het altijd zo gedaan " en stoppen met geloven in het hele systeem en weer beginnen te geloven in vrijheid .
De weg naar verandering en vrijheid is anders dan aangeleerd door het systeem die alleen baat heeft bij de mindset om alles bij het oude te laten en vandaag vooral alles hetzelfde doen om morgen weer de macht te kunnen blijven houden .
Elke gedachte die gebaseerd is op angst hoort bij de illusie . Angst voor vrijheid is aangeleerd om macht te hebben .

[..]

Je vergeet dat de ander ook de vrijheid heeft en dat je wel beter uit zal kijken om zomaar iemand zijn spullen te pakken omdat je daar zin in hebt . De meeste mensen hebben daar geen zin in als ze geen psychopaat zijn of machtsposities willen behouden . En nu zitten we al in de meest erge positie waar ladingen met geld word misbruikt voor oorlogen en andere BS dus doe mij maar die paar spulletjes die ik kan verliezen zonder vrijbrief te geven aan een psychopaat en dan te doen alsof ik niet medeverantwoordelijk ben en de wereld iets is wat me slechts overkomt .

[ afbeelding ]
Maar nou weet ik nog steeds niet in welke slavernij jij vindt dat we leven... wat is er slavernij aan onze maatschappij? Kun je me dat eens simpel (ik ben niet zo slim gok ik...) uitleggen?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 28 juli 2017 @ 12:48:31 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_172735239
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 07:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En zo wordt childmolesting en kinderverkrachtfeestjes ook lekker gebaggetaliseerd.

Omdat dat jouw interesse gebied niet is wil het nog niet zeggen dat onze corrupte overheden het wel doen.

Kennelijk heb je dit bijv. gemist
https://pineut.wordpress.(...)alkenende-aan-rutte/
Heb je z'n nieuwe dienstauto al gezien?

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:49:14 #185
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172735256
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 08:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dan "moet" jij toch even de ogen openen denk ik. Nederland is en blijft een klaagland; er wordt juist weinig goedgepraat hier.

Ook dit kan ik niet goed kaderen dus. Heb je een voorbeeld eventueel?
Er wordt alleen maar goedgepraat of gebaggetaliseerd in dit corrupte klote land.
Prangende issues worden niet benoemt of uitgesproken of naar geacteerd. maar de triestige zwartepiet discussie wordt breed uit gemeten.

Hoe kom je in vredesnaam tot weinig?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:55:58 #186
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172735417
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt alleen maar goedgepraat of gebaggetaliseerd in dit corrupte klote land.
Prangende issues worden niet benoemt of uitgesproken of naar geacteerd. maar de triestige zwartepiet discussie wordt breed uit gemeten.

Hoe kom je in vredesnaam tot weinig?
Het helpt als je verder kijkt dan alleen je eigen referentiekader.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:56:18 #187
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172735429
quote:
fakenews en hoaxes bv
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:57:38 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172735458
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:55 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het helpt als je verder kijkt dan alleen je eigen referentiekader.
uhhh je referentiekader reikt niet verder dan geranium op je vensterbank...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:58:03 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172735468
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:34 schreef Summers het volgende:

[..]

De wereld in zijn huidige staat is waanzin met de illusie echt .
De mensheid is al aan het veranderen en ik maak me niet druk om aantallen omdat mensen wereldwijd net als mij door hebben dat ze zichzelf moeten veranderen voor een betere wereld en bewust afwijken van " we hebben het altijd zo gedaan " en stoppen met geloven in het hele systeem en weer beginnen te geloven in vrijheid .
De weg naar verandering en vrijheid is anders dan aangeleerd door het systeem die alleen baat heeft bij de mindset om alles bij het oude te laten en vandaag vooral alles hetzelfde doen om morgen weer de macht te kunnen blijven houden .
Elke gedachte die gebaseerd is op angst hoort bij de illusie . Angst voor vrijheid is aangeleerd om macht te hebben .

[..]

Je vergeet dat de ander ook de vrijheid heeft en dat je wel beter uit zal kijken om zomaar iemand zijn spullen te pakken omdat je daar zin in hebt . De meeste mensen hebben daar geen zin in als ze geen psychopaat zijn of machtsposities willen behouden . En nu zitten we al in de meest erge positie waar ladingen met geld word misbruikt voor oorlogen en andere BS dus doe mij maar die paar spulletjes die ik kan verliezen zonder vrijbrief te geven aan een psychopaat en dan te doen alsof ik niet medeverantwoordelijk ben en de wereld iets is wat me slechts overkomt .

[ afbeelding ]
We zijn ons constant aan het verbeteren!
Gaat niet zonder slag of stoot, wat we nu doodnormaal vinden werd kon een paar jaar geleden als belachelijk beschouwd worden.
Out of de box denken prima..
Maar je kan ook te ver gaan, in jou wereldje prima, maar niet iedereen vind dit zo vanzelfsprekend.
En meningen verschillen en zo lang die meningen blijven verschillen zullen we nooit die schaapjes zijn die alles maar geloven.

Laat ik het anders formuleren, wat versta jij onder vrijheid, of wat is jou visie op vrijheid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 12:59:17 #190
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172735502
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhhh je referentiekader reikt niet verder dan geranium op je vensterbank...
Goede comeback wel dit... :')

Als je niks inhoudelijks kan melden, meld dan niks.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:02:28 #191
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172735560
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Vrijheid kent dus toch grenzen :o
Staat opgelegd.

21 zelfs. Een ouder is financiel verantwoordelijk bij misdaden, wanbetaling of iets.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172735586
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:34 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hollywood?
Ja, je weet wel, die industrie die films maakt waaruit rijkelijk wordt geciteerd in memes die onder andere hier verschijnen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:05:49 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172735605
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhhh je referentiekader reikt niet verder dan geranium op je vensterbank...
Hoe weet jij dat hij een geranium heeft :?

De zwarte piet discussie is een mooi voorbeeld over hoe verschillend iedereen denkt over een beetje smink.
Je kan wel jammeren kappen met dat gezeur er over, maar Ik vind het juist nuttig om het er over te hebben, we zijn nu op een punt aangekomen in de samenleving dat iedere mening telt, iedereen wil zijn zegje er over doen, ook al zeg je het intereseert me geen flikker, dan nog houd je jezelf er mee bezig.
Sommigen voelen zich gekwetst en anderen vinden dan weer dat het moet blijven (traditie)

Jij vind artsen misdadigers de rest van Nederland denkt er anders over..
Een klein groepje vind zwarte piet racistisch, de rest denkt er anders over.

See what i did there?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172735610
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Staat opgelegd.
Tja, je begrijpt de context dus niet.

quote:
21 zelfs. Een ouder is financiel verantwoordelijk bij misdaden, wanbetaling of iets.
Kinderen zijn het product van hun ouders.
Als je geen verantwoordelijkheid kunt dragen moet je geen kinderen maken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_172735629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:05 schreef theguyver het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat hij een geranium heeft :?

De zwarte piet discussie is een mooi voorbeeld over hoe verschillend iedereen denkt over een beetje smink.
Je kan wel jammeren kappen met dat gezeur er over, maar Ik vind het juist nuttig om het er over te hebben, we zijn nu op een punt aangekomen in de samenleving dat iedere mening telt, iedereen wil zijn zegje er over doen, ook al zeg je het intereseert me geen flikker, dan nog houd je jezelf er mee bezig.
Sommigen voelen zich gekwetst en anderen vinden dan weer dat het moet blijven (traditie)

Jij vind artsen misdadigers de rest van Nederland denkt er anders over..
Een klein groepje vind zwarte piet racistisch, de rest denkt er anders over.

See what i did there?
Is ook een vorm van vrijheidsbeperking: anderen opleggen dat ze niet mogen zeuren over de kleur van zwarte piet...
Wat dat betreft is de wereld die bijv. Lambiekje voor ogen heeft niet eens zo heel erg vrij.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 28 juli 2017 @ 13:09:29 #196
39237 crew  H_T
2733
pi_172735689
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Staat opgelegd.

21 zelfs. Een ouder is financiel verantwoordelijk bij misdaden, wanbetaling of iets.
Je hoeft geen 21 of 18 te zijn om je eigen inspiratiebronnen te kiezen, ook niet van de Nederlandse staat.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:15:36 #197
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172735837
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 13:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Is ook een vorm van vrijheidsbeperking: anderen opleggen dat ze niet mogen zeuren over de kleur van zwarte piet...
Wat dat betreft is de wereld die bijv. Lambiekje voor ogen heeft niet eens zo heel erg vrij.
Op die manier streef naar een fascistisch land.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:42:34 #198
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_172736442
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt alleen maar goedgepraat of gebaggetaliseerd in dit corrupte klote land.
Prangende issues worden niet benoemt of uitgesproken of naar geacteerd. maar de triestige zwartepiet discussie wordt breed uit gemeten.

Hoe kom je in vredesnaam tot weinig?
Ewald Engelen benoemt dit ook. Culture issues worden keihard opgeblazen en de belangrijke issues blijven (grotendeels) buiten schot. Precies zoals de zittende macht het graag ziet.

Hetzelfde gebeurt en gebeurde in Amerika, met name de maanden vóór de presidentsverkiezingen. Vooral Clinton probeerde hier een slaatje uit te slaan. De kandidaat die de problemen wel benoemde werd door het bestuur afgeserveerd (Sanders). De voorheen democraat stemmende Joe Sixpack in de midden-staten zag terecht zijn belangen niet behartigt en stemde uit protest (maar ook uit wanhoop) op Trump.

[ Bericht 6% gewijzigd door OuwePers op 28-07-2017 13:48:56 ]
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:21:07 #199
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172737145
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

We zijn ons constant aan het verbeteren!
Gaat niet zonder slag of stoot, wat we nu doodnormaal vinden werd kon een paar jaar geleden als belachelijk beschouwd worden.
Out of de box denken prima..
Maar je kan ook te ver gaan, in jou wereldje prima, maar niet iedereen vind dit zo vanzelfsprekend.
En meningen verschillen en zo lang die meningen blijven verschillen zullen we nooit die schaapjes zijn die alles maar geloven.

Laat ik het anders formuleren, wat versta jij onder vrijheid, of wat is jou visie op vrijheid.
bijvoorbeeld

Dat de overheid niet meekijkt wat je googled, meeluistert met telefoongesprekken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:35:00 #200
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172737445
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bijvoorbeeld

Dat de overheid niet meekijkt wat je googled, meeluistert met telefoongesprekken.
Situatie ontstaat wanneer je schijnbaar al iets uitgevreten hebt.
Ondanks dat je ze voor van alles en nog wat uitmaakt, hebben ze je nog steeds niet van je bed gelicht.

Gaan we terug naar jou epische jaren 70 80 etc, hadden ze je allang over het ijzeren gordijn gedonderd!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 28 juli 2017 @ 14:51:37 #201
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172737829
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er wordt alleen maar goedgepraat of gebaggetaliseerd in dit corrupte klote land.
Prangende issues worden niet benoemt of uitgesproken of naar geacteerd. maar de triestige zwartepiet discussie wordt breed uit gemeten.

Hoe kom je in vredesnaam tot weinig?
Wat is zo prangend dan?
1 + 1 = blauw
pi_172737850
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 14:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

bijvoorbeeld

Dat de overheid niet meekijkt wat je googled, meeluistert met telefoongesprekken.
Maar dat is een andere kwestie
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')