abonnement Unibet Coolblue
pi_172710983
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:37 schreef eriksd het volgende:

[..]

En wat nu?
Goede vraag.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:39:14 #227
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172710997
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja :) Heb nog tot 11 augustus om afstudeerverzoek in orde te maken.
Het is dus goed gekomen met dat ene tentamen?
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172711003
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

7. Niet top, maar ik wist ook dat de scriptie niet top was. Kan er wel mee leven, ben gewoon heel blij dat het af is. :P
Ah jammer, je had voor de rest wel mooie cijfers toch altijd? Voor zover ik mij dat kan herinneren.

Maar dat het af is is het belangrijkste natuurlijk. ^O^
pi_172711009
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

Hoe is het met de bezichtiging afgelopen?
Het is een waar paleisje. Hij heeft ja gezegd en ze controleren op dit moment z'n inkomens- en verhuurdersverklaring en als dat in orde is volgen de sleutels direct volgende week.

Ik kan geen mede-huurder worden, aangezien hij geregistreerd stond als solo-zoekende, maar volgens mij kan ik me bij de gemeente wel gewoon op dat adres laten inschrijven als inwoner. En ik denk na een geregistreerd partnerschap alsnog ook wel als mede-huurder. Maar dit weet ik allemaal niet zeker.
pi_172711023
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:39 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het is dus goed gekomen met dat ene tentamen?
6,5 _O- Geen idee hoe. :')
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:41:18 #231
165633 eriksd
The grand facade...
pi_172711032
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is een waar paleisje. Hij heeft ja gezegd en ze controleren op dit moment z'n inkomens- en verhuurdersverklaring en als dat in orde is volgen de sleutels direct volgende week.

Ik kan geen mede-huurder worden, aangezien hij geregistreerd stond als solo-zoekende, maar volgens mij kan ik me bij de gemeente wel gewoon op dat adres laten inschrijven als inwoner. En ik denk na een geregistreerd partnerschap alsnog ook wel als mede-huurder. Maar dit weet ik allemaal niet zeker.
Lekker hoor. Beetje chique ook of afgeragde troep? En hoeveel m2?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_172711042
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ah jammer, je had voor de rest wel mooie cijfers toch altijd? Voor zover ik mij dat kan herinneren.

Maar dat het af is is het belangrijkste natuurlijk. ^O^
Voor strafrecht heb ik wel prima cijfers. Voor fiscaal valt het nogal tegen, zeker het laatste semester. Was/ben er echt klaar mee en het boeit me niet helemaal genoeg. Was echt op het laatste tandvlees de afgelopen weken.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:44:26 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711097
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:39 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is een waar paleisje. Hij heeft ja gezegd en ze controleren op dit moment z'n inkomens- en verhuurdersverklaring en als dat in orde is volgen de sleutels direct volgende week.

Ik kan geen mede-huurder worden, aangezien hij geregistreerd stond als solo-zoekende, maar volgens mij kan ik me bij de gemeente wel gewoon op dat adres laten inschrijven als inwoner. En ik denk na een geregistreerd partnerschap alsnog ook wel als mede-huurder. Maar dit weet ik allemaal niet zeker.
Zodra je geregistreerd partner bent heb je dezelfde rechten als wanneer je nu als medehuurder zou kunnen meetekenen.
Huwelijk en geregistreerd partnerschap brengen met zich mee dat de partner medehuurder is.
De Rijksoverheid heeft daar een mooie pagina met vragen en antwoorden over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:46:49 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711143
quote:
12s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:35 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Heb toch al vrij vaak in dit café uitgelegd dat dat naar mijn idee helemaal niet opmerkelijk is. Qua manier van politiek bedrijven, qua opvattingen over sociaal/fiscaal-economische kwesties, verkeer en vervoer en EU-scepsis past de partij prima bij mij. Op andere terreinen zijn er weer verschillen, maar dat heb je bij alle partijen.
Ja dat kan wel, maar anderen vinden de terreinen waarop er verschillen zijn dusdanig dat het overwegen van een stem op de SGP simpelweg geen optie is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:49:29 #235
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172711182
Ik ben het ook wel eens met Wilders en dat er minder geld moet gaan naar innovatie enz. Dat we op andere punten verschillen maakt niet zoveel uit want dat doe je met alle partijen wel.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_172711202
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:41 schreef eriksd het volgende:

[..]

Lekker hoor. Beetje chique ook of afgeragde troep? En hoeveel m2?
Vond het verrassend chique. Vanuit de woonkamer met daarin een leuke schouw kijk je ook gewoon heerlijk over een groot grasveld uit met aan de overkant typische bebouwing van de Amsterdamse school, in plaats van dat je naar beton of buren staart. Mooi balkonnetje ook op zuid met leuk uitzichtje en toegankelijk vanuit zowel slaapkamer als keuken. Rustig buurtje. De bocht om en je bent aan een kanaal met enkel sigarenrokers in hun sloepen en boten. Gewoon normaal volk, niet zoals in onze huidige pauperbuurten. In totaliteit 60 m2 binnenruimte, maar een deel ervan is op zolder en mag je niet consequent als woonruimte gebruiken. Ben er blij mee. Moet nog wel wat geklust worden hoor. Vloertje en zo. Wasmachientje, gordijntjes...
pi_172711222
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:49 schreef Ryon het volgende:
Ik ben het ook wel eens met Wilders en dat er minder geld moet gaan naar innovatie enz. Dat we op andere punten verschillen maakt niet zoveel uit want dat doe je met alle partijen wel.
Ik stem vooral op de PVV om hun opvattingen over de liberalisering in de sociale verhuur.
pi_172711224
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zodra je geregistreerd partner bent heb je dezelfde rechten als wanneer je nu als medehuurder zou kunnen meetekenen.
Huwelijk en geregistreerd partnerschap brengen met zich mee dat de partner medehuurder is.
De Rijksoverheid heeft daar een mooie pagina met vragen en antwoorden over.
Hoe chill is dat.
pi_172711229
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Mooi balkonnetje ook op zuid met leuk uitzichtje en toegankelijk vanuit zowel slaapkamer als keuken.
Hehe, zo typisch, van die huizen waarin je een rondje kunt lopen via het balkon.
pi_172711263
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik stem vooral op de PVV om hun opvattingen over de liberalisering in de sociale verhuur.
Ik stem PVV vanwege MOSLIMS!!!1
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172711264
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja dat kan wel, maar anderen vinden de terreinen waarop er verschillen zijn dusdanig dat het overwegen van een stem op de SGP simpelweg geen optie is.
Maar goed, anderen gaan ook niet over mijn stem. Dus hoe anderen er over denken is vrij irrelevant. Mocht het tegenvallen, dan stem ik bij de volgende verkiezingen weer wat anders.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:54:22 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711275
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:51 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hoe chill is dat.
Yep, je hoeft er idd niets voor te doen.... zolang de woning an sich maar geschikt is bevonden als woning voor een meerpersoonshuishouden zullen ze je ook niet verbieden je in te schrijven.
Je vriend zal wel meemoeten naar het gemeentehuis als je je inschrijft, die moet toestemming geven :D

Maar zodra je daar ingeschreven staat en jullie geregistreerd partnerschap ingegaan is ben jij gewoon medehuurder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172711301
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Hehe, zo typisch, van die huizen waarin je een rondje kunt lopen via het balkon.
M'n vriend zei na afloop dat dat heel handig is, omdat m'n vrienden dan via de keuken kunnen lopen als ze komen bieren en naar het balkon willen om te roken, zonder hem wakker te maken als hij slaapt. Vond het wel een mooie constatering dat hij zo associeert.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:56:08 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711318
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:53 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Maar goed, anderen gaan ook niet over mijn stem. Dus hoe anderen er over denken is vrij irrelevant. Mocht het tegenvallen, dan stem ik bij de volgende verkiezingen weer wat anders.
Nou, daar gaat het eigenlijk wel om, mensen zijn echt verbaasd dat je zou kunnen overwegen SGP te stemmen, dat je het werkelijk gedaan hebt is echt verbijsterend.

Een beetje alsof Remlof op Shierry zou stemmen. Dan denken we ook allemaal dat hij de weg kwijt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172711329
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep, je hoeft er idd niets voor te doen.... zolang de woning an sich maar geschikt is bevonden als woning voor een meerpersoonshuishouden zullen ze je ook niet verbieden je in te schrijven.
Je vriend zal wel meemoeten naar het gemeentehuis als je je inschrijft, die moet toestemming geven :D

Maar zodra je daar ingeschreven staat en jullie geregistreerd partnerschap ingegaan is ben jij gewoon medehuurder.
Hulde. Wat staat de overheid toch aan mijn kant deze dagen. Ik zou er een loopbaan moeten overwegen.
pi_172711331
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:55 schreef Kaas- het volgende:

[..]

M'n vriend zei na afloop dat dat heel handig is, omdat m'n vrienden dan via de keuken kunnen lopen als ze komen bieren en naar het balkon willen om te roken, zonder hem wakker te maken als hij slaapt. Vond het wel een mooie constatering dat hij zo associeert.
Wat een saaie zak.
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:57:04 #247
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_172711335
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, daar gaat het eigenlijk wel om, mensen zijn echt verbaasd dat je zou kunnen overwegen SGP te stemmen, dat je het werkelijk gedaan hebt is echt verbijsterend.

Een beetje alsof Remlof op Shierry zou stemmen. Dan denken we ook allemaal dat hij de weg kwijt is.
Ach, ik ken ook sociale huurders die D66 stemmen. Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:58:02 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711356
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Vond het verrassend chique. Vanuit de woonkamer met daarin een leuke schouw kijk je ook gewoon heerlijk over een groot grasveld uit met aan de overkant typische bebouwing van de Amsterdamse school, in plaats van dat je naar beton of buren staart. Mooi balkonnetje ook op zuid met leuk uitzichtje en toegankelijk vanuit zowel slaapkamer als keuken. Rustig buurtje. De bocht om en je bent aan een kanaal met enkel sigarenrokers in hun sloepen en boten. Gewoon normaal volk, niet zoals in onze huidige pauperbuurten. In totaliteit 60 m2 binnenruimte, maar een deel ervan is op zolder en mag je niet consequent als woonruimte gebruiken. Ben er blij mee. Moet nog wel wat geklust worden hoor. Vloertje en zo. Wasmachientje, gordijntjes...
Oeh, je eigen AirBnB ruimte op zolder :D
Nee, ik weet dat dat niet mag, zou ik ook niet doen.... maar daar lekker een logeerkamer van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172711364
Ah ze zijn akkoord, 31 juli sleutel _O_
  donderdag 27 juli 2017 @ 12:58:43 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172711369
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:56 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hulde. Wat staat de overheid toch aan mijn kant deze dagen. Ik zou er een loopbaan moeten overwegen.
Mijn gedachte :s)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')