abonnement Unibet Coolblue
pi_179729834
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zo zeker, lijkt me niks voor Bethesda om nu al iets te teasen wat pas over 4 jaar uitkomt :P
Ga er maar wel vanuit hoor. Todd zei ook zelf dat het echt voor next generation is en het pas na Starfield komt. Die zie ik ook pas na 2020 verschijnen. Dit hebben ze puur gedaan omdat iedereen maar telkens zat te gillen om een nieuwe Elder Scrolls. Die tease was niks man. Gewoon een landschap met een titel. Dit gaat echt nog jaren duren. Eerst komt Starfield nog en daarna pas TES.
pi_179733139
Todd Howard heeft net gezegd tijdens een nieuw interview dat de nieuwe TES pas in pre production zit. Dus wat ik al zei daar gaan echt nog jaren overheen wil die game uitkomen.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:14:24 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179733175
next gen dus
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179733275
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:14 schreef MMaRsu het volgende:
next gen dus
Gewoon zoals met Skyrim, eerst op de huidige generatie en wat later op next-gen. Al is een 2020 release wel erg dichtbij de nieuwe consoles denk ik.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:24:09 #105
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_179733340
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Todd Howard heeft net gezegd tijdens een nieuw interview dat de nieuwe TES pas in pre production zit. Dus wat ik al zei daar gaan echt nog jaren overheen wil die game uitkomen.
Vind het ergens jammer dat het zo lang gaat duren, maar aan de andere kant, als ze dit keer de engine wel degelijk goed aanpakken is het wel de moeite waard :Y
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_179733350
Nee Starfield en TES komen echt puur op Next Gen heeft die gezegd. Starfield is wel in productie, maar TES pas in pre productie. Ze komen pas als de nieuwe consoles er zijn.

Daarom vond ik die teases ook nergens op slaan want dit gaat gewoon jaren duren nog voordat die games er zijn.
  maandag 11 juni 2018 @ 21:28:22 #107
259414 AlchemistOfSorrows
Uh-huh, goodbye!
pi_179733436
Mja aan de andere kant ze hadden er niet mee weg gekomen als ze alleen die mobile game hadden laten zien, en het is denk ook een statement om te zeggen dat ze klaar zijn met de oneindige Skyrim ports
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_179733749
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Nee Starfield en TES komen echt puur op Next Gen heeft die gezegd. Starfield is wel in productie, maar TES pas in pre productie. Ze komen pas als de nieuwe consoles er zijn.

Daarom vond ik die teases ook nergens op slaan want dit gaat gewoon jaren duren nog voordat die games er zijn.
Next-gen is ook gewoon marketingpraat hè. Het hoeft niet altijd op nieuwe consoles te slaan, het is ook een manier om je eigen product de hemel in te praten. De eerste jaren van deze consolegeneratie werd ook elke game 'next-gen' genoemd door de ontwikkelaars terwijl het vrij evident was dat ze op deze generatie van consoles uit zouden komen.

Ik denk ook dat het nog een flinke tijd duurt en dat er dan wel nieuwe consoles zijn, maar het is niet per definitie zo dat next-gen moet gaan over een volgende generatie consoles.
pi_179733769
Nou er is weer een nieuwe Skyrim port hoor haha
  Moderator maandag 11 juni 2018 @ 22:50:47 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179735701
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 21:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou er is weer een nieuwe Skyrim port hoor haha
Yup _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_179762507
https://www.nu.nl/games/5(...)chijnt-pas-2020.html

Op de nieuwe generatie consoles dus.
pi_179768126
*O* *O* *O* *O* Tot over 4 jaar, wanneer TES VI uit is!
pi_179768689
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:03 schreef Snowbells het volgende:
*O* *O* *O* *O* Tot over 4 jaar, wanneer TES VI uit is!
Denken dat fok! nog vier jaar leeft :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 juni 2018 @ 19:42:56 #114
429367 DKUp
ON TOUR
pi_179768789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:02 schreef larry_flynt het volgende:
https://www.nu.nl/games/5(...)chijnt-pas-2020.html

Op de nieuwe generatie consoles dus.
Dat was wel duidelijk na de woorden van Todd.
Na Starfield :D
SOONY
pi_183218137
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183756352
Kwam dit topic ineens tegen. Ik hou mijn hart vast voor de nieuwe TES VI. Ze zeggen dezelfde engine te gaan gebruiken, maar als je ziet hoe slecht en bagger Fallout 76 is.

Binnenkort misschien weer eens beginnen aan Skyrim. Ook al doet Bethesda heel vreemd de laatste tijd toch blijven deze games heerlijk om doorheen te lopen.
War, War Never Changes
pi_183756667
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 00:02 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Kwam dit topic ineens tegen. Ik hou mijn hart vast voor de nieuwe TES VI. Ze zeggen dezelfde engine te gaan gebruiken, maar als je ziet hoe slecht en bagger Fallout 76 is.

Binnenkort misschien weer eens beginnen aan Skyrim. Ook al doet Bethesda heel vreemd de laatste tijd toch blijven deze games heerlijk om doorheen te lopen.
Skyrim heeft wel kets magisch ja hoewel het wel verouderd is. Binnenkort de PS4-versie eens goed spelen en hopelijk eens op de Switch.
SOONY
pi_183986501
Paar dagen geleden weer eens begonnen aan Skyrim, maar ik denk echt dat ik het maar moet opgeven qua high fantasy games :{ ;( Het pakt me allemaal gewoon niet meer (heb The Witcher 3, Dragon Age 3, TES Oblivion in de jaren ook allemaal geprobeerd en niet lang volgehouden) na een tijd, omdat het zo langdradig wordt. En daarbij zoals de meeste hier weten heb ik sowieso al veel meer met de Fallout games van Bethesda en meer met post apocalptische, zombie/infected, sci-fi games.

Enige games qua fantasy setting die mij wel echt tof lijken zijn Hellblade (maar vind dat meer een psychische horror game waar ik dan wel weer van hou) en God of War (2018 game) Dat zijn toch echt meer lineaire verhalende games dan die lange open wereld games die me na een tijd toch niet meer boeien.
War, War Never Changes
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 22:00:32 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_183989008
Ik startte ergens vorige week Skyrim op, zat in de character creation aan te pielen en sloot maar weer af :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_183996267
Ik heb juist altijd veel meer gehad met het high fantasy genre en weer stukken minder met het post apocalyptische gebeuren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_184320641
Gaan steeds meer berichten op internet rond dat Jeremy Soule waarschijnlijk niet de soundtrack doet van TES VI. Hij heeft zelf ook al gereageerd dat die nog niks heeft gehoord van Bethesda. Bij Skyrim was die daar al jaren bezig voordat de game uit kwam. Zou wel heel jammer zijn aangezien hij al jaren de muziek doet van die games. Maarja Bethesda is zo vreemd aan het doen het laatste jaar dat dit me geeneens zal verbazen. De soundtrack van Elder Scrolls Blades is ook niet gedaan door hem, maar door Inon Zur. En die soundtrack van die teaser is ook niet van Jeremy Soule. Zou wel lullig zijn als die nu ineens niet meer betrokken is bij een Elder Scrolls game.
War, War Never Changes
  Moderator donderdag 10 januari 2019 @ 16:20:50 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_184321195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:49 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Gaan steeds meer berichten op internet rond dat Jeremy Soule waarschijnlijk niet de soundtrack doet van TES VI. Hij heeft zelf ook al gereageerd dat die nog niks heeft gehoord van Bethesda. Bij Skyrim was die daar al jaren bezig voordat de game uit kwam. Zou wel heel jammer zijn aangezien hij al jaren de muziek doet van die games. Maarja Bethesda is zo vreemd aan het doen het laatste jaar dat dit me geeneens zal verbazen. De soundtrack van Elder Scrolls Blades is ook niet gedaan door hem, maar door Inon Zur. En die soundtrack van die teaser is ook niet van Jeremy Soule. Zou wel lullig zijn als die nu ineens niet meer betrokken is bij een Elder Scrolls game.
Hrm :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 20 januari 2019 @ 12:27:16 #123
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_184510027
Ik zit sinds gister weer ESO te spelen, en het is nu best leuk. Helpt ook dat 5 vrienden van me het nu ook spelen :P Heb een lvl 10 templar en een lvl 10 nightblade, zometeen voor het eerst dungeons proberen op de nightblade.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 29 januari 2019 @ 14:53:04 #124
8781 crew  Frutsel
pi_184693112
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit sinds gister weer ESO te spelen, en het is nu best leuk. Helpt ook dat 5 vrienden van me het nu ook spelen :P Heb een lvl 10 templar en een lvl 10 nightblade, zometeen voor het eerst dungeons proberen op de nightblade.
Leef je nog? :P
  dinsdag 29 januari 2019 @ 15:16:34 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_184693484
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2019 15:49 schreef TheGreatWar2077 het volgende:
Gaan steeds meer berichten op internet rond dat Jeremy Soule waarschijnlijk niet de soundtrack doet van TES VI. Hij heeft zelf ook al gereageerd dat die nog niks heeft gehoord van Bethesda. Bij Skyrim was die daar al jaren bezig voordat de game uit kwam. Zou wel heel jammer zijn aangezien hij al jaren de muziek doet van die games. Maarja Bethesda is zo vreemd aan het doen het laatste jaar dat dit me geeneens zal verbazen. De soundtrack van Elder Scrolls Blades is ook niet gedaan door hem, maar door Inon Zur. En die soundtrack van die teaser is ook niet van Jeremy Soule. Zou wel lullig zijn als die nu ineens niet meer betrokken is bij een Elder Scrolls game.
TES 6 is nog lang niet in ontwikkeling. Logisch dat hij er niks over heeft gehoord. Het enige wat ze hebben is een CG teaser.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')