abonnement Unibet Coolblue
pi_172709580
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Oh wacht, je weet niet eens waar je het over hebt? :D
Ik heb ze niet geteld. En jij blijkbaar ook niet met 3,5 tot 7,5 miljoen :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172709706
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En misschien is het voor Turkije wel beter om een dictator aan de macht te hebben. Ik denk dat het voor Irak ook beter was geweest om Saddam te laten zitten.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172709808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:32 schreef Hallojo het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wil niet dat er slachtoffers vallen, maar... in dat ene geval, dan kan het.

Ik ben tegen geweld, maar... als we nu geweld toepassen, is het beter voor de toekomst.

Ik ben voor een stabiel Irak, maar... laten we het land verneuken door een oorlog te starten; het is echt fijn voor de bevolking dat ze al sinds 2003 alleen maar ellende kennen, maar ze komen er wel hoor, het is echt veel beter zo.

­
­
­

Je spreekt jezelf zooo enorm tegen, je hebt het niet eens door.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 11:38:12 ]
pi_172710012
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wil niet dat er slachtoffers vallen, maar... in dat ene geval, dan kan het.

Ik ben tegen geweld, maar... als we nu geweld toepassen, is het beter voor de toekomst.

Ik ben voor een stabiel Irak, maar... laten we het land verneuken door een oorlog te starten; het is echt fijn voor de bevolking dat ze al sinds 2003 alleen maar ellende kennen, maar ze komen er wel hoor, het is echt veel beter zo.

­
­
­

Je spreekt jezelf zooo enorm tegen, je hebt het niet eens door.
Als ik moet kiezen tussen 100.000 slachtoffers en 1.000.000 slachtoffers kies ik voor 100.000.

En kun je mij even vertellen waar ik precies zeg dat ik voor de tweede Golfoorlog was?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710120
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:47 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Als ik moet kiezen tussen 100.000 slachtoffers en 1.000.000 slachtoffers kies ik voor 100.000.
Er valt niets te kiezen als je tegen geweld en slachtoffers en ellende bent.

Dan ga je niet bewust aanmoedigen om zelf hetgeen te doen waar je zo tegen bent.

Je vroeg je af hoe Erdo scoorde? Zo dus. Door aan te geven dat het onder hem beter zal gaan, en zonder hem er chaos en onstabiliteit zal zijn. Kies voor mij en accepteer de gevolgen, want anders wordt het nog veel erger.

Slippery slope verder, maar goed.


quote:
En kun je mij even vertellen waar ik precies zeg dat ik voor de tweede Golfoorlog was?
Heb je last van een beroerte of zo?
pi_172710160
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er valt niets te kiezen als je tegen geweld en slachtoffers en ellende bent.

Dan ga je niet bewust aanmoedigen om zelf hetgeen te doen waar je zo tegen bent.

Je vroeg je af hoe Erdo scoorde? Zo dus. Door aan te geven dat het onder hem beter zal gaan, en zonder hem er chaos en onstabiliteit zal zijn. Kies voor mij en accepteer de gevolgen, want anders wordt het nog veel erger.

Slippery slope verder, maar goed.

[..]

Heb je last van een beroerte of zo?
Jij zei dat je voor de nazi's was tijdens de tweede wereldoorlog.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710381
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Jij zei dat je voor de nazi's was tijdens de tweede wereldoorlog.
Wáár heb je het over? :D.

Okay. Ik doe mijn best, maar jij moet me wel even helpen.

Kun je alsjeblieft aanwijzen waar ik zoiets heb gezegd? Gewoon, zou je je bewering met een citaat van mij kunnen versterken/onderbouwen?

Ik heb sinds januari 2014 slechts zes (6) keer het woord "nazi" (of: "nazi's") gepost, dus ik ben echt, echt echt, echt, enorm benieuwd aan welke post je gaat refereren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 12:10:48 ]
pi_172710448
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wáár heb je het over? :D.

Okay. Ik doe mijn best, maar jij moet me wel even helpen.

Kun je alsjeblieft aanwijzen waar ik zoiets heb gezegd? Gewoon, zou je je bewering met een citaat van mij kunnen versterken/onderbouwen?

Ik heb sinds januari 2014 slechts zes (6) keer het woord "nazi"/"nazi's" gepost, dus ik ben echt, echt echt, echt, enorm benieuwd aan welke post je gaat refereren.
Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710645
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:10 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.
Hoe bedoelde jij de onderstaande post?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:32 schreef Hallojo het volgende:

[..]

En misschien is het voor Turkije wel beter om een dictator aan de macht te hebben. Ik denk dat het voor Irak ook beter was geweest om Saddam te laten zitten.
Moet ik dit lezen zoals het er staat, of is het toch sarcastisch/ironisch en bedoel je het tegenovergestelde? :s).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 12:22:53 ]
pi_172710646
quote:
2s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:10 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Dat zal ik gelijk doen nadat jij me hebt verteld waar ik zei dat ik voor de tweede Golfoorlog was.
Ik heb niks gemist hier..

En ik steunde Tiger Woods in de tweede golfoorlog.
pi_172710723
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe bedoelde jij de onderstaande post?

[..]

Moet ik dit lezen zoals het er staat, of is het toch sarcastisch/ironisch en bedoel je het tegenovergestelde? :s).
Er staat dat ik denk dat Irak waarschijnlijk beter af was geweest met Saddam aan de macht en dat is ook precies wat ik ermee bedoel. Wat de Amerikanen daar met steun van Nederland hebben gedaan in de tweede Golfoorlog is schandalig.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710759
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ik heb niks gemist hier..

En ik steunde Tiger Woods in de tweede golfoorlog.
Ik steunde Tiger Woods al tijdens de tweede wereldoorlog :6
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710776
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:26 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Er staat dat ik denk dat Irak waarschijnlijk beter af was geweest met Saddam aan de macht en dat is ook precies wat ik ermee bedoel. Wat de Amerikanen daar met steun van Nederland hebben gedaan in de tweede Golfoorlog is schandalig.
Dus, aan de ene kant wil je Erdo weghebben (middels een coup zelfs), maar even later zeg je dat het voor Turkije misschien wel beter is dat hij aan de macht is.

... ? ...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 12:28:48 ]
pi_172710846
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus, aan de ene kant wil je Erdo weghebben (middels een coup zelfs), maar even later zeg je dat het voor Turkije misschien wel beter is dat hij aan de macht is.

... ? ...
Het lijkt me voor iedereen beter dat Turkije weer een democratie wordt. Vooral voor Turkije zelf. En hoe dat gebeurt is aan de Turken. En als de Turken liever Erdogan voor de rest van zijn leven als dictator hebben, vind ik dat ook prima, zo lang hij zich maar niet met andere landen gaat bemoeien.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_172710880
Het is hier soms net een Turks koffiehuis.

#genieten
pi_172710926
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:27 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik steunde Tiger Woods al tijdens de tweede wereldoorlog :6
Ja, maar dat is niet grappig.
pi_172711530
Turkije wil niet dat conflict met Duitsland escaleert

quote:
Turkije wil niet dat de conflicten met Duitsland economische schade veroorzaken. Dit heeft de Turkse premier Binali Yildirim donderdag tegenover Duitse ondernemers beklemtoond.
Yildirim zei dat "de politieke twisten niet mogen escaleren en de politici moet erover waken dat hun geschillen geen schade berokkenen aan de handel".

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken Sigmar Gabriel ontstak een week geleden in woede over het repressieve beleid van de Turkse president Erdogan als gevolg waarvan ook Duitsers vastzitten.

Gabriel onderbrak zijn vakantie aan de Noordzee en verklaarde in Berlijn dat het beter is helemaal geen zaken meer te doen met Turkije, omdat daar geen rechtszekerheid meer bestaat. Sindsdien pogen Turkse leiders de economische schade van de Duits-Turkse ruzie te beperken.
Als honden met de staart tussen de benen. " Ach, laat ons jullie voor nazi en wat nog meer uitmaken en wat bedrijven beschuldigen van terrorisme, maar laten we ervoor zorgen dat de handel blijft doorgaan".

De enige taal die Erdogan en zijn AKP verstaan is de taal van geld en goud. Raak ze waar het pijn doet (economie) en ze zijn zo mak als lammetjes.
pi_172711599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turkije wil niet dat conflict met Duitsland escaleert
De enige taal die Erdogan en zijn AKP verstaan is de taal van geld en goud. Raak ze waar het pijn doet (economie) en ze zijn zo mak als lammetjes.
Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.

Daarom handelt Nederland bijvoorbeeld ook niet met Saoedie-Arabië en bezoekt de Koning der Nederlanden dat land niet.
pi_172712935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 12:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Het is hier soms net een Turks koffiehuis.

#genieten
Zou meeten.
pi_172713533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:06 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Turkije wil niet dat conflict met Duitsland escaleert

[..]

Als honden met de staart tussen de benen. " Ach, laat ons jullie voor nazi en wat nog meer uitmaken en wat bedrijven beschuldigen van terrorisme, maar laten we ervoor zorgen dat de handel blijft doorgaan".

De enige taal die Erdogan en zijn AKP verstaan is de taal van geld en goud. Raak ze waar het pijn doet (economie) en ze zijn zo mak als lammetjes.
Geinig idd dat de partij die tekeer ging als een dolle chimpansee, een blik met nazi-scheldwoorden opentrok en waar je van dacht dat ze de troepen bij de grens zouden parkeren nu roept dat men het allemaal niet moet laten escaleren :)
pi_172713565
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.

Daarom handelt Nederland bijvoorbeeld ook niet met Saoedie-Arabië en bezoekt de Koning der Nederlanden dat land niet.
Voor zover ik weet is Wilders de enige die gematigd staat te tieren over de Arabieren.
pi_172713728
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:47 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is Wilders de enige die gematigd staat te tieren over de Arabieren.
Het gaat er meer om dat geld en goud net zo belangrijk is in Europa en dat Nederland er zich ook door laat leiden. Het is niet zo dat economische belangen alleen bij de Turken leidend zijn voor het uitgevoerde beleid.

Geld is overal een drijfveer, niet alleen in Turkije. Dat was meer mijn punt.

Als het erop aankomt is het 'jaaaa, mensenrechten belangrijk', maar puntje bij paaltje is het 'jaaa, geld, omnom, huh - wat - mensenrechten? ja niet aan ons om daar wat over te zeggen en te doen".

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2017 15:00:02 ]
pi_172714113
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 13:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, want een land als Nederland houdt zich aan haar principes.

Daarom handelt Nederland bijvoorbeeld ook niet met Saoedie-Arabië en bezoekt de Koning der Nederlanden dat land niet.
Zeker niet. Maar dat is hoe de wereld werkt. Pijnlijk.
pi_172714197
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:56 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat er meer om dat geld en goud net zo belangrijk is in Europa en dat Nederland er zich ook door laat leiden. Het is niet zo dat economische belangen alleen bij de Turken leidend zijn voor het uitgevoerde beleid.

Geld is overal een drijfveer, niet alleen in Turkije. Dat was meer mijn punt.

Als het erop aankomt is het 'jaaaa, mensenrechten belangrijk', maar puntje bij paaltje is het 'jaaa, geld, omnom, huh - wat - mensenrechten? ja niet aan ons om daar wat over te zeggen en te doen".
Klopt

Maar Nederland is een klein land dat afhankelijk is. Ik dacht dat Erdogan met zn ottomaans emperium zo onafhankelijk was van Europa dat het 'm allemaal niet zoveel kon schelen.

Stiekem wisten we 't natuurlijk wel. Hij jaagt het toerisme weg om vervolgens aan te geven dat iedereen een nazi is maar *sidenote Nederlandse en Duitse toeristen zijn natuurlijk wel welkom.
  donderdag 27 juli 2017 @ 18:53:58 #200
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_172718800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:20 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Ik verwacht op niet al te lange termijn toch wel grote opstanden in Turkije, gesteund door de internationale gemeenschap.
nee
turken moeten hun eigen ellende gaan
meemaken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')