abonnement Unibet Coolblue
pi_172695384


"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2015
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK! Powerlifting doelen 31-12-2016
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:04:25 #2
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172696043
Maar Snakey, kan je wel dieper met je benen of blokkeert dat? Dat maakt wel uit voor het tweaken van je beweging lijkt me. En als ik je je armen die gebruiken om dat eerste stukje te liften denk ik dat er heel wat kracht verloren gaat, en dat maakt op dat soort gewichten nogal veel uit lijkt me (juist dat hangen aan je armen heb ik veel ervaring mee hoeveel efficiëntie en kracht dat kan opleveren als je dat beter doet).

Ik vind je no bullshit zakken en meteen tillen methode wel lekker hoor. Niet zo'n heel dansje boven de stang, gewoon zakken en omhoog.
WFPB!
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:24:14 #3
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172696651
Snakey, ik sluit me aan bij wat eerder werd gezegd: ik denk ook dat je winst kan behalen in je deadlift form met meer thoracale bracing. Zoals je nu deadlift mis je spanning in de bovenrug en da's jammer. Voordat je de deadlift echt doet, lats aanspannen en vasthouden. Je moet je schouders als het ware naar de kontzakken trekken.
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:31:02 #4
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172696865
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:04 schreef Dizorn het volgende:
Maar Snakey, kan je wel dieper met je benen of blokkeert dat? Dat maakt wel uit voor het tweaken van je beweging lijkt me. En als ik je je armen die gebruiken om dat eerste stukje te liften denk ik dat er heel wat kracht verloren gaat, en dat maakt op dat soort gewichten nogal veel uit lijkt me (juist dat hangen aan je armen heb ik veel ervaring mee hoeveel efficiëntie en kracht dat kan opleveren als je dat beter doet).

Ik vind je no bullshit zakken en meteen tillen methode wel lekker hoor. Niet zo'n heel dansje boven de stang, gewoon zakken en omhoog.
Dat lukt wel ja. Ik kom met squats nu to paralel dus ik kan op zeker voor DL diep genoeg komen. De manier waarop ik nu lift heb ik mezelf aangeleerd zonder er ooit zelf naar te hebben gekeken of feedback van anderen krijgen. De (normale) feedback van vorig topic neem ik dan ook ter harte. Er is beter dan jezelf kunnen verbeteren en verdere progressie maken.

Neemt niet weg dat de progressie op DL goed gaat. Een hoop te danken aan Andy en zijn no nonsens aanpak van trainen. Bijna 40 kilo erbij op DL in 24 weken is best goed.

Nu mn armen en schouders weer bijna in orde zijn weer wat meer op de bench concentreren. Dat moet voor eind van dit jaar nog flink omhoog.
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:32:09 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172696897
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:04 schreef Dizorn het volgende:
Maar Snakey, kan je wel dieper met je benen of blokkeert dat? Dat maakt wel uit voor het tweaken van je beweging lijkt me. En als ik je je armen die gebruiken om dat eerste stukje te liften denk ik dat er heel wat kracht verloren gaat, en dat maakt op dat soort gewichten nogal veel uit lijkt me (juist dat hangen aan je armen heb ik veel ervaring mee hoeveel efficiëntie en kracht dat kan opleveren als je dat beter doet).

Ik vind je no bullshit zakken en meteen tillen methode wel lekker hoor. Niet zo'n heel dansje boven de stang, gewoon zakken en omhoog.
Dat lukt wel ja. Ik kom met squats nu to paralel dus ik kan op zeker voor DL diep genoeg komen. De manier waarop ik nu lift heb ik mezelf aangeleerd zonder er ooit zelf naar te hebben gekeken of feedback van anderen krijgen. De (normale) feedback van vorig topic neem ik dan ook ter harte. Er is beter dan jezelf kunnen verbeteren en verdere progressie maken.

Neemt niet weg dat de progressie op DL goed gaat. Een hoop te danken aan Andy en zijn no nonsens aanpak van trainen. Bijna 40 kilo erbij op DL in 24 weken is best goed.

Nu mn armen en schouders weer bijna in orde zijn weer wat meer op de bench concentreren. Dat moet voor eind van dit jaar nog flink omhoog.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:24 schreef Artoo het volgende:
Snakey, ik sluit me aan bij wat eerder werd gezegd: ik denk ook dat je winst kan behalen in je deadlift form met meer thoracale bracing. Zoals je nu deadlift mis je spanning in de bovenrug en da's jammer. Voordat je de deadlift echt doet, lats aanspannen en vasthouden. Je moet je schouders als het ware naar de kontzakken trekken.
Yep thanks. Daar ga ik me nu op concentreren. :)
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:45:34 #6
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172697281
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:32 schreef Snakey het volgende:

Yep thanks. Daar ga ik me nu op concentreren. :)
Kump wa goed! :)

Die schouders-naar-kontzakken cue is overigens voor mij persoonlijk iets waar ik bij alle drie de lifts heel veel aan heb. Helpt mij ook heel goed bij met name het benchen om de schouders goed in positie te houden.
Fear is the path to the Dark Side.
  woensdag 26 juli 2017 @ 21:32:22 #7
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172699131
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:45 schreef Artoo het volgende:

[..]

Kump wa goed! :)

Die schouders-naar-kontzakken cue is overigens voor mij persoonlijk iets waar ik bij alle drie de lifts heel veel aan heb. Helpt mij ook heel goed bij met name het benchen om de schouders goed in positie te houden.
Vooral op de bench inderdaad. Niet alleen belangrijk voor een goede bench maar ook voor gezonde schouders.
pi_172703487
2 oefeningen op bi/triceps is imo echt veel te weinig, ik wil per week 30 sets per spiergroep pakken ongeacht welke. met 2 oefeningen a 3/4 setjes kom je net aan 16, zelfs al pak je armen 3x dan haal je die 30 nog langer niet.
  donderdag 27 juli 2017 @ 11:39:41 #10
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172709845
Bicep-curls is toch het schijven laden?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172713047
Zwaar squaten geen probleem, maximaal rekken geen probleem, 1 klein stootje tegen een bankje en meteen KO :')
pi_172713070
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:50 schreef Faeroer het volgende:

[..]

De broscience die ik eigen heb gemaakt is dat je nooit alléén sterk moet willen worden in een beperkte range of motion, maar juist ook die 'korte' en 'lange' uitersten moet opzoeken en flink trainen. Daarom ook wat oefeningen zoals EZ curls (grootste rom), D cable curls op een preacher (elleboog omhoog, dus peak/kort) en reverse curls op incline bench (ellebogen laag, stretch/lang). De HS machine curls zijn met een neutrale grip en legt de focus meer op de brachialis.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 23:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
2 oefeningen op bi/triceps is imo echt veel te weinig, ik wil per week 30 sets per spiergroep pakken ongeacht welke. met 2 oefeningen a 3/4 setjes kom je net aan 16, zelfs al pak je armen 3x dan haal je die 30 nog langer niet.
Hmm misschien hebben jullie gelijk en zal ik wat meer moeten doen.
Maar jullie zeggen dit op basis van je eigen inzicht, weet iemand of hier een betere bron over te vinden is?
pi_172713181
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:25 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Hmm misschien hebben jullie gelijk en zal ik wat meer moeten doen.
Maar jullie zeggen dit op basis van je eigen inzicht, weet iemand of hier een betere bron over te vinden is?
  donderdag 27 juli 2017 @ 15:18:37 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172717162
Heeft iemand ooit moeite met houding van squats gehad en daarbij een goede guide / video gevonden die oplossing gaf?

Ik ben namelijk 2 meter en ik heb intense moeite met squatten. Oefen vooral nu op houding etc etc, maar door alles wat er op het internet staat weet ik nou niet meer wat ik moet volgen
  donderdag 27 juli 2017 @ 17:41:05 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172717294
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:35 schreef Lamabal het volgende:
Heeft iemand ooit moeite met houding van squats gehad en daarbij een goede guide / video gevonden die oplossing gaf?

Ik ben namelijk 2 meter en ik heb intense moeite met squatten. Oefen vooral nu op houding etc etc, maar door alles wat er op het internet staat weet ik nou niet meer wat ik moet volgen
Er zijn een miljoen filmpjes met juiste form denk ik. Maar het gaat meer om wat er fout gaat in je squat. Dus, wat gaat er mis volgens jou?
pi_172717688
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:35 schreef Lamabal het volgende:
Heeft iemand ooit moeite met houding van squats gehad en daarbij een goede guide / video gevonden die oplossing gaf?

Ik ben namelijk 2 meter en ik heb intense moeite met squatten. Oefen vooral nu op houding etc etc, maar door alles wat er op het internet staat weet ik nou niet meer wat ik moet volgen
https://www.t-nation.com/training/truth-for-tall-lifters
pi_172720307
quote:
Damn, goed stuk. Thanks alot

quote:
7s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef Snakey het volgende:

[..]

Er zijn een miljoen filmpjes met juiste form denk ik. Maar het gaat meer om wat er fout gaat in je squat. Dus, wat gaat er mis volgens jou?
Uit het stuk hierboven heb ik ff wat gehaald. Ik heb voornamelijk dat mijn knieën beginnen te knakken en ik ben niet zo heel soepel in de heupen. Dus het zakken naar beneden is lastig voor me.

quote:
One more area where we usually run into problems is joint stress. Because of how long our bodies are, the effort of using complete ranges of motion on exercises can sometimes bother our joints. This should not mean we should avoid large ranges of motion, rather, we should identify our weaknesses and make adjustments where necessary.
Dit stuk heeft wel betrekking erop
  donderdag 27 juli 2017 @ 20:10:08 #19
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_172720623
Gisteren eens een simpele SS training gedaan. SQ 3x5 DL 1x5 en OHP 3x5
Aanvullend 3xamrap pull-ups aan zo'n klimgrip en wat rear delt cable rows.

Zelden zo'n full-body spierpijn gehad wtf.
Deathlift or Die.
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 20:20:52 #21
18653 crew  D.
pi_172720965
100,2kg!

Had 100kg lichaamsgewicht min of meer als doel gesteld voor mezelf en na bijna 7 maanden is het nu zo ver *O*
Begon in januari, met 90kg.

Mijn buikomvang is gelijk gebleven, maar was toen ik begon al iets te groot imho, maar wilde me eerst richten op groeien.

Ik stond een maand geleden een beetje stil voor mijn gevoel, en heb nu sinds 2 weken een nieuw schema. 3 dagen trainen,
1 dag rust, met lineaire progressie. Het valt nog niet mee, iedere 4 dagen het gewicht verhogen, maar ik ga wel merkbaar
weer vooruit.
pi_172721949
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 14:25 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]


[..]

Hmm misschien hebben jullie gelijk en zal ik wat meer moeten doen.
Maar jullie zeggen dit op basis van je eigen inzicht, weet iemand of hier een betere bron over te vinden is?
Is voor iedereen weer anders. Ik doe 5 setjes/week biceps :')

Maar heb zieke gunzz

Bij mij groeit mijn borst juist weer erg slecht. Dus moet daar veel setjes voor doen.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_172735330
Goed en makkelijk receptje voor ontbijt/lunch/tussendoor:

Havemoutpannenkoeken

Ingrediënten voor 3 pannenkoekjes:

50 Gr havermout
1 banaan
1 ei
20 gram whey protein
50 ml melk
Zout
Kaneel
Beetje bakpoeder

Alles in de blender

Bakken in 4 ml olijfolie


Macro's:

550 kcal
K : 56
E : 33
V : 15


En erg lekker. Evt blauwe bessen toevoegen na het blenden
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 28 juli 2017 @ 13:15:53 #24
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172735846
:9 Havermoutpannenkoekjes zijn gaaf.
Fear is the path to the Dark Side.
pi_172739099
Ik ga ook weer een einde maken aan de bulk, mag wel wat vet/vocht af. Kleren worden ook weer te klein :')
pi_172740639
Ik moet juist echt gaan bulken maar wil nog niet omdat het zomer is.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 17:47:59 #27
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172741671
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Damn, goed stuk. Thanks alot

[..]

Uit het stuk hierboven heb ik ff wat gehaald. Ik heb voornamelijk dat mijn knieën beginnen te knakken en ik ben niet zo heel soepel in de heupen. Dus het zakken naar beneden is lastig voor me.

[..]

Dit stuk heeft wel betrekking erop
Je zou wat wijder kunnen staan zodat je wat meer ruimte creëert om te zakken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172742279
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 17:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Je zou wat wijder kunnen staan zodat je wat meer ruimte creëert om te zakken.
Wijdere stance heeft mij ook veel geholpen. 1.96m hier
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:22:29 #29
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172746801
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef DeLoet het volgende:
Goed en makkelijk receptje voor ontbijt/lunch/tussendoor:

Havemoutpannenkoeken

Ingrediënten voor 3 pannenkoekjes:

50 Gr havermout
1 banaan
1 ei
20 gram whey protein
50 ml melk
Zout
Kaneel
Beetje bakpoeder

Alles in de blender

Bakken in 4 ml olijfolie


Macro's:

550 kcal
K : 56
E : 33
V : 15


En erg lekker. Evt blauwe bessen toevoegen na het blenden
Mijn lunch bestaat vaak uit één pannenkoek:

- 3 eieren loskloppen met wat melk, zout en peper.
- 45 gram havermout er doorheen roeren.
- een banaan in plakjes er voorzichtig doorheen roeren.
- bakken die pannenkoek!
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
  vrijdag 28 juli 2017 @ 21:47:06 #30
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_172747438
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:52 schreef DeLoet het volgende:
Goed en makkelijk receptje voor ontbijt/lunch/tussendoor:

Havemoutpannenkoeken

Ingrediënten voor 3 pannenkoekjes:

50 Gr havermout
1 banaan
1 ei
20 gram whey protein
50 ml melk
Zout
Kaneel
Beetje bakpoeder

Alles in de blender

Bakken in 4 ml olijfolie

Macro's:

550 kcal
K : 56
E : 33
V : 15

En erg lekker. Evt blauwe bessen toevoegen na het blenden
Mijn recept:
120 gram havermout
250 ml melk
2 scoops whey
2 eieren
theelepel kaneel
half zakje bakpoeder (indien ik er American pancakes van wil maken)

4 pannenkoeken of 6 tot 8 american
Deathlift or Die.
pi_172754211
De pancakes zijn populair !

ff cut-update:

1.96 m

Eind februari, na een halfjaar yolobulk (ga ik niet meer doen) @ 102 kg



Nu @ 90 kg. Abs komen er maar niet door. Begin er een beetje skinny uit te zien vind ik. Beide foto's gemaakt na het opstaan dus geen pomp.



[ Bericht 1% gewijzigd door DeLoet op 29-07-2017 10:16:04 ]
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zaterdag 29 juli 2017 @ 10:20:54 #32
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172755181
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 09:18 schreef DeLoet het volgende:
De pancakes zijn populair !

ff cut-update:

1.96 m

Eind februari, na een halfjaar yolobulk (ga ik niet meer doen) @ 102 kg

[ afbeelding ]

Nu @ 90 kg. Abs komen er maar niet door. Begin er een beetje skinny uit te zien vind ik. Beide foto's gemaakt na het opstaan dus geen pomp.

[ afbeelding ]
Aan het eind van die bulk begonnen de gains te komen. Ik was nog wel even doorgegaan met bulken. Zo te zien begon je net lekker op dreef te komen. De keuze om te gaan cutten had ik persoonlijk niet gedaan en vind ik eigenlijk zonde.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_172755289
Abs zijn best wel genetisch bepaald, want er is wel definitie in je obliques en zelfs lichtelijk in je serratus dus je vp zou laag genoeg moeten zijn. Hoe ziet je ab routine eruit?
pi_172755427
Ik vond dat ik iets te vet werd, vandaar cut vroeg ingezet. Ik wielren ook, dus wil niet teveel onnodig vet meedragen.

Volgende bulk wil ik cleanbulken en kan ik langer door bouwen. All year round My Fitness Pal bijhouden dus.

Abroutine bestaat uit niet meer dan 2 machine oefeningen. Moet hier dus meer aandacht aan besteden. Ik dacht dat ik ze voldoende mee zou pakken met de compound lifts maar dat is niet zo blijkt!

Wat is jullie abroutine?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_172756646
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:35 schreef DeLoet het volgende:
Wat is jullie abroutine?
Farmer-walks
  zaterdag 29 juli 2017 @ 12:28:59 #36
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_172757142
@DeLoet, ik vind je er veel sterker uit zien na je cut, veel meer definitie. Goede uitgangsbasis om op te bouwen. Wat til je nu?
WFPB!
pi_172757588
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:28 schreef Dizorn het volgende:
@DeLoet, ik vind je er veel sterker uit zien na je cut, veel meer definitie. Goede uitgangsbasis om op te bouwen. Wat til je nu?
BP 5 x100
OHP 5 x 70
DL 1 x 175 (5x 150)
SQ 5 x 130

Zijn cijfers van voor de cut !

Vind ook dat ik er sterker uit zie nu. Scheelt dan ook 12 kilo! Best wel veel eigenlijk. Na de zomer weer lekker bouwen en cleanbulken.

Ben ook wel benieuwd hoe de rest er hier uit ziet
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_172761771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:35 schreef DeLoet het volgende:
Ik vond dat ik iets te vet werd, vandaar cut vroeg ingezet. Ik wielren ook, dus wil niet teveel onnodig vet meedragen.

Volgende bulk wil ik cleanbulken en kan ik langer door bouwen. All year round My Fitness Pal bijhouden dus.

Abroutine bestaat uit niet meer dan 2 machine oefeningen. Moet hier dus meer aandacht aan besteden. Ik dacht dat ik ze voldoende mee zou pakken met de compound lifts maar dat is niet zo blijkt!

Wat is jullie abroutine?
Ik doe het twee keer per week op legday.
dag 1: cable crunches en woodchoppers
dag 2: ab machine en hanging leg raises (benen optrekken tot ooghoogte anders pak je weinig abs)
  zaterdag 29 juli 2017 @ 17:43:14 #39
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172763628
Copy/paste van wat Andy zei over mn deads.(Ik was vrij benieuwd :P )

I have watched the videos and you just need to sit those hips down a little more and keep those arms straighter when you pull.
But otherwise it looks pretty good
pi_172763848
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 10:35 schreef DeLoet het volgende:

Abroutine bestaat uit niet meer dan 2 machine oefeningen. Moet hier dus meer aandacht aan besteden. Ik dacht dat ik ze voldoende mee zou pakken met de compound lifts maar dat is niet zo blijkt!
Wat is jullie abroutine?
Zijn die machines niet gewoon onzin in dit geval?
Het is gewoon een kwestie van VP + genetica
pi_172763961
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 12:53 schreef DeLoet het volgende:

[..]

BP 5 x100
OHP 5 x 70
DL 1 x 175 (5x 150)
SQ 5 x 130

Zijn cijfers van voor de cut !

Vind ook dat ik er sterker uit zie nu. Scheelt dan ook 12 kilo! Best wel veel eigenlijk. Na de zomer weer lekker bouwen en cleanbulken.

Ben ook wel benieuwd hoe de rest er hier uit ziet
Nice stats!
Ben je wat verloren na de cut in die stats? Wat zijn ze na de cut?
pi_172765101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:55 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Nice stats!
Ben je wat verloren na de cut in die stats? Wat zijn ze na de cut?
Thx! Wel wat verloren ja. Maar pak nu meestal BP 85 OHP 60 DL 140 SQ 110, omdat het lang herstellen is in een deficit als je tot failure gaat merk ik.
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zaterdag 29 juli 2017 @ 19:55:09 #43
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172767024
Mmm, dat wordt een leuke week...

Maandag

bench press 60kg 2 sets 5, 80k 2 sets 3, 100kg 1 sets 3, 110k 1 set 2, 120kg 1, 130kg 2 sets 2, feet up 105kg 2 sets 5

Flat dbell 3 sets 15s deload these

Band pushdowns 3 sets 20s work hard

Tate press 3 sets 20s

Rope face pulls 3 sets 15s these are moderate weight

Dinsdag

Squats use your belt and wraps or sleeves
After warm ups 100kg 3 sets 8 keep these light we will push Deadlift in 2 weeks

Deadlift floor

After warm ups
60k 3 sets 8 80k 3 100kg 3 120k 2 140kg 3 sets singles we test next week

Bench press set up with bar only. Spend 10 min going through set up.

Vrijdag

Seated front barbell press after warm ups 5 working sets 6s increase weight a little from last week

Seated side delt 2 sets 15s

Band push downs work hard 3 sets 10s work hard on these

Vbar pulldowns 3 sets 12s work hard

Hammer rows 3 sets 12s work hard

Hamstrings 3 sets 15s any movement not heavy

Power Plank hold for 10 sec just squeeze ass hams legs arms everything as hard as possible for 3 sets 10 sec

BP gaat zwaar worden, 130 is dicht tegen mn max aan. :P
pi_172767077
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 18:43 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Thx! Wel wat verloren ja. Maar pak nu meestal BP 85 OHP 60 DL 140 SQ 110, omdat het lang herstellen is in een deficit als je tot failure gaat merk ik.
Haal je wel weer in na de cut (Y)
pi_172768776
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:51 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Zijn die machines niet gewoon onzin in dit geval?
Het is gewoon een kwestie van VP + genetica
Buikspieren moet je net als iedere andere spiergroep ook gewoon trainen. De zichtbaarheid komt door je vp maar je kan ze nog steeds laten groeien dmv training. En dan heb ik nog puur over het esthetische, een sterke core is daarnaast ook gewoon belangrijk om zoveel mogelijk gewicht te verplaatsen op andere lifts.
pi_172776809
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 16:24 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Ik doe het twee keer per week op legday.
dag 1: cable crunches en woodchoppers
dag 2: ab machine en hanging leg raises (benen optrekken tot ooghoogte anders pak je weinig abs)
Thanks!
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zondag 30 juli 2017 @ 10:05:47 #47
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172777420
Gewoon squatten/deadliften/pressen, krijg je genoeg buikspieren van.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
pi_172777702
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:05 schreef MagnumPI het volgende:
Gewoon squatten/deadliften/pressen, krijg je genoeg buikspieren van.
Inderdaad genoeg mensen die alleen de grote drie/vier doen en abs van de goden hebben. De zichtbaarheid lijkt mij voor een groot deel bepaald door genen (en vet uiteraard).

Af en toe een strict hanging leg raise en dragon flag om te kijken of je abs daadwerkelijk sterk zijn/blijven in andere hoeken lijkt mij wel belangrijk.
  zondag 30 juli 2017 @ 11:14:19 #49
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_172778842
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:05 schreef MagnumPI het volgende:
Gewoon squatten/deadliften/pressen, krijg je genoeg buikspieren van.
Powerlifting bro-science. Ik dacht toch wel dat we voorbij dit punt waren.
Deathlift or Die.
pi_172779026
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 10:05 schreef MagnumPI het volgende:
Gewoon squatten/deadliften/pressen, krijg je genoeg buikspieren van.
Dacht ik ook! Werkt voor mij niet
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_172784348
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:23 schreef DeLoet het volgende:

[..]

Dacht ik ook! Werkt voor mij niet
Gewoon wat extra oefeningen erbij pakken. Cable crunches, hanging leg raises, (weighted) planks, dragon flags, woodchoppers, etc. Kan je gemakkelijk aan het eind ergens achteraan plakken.

quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Juist daarom. Je moet dan de balans uit je schouders en rug halen, wat de balans in je upperbody helpt tijdens een bench.

Het voelt wel een beetje eng om 100 kilo boven je hoofd te unracken zonder voeten. :P
Mijn gym is t/m maandag dicht dus ik ben thuis maar aan de slag gegaan.

Die legs-up bench maar gedaan, unracken ging wel ok maar toen dacht ik wel van "wat nu?". Ik miste al m'n vastheid ineens. _O- Voelde het wel goed op m'n pecs, betere stretch (deels door mindere arch ook uiteraard). Heb op 10-12 reps gehouden en niet heel zwaar gegaan.

Ook deze gedaan op 12:14, gewone DB flat bench maar met de dumbbells iets naarbinnen toe. Flinke pomp kunnen pakken.


Om een rare pecs dag af te sluiten ten slotte nog even hexbar bench presses gedaan, maar dat ging wat minder. Vooral op hoger gewicht konden m'n handen het niet echt stabiel houden, wel flinke stretch zeker met de onderste grip-opties van een hexbar.
  zondag 30 juli 2017 @ 15:00:19 #52
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172784684
quote:
13s.gif Op zondag 30 juli 2017 11:14 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Powerlifting bro-science. Ik dacht toch wel dat we voorbij dit punt waren.
Dit broscience noemen :')

Als je 2 keer je lichaamsgewicht squat, heb je een goede core. Ook al ben je geen crunches-queen.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
  zondag 30 juli 2017 @ 15:58:58 #53
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_172786727
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:00 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

Dit broscience noemen :')

Als je 2 keer je lichaamsgewicht squat, heb je een goede core. Ook al ben je geen crunches-queen.
Niemand hier die zegt dat je je core met crunches moet trainen.

Daarnaast heb ik 2*BW gesquat zonder dat ik een strict hanging leg raise kon. Dat was nog geen 2 jaar geleden.

Dus doe niet zo stoer en doe 2x per week wat core erbij.
Deathlift or Die.
pi_172788166
Als ik DeLoet was zou ik schijt hebben aan die buikspieren, is toch overduidelijk dat z'n chest ver achterloopt op andere spiergroepen?
pi_172789767
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 15:00 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

Dit broscience noemen :')

Als je 2 keer je lichaamsgewicht squat, heb je een goede core. Ook al ben je geen crunches-queen.
Deze 'kort door de bocht'-redenatie geldt in principe voor iedere spiergroep maar als je optimale resultaten wil voeg je beter gewoon wat isolatiewerk toe.

Hier staat verder wel goede info in over core training:
https://www.t-nation.com/training/21st-century-core-training-1
  zondag 30 juli 2017 @ 18:31:09 #56
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172789932
Stukje van Elitefrs wat ik net op facebook tegenkom. Je schouders samentrekjen is dus een fout. :P

Are you making these deadlift mistakes?

Pulling the shoulder blades together
This is a mistake I made for years. Stand in a deadlift stance and pull your shoulder blades together. Take a look at where your fingertips are. Now if you let your shoulders relax and even round forward a little you'll see your fingertips are much lower. This is why we teach a rounding of the upper back. First, the bar has to travel a shorter distance. Second, there's less stress on the shoulder region. It'll also help to keep your shoulder blades behind the bar.
pi_172792387
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:09 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als ik DeLoet was zou ik schijt hebben aan die buikspieren, is toch overduidelijk dat z'n chest ver achterloopt op andere spiergroepen?
Abs is het wel het laatste waar ik me druk om zou make idd :P
  zondag 30 juli 2017 @ 20:48:22 #58
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172793067
Abs zijn sws het allerlaatste waar ik mij druk om maak maar ik doe m'n core-werk ook gewoon.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172795360
Wacht maar jongens. Volgend jaar een chest als Ahnold. Thanks voor de feedback allen
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  zondag 30 juli 2017 @ 22:15:17 #60
436932 MagnumPI
Nuns don't work on Sunday
pi_172795495
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:24 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Deze 'kort door de bocht'-redenatie geldt in principe voor iedere spiergroep maar als je optimale resultaten wil voeg je beter gewoon wat isolatiewerk toe.

Dan zul je eerst "resultaten" moeten definiëren. Ga je voor een esthetisch lichaam, dan is isolatie dagelijkse kost. Ga je puur voor kracht in de "big lifts", dan is isolatie zeker geen noodzaak.

Daarom dan ook ieder het zijne.
I believe you gotta pray to God as if you couldn't get anything done without him... and then you go about doing it as if he doesn't exist.
  zondag 30 juli 2017 @ 22:28:26 #61
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172795870
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:15 schreef MagnumPI het volgende:

[..]

Dan zul je eerst "resultaten" moeten definiëren. Ga je voor een esthetisch lichaam, dan is isolatie dagelijkse kost. Ga je puur voor kracht in de "big lifts", dan is isolatie zeker geen noodzaak.

Daarom dan ook ieder het zijne.
Als je puur voor kracht gaat is isolatie soms ook noodzakelijk. Zonder sterke triceps geen grote bench bv. En of sommigen hier er wel of niet aan willen, zonder sterke abs geen sterke core, en die abs kun je beter isoleren voor kracht. Als je denkt dat die grote jongens hun abs alleen van de grote lifts hebben zit je echt mis.

En zo is er veel meer isolatie als je voor kracht traint. Zonder raakt je lichaam al snel uit balans wat blessures kan opleveren.
pi_172802962
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:48 schreef Rauw. het volgende:
Abs zijn sws het allerlaatste waar ik mij druk om maak maar ik doe m'n core-werk ook gewoon.
Ik niet in isolatie vorm, wel met de compounds natuurlijk. Misschien moet ik ook maar eens wat extra doen in isolatie.
pi_172802971
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:28 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je puur voor kracht gaat is isolatie soms ook noodzakelijk. Zonder sterke triceps geen grote bench bv. En of sommigen hier er wel of niet aan willen, zonder sterke abs geen sterke core, en die abs kun je beter isoleren voor kracht. Als je denkt dat die grote jongens hun abs alleen van de grote lifts hebben zit je echt mis.

En zo is er veel meer isolatie als je voor kracht traint. Zonder raakt je lichaam al snel uit balans wat blessures kan opleveren.
+1. Ik merk dat mijn core best wel achter loopt op dit moment. Had eigenlijk een hekel aan buikspieren etc, maar ben nu weer goed bezig.

Wat gebruiken jullie trouwens om je eiwitten etc bij te houden? Myfitnesspal houdt alleen kcal bij. Ik wil namelijk wel weten of het me lukt om mijn eiwit behoefte binnen te krijgen.
  maandag 31 juli 2017 @ 11:14:31 #64
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172802992
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:13 schreef Lamabal het volgende:

[..]

+1. Ik merk dat mijn core best wel achter loopt op dit moment. Had eigenlijk een hekel aan buikspieren etc, maar ben nu weer goed bezig.

Wat gebruiken jullie trouwens om je eiwitten etc bij te houden? Myfitnesspal houdt alleen kcal bij. Ik wil namelijk wel weten of het me lukt om mijn eiwit behoefte binnen te krijgen.
Als je naar beneden scrollt en op "voeding" klikt zie je ook je macro's.

ik hou alles bij in MFP
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 31 juli 2017 @ 11:14:36 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172802993
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:13 schreef Lamabal het volgende:
Myfitnesspal houdt alleen kcal bij. Ik wil namelijk wel weten of het me lukt om mijn eiwit behoefte binnen te krijgen.
Nee hoor, hier zie je ook je eiwitten in.
Je eten invullen en dan onderaan op "voeding" klikken.
Of je moet de betaalde versie nemen, dan kan het ook weergegeven worden in het eetdagboek zelf.
  maandag 31 juli 2017 @ 11:15:43 #66
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172803015
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:12 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik niet in isolatie vorm, wel met de compounds natuurlijk. Misschien moet ik ook maar eens wat extra doen in isolatie.
Ik ben van de "kan het kwaad?" methode. Als je er niet kapot aan gaat kan het alleen maar voordelen hebben. :s)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172803035
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:14 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Als je naar beneden scrollt en op "voeding" klikt zie je ook je macro's.

ik hou alles bij in MFP
quote:
6s.gif Op maandag 31 juli 2017 11:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee hoor, hier zie je ook je eiwitten in.
Je eten invullen en dan onderaan op "voeding" klikken.
Of je moet de betaalde versie nemen, dan kan het ook weergegeven worden in het eetdagboek zelf.
Thanks! Ik zag alleen dat je moest betalen voor premium ;)

Mijn dank is groot
  maandag 31 juli 2017 @ 12:40:07 #68
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172804751
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:40 schreef Snakey het volgende:
2 sets 2 x 130 bench gingen prima vanmorgen. Aardig nieuw PB.
Netjes! Waar werk je naartoe met de bench? 155?
  maandag 31 juli 2017 @ 12:46:07 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172804823
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:41 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Netjes! Waar werk je naartoe met de bench? 155?
Thanks. Eerst maar naar de 150 toewerken. Das een mooi rond getal. :P

Volgende week deadlift max testen, week daarna bench, denk ik.

Ik wil minstens 220 deadliften volgende week, ik hoop iets meer.
pi_172804882
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:46 schreef Snakey het volgende:

[..]

Thanks. Eerst maar naar de 150 toewerken. Das een mooi rond getal. :P

Volgende week deadlift max testen, week daarna bench, denk ik.
Doe je nog een bench sessie tussen de bench 1RM en de 2x2 van vanmorgen?
  maandag 31 juli 2017 @ 12:53:38 #72
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172804972
quote:
10s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Doe je nog een bench sessie tussen de bench 1RM en de 2x2 van vanmorgen?
Een lichte ja. Net als aanstaande woensdag een DL sessie.

Deadlift floor

After warm ups
60k 3 sets 8 80k 3 100kg 3 120k 2 140kg 3 sets singles we test next week

Dat is genoeg, CNS even een beetje sparen.
pi_172805092
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:53 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een lichte ja. Net als aanstaande woensdag een DL sessie.

Deadlift floor

After warm ups
60k 3 sets 8 80k 3 100kg 3 120k 2 140kg 3 sets singles we test next week

Dat is genoeg, CNS even een beetje sparen.
Dat is wel een goede aanpak denk ik ja.
Misschien moet ik ook maar zoiets doen bij m'n bench. Ik ga veelal direct van een hoog percentage intensiteit naar m'n 1RM een week daarna, maar dan ben ik al half kapot.
  maandag 31 juli 2017 @ 13:48:02 #74
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172806128
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 12:58 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dat is wel een goede aanpak denk ik ja.
Misschien moet ik ook maar zoiets doen bij m'n bench. Ik ga veelal direct van een hoog percentage intensiteit naar m'n 1RM een week daarna, maar dan ben ik al half kapot.
Je kunt beter een week rust nemen, of in ieder geval een deload op de lift die je wil gaan maxen.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:21:29 #75
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172806617
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 13:48 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je kunt beter een week rust nemen, of in ieder geval een deload op de lift die je wil gaan maxen.
QFT. Overigens ook na een maxlift is het goed om even wat rust te pakken. Vooral na een max deadlift kan je CNS nog wel 2-3 weken nagenieten van de oplawaai. Na bench-max is het CNS meestal na een week wel weer ok.
Ik merk zelf in de praktijk ook echt verschil in kracht en energie, als ik een week deload heb gedaan voor een maxsessie (in de regel doe ik dit alleen voor een wedstrijd) of wanneer de maxtest in mijn cycle is geprogrammeerd waardoor ik geen rust pak van tevoren.
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:29:41 #76
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172806763
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:21 schreef Artoo het volgende:

[..]

QFT. Overigens ook na een maxlift is het goed om even wat rust te pakken. Vooral na een max deadlift kan je CNS nog wel 2-3 weken nagenieten van de oplawaai. Na bench-max is het CNS meestal na een week wel weer ok.
Ik merk zelf in de praktijk ook echt verschil in kracht en energie, als ik een week deload heb gedaan voor een maxsessie (in de regel doe ik dit alleen voor een wedstrijd) of wanneer de maxtest in mijn cycle is geprogrammeerd waardoor ik geen rust pak van tevoren.
Ik trainde voor en na een max lift altijd gewoon door, alles op of boven 70%. Pas als je de rust aan beide kanten pakt begrijp je hoe heftig je lichaam reageert op een max attempt.

Als je doortraint voel je je moe, of lukt van alles net niet, maar je voelt niet wat de impact is geweest zoals je voelt na wat rust.
  maandag 31 juli 2017 @ 14:56:27 #77
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172807269
Voel het de laatste dagen even echt niet. Zaterdag nog een prima training gehad, gisteren erdoor gegrind maar denk dat ik het vandaag bij bare-minimum houd.

Na deze cycle (Nu 1+ week) zou ik juist de deload nog een cycle uitstellen om te zien hoe dat voelde, en het lijkt alsof ik nu juist die deload het hardst nodig ben sinds het begin :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 31 juli 2017 @ 15:36:19 #78
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172808048
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:56 schreef Rauw. het volgende:
Voel het de laatste dagen even echt niet. Zaterdag nog een prima training gehad, gisteren erdoor gegrind maar denk dat ik het vandaag bij bare-minimum houd.

Na deze cycle (Nu 1+ week) zou ik juist de deload nog een cycle uitstellen om te zien hoe dat voelde, en het lijkt alsof ik nu juist die deload het hardst nodig ben sinds het begin :')
Dat is dan het verstandigste inderdaad. Gewoon even bij het minimum houden.

Het is echt niet makkelijk om aan te voelen wanneer je precies een deload nodig hebt of wanneer vol gas te gaan. Het is ook nogal afhankelijk van een hoop factoren uiteraard, slaap en voeding bijvoorbeeld.
  maandag 31 juli 2017 @ 18:07:08 #79
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172811345
Mijn vorige post kunnen we als onverzonden beschouwen.

Eenmaal warm bleek m'n hoofd aan een paar andere benen vast te zitten. :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172815333
Ik deed vandaag shoulder raises een keer met kettlebells. Normaliter doe ik ze met dumbbells en heb ik nooit ergens last van. Vandaag voelde ik het trekken in mijn onderrug. Toen gelijk mee gestopt en geprobeerd verder te gaan met andere oefeningen maar de last werd erger.

Nu ben ik alweer een paar uur thuis en vanaf het moment dat ik ben gaan liggen is het alleen maar erger geworden. Kan nu niet eens meer staan :'(

Iemand ervaring mee? Weet nou niet of ik juist moet doorbijten of ik moet blijven liggen. Klinkt misschien alsof ik me aanstel maar het doet serieus pijn. Pijn zit rond mijn stuitje. Ik hoop echt dat het morgen weg is :'(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2017 20:35:00 ]
  maandag 31 juli 2017 @ 20:49:00 #81
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172815724
Rugpijn gaat niet weg door te gaan liggen, je moet juist wat meer bewegen (wandelen, strekken)

Voor je morgenvroeg uit bed komt (of er uberhaupt uit gaat komen) zou ik als ik jou was proberen een paar keer de knieën op te trekken (5/10 per been), probeer een aantal keer je rechterknie aan je linkerzijde van je lichaam te brengen en vice versa.
Daarna rustig opstaan, en een aantal keer heen en weer lopen.

Bron: Een ex-obees die zelf dergelijke rugproblemen niet onbekend zijn.
Sterkte morgenochtend, zodra je eenmaal wat in beweging bent en blijft gaat het snel beter worden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172815838
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:49 schreef Rauw. het volgende:
Rugpijn gaat niet weg door te gaan liggen, je moet juist wat meer bewegen (wandelen, strekken)

Voor je morgenvroeg uit bed komt (of er uberhaupt uit gaat komen) zou ik als ik jou was proberen een paar keer de knieën op te trekken (5/10 per been), probeer een aantal keer je rechterknie aan je linkerzijde van je lichaam te brengen en vice versa.
Daarna rustig opstaan, en een aantal keer heen en weer lopen.

Bron: Een ex-obees die zelf dergelijke rugproblemen niet onbekend zijn.
Sterkte morgenochtend, zodra je eenmaal wat in beweging bent en blijft gaat het snel beter worden.
Ik zal wel proberen wat meer te bewegen. Het is eigenlijk voor het eerst dat dit gebeurt en het is puur door die oefening gekomen. Hoop/denk dat het wel meevalt aangezien het een lichte oefening was en niet na deadlifts ofzo. Dan had ik me meer zorgen gemaakt.
  maandag 31 juli 2017 @ 20:59:08 #83
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172815971
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik zal wel proberen wat meer te bewegen. Het is eigenlijk voor het eerst dat dit gebeurt en het is puur door die oefening gekomen. Hoop/denk dat het wel meevalt aangezien het een lichte oefening was en niet na deadlifts ofzo. Dan had ik me meer zorgen gemaakt.
Mijn ergste rugpijn is ooit eens gekomen toen ik zittend een draai maakte om een moersleutel aan de andere kant van mij te pakken.
Dit had je serieus ook kunnen overkomen als je van de trap liep of iets uit de koelkast pakte.

Bewegen is echt de oplossing, liggen en zitten maakt het alleen maar stijver.

Als je iemand in de buurt hebt zou je kunnen vragen of ze even 2 ibuprofen, een paracetamol en een glas water voor je klaar zetten op je nachtkastje. Die zou je ook wel kunnen gebruiken :P .

Beterschap!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172816580
quote:
7s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:59 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Mijn ergste rugpijn is ooit eens gekomen toen ik zittend een draai maakte om een moersleutel aan de andere kant van mij te pakken.
Dit had je serieus ook kunnen overkomen als je van de trap liep of iets uit de koelkast pakte.

Bewegen is echt de oplossing, liggen en zitten maakt het alleen maar stijver.

Als je iemand in de buurt hebt zou je kunnen vragen of ze even 2 ibuprofen, een paracetamol en een glas water voor je klaar zetten op je nachtkastje. Die zou je ook wel kunnen gebruiken :P .

Beterschap!
Thanks O+

Ik hoop echt dat het meevalt. Ik zit er nu net weer 5 weken lekker in en begin weer op kracht te komen. En dan dit weer :r
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 11:51:58 #85
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172826714
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 21:19 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Thanks O+

Ik hoop echt dat het meevalt. Ik zit er nu net weer 5 weken lekker in en begin weer op kracht te komen. En dan dit weer :r
En?
Overeind gekomen? ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172827415
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:51 schreef Rauw. het volgende:

[..]

En?
Overeind gekomen? ^O^
Ik heb je advies opgevolgd gister. Ik ben wezen lopen en dat ging eigenlijk wel redelijk goed. Rechtop wezen zitten ipv liggen. Wel onder een flinke dosis paracetamol.

Vandaag is er eigenlijk niks veranderd. Behalve dat ik het nu op een specifiekere plaats voel
pi_172828927
Probeer aan een pullup bar te hangen. Kan er zo maar uit schieten.
pi_172829695
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:31 schreef Faeroer het volgende:
Probeer aan een pullup bar te hangen. Kan er zo maar uit schieten.
Brrrrr

Durf er niet eens aan te denken om dat te gaan doen
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 14:35:05 #89
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172830426
Kan wel helpen, evenals op de vlakke/harde grond gaan liggen en je knieen een paar keer heffen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:24:02 #90
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_172831596
Wat Faraoer zegt kan inderdaad prettig zijn. Zorg dat je helemaal los kan hangen (dus dat je niet in een deurpost hangt waardoor je de benen op moet trekken) en probeer volledig te ontspannen. Hangen is sowieso goed voor je. :D
Fear is the path to the Dark Side.
pi_172839504
Wat vinden jullie trouwens van die Scott Herman? Ik kijk nu al een poosje zijn video's hij geeft mij wel het gevoel alsof hij goede informatie geeft.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 22:29:47 #92
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172841402
Ik zag een link over proteïnescheten en het voorkomen daarvan en heb het weggeklikt.

Als dat dingen zijn waar hij zich druk om maakt liggen onze interesses te ver uit elkaar.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172841519
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Lamabal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Scott Herman? Ik kijk nu al een poosje zijn video's hij geeft mij wel het gevoel alsof hij goede informatie geeft.
Hij heeft best wat bullshit filmpjes volgens mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172843603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Lamabal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Scott Herman? Ik kijk nu al een poosje zijn video's hij geeft mij wel het gevoel alsof hij goede informatie geeft.
Wel eens wat van hem gezien maar niet mijn ding. Als ik info dan toch van youtube haal kijk ik liever naar biolayne (Layne Norton).
pi_172844519
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 20:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik deed vandaag shoulder raises een keer met kettlebells. Normaliter doe ik ze met dumbbells en heb ik nooit ergens last van. Vandaag voelde ik het trekken in mijn onderrug. Toen gelijk mee gestopt en geprobeerd verder te gaan met andere oefeningen maar de last werd erger.

Nu ben ik alweer een paar uur thuis en vanaf het moment dat ik ben gaan liggen is het alleen maar erger geworden. Kan nu niet eens meer staan :'(

Iemand ervaring mee? Weet nou niet of ik juist moet doorbijten of ik moet blijven liggen. Klinkt misschien alsof ik me aanstel maar het doet serieus pijn. Pijn zit rond mijn stuitje. Ik hoop echt dat het morgen weg is :'(
Toen ik last van mijn onderrug of eigenlijk een spier die daar zat die helemaal doorliep naar mijn bovenbeen, ging ik elke ochtend en voor het slapen liggen, dan gestrekt je benen over je hoofd houden en dan diep mogelijk zakken, dus alsof je een koprol naar achteren doet, beste oefening ooit, geen last meer van gehad sindsdien, daarvoor liep ik er al 1 jaar met pijn en niks anders hielp.
pi_172856173
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Lamabal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Scott Herman? Ik kijk nu al een poosje zijn video's hij geeft mij wel het gevoel alsof hij goede informatie geeft.
Veel handige video's
pi_172857152
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 23:41 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Wel eens wat van hem gezien maar niet mijn ding. Als ik info dan toch van youtube haal kijk ik liever naar biolayne (Layne Norton).
Thanks, die gast heeft wel interessante dingen!

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:34 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Veel handige video's
Met zijn uitspraken :') BAAHBEEELS
  woensdag 2 augustus 2017 @ 17:23:41 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172857312
Ik blijf jij Alan Thrall, Jordan Feigenbaum en volgens mij nog iemand, maar die weet ik zo niet meer.
pi_172859751
Omar Isuf?
pi_172865995
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 2 augustus 2017 @ 23:06:50 #101
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_172867226
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 21:28 schreef Lamabal het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die Scott Herman? Ik kijk nu al een poosje zijn video's hij geeft mij wel het gevoel alsof hij goede informatie geeft.
'boehoe iedereen is fake natty en ik echte natty omg kijk mijn tranny chick ze cuckt me hard'
Deathlift or Die.
pi_172870970
Prima samenvatting van dat kanaal
pi_172877738
quote:
1s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:06 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

'boehoe iedereen is fake natty en ik echte natty omg kijk mijn tranny chick ze cuckt me hard'
Je vergeet zijn tenenkromende Boston accent : Bahhhbell. Hij lijkt wel een schaap.
pi_172878495
Gewoon Jujimufu kijken toch.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:08:26 #105
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172878537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:06 schreef Questular het volgende:
Gewoon Jujimufu kijken toch.
Kan je in ieder geval nog een beetje lachen.
pi_172878567
Athlean x vind ik wel meestal goed onderbouwd advies geven voor een leek als ik.
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:18:50 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172878885
Ik volg helemaal niemand. Ik kijk video's als ik denk dat ze interessant zijn. Maar dat komt meestal neer op iets van EliteFts, (Dave Tate) Een enkele keer T Nation, maar nooit van die mannetjes met een youtube kanaal.

Niet omdat ze niet goed zouden kunnen zijn, maar alles wat ik ervan gezien heb was altijd bagger. Daar ga ik mn tijd niet aan verspillen. Met Tate en sommige dingen van T Nation weet je dat je iets nuttigs voorgeschoteld krijgt.
pi_172879765
Een van mijn krachtdoelstellingen van dit jaar nu al gehaald, 5*100kg pendlay rows. w/
  donderdag 3 augustus 2017 @ 15:57:01 #109
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172879780
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 15:56 schreef Agentperry het volgende:
Een van mijn krachtdoelstellingen van dit jaar nu al gehaald, 5*100kg pendlay rows. w/
Wow, well done. :)
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:03:55 #110
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172906288
Voedingsvraagje. Ik eet minimaal 3 keer per week 200gr vette vis. Moet ik dan alsnog Omega capsules innemen?
Dit, dus.
pi_172906439
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Voedingsvraagje. Ik eet minimaal 3 keer per week 200gr vette vis. Moet ik dan alsnog Omega capsules innemen?
Niks moet
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:28:14 #112
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_172906752
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:13 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Niks moet
Nee, dat is zo. Maar is het aan te raden of overkill, bedoel ik.
Dit, dus.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 17:38:39 #113
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172906969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:03 schreef Buitendam het volgende:
Voedingsvraagje. Ik eet minimaal 3 keer per week 200gr vette vis. Moet ik dan alsnog Omega capsules innemen?
Ik weet niet precies wat aangeraden wordt aan omega's, maar lijkt mij dat je voldoende binnen krijgt. Afhankelijk van wat voor vis het is dan.
pi_172907054
Omega 3 en omega 6 houden elkaar ook in balans, ook niet onbelangrijk om mee te nemen.
pi_172909192
Ik kijk alleen soms naar Nick's Strength and Power en Calum v Moger, vroeger ook nog wel eens Bradley Martin maar nu niet meer vanwege dat gezeik met CvM en de hoeveelheid filmpjes hij upload.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 19:42:43 #116
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172909479
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 17:43 schreef Faeroer het volgende:
Omega 3 en omega 6 houden elkaar ook in balans, ook niet onbelangrijk om mee te nemen.
Absoluut, maar is dat niet al in balans in vis? Het probleem met pillen is vaak dat er teveel omega 6 in zit wat heel slecht voor je hart is. Je hebt 6 wel nodig, maar in de juiste verhouding met 3. 9 is iets minder belangrijk geloof ik.
pi_172910469
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:30 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik kijk alleen soms naar Nick's Strength and Power en Calum v Moger, vroeger ook nog wel eens Bradley Martin maar nu niet meer vanwege dat gezeik met CvM en de hoeveelheid filmpjes hij upload.
Calum is ook echt een baas. Die gast is geniaal om te volgen op snapchat
pi_172911188
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:42 schreef Snakey het volgende:

[..]

Absoluut, maar is dat niet al in balans in vis? Het probleem met pillen is vaak dat er teveel omega 6 in zit wat heel slecht voor je hart is. Je hebt 6 wel nodig, maar in de juiste verhouding met 3. 9 is iets minder belangrijk geloof ik.
In vis zit voor de meesten wel genoeg ja, hoewel ik moet huilen van de kwaliteit van zalm in NL. ;)

Ik probeer het zelf in een 1 op 1 verhouding te houden, beiden heb je nodig. Het probleem zit hem in mensen die alleen maar omega 3 omhoog gaan dosen, dan drijf je alle omega 6 weg en krijg je weer hele andere problemen. Tegenwoordig is het wel zo dat omega 6 praktisch overal in zit en je daar al snel teveel binnen krijgt dus teveel omega 3... dat zal bijna niet (natuurlijk) voorkomen zelfs niet met wat teveel pillen per dag.

Gewoon je cholesterolbalans goed in de gaten houden als je daar gevoelig voor bent. Er zijn ook wel van die omega 3/6 balans bloedtesten, maar heb ze zelf nog niet kunnen vinden op het papiertje van de huisarts. _O-
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 21:07:27 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172911593
Iemand een tip voor een goedkope Fatbar/Axlebar?

Ik zit te twijfelen over Fat Gripz aan te schaffen maar een fatbar aan het arsenaal toevoegen lijkt mij nog toffer.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:02:13 #120
18653 crew  D.
pi_172930491
Iemand tips voor een radiozender voor tijdens het trainen?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:45:29 #121
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172932853
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 21:07 schreef Rauw. het volgende:
Iemand een tip voor een goedkope Fatbar/Axlebar?

Ik zit te twijfelen over Fat Gripz aan te schaffen maar een fatbar aan het arsenaal toevoegen lijkt mij nog toffer.
Gewoon een stuk pijp kopen van de juiste dikte. Klem aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant om je platen op de juiste plek te houden, klaar.

Ik heb fat grips en heb ze een paar keer gebruikt. Doet helemaal niks voor me. Gewoon bar holds doen op je zwaarste deads. Ik kan 180 kilo double overhand liften, alleen maar door regelmatig holds te doen en alle platen die ik oppik met 1 hand te pakken.

Voor grip training kan je ook suitcase deads doen. Train je je core ook nog prima mee.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:46:58 #122
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172932886
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:02 schreef D. het volgende:
Iemand tips voor een radiozender voor tijdens het trainen?
Radio Giraffe.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:32:28 #123
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172933951
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

Gewoon een stuk pijp kopen van de juiste dikte. Klem aan de binnenkant en 1 aan de buitenkant om je platen op de juiste plek te houden, klaar.

Ik heb fat grips en heb ze een paar keer gebruikt. Doet helemaal niks voor me. Gewoon bar holds doen op je zwaarste deads. Ik kan 180 kilo double overhand liften, alleen maar door regelmatig holds te doen en alle platen die ik oppik met 1 hand te pakken.

Voor grip training kan je ook suitcase deads doen. Train je je core ook nog prima mee.
Ik heb ook nog geen gripproblemen en dat wil ik graag zo houden door m'n FSL sets te gaan doen met fatgrips of een fatbar.
Towel holds en dergelijke zijn prima maar heb laatst met een fatbar getrained en dat voelde zoveel nuttiger.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172935510
Ken eigenlijk niemand die fatdingen gebruikt, behalve de mensen die de producten maken. _O-
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:29:00 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172935591
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:32 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik heb ook nog geen gripproblemen en dat wil ik graag zo houden door m'n FSL sets te gaan doen met fatgrips of een fatbar.
Towel holds en dergelijke zijn prima maar heb laatst met een fatbar getrained en dat voelde zoveel nuttiger.
Ik denk dat de daadwerkelijke dikte van een bar goed leren knijpen belangrijker is en fat grips of een fat bar niet zo heel veel nut heeft. Zeg ik uit mijn ervaring. Het is een wereld van verschil. Maar dat moet je zelf uitvinden uiteraard.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:00:55 #126
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172936555
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk dat de daadwerkelijke dikte van een bar goed leren knijpen belangrijker is en fat grips of een fat bar niet zo heel veel nut heeft. Zeg ik uit mijn ervaring. Het is een wereld van verschil. Maar dat moet je zelf uitvinden uiteraard.
Ik denk niet dat het kwaad kan en zelfs een goede overdracht heeft op mijn sport gezien ik op het veld nog nooit een paar handvaten of knurling tegengekomen ben. En die 3cm diameter blijf ik op het veld ook zoveel mogelijk van af. :D

Blijf een fan van vreemde objecten. Als ik een competitieve powerlifter was dan was ik het waarschijnlijk voor de volle 100% met je eens. ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:35:56 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172937350
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:00 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het kwaad kan en zelfs een goede overdracht heeft op mijn sport gezien ik op het veld nog nooit een paar handvaten of knurling tegengekomen ben. En die 3cm diameter blijf ik op het veld ook zoveel mogelijk van af. :D

Blijf een fan van vreemde objecten. Als ik een competitieve powerlifter was dan was ik het waarschijnlijk voor de volle 100% met je eens. ^O^
Je bent op het veld ook nog nooit iets tegengekomen waar je emorme grip voor nodig hebt. Speeltjes zijn leuk, maar ze moeten ook nuttig zijn anders verdoe je je tijd.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:54:16 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172937797
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:35 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je bent op het veld ook nog nooit iets tegengekomen waar je emorme grip voor nodig hebt. Speeltjes zijn leuk, maar ze moeten ook nuttig zijn anders verdoe je je tijd.
Ga ik niet met je over discussiëren. Niet alleen omdat je waarschijnlijk nog nooit een pot gespeeld hebt maar voornamelijk omdat ik griptraining zelf geen grootser ding wil maken dan dat het is.

Ik wil het voor mijn assistance sets gebruiken. Als ik 5x8 op hetzelfde gewicht zonder "speeltje" deadlift en later iets doe om m'n grip te trainen of ik doe 5x8 met m'n speeltje om grip te trainen.
Ik zie alleen maar tijdswinst.

Waarom zit ik mijzelf hier ook te verdedigen, over tijd verdoen gesproken. :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:57:12 #129
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172937863
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:54 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ga ik niet met je over discussiëren. Niet alleen omdat je waarschijnlijk nog nooit een pot gespeeld hebt maar voornamelijk omdat ik griptraining zelf geen grootser ding wil maken dan dat het is.

Ik wil het voor mijn assistance sets gebruiken. Als ik 5x8 op hetzelfde gewicht zonder "speeltje" deadlift en later iets doe om m'n grip te trainen of ik doe 5x8 met m'n speeltje om grip te trainen.
Ik zie alleen maar tijdswinst.

Waarom zit ik mijzelf hier ook te verdedigen, over tijd verdoen gesproken. :')
No offence, maar je praat een hoop zonder wat te zeggen. :P
  zondag 6 augustus 2017 @ 00:03:37 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172937988
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 22:25 schreef Faeroer het volgende:
Ken eigenlijk niemand die fatdingen gebruikt, behalve de mensen die de producten maken. _O-
Ik heb zelf een aantal keren met een fatbar getrained en mijn indruk is dat het veel meer spieren gebruikt dan een normale grip. (de werking op de onderarmen is in ieder geval veel zwaarder).

Ik kan er allerlei verkooppraatjes aan hangen die overal op internet te vinden zijn, maar ik heb er zelf een goed gevoel bij mbt grip. En dat is voor mij wel reden genoeg.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 6 augustus 2017 @ 00:10:41 #131
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172938135
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 23:57 schreef Snakey het volgende:

[..]

No offence, maar je praat een hoop zonder wat te zeggen. :P
Ik zou mijn vraag dan nog eens kort en bondig brengen, zodat we al deze "ik vind" en "ik voelde mij daar zo bij" kul niet hoeven te doorstaan;

Ik wil zonder enige twijfel een fatbar oid aanschaffen, heeft iemand een goede (goedkope) optie?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  zondag 6 augustus 2017 @ 09:22:50 #132
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172940937
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:10 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik zou mijn vraag dan nog eens kort en bondig brengen, zodat we al deze "ik vind" en "ik voelde mij daar zo bij" kul niet hoeven te doorstaan;

Ik wil zonder enige twijfel een fatbar oid aanschaffen, heeft iemand een goede (goedkope) optie?
Zie mijn antwoord hierboven ergens. Daar las je blijkbaar overheen toen je mijn mening over fatbars las. :P
  zondag 6 augustus 2017 @ 09:49:15 #133
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172941212
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Zie mijn antwoord hierboven ergens. Daar las je blijkbaar overheen toen je mijn mening over fatbars las. :P
Bedankt voor deze creatieve oplossing. ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172947495
Weten jullie misschien een goede site (liefst ook zo goedkoop mogelijk) om wrist wraps te kopen?
Bij B&F zijn ze ongeveer 5 euro, MP bijna het dubbele namelijk dus ik denk wel verschil in kwaliteit.
pi_172947888
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:14 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Weten jullie misschien een goede site (liefst ook zo goedkoop mogelijk) om wrist wraps te kopen?
Bij B&F zijn ze ongeveer 5 euro, MP bijna het dubbele namelijk dus ik denk wel verschil in kwaliteit.
Wraps of straps? Wraps wil je niet voor 5 euro of 10 euro.
  zondag 6 augustus 2017 @ 16:50:19 #136
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172948381
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:14 schreef ComedyShortsGamer het volgende:
Weten jullie misschien een goede site (liefst ook zo goedkoop mogelijk) om wrist wraps te kopen?
Bij B&F zijn ze ongeveer 5 euro, MP bijna het dubbele namelijk dus ik denk wel verschil in kwaliteit.
Bij Rogue kosten ze 15 of 25 euri, denk dat je voor dat geld wel kwaliteit mag verwachten voor een stuk stof met klittenband.
En dan heb je ook nog fancy kleurtjes, en van Rogue dus hip.

https://www.rogueeurope.eu/catalogsearch/result/?q=wrist+wrap
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_172950507
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:31 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Wraps of straps? Wraps wil je niet voor 5 euro of 10 euro.
Wraps zoals ik het zeg
pi_172950515
quote:
7s.gif Op zondag 6 augustus 2017 16:50 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bij Rogue kosten ze 15 of 25 euri, denk dat je voor dat geld wel kwaliteit mag verwachten voor een stuk stof met klittenband.
En dan heb je ook nog fancy kleurtjes, en van Rogue dus hip.

https://www.rogueeurope.eu/catalogsearch/result/?q=wrist+wrap
Zal eens kijken :)
  maandag 7 augustus 2017 @ 11:22:26 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172967375
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 17:58 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Wraps zoals ik het zeg
Die van xxl nutrition zijn prima.
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:15:47 #141
69994 seto
-|||--------|||-
pi_172967760
Iemand anders weleens in een gym gezeten die keihard achteruit is gegaan? Ik heb het een hele tijd zitten onderdrukken en realiseer het me nu pas ofzo. Nog maar twee rechte barbells in de hele gym, dumbells die nog net niet uit elkaar vallen, vrijwel geen onderhoud etc. Zelfs bij de cardio is het om te janken.

Gelukkig al wel een andere op het oog.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_172967850
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:15 schreef seto het volgende:
Iemand anders weleens in een gym gezeten die keihard achteruit is gegaan? Ik heb het een hele tijd zitten onderdrukken en realiseer het me nu pas ofzo. Nog maar twee rechte barbells in de hele gym, dumbells die nog net niet uit elkaar vallen, vrijwel geen onderhoud etc. Zelfs bij de cardio is het om te janken.

Gelukkig al wel een andere op het oog.
Als je omgeving Rotterdam zit, er is net een nieuwe vestiging open met gloednieuwe gear. Gratis parkeren.

https://www.instagram.com/p/BXX7MhxnX5-/
  maandag 7 augustus 2017 @ 12:43:39 #143
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172968398
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:19 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Als je omgeving Rotterdam zit, er is net een nieuwe vestiging open met gloednieuwe gear. Gratis parkeren.

https://www.instagram.com/p/BXX7MhxnX5-/
Goed om te zien dat het goed gaat met Fox gym.
pi_172968562
quote:
14s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Goed om te zien dat het goed gaat met Fox gym.
Ja echt leuk om te zien hoe een nieuwe gym groter en groter wordt. Ook wel blij dat we veel nieuwe leg-gear hebben en je nu overal mag deadliften ipv 2 platforms. In het weekend zijn er nog weleens groepen powerlifters die bij elkaar komen, en die hebben veel ruimte nodig. _O-
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:04:52 #145
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172968781
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:53 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ja echt leuk om te zien hoe een nieuwe gym groter en groter wordt. Ook wel blij dat we veel nieuwe leg-gear hebben en je nu overal mag deadliften ipv 2 platforms. In het weekend zijn er nog weleens groepen powerlifters die bij elkaar komen, en die hebben veel ruimte nodig. _O-
Het geeft ook aan dat powerlifting aan het groeien is en dat er dus meer ruimte nodig is voor powerlifters. :)
pi_172969067
Extra light - 13mm - Oranje - 2-15kg

Light - 22mm - Geel - 5-20kg

Medium - 29mm - Groen - 10-35kg

Welke van de bovenstaande powerbands kan ik het beste kopen als ik thuis Facepulls en Band pull aparts wil doen? Ik twijfel vooral tussen de gele en de groene.
pi_172969233
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef Jaeger85 het volgende:
Extra light - 13mm - Oranje - 2-15kg

Light - 22mm - Geel - 5-20kg

Medium - 29mm - Groen - 10-35kg

Welke van de bovenstaande powerbands kan ik het beste kopen als ik thuis Facepulls en Band pull aparts wil doen? Ik twijfel vooral tussen de gele en de groene.
Ik heb zelf die eerste en middelste van 2-15kg en 5-20kg, alleen bij mij zijn ze geel en oranje ipv oranje en geel. Face-pulls doe ik (als ik ze thuis doe) meestal met die van 5-20kg, maar heb zeker wel een jaar met die 2-15kg kunnen doen. Deed het voornamelijk voor een revalidatieperiode van m'n schouder, en nu gewoon als oefening als ik thuis een dagje delts doe.
pi_172969323
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:23 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik heb zelf die eerste en middelste van 2-15kg en 5-20kg, alleen bij mij zijn ze geel en oranje ipv oranje en geel. Face-pulls doe ik (als ik ze thuis doe) meestal met die van 5-20kg, maar heb zeker wel een jaar met die 2-15kg kunnen doen. Deed het voornamelijk voor een revalidatieperiode van m'n schouder, en nu gewoon als oefening als ik thuis een dagje delts doe.
In de sportschool doe ik Face Pulls meestal met 12.5 - 15 kg met een touw aan de cable machine. Mijn doel is vooral prehab werk omdat mijn schouders en dan vooral rotator cuffs een zwak punt van me zijn en blijven. Denk dat ik maar eerst voor de lichtste ga. Bedankt voor je advies!
  maandag 7 augustus 2017 @ 13:27:51 #149
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_172969331
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:16 schreef Jaeger85 het volgende:
Extra light - 13mm - Oranje - 2-15kg

Light - 22mm - Geel - 5-20kg

Medium - 29mm - Groen - 10-35kg

Welke van de bovenstaande powerbands kan ik het beste kopen als ik thuis Facepulls en Band pull aparts wil doen? Ik twijfel vooral tussen de gele en de groene.
Die kleurcodes zijn per bedrijf verschillend geloof ik. :P

Ik heb oranje, zwart en blauw in mijn tas. Oranje is het lichtst, zwart iets zwaarder en blauw kan ik in principe alleen gebruiken voor benchen.

Ik denk in dit geval dat geel en groen de beste keuzes zijn. Beiden dus. Voor band pull aparts heb je gewoon een lichte band nodig. Als die te makkelijk wordt kan je hem smaller pakken, en als dat ook te licht wordt kan je een band zwaarder nemen. Ik doe ze met m'n oranje band omdat je BPA's niet speciaal zwaar hoeft te doen.

Ik denk dat je met facepulls met een medium moet beginnen (geel dus in jouw geval) omdat dat nog best wel tegenvalt. Maar je went eraan uiteraard en dan kan je over op groen. Tenzij je al langer met bands werkt uiteraard, dan is het niet van toepassing.

Ik werk sinds een paar maanden met bands, hoewel ik het niet verwachten is dat wel erg lekker. Goeie pump altijd en het is zwaarder dan je denkt. Band push downs zijn lekker voor je triceps. (Auw :P )
pi_172969377
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 13:27 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

In de sportschool doe ik Face Pulls meestal met 12.5 - 15 kg met een touw aan de cable machine. Mijn doel is vooral prehab werk omdat mijn schouders en dan vooral rotator cuffs een zwak punt van me zijn en blijven. Denk dat ik maar eerst voor de lichtste ga. Bedankt voor je advies!
Zou met die middenste beginnen, ik had een flinke blessure (schouder uit de kom) en startte op 0. Kan je voorlopig mee vooruit.
  maandag 7 augustus 2017 @ 18:05:22 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_172975429
Vandaag eerste sessie 5/3/1 FSL en joker sets.

Volume is gewoon verdubbeld ten opzichte van de laatste week BBB Challenge.
Hoop dat ik dit vast kan houden icm rugby, het voelt in ieder geval heerlijk intens.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 10:30:25 #152
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_173014165
Na "Building the Monolith" en een welverdiende deload-vakantie (10 dagen helemaal niets doen), ben ik gisteren weer begonnen.

Komende periode even geen 5/3/1, maar ub/lb-schemaatje met 10-8-8-6+. De afgelopen maanden is m'n kracht flink toegenomen, nu een periode van hypertrofie.

Gisteren begonnen met lb. Nu kan ik niet meer lopen en poepen ;(
F.K.A. SuperwormJim
pi_173045064
Heb de laatste dag echt enorm last van cravings, dan is er bijvoorbeeld een aabieding en koop ik 5 pakken koekjes en het idee is dan elk dag een pak maar dan eet ik ze al snel allemaal binnen een uur op en zit ik met een kcal overschot van 5000 ;(
  donderdag 10 augustus 2017 @ 18:24:21 #154
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173045417
De enige posts die ik mij herinner van jou gaan over frituur en cheatmeals.

Eet je ook wel eens vlees en groenten enzo of wat?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173045667
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:24 schreef Rauw. het volgende:
De enige posts die ik mij herinner van jou gaan over frituur en cheatmeals.

Eet je ook wel eens vlees en groenten enzo of wat?
Kipnuggets en loempias
pi_173047959
quote:
10s.gif Op maandag 7 augustus 2017 12:15 schreef seto het volgende:
Iemand anders weleens in een gym gezeten die keihard achteruit is gegaan? Ik heb het een hele tijd zitten onderdrukken en realiseer het me nu pas ofzo. Nog maar twee rechte barbells in de hele gym, dumbells die nog net niet uit elkaar vallen, vrijwel geen onderhoud etc. Zelfs bij de cardio is het om te janken.

Gelukkig al wel een andere op het oog.
Welke stad? (i.v.m. eventuele suggesties).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173048401
quote:
Nice, al heb ik maar 3 minuten geluisterd.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173050250
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 18:08 schreef Henrys het volgende:
Heb de laatste dag echt enorm last van cravings, dan is er bijvoorbeeld een aabieding en koop ik 5 pakken koekjes en het idee is dan elk dag een pak maar dan eet ik ze al snel allemaal binnen een uur op en zit ik met een kcal overschot van 5000 ;(
Elke dag een pak koekjes is je normale dieet? Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
pi_173052962
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:27 schreef Agentperry het volgende:

[..]

Elke dag een pak koekjes is je normale dieet? Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
pi_173053732
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
Mwah, ik ben meer van de blueberry donuts en chocomelk intra's.
pi_173054277
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
Doe s fotootje. Volgens mij ben jij een beest
everybody's got something to hide, except me and my monkey
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 00:28:51 #162
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_173055408
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]
meer dan mij
:'(
WFPB!
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 07:28:44 #163
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173056884
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
Ik kan wel 5 pakken koeken kopen en daar maar 1 van leeg eten. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173057826
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 07:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik kan wel 5 pakken koeken kopen en daar maar 1 van leeg eten. :7
shit hoe doe je dat? heb je daar een programma voor gevolgd?
pi_173058007
Wel benieuwd naar je DL stats nu.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:09:01 #166
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173058515
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 09:29 schreef Henrys het volgende:

[..]

shit hoe doe je dat? heb je daar een programma voor gevolgd?
Moddervet geweest, dan leer je dat wel af.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173060947
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
Zo enorm boeiend dit, kun je mij hier meer over vertellen?
pi_173064699
Verbaas me trouwens wel hoeveel zout er in alles zit sinds ik er actief er op let. Vooral in die diepvrieskipfilet.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:18:36 #169
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173067943
Ik ben momenteel op kettlebellsport trainingskamp in Slovenië en de trainer gaf ons vandaag 'pig workout' voor squats: Beginnen met een lege stang, 20 reps. Vervolgens of 5 of 7,5 kg (afhankelijk van je maxen) omhoog per set, en 1 rep omlaag per set. Laatste set dus 115 x1. What the fuck man :P Interessant om het een keer te proberen - het was toch het eind van het kamp - maar dit doe ik echt nooit meer :')
Fear is the path to the Dark Side.
pi_173068753
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:18 schreef Artoo het volgende:
Ik ben momenteel op kettlebellsport trainingskamp in Slovenië en de trainer gaf ons vandaag 'pig workout' voor squats: Beginnen met een lege stang, 20 reps. Vervolgens of 5 of 7,5 kg (afhankelijk van je maxen) omhoog per set, en 1 rep omlaag per set. Laatste set dus 115 x1. What the fuck man :P Interessant om het een keer te proberen - het was toch het eind van het kamp - maar dit doe ik echt nooit meer :')
Sterkte morgen op het toilet
pi_173069274
Not bad, van 93 kilo naar 98. Het zijn niet allemaal spieren maar ik ben toch lekker gegroeid :D
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:37:56 #172
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173071934
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 17:18 schreef Artoo het volgende:
Ik ben momenteel op kettlebellsport trainingskamp in Slovenië en de trainer gaf ons vandaag 'pig workout' voor squats: Beginnen met een lege stang, 20 reps. Vervolgens of 5 of 7,5 kg (afhankelijk van je maxen) omhoog per set, en 1 rep omlaag per set. Laatste set dus 115 x1. What the fuck man :P Interessant om het een keer te proberen - het was toch het eind van het kamp - maar dit doe ik echt nooit meer :')
Wel lekker, even helemaal verrot gaan. :P
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:42:04 #173
58789 Snakey
-||||--------||||-
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:45:33 #174
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_173132002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 18:21 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Sterkte morgen op het toilet
Dank. 3 dagen later nog steeds spierpijn :+

quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:42 schreef Snakey het volgende:
Eindelijk boven de 140 gebenched. 145 is het nieuwe PB.
Woah nice. Proficiat!
Fear is the path to the Dark Side.
  maandag 14 augustus 2017 @ 11:50:05 #175
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173132093
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:42 schreef Snakey het volgende:
Eindelijk boven de 140 gebenched. 145 is het nieuwe PB.
Nice, dat is ook echt het dubbele van mijn PR. _O-

ik switch vanavond naar m'n 2-day 5/3/1.
ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen en hoeveel tijd dat gaat kosten.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:02:02 #176
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173132441
Thanks. :)

Merk dat ik bij dat soort hoge gewichten, het begint bij 130, moeite krijg met m'n balans. Waarschijnlijk omdat ik moeite heb mijn rug hard te houden. Ik heb mezelf al aangeleerd de bar in balans te brengen voor ik bench, maar 145 wil ik ook weer niet te lang boven mn gezicht laten hangen. :P

Nog een hoop werk te doen voor ik 150 bench.
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:11:54 #177
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173132723
Iemand ervaring met een van deze halfracks trouwens;

Powermark 470HR
Jetstream MC-200

Ze lijken bijna identiek maar de Powermark kan 60kg meer gewicht aan.
Beide blijken ze China made, van beide is weinig negatiefs te vinden.

Ik wil graag wat stabielers dan dat ik nu heb staan. En een stevige pull-up bar/dipstation zou geen overbodige luxe zijn. Daarom vooral gecharmeerd van de Jetstream, want daar word alles bijgeleverd en is iets goedkoper. En 300kg zie ik mijzelf nog niet squatten de komende jaren.

Andere suggesties zijn ook welkom, een Full-rack gaat sowieso niet passen, en voor deze 2 opties moet ik al een beetje passen en meten denk ik.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173132912
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:11 schreef Rauw. het volgende:
Iemand ervaring met een van deze halfracks trouwens;

Powermark 470HR
Jetstream MC-200

Ze lijken bijna identiek maar de Powermark kan 60kg meer gewicht aan.
Beide blijken ze China made, van beide is weinig negatiefs te vinden.

Ik wil graag wat stabielers dan dat ik nu heb staan. En een stevige pull-up bar/dipstation zou geen overbodige luxe zijn. Daarom vooral gecharmeerd van de Jetstream, want daar word alles bijgeleverd en is iets goedkoper. En 300kg zie ik mijzelf nog niet squatten de komende jaren.

Andere suggesties zijn ook welkom, een Full-rack gaat sowieso niet passen, en voor deze 2 opties moet ik al een beetje passen en meten denk ik.
Ik heb de Powermark 470HR. Ben er zeer tevreden over. Stevig en kan mijn schijven erop kwijt.

Ik zou bij die Jetstream goed kijken naar die safetybars. Lijken nogal kort, maar misschien zie ik dat niet goed.
  maandag 14 augustus 2017 @ 12:23:47 #179
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173132987
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:19 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik heb de Powermark 470HR. Ben er zeer tevreden over. Stevig en kan mijn schijven erop kwijt.

Ik zou bij die Jetstream goed kijken naar die safetybars. Lijken nogal kort, maar misschien zie ik dat niet goed.
Zou je er met ~100kg BW aan kunnen hangen zonder dat het erg instabiel word?

Ik heb ook nog een optie gezien met een lat-pulley, ik heb alleen geen flauw idee hoe een lat-pulley te gebruiken? Is dat uberhaupt een toevoeging?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173133701
Piana ;(

http://www.tmz.com/2017/0(...)odybuilder-steroids/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2017 12:55:56 ]
pi_173134196
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:23 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zou je er met ~100kg BW aan kunnen hangen zonder dat het erg instabiel word?

Ik heb ook nog een optie gezien met een lat-pulley, ik heb alleen geen flauw idee hoe een lat-pulley te gebruiken? Is dat uberhaupt een toevoeging?
Ja makkelijk. Of je moet gigantisch gaan swingen, maar zelfs dan blijft het nog wel stabiel denk ik. (niet geprobeerd)

Ik doe mijn lat pulldowns op mijn cable cross. Zou niet zonder willen.. dus als je het niet apart hebt zou ik die wel nemen ja. Kun je natuurlijk ook trices pushdowns en dergelijke op doen.
  maandag 14 augustus 2017 @ 13:38:50 #182
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173134899
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:11 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja makkelijk. Of je moet gigantisch gaan swingen, maar zelfs dan blijft het nog wel stabiel denk ik. (niet geprobeerd)

Ik doe mijn lat pulldowns op mijn cable cross. Zou niet zonder willen.. dus als je het niet apart hebt zou ik die wel nemen ja. Kun je natuurlijk ook trices pushdowns en dergelijke op doen.
Bedankt, nog wat stof tot nadenken dus wat ik precies ga aanschaffen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 14 augustus 2017 @ 14:04:29 #183
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173135526
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 12:11 schreef Rauw. het volgende:
Iemand ervaring met een van deze halfracks trouwens;

Powermark 470HR
Jetstream MC-200

Ze lijken bijna identiek maar de Powermark kan 60kg meer gewicht aan.
Beide blijken ze China made, van beide is weinig negatiefs te vinden.

Ik wil graag wat stabielers dan dat ik nu heb staan. En een stevige pull-up bar/dipstation zou geen overbodige luxe zijn. Daarom vooral gecharmeerd van de Jetstream, want daar word alles bijgeleverd en is iets goedkoper. En 300kg zie ik mijzelf nog niet squatten de komende jaren.

Andere suggesties zijn ook welkom, een Full-rack gaat sowieso niet passen, en voor deze 2 opties moet ik al een beetje passen en meten denk ik.
Als je de safeties ook voor bench wil gebruiken zou ik even kijken of de safeties van de powermark wel laag genoeg kunnen. Het lijkt dat die niet zo laag kunnen als nodig door die hoekstukjes. Maar misschien lijkt dat alleen zo op de foto.
pi_173136795
quote:
7s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:04 schreef Snakey het volgende:

[..]

Als je de safeties ook voor bench wil gebruiken zou ik even kijken of de safeties van de powermark wel laag genoeg kunnen. Het lijkt dat die niet zo laag kunnen als nodig door die hoekstukjes. Maar misschien lijkt dat alleen zo op de foto.
Kan laag genoeg. :)

Maar kunnen inderdaad niet mega laag.
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:15:52 #185
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173137134
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:57 schreef Multiply het volgende:

[..]

Kan laag genoeg. :)

Maar kunnen inderdaad niet mega laag.
Okee. Het zou erg onhandig zijn als je onderin je bench de safeties raakt. :P
pi_173137525
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:15 schreef Snakey het volgende:

[..]

Okee. Het zou erg onhandig zijn als je onderin je bench de safeties raakt. :P
Ja sowieso! Weet niet of er veel hoogteverschil zit in benches, maar bij mij komt het ruim uit. Wel eens mijn bench niet goed in het midden gezet waardoor ik na een paar herhalingen met mijn arm op die safety kwam. Dat was ook lachen..
  maandag 14 augustus 2017 @ 15:39:34 #187
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173137669
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:33 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ja sowieso! Weet niet of er veel hoogteverschil zit in benches, maar bij mij komt het ruim uit. Wel eens mijn bench niet goed in het midden gezet waardoor ik na een paar herhalingen met mijn arm op die safety kwam. Dat was ook lachen..
Lijkt me heerlijk. :P

Het ligt ook aan hoe dik je borst/torso is uiteraard. Bij een meet wordt vooraf gemeten hoe hoog de safeties voor iedereen moet zijn op een wedstrijd bench, die verschillen zijn behoorlijk. Logisch ook, ik naast een ventje van 65 kilo is nogal een verschil. :P
pi_173151492
BBC Documentary: Addicted To illegal Protein (too much protein?)

Enjoy de Troll
pi_173152957
quote:
10s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:39 schreef Snakey het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk. :P

Het ligt ook aan hoe dik je borst/torso is uiteraard. Bij een meet wordt vooraf gemeten hoe hoog de safeties voor iedereen moet zijn op een wedstrijd bench, die verschillen zijn behoorlijk. Logisch ook, ik naast een ventje van 65 kilo is nogal een verschil. :P
Haha ja was gelukkig wel tijdens een warming up setje, maar nu check ik het altijd maar even. :P

Ja kan een groot verschil zijn. Ik weet sowieso niet hoeveel nut de safeties hebben aangezien ze onder het niveau van mijn borstkas liggen. Voorlopig nog niet uit hoeven te proberen gelukkig.
pi_173179515
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 22:47 schreef Henrys het volgende:

[..]

Toch kan niemand hier meer dan mij deadliften en OHPen
Nu ook delivering in de vorm van een video dan
pi_173179722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:25 schreef Multiply het volgende:

[..]

Haha ja was gelukkig wel tijdens een warming up setje, maar nu check ik het altijd maar even. :P

Ja kan een groot verschil zijn. Ik weet sowieso niet hoeveel nut de safeties hebben aangezien ze onder het niveau van mijn borstkas liggen. Voorlopig nog niet uit hoeven te proberen gelukkig.
Vandaag wel blij geweest met m'n safeties anders.

Snap geen kut meer van m'n comp bench. Weer een faal 1RM, lijkt gewoon in een gat te pressen ofzo met m'n orang-oetang armen. DB bench, machine presses (incline, decline), OHP etc. allemaal 30-40% omhoog de afgelopen paar maanden. Deadlift en Squat PR's komen allemaal hard en gaan meer dan lekker.

Comp bench kan de schijt krijgen voorlopig.
pi_173179889
Thuis sporten bevalt me prima behalve dat geklooi met dumbells met losse schijven. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een aantal dumbells. Zit eraan te denken om van 10 t/m 20 kg te halen en dan de zwaardere oefeningen met mn losse schijven te doen. Helaas is zo een dumbell set niet echt goedkoop.
pi_173180048
quote:
8s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:41 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Vandaag wel blij geweest met m'n safeties anders.

Snap geen kut meer van m'n comp bench. Weer een faal 1RM, lijkt gewoon in een gat te pressen ofzo met m'n orang-oetang armen. DB bench, machine presses (incline, decline), OHP etc. allemaal 30-40% omhoog de afgelopen paar maanden. Deadlift en Squat PR's komen allemaal hard en gaan meer dan lekker.

Comp bench kan de schijt krijgen voorlopig.
Ja ik heb het gevoel dat als ik die safeties iets hoger zet dat ik dan geen volledige ROM meer heb en dat dus ook weer het doel voorbij schiet. Enige optie met de safeties op deze hoogte is proberen van het bankje af te rollen zodat de stang alsnog op de safeties komt.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:49 schreef Questular het volgende:
Thuis sporten bevalt me prima behalve dat geklooi met dumbells met losse schijven. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een aantal dumbells. Zit eraan te denken om van 10 t/m 20 kg te halen en dan de zwaardere oefeningen met mn losse schijven te doen. Helaas is zo een dumbell set niet echt goedkoop.
En die dumbells waarbij je kunt instellen hoeveel gewicht eraan hangt? Die Bowflex dingen ofzo?

Lijkt mij een stuk goedkoper dan al die losse dumbells.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 11:58:07 #194
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173180080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:49 schreef Questular het volgende:
Thuis sporten bevalt me prima behalve dat geklooi met dumbells met losse schijven. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een aantal dumbells. Zit eraan te denken om van 10 t/m 20 kg te halen en dan de zwaardere oefeningen met mn losse schijven te doen. Helaas is zo een dumbell set niet echt goedkoop.
Stond laatst een Bowflex te koop voor weinig, staat nu eentje op marktplaats voor 300¤
(als 25kg p/s genoeg is voor je)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173180469
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:49 schreef Questular het volgende:
Thuis sporten bevalt me prima behalve dat geklooi met dumbells met losse schijven. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een aantal dumbells. Zit eraan te denken om van 10 t/m 20 kg te halen en dan de zwaardere oefeningen met mn losse schijven te doen. Helaas is zo een dumbell set niet echt goedkoop.
Wel eens gedacht aan 50mm dumbbells met lock-jaw collars? Wisselen gaat hier thuis wel snel, blijft wel irritant natuurlijk maar toch. Anders inderdaad zo'n Bowflex setje of geluk hebben op markt plaats. Ook even kijken of je met stappen van 2,5kg vooruit kan in plaats van 1,0kg of 2,0kg. Dat kan ook wel veel schelen als je wel voor een dumbbell set gaat.
pi_173181902
Ik heb vooral problemen met de omvang van de stang:

https://www.fitness-seller.nl/olympische-dumbbellstang/

deze heb ik nu en de lengte zorgt ervoor dat ik een aantal oefeningen niet lekker kan uitvoeren puur omdat de stang in de weg zit.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:20:44 #197
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173185262
quote:
8s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 11:41 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Vandaag wel blij geweest met m'n safeties anders.

Snap geen kut meer van m'n comp bench. Weer een faal 1RM, lijkt gewoon in een gat te pressen ofzo met m'n orang-oetang armen. DB bench, machine presses (incline, decline), OHP etc. allemaal 30-40% omhoog de afgelopen paar maanden. Deadlift en Squat PR's komen allemaal hard en gaan meer dan lekker.

Comp bench kan de schijt krijgen voorlopig.
Bench een paar weken 50 - 70%. Werk aan techniek en form en dan weer rustig opbouwen. Ik denk dat bench een van de moeilijkste oefeningen is om door grenzen heen te komen.
  woensdag 16 augustus 2017 @ 15:39:30 #198
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173185772
Weet er nog iemand een goed 2-day of 3-day split-schema voor een gemiddelde (BP 110, SQT 160, DL 210) powerlifter? Ik doe nu 3 dagen per week full body (Starting Strenght) en ik ga er helemaal kapot aan.
pi_173185825
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Weet er nog iemand een goed 2-day of 3-day split-schema voor een gemiddelde (BP 110, SQT 160, DL 210) powerlifter? Ik doe nu 3 dagen per week full body (Starting Strenght) en ik ga er helemaal kapot aan.
Waardoor ga je kapot? Zelf een tijdje push pull legs gedaan maar dat is niet echt een PL schema.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:03:01 #200
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173186479
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Waardoor ga je kapot? Zelf een tijdje push pull legs gedaan maar dat is niet echt een PL schema.
Ik herstel niet snel genoeg, met name met dat squatten en nog cardio erbij. Zelfs nu ik vakantie heb, en dus genoeg rust, merk ik dat mijn benen het erg zwaar hebben.
pi_173186523
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik herstel niet snel genoeg, met name met dat squatten en nog cardio erbij. Zelfs nu ik vakantie heb, en dus genoeg rust, merk ik dat mijn benen het erg zwaar hebben.
Met PPL zou je de benen wel even rust kunnen geven, alleen is één keer per week squatten ook niet ideaal natuurlijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 16 augustus 2017 @ 16:08:18 #202
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173186623
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Met PPL zou je de benen wel even rust kunnen geven, alleen is één keer per week squatten ook niet ideaal natuurlijk.
Nee, daarom heb ik liefst een 2-day split. Ik heb lang 5/3/1 gedaan, maar om dat goed te doen moet je eigenlijk vier dagen gaan sporten, en dat red ik straks niet vanwege werk en privéleven. Ik kan dat aanpassen aan drie dagen of zelf wat in elkaar draaien, maar ik heb net zo lief een professioneel 2-day split schema.
pi_173187704
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 16:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, daarom heb ik liefst een 2-day split. Ik heb lang 5/3/1 gedaan, maar om dat goed te doen moet je eigenlijk vier dagen gaan sporten, en dat red ik straks niet vanwege werk en privéleven. Ik kan dat aanpassen aan drie dagen of zelf wat in elkaar draaien, maar ik heb net zo lief een professioneel 2-day split schema.
Ik heb zelf een Sheiko variant gedaan, alleen kan ik dat niet aanbevelen bij overbelasting en drukte, misschien heb je hier iets aan: http://www.powerliftingtowin.com/powerlifting-programs/
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173194407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Bench een paar weken 50 - 70%. Werk aan techniek en form en dan weer rustig opbouwen. Ik denk dat bench een van de moeilijkste oefeningen is om door grenzen heen te komen.
Zal wel moeten ja. :D Waardeloze oefening.
pi_173226960
Iemand al de nieuwste Pre Workouts geprobeerd?

Je hebt nu een nieuwe toevoeging anetrizine om de pomp te verhogen.

Veder is het cool om te zien dat Hi Tech pharmaceuticals ( zusterbedrijf van Hi-Tech Pharmaceuticals) Ultimate Orange opnieuw heeft uitgebracht. Hi-Tech is een beetje bizar duisterbedrijf (bron) die vaak de dienst van wonderboy Patrick Arnold gebruikt.


Over Patrick Arnold kan je trouwens een hele Thread vol praten. Google er maar eens op.

Nog even over Hi-Tech, dit bedrijf heeft vele boetes gehad in het verleden, maar door hun gepatenteerden Pil inside a Pil technologie maken ze zeer waarschijnlijk zeer veel geld buiten de supplementen lijn om.

Ultimate Orange was de eerste echte pre workout op basis van Ephedrine extract, Vitamine en Aminozuren zoals BCAA`s.
De jaren dat het verkocht werd +/-1981-eind jaren 90 veranderde de samenstelling steeds, en was geen potje exact het zelfde.
Er gaan geruchten dat in sommige batches roids zaten, want sommige reviews uit die tijd zijn van deze aarde zeg maar. Ook bleven sommige dagen wakken na een sip van de nep sinaasappelsap.

Sommige batches hadden dus al echte BCAA`s in de blend, iets wat vrij kostbaar was toen.
Veder zat er soms PABA en Ephedrine of een extract in.

Wat mij opvalt met de herintroducering is de claim van DMAA en Ephedrine, ik quote:
"Ultimate Orange combines the strength of both Ephedra and DMAA in one product."

Nou is DMAA en Ephedrine samen nooit een goed idee omdat de ene de aderen verweidend werk en Ephedrine juist vernauwd. Echter vermoed ik dat het niet niet om echte Ephedrine of extract gaat. En het zelfde voor DMAA, ga er maar vooruit dat het een marketings- taal trucje is en je niet het bekende DMAA of Ephedrine gevoel zal krijgen.

Ik vind het zelf te duur, maar als de prijs zakt wil ik het wel proberen.
History Ultimate Orange: https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=123293771 en check hier: http://www.steroidology.c(...)suppliment-ever.html

Review nieuwe spul:



:P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 04:38:19 ]
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 06:44:15 #206
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_173227144
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 15:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Weet er nog iemand een goed 2-day of 3-day split-schema voor een gemiddelde (BP 110, SQT 160, DL 210) powerlifter? Ik doe nu 3 dagen per week full body (Starting Strenght) en ik ga er helemaal kapot aan.
UB/LB een optie?
Enige nadeel vind ik de verhouding: een UB-dag omvat meer oefeningen (want meer spiergroepen) dan een LB-dag. Daarom vind ik de variant hierop Torso/Limbs split (armen op LB-dag) prettiger. Met als aandachtspunt dat er wel minsten een dag tussen 2 trainingen zit (ivm bijvoorbeeld herstel van armen voordat je weer gaan benchen/pressen).

[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 18-08-2017 07:15:27 ]
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:35:15 #207
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173227645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:36 schreef ZetaOS het volgende:

[ afbeelding ]

Die gast ziet er ook helemaal naar de kloten uit.
_O- _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:56:03 #208
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_173227930
Het is voor mij ook eindelijk weer tijd om te KT'en. Man, wat kan je veel slapper worden in een halfjaar tijd. Schema elke training i.p. hetzelfde, dus laatste training was:
Squat 3x12, 50kg (PR was 115kg)
Bench Row 3x12, 45kg (Geen idee wat m'n PR hier was)
Deadlift 3x12, 80kg (PR was 170kg)
DB OHP 3x12 ~12,5kg (geen idee hoe zwaar de db's zijn)
Leg Press 3x12 150kg (zegt geen flikker dus heb hiervoor ook geen PR).

Ja, every day is leg day. Ja, 12 reps is heel veel. En wat doen m'n klauwen zeer van het deadliften :')
WFPB!
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:03:35 #209
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173229165
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 06:44 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

UB/LB een optie?
Enige nadeel vind ik de verhouding: een UB-dag omvat meer oefeningen (want meer spiergroepen) dan een LB-dag. Daarom vind ik de variant hierop Torso/Limbs split (armen op LB-dag) prettiger. Met als aandachtspunt dat er wel minsten een dag tussen 2 trainingen zit (ivm bijvoorbeeld herstel van armen voordat je weer gaan benchen/pressen).
Ja, daar had ik ook al aan zitten denken. Voordeel is dat het simpel blijft en toch wat meer rusttijd geeft. Met zo'n schema kun je ook iets makkelijker een training missen. Bovendien denk ik dat ik op dit punt die groeicurve nog aankan.
Van de andere kant ga je daarmee wel meer de BB-kant op, en minder de PL. Eén keer per week squatten is dan wat weinig. Vandaar dat mijn voorkeur ook niet direct uitgaat naar PPL-schema's.

Ik zit nu, mede door inspiratie van de site die FlippingCoin aandroeg, ook te denken aan wekelijkse cycles: dag 1 voluit, dag 2 techniek, dag 3 afvlakken of iets dergelijks. Ik moet alleen nog even bedenken of ik dat fatsoenlijk in een schema gepast krijg. Bovendien is dat ook gevoeliger voor gemiste trainingen.

Anyhow, er is dus meer dan genoeg advies, ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik dat in een schema gegoten krijg dat bij mijn wensen en kunnen past. :P
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 10:10:00 #210
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_173229308
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, daar had ik ook al aan zitten denken. Voordeel is dat het simpel blijft en toch wat meer rusttijd geeft. Met zo'n schema kun je ook iets makkelijker een training missen. Bovendien denk ik dat ik op dit punt die groeicurve nog aankan.
Van de andere kant ga je daarmee wel meer de BB-kant op, en minder de PL. Eén keer per week squatten is dan wat weinig. Vandaar dat mijn voorkeur ook niet direct uitgaat naar PPL-schema's.

Ik zit nu, mede door inspiratie van de site die FlippingCoin aandroeg, ook te denken aan wekelijkse cycles: dag 1 voluit, dag 2 techniek, dag 3 afvlakken of iets dergelijks. Ik moet alleen nog even bedenken of ik dat fatsoenlijk in een schema gepast krijg. Bovendien is dat ook gevoeliger voor gemiste trainingen.

Anyhow, er is dus meer dan genoeg advies, ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik dat in een schema gegoten krijg dat bij mijn wensen en kunnen past. :P
Mijn laatste Torso/Limbs-schema zag er zo uit:

T1: Bench (heavy), Press (light), Back
L1: Squat (heavy), Deadlift (light), Arms
T2: Press (heavy), Bench (light), Back
L2: Deadlift (heavy), Squat (light), Arms

Ik train 3 x per week, dan wordt het dus de ene week 1x squatten en de week erop 2x. Enz.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:54:57 #211
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_173231261
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 10:10 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Mijn laatste Torso/Limbs-schema zag er zo uit:

T1: Bench (heavy), Press (light), Back
L1: Squat (heavy), Deadlift (light), Arms
T2: Press (heavy), Bench (light), Back
L2: Deadlift (heavy), Squat (light), Arms

Ik train 3 x per week, dan wordt het dus de ene week 1x squatten en de week erop 2x. Enz.
Dat is een soort 5/3/1BBB maar dan over 1,5 week uitgespreid in plaats van in 1 week.
pi_173236936
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Die gast ziet er ook helemaal naar de kloten uit.
_O- _O-
Haha dat is hij soms ook echt geweest. Vooral na hij in de bak had gezeten.
Volgens mij is ie een keer in elkaar gemept.(kon de bron ff niet vinden)
Echter schijnt hij een vet hoog IQ te hebben. Elke Pre workout of supplement (4-AD, 1-AD..) en illegale shit is vaak zijn werkt.
Androstenedione (“andro”) is bijvoorbeeld zijn vinding.
Ook het hele Honkbal schandaal met Mark Maguire (BigMac) Heeft Patrick Arnold mee te maken.
Check zeker ook het BALCO schandaal hier

Meer bekend bij ons is DMAA (denk aan jack3d), dat was ook door hem op de markt gezet
Bron: https://www.schmidtlaw.co(...)orts-doping-chemist/

Kan je Craze pre workout nog herinneren (was supplement van het jaar 2010)
Uiteraard zijn werk.
Bron: http://patrickarnoldblog.com/more-craziness-over-craze/


Craze was een super preworkout maar je ging van nare spinnen, catten en monsters dromen, had daar echt over gedroomt, en bijna had die zelfde droom, ziek spul dus. (later bleek er gewoon designer Meth in tye zitten ;) )
bron:


[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2017 16:48:14 ]
pi_173242378
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 04:36 schreef ZetaOS het volgende:
Iemand al de nieuwste Pre Workouts geprobeerd?

Je hebt nu een nieuwe toevoeging anetrizine om de pomp te verhogen.

Veder is het cool om te zien dat Hi Tech pharmaceuticals ( zusterbedrijf van Hi-Tech Pharmaceuticals) Ultimate Orange opnieuw heeft uitgebracht. Hi-Tech is een beetje bizar duisterbedrijf (bron) die vaak de dienst van wonderboy Patrick Arnold gebruikt.

[ afbeelding ]
Over Patrick Arnold kan je trouwens een hele Thread vol praten. Google er maar eens op.

Nog even over Hi-Tech, dit bedrijf heeft vele boetes gehad in het verleden, maar door hun gepatenteerden Pil inside a Pil technologie maken ze zeer waarschijnlijk zeer veel geld buiten de supplementen lijn om.

Ultimate Orange was de eerste echte pre workout op basis van Ephedrine extract, Vitamine en Aminozuren zoals BCAA`s.
De jaren dat het verkocht werd +/-1981-eind jaren 90 veranderde de samenstelling steeds, en was geen potje exact het zelfde.
Er gaan geruchten dat in sommige batches roids zaten, want sommige reviews uit die tijd zijn van deze aarde zeg maar. Ook bleven sommige dagen wakken na een sip van de nep sinaasappelsap.

Sommige batches hadden dus al echte BCAA`s in de blend, iets wat vrij kostbaar was toen.
Veder zat er soms PABA en Ephedrine of een extract in.

Wat mij opvalt met de herintroducering is de claim van DMAA en Ephedrine, ik quote:
"Ultimate Orange combines the strength of both Ephedra and DMAA in one product."

Nou is DMAA en Ephedrine samen nooit een goed idee omdat de ene de aderen verweidend werk en Ephedrine juist vernauwd. Echter vermoed ik dat het niet niet om echte Ephedrine of extract gaat. En het zelfde voor DMAA, ga er maar vooruit dat het een marketings- taal trucje is en je niet het bekende DMAA of Ephedrine gevoel zal krijgen.

Ik vind het zelf te duur, maar als de prijs zakt wil ik het wel proberen.
History Ultimate Orange: https://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=123293771 en check hier: http://www.steroidology.c(...)suppliment-ever.html

Review nieuwe spul:



:P
Ik heb nog nooit zo'n pre-workout geprobeerd, wat doet het precies en is het wel zinvol?
pi_173249074
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 21:12 schreef ComedyShortsGamer het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit zo'n pre-workout geprobeerd, wat doet het precies en is het wel zinvol?
Zinvol sja, sommige zeggen er zeker baat bij te hebben, andere zeggen dat het pure commercie is, beide hebben gelijk.
Pre-workouts zijn zelfs beter verkocht het afgelopen jaar dan eiwit poeders als ik bodybuilding.com mag geloven.

Weet je bestel eens een potje, De prijzen zijn van 10 euro tot 80 euro. Kijk bij webshops in de sale afdeling, daar kan je koopjes jagen, voor rond de 15 euro heb je meestal wel een top product.
Ook kan je een vriend of kennis op de gym vragen een mixje te maken zodat je het kan proberen, voordeel lekker voordelig als je het niks vind.
Ik heb zelf (op eBay) 1MR besteld en van de week voor het fietsen genomen.
Normaal fiets ik rond de 40 km en dan heb ik er genoeg van, maar door de pre-workout had ik nog zin om door te fietsen en fietsen ik er 88.

Laat je me weten wat je er van vond?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 02:19:44 ]
pi_173258832
Topic lijkt dood? Vroeger deden we een nummer opvolging per 2 dagen....
Ik zal wat meer posten, hopelijk zal het topic wat opleven.


Even een update over mijzelf.

90 kilo
max bankdrukken +/- 130
Pullups 14 achter elkaar
Squat max, tijdje niet meer gedaan.
Body weight one legg squat: 7 stuks
OHP: +/-70 max
Deadlift geen max geprobeerd.
Cardio: +/- 300 km fietsen per week
BF: geen idee

Dingen om aan te werken: Armen, en wat droger worden, meer trainen dus.
Dingen die nu al goed zijn: Benen relatief sterk. Rug vrij sterk.


[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2017 17:52:38 ]
pi_173291713
Aan je postgedrag heeft dat spul dus ook je hersens aangetast :') :') Het enige waardoor de "oude" pre-workouts zoveel beter werkte was door de stof DMAA. Als je het echt wilt kun je dit nog (per kilo) online bestellen, en gewoon toevoegen aan een bestaande pre-workout. Die dromen waar je het over hebt lijken op "trensomnia", een van de side effects die kan ontstaan bij het gebruiken van trenbolone.
  maandag 21 augustus 2017 @ 08:29:33 #217
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173294313
Afgelopen weekend op het meest random fucking moment iets in m'n rug opgelopen wat wegtrekt naar m'n hamstring. :')
Keer mij om in bed en ineens voel ik dat m'n rug aan m'n hamstring trekt. Kan het met spierspanning van de dagen ervoor te maken hebben? Iemand ervaring mee?

Gelukkig geen pijn/verstijving/verslapping van opgelopen, alleen een rare tinteling als ik op een bepaalde manier draai :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 21 augustus 2017 @ 10:00:45 #218
69994 seto
-|||--------|||-
pi_173295532
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 23:10 schreef Snorrenbaard het volgende:
Aan je postgedrag heeft dat spul dus ook je hersens aangetast :') :') Het enige waardoor de "oude" pre-workouts zoveel beter werkte was door de stof DMAA. Als je het echt wilt kun je dit nog (per kilo) online bestellen, en gewoon toevoegen aan een bestaande pre-workout. Die dromen waar je het over hebt lijken op "trensomnia", een van de side effects die kan ontstaan bij het gebruiken van trenbolone.
ZetaOS is altijd al zo geweest.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_173324512
rip dallas mccarver
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_173324641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:56 schreef McNulty het volgende:
rip dallas mccarver
Goh idd wtf, na Rich ineens weer zoiets..
pi_173324716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:02 schreef Snorrenbaard het volgende:

[..]

Goh idd wtf, na Rich ineens weer zoiets..
Eerder dit jaar

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_173324832
quote:
Schijnbaar was het niet relateert aan steroids, maar was hij gestikt in z'n eten. Zal vast wel enige link tussen de vergrote luchtwegen (HGH), maar toch..
  dinsdag 22 augustus 2017 @ 17:14:09 #223
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173324858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 16:56 schreef McNulty het volgende:
rip dallas mccarver
Die mag niet eens begraven worden maar moeten ze afvoeren bij de milieustraat :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173326549
https://www.plus.nl/aanbiedingen/2530-14

Allemaal naar de PLUS deze week voor de gainz :P Ik heb die campina eens geprobeerd, 51.5g eiwit voor minder dan 300 kcal in 500 gram totaal is niet slecht.
pi_173332980
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Die mag niet eens begraven worden maar moeten ze afvoeren bij de milieustraat :')
:D
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173333200
quote:
Is wel vaag, ook i.c.m. wat er nu gecommuniceerd wordt over dat hij in eten gestikt zou zijn.
Aan de andere kant: voor zo'n wedstrijd ben je helemaal ripped gemaakt met laag VP, laag vochtgehalte en compleet leeggescheten door de laxeermiddelen etc: dat trekt ook wel een wissel.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 23 augustus 2017 @ 09:41:00 #227
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173337605
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 17:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Die mag niet eens begraven worden maar moeten ze afvoeren bij de milieustraat :')
_O- _O- _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173338259
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 augustus 2017 22:44 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Is wel vaag, ook i.c.m. wat er nu gecommuniceerd wordt over dat hij in eten gestikt zou zijn.
Aan de andere kant: voor zo'n wedstrijd ben je helemaal ripped gemaakt met laag VP, laag vochtgehalte en compleet leeggescheten door de laxeermiddelen etc: dat trekt ook wel een wissel.
Meeste problemen krijgt men bij vochttekort, teveel pispillen. Zelfs je slokdarm en je grote teen kappen er dan mee.
pi_173344723
quote:
10s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 10:18 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Meeste problemen krijgt men bij vochttekort, teveel pispillen. Zelfs je slokdarm en je grote teen kappen er dan mee.
Bostin Loyd zei Demadex waarschijnlijk de reden was waardoor hij op het podium in elkaar zakte en het hele "upper respiratory infection" verhaal een pr spin was.

Blijkbaar kan diuretica misbruik een acuter gevaar voor je gezondheid opleveren i.t.t anabolen misbruik waarvan de gevolgen pas na jaren/decennia merkbaar zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door McNulty op 23-08-2017 17:00:54 ]
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_173345951
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 16:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Bostin Loyd zei Demadex waarschijnlijk de reden was waardoor hij op het podium in elkaar zakte en het hele "upper respiratory infection" verhaal een pr spin was.

Blijkbaar kan diuretica misbruik een acuter gevaar voor je gezondheid opleveren i.t.t anabolen misbruik waarvan de gevolgen pas na jaren/decennia merkbaar zijn.
Dallas z'n coach blijkt een hele waslijst te hebben aan dode en zieke bodybuilders, veel waarvan de nieren volledig naar de kaolo zijn.

Chad Nichols (coach): Nasser, Coleman, Tom Prince, Don Long, Flex Wheeler en nog een paar.
pi_173346144
quote:
11s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:30 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dallas z'n coach blijkt een hele waslijst te hebben aan dode en zieke bodybuilders, veel waarvan de nieren volledig naar de kaolo zijn.

Chad Nichols (coach): Nasser, Coleman, Tom Prince, Don Long, Flex Wheeler en nog een paar.
Klopt idd

Shawn Ray waarschuwde hem al.


https://generationiron.co(...)allas-mccarver-beef/
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_173355494
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 17:41 schreef McNulty het volgende:

[..]

Klopt idd

Shawn Ray waarschuwde hem al.

[ afbeelding ]
https://generationiron.co(...)allas-mccarver-beef/
Las ik ook al op bb.nl, wel laf van generation iron om niet het forum te melden waar ze het vandaag gehaald hebben (bb.com?).
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173358240
Die 420 lijkt nog best makkelijk te gaan, wat een gewicht.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 11:21:37 #235
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173358316
Hoe zit dat trouwens in weightlifting. Heeft elke "federatie" een apart wereldrecord of staat deze nu wereldwijd als deadliftrecord in deze gewichtsklasse?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173361516
Even twee weken stoppen met EZ-skullcrushers/french presses. Toch wel wat spanning op de ellebogen wat ik bij veel andere triceps longhead oefeningen niet heb.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 14:12:17 #237
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173361739
quote:
10s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:02 schreef Faeroer het volgende:
Even twee weken stoppen met EZ-skullcrushers/french presses. Toch wel wat spanning op de ellebogen wat ik bij veel andere triceps longhead oefeningen niet heb.
Probeer het eens met bands, voor een heerlijk pijnlijke burn in je triceps. :P
  donderdag 24 augustus 2017 @ 16:12:53 #238
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_173364694
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Probeer het eens met bands, voor een heerlijk pijnlijke burn in je triceps. :P
Idd, oranje band en 3* 20 reps. Vol squeezen.
Deathlift or Die.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 20:45:45 #239
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_173370819
Vandaag lekkere beachboy arms workoutje.
5x10 strict pull-ups superset met 20 push-ups
5x10 bb curls
5x10 drag curls
5x10 hammer curls of concentration curls, zien waar ik zin in heb
5x10 skullcrushers
5x10 tricep dips
5x20 band tricep pushdowns
Deathlift or Die.
  donderdag 24 augustus 2017 @ 21:47:51 #240
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173372920
quote:
14s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:12 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Idd, oranje band en 3* 20 reps. Vol squeezen.
Ik doe zwart nu, 3 sets 16 full squeeze. And fuck it hurts. :P

Eerste set valt wel mee, tweede set zet je aan het denken en tegen het eind van de derde set heb ik bijna tranen in mn ogen. :D
pi_173377838
Heerlijk, triceps volpompen. Een van de redenen waarom ik zo graag train
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:50:28 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173380532
Rich Piana is overleden. Ze hebben 20 flesjes testosteron en wit poeder met een credit card en een rietje gevonden.

Als dat waar is is hij wel heel erg dom bezig geweest. Coke en roids gaan echt niet samen, je hart stopt er mee op een gegeven moment. :{
pi_173381294
quote:
7s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 14:12 schreef Snakey het volgende:

[..]

Probeer het eens met bands, voor een heerlijk pijnlijke burn in je triceps. :P
Thanks. Zal dat eens een keer proberen, ik doe normaal (buiten EZ skull/french presses) vaak cable extensions op een incline bench van onder. Daar nooit last van. Misschien te maken met de hoek van de bar ofzo.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:37:58 #244
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173381511
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:24 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Thanks. Zal dat eens een keer proberen, ik doe normaal (buiten EZ skull/french presses) vaak cable extensions op een incline bench van onder. Daar nooit last van. Misschien te maken met de hoek van de bar ofzo.
Met EZ / french is het belangrijk om de bar hard te knijpen. Daarmee bescherm je je ellenbogen.
pi_173381536
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Met EZ / french is het belangrijk om de bar hard te knijpen. Daarmee bescherm je je ellenbogen.
Zal eraan denken wanneer ik ze weer ga doen, want ik vind het echt geweldige oefeningen. Flink stuk vlees op m'n triceps gekregen sinds ik ze heb toegevoegd. Ik vergat vroeger altijd de longhead mee te trainen. _O-
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:54:04 #246
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173381820
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:39 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Zal eraan denken wanneer ik ze weer ga doen, want ik vind het echt geweldige oefeningen. Flink stuk vlees op m'n triceps gekregen sinds ik ze heb toegevoegd. Ik vergat vroeger altijd de longhead mee te trainen. _O-
Ik sluit mn bench training meestal af 3 setjes 5 x 100 close grip, dan voel je die longheads ook prima
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:38:46 #247
69994 seto
-|||--------|||-
pi_173389451
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:50 schreef Snakey het volgende:
Rich Piana is overleden. Ze hebben 20 flesjes testosteron en wit poeder met een credit card en een rietje gevonden.

Als dat waar is is hij wel heel erg dom bezig geweest. Coke en roids gaan echt niet samen, je hart stopt er mee op een gegeven moment. :{
Nooooooo :'(

Even 4 extra scoops
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_173389455
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 09:50 schreef Snakey het volgende:
Rich Piana is overleden. Ze hebben 20 flesjes testosteron en wit poeder met een credit card en een rietje gevonden.

Als dat waar is is hij wel heel erg dom bezig geweest. Coke en roids gaan echt niet samen, je hart stopt er mee op een gegeven moment. :{
WAAAAAAT :(
pi_173390687
rip rich piana
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_173393361
Geen gooooood fucking morning meer, rip.
  vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:51:23 #251
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_173393371
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 augustus 2017 10:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik sluit mn bench training meestal af 3 setjes 5 x 100 close grip, dan voel je die longheads ook prima
Ja of skullcrushers supersets met closegrip. Wow dat dere pump
Deathlift or Die.
pi_173412044
Cardio sessie: 2500 calorieën, hoe was jou cardio vandaag?
  zondag 27 augustus 2017 @ 09:01:45 #253
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173416304
Ik heb geen fitbit. Maar geloof dat hij nog steeds klopt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173417835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:25 schreef ZetaOS het volgende:
Cardio sessie: 2500 calorieën, hoe was jou cardio vandaag?
Widowmaker setjes back squat was mijn cardio _O-
  zondag 27 augustus 2017 @ 11:19:07 #255
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_173418152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 23:25 schreef ZetaOS het volgende:
Cardio sessie: 2500 calorieën, hoe was jou cardio vandaag?
Cut is voorbij dus geen cardio, hooguit 10 min. voor of na de training
pi_173422562
32km op de mountainbike liggen ploeteren, geen idee hoeveel kcal ik heb verbrand maar de rest van de dag gaat er niks verder gedaan worden aan kcal verbranding.
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 15:23:52 #257
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_173423625
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef Questular het volgende:
32km op de mountainbike liggen ploeteren, geen idee hoeveel kcal ik heb verbrand maar de rest van de dag gaat er niks verder gedaan worden aan kcal verbranding.
Ok.
Hou ons vooral op de hoogte.
F.K.A. SuperwormJim
pi_173423749
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 15:23 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ok.
Hou ons vooral op de hoogte.
Zal ik doen, jij ook bedankt voor alle bijdragen hier
pi_173428531
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef Questular het volgende:
32km op de mountainbike liggen ploeteren, geen idee hoeveel kcal ik heb verbrand maar de rest van de dag gaat er niks verder gedaan worden aan kcal verbranding.
Haha ik heb de cardio ook op de mountainbike gedaan, even met een vriend een rondje cardio.
Paar uur later dus 76,4 km gefietst. Dat is voor een racefiets niet veel maar met een mountainbike dus wel. vandaar 2500+ kcal.
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:15:20 #260
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173441965
Afgelopen zaterdag jokersets gedaan in m'n 1+ week.
Kon het niet laten om 2 extra jokers te doen omdat de 110% TM nog bijzonder licht was.

Tot de 160kg gegaan en die voelde zelfs nog behoorlijk licht en er zaten zeker nog 2 of 3 reps met de 160 in de tank. Wel besloten om na de 160kg (mijn berekende 1RM van deze cycle) te stoppen.

hoewel ik er al zonder twijfel in stond dat 5/3/1 een prima programma was voor mij is dit wel een hele mooie opsteker. In de wintermaanden als de rugbycompetitie even stil ligt maar eens weer wat zware jokers doen, op naar de 180 (of 200? kg) _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:31:50 #261
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173461795
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:15 schreef Rauw. het volgende:
Afgelopen zaterdag jokersets gedaan in m'n 1+ week.
Kon het niet laten om 2 extra jokers te doen omdat de 110% TM nog bijzonder licht was.

Tot de 160kg gegaan en die voelde zelfs nog behoorlijk licht en er zaten zeker nog 2 of 3 reps met de 160 in de tank. Wel besloten om na de 160kg (mijn berekende 1RM van deze cycle) te stoppen.

hoewel ik er al zonder twijfel in stond dat 5/3/1 een prima programma was voor mij is dit wel een hele mooie opsteker. In de wintermaanden als de rugbycompetitie even stil ligt maar eens weer wat zware jokers doen, op naar de 180 (of 200? kg) _O_
Well done. :)

(Deads neem ik aan?)
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:20:39 #262
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173463831
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Well done. :)

(Deads neem ik aan?)
Ah yep.

Squats had ik vorige week de energie niet meer voor de jokers helaas.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:17:15 #263
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173465029
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 16:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ah yep.

Squats had ik vorige week de energie niet meer voor de jokers helaas.
Ik heb even nergens meer energie voor. Paar weken geleden aan de bloeddruk medicatie gegaan omdat het out of control was, enorme werk stress gehad waardoor ik totaal geen honger heb en dus te weinig eet, en ik denk dat mn slaapapnue de verkeerde kant opgaat. :D

Even een stap terug doen maar en eerst voor mn gezondheid zorgen. Zo gaat het niet goed in ieder geval.
pi_173465450
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb even nergens meer energie voor. Paar weken geleden aan de bloeddruk medicatie gegaan omdat het out of control was, enorme werk stress gehad waardoor ik totaal geen honger heb en dus te weinig eet, en ik denk dat mn slaapapnue de verkeerde kant opgaat. :D

Even een stap terug doen maar en eerst voor mn gezondheid zorgen. Zo gaat het niet goed in ieder geval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier geen last meer. Bolle waterkop en neus verstopt bij te hoog gewicht weg. Misschien een cut om in ieder geval een te hoog gewicht/druk op het ademen te doen verminderen (mits je gezondheid het toelaat)?

[ Bericht 6% gewijzigd door Faeroer op 29-08-2017 17:56:49 ]
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:16:01 #265
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173467042
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:37 schreef Faeroer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier geen last meer. Bolle waterkop en neus verstopt bij te hoog gewicht weg. Misschien een cut om in ieder geval een te hoog gewicht/druk op het ademen te doen verminderen (mits je gezondheid het toelaat)?
Thanks, ga ik proberen. Geen cut nu, ik ben krap aan 100 kilo wat mn normale gewicht is. Op 110 en verder krijg ik wel wat meer problemen. Ik lag afgelopen week op mn rug te slapen, werd plotseling wakker en ik denk dat weer begon te ademen wat pijn deed in mn longen. Geen idee dus hoever ik weg was.
Tests hier worden niet geregistreerd zolang ik het in een prive kliniek doe. Dat ook maar doen in de komende weken.
pi_173467212
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb even nergens meer energie voor. Paar weken geleden aan de bloeddruk medicatie gegaan omdat het out of control was, enorme werk stress gehad waardoor ik totaal geen honger heb en dus te weinig eet, en ik denk dat mn slaapapnue de verkeerde kant opgaat. :D

Even een stap terug doen maar en eerst voor mn gezondheid zorgen. Zo gaat het niet goed in ieder geval.
Let goed op jezelf aub.
Vind het altijd fijn om je hier te lezen.
Make my day!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:39:31 #267
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173467430
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb even nergens meer energie voor. Paar weken geleden aan de bloeddruk medicatie gegaan omdat het out of control was, enorme werk stress gehad waardoor ik totaal geen honger heb en dus te weinig eet, en ik denk dat mn slaapapnue de verkeerde kant opgaat. :D

Even een stap terug doen maar en eerst voor mn gezondheid zorgen. Zo gaat het niet goed in ieder geval.
Klinkt niet al te best. Take care.
Ik mag morgen voor het eerst in 10 jaar naar de dokter voor een paar klachten die ik heb. Ene kant ben ik bang dat het voor mij ook stressgerelateerd is...
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173467507
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:39 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Klinkt niet al te best. Take care.
Ik mag morgen voor het eerst in 10 jaar naar de dokter voor een paar klachten die ik heb. Ene kant ben ik bang dat het voor mij ook stressgerelateerd is...
Als het stress gerelateerd is, weet je ook dat je er wat aan kunt doen (ook al wil je mss niet).
Ook jij succes en let goed op jezelf.

Ik lees graag mee in dit topic met jullie. :D
Make my day!
pi_173467567
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:17 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb even nergens meer energie voor. Paar weken geleden aan de bloeddruk medicatie gegaan omdat het out of control was, enorme werk stress gehad waardoor ik totaal geen honger heb en dus te weinig eet, en ik denk dat mn slaapapnue de verkeerde kant opgaat. :D

Even een stap terug doen maar en eerst voor mn gezondheid zorgen. Zo gaat het niet goed in ieder geval.
Dan even gas terug, gezondheid is het allerbelangrijkst. Trainen kan in mijn geval goed tegen de stress werken, meestal daarna ook weer meer eetlust. Als je moeite hebt met vreten door stress kan het ook helpen om zelf een shake te maken met de blender, dan kan je stiekem ook veel kcals binnen krijgen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Gezondheid gaat voor, maar ik doel ook meer op 'normale stress'

Je spreekt over die werkstress in verleden tijd, dus ik hoop dat het nu opgelost is.

Bodybuilding/krachttraining is mijn ogen ook een duurloop trouwens, geen sprint. We hebben allemaal fases dat het minder gaat, kunst is toch om het zsm. weer op te pakken en weer te gaan beuken.
pi_173467599
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:37 schreef Faeroer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier geen last meer. Bolle waterkop en neus verstopt bij te hoog gewicht weg. Misschien een cut om in ieder geval een te hoog gewicht/druk op het ademen te doen verminderen (mits je gezondheid het toelaat)?
Helpt dit tegen een bolle kop? Dan wil ik dat spul ook wel, weer een beetje aan het bulken en meteen lijkt het alsof ik voor ieder grammetje spier 10 gram vet erbij krijg (waarvan vijf gram op mijn wangen). Lijkt godverdomme wel of ik de bof heb.
pi_173468751
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:49 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Helpt dit tegen een bolle kop? Dan wil ik dat spul ook wel, weer een beetje aan het bulken en meteen lijkt het alsof ik voor ieder grammetje spier 10 gram vet erbij krijg (waarvan vijf gram op mijn wangen). Lijkt godverdomme wel of ik de bof heb.
Die eerste is puur voor een hevig verstopte neus, wat ik vrij snel heb als ik vrij snel meer in gewicht aankom. Had eerst Otrivin ofzo, maar die schijnt verslavend te werken en is uiteindelijk niet zo goed voor je als je het lang gebruikt. Half stikken in je slaap is niet fijn, bloeddruk en cortisol krijgen een behoorlijke opdonder als je steeds wakker schrikt. Laat staan de gevolgen voor je herstel als sporter en natuurlijk concentratie op je werk/studie, etc.

Die laatste (groene thee, sauna, carb-play) lijken mij logisch vanwege het verlies aan water. Had vrij veel watergewicht de laatste paar weken, bijna alles kwijt gelukkig. Ging echt 100% samen met slaapapneu wat steeds erger werd, en ik wilde nog niet zo'n darth vader masker op dus dan maar zo. _O-

In de toekomst ga ik wat beter op m'n zoutinname letten. ;)
pi_173470051
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 20:51 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Die eerste is puur voor een hevig verstopte neus, wat ik vrij snel heb als ik vrij snel meer in gewicht aankom. Had eerst Otrivin ofzo, maar die schijnt verslavend te werken en is uiteindelijk niet zo goed voor je als je het lang gebruikt. Half stikken in je slaap is niet fijn, bloeddruk en cortisol krijgen een behoorlijke opdonder als je steeds wakker schrikt. Laat staan de gevolgen voor je herstel als sporter en natuurlijk concentratie op je werk/studie, etc.

Die laatste (groene thee, sauna, carb-play) lijken mij logisch vanwege het verlies aan water. Had vrij veel watergewicht de laatste paar weken, bijna alles kwijt gelukkig. Ging echt 100% samen met slaapapneu wat steeds erger werd, en ik wilde nog niet zo'n darth vader masker op dus dan maar zo. _O-

In de toekomst ga ik wat beter op m'n zoutinname letten. ;)
Ah zo.

Zal er ook eens op gaan letten dan, water drinken moet ik sowieso meer doen, is ook anabool he dus dat is altijd goed. Ik eet zes boterhammen per dag ongeveer, gewoon speltbrood van de supermarkt. Kan dat ook invloed hebben? Minderen in zout valt voor mij misschien nog wel wat te halen.

Ongeveer 50% van mijn voeding bestaat uit koolhydraten, valt daar nog wat te halen denk je? Wil uiteraard wel gewoon spiermassa op kunnen bouwen. Vet interesseert me niet, zo'n bolle bofkop wel.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:00:14 #273
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173470804
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:26 schreef agter het volgende:

[..]

Let goed op jezelf aub.
Vind het altijd fijn om je hier te lezen.
Will do. En thanks. :)
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:16:14 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173471227
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:43 schreef agter het volgende:

[..]

Als het stress gerelateerd is, weet je ook dat je er wat aan kunt doen (ook al wil je mss niet).
Ook jij succes en let goed op jezelf.

Ik lees graag mee in dit topic met jullie. :D
Ik doe er alles aan wat ik kan uiteraard.

Naar een ander land verhuizen met alles wat dat persoonlijk met zich meebrengt. Ik (we) hebben meerdere bedrijven die over moeten worden gebracht, allemaal internationale bedrijven waarbij de wetgeving in veel gevallen verschillend is van NL

Hoop juridisch gedoe dus naast een al druk genoeg leven. Wat allemaal okee is, maar alles komt ineens op hetzelfde moment. :P

Dus alles, inclusief mn gezondheid, zal allemasl met elkaar te maken hebben. Maar soms is stress onvermijdbaar. :) En ik moet eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen 10 jaar ofzo erg makkelijk heb gehad. Dus het is een goede schop in de achterste om ineens voor allerlei uitdagingen te staan.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:52:05 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173471981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:48 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dan even gas terug, gezondheid is het allerbelangrijkst. Trainen kan in mijn geval goed tegen de stress werken, meestal daarna ook weer meer eetlust. Als je moeite hebt met vreten door stress kan het ook helpen om zelf een shake te maken met de blender, dan kan je stiekem ook veel kcals binnen krijgen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen. Gezondheid gaat voor, maar ik doel ook meer op 'normale stress'

Je spreekt over die werkstress in verleden tijd, dus ik hoop dat het nu opgelost is.

Bodybuilding/krachttraining is mijn ogen ook een duurloop trouwens, geen sprint. We hebben allemaal fases dat het minder gaat, kunst is toch om het zsm. weer op te pakken en weer te gaan beuken.
True, trainen helpt dan ook het best. Maar ik loop nu even tegen een muur aan. Trainen terwijl je de motivatie of zelfs kracht niet meer hebt is dan ook nog eens frustrerend. :P

Ik stop niet met tsainen omdat im weet wat het voor me doet, ook al is dat meer een mentale beslissing dan mn normale drive voor trainen.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:01:45 #276
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173472184
Als je facebook hebt, zoek Bud Jeffries eens op. Bizarre strongmen met bijna bizarre training methodes.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 05:43:43 #277
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173474186
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:01 schreef Snakey het volgende:
Als je facebook hebt, zoek Bud Jeffries eens op. Bizarre strongmen met bijna bizarre training methodes.
Haha ik volg hem een tijdje al op instagram.
Wat een freak is dat _O-
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173475086
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ah zo.

Zal er ook eens op gaan letten dan, water drinken moet ik sowieso meer doen, is ook anabool he dus dat is altijd goed. Ik eet zes boterhammen per dag ongeveer, gewoon speltbrood van de supermarkt. Kan dat ook invloed hebben? Minderen in zout valt voor mij misschien nog wel wat te halen.

Ongeveer 50% van mijn voeding bestaat uit koolhydraten, valt daar nog wat te halen denk je? Wil uiteraard wel gewoon spiermassa op kunnen bouwen. Vet interesseert me niet, zo'n bolle bofkop wel.
Ik at ook een dergelijk aantal boterhammen, is gewoon gemakkelijk in de auto of tussendoor en er zit ook wel wat zout in ja. Mijn bolkop kreeg pak echt een goede size toen ik eigenlijk niet meer wist waar ik m'n kcals nog vandaan moest halen en begon met allerlei rare zooi te eten om kcal gaten op te vullen. Macro's waren allemaal al in orde, dus dat maakte weinig meer uit behalve dan het vele zout wat er in zat. Denk niet dat je van 6 boterhammen wakker hoeft te liggen, tenzij je op een podium wilt gaan staan ofzo. Fast-food en fabriekszooi wel. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Faeroer op 30-08-2017 09:41:39 ]
pi_173475367
Hoewel het voor iedereen anders is natuurlijk, maar ik eet gemiddeld zo'n 12 boterhammen per dag en ik heb alles behalve een bolle kop. ;)
pi_173475589
Ik eet eigenlijk nauwelijks nog brood, door de weeks overnight oats, kip met rijst of sla,fruit en nootjes overdag. Zorgt er voor dat ik in ieder geval een stuk minder honger heb, want je kan aardig wat kip met sla eten ipv een dubbele boterham met pindkaas.
pi_173477031
Er is niks mis met brood, mits je goed brood koopt.
Suprmarktbrood is bagger², van de meeste bakkers ook.
Maar van een goede bakker is een must.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173477116
Morgen even naar de huisarts. Lange tijd geen enkele push oefening (behalve pushups) kunnen doen vanwege zenuwpijn in m'n linker handpalm/pols. In het begin lukte benchen nog wel, maar zodra ik hoger dan 70KG ging voelde het alsof m'n zenuw werd afgekneld, wat zorgde voor flinke pijn na de training.

Dat werd steeds minder en tot op heden doe ik enkel nog push ups en heel af en toe wat dips. Zeer klote, hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
pi_173477150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Morgen even naar de huisarts. Lange tijd geen enkele push oefening (behalve pushups) kunnen doen vanwege zenuwpijn in m'n linker handpalm/pols. In het begin lukte benchen nog wel, maar zodra ik hoger dan 70KG ging voelde het alsof m'n zenuw werd afgekneld, wat zorgde voor flinke pijn na de training.

Dat werd steeds minder en tot op heden doe ik enkel nog push ups en heel af en toe wat dips. Zeer klote, hoop dat er iets aan gedaan kan worden.
Sterkte, BB!
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:48:59 #284
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_173481564
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef Questular het volgende:
32km op de mountainbike liggen ploeteren, geen idee hoeveel kcal ik heb verbrand maar de rest van de dag gaat er niks verder gedaan worden aan kcal verbranding.
Strava gebruiken en het gewicht van je fiets in je profiel invullen. Dan krijg je een aardige inschatting.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_173483682
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:48 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik at ook een dergelijk aantal boterhammen, is gewoon gemakkelijk in de auto of tussendoor en er zit ook wel wat zout in ja. Mijn bolkop kreeg pak echt een goede size toen ik eigenlijk niet meer wist waar ik m'n kcals nog vandaan moest halen en begon met allerlei rare zooi te eten om kcal gaten op te vullen. Macro's waren allemaal al in orde, dus dat maakte weinig meer uit behalve dan het vele zout wat er in zat. Denk niet dat je van 6 boterhammen wakker hoeft te liggen, tenzij je op een podium wilt gaan staan ofzo. Fast-food en fabriekszooi wel. _O-
Dit is wel herkenbaar ja. Als ik kcals tekort kwam ging ook soms nog ff wat Doritos of paar blokjes chocola eten. Tegenwooridg wel wat minder, maar mijn bolle kop is ook deels genetisch bepaald. Zelfs als ik ramdroog ben heb ik nog een wat rond gezicht.
pi_173483791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:25 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Dit is wel herkenbaar ja. Als ik kcals tekort kwam ging ook soms nog ff wat Doritos of paar blokjes chocola eten. Tegenwooridg wel wat minder, maar mijn bolle kop is ook deels genetisch bepaald. Zelfs als ik ramdroog ben heb ik nog een wat rond gezicht.
Kom je ook uit Finland? ^O^
  donderdag 31 augustus 2017 @ 10:48:43 #287
69994 seto
-|||--------|||-
pi_173499087
Nieuwe gym heeft een reverse hyperextension machine, wat een heerlijke oefening _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door seto op 31-08-2017 10:58:35 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_173501305
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef seto het volgende:
Nieuwe gym heeft een reverse hyperextension machine, wat een heerlijke oefening _O_
Buiten erectors trainen kan je er ook heerijke rows mee doen. :D
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:58:04 #289
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173612275
Na een kut week vorige week waarin ik enkel mn main lifts heb gedaan stond ik maandag superfris op om half 7 en deed de volgende training, die ik nu nog voel. :D

Ik heb de close grips 3 sets 10 gedaan ipv 3 x 3. 3 reps is echte weinig vind ik. En de dumbbell flat bench (work sets) op 8 x 35 en 2 sets 8 x 45 gedaan. Fuck it hurts....

Bench press 60kg 2 sets 5, 70kg 2 sets 3, 80kg 3, 90kg 2, 100kg 2, 110kg 2, 120kg 3,

105kg 3 sets 3s paused on chest

Close grip against bands 3 sets 3 80kg

Flat dbell 3 sets 8s work heavy

Band pushdowns 3 sets 20s work hard (zwart gebruikt)

Tate press 3 sets 10s lets start doing these heavier (17,5 db's gebruikt, net aan 3e set gehaald)

Rope face pulls 3 sets 15s these are moderate weight (3 x 15 x 60)
  donderdag 7 september 2017 @ 21:19:20 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173653591
quote:
14s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef seto het volgende:
reverse hyperextension machine
Die zijn idd _O_. Zalige laatste oefening voor de hamstrings.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:35:19 #292
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173654485
quote:
Ik ga nu als een verschrikkelijke fanboy klinken;

Als je meer volume wilt met 5/3/1 zijn daar tal van templates voor.
(waarvan Wendler in later schrijven ook aanraadt om deze zéker te gebruiken)
Alleen de 5/3/1-lifts vergelijken met een heel ander programma(waarbij je je supplementele lifts wel meetelt) is goed om je eigen spullen te verkopen. Als je 5x5 FSL erbij trekt of BBB dan zien de cijfers er al heel anders uit.

Aan het einde van het verhaal is resultaat natuurlijk het geen wat je argumenten geldig maakt of niet. En ik denk dat Wendler het daarin prima doet.

Ik vind Thrall best een baas, maar dit had hij van mij wel weg mogen laten. Iedereen moet iets kiezen wat werkt en waar hij/zij vertrouwen in heeft. En of dat nou 5x5 , 5/3/1 of een persoonlijk aangepast programma is vind ik totaal niet boeiend.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_173654677
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:35 schreef Rauw. het volgende:
Ik vind het maar een homo, net als Omar en al die anderen.
  vrijdag 8 september 2017 @ 10:46:54 #294
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173654716
Aan 't einde van de dag zijn het allemaal flikkers en ziektedragers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:22:36 #295
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173656993
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ga nu als een verschrikkelijke fanboy klinken;

Als je meer volume wilt met 5/3/1 zijn daar tal van templates voor.
(waarvan Wendler in later schrijven ook aanraadt om deze zéker te gebruiken)
Alleen de 5/3/1-lifts vergelijken met een heel ander programma(waarbij je je supplementele lifts wel meetelt) is goed om je eigen spullen te verkopen. Als je 5x5 FSL erbij trekt of BBB dan zien de cijfers er al heel anders uit.

Aan het einde van het verhaal is resultaat natuurlijk het geen wat je argumenten geldig maakt of niet. En ik denk dat Wendler het daarin prima doet.

Ik vind Thrall best een baas, maar dit had hij van mij wel weg mogen laten. Iedereen moet iets kiezen wat werkt en waar hij/zij vertrouwen in heeft. En of dat nou 5x5 , 5/3/1 of een persoonlijk aangepast programma is vind ik totaal niet boeiend.
Helemaal mee eens. Een goed programma waar je in gelloft is iets wat je nodig hebt. Uit ervaring kan ik zeggen dat als je dat niet hebt je op een gegeven moment aan gaat lopen klooien met wat je leuk vind die dag, niet met wat nodig is om je doelen te bereiken.
pi_173667743
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 10:35 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ga nu als een verschrikkelijke fanboy klinken;

Als je meer volume wilt met 5/3/1 zijn daar tal van templates voor.
(waarvan Wendler in later schrijven ook aanraadt om deze zéker te gebruiken)
Alleen de 5/3/1-lifts vergelijken met een heel ander programma(waarbij je je supplementele lifts wel meetelt) is goed om je eigen spullen te verkopen. Als je 5x5 FSL erbij trekt of BBB dan zien de cijfers er al heel anders uit.

Aan het einde van het verhaal is resultaat natuurlijk het geen wat je argumenten geldig maakt of niet. En ik denk dat Wendler het daarin prima doet.

Ik vind Thrall best een baas, maar dit had hij van mij wel weg mogen laten. Iedereen moet iets kiezen wat werkt en waar hij/zij vertrouwen in heeft. En of dat nou 5x5 , 5/3/1 of een persoonlijk aangepast programma is vind ik totaal niet boeiend.
True, met BBB kom ik qua reps per week ook al in de buurt van wat hij noemt uit.

Maar zo zie je maar welk een verschil je mindset maakt, hij boekt ineens heel veel progressie puur omdat hij er vertrouwen in heeft.
pi_173671267
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een nieuw programma ga volgen. Doe nu al een tijd push/pull dus als iemand goed leesvoer heeft over verschillende programma's dan zie ik graag wat links tegemoet :) Ik sta voor alles open.
  zaterdag 9 september 2017 @ 16:05:29 #298
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_173676815
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 09:12 schreef Questular het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een nieuw programma ga volgen. Doe nu al een tijd push/pull dus als iemand goed leesvoer heeft over verschillende programma's dan zie ik graag wat links tegemoet :) Ik sta voor alles open.
BB of PL?
pi_173676873
Zijn er supplementen die je honger (significant) doen verhogen?
pi_173677689
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:08 schreef Faeroer het volgende:
Zijn er supplementen die je honger (significant) doen verhogen?
Ga maar eens zwemmen, iedereen krijgt altijd gigantische honger na het zwemmen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')