abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juli 2017 @ 12:41:47 #51
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_172687375
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Mwah klik maar eens door op alle recipientadressen en je zal zien dat vrijwel het hele saldo steeds weer wordt doorgesluisd naar andere verse bitcoinadressen, waarbij er bij elke transactie kleine plukjes naar andere wallets worden "afgeroomd".

De vraag is natuurlijk wel of dit echt de BTC-e cold wallet is. Je zou verwachten dat die veel vaker transacties heeft dan die paar per jaar die voor dit adres op de blockchain staan.
Er zijn wekelijks van dat soort transacties.

Zie ook deze link voor alle grote transacties van vandaag.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_172687383
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:40 schreef yozd het volgende:

[..]

Zat net wat video's van hem te bekijken en in eentje van twee dagen geleden heeft die het over een entry point voor Stratis om vervolgens een dag later in de comments dit te plaatsen:

[..]

False entry.. ja, zo kan ik het ook.
Ik weet het nog zo net niet met die TA. Blijf het altijd maar een aparte tak van sport vinden.
TA werkt. Totdat t niet werkt.
pi_172687412
Ik vind het op zich wel een nuttig filmpje, ook al wordt TA in twijfel getrokken.

Gezien de reacties op fok, maar ook andere fora, proef je wel dat men op het moment niet goed weet wat ze met hun coins aan moeten. Verkopen? Bijkopen? Er zit dus nog steeds wel veel onzekerheid in de markt wat een downtrend kan veroorzaken.
pi_172687462
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:50 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

453,71 nu.
eind van het jaar miljoenen
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172687472
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:42 schreef niggeplease het volgende:

[..]

TA werkt. Totdat t niet werkt.
TA moet je meer zien als een systeem, niet zo zeer voorspellend. De eerste wereldburger die er aantoonbaar voor langere tijd geld aan verdient moet nog geboren worden.
pi_172687502
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:47 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

TA moet je meer zien als een systeem, niet zo zeer voorspellend. De eerste wereldburger die er aantoonbaar voor langere tijd geld aan verdient moet nog geboren worden.
Hoe verdienen traders hun geld dan? zijn genoeg mensen die er van leven.
pi_172687561
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:49 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Hoe verdienen traders hun geld dan? zijn genoeg mensen die er van leven.
geluk
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_172687567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:49 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Hoe verdienen traders hun geld dan? zijn genoeg mensen die er van leven.
Reële waarde voornamelijk, er is geen enkel TA systeem dat blijft werken, wellicht is het voor de meesten hier nieuw maar in de wereld van aandelen wordt het al decennia gebruikt. Als mensen er van kunnen leven zou iedereen dat kunnen maar dat is helaas niet zo. En lang niet alle traders verdienen geld. Picasso is ook nooit rijk geworden van z'n schilderijen.
pi_172687639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:49 schreef niggeplease het volgende:

[..]

Hoe verdienen traders hun geld dan? zijn genoeg mensen die er van leven.
Als je maar genoeg mensen laat dobbelen zijn er altijd wel een paar die heel vaak een 6 gooien.
pi_172687668
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:52 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Reële waarde voornamelijk, er is geen enkel TA systeem dat blijft werken, wellicht is het voor de meesten hier nieuw maar in de wereld van aandelen wordt het al decennia gebruikt. Als mensen er van kunnen leven zou iedereen dat kunnen maar dat is helaas niet zo. En lang niet alle traders verdienen geld. Picasso is ook nooit rijk geworden van z'n schilderijen.
het werkt ook niet 100%. tis meer dat je meer kan hebt om geld te verdienen als je aan alle regels houdt. alleen doet niemand dat want mensen worden emotioneel. en idd de meeste mensen verliezen geld ermee. en wat picasso er mee te maken heeft snap ik niet maar goed.
pi_172687688
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:55 schreef ratatat het volgende:

[..]

Als je maar genoeg mensen laat dobbelen zijn er altijd wel een paar die heel vaak een 6 gooien.
er van leven is op lange termijn geld constant geld er mee verdienen. bij dobbelen heeft juist iedereen op de lange termijn even veel kans op 6.
pi_172687698
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:56 schreef niggeplease het volgende:

[..]

het werkt ook niet 100%. tis meer dat je meer kan hebt om geld te verdienen als je aan alle regels houdt. alleen doet niemand dat want mensen worden emotioneel. en idd de meeste mensen verliezen geld ermee. en wat picasso er mee te maken heeft snap ik niet maar goed.
Picasso kon goed schilderen, maar inderdaad als je emoties uitsluit heb je zeker meer kans. TA verteld je wanneer je een stap moet maken ook al is het tegen emoties in en geeft zo dus meer kans al is het zonder garanties.
pi_172687720
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:57 schreef niggeplease het volgende:

[..]

er van leven is op lange termijn geld constant geld er mee verdienen. bij dobbelen heeft juist iedereen op de lange termijn even veel kans op 6.
Toch kunnen die luitjes die heel vaak een 6 gooien er ook van leven.
pi_172687735
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:59 schreef ratatat het volgende:

[..]

Toch kunnen die luitjes die heel vaak een 6 gooien er ook van leven.
Dat is onzin, ken je niemand die gok verslaafd is? Eigenschap 1 is enkel praten over de winsten.. Natuurlijk zijn er altijd mensen die meerdere keren geluk hebben maar dat heeft niks met techniek te maken.
pi_172687760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:00 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dat is onzin, ken je niemand die gok verslaafd is? Eigenschap 1 is enkel praten over je winsten.. Natuurlijk zijn er altijd mensen die meerdere keren geluk hebben maar dat heeft niks met techniek te maken.
Dat is precies wat ik bedoel :+
pi_172688436
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:40 schreef yozd het volgende:

[..]

Zat net wat video's van hem te bekijken en in eentje van twee dagen geleden heeft die het over een entry point voor Stratis om vervolgens een dag later in de comments dit te plaatsen:

[..]

False entry.. ja, zo kan ik het ook.
Ik weet het nog zo net niet met die TA. Blijf het altijd maar een aparte tak van sport vinden.
Ik heb de bewuste Stratis video ook even bekeken en hij/zij (lijkt mij een Russische kogelstootster te zijn) maakt de fout door met TA de koers beweging te willen voorspellen.
Vooropgesteld dat je prima zo kunt traden, zolang je je stop loss strategie maar aanhoudt....je hebt kleine fouten en grote winners....Onder de streep kom je dan op winst (normaliter).

In mijn beleving moet je TA ook anders toepassen, namelijk niet om te voorspellen maar als hulpmiddel om te kijken waar je zou kunnen traden. Ik heb zelf ook gisteren naar Stratis zitten kijken en die trade niet genomen/geadviseerd omdat er geen bounce op de trendlijn kwam.
In plaats daarvan gisteren Stellar hier gepost (vorig topic), die was wel op de trendlijn gebounced en is inmiddels ook verder gestegen met zeker ook hulp van een 300btc buywall ^O^

TA is en blijft een hot item op openbare fora. Gisteravond werd er ook weer over gediscussieerd op Tweakers. In eerste instantie heb ik er niet op gereageerd, maar zojuist toch even wat opgeschreven wat ook prima in dit topic had gepast.
Mijn ideëen over TA en wat ik vind van de reacties er op: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1779613/157
pi_172688651
Wat is TA als ik vragen mag? :@
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172688686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:55 schreef dimmak het volgende:
Wat is TA als ik vragen mag? :@
Technische Analyse
Ook wel mikado, geodriekhoekjeswerk genoemd op dit forum
pi_172688693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:57 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Technische Analyse
Ook wel mikado, geodriekhoekjeswerk genoemd op dit forum
Ah ok.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_172688829
Zojuist 1000 euro in Waves gestopt :) #WannebeMagnet
pi_172689091
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:39 schreef niggeplease het volgende:

[..]

gaat om de informatie. vitalik buterin was ook een 'kleuter' toen ie ethereum bedacht.
Wat is dit nou weer voor vergelijking :') Alsof elke Rus een mathematisch genie is :') :')

Ik ben geen expert, maar als voorbeeld: die verwachting hoe lang de aankomende bearmarket zou gaan duren) is echt uit de lucht gegrepen. puntje hier, puntje daar, en hoppa.
pi_172689729
Gisteravond was er nogal wat onduidelijkheid over het rapport van de SEC en de gevolgen daarvan.... Hier een verhaal dat e.e.a. uitlegt en ook hoe het juist positief kan zijn voor de ICO's.

https://medium.com/@olegg(...)osystem-2deb58e3ad15

Meer regulering kan postief werken voor de markt. Minder wild/west toestanden en meer kans op mainstream gaan daardoor. Ik kan mij daar wel in vinden....
pi_172690287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:06 schreef carebaer het volgende:
Zojuist 1000 euro in Waves gestopt :) #WannebeMagnet
waarom had je niet nog even gewacht ? denk dat ze nog wel gaan zakken
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:39:06 #74
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172690577
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:22 schreef Thezappa het volgende:

[..]

waarom had je niet nog even gewacht ? denk dat ze nog wel gaan zakken
Hij denkt dat kennelijk niet of vindt dit een mooi moment.

Als ik 1 ding wel geleerd heb, is het vooral van jezelf uitgaan met crypto's en niet doen wat anderen vinden.
  † In Memoriam † woensdag 26 juli 2017 @ 15:51:57 #75
230491 Zith
pls tip
pi_172690829
quote:
THESSALONIKI, Greece (AP) -- Greek authorities say they have arrested a Russian man wanted in the United States on suspicion of masterminding a money laundering operation involving at least $4 billion through bitcoin transactions.

Police said Wednesday they arrested the 38-year-old, who has not been officially named, the previous morning in northern Greece in cooperation with US authorities, and seized electronic equipment from his hotel room.

The man has been accused of laundering an estimated $4 billion since 2011 by using the online bitcoin currency. Greek police said he had been directing a criminal organization that owns, operates and manages "one of the largest cybercrime websites in the world."
http://hosted.ap.org/dyna(...)=2017-07-26-06-37-54

Is dat BTC-e? 😕 die bestaat ook sinds 2011 en had een kantoor in Cyprus.


BTC-e is anything but transparent: it uses third-party banking services to keep its name out of official records. At least one of the banks involved in the process is located in the Czech Republic; the BTC-e site references Bulgaria in its SEO descriptions; the founders, Russian programmers Aleksey and Alexander, honed their skills at the Skolkovo tech park; and the BTC-e managing company is based in Cyprus.

https://www.coindesk.com/btc-e-recent-issues-caused-surge-users/ (Dec 11, 2013)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')