abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172680552
registreer om deze reclame te verbergen
Het lijkt me leuk om allemaal een paar mooiste of leukste foto's van je zomervakantie te posten. Zeg een foto of 2 of 5 max.
En vertel ook even waar je bent. :D
(Mag ook je zolderkamer zijn :+ )

A picture speaks more then a thousand words...

[ Bericht 6% gewijzigd door agter op 26-07-2017 00:35:56 ]
Make my day!
pi_172681257
ben nu nog op vakantie maar volgende week als ik terug ben en de foto's zelf fatsoenlijk heb kunnen bekijken ga ik hier posten
pi_172681312
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:32 schreef racerdkb het volgende:
ben nu nog op vakantie maar volgende week als ik terug ben en de foto's zelf fatsoenlijk heb kunnen bekijken ga ik hier posten
Oh, leuk!
Ben altijd nieuwsgierig. :)

Zelfde hier. Zodra ik thuis ben post ik de foto's. ^O^ (Of als het eerder kan).
Make my day!
pi_172681400
Leuk topic. Over 2 weekjes ben ik weer thuis en heb genoeg foto's van 5 weken reizen, dus komt goed.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
pi_172681499
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 00:38 schreef agter het volgende:

[..]

Oh, leuk!
Ben altijd nieuwsgierig. :)
Aan de andere kant, foto's zijn toch met mobiele telefoon genomen waar ik nu op FOK! dus kan ze net zo goed posten.

Schotland

asDcZdv.jpg
JicnqaS.jpg
Il69Cvz.jpg
BWJtwdb.jpg

Foto 1 cruden bay dichtbij Aberdeen.
Foto 2 vandaag bovenop het plateau van een berg ergens in de omgeving ten zuiden van Ullapool.
Foto 3 zonsondergang spoorbrug Invershin eergisteren.
Foto 4 ergens tijdens het rijden in de huurauto ineens dichte mistbanken.
  woensdag 26 juli 2017 @ 06:51:13 #6
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172682227
Tvp. Kijken hoe lang dit topic loopt of dat het een reeks wordt. Leuk idee wel, maar wij gaan pas in september op huwelijksreis, dus nog even wachten :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172682272
Leuk topic! Ik ga in augustus weg, zal dan een paar foto's komen showen.

Racerdkb; ziet er mooi uit daar
I had a dream that you were mine
I’ve had that dream a thousand times
  woensdag 26 juli 2017 @ 08:08:53 #8
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172682567
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2017 01:08 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Aan de andere kant, foto's zijn toch met mobiele telefoon genomen waar ik nu op FOK! dus kan ze net zo goed posten.

Schotland

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Foto 1 cruden bay dichtbij Aberdeen.
Foto 2 vandaag bovenop het plateau van een berg ergens in de omgeving ten zuiden van Ullapool.
Foto 3 zonsondergang spoorbrug Invershin eergisteren.
Foto 4 ergens tijdens het rijden in de huurauto ineens dichte mistbanken.
Gave foto's _O_
I hope your day is as nice as your butt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172684588
Geen zomervakantie, maar een lentevakantie. Ik heb 2 maanden een trein/rugzak/camping/reisgenote-reis door Europa gemaakt. Hier wat fotootjes:
Carcassonne (FR):
MRi4579.jpg
Sintra (PT):
TtuocuC.jpg
Ronda (ES):
TkBTIDH.jpg
Meiringen (CH):
5oXho5p.jpg
VenetiŽ (IT):
FfrocZH.jpg
Rome (IT):
pAbuszr.jpg
Kalambaka (GR):
pPHhcn1.jpg
Devil's Bridge, Rodope Mountains (BG):
om9XmB4.jpg
Onderweg naar en in de buurt van Oswiecim (PL):
6y4Z4l9.jpg
Karlstejn (CZ):
IF2tGBF.jpg

[ Bericht 7% gewijzigd door spijkerbroek op 26-07-2017 10:27:01 ]
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 11:48:04 #10
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172686256
Gave foto's racerdkb! O+

En gave reis en dito foto's spijkerbroek ^O^ je bent echt heel Europa door geweest zo te zien? Die sintra foto is echt geweldig, wat een mooi plekje is dat toch O+ zelf 0 foto's van want de 2x dat ik er geweest ben is daarna mijn camera gejat :')

Tof topic sowieso ^O^
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_172686449
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:48 schreef MaJo het volgende:
En gave reis en dito foto's spijkerbroek ^O^ je bent echt heel Europa door geweest zo te zien? Die sintra foto is echt geweldig, wat een mooi plekje is dat toch O+ zelf 0 foto's van want de 2x dat ik er geweest ben is daarna mijn camera gejat :')
Ja, mijn reisgenote is Amerikaanse en was nog nooit in Europa geweest, dus we hebben een rondje Europa gedaan :)
Nederland - BelgiŽ - Frankrijk - Spanje - Portugal ( - via Spanje en Frankrijk) - Zwitserland - Zuid Duitsland - Oostenrijk - ItaliŽ - Griekenland - Bulgarije - RoemeniŽ - Hongarije ( - via Slowakije/TsjechiŽ) - Polen - TsjechiŽ ( - via Duitsland) - Nederland. En uiteraard lang niet alles gezien. Maar het was wel een goede reis om haar een idee te geven van Europa :)
Wel klote dat je camera gejat is :( Maar dan moet je er nog maar een keer naartoe.. ;)
quote:
Tof topic sowieso ^O^
Eens :Y
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_172686519
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ja, mijn reisgenote is Amerikaanse en was nog nooit in Europa geweest, dus we hebben een rondje Europa gedaan :)
Nederland - BelgiŽ - Frankrijk - Spanje - Portugal ( - via Spanje en Frankrijk) - Zwitserland - Zuid Duitsland - Oostenrijk - ItaliŽ - Griekenland - Bulgarije - RoemeniŽ - Hongarije ( - via Slowakije/TsjechiŽ) - Polen - TsjechiŽ ( - via Duitsland) - Nederland. En uiteraard lang niet alles gezien. Maar het was wel een goede reis om haar een idee te geven van Europa :)
Wel klote dat je camera gejat is :( Maar dan moet je er nog maar een keer naartoe.. ;)

[..]

Per trein gedaan of per vliegtuig? (of auto zelfs) Wel awesome.
pi_172686549
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:59 schreef Toto69 het volgende:
Per trein gedaan of per vliegtuig? (of auto zelfs) Wel awesome.
Trein :)
pi_172688455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 12:01 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Trein :)
tof :Y enorme reis dan met de trein. Interrail pasje gepakt?
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:58 #15
104963 ETA
European Travel Author
pi_172688941
ocUqpd8.jpg
Herders in Lesotho

i2pdrFZ.jpg
Wat koeien in het droge veld in Zuid Afrika

JaNK2lK.jpg
Een starende buffel in Zuid Afrika

aqS9KST.jpg
Local in Swaziland

TMlGC9H.jpg
Een witte neushoorn in Zuid Afrika
Totaal Travel 04-16: 95 vliegtickets, 49 landen, 6 continenten, 757 reisdagen, 122.192 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:42:48 #16
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_172690626
Waar we zijn melde ik al eerder. :s)

19vXDecpvgsK.jpg
Vorige keer een knalgele mustang,
nu dus deze beschaafde 'dikzak' .

agNLn0LRueZj.jpg
QSvJFKUknPxU.jpg
Geweldige steakhouse waar we laatst waren. Maar ook erg lekker gebak!

SQ4MYeFPFjdZ.jpg
Geen lullige 'Hollandse' stukjes gebak. Maar gewoon op zijn yankees style: HUUUGE!
Dat sigarettenpakje van nieuwe 'Miep' is om te laten zien hoe groot het stuk gebak is.Ik houd er wel van. :Y
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:07:33 #17
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_172691143
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Geen lullige 'Hollandse' stukjes gebak. Maar gewoon op zijn yankees style: HUUUGE!
Dat sigarettenpakje van nieuwe 'Miep' is om te laten zien hoe groot het stuk gebak is.Ik houd er wel van. :Y

Heb je een nieuwe vriendin Iwa?
Weihnachtsbaumschmuckausstattungsspezialgeschaeft
pi_172691961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:42 schreef Toto69 het volgende:
tof :Y enorme reis dan met de trein. Interrail pasje gepakt?
Ja, interrail. We hebben best wel wat treinen van binnen gezien idd :D
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 19:56:34 #19
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172695889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Aardig rondje O+

En die camera is dus niet 1x gejat, maar op 2 verschillende momenten (1999 Sintra ingebroken in de auto, 2013 camera gejat op luchthaven Lissabon). Misschien is het een teken dat ik niet meer daarheen moet gaan :')

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:13 schreef ETA het volgende:
[ afbeelding ]
Herders in Lesotho

[ afbeelding ]
Wat koeien in het droge veld in Zuid Afrika

[ afbeelding ]
Een starende buffel in Zuid Afrika

[ afbeelding ]
Local in Swaziland

[ afbeelding ]
Een witte neushoorn in Zuid Afrika
Wow wat een gave foto's _O_ Maar ik gok dat jij fotograaf bent? Dit zijn niet echt vakantiekiekjes ;)

quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:42 schreef Iwanius het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik hou van jouw stijl van fotograferen, mooie kleuren O+
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
  woensdag 26 juli 2017 @ 20:49:49 #20
104963 ETA
European Travel Author
pi_172697441
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow wat een gave foto's _O_ Maar ik gok dat jij fotograaf bent? Dit zijn niet echt vakantiekiekjes ;)

Ben geen fotograaf, hooguit een hobbyist :) Gewoon op het juiste moment klikken. Van de duizenden foto's houd je dan een handvol leuke foto's over.
Totaal Travel 04-16: 95 vliegtickets, 49 landen, 6 continenten, 757 reisdagen, 122.192 foto's
Mijn reisfotos!
pi_172699096
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef ETA het volgende:

[..]

Ben geen fotograaf, hooguit een hobbyist :) Gewoon op het juiste moment klikken. Van de duizenden foto's houd je dan een handvol leuke foto's over.
Haha, de foto's die jij hebt gemaakt hebben meer nodig dan een goede klik op het juiste moment. Bewust of onbewust heb je een hele gave compositie gemaakt, dus ga zeker door met je hobby! Ziet er erg gaaf uit.
  woensdag 26 juli 2017 @ 22:23:07 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172700858
Leuk topic! Wij gaan pas in September op vakantie, want vakantie van deze maand moeten annuleren, dus tvp!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 22:43:33 #23
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_172701639
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 20:49 schreef ETA het volgende:

[..]

Het gaat mij ook om de onderwerpen, een doorsnee fotograaf zal nooit een foto van een local maken. Ik wil dat altijd wel maar durf dat echt niet :@ maar echt heel tof ^O^
pi_172704505
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het gaat mij ook om de onderwerpen, een doorsnee fotograaf zal nooit een foto van een local maken. Ik wil dat altijd wel maar durf dat echt niet :@ maar echt heel tof ^O^
Niet??? Hoezo?
pi_172704791
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 22:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Excuse me.. iedere doorsnee fotograaf in afrika maakt foto's van de locals.
En Afrika is een bijzonder fotogeniek land.
Ga je naar Afrika, kom je met dit soort foto's terug. De mensen, het licht, het is buitengewoon daar.
Deze paar foto's zijn zeker bijzonder goed gelukt. Maar ook wij als amateur fotografen hebben dit soort foto's (niet in 2017, dus niet dit
Topic). Denk aan Dune 45 etc.

Zelfs zonder iets te willen fotograferen is het licht een van de redenen dat wij terug komen.

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 27-07-2017 01:22:09 ]
Make my day!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')