abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172688539
Wel weer mooi, die inconsistentie in het gebruik van "criminelennamen" in het nieuws. Aanvankelijk was Laura Hansen gewoon Laura Hansen, want slachtoffer van IS en misleiding en per ongeluk in Jihadistan terecht gekomen en daar dapper ontvlucht toen het allemala toch een beetje naar bleek te zijn. Laura Hansen, powervrouw.

Daarna werd ze toch verdacht van deelname aan terroristische activiteiten, dus schakelden de meeste media over naar het gebruik van Laura H. Sommige media weer niet, want iedereen weet toch dat het over die Laura Hansen ging waar gisteren nog zo jubelend over werd geschreven. Laura H, terrorismeverdachte.

Dus nu staat de halve Twitterfeed vol met "Laura H. komt voorlopig vrij", en de andere helft met "Laura Hansen komt voorlopig vrij".

Maar dat is sowieso een beetje een hypocriete bende, want zodra het gaat over bijvoorbeeld topbestuurders die worden vervolgd voor fraude wordt men wel met naam en toenaam genoemd (zie Hubert Möllenkamp). Wat is dat toch? Meten met twee maten, of 'iedereen kan toch zo achterhalen wie het is'?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 13:49:09 ]
pi_172688613
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel weer mooi, die inconsistentie in het gebruik van "criminelennamen" in het nieuws. Aanvankelijk was Laura Hansen gewoon Laura Hansen, want slachtoffer van IS en misleiding en per ongeluk in Jihadistan terecht gekomen en daar dapper ontvlucht toen het allemala toch een beetje naar bleek te zijn. Laura Hansen, powervrouw.

Daarna werd ze toch verdacht van deelname aan terroristische activiteiten, dus schakelden de meeste media over naar het gebruik van Laura H. Sommige media weer niet, want iedereen weet toch dat het over die Laura Hansen ging waar gisteren nog zo jubelend over werd geschreven. Laura H, terrorismeverdachte.

Dus nu staat de halve Twitterfeed vol met "Laura H. komt voorlopig vrij", en de andere helft met "Laura Hansen komt voorlopig vrij".

Maar dat is sowieso een beetje een hypocriete bende, want zodra het gaat over bijvoorbeeld topbestuurders die worden vervolgd voor fraude wordt men wel met naam en toenaam genoemd (zie Hubert Möllenkamp). Wat is dat toch? Meten met twee maten, of 'iedereen kan toch zo achterhalen wie het is'?
Beter omschrijven we haar gewoon als "die vieze IS-hoer". Iedereen weet toch om wie het gaat.
pi_172688670
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:53 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Beter omschrijven we haar gewoon als "die vieze IS-hoer". Iedereen weet toch om wie het gaat.
Pas echt mooi wordt het dan als volwassen gaan roepen dat zo'n kind zo bruut mogelijk om zeep geholpen moet worden. Zoals laatst ergens op fok
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games woensdag 26 juli 2017 @ 13:58:37 #155
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172688704
quote:
Je zult altijd wel mensen hebben die het besluit van de Polen om de rechtstaat om zeep te helpen toejuichen want EU is vies. :')

Godverdomme, waar de haat van mensen niet toe beweegt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_172688745
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Pas echt mooi wordt het dan als volwassen gaan roepen dat zo'n kind zo bruut mogelijk om zeep geholpen moet worden. Zoals laatst ergens op fok
Die Fokker hoopt gewoon dat zijn piemeltje in haar mogen steken onderdeel uitmaakt van de brute straf. Dan komt hij ook eens aan zijn trekken.
pi_172688757
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:58 schreef Puddington het volgende:

[..]

Je zult altijd wel mensen hebben die het besluit van de Polen om de rechtstaat om zeep te helpen toejuichen want EU is vies. :')

Godverdomme, waar de haat van mensen niet toe beweegt.
De FP was weer een tranendal, ja. Mensen die het prima lijkt om de politiek rechters te laten benoemen :') Dan kunnen ze natuurlijk eindelijk van die vieze linkse kliek afkomen door ze gewoon allemaal ter dood te laten veroordelen.
pi_172688784
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De FP was weer een tranendal, ja. Mensen die het prima lijkt om de politiek rechters te laten benoemen :') Dan kunnen ze natuurlijk eindelijk van die vieze linkse kliek afkomen door ze gewoon allemaal ter dood te laten veroordelen.
Naar aanleiding van dit topic wil ik natuurlijk wel paella met frikandellen als mijn galgenmaal. Dan heb ik het vast gezegd.
pi_172688798
quote:
Weg met die stink-Polen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Games woensdag 26 juli 2017 @ 14:06:07 #160
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172688823
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De FP was weer een tranendal, ja. Mensen die het prima lijkt om de politiek rechters te laten benoemen :') Dan kunnen ze natuurlijk eindelijk van die vieze linkse kliek afkomen door ze gewoon allemaal ter dood te laten veroordelen.
Ik maak me soms echt zorgen daarover. Weet je überhaupt -wat- je steunt met dat soort uitspraken?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_172688857
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik maak me soms echt zorgen daarover. Weet je überhaupt -wat- je steunt met dat soort uitspraken?
Uitspraken zoals:
quote:
Timmermans de slachter van dobbernegers
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172688862
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:06 schreef Puddington het volgende:

[..]

Ik maak me soms echt zorgen daarover. Weet je überhaupt -wat- je steunt met dat soort uitspraken?
Ik maak me daar ook wel eens druk over. Van die gasten die denken dat, als zoiets ingesteld wordt, het voor hun alleen maar goed uit kan pakken. Alsof zij altijd buiten schot van politieke en dictatoriale willekeur zouden blijven :') Dat zie je ook bij de Duterte-fappers. Hartstikke mooi om mensen zonder proces dood te gaan schieten, maar niet bedenken dat dat dus ook onschuldigen kan treffen. Zoals jezelf, je vrouw, of je kinderen.

Wat een mongolen. En de roep om minder onafhankelijke rechtspraak hoor je al heel wat jaren, mensen klagen al decennia dat straffen te laag zijn. Alleen door het populisme wat tegenwoordig hoogtij viert lijken ze nog hun zin te gaan krijgen ook.
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:11:25 #163
104871 remlof
Europees federalist
pi_172688899
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weg met die stink-Polen.
Vooral met de PiS-Polen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:11:47 #164
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172688905
Ja, maar dat komt omdat je in Nederland gewoon zes mensen kan doodvermoorden en er dan vanaf komt met twee weken schoffelen!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172688923

_O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2017 14:13:10 ]
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:13:13 #166
104871 remlof
Europees federalist
pi_172688929
quote:
8s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:11 schreef Janneke141 het volgende:
Ja, maar dat komt omdat je in Nederland gewoon zes mensen kan doodvermoorden en er dan vanaf komt met twee weken schoffelen!
Onzin, Nederland heeft ondertussen de strengste straffen van de EU.
pi_172688936
En overal pedofielen die eerst aan kinderen moeten zitten voordat ze pas opgesloten worden. En politie die alleen maar bezig is met verkeersboetes uitdelen aan hardwerkende Nederlanders. En buitenlanders die hier alleen maar komen om je dochter te verkrachten.
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:15:21 #168
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_172688964
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:13 schreef remlof het volgende:

[..]

Onzin, Nederland heeft ondertussen de strengste straffen van de EU.
:P
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_172688970
Klagen dat de straffen in Nederland te laag zijn, maar wel gaan janken dar verkeersboetes te hoog zijn :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172689013
quote:
2s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
Klagen dat de straffen in Nederland te laag zijn, maar wel gaan janken dar verkeersboetes te hoog zijn :')
Omdat die klagers zelf volgens mij onevenredig vaak tot de verkeershufters behoren. Daarom liever door politiek aangestelde rechters. Kun je met je doorgesnoven baggerbek wel met 80 door een woonwijk jagen omdat je "de risico's echt zelf wel in kunt schatten, hoor", maar ondertussen die rare oude buurman op verdenking van pedofilie eigenhandig een kogel door zijn hoofd mag jagen.

Krijg je het jaar erop nog een lintje, ook.
pi_172689035
Ik ben mij alvast aan het voorbereiden op een leven als klager in de rechts-populistische heilstaat.
pi_172689050
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben mij alvast aan het voorbereiden op een leven als klager in de rechts-populistische heilstaat.
Uw gebeden zijn verhoord in dit topic: POL / Jihadiste Laura H. komt vrij! Politieke opvattingen?
Veel plezier met klagen!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Redactie Games woensdag 26 juli 2017 @ 14:20:22 #173
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_172689056
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben mij alvast aan het voorbereiden op een leven als klager in de rechts-populistische heilstaat.
Als u even mee wilt lopen naar de douches meneer Mystikvm, u stinkt nogal..

Wilders über alles enzeu.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_172689062
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juli 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Wel weer mooi, die inconsistentie in het gebruik van "criminelennamen" in het nieuws. Aanvankelijk was Laura Hansen gewoon Laura Hansen, want slachtoffer van IS en misleiding en per ongeluk in Jihadistan terecht gekomen en daar dapper ontvlucht toen het allemala toch een beetje naar bleek te zijn. Laura Hansen, powervrouw.

Daarna werd ze toch verdacht van deelname aan terroristische activiteiten, dus schakelden de meeste media over naar het gebruik van Laura H. Sommige media weer niet, want iedereen weet toch dat het over die Laura Hansen ging waar gisteren nog zo jubelend over werd geschreven. Laura H, terrorismeverdachte.

Dus nu staat de halve Twitterfeed vol met "Laura H. komt voorlopig vrij", en de andere helft met "Laura Hansen komt voorlopig vrij".

Maar dat is sowieso een beetje een hypocriete bende, want zodra het gaat over bijvoorbeeld topbestuurders die worden vervolgd voor fraude wordt men wel met naam en toenaam genoemd (zie Hubert Möllenkamp). Wat is dat toch? Meten met twee maten, of 'iedereen kan toch zo achterhalen wie het is'?
Goede post; niet gelezen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 14:23:39 #175
104871 remlof
Europees federalist
pi_172689121
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben mij alvast aan het voorbereiden op een leven als klager in de rechts-populistische heilstaat.
In zo'n heilstaat worden die gewoon over de kling gejaagd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')