Ja, nu wel ja!quote:Op vrijdag 28 juli 2017 23:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is superstil hier, nergens last van.
Ben toch maar voor die 5 GB gegaan, want over Ben hoorde ik niet zoveel goeds. Die 5GB is bij Tele2. Kan ik films kijken op het werk ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2017 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki heeft ook een geschiedenis van problemen met de buren, ik zou er niet aan beginnen inderdaad
Geaccepteerd. Ik ga juist weg bij tele2quote:Op zaterdag 29 juli 2017 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben toch maar voor die 5 GB gegaan, want over Ben hoorde ik niet zoveel goeds. Die 5GB is bij Tele2. Kan ik films kijken op het werk ofzo
Is dit net zo'n droevig verhaal als bij de pizzaboer?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geaccepteerd. Ik ga juist weg bij tele2
Neut. Het is verder geen heftige klacht ofzo. Ik had een abbonnement bij tele2 en daar waren de twee jaren van op en daarom heeft tele2 me eenzijdig op een ander abbonnement gezet met wat andere dingetjes.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is dit net zo'n droevig verhaal als bij de pizzaboer?
Ah ok. Ik zat nu bij Vodafone maar daar was ik echt helemaal klaar mee na 2 jaar.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neut. Het is verder geen heftige klacht ofzo. Ik had een abbonnement bij tele2 en daar waren de twee jaren van op en daarom heeft tele2 me eenzijdig op een ander abbonnement gezet met wat andere dingetjes.
Op zich vond ik dat wel prima, alleen wat minder belminuten maar ik bel toch nooit. Alleen eerst als ik over mijn internetbundel heen zat werd mijn snelheid dramatisch verminderd en kon ik niet tot nauwelijks een pagina openen maar nog wel berichtjes ontvangen en versturen en nu kan ik niks meer. Dat vind ik best vervelend dus ga ik een ander abo afsluiten ergens
correct me if i'm wrong, maar volgens mij mogen ze niet eenzijdig je abonnement aanpassen, ook niet als het contract afloopt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik had een abbonnement bij tele2 en daar waren de twee jaren van op en daarom heeft tele2 me eenzijdig op een ander abbonnement gezet met wat andere dingetjes.
Eenzijdig aanpassen mag tijdens de looptijd van het contract, maar dan heb je het recht om op te zeggen per direct.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
correct me if i'm wrong, maar volgens mij mogen ze niet eenzijdig je abonnement aanpassen, ook niet als het contract afloopt.
Zo ruk?quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ok. Ik zat nu bij Vodafone maar daar was ik echt helemaal klaar mee na 2 jaar.
de contracten die ik tot nu toe bij internet / mobiele providers had, hadden allen een duur van 1 of 2 jaar, waarna het stilzwijgend verlengd werd maar maandelijks opzegbaar was. Dat was ook mijn uitgangspunt voor mijn post. Maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Eenzijdig aanpassen mag, maar dan heb je het recht om op te zeggen per direct.
Als je contract van rechtswege eindigt na 2 jaar mogen ze deze niet zomaar verlengen lijkt me. Als het nou een contract voor een onbepaald aantal jaar is, met een minimale looptijd van 2 jaar, dan mag het misschien... Maar ik ken het contract niet
Dan mogen ze volgens mij ook eenzijdig een nieuw aanbod doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
de contracten die ik tot nu toe bij internet / mobiele providers had, hadden allen een duur van 1 of 2 jaar, waarna het stilzwijgend verlengd werd maar maandelijks opzegbaar was. Dat was ook mijn uitgangspunt voor mijn post. Maar je hebt gelijk.
Je moeder kwam gisteren ook hard.quote:
Ah, vandaar dat je zo'n lelijke kop hebt.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moeder kwam gisteren ook hard.
Ik betaal nu 14 euro/maand voor 200 minuten/sms en 500 MB.. Maar dat is niet eens het enige argument. Heb een paar keer een belachelijk hoge rekening gehad omdat ik over de landsgrens ging (die aan het einde van mijn straat is) en ik daardoor een 'buitenland bundel' van 4 euro moest betalen. Zonder dat ik in het buitenland gebeld had ofzo. Daarnaast is de klantenservice ontzettend slecht bereikbaar. En ik kreeg nooit een melding als ik bijna over mijn bundel heen ging (met daardoor 1x een rekening van 70 euro). Laatste argument is dat ik de afgelopen 4 dagen elke dag gebeld ben door een onbekend nummer (ik was op mijn werk dus kon niet opnemen) waarbij geen voicemail werd ingesproken. Later bleek dat dat Vodafone was die mij een nieuw abonnement wilde aansmeren. Van dat soort onzin ben ik niet gediendquote:Op zaterdag 29 juli 2017 08:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zo ruk?
Ik ga binnenkort naar Vodafone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |