abonnement Unibet Coolblue
pi_172690479
Hebben we er een beetje zin in????
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:34:17 #177
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_172690490
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:26 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

dank
ik weet niet in welk land je zit, maar ik gebruik deze als ik in Shah Alam(Maleisië) zit, is dan de enige die ik ken die werkt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_172690503
quote:
4s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:33 schreef Brammess het volgende:
Hebben we er een beetje zin in????
Altijd
pi_172690684
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:23 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Of je had acht posts naar boven gescrolld en het antwoord gelezen :')
Ik heb vaak wel wat beters te doen dan jullie topic doornemen.
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:02:08 #180
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_172691045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb vaak wel wat beters te doen dan jullie topic doornemen.
:D
wooblabalurg
pi_172691542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:34 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

ik weet niet in welk land je zit, maar ik gebruik deze als ik in Shah Alam(Maleisië) zit, is dan de enige die ik ken die werkt.
Hij werkt, zit in Tsjechië
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 16:27:40 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172691584


[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 26-07-2017 17:00:41 (niet nodig Mikey) ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172692802
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Hij werkt, zit in Tsjechië
Elke willekeurige sportsbar/irish pub zendt het ook wel uit als je het vraagt, heb er al meerdere malen Feyenoord kunnen kijken.
pi_172693183
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 17:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Elke willekeurige sportsbar/irish pub zendt het ook wel uit als je het vraagt, heb er al meerdere malen Feyenoord kunnen kijken.
Daarna was wel het scherm doorgebrand..
pi_172693343
quote:
18s.gif Op woensdag 26 juli 2017 17:53 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Daarna was wel het scherm doorgebrand..
HAHAHAHAHA!!!!
pi_172693524
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:00 schreef Brammess het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA!!!!
Hoi Brammess..
pi_172693603
Ach en ondanks een matige seizoensstart haalde Ajax dit jaar meer punten dan alle jaren onder de Boer. Over de prestaties van de concurrentie heb je niet direct controle afgezien van de onderlinge wedstrijden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172693771
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 10:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

welke prestaties?

Hij heeft leuk voetbal laten zien en daar was ik ook wel blij mee maar als je het sec bekijkt heeft hij CL plaatsing en het kampioenschap in z'n eerste 2 maanden weggegooid vanwege zijn filosofie waar alles voor moest wijken ipv het wat rustiger te implementeren en ook op resultaat proberen te spelen.
Verder een EL finale kansloos verloren, ook vanwege die filosofie, over one trick pony gesproken.

Maar goed het zal de FOK logica wel zijn dat een trainer die 4 kampioenschappen achter elkaar behaalt met een steeds mindere selectie na een droogte van 7 jaar weggezet wordt als een debiel en eentje die met een hele aardige selectie 2e wordt en de EL finale haalt als een toptrainer.
Uitstekende post Tarado. Ook ik was blij met Bosz maar we moeten nu niet net doen of hij het had uitgevonden en De Boer er niets van kon,
De Boer is 2 jaar te lang gebleven kun je achteraf zeggen maar ik ben wel blij dat ie Ajax weer kampioenschappen heeft gegeven. Ook al mag dat ook wel bij een club als Ajax.
Maar Bosz is het niet gelukt met de beste selectie sinds zeker 10 jaar. Heb wel genoten van een aantal thuiswedstrijden onder Bosz, de uitwedstrijden waren meestal huilen met de pet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 26-07-2017 18:26:58 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172693802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat ik eens een bijdrage leveren. Mijn handen jeukten als een gek. Waar moet ik beginnen, waar zal ik beginnen. Het eerste verwijt aan het adres van Peter Bosz dat hij te radicaal begonnen zou zijn met zijn filosofie in combinatie met de Rostov-games. Dat vind allemaal ontzettend meevallen. Hij heeft zelfs op Dolberg na dezelfde basis van 2015/16 gehanteerd, voor zekerheid en afstemming op het veld. Raad eens wie die basis heeft achtergelaten? Juist ja, De Boer. Iedereen weet wat je met Bosz binnenhaalt; een zeer aanvallende trainer. De Boer ging in 2015 met zijn transfers op de fysieke weg. Voetballend matige spelers als Gudelj en Dijks binnenhalen, ik vraag me oprecht af hoe je dat kunt verdedigen als Ajax-fan. Je bent toch fan geworden van Ajax om een reden; ik hoop toch niet om prijzen. Het is overigens pas echt misgegaan in Rostov, want Ajax had zichzelf in de zetel kunnen zetten in eigen huis. Als Rostov had moeten komen in eigen huis, had het vrijwel zeker anders verlopen, maar achterafgelul.

De filosofie van drukzetten onder Bosz is eenmaal anders dan die onder De Boer. Onder De Boer noemden we het ook wel de schijn dat ze druk zouden zetten. Sigthorsson die dan op de keeper afsjokte, geweldig om te zien natuurlijk. Bosz doet het net iets anders; met twee man als de tegenstander opbouwt. Dan nog de befaamde vijfsecondenregel waar er vier man op de bal afcrossen. Hartstikke prima. Dat vergt tijd en afstemming. Maar beste mensen, het verwijt dat hij het radicaal door zou voeren; wanneer had hij dan wel de wijziging aan moeten brengen of het goed kunnen trainen? Het speelschema is meedogenloos en met een dubbel programma kan je dat gewoon niet goed trainen. Of dachten jullie dat een Guardiola meteen zou lukken? Idealisten zijn eenmaal anders dan pragmatische trainers.

Na het balveroveren zijn er ook duidelijke verschillen. Bosz is meteen naar voren gericht; De Boer gaat de bal eerst rustig achterin rond laten gaan. Dan heb je niet zoveel aan dat drukzetten. Als je de bal verovert, is de tegenstander op zijn zwakst. Hoe fucking simpel kan het zijn. Dan snap ik wel dat De Boer het raar vindt dat zijn ploegen soms moeilijk een muur doorbreken. Het verbaast me overigens vrij weinig dat ik bij Inter dezelfde patronen terugzag en op Juventus thuis na dezelfde bedroevende resultaten.

Een ander verwijt dat ik lees; de befaamde EL-finale. Graag wil ik eerst even benadrukken: een EL-finale. Daar hebben we jaren/eeuwen op zitten wachten en dan wordt dat in een handomdraai hier onder het tapijt geschoven, m-m-m-maar De Boer dit, m-m-maar de Boer dat. Het is ook nog eens een EL-finale tegen Mourinho. De grootmeester der Europese finales. Kom fucking op. De Boer lukte het in al zijn jaren niet eens om voorbij de achtste finales te komen. Dan kan je twisten over lotingen, maar de lotingen waren op United en Salzburg na prima te doen. Ik heb niet eens een duidelijke verbetering gezien; wat zeg ik, de lijn ging misschien wel steeds meer bergafwaarts. Tragedie.

Over de finale zelf; we gaan Bosz toch niet verwijten dat hij een finale verliest van grootmeester der cupfinales Mourinho? Ik ben ook niet te beroerd om toe te geven; Bosz zijn filosofie is gewoon in orde. Mensen gaan de filosofie de schuld geven, maar het gebrek aan tactische flexibiliteit is het probleem. Maar nog steeds, het is wel erg debiel om op basis daarvan De Boer in een beter daglicht te stellen.

Ik had juist vreselijk veel zin in het tweede seizoen. De selectie stond er onder Bosz érg goed voor en ik was (ben nog steeds) vol vertrouwen over het prijzen oogsten dit seizoen. Idealisten kan je niet op één seizoen beoordelen en dan zeggen; haha, hij is mislukt als trainer hier. Haters gonna hate, De Boer zou geweldig zijn of zo. Het is niet gek dat tegen Roda JC en Willem II punten werden verspeeld. Die 2-2 tegen Roda kon je van ver aan zien komen, want na een uur waren ze al doodop qua conditie. Maar dat hoort bij nieuwe speelstijlen, het ligt er maar net aan wanneer spelers die oppikken. 81 punten in zijn eerste seizoen, slechts 23 tegengoals terwijl de Bosz-tegenstanders predikten dat hij naïef is, kamikazevoetbal. Minder tegengoals dan Feyenoord.

Goed, einde bericht. Tot ziens weer, dit topic ontwijk ik toch al omdat het zuur doen om het zuur doen is bij een groot deel van dit topic.
422 je zit gewoon bosz te hypen. Zo goed was het allemaal niet...

En je downgrade de Boer.

Hoeveel prijzen heeft bosz gewonnen en hoeveel prijzen heeft de Boer gewonnen.
Ik sla de Boer gewoon wat hoger aan.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172694129
Ben wel benieuwd naar vanavond. De impact van de trainerswissel en Nouri is een groot vraagteken. I.t.t. Bosz wil Keizer de tactiek van de vorige trainer grotendeels voortzetten, dus in principe zou de overgang soepeler moeten gaan.

Mocht het niet lopen, dan is Klaassen natuurlijk ook een enorm gemis. In goede wedstrijden kon je zonder hem, in slechte niet.
pi_172694301
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

422 je zit gewoon bosz te hypen. Zo goed was het allemaal niet...

En je downgrade de Boer.

Hoeveel prijzen heeft bosz gewonnen en hoeveel prijzen heeft de Boer gewonnen.
Ik sla de Boer gewoon wat hoger aan.
Klaas, jij kijkt niet verder dan je neus lang is blijkt wel weer.

Ajax was Ajax niet onder de Boer in z'n laatste drie seizoenen, en bovendien was het aankoopbeleid om te huilen. Bosz heeft Ajax Europees weer op de kaart gezet, en hoe, met prachtig aanvallend voetbal zoals we Ajax graag zien voetballen. Waar de Boer naar opzoek was lukte Bosz het in een seizoen neer te zetten, wat de Boer niet eens lukte in 5 seizoenen.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_172694394
quote:
4s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:33 schreef Brammess het volgende:
Hebben we er een beetje zin in????
Ja man!

Mocht eerder van werk weg, dus ik zit er helemaal klaar voor.
pi_172694451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Uitstekende post Tarado. Ook ik was blij met Bosz maar we moeten nu niet net doen of hij het had uitgevonden en De Boer er niets van kon,
De Boer is 2 jaar te lang gebleven kun je achteraf zeggen maar ik ben wel blij dat ie Ajax weer kampioenschappen heeft gegeven. Ook al mag dat ook wel bij een club als Ajax.
Maar Bosz is het niet gelukt met de beste selectie sinds zeker 10 jaar. Heb wel genoten van een aantal thuiswedstrijden onder Bosz, de uitwedstrijden waren meestal huilen met de pet op.
De beste selectie is natuurlijk mede door hem gevormd he, hij zette oa schone op 6 en zorgde voor een heel ander spel dan onder de boer. Het is ook gewoon niet zo dat hij al meteen met "zijn systeem" is begonnen hoor, pas op het einde kon hij dat echt gaan spelen en toen ging het ook echt lopen. Vergeet ook niet de krantenstukjes die zeiden dat Bosz tot aan de winterstop ook nog veel te maken had met inbreng van rekelhof/l'ami qua tactiek.
pi_172694470
Overigens zijn er ook wel wat dingen mis aan bosz hoor, hield te lang vast aan schone en teveel opgebouwd via backs om even snel wat te noemen
pi_172694638
Jansen een assist en goal in de friendly tegen roma
pi_172694864
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:45 schreef marp0 het volgende:

[..]

Klaas, jij kijkt niet verder dan je neus lang is blijkt wel weer.

Ajax was Ajax niet onder de Boer in z'n laatste drie seizoenen, en bovendien was het aankoopbeleid om te huilen. Bosz heeft Ajax Europees weer op de kaart gezet, en hoe, met prachtig aanvallend voetbal zoals we Ajax graag zien voetballen. Waar de Boer naar opzoek was lukte Bosz het in een seizoen neer te zetten, wat de Boer niet eens lukte in 5 seizoenen.
De Boer heeft ajax prijzen gegeven.

Over 5 jaar zul je mij gelijk geven.

Jij en een paar andere kennen de realiteit van topvoetbal niet meer zo goed....

Het gaat alleen om winnen....

Over vijf heeft iedereen het alleen nog maar dat het seizoen 2016-2017 het seizoen was van Feyenoord en de legendarische wedstrijd van Dirk Kuyt in dat seizoen. Voor de rest weet niemand meer iets van vorig seizoen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172694889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De Boer heeft ajax prijzen gegeven.

Over 5 jaar zul je mij gelijk geven.

Jij en een paar andere kennen de realiteit van topvoetbal niet meer zo goed....

Het gaat alleen om winnen....

Over vijf heeft iedereen het alleen nog maar dat het seizoen 2016-2017 het seizoen was van Feyenoord en de legendarische wedstrijd van Dirk Kuyt in dat seizoen. Voor de rest weet niemand meer iets van vorig seizoen.
Bosz heeft mij een vermakelijk seizoen gegeven.

Jouw insteek daarin is voor mij totaal niet relevant. Derhalve opwieberen.
pi_172694910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

De Boer heeft ajax prijzen gegeven.

Over 5 jaar zul je mij gelijk geven.

Jij en een paar andere kennen de realiteit van topvoetbal niet meer zo goed....

Het gaat alleen om winnen....

Over vijf heeft iedereen het alleen nog maar dat het seizoen 2016-2017 het seizoen was van Feyenoord en de legendarische wedstrijd van Dirk Kuyt in dat seizoen. Voor de rest weet niemand meer iets van vorig seizoen.
Nogmaals, bosz heeft meer punten gehaald dan elk seizoen onder de boer. Daarentegen heeft Bosz ook nog eens de FINALE gehaald door bijv. een Lyon te verslaan dat in de Europese campagne nog enorm werd gehyped door iedereen dat het zo'n geweldig goed team was met die tolisso, lacazette en fekir.
pi_172694973
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:14 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nogmaals, bosz heeft meer punten gehaald dan elk seizoen onder de boer. Daarentegen heeft Bosz ook nog eens de FINALE gehaald door bijv. een Lyon te verslaan dat in de Europese campagne nog enorm werd gehyped door iedereen dat het zo'n geweldig goed team was met die tolisso, lacazette en fekir.
Je kan beter kampioen worden met 60 punten dan geen kampioen worden met 80 punten

I rest my case.

Ben benieuwd naar de wedstrijd zometeen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172695030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:17 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Je kan beter kampioen worden met 60 punten dan geen kampioen worden met 80 punten

I rest my case.

Ben benieuwd naar de wedstrijd zometeen.
Noch Bosz, Noch FdB hebben toch enig invloed met welk puntenaantal zij kampioen kunnen worden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')