abonnement Unibet Coolblue
pi_172990360
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:59 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Waarop ik mij dan weer afvraag, de rietjes kan je dan niet meenemen naar een ander ziekenhuis??

Ik snap je overweging wel aangaande wachtlijsten enzo, zeker omdat je nu "gewoon" in die flow zit en er dan nog meer vertraging komt.
Zover ik weet kan het niet dat we de rietjes meenemen. En die wachtlijsten zijn behoorlijk lang, bij bijvoorbeeld het UMC hebben ze een volledige stop.

Extra nadeel is dat mijn vrouw in juni 36 wordt, dat is voor de ziekenhuizen een grensleeftijd. De wachtlijsten zijn zo lang voor ons dat we pas na haar 36e aan de beurt zullen zijn.

De donor is voor ons gereserveerd, sowieso omdat we dus al een jochie hebben maar door die antistoffen nog eens extra zogezegd. Een donor mag een max aantal keren doneren en wij maken de voorraad nu op zeg maar.

Het is een samenloop van omstandigheden die voor ons gewoon erg ongunstig is. Het lijkt alsof we ons erbij neerleggen dat het zo gebeurt bij het AMC maar we hebben er natuurlijk wel degelijk op doorgevraagd.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:10:54 #102
269689 crew  Viv
pi_172991663
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:01 schreef exode het volgende:
Een donor mag een max aantal keren doneren en wij maken de voorraad nu op zeg maar.
Je zou denken dat het maximum geldt voor het aantal kinderen dat ermee verwekt wordt, niet voor het aantal keren dat hij een potje komt inleveren. :@

Lastige situatie zitten jullie in, wat ze ook wel "stuck between a rock and a hard place" noemen. :*
pi_172991775
Net terug van het ziekenhuis van de eerste follikelmeting en het was helaas niet veel. Er waren nog maar drie follikels te zien. Eentje van 7 mm en twee van 9 mm.

Omdat mijn linkereierstok voor de fertiliteitsverpleegkundigen steeds zo moeilijk te vinden is, werd de echo gedaan door een echoscopist van de afdeling gynaecologie. Het gesprek over het vervolg had ik met een fertiliteitsarts en zij beweerde dat ze op de afdeling gynaecologie op een andere manier meten :? En dat ze eigenlijk nog een stuk kleiner waren?

Heel vreemd. In ieder geval doorspuiten en vrijdagochtend de volgende afspraak. Hopelijk dan voor meer en grotere follikels :)
pi_172991881
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:01 schreef exode het volgende:

Het is een samenloop van omstandigheden die voor ons gewoon erg ongunstig is. Het lijkt alsof we ons erbij neerleggen dat het zo gebeurt bij het AMC maar we hebben er natuurlijk wel degelijk op doorgevraagd.
Het klinkt helemaal niet alsof jullie je erbij neerleggen hoe het gaat. Het klinkt alsof jullie in een rotsituatie zitten, en daar de juiste manier in proberen te vinden. Ik heb verder geen bemoedigende woorden, ik hoop enkel dat jullie er samen uitkomen en er voor jullie een mooi 2e kindje mag komen. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_172992135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:10 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Je zou denken dat het maximum geldt voor het aantal kinderen dat ermee verwekt wordt, niet voor het aantal keren dat hij een potje komt inleveren. :@

Lastige situatie zitten jullie in, wat ze ook wel "stuck between a rock and a hard place" noemen. :*
Het is ingevroren voorraad....ik ken de regels niet exact maar wat er nog ingevroren ligt is alles. Misschien wil de donor ook niet meer doneren, dat vertellen ze ons niet.
pi_172992177
Ik neig overigens wel steeds meer naar IUI, ik zou het mezelf niet vergeven als we meteen overstappen op IVF en dat mislukt. Een 2ling is op allerlei manieren niet handig en wat we willen, maar stel dat het gebeurt, we vinden onze weg er wel in. En hier zitten genoeg ervaringsdeskundigen. :D

Jammer DG, ik hoop op een beter resultaat vrijdag.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 12:16:48 #107
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172992810
Mag ik even tussendoor goed nieuws delen: Manlief heeft hoogst wrs een baan voor vier dagen per week. Wel elke zaterdag werken, maar het haalt financieel gezien echt wel wat druk van de ketel :D

Weer een stressfactor minder. Kom maar op met die uitslagen!

En Exode, ik snap heel goed wat je bedoelt. Straks blijf je misschien met lege handen achter en dan lijkt het me heel naar om op welke manier dan ook het gevoel te hebben dat je er niet alles aan gedaan hebt... En tegelijkertijd blijft het jullie keuze he! Als jullie geen tweeling willen, kan niemand (en jij jezelf het ook niet) het jullie kwalijk nemen of verwijten oid als het niet lukt. Je weet immers ook niet of het wél gelukt zou zijn als je wel voor een tweeling gegaan was. Dus blijf vooral bij je gevoel. Wel dapper dat je er zo kritisch en eerlijk naar durft te kijken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172993141
Ah wat fijn Tink! Dat is zeker goed nieuws, gefeliciteerd!
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:02:11 #109
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_172994012
Exode, ik heb niet het gevoel dat jullie er bij neerleggen. Ik geloof echt wel dat jullie alle opties bekeken en besproken hebben. Maar ik kan mij goed voorstellen dat als het ziekenhuis een bepaald gevoel/druk/starheid geeft. Het is gewoon heel moeilijk om afwegingen te maken, juist omdat het meer is dan alleen de procedure, het is ook de wens, je eigen gevoel, je lijf (in dit geval die van je vrouw) waar van alles mee gebeurd. En dan de nog "wat als" maar die "wat als" is gewoonweg niet te plannen te sturen. Maar ik als ik het zo lees komen jullie echt wel tot een traject waar jullie je prettig bij voelen. Ik duim dat jullie wens snel uit komt :*

Tink *O* wat fijn dat is zeker goed nieuws
Be happy with the little things in life
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:43:10 #110
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172997603
Jaaa, en hij heeft deze week nóg een gesprek. Fijn dat er eindelijk - na maanden van solliciteren - uitzicht is op een job. Dan kan ik eindelijk ietsje minder gaan werken en dat maakt doktersafspraken enzo ook alweer zo veel makkelijker :D

Oh, en mijn broertjes en zusjes willen met z'n allen op wintersport in februari/maart (incl. twee kindjes die dan 14 maanden zijn). Ik heb geen idee of ik gewoon mee moet boeken en betalen inclusief skilessen enzo (ik kan niet skiën, net als een deel van de rest van het gezelschap, we zouden het samen gaan leren en een deel van het gezelschap kan samen de zwarte piste op) of dat ik maar gewoon eerlijk aangeef dat ik hoop tegen die tijd zwanger te zijn en dat we daarom niet meegaan. Het is een behoorlijk dure vakantie en ik zie het niet zo zitten om dan de hele dag te wandelen/winkelen/zwemmen terwijl de rest gaan (leren) skiën. Aan de andere kant voelt het ook stom om dingen te laten omdat ik dan misschien wel - maar voor hetzelfde geld ook helemaal niet - zwanger ben.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_172997916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef Tink89 het volgende:

Oh, en mijn broertjes en zusjes willen met z'n allen op wintersport in februari/maart (incl. twee kindjes die dan 14 maanden zijn). Ik heb geen idee of ik gewoon mee moet boeken en betalen inclusief skilessen enzo (ik kan niet skiën, net als een deel van de rest van het gezelschap, we zouden het samen gaan leren en een deel van het gezelschap kan samen de zwarte piste op) of dat ik maar gewoon eerlijk aangeef dat ik hoop tegen die tijd zwanger te zijn en dat we daarom niet meegaan. Het is een behoorlijk dure vakantie en ik zie het niet zo zitten om dan de hele dag te wandelen/winkelen/zwemmen terwijl de rest gaan (leren) skiën. Aan de andere kant voelt het ook stom om dingen te laten omdat ik dan misschien wel - maar voor hetzelfde geld ook helemaal niet - zwanger ben.
Ik hoor hier niet. Maar als je een goede annuleringsverzekeringafsluit (als je nog niet zwanger bent) is zwangerschap een reden om te annuleren. Dus je kan altijd boeken. Je kan niet alles laten om een potentiele zwangerschap. Maar ik snap je wel hoor.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:17:43 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172998246
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 15:43 schreef Tink89 het volgende:
Jaaa, en hij heeft deze week nóg een gesprek. Fijn dat er eindelijk - na maanden van solliciteren - uitzicht is op een job. Dan kan ik eindelijk ietsje minder gaan werken en dat maakt doktersafspraken enzo ook alweer zo veel makkelijker :D

Oh, en mijn broertjes en zusjes willen met z'n allen op wintersport in februari/maart (incl. twee kindjes die dan 14 maanden zijn). Ik heb geen idee of ik gewoon mee moet boeken en betalen inclusief skilessen enzo (ik kan niet skiën, net als een deel van de rest van het gezelschap, we zouden het samen gaan leren en een deel van het gezelschap kan samen de zwarte piste op) of dat ik maar gewoon eerlijk aangeef dat ik hoop tegen die tijd zwanger te zijn en dat we daarom niet meegaan. Het is een behoorlijk dure vakantie en ik zie het niet zo zitten om dan de hele dag te wandelen/winkelen/zwemmen terwijl de rest gaan (leren) skiën. Aan de andere kant voelt het ook stom om dingen te laten omdat ik dan misschien wel - maar voor hetzelfde geld ook helemaal niet - zwanger ben.
Tink.. je gedachten gang is helemaal duidelijk hoor..
ik ben afgellopen ejaar met een vriendinnetje op vakantie gegaan die toen 16 weken zwanger was en dat ging nog net..
als je even terug telt EN je traject in aanmerking neemt, hoe groot is de kans dan?
Ik ga eind oktober ook gewoon wintersport plannen, terwijll we dan wsl ook net de 1e TP van de 2e IVF achter de rug hebben..

Ik ben nu "gelukkig" al 3 jaar toch op wintersport gegaan, ondanks de wens.. ik zou enorm gebaald hebben als ik dat niet gedaan had met de wetenschap van nu..

Daarnaast zijn er ook 2 kindjes van 14 maanden die nog echt niet gaan skieen.. dus de ouders daarvan zijn ook elke dag iets anders aan het doen. ik weet niet hoe close je bent met je familie of je dat ziet zitten om met ze op te trekken? wanneer gaan jullie boeken dan? en kan je evt later de ski lessen pas reserveren dan??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:25:33 #113
319308 Tink89
To live is to dance
pi_172998386
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 16:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Tink.. je gedachten gang is helemaal duidelijk hoor..
ik ben afgellopen ejaar met een vriendinnetje op vakantie gegaan die toen 16 weken zwanger was en dat ging nog net..
als je even terug telt EN je traject in aanmerking neemt, hoe groot is de kans dan?
Ik ga eind oktober ook gewoon wintersport plannen, terwijll we dan wsl ook net de 1e TP van de 2e IVF achter de rug hebben..

Ik ben nu "gelukkig" al 3 jaar toch op wintersport gegaan, ondanks de wens.. ik zou enorm gebaald hebben als ik dat niet gedaan had met de wetenschap van nu..

Daarnaast zijn er ook 2 kindjes van 14 maanden die nog echt niet gaan skieen.. dus de ouders daarvan zijn ook elke dag iets anders aan het doen. ik weet niet hoe close je bent met je familie of je dat ziet zitten om met ze op te trekken? wanneer gaan jullie boeken dan? en kan je evt later de ski lessen pas reserveren dan??
We hebben vooralsnog het plan om allemaal een dag de kinderen te entertainen, zodat iedereen kan skiën. We zijn met 7 volwassenen en we kennen allemaal de kinderen door en door :) Bovendien kan een deel van ons niet skiën en zullen die mensen niet de hele dag op de latten staan wrs.

En als we 31-08 groen licht krijgen, moeten we wrs nog een maandje wachten voor de zekerheid. We zouden dan eind september mogen beginnen met proberen en de vakantie is eind februari/begin maart. Da's vijf maanden verder... Ik hoop dan toch echt wel zwanger te zijn.

Aan de andere kant: Krijgen we geen groen licht, dan duurt het nog sowieso een half jaar, dus ben ik sowieso niet zwanger. Maar vooralsnog voel ik me goed en zijn er geen signalen dat m'n schildklier raar aan het doen is. Dus ik ben heel erg stiekem en heel voorzichtig positief.

En ik durf niet zo goed bij mijn familie aan te geven dat we nog even willen wachten met boeken. Eind september boeken wordt erg laat en later de skilessen pas reserveren...daar gaan ze hun vraagtekens bij zetten. En ze hebben geen idee van onze plannen en eigenlijk wil ik dat graag nog even zo houden. De ouders van manlief weten wel iets, maar ook geen precieze data. Alleen wat vriendinnetjes (en jullie O+ ) weten hoe het precies zit.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:38:41 #114
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_172998615
je kan toch zeggen dat je nog een keer wil proberen of je gaat skieen of snowboarden ( O+) en dat een keer uit wil proberen ergens ?? Of zijn het allemaal hardcore skieers ?

en tsjah.. hoe graag wil je met de familie mee op vakantie? en hoeveel kost de skiles extra? want gaat het dan alleen om de ski les of wil je dan eigenlijk helemaal niet mee?? en hoe vervelend zou je het vinden als je NIET zwanger bent en zij gaan wel? hoe makkelijk schuif je alsnog aan? accepter je het dat je evt op een luchbedje in de woonkamer kan liggen als je niet zwanger bent?? die skilessen en spullen reserveer je ook nog wel een week van tevoren..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_172999389
Ik breek even in, maar les en spullen kan je prima ter plaatse pas regelen, dat hoeft echt niet nu. Je kan altijd zeggen dat je nu nog twijfelt tussen skiën en snowboarden bijvoorbeeld en je nog niet wil vastleggen.

Ik ben zelf overigens niet meer daadwerkelijk gaan skiën toen ik op vakantie zwanger was. Ik geloof dat het kan tot je baarmoeder boven je schaambot uitkomt, maar het voelde voor mij persoonlijk niet goed. Het blijft een risicovolle sport, ongeacht of je het zelf goed kan, ongelukkig vallen kan altijd en dat hoeft helemaal niet aan jezelf te liggen. Maar dat is heel persoonlijk.

Wat Barrel zegt, ik zou het er zelf niet om laten en gewoon boeken, je weet nooit hoe het loopt. Wil je zelf wel graag gaan? Ik vind die annuleringsverzekering een goeie, als dat idd kan zou ik die afsluiten met je kinderwens in gedachten en gewoon boeken. Mocht je dan inderdaad zwanger zijn kun je altijd nog bedenken of je gebruik van die verzekering maakt. Later bijboeken is vaak lastiger en maakt dat je nu misschien dingen moet uitleggen die je niet wil.
pi_172999783
Ha Tink, ik lees even mee vanuit Frankrijk. Handig, bundels die je over de grens nu ook gewoon kan gebruiken ;) Anyway: ik snap je gedachtengang erg goed. Ik ga ook al jaren op wintersport met de familie van mijn man. Toen wij startten met proberen zat ik ook elke keer te rekenen, want wat als ik zwanger zou zijn? We hebben elk jaar gewoon geboekt en namen het risico op een zwangerschap (en het feit dat ik dan niet zou kunnen skiën/boarden) op de koop toe. Ik vermaak me ook prima met lezen, wandelen e.d. Als je in een groter wintersportgebied zit is er voldoende vermaak. Tevens noem je al dat er volwassenen zijn die niet hele dagen op de latten zullen staan en twee kindjes die nog zorg en aandacht nodig hebben. Mocht je het geluk hebben dat het bij jullie onverhoopt snel gaat, dan denk ik dat je je daar prima zou kunnen vermaken. Ja, wel zuur dat je zelf niet op de latten kan. Maar volgens mij is jouw zwangerschapswens groter dan dat ;) Een goede annuleringsverzekering is ook een goede tip. Wij moeten er ook al langzamerhand over gaan nadenken en we gaan waarschijnlijk gewoon boeken in september. Want wintersport is cool! En een fijn uitstapje mochten we tegen die tijd nog steeds in de MMM zitten :).

En exode: ik heb jullie verhaal gevolgd en heb helaas niet veel nuttigs toe te voegen. Behalve dat jullie heel weloverwogen over komen en dat ik jouw vrouw begrijp dat ze opziet tegen alle hormonen spuiten enz. En voor jullie wens om geen tweeling te krijgen begrijp ik ook erg goed. Dat is een risico dat wij ook hebben moeten afwegen de afgelopen maanden (ons zh benadrukt dat de kans op een meerling aanwezig is, maar niet significant hoger dan bij een spontane zwangerschap). Ons zh mikt op twee of drie eitjes. Bij vier breken ze de poging af. Wij hebben liever ook geen tweeling (mijn man lijkt het echt verschrikkelijk) maar de wens voor een kindje is inmiddels groter. Iets met plussen en minnen afwegen. Succes :*
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 18:51:42 #117
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173001284
Tink ten eerste gefeliciteerd met de baan van je man!

Ik zou ook gewoon boeken want hoewel je dan misschien zwanger bent is de kans ook gewoon groot dat je het niet bent. Vijf maanden is echt best kort namelijk, vooral in dit topic ;) ik heb steeds geboekt met het idee dan zien we het dan wel.

Ik ben laatst met een vriendin die 7 maanden zwanger was nog op vakantie geweest. Niet skieen maar een stedentrip, en dat ging echt prima.
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 19:32:46 #118
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173001992
Txs voor jullie input en felicitaties! Net heerlijke risotto gegeten en nu hangt m'n man aan de telefoon met z'n beste vriend. Zo nog maar even overleggen. Eventueel kan ik het nog wel even rekken of inderdaad de lessen last-minute regelen. Ik laat jullie weten wat het geworden is!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173002656
Gefeliciteerd Tink! Wij wilden met mijn familie een rondreis gaan maken door Amerika maar doordat mijn zus eind september gaat bevallen zou dat dan pas in april volgend jaar worden. Ik heb aangegeven dat ik dan diep in het traject zit of in het meest gunstige geval (hoog)zwanger dus dat het voor mij niet gaat worden. We gaan nu dus zonder mijn zus in oktober. En gelukkig snapt iedereen dat, omdat ik niet zoveel op vakantie ga en het de laatste tijd niet zo heb getroffen gunnen mijn ouders mij deze vakantie. Dus je bent niet de enige die met dit dilemma loopt ;) Ik heb het in mijn omgeving al een paar keer meegemaakt dat vrouwen te vroeg bevielen in het buitenland en dat lijkt mij echt verschrikkelijk.

Morgen heb ik telefonisch overleg met de behandelend arts. Ik ben bang dat ze zegt dat we het maar gewoon weer een paar maanden zelf moeten proberen omdat ik blijkbaar wel zwanger kan worden en nu mijn schildklierproblemen onder controle zijn en misschien de reden was dat ik niet zwanger werd. Als wij de keuze zouden hebben zou ik meteen op IUI overgaan.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:56:51 #120
269689 crew  Viv
pi_173007894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:51 schreef MaJo het volgende:
Ik zou ook gewoon boeken want hoewel je dan misschien zwanger bent is de kans ook gewoon groot dat je het niet bent.
Of wel zwanger, maar zonder dat het een grote belemmering is. :Y)

Bij annuleringsverzekeringen moet je wel echt de kleine lettertjes ( 8-) ) lezen trouwens, soms is een zwangerschap an sich niet voldoende voor uitbetaling en doen ze dat alleen bij complicaties. En soms betalen ze alleen uit als de zwangerschap nog niet vastgesteld was bij het boeken van de reis / afsluiten van de verzekering.
pi_173011782
Spannend Wolken, hoop dat de arts met jullie meegaat!

@Tink89 gefeliciteerd :) Lastig ja, plannen als je zwanger wilt worden. Maar als ik het goed begrijp ga je bij groen licht het op de natuurlijke manier proberen? Of is er dan de kans dat je moet spuiten en slikken? Want dat laatste zou mij wel tegenhouden om op vakantie te gaan. Het is bij iedereen natuurlijk anders, maar als wandelende apotheek zou ik nu niet van een vakantie kunnen genieten 8-)

Wij gaan eigenlijk ook gewoon onze gang. In februari hebben we een vrijgezellenfeest in Manchester en de maand erop een bruiloft. Voor de eerste hebben we gewoon tickets geboekt (kostte totaal 117 euro dus waar hebben we het over) en voor de bruiloft in maart wachten we nog even. Als deze IVF poging lukt dan ben ik rond de 33 weken zwanger en dan gaan we met de boot. Lukt het deze keer niet dan boeken we tickets. En mocht ik tegen die tijd aan het IVF-en zijn, dan zien we het dan wel weer :) Ik wil mijn leven zo min mogelijk on hold zetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 22:56 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Bij annuleringsverzekeringen moet je wel echt de kleine lettertjes ( 8-) ) lezen trouwens, soms is een zwangerschap an sich niet voldoende voor uitbetaling en doen ze dat alleen bij complicaties. En soms betalen ze alleen uit als de zwangerschap nog niet vastgesteld was bij het boeken van de reis / afsluiten van de verzekering.
Ja, inderdaad! Ik had voor de gein bij de voorwaarden van Easyjet gekeken en die doen daar helemaal niets mee. Nu zijn onze tickets totaal 117 euro dus so be it.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:30:48 #122
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173012293
Txs voor de inzichten dames. Nee, ik wil m'n leven niet on hold zetten voor een eventuele zwangerschap. Maar een skivakantie terwijl ik zwanger ben, vind ik ook lastig. Zouden we 'gewoon' op een stedentrip of rondreis gaan ofzo, dan zou ik gewoon boeken...

En ja, hoewel ik onder streng schildkliertoezicht sta en al een jaar een zwangerwordenverbod heb, mogen we het straks in principe op de gewone manier gaan proberen. Dat wil zeggen, als mijn schildklier stabiel is/blijft. En daar krijgen we op 31-08 de tussenstand van.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator woensdag 9 augustus 2017 @ 13:43:46 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_173018063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:30 schreef Tink89 het volgende:
Txs voor de inzichten dames. Nee, ik wil m'n leven niet on hold zetten voor een eventuele zwangerschap. Maar een skivakantie terwijl ik zwanger ben, vind ik ook lastig. Zouden we 'gewoon' op een stedentrip of rondreis gaan ofzo, dan zou ik gewoon boeken...

En ja, hoewel ik onder streng schildkliertoezicht sta en al een jaar een zwangerwordenverbod heb, mogen we het straks in principe op de gewone manier gaan proberen. Dat wil zeggen, als mijn schildklier stabiel is/blijft. En daar krijgen we op 31-08 de tussenstand van.
Ik dacht dat je sowieso het medische traject in ging? Is het dan niet veel logischer/leuker om te posten in WOHTS? Ik denk dat je hier niet veel aansluiting zult vinden in het maandelijks wachten op streepjes. Net als vakanties wel of niet doen, dat soort onderwerpen zijn eigenlijk niet meer echt aan de orde hier :@

Mijn lichaam is weer eens stuk. Dag 18 vandaag en ik lijk weer ongesteld te worden :? Sterker nog, het begint een beetje te lijken op de miskraam van laatst :o
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:48:52 #124
319308 Tink89
To live is to dance
pi_173018200
quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:43 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik dacht dat je sowieso het medische traject in ging? Is het dan niet veel logischer/leuker om te posten in WOHTS? Ik denk dat je hier niet veel aansluiting zult vinden in het maandelijks wachten op streepjes. Net als vakanties wel of niet doen, dat soort onderwerpen zijn eigenlijk niet meer echt aan de orde hier :@

Mijn lichaam is weer eens stuk. Dag 18 vandaag en ik lijk weer ongesteld te worden :? Sterker nog, het begint een beetje te lijken op de miskraam van laatst :o
Njah, wel sowieso bij de gynaecoloog en met schildklierwaardes die strikt gecontroleerd worden enzo... Bij de rammelaars paste ik niet, omdat niemand daar verder een medische reden had om te wachten/ongerust te zijn en ik ben nu nog niet actief aan het proberen, dus WOHTS leek me ook niet passen.

Maar goed, als jullie het vreemd vinden dat ik hier meepost, wil ik best verkassen hoor. Vond het gewoon fijn omdat er hier wat meer mensen worstelen met 'waarom mogen wij dan niet een kindje?' en met het gedoe van onderzoeksuitslagen en extra controles en onzekerheid over 'kan mijn lijf dit wel?'
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_173018518
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:48 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Njah, wel sowieso bij de gynaecoloog en met schildklierwaardes die strikt gecontroleerd worden enzo... Bij de rammelaars paste ik niet, omdat niemand daar verder een medische reden had om te wachten/ongerust te zijn en ik ben nu nog niet actief aan het proberen, dus WOHTS leek me ook niet passen.

Maar goed, als jullie het vreemd vinden dat ik hier meepost, wil ik best verkassen hoor. Vond het gewoon fijn omdat er hier wat meer mensen worstelen met 'waarom mogen wij dan niet een kindje?' en met het gedoe van onderzoeksuitslagen en extra controles en onzekerheid over 'kan mijn lijf dit wel?'

Dat kan hier dan toch best? Je moet immers wachten op het ziekenhuis ;)
En dat soort vragen zijn dan ook niet meer dan logisch. Zelf heb ik de eerste 4 jaar alles op hold gezet. Toen bedacht dat ik niet wijs was en toen ik echt dacht van dikke doei ik doe gewoon was ik zwanger :')
Maar dat duurde bij elkaar 5/6 jaar.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')