abonnement Unibet Coolblue
pi_172690291
7 meloenen voor Berghuis is te verwachten en onontkomelijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:23:10 #227
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172690303
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Heb ik het over transfers dan? Ik heb het gewoon over geld dat Feyenoord nog krijgt en wat de kas dan is.
De televisie inkomsten zullen nog veel hoger zijn dan wat ik voorspiegel eigenlijk
Dat het in de begroting zit betekent dat de uitgaven daar ook op afgestemd worden, dan stroomt het niet automatisch naar je eigen vermogen.
pi_172690353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat het in de begroting zit betekent dat de uitgaven daar ook op afgestemd worden, dan stroomt het niet automatisch naar je eigen vermogen.
oke wat jij wilt ...dan gooien we het gewoon in dat potje van jouw

Het blijven allemaal inkomsten.....

Mocht Feyenoord de CL overleven of toch na de poulefase nog in de Europa League terechtkomen in januari dan stroomt er nog meer geld binnen....

niks aan de hand

Gaat gewoon heel erg goed op financieel gebied. Ik weet niet wat de merchandising en sponsors straks nog extra op gaan leveren.

Feyenoord hoeft zich echt geen zorgen te maken op financieel gebied. En ja misschien wordt Vilhena nog verkocht?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172690517
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juli 2017 14:37 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Nee. Hier kan ik dus écht niet om lachen.

Kwal!
:+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172690690
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:13 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Tja als je ziet wat we voor verdedigers betalen...Berghuis is een aanvaller en international dus op zich niet vreemd als we daar meer voor moeten betalen.
Dat is zeker waar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_172690762
Als je 7 miljoen betaald voor berghuis ben je gewoon debiel. Ik vind 6,5 zelfs al veel. International of niet, heft geen moer gepresteerd bij Watford, misschien wel enigzinds bij Feyenoord maar dat blijft wel Eredivisie niveau.

Feyenoord heeft gewoon te erg laten blijken dat ze hem wel erg graag willen hebben. Tja dan zal je betalen ook...

:N
  woensdag 26 juli 2017 @ 15:51:16 #232
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_172690813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:49 schreef Thunder0x het volgende:
Als je 7 miljoen betaald voor berghuis ben je gewoon debiel. Ik vind 6,5 zelfs al veel. International of niet, heft geen moer gepresteerd bij Watford, misschien wel enigzinds bij Feyenoord maar dat blijft wel Eredivisie niveau.

Feyenoord heeft gewoon te erg laten blijken dat ze hem wel erg graag willen hebben. Tja dan zal je betalen ook...

:N
Heel veel geld inderdaad. Maar we spelen wel CL en daar wil je natuurlijk goed voor de dag komen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_172690867
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:51 schreef PIETR het volgende:

[..]

Heel veel geld inderdaad. Maar we spelen wel CL en daar wil je natuurlijk goed voor de dag komen.
Natuurlijk, maar niet ten koste van alles. Dit is gewoon met geld rondsmijten, voor een speler die leuk heeft meegedaan in de Eredivisie vorig seizoen. Totaal verder echt niet bepalend geweest, ook niet constant.
pi_172690922
Wat ik overigens ook niet begrijp is de voorbereiding...

Waarom spelen we nog steeds tegen de plaatselijke FC's ?
pi_172690982
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:55 schreef Thunder0x het volgende:
Wat ik overigens ook niet begrijp is de voorbereiding...

Waarom spelen we nog steeds tegen de plaatselijke FC's ?
we speelden dit seizoen in zijn geheel niet tegen de plaatselijke FC's?

Normaal tegen RVVH en Barendrecht bv, nu helemaal niets van dit, dus ik weet niet precies wat je voor 'probleem' probeert aan te stippen?
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172691026
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

we speelden dit seizoen in zijn geheel niet tegen de plaatselijke FC's?

Normaal tegen RVVH en Barendrecht bv, nu helemaal niets van dit, dus ik weet niet precies wat je voor 'probleem' probeert aan te stippen?
Lisse en Putten noem ik plaatselijke Fc's
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:04:23 #237
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172691079
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:55 schreef Thunder0x het volgende:
Wat ik overigens ook niet begrijp is de voorbereiding...

Waarom spelen we nog steeds tegen de plaatselijke FC's ?
Je bedoelt die wedstrijden tegen Lisse en Putten (En volgens mij was er ook nog 1 gepland tegen Dongen, die niet doorging)? Feyenoord hecht volgens mij redelijk veel waarde aan haar supporters in de regio. Die kunnen dan meegenieten van de voorbereiding.

Ik weet niet of het slim is, want Ajax en PSV voetballen vaker en al eerder tegen goede tegenstanders. Maar zij hebben wel Europese kwalificatie, terwijl wij pas in de eerste speelronde van de Eredivisie de eerste serieuze wedstrijd hebben.
pi_172691090
Geheime oefenwedstrijd gehad vandaag?
Nait Soezn Moar Broezn
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 26 juli 2017 @ 16:08:13 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172691161
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:49 schreef Thunder0x het volgende:
Als je 7 miljoen betaald voor berghuis ben je gewoon debiel. Ik vind 6,5 zelfs al veel. International of niet, heft geen moer gepresteerd bij Watford, misschien wel enigzinds bij Feyenoord maar dat blijft wel Eredivisie niveau.

Feyenoord heeft gewoon te erg laten blijken dat ze hem wel erg graag willen hebben. Tja dan zal je betalen ook...

:N
Ligt ook aan het gebrek aan alternatieven er zou vast wel een betere jongere goedkopere versie in Argentinië lopen maar ja scouting hé
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172691175
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:04 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je bedoelt die wedstrijden tegen Lisse en Putten (En volgens mij was er ook nog 1 gepland tegen Dongen, die niet doorging)? Feyenoord hecht volgens mij redelijk veel waarde aan haar supporters in de regio. Die kunnen dan meegenieten van de voorbereiding.

Ik weet niet of het slim is, want Ajax en PSV voetballen vaker en al eerder tegen goede tegenstanders. Maar zij hebben wel Europese kwalificatie, terwijl wij pas in de eerste speelronde van de Eredivisie de eerste serieuze wedstrijd hebben.
Exact dit. Je speelt tegen veel zwakkere tegenstander en je bereikt er vrij weinig mee behalve dat je kan experimenteren... Maargoed dat kun je tegen iets wat betere clubs zoals Freiburg ook wel. Trouwens toen wij kwalificatie hadden speelden we deze debiele potjes ook gewoon.

Ik begrijp wel dat het voor de achterban erg leuk is om erbij te kunnen zijn etc etc, maar volgens mij is het belangerijker om een goede voorbereiding te hebben tegen clubs met wat tegenstand. Nu heb je alleen Freiburg en Sociedad en dan krijg je vitesse alweer.
pi_172691259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:53 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar niet ten koste van alles. Dit is gewoon met geld rondsmijten, voor een speler die leuk heeft meegedaan in de Eredivisie vorig seizoen. Totaal verder echt niet bepalend geweest, ook niet constant.
Niet bepalend? Hielp ons toch geregeld over een dood punt heen met een assist of goal. Die 2 goals tegen Zwolle vergeten waar die je eigenhandig een punt bezorgd? Neem daarin mee dat hij bij de start niet helemaal fit was, Berghuis heeft het prima gedaan. Voor de eredivisie een top buitenspeler. En tja, dat is nu eenmaal het niveau waarop wij acteren.
pi_172691271
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ligt ook aan het gebrek aan alternatieven er zou vast wel een betere jongere goedkopere versie in Argentinië lopen maar ja scouting hé
Assaidi had prima rechtsbuiten kunnen spelen bij Feyenoord.
pi_172691316
Volgens mij spelen de meeste nl eredivisieclubs toch wel tegen amateurs, in het begin van de voorbereiding? Is ook gewoon een beetje conditie op doen, positiespel op een wat lager tempo er weer een beetje goed inslijpen?

Ze zouden van mij alleen nog wel 1-2 extra oefenwedstrijden op niveau mogen spelen. Al kun je je afvragen of ze Vitesse niet gewoon meerekenen als laatste belangrijke oefenpot :@

Als we gelijk voorrondes hadden moet spelen, zou de voorbereiding er waarschijnlijk wel iets anders uit hebben gezien :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172691340
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:12 schreef alopio het volgende:

[..]

Niet bepalend? Hielp ons toch geregeld over een dood punt heen met een assist of goal. Die 2 goals tegen Zwolle vergeten waar die je eigenhandig een punt bezorgd? Neem daarin mee dat hij bij de start niet helemaal fit was, Berghuis heeft het prima gedaan. Voor de eredivisie een top buitenspeler. En tja, dat is nu eenmaal het niveau waarop wij acteren.
1 wedstrijd waarin hij "uitblonk", mede door een falende keeper. Zoals gezegd prima aanwinst voor in de Eredivisie, in het buitenland wordt deze speler uitgelachen en is hij zeker geen 7 miljoen waard. Ik vind 5 assists in 25 wedstrijden gewoon karig.
pi_172691353
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 15:49 schreef Thunder0x het volgende:
Als je 7 miljoen betaald voor berghuis ben je gewoon debiel. Ik vind 6,5 zelfs al veel. International of niet, heft geen moer gepresteerd bij Watford, misschien wel enigzinds bij Feyenoord maar dat blijft wel Eredivisie niveau.

Feyenoord heeft gewoon te erg laten blijken dat ze hem wel erg graag willen hebben. Tja dan zal je betalen ook...

:N
volgens mij ging het om 5 miljoen....

hoe dat bedrag van 7 nu ineens in de wereld komt?

onzinverhaal lijkt mij

zelfs op vi.nl hadden ze het over 5 terwijl Feyenoord 4.5 wilde betalen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172691383
:7
pi_172691388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volgens ging het om 5 miljoen....

hoe dat bedrag van 7 nu ineens in de wereld komt?

onzinverhaal lijkt mij
Krabbendam. Lult net zoveel als jij.
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:18:19 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172691391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:08 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Exact dit. Je speelt tegen veel zwakkere tegenstander en je bereikt er vrij weinig mee behalve dat je kan experimenteren... Maargoed dat kun je tegen iets wat betere clubs zoals Freiburg ook wel. Trouwens toen wij kwalificatie hadden speelden we deze debiele potjes ook gewoon.

Ik begrijp wel dat het voor de achterban erg leuk is om erbij te kunnen zijn etc etc, maar volgens mij is het belangerijker om een goede voorbereiding te hebben tegen clubs met wat tegenstand. Nu heb je alleen Freiburg en Sociedad en dan krijg je vitesse alweer.
Die sterkere tegenstanders is wel iets van de laatste jaren, daarvoor speelden PSV en Ajax ook meerdere wedstrijden tegen amateurclubs.

Het is denk ik gewoon iets waar we nog niet echt in mee zijn gegaan en dit seizoen is het niet echt nodig. Er kan nu relatief intensiever getraind worden waardoor de basis voor het nieuwe seizoen sterker is en de automatismen er bij de nieuwe spelers makkelijker ingeslepen kunnen worden. Ik weet niet of de meerwaarde van sterkere tegenstanders in de voorbereiding echt bewezen is, kan me alleen voorstellen dat zo'n wedstrijd tegen Nice dan minder als een niveauschok komt.

Uiteindelijk moet je gewoon zo fit mogelijk aan de eerste officiële wedstrijd verschijnen. Ik ga ervan uit dat het voetballend vanzelf in orde komt de komende weken.
pi_172691406
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Krabbendam. Lult net zoveel als jij.
ga jij nou maar lekker met je tieten spelen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 26 juli 2017 @ 16:19:31 #250
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172691413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:16 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

1 wedstrijd waarin hij "uitblonk", mede door een falende keeper. Zoals gezegd prima aanwinst voor in de Eredivisie, in het buitenland wordt deze speler uitgelachen en is hij zeker geen 7 miljoen waard. Ik vind 5 assists in 25 wedstrijden gewoon karig.
In het buitenland is ¤10M zo'n beetje de minimumprijs.

Heb je in een zure appel gebeten ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')