abonnement Unibet Coolblue
pi_172659418
Beste Fok'ers,

Kort wat achtergrond informatie:
- Sinds een jaar heb ik een relatie met mijn vriendin. Zij leefde - door ouders die moslim zijn en niet van mij bestaan af mochten weten - vaak in 2 werelden. Gedurende dit jaar betrapte ik haar regelmatig op kleine leugentjes. Ook wel eens een grote, maar regelmatig vreemde kleine leugels waarbij ik vaak niet eens snapte waarom je hier uberhaupt over zou liegen (het verbloemen van de realiteit).

Vanmorgen ging haar wekker af, terwijl ze aan het douchen was. Daarbij heb ik deze uit gezet, maar terwijl ik dit deed dacht ik tevens; "Eens kijken wat er nou allemaal speelt?"

Laat ik voorop stellen dat ik hier enorm van baal en dit niet een correcte keuze van mij vond. Het is echter wel gebeurd, met als resultaat;

Ik zat in een gesprek tussen haar en een vriendin (die imo niet helemaal correct is). In dat gesprek merkte ik dat ze mij continue voor totale idioot uitmaakte samen met die vriendin. Ook stonden er overal leugens in (als "hij belde me net dat het hem speet", terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet gebeld heb) die hoofdzakelijk klein waren maar mij wel in een vreemd daglicht zetten.

Ik ben hier enorm van geschrokken. Vind zelf nog steeds dat ik niet had moeten kijken, maar mijn vermoeden is zeg maar wel bevestigd. Ik heb geen idee of haar hier nu mee moet confronteren of niet.

Het baart mij zorgen dat ze klaarblijkelijk over alles kan liegen en er geen moeite mee heeft om mij zwart te maken. Daarnaast liegt ze rustig in m'n gezicht als ik hier iets over zeg.

Wellicht hebben jullie nog nuttige inzichten..

[ Bericht 93% gewijzigd door Samzz op 25-07-2017 10:40:46 ]
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:50:42 #2
438758 zeer
Opritsjniki
pi_172659437
misschien ging dat gesprek over d'r andere vriendje?
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:50:54 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172659442
Klinkt als een geweldige relatie, een liegende trut samen met een knul die niet met z'n poten van de spullen van een ander af kan blijven.

Brei er maar gewoon een eind aan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 25 juli 2017 @ 08:52:51 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172659464
Ging het wel over jou?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172659546
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:52 schreef Lienekien het volgende:
Ging het wel over jou?
Ja dat wel
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_172659557
Waar is de OP?
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 25 juli 2017 @ 09:01:39 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_172659560
Kan de OP terug? Dat TS niet direct hoort wat ie wil horen kunnen wij niks aan doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_172659590
Ben ik halverwege met lezen is t ineens weg :(
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:04:42 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172659612
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:00 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Ja dat wel
Ze is kennelijk een leugenachtig persoon. Ze zegt het een tegen jou en achter je rug om heel andere dingen. Je kan haar ermee confronteren, maar wat ga je nog van haar geloven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172659704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze is kennelijk een leugenachtig persoon. Ze zegt het een tegen jou en achter je rug om heel andere dingen. Je kan haar ermee confronteren, maar wat ga je nog van haar geloven?
Daar worstel ik dus mee. Ga ik nog dingen geloven. Confronteren vind ik lastig, want dat moet ik dus zeggen dat ik gekeken heb en haar vertrouwen zal daarmee ook niet groter worden.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_172659786
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:49 schreef draadstalig het volgende:
Beste Fok'ers,

Kort wat achtergrond informatie:
- Sinds een jaar heb ik een relatie met mijn vriendin. Zij leefde - door ouders die moslim zijn en niet van mij bestaan af mochten weten - vaak in 2 werelden. Gedurende dit jaar betrapte ik haar regelmatig op kleine leugentjes. Ook wel eens een grote, maar regelmatig vreemde kleine leugels waarbij ik vaak niet eens snapte waarom je hier uberhaupt over zou liegen (het verbloemen van de realiteit).

Vanmorgen ging haar wekker af, terwijl ze aan het douchen was. Daarbij heb ik deze uit gezet, maar terwijl ik dit deed dacht ik tevens; "Eens kijken wat er nou allemaal speelt?"

Laat ik voorop stellen dat ik hier enorm van baal en dit niet een correcte keuze van mij vond. Het is echter wel gebeurd, met als resultaat;

Ik zat in een gesprek tussen haar en een vriendin (die imo niet helemaal correct is). In dat gesprek merkte ik dat ze mij continue voor totale idioot uitmaakte samen met die vriendin. Ook stonden er overal leugens in (als "hij belde me net dat het hem speet", terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet gebeld heb) die hoofdzakelijk klein waren maar mij wel in een vreemd daglicht zetten.

Ik ben hier enorm van geschrokken. Vind zelf nog steeds dat ik niet had moeten kijken, maar mijn vermoeden is zeg maar wel bevestigd. Ik heb geen idee of haar hier nu mee moet confronteren of niet.

Het baart mij zorgen dat ze klaarblijkelijk over alles kan liegen en er geen moeite mee heeft om mij zwart te maken. Daarnaast liegt ze rustig in m'n gezicht als ik hier iets over zeg.

Wellicht hebben jullie nog nuttige inzichten..

pi_172659873
En hier twijfel je nog over? Waarom eigenlijk? Had bij mij allang exit geweest.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:22:30 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172659876
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:11 schreef draadstalig het volgende:

[..]

Daar worstel ik dus mee. Ga ik nog dingen geloven. Confronteren vind ik lastig, want dat moet ik dus zeggen dat ik gekeken heb en haar vertrouwen zal daarmee ook niet groter worden.
Haar vertrouwen? Wat dacht je van jouw vertrouwen? Ga je haar niet altijd wantrouwen?

Ergens moet het wel een eye opener voor je zijn. Je wist dat ze het niet zo nauw neemt met de waarheid. Kennelijk dus ook als het jou betreft.

Je noemt haar in de TT 'instabiel', maar ik denk dat dit voor haar normaal is. Wat ze zegt past ze aan zoals zij nodig acht.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:23:01 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172659888
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:22 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
En hier twijfel je nog over? Waarom eigenlijk? Had bij mij allang exit geweest.
Sinds vanochtend, bedoel je?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172659923
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sinds vanochtend, bedoel je?
Alleen OP gelezen.
pi_172660023
Door de 2 werelden waarin ze leeft is het liegen voor haar heel makkelijk geworden. Dat gaat ook niet zomaar veranderen lijkt me.
pi_172660111
Gozer, dat je uberhaupt nog de moeite neemt om hiervoor een topic aan te maken :')

Ook al hou je van d'r, ze speelt met jou. Het beste kun je weggaan en helemaal niks meer van je laten weten. Geen woord.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:42:48 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172660213
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:24 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Alleen OP gelezen.
Ja, dat staat in de OP, dat hij dit sinds vanochtend weet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:29:31 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172661215
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:01 schreef CoolGuy het volgende:
Kan de OP terug? Dat TS niet direct hoort wat ie wil horen kunnen wij niks aan doen.
:D
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:58:26 #20
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172661843
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:49 schreef draadstalig het volgende:
Beste Fok'ers,

Kort wat achtergrond informatie:
- Sinds een jaar heb ik een relatie met mijn vriendin. Zij leefde - door ouders die moslim zijn en niet van mij bestaan af mochten weten - vaak in 2 werelden. Gedurende dit jaar betrapte ik haar regelmatig op kleine leugentjes. Ook wel eens een grote, maar regelmatig vreemde kleine leugels waarbij ik vaak niet eens snapte waarom je hier uberhaupt over zou liegen (het verbloemen van de realiteit).

Vanmorgen ging haar wekker af, terwijl ze aan het douchen was. Daarbij heb ik deze uit gezet, maar terwijl ik dit deed dacht ik tevens; "Eens kijken wat er nou allemaal speelt?"

Laat ik voorop stellen dat ik hier enorm van baal en dit niet een correcte keuze van mij vond. Het is echter wel gebeurd, met als resultaat;

Ik zat in een gesprek tussen haar en een vriendin (die imo niet helemaal correct is). In dat gesprek merkte ik dat ze mij continue voor totale idioot uitmaakte samen met die vriendin. Ook stonden er overal leugens in (als "hij belde me net dat het hem speet", terwijl ik bijvoorbeeld helemaal niet gebeld heb) die hoofdzakelijk klein waren maar mij wel in een vreemd daglicht zetten.

Ik ben hier enorm van geschrokken. Vind zelf nog steeds dat ik niet had moeten kijken, maar mijn vermoeden is zeg maar wel bevestigd. Ik heb geen idee of haar hier nu mee moet confronteren of niet.

Het baart mij zorgen dat ze klaarblijkelijk over alles kan liegen en er geen moeite mee heeft om mij zwart te maken. Daarnaast liegt ze rustig in m'n gezicht als ik hier iets over zeg.

Wellicht hebben jullie nog nuttige inzichten..

Weet je zeker dat ze het niet over haar échte vriendje heeft?
1 + 1 = blauw
pi_172661945
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 09:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat staat in de OP, dat hij dit sinds vanochtend weet.
Ze heeft toch al eerder gelogen?
pi_172661997
Ja dat weet ik zeker.

Het lastige is dat de relatie verder over het algemeen helemaal top is. Wat mij alleen zorgen baart is dat ze dus achter mijn rug om tegen een vriendin hele rare dingen zegt die totaal niet gebeurd zijn.

Liefst wil ik haar hiermee confronteren om de relatie te redden. Al is het een illusie waarschijnlijk, want er zijn imo 2 uitkomsten:
1. We komen er niet uit en er wordt een streep door de relatie getrokken
2. Ze geeft het toe en zegt dat ze dit niet meer zal doen, wat natuurlijk een kul verhaal is aangezien de leugens dusdanig klein en onzinnig zijn wat dus imo impliceert dat dit niet snel zal veranderen.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_172662047
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:03 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Ze heeft toch al eerder gelogen?
Ja zeker.
- Over geld. Niet zeggen dat ze geld geleend heeft van d'r ex.
- Over haar studie; welke ze niet heeft afgerond. Ze zegt dat ze nooit gezegd heeft dat ze hem afgerond heeft, wat dus volgens haar niet liegen is maar gewoon niet alles vertellen. Daarbij heeft ze altijd gedaan alsof ze hem afgerond heeft, maar goed...
- Over het geroddel over mij; Ze zegt dat ze dat niet doet, maar nu blijkt van wel.

Dit soort geneuzel.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_172662061
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 11:05 schreef draadstalig het volgende:
Ja dat weet ik zeker.

Het lastige is dat de relatie verder over het algemeen helemaal top is. Wat mij alleen zorgen baart is dat ze dus achter mijn rug om tegen een vriendin hele rare dingen zegt die totaal niet gebeurd zijn.

Liefst wil ik haar hiermee confronteren om de relatie te redden. Al is het een illusie waarschijnlijk, want er zijn imo 2 uitkomsten:
1. We komen er niet uit en er wordt een streep door de relatie getrokken
2. Ze geeft het toe en zegt dat ze dit niet meer zal doen, wat natuurlijk een kul verhaal is aangezien de leugens dusdanig klein en onzinnig zijn wat dus imo impliceert dat dit niet snel zal veranderen.
Als een auto een kapotte motor heeft, maar verder ziet alles er nog als nieuw uit, dan kan je er toch gewoon niet mee rijden en heb je er weinig aan?
pi_172662095
Overigens is ze in heel veel dingen juist weer super lief.. Dat maakt het zo dubbel. Staat altijd voor mij klaar en ondersteunt met alles. Dus in hoeverre moet ik hier niet gewoon genoegen mee nemen en denken "dat hoort er dan maar bij".

Liefst maak ik het wel bespreekbaar... De confrontatie vind ik wel belangrijk anders ga ik het opkroppen enz.
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')