abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172909888
registreer om deze reclame te verbergen
Wat een pech voor B zeg. Moet hij snel geopereerd worden aan zijn lies?
pi_172910342
Ai pijnlijke val zeg voor B! En die liesbreuk klinkt ook niet fijn :*

Wat eng Stippel! Hoe gaat het nu met hem?

Franny, wat heerlijk zo op pad met z'n 2 O+

F was gisteren gestoken door een wesp op de opvang. Gelukkig had hij er vandaag geen pijn meer aan.
We zijn aan't kijken voor een nieuw bed voor hem, een (half)hoogslaper. Het maakt wel indruk want hij zij vanavond nog dat hij het wel spannend vond dat hij een ander bed krijgt :)
pi_172910802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 19:48 schreef exode het volgende:
En tweede bezoekje huisarts vanmiddag, B heeft door een valpartij van zijn loopfiets een snee in zijn voorhoofd en had een flinke bloedneus. Snee geplakt en gelukkig was mijnheer daarna weer vrolijk en druk....
strippenkaart al vol!

Beterschap!
Schudden voor gebruik
pi_172910847
Blegh.... ik zit niet te wachten op waterpokken, maar nu blijkt er een kindje de waterpokken te hebben waar hij vanmiddag mee heeft gespeeld.

Incubatietijd is bijna 3 weken?

Hier zaten wij zo niet op te wachten... :(
Schudden voor gebruik
pi_172911116
Het is geen garantie dat je kindje de waterpokken dan krijgt Stippel.

Franny, wat een fijn uitje met I. O+!

Fazz, idd spannend, een nieuw bed!

En exode, wat rot :X Sterkte voor B!
Sweet like candy to my soul
Sweet you rock and sweet you roll
Lost for you, I'm so lost for you..
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
pi_172911192
Wat sneu Exode! Beterschap!
pi_172911272
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:47 schreef GotC het volgende:
Het is geen garantie dat je kindje de waterpokken dan krijgt Stippel.

Zeker niet als je al weet dat dat kindje het heeft. Het is echt het besmettelijkst voor je een pok ziet.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_172918908
Ga je niet meteen voor een stapelbed fazz? Of hebben ze een ruime kamer? :+ hoe was je eerste werkdag weer?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 10:47:21 #159
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172920602
Bah Exode, hoe komt hij aan een liesbreuk dan? Hopelijk valt de operatie mee ;(

Wat klinkt je weekend Amsterdam gezellig franny O+ En dat ze dat allemaal zo leuk vindt die schilderijen. Ik denk dat Lucas vooral door de gangen zou willen rennen :')

Veel plezier bij het nijntjemuseum DaD. En wat lief van I. Ik vind dat soort dingen echt genieten bij twee kinderen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_172920784
Stippel, bij de eerste waterpokkengolf op het kdv kreeg J niets, bij spelen met een vriendje die de dag erna de eerste pokken kreeg, ook niet. Pas de tweede uitbraak van waterpokken op het kdv kreeg hij het ook (en hoe :') ). Incubatietijd is volgens mij ongeveer 2 weken.

Ach exode, wat sneu voor B. Die heeft dadelijk zijn portie wel weer gehad.
pi_172920901
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:47 schreef Chanty het volgende:
En dat ze dat allemaal zo leuk vindt die schilderijen. Ik denk dat Lucas vooral door de gangen zou willen rennen.
Of ze de schilderijen echt zo leuk vindt, weet ik niet hoor. Het naar een museum gaan, zeker zo'n groot museum, is op zichzelf een belevenis. I vond het bijv al bijzonder dat zoveel mensen in de rij stonden om naar binnen te mogen (wij hadden gelukkig al kaartjes online geregeld dus konden doorlopen. Is aanrader trouwens. Ook met mjk moet je een kaartje regelen omdat ze werken met een tijdslot). Maar ik vind het zelf heel leuk en mooi, vertel eea bij de schilderijen, stel haar vragen over wat ze ziet en daardoor kan ik haar aandacht wel eventjes vasthouden. Ik ben museumdocent geweest dus weet hoe dat werkt. Het gaat in ieder geval niet zomaar vanzelf!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:07:11 #162
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_172920970
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:03 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Of ze de schilderijen echt zo leuk vindt, weet ik niet hoor. Het naar een museum gaan, zeker zo'n groot museum, is op zichzelf een belevenis. I vond het bijv al bijzonder dat zoveel mensen in de rij stonden om naar binnen te mogen (wij hadden gelukkig al kaartjes online geregeld dus konden doorlopen. Is aanrader trouwens. Ook met mjk moet je een kaartje regelen omdat ze werken met een tijdslot). Maar ik vind het zelf heel leuk en mooi, vertel eea bij de schilderijen, stel haar vragen over wat ze ziet en daardoor kan ik haar aandacht wel eventjes vasthouden. Ik ben museumdocent geweest dus weet hoe dat werkt. Het gaat in ieder geval niet zomaar vanzelf!
Dat scheelt ja! Ik weet er zelf niet zoveel van dus dat helpt ook niet mee. Ga eerder naar doe-musea of iets als naturalis omdat ik daar zelf meer over weet.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:36:03 #163
243360 _NIKKI_
In de wolken...
pi_172921484
Exode wat een schrik. Beterschap voor B. Gelukkig zijn die mini's dit soort dingen vaak snel weer vergeten en binnen no time doen ze alsof er niets aan de hand is geweest.
Wat naar dat B geopereerd moet worden aan zijn liesbreuk. :{

Wij zijn vorige week op vakantie geweest. Een camping in Nederland. Qua weer en bijbehorende nattigheid was het helemaal niets. Doe mij maar een warm oord ergens in het zuiden van Frankrijk in plaats van dit. Kamperen in Nederland was dus eens en nooit meer. De kinderen hebben het overigens wel prima naar hun zin gehad. Daar hadden we de hele week letterlijk geen kind aan. Hun tijd besteedden ze aan spelen in de zandbak, fietsen over het grasveld, ijsjes eten en skelter rijden op het skelterparcours. Het was echt elke dag een feestje voor ze. Superleuk!
Mama van 3!
pi_172922285
Je hoeft op zich niets van de achterhrond van een kunstwerk te weten. De kunst is juist om door je kind te kijken en niet de "juiste" betekenis per se door te willen geven. Als er al een juiste betekenis is.
Art is in the eye of the beholder.

Ik denk dat ik volgende week maar eens met O naar het museum moet gaan. Ik ben kunsthistoricus maar ben nog nooit met O naar een museum geweest :') Alleen als baby'tje.
Bedank voor de inspiratie Franny!
pi_172931162
Oooh, wat hebben wij een leuke dag gehad! We stapten vanochtend om 7:15 uur de deur uit en zijn nu nt thuis, en I heeft alleen een dutje van tien minuten gedaan in de Tula (toen moest 'ie wakker worden omdat we pannenkoeken gingen eten :+), maar het ging voortreffelijk allemaal. Zelfs de 2 keer 2 uur in de trein ging hartstikke goed, met naar buiten kijken, veel zoek-de-verschillen en uiteindelijk nog een paar filmpjes op Baard zijn telefoon.
Het nijntjemuseum was ook echt geweldig voor I, hij heeft zich er zo goed vermaakt. O+.

Beetje jammer alleen dat mijn lijf al vanaf het opstaan vanochtend ontzettend gammel is, dus ik moet hier waarschijnlijk een paar dagen van bijkomen, maar het was het wel waard. :).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_172931565
Wat leuk, al die uitstapjes die hier voorbij komen! :)
Moeten wij eigenlijk ook eens wat vaker doen, al vermaken we ons eigenlijk alledrie ook prima in en rond het huis.

Dat gevoel dat je kind met de dag ng leuker wordt h, gaat dat ooit over? Nee toch h? O+
Ik kan zo intens genieten van de ontwikkeling, hoe ze steeds meer een echt mini mensje wordt :D

Gisteren voor het eerst (I know :@ ) naar de kapper geweest, waar ze ademloos toe zat te kijken in de spiegel terwijl de kapster bezig was. En nu speelt ze dus al 2 dagen kapstertje, waarbij papa en mama om de beurt "goed stil moeten zitten" terwijl ze zorgvuldig ons haar kamt, nat spuit en knipt O+

En vanmorgen met z'n drietjes haar ledikant naar broertjes kamer verhuisd en haar nieuwe grote bed in elkaar gezet. Ik geloof dat ik de enige was die het nogal spannend vond :') want mevrouw gaf 's middags geen kik en deed een middagdutje van bijna 2 uur :D
Ze ligt er nu net weer in, dus ik duim even voor een herhaling van vanmiddag ;) en doe heel hard alsof ik heus niet constant met n oog de babyfoon in de gaten hou...
pi_172932092
Oh man, sniffend op de bank. Ik hoor I door de babyfoon tegen Baard zeggen: 'Ik hou zooooveel van jou papa, en ik vond het een heeeeel leuke dag.'

O+ O+ O+ .

Twist, wat schattig zeg, dat kappertje spelen. :D. En wat goed van het grote bed!
pi_172932416
Och, lieve I. O+ da's wel smelt-waardig ja!
pi_172932446
Wat een heerlijke dag DaD, het nijntje museum is inderdaad zo leuk. O+

Wat goed van Minion! N. vond het ook allemaal wel best, al duurde het wel wat langer om haar in bed te krijgen de eerste dagen. Ze komt (in tegenstelling tot wat ik hier vaak lees over jullie kindjes) alleen wel zelf haar bed uit als ze klaar is met slapen. Ik hoor dan eerst die kleine voetjes roffelen en vervolgens gaat haar deur open en roept ze "ben wakkeeeeeer!". :D De keuze om een traphekje in haar deuropening te monteren blijkt de juiste te zijn geweest. ;)

Dat klinkt ook niet als mijn favoriete vakantie Nikki, maar fijn dat de kinderen het wel zo leuk hebben gehad!

N. heeft vandaag lekker kunnen bonden met man. Hij heeft veel gewerkt de laatste tijd, maar vandaag was hij thuis met de meisjes terwijl ik mijn zusje aan het helpen was een trouwjurk uit te zoeken. Toen ik thuis kwam keek ze niet naar me om en ze wilde dat papa haar naar bed bracht. Zo fijn. O+
pi_172933095
Wat knap van Minion in haar nieuwe bed!

Sjaak kwam er de eerste avond 20x uit, hij deed geen dutjes meer en hij ging alleen maar springen op zijn bed }:| dus nu staat er ook een campingbedje in zijn slaapkamer en vaak begint hij de nacht daarin. Verder komt hij 's ochtends ook gewoon uit bed wanneer hij wakker is (gister om 5.00u }:| en vandaag 6.00u }:| ) om ons wakker te likken (want dat vindt hij hilarisch }:| ) en dan roept hij: "mama, wakker! Kom mee naar beneden, spelen!"

Traphekje klinkt als een briljant idee!
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_172933170
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 08:30 schreef Crumpette het volgende:
Ga je niet meteen voor een stapelbed fazz? Of hebben ze een ruime kamer? :+ hoe was je eerste werkdag weer?
Nee, kleine kamer! F gaat omhoog en dan het ledikantje voor de baby eronder :)
Werken gaat goed, vind het wel fijn er weer uit te zijn :s)

Klinkt toch best ok Nikki als de kinderen zich super hebben vermaakt?

DaD, geslaagd uitje dus! En die liefdesverklaring :D O+

De kapper heeft dus indruk gemaakt Twist, schattig :) En fijn dat de overgang naar haar grote bed zo goed ging.

Wij moeten ook weer eens naar de kapper want hij zegt steeds dat hij geen krullen meer wil ( :'( )
F gaat sinds deze week zelf spelen als hij wakker is :o *O* Komt die doos duplo op z'n kamer eindelijk eens tot z'n recht :P
pi_172934139
Groot bed, ik vrees er alvast voor... speenloos is al best afzien. Ineens heeft ie allerlei smoesjes om (nog) niet te hoeven slapen :'). Hij huilt niet, maar zingt en kletst zolang zijn muziekje aan is. Als dat stopt roept hij en heeft hij allerlei wensen/eisen. Zucht. Al een paar avonden zet ik dus stiekem het muziekje steeds weer aan als ik hoor dat hij nog wakker is :')

Maar mochten wij ooit overgaan op een groot bed, dan komt er hier waarschijnlijk ook een traphekje in de deuropening.
pi_172934931
T. komt ook elke ochtend zelf uit z'n bed en naar onze slaapkamer. Gezellig nog even tussen ons in liggen voor de wekker gaat :') O+
Vind het wel prima, geen traphekje nodig. En dan hoef ik er zelf niet uit omdat hij staat te roepen vanuit z'n kamer :7 #lui
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
pi_172935101
n woord: Nijntjewekker.

I stond al tijden lang elke ochtend ergens tussen 5:45 en 6:15 uur naast ons bed. Op een gegeven moment konden we de Nijntjewekker van L. van JM lenen en hij sliep prompt tot 7:30 uur. We hebben direct zelf eentje via Marktplaats gehaald en sindsdien is hij geen enkele keer meer voor 7 uur uit bed gekomen. ^O^ *O* .
pi_172935291
Ja zat ik ook nog over na te denken! Werkt bij de meeste kinderen wel geloof ik. Mja..T. wordt meestal rond 7 uur wakker ('de zon schijnt mama! Maan is weg!' O+) dus valt mee ;).

Hij is wel echt permanent moe, alle tijden van de dag. Zijn er meer (oudere) peuters die daar last van hebben? Hij slaapt overdag niet meer, behalve een sporadisch dutje op de bank.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')