abonnement Unibet Coolblue
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 18:48:15 #201
222817 Recce
pi_172718700
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Zouden ze het daarom de lurkers moeilijker gemaakt hebben?
Dat zou natuurlijk kunnen, hoewel het ook een averechts effect kan hebben als mensen de dienst daardoor de rug toekeren. Ik heb nu wel een account, maar ik ga niet tweeten en er zullen een hoop meer mensen een account hebben aangemaakt om alleen mee te kunnen lezen. Dat maakt de cijfers misschien weer iets beter, maar dat is maar schijn natuurlijk.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 18:49:19 #202
222817 Recce
pi_172718761
Wel lomp zo trek je toch allemaal zieken aan die gratis een hele goede verzekering willen
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 18:54:09 #205
222817 Recce
pi_172718804
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:52 schreef Joezi het volgende:
Wel lomp zo trek je toch allemaal zieken aan die gratis een hele goede verzekering willen
Ik denk dat je eerst door gekeurd moet worden om daarvoor in aanmerking te komen.
pi_172718830
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:54 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik denk dat je eerst door gekeurd moet worden om daarvoor in aanmerking te komen.
Voor verkenners is de keuring niet zo streng denk ik
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 18:57:22 #207
222817 Recce
pi_172718852
"Scaramucci Says Split With Priebus May Not Be Reparable
New White House communications director acknowledges power struggle with chief of staff"

  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 18:58:13 #208
222817 Recce
pi_172718866
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:55 schreef Joezi het volgende:

[..]

Voor verkenners is de keuring niet zo streng denk ik
Mwah, je moet waarschijnlijk ook door de basistraining komen. Als je een medisch probleem hebt, zal dat allemaal niet zo eenvoudig zijn.
pi_172718874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:48 schreef Recce het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk kunnen, hoewel het ook een averechts effect kan hebben als mensen de dienst daardoor de rug toekeren. Ik heb nu wel een account, maar ik ga niet tweeten en er zullen een hoop meer mensen een account hebben aangemaakt om alleen mee te kunnen lezen. Dat maakt de cijfers misschien weer iets beter, maar dat is maar schijn natuurlijk.
De lurkers zijn als geregistreerde users meer waard voor Twitter, denk ik. Of ze nou posten of niet.

Ik tweet wel een beetje. Vind het een vreemd medium, maar het is te belangrijk tegenwoordig om er volledig aan voorbij te gaan. Het verschilt ook erg van FOK! Hier is het nauwelijks van belang wie je bent, de meeste users zijn anoniem. Op Twitter is dat heel anders, dat levert een hele andere dynamiek op in discussies.
pi_172718899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:57 schreef Recce het volgende:
"Scaramucci Says Split With Priebus May Not Be Reparable
New White House communications director acknowledges power struggle with chief of staff"

[ afbeelding ]
Fucking hell :')

Sean Spicer heeft dit dus aan zien komen.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 19:02:09 #211
222817 Recce
pi_172718954
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:58 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

De lurkers zijn als geregistreerde users meer waard voor Twitter, denk ik. Of ze nou posten of niet.

Ik tweet wel een beetje. Vind het een vreemd medium, maar het is te belangrijk tegenwoordig om er volledig aan voorbij te gaan. Het verschilt ook erg van FOK! Hier is het nauwelijks van belang wie je bent, de meeste users zijn anoniem. Op Twitter is dat heel anders, dat levert een hele andere dynamiek op in discussies.
Je gebruikt op Twitter toch ook niet je echte naam? De bekende figuren doen dat natuurlijk wel, maar een redelijk deel zal toch ook anoniem meediscussiëren? Onder je eigen naam over politiek praten op internet is niet zo handig, lijkt me, vooral als je nog eens wilt solliciteren. :D
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 19:04:35 #212
222817 Recce
pi_172719006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Fucking hell :')

Sean Spicer heeft dit dus aan zien komen.
De structuren in het Witte Huis lopen ook gewoon anders nu. Scaramucci zou normaal ondergeschikt zijn aan de chief of staff, maar hij rapporteert nu direct aan de president. Het zal wel een totale chaos worden als er echt iets aan de hand is, dan moet iedereen tegelijkertijd Trump spreken.
pi_172719112
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:02 schreef Recce het volgende:

[..]

Je gebruikt op Twitter toch ook niet je echte naam? De bekende figuren doen dat natuurlijk wel, maar een redelijk zal toch ook anoniem meediscussiëren? Onder je eigen naam over politiek praten op internet is niet zo handig, lijkt me, vooral als je nog eens wilt solliciteren. :D
Nee, ik ben ook een gezichtloze usert, maar dan sta je lager op de ladder dan de bekende users. Dat is typisch voor Twitter, dat speelt hier helemaal niet.

Politiek heb ik niet zo'n uitgesproken of extreme mening, die mag best gehoord worden. Als een potentiële werkgever mij om die opvattingen niet aan zou nemen, zou ik ook niet erg bij dat bedrijf passen.

Nu even een blokje om op m'n oude schoenen :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 19:52:57 #214
222817 Recce
pi_172720219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik ben ook een gezichtloze usert, maar dan sta je lager op de ladder dan de bekende users. Dat is typisch voor Twitter, dat speelt hier helemaal niet.
Nee, hier hebben we helemaal geen bekende users meer.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:

Politiek heb ik niet zo'n uitgesproken of extreme mening, die mag best gehoord worden. Als een potentiële werkgever mij om die opvattingen niet aan zou nemen, zou ik ook niet erg bij dat bedrijf passen.
Politieke discussies kunnen wel een hele hoop gezeur opleveren. Daarom kun je dat maar beter anoniem doen, dan kun je tenminste bepalen wanneer je erover wilt praten. Ik maak vaak genoeg mee dat mensen beginnen over dat ze geen TV meer kijken door de linkse media. Dan is het ook wel eens prettig om gewoon even meningsloos te blijven en je te verbijten.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu even een blokje om op m'n oude schoenen :W

SPOILER
Whehe, moest je ver terugstrompelen?
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 19:56:14 #215
222817 Recce
pi_172720301
"USA Today: Annual cost for transgender soldiers' health care roughly equals the cost of 4 Trump trips to Mar-a-Lago" _O-
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2017 @ 19:57:58 #216
137949 Disana
pi_172720353
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:56 schreef Recce het volgende:
"USA Today: Annual cost for transgender soldiers' health care roughly equals the cost of 4 Trump trips to Mar-a-Lago" _O-
Prachtig :D
pi_172722021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 19:52 schreef Recce het volgende:

[..]

Nee, hier hebben we helemaal geen bekende users meer.
Die zitten nu allemaal op Twitter :+ Behalve bekendheid is het aantal volgers ook wel een hiërarchisch dingetje op de Twitter.
quote:
[..]

Politieke discussies kunnen wel een hele hoop gezeur opleveren. Daarom kun je dat maar beter anoniem doen, dan kun je tenminste bepalen wanneer je erover wilt praten. Ik maak vaak genoeg mee dat mensen beginnen over dat ze geen TV meer kijken door de linkse media. Dan is het ook wel eens prettig om gewoon even meningsloos te blijven en je te verbijten.
Is waar :Y
quote:
[..]

Whehe, moest je ver terugstrompelen?
Nee, dat viel mee. Ik had er rekening mee gehouden. Beter nog had ik direct pleisters geplakt.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 22:02:51 #218
222817 Recce
pi_172724130
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Die zitten nu allemaal op Twitter :+ Behalve bekendheid is het aantal volgers ook wel een hiërarchisch dingetje op de Twitter.
Wat zal Trump pissig zijn dat hij maar een derde van het aantal volgers heeft van Obama.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, dat viel mee. Ik had er rekening mee gehouden. Beter nog had ik direct pleisters geplakt.
Preventief pleisters plakken is een beetje lastig, hoe weet je nu waar het pijn gaat doen? Mijn nieuwe schoenen en wandelschoenen hoefde ik eigenlijk nauwelijks in te lopen. Bij een vorig paar nieuwe schoenen schuurde mijn hiel open na een half uur lopen, toen moest ik nog een half uur terug. :X Direct bloed aan je nieuwe schoenen is niet handig.
pi_172724495
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:02 schreef Recce het volgende:

[..]

Wat zal Trump pissig zijn dat hij maar een derde van het aantal volgers heeft van Obama.
Maar wel twee keer zoveel als Hillary *O*
quote:
[..]

Preventief pleisters plakken is een beetje lastig, hoe weet je nu waar het pijn gaat doen?
Altijd blaren op m'n hakken. Voor de rest heb ik bij Adidas nooit ergens last van.
quote:
Mijn nieuwe schoenen en wandelschoenen hoefde ik eigenlijk nauwelijks in te lopen. Bij een vorig paar nieuwe schoenen schuurde mijn hiel open na een half uur lopen, toen moest ik nog een half uur terug. :X Direct bloed aan je nieuwe schoenen is niet handig.
Dat had ik vorig jaar ook met goedkope zomergympies. Moest ook nog zo'n eind terug. Even op een bankje gezeten maar daarna deed het alleen nog meer pijn. Tot bloedens toe ook ;(
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 23:13:57 #220
222817 Recce
pi_172726657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel twee keer zoveel als Hillary *O*
Maar wel weer minder dan ratings challenged CNN en failing NYTimes. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat had ik vorig jaar ook met goedkope zomergympies. Moest ook nog zo'n eind terug. Even op een bankje gezeten maar daarna deed het alleen nog meer pijn. Tot bloedens toe ook ;(
Eigenlijk hadden we gewoon als een Rienk naar huis moeten lopen, maar volgens mij is dat ongeoefend ook vrij pijnlijk. Het staat ook vrij lullig, op blote voeten lopen met je schoenen in de hand.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 23:21:44 #221
222817 Recce
pi_172726903
Die Scaramucci is wel een aanwinst zeg! Dit artikel is redelijk ongelooflijk: http://www.newyorker.com/(...)bus-and-steve-bannon

“They’ll all be fired by me,” he said. “I fired one guy the other day. I have three to four people I’ll fire tomorrow. I’ll get to the person who leaked that to you. Reince Priebus—if you want to leak something—he’ll be asked to resign very shortly.” The issue, he said, was that he believed Priebus had been worried about the dinner because he hadn’t been invited. “Reince is a fucking paranoid schizophrenic, a paranoiac,” Scaramucci said. He channelled Priebus as he spoke: “ ‘Oh, Bill Shine is coming in. Let me leak the fucking thing and see if I can cock-block these people the way I cock-blocked Scaramucci for six months.’ ” (Priebus did not respond to a request for comment.)

"I'm not Steve Bannon, I'm not trying to suck my own cock," he said, speaking of Trump's chief strategist.
pi_172727133
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:21 schreef Recce het volgende:
Die Scaramucci is wel een aanwinst zeg! Dit artikel is redelijk ongelooflijk: http://www.newyorker.com/(...)bus-and-steve-bannon

“They’ll all be fired by me,” he said. “I fired one guy the other day. I have three to four people I’ll fire tomorrow. I’ll get to the person who leaked that to you. Reince Priebus—if you want to leak something—he’ll be asked to resign very shortly.” The issue, he said, was that he believed Priebus had been worried about the dinner because he hadn’t been invited. “Reince is a fucking paranoid schizophrenic, a paranoiac,” Scaramucci said. He channelled Priebus as he spoke: “ ‘Oh, Bill Shine is coming in. Let me leak the fucking thing and see if I can cock-block these people the way I cock-blocked Scaramucci for six months.’ ” (Priebus did not respond to a request for comment.)

"I'm not Steve Bannon, I'm not trying to suck my own cock," he said, speaking of Trump's chief strategist.
He's a Donald Trump kinda guy. Dit is de taal die The Donald verstaat.

Het zou me ook weer niet heel erg verbazen als The Mooch een flinke af- en innemer van Columbiaanse waar is.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 23:39:55 #223
222817 Recce
pi_172727353
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

He's a Donald Trump kinda guy. Dit is de taal die The Donald verstaat.

Het zou me ook weer niet heel erg verbazen als The Mooch een flinke af- en innemer van Columbiaanse waar is.
Ik vind hem nog enger dan Donald. :D En inderdaad, hij snuift vast heel wat weg.



Ondertussen wil het Witte Huis niet zeggen of Trump nog vertrouwen heeft in Priebus.
  Intelligentste user 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 23:44:43 #224
222817 Recce
pi_172727458
De SC is wel helemaal vertrumpft. :@
pi_172727543
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:39 schreef Recce het volgende:

[..]

Ik vind hem nog enger dan Donald. :D En inderdaad, hij snuift vast heel wat weg.

[ afbeelding ]

Ondertussen wil het Witte Huis niet zeggen of Trump nog vertrouwen heeft in Priebus.
Mijn eerste associatie was American Psycho en daar blijf ik bij :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')