abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 28 juli 2017 @ 11:58:54 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172734284
Berichten uit Irak overigens dat de door ISIS gegijzelde journalist John Cantlie dood is. Misschien maar beter ook, die man zal vast helemaal gebrainwasht zijn geweest...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172734363
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:58 schreef Szura het volgende:
Berichten uit Irak overigens dat de door ISIS gegijzelde journalist John Cantlie dood is. Misschien maar beter ook, die man zal vast helemaal gebrainwasht zijn geweest...
jammer. was daar zat een interessante boek in. hoop dat het niet waar is.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_172734445
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 11:53 schreef Slayage het volgende:
kennelijk zijn de reports waar ondanks de ontkenning van de amerikanen, tevens een transfer van know how, verklaart wel de "liefdevolle" relatie van erdo-putin tegenwoordig tegen het zere been van de amerikanen.

Russia agreed to transfer technology along with S-400 missile systems: Presidential spokesperson
Gevaarlijk spelletje wat Putin speelt, straks speelt Erdo die informatie door aan de NAVO. Sta je dan met je S400 systeem als Rusland.
pi_172734489
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Gevaarlijk spelletje wat Putin speelt, straks speelt Erdo die informatie door aan de NAVO. Sta je dan met je S400 systeem als Rusland.
of de russen installeren spyware in de systemen, sta je daar als navo })

zowel de russen als de turken spelen een gevaarlijk spelletje
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
pi_172734505
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juli 2017 12:08 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat lijkt mij aannemelijk.
Rusland heeft er wel een handje van om met deze systemen te leuren en uiteindelijk komen die niet in bedrijf.
pi_172744301
  zaterdag 29 juli 2017 @ 01:24:34 #32
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_172752403
Sinds wanneer vliegt Turkish Airlines weer door het Syrische luchtruim? Zie de laatste week meermaals vliegtuigen van hun over de Eufraat-regio op Flight Radar.

Bepaalde vluchten Qatar Airways en Etihad (en Lufthansa en AirFrance) gaan blijkbaar ook over SyriŽ.

[ Bericht 25% gewijzigd door Szura op 29-07-2017 01:34:52 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_172752635
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:24 schreef Szura het volgende:
Sinds wanneer vliegt Turkish Airlines weer door het Syrische luchtruim? Zie de laatste week meermaals vliegtuigen van hun over de Eufraat-regio op Flight Radar.

Bepaalde vluchten Qatar Airways en Etihad (en Lufthansa en AirFrance) gaan blijkbaar ook over SyriŽ.
Ben benieuwd of en aan wie ze eigenlijk geld betalen voor het gebruik van het luchtruim.
pi_172758577
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 01:24 schreef Szura het volgende:
we krijgen steeds meer signalen dat de betrekkingen worden opgepakt tussen de twee landen, kan me niet voorstellen dat de turken zonder toestemming over het land zouden vliegen.

deze wist ik nog niet!

ik zeg toch niet voor niks erdo binnenkort schouder aan schouder biddend in aleppo :P
pi_172758602
Fox61A twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 00:30:59 Turkish medic in front of Cobra vehicle in Al-Bab city. https://t.co/VXFYkHUCD7 reageer retweet
DF2xfOOWsAEjMDv.jpg
pi_172758903
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 13:54 schreef Slayage het volgende:
Fox61A twitterde op zaterdag 29-07-2017 om 00:30:59 Turkish medic in front of Cobra vehicle in Al-Bab city. https://t.co/VXFYkHUCD7 reageer retweet
[ afbeelding ]
Lekker wijf.
pi_172758931
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Lekker wijf.
er moet het nodige gecompenseerd worden door het isis tijdperk van al bab :P
pi_172759300
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Lekker wijf.
Verpleegsters :9
pi_172759569
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

er moet het nodige gecompenseerd worden door het isis tijdperk van al bab :P
Wel, dit is de manier om de wereld te laten zien wat het verschil is tussen heerschappij onder ISIS en andere heerschappijen. Ook daar zijn gradaties van goedheid in, maar alles is beter dan ISIS en Al Qaeda, ook al heten ze tegenwoordig HTS.
pi_172759655
ISIS gaat ook eindelijk van het grensgebied Libanon-SyriŽ worden verwijderd, door het Libanese leger en niet door Hezbollah. Nou vermoed ik dat het Libanese leger i.v.m. Hezbollah behoorlijk incompetent is, maar ze zullen ongetwijfeld steun krijgen van de Syrische luchtmacht en aan de Syrische zijde zullen Hezbollah en de SAA meehelpen.

https://www.almasdarnews.(...)ext-72-hours-report/
pi_172762532
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:43 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Wel, dit is de manier om de wereld te laten zien wat het verschil is tussen heerschappij onder ISIS en andere heerschappijen. Ook daar zijn gradaties van goedheid in, maar alles is beter dan ISIS en Al Qaeda, ook al heten ze tegenwoordig HTS.
zeg maar gerust de gehele wahabi doctrine en alle uitvloeisels in welke vorm dan ook, het grootste probleem is dan ook uiteraard saudi arabie, het is niet voor niks dat isis voor hun basisscholen dezelfde boeken gebruiken als de saudis
pi_172762656
begint turkije ook idlib op te geven nu nusra monopolie eist?

Charles_Lister twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:41:03 #Turkey has prohibited any cement, iron or other building materials from entering #Idlib province - due to #HTS/AQ… https://t.co/TdSLUvWmgC reageer retweet
pi_172763023
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:02 schreef Slayage het volgende:

[..]

zeg maar gerust de gehele wahabi doctrine en alle uitvloeisels in welke vorm dan ook, het grootste probleem is dan ook uiteraard saudi arabie, het is niet voor niks dat isis voor hun basisscholen dezelfde boeken gebruiken als de saudis
En wij maar vrienden zijn met de Saudi's. Nooit begrepen. Je kan oneindig veel beter vrienden met Rusland zijn dan met de Saudi's. Die hebben net zo veel olie. Of nog beter: van de hydrocarbon verslaving afstappen.
pi_172763168
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:07 schreef Slayage het volgende:
begint turkije ook idlib op te geven nu nusra monopolie eist?

Charles_Lister twitterde op vrijdag 28-07-2017 om 20:41:03 #Turkey has prohibited any cement, iron or other building materials from entering #Idlib province - due to #HTS/AQ… https://t.co/TdSLUvWmgC reageer retweet
Nu AQ Idlib heeft overgenomen kan je gerust zeggen dat Assad heeft gewonnen. IS zal worden verslagen in Deir-Ezzor voor het einde van het jaar, het front in het zuiden ligt al maanden stil, de grens met Libanon wordt opgeschoond as we speak, de FSA bij de grens met Irak en JordaniŽ wordt daar weggejaagd. Ghouta en de Damascus voorsteden zijn niet houdbaar op de lange termijn voor de rebellen. Wat blijft er dan over? Idlib. Dat zal het slachtoffer worden van constante bombardementen van Rusland, SyriŽ, Amerika en Turkije net zo lang tot de bevolking het zat wordt en in opstand komt tegen AQ. Tegen die tijd zijn de FSA en Ahrar al Sham dusdanig verzwakt dat Assad het zo over kan nemen. De andere fronten zijn dan namelijk opgeschoond en dan is er genoeg mankracht om Idlib in te nemen. Wellicht dat er nog wat Eufraat Forces een klein stuk innemen maar Assad zal het meeste pakken. Het enige vraagstuk wat dan over blijft is wat er met de Koerdische gebieden gaat gebeuren. Ik gok dat Amerika ze keihard gaat laten vallen en dat ze een soort schijn-autonomie onder Assad gaan krijgen, waarbij ze Raqqa en gebieden in Deir-Ezzor moeten teruggeven aan de overheid. Ze zijn wel net iets te sterk dan om nog een all-out oorlog mee aan te gaan, maar dan kan je zeggen dat Assad bijna zijn hele land weer onder controle heeft.
pi_172763396
En as we speak valt het front in het zuiden nog meer uit elkaar:

https://mobile.almasdarne(...)roup-southern-syria/

quote:
BEIRUT, LEBANON (3:35 P.M.) – The Al-Umari Brigade in southern Syria is no longer receiving weapons and ammunition from the U.S. military, the rebel group’s spokesman announced on Saturday, as cited by Smart News Agency.

While the Al-Umari Brigade no longer receives weapons and ammunition, the group’s spokesman did claim that the program to train rebels is still ongoing in Jordan.

However, the program is specifically geared to train rebel fighters to combat the Islamic State (ISIL) forces in Syria, not to fight the Syrian Arab Army (SAA) and their allies.

On Friday, one of the largest rebel factions in southern Syria, the Quraytayn Martyrs Brigade, announced that they were leaving the Anti-ISIL Coalition after the U.S. refused to support their battle against the Syrian government forces.
Tsja, nu ze geen frontlinie met IS meer hebben wordt het lastig om IS te bevechten :')
pi_172767964
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 14:43 schreef Richestorags het volgende:
Volgens Trump een paar dagen geleden bij zijn ontvangtst van Hariri (Libanese premier) vecht het Libanese leger tegen o.a. ook terroristen als Hizbullah en moet het daarom gesteund blijven worden door Amerikaanse aid...Hariri stond naast hem tijdens de persmeeting en moet gedacht hebben: "this guy is mad".
pi_172768059
Hariri wil zijn vader liever niet achterna.
pi_172769085
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 20:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Volgens Trump een paar dagen geleden bij zijn ontvangtst van Hariri (Libanese premier) vecht het Libanese leger tegen o.a. ook terroristen als Hizbullah en moet het daarom gesteund blijven worden door Amerikaanse aid...Hariri stond naast hem tijdens de persmeeting en moet gedacht hebben: "this guy is mad".
Het zou te ingewikkeld zijn om het uit te leggen hoe het precies zit.
pi_172769121
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 17:35 schreef Richestorags het volgende:
En as we speak valt het front in het zuiden nog meer uit elkaar:

https://mobile.almasdarne(...)roup-southern-syria/

[..]

Tsja, nu ze geen frontlinie met IS meer hebben wordt het lastig om IS te bevechten :')
Die gasten zijn left overs van een VS project. Afgeschreven.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')