abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 15:43:24 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172644527
Nieuwste Marvel Cinematic Universe films, startende vanaf phase 3 waarvan de run in oktober 2014 werd bekend gemaakt.

In volgorde van bios release:


Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : ondertussen de helft van de hoofdleden van het MCU, maar Chris Evans als Steve Rogers/Captain America is de titeldrager.
Nederlandse release : 5 mei 2016



Regisseur : Scott Derrickson
Schrijver(s) : Thomas Dean Donnelly; Joshua Oppenheimer; Jon Spaihts
Bevestigde cast : Benedict Cumberbatch als Stephen Strange ; Chiwetel Ejiofor als Baron Mordo.
Nederlandse release : 3 november 2016



Regisseur : James Gunn
Schrijver(s) : James Gunn
Bevestigde cast : Chris Pratt als Peter Quill/Star-Lord; Zoe Saldana als Gamora; Dave Bautista als Drax the Destroyer; Vin Diesel als Groot (stem); Bradley Cooper als Rocket Raccoon (stem)
Nederlandse release : 27 April 2017



On-officieel fan-made logo
Regisseur : Jon Watts
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Tom Holland als Peter Parker/Spider-Man
Nederlandse release : rond 28 juli 2017
Spider-Man heeft de oorspronkelijk release datum van Thor 3 gekregen, waardoor alles met uitzondering van de 2 Infinity War delen opschuift in de planning.



Regisseur :
Schrijver(s) : Craig Kyle; Christopher Yost
Bevestigde cast : Chris Hemsworth als Thor; Tom Hiddleston als Loki
Nederlandse release : 2 november 2017



Deel 1 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 3 mei 2018



Regisseur : Ava DuVernay
Schrijver(s) :
Bevestigde cast : Chadwick Boseman als T'Challa/Black Panther
Nederlandse release : rond 6 juli 2018



Regisseur :
Schrijver(s) : Nicole Perlman; Meg LeFauve
Bevestigde cast :
Nederlandse release : rond 2 november 2018



Deel 2 van 2.
Regisseur(s) : Joe en Anthony Russo.
Schrijvers(s) : Stephen McFeely en Christopher Markus
Bevestigde cast : NOG MEER DAN IEDEREEN (!) maar Josh Brolin als Thanos is de enige zekerheid tot nu.
Nederlandse release : 2 mei 2019



Regisseur :
Schrijver(s) : Joe Robert Cole
Bevestigde cast :
Nederlandse release : 11 juli 2019


De meeste informatie is van de corresponderende IMDB sites gehaald of van MCU wiki.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 24 juli 2017 @ 15:45:03 #2
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_172644557
Heb die trailer van inhumans inmiddels in deIMAX bios voorbij zien komen, maar ik blijf die pruik van Medusa echt intens lelijk vinden. Ben heel benieuwd oe t er uit ziet als t gaat bewegen :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 juli 2017 @ 16:12:41 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172645060
Hmmn na homecoming was Thor Ragnarok nu een logische TT geweest dacht er nog aan het topic vol te spammen zodat ik zeker wist dat het goed komt beetje jammer .

Inhumans mag gelukkig inderdaad weg uit de op.

Deadpool 2 new Mutants en x-men dark Phoenix mogen er wel bij.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172645111
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb die verwachting ook niet. Ik zie je vaak dit soort berichten achterlaten bij genrefilms en er dan een flink potje over klagen dat het niet geweldig is. Dat kan ik wel zelfkwelling noemen.
Ik bedoelde meer dat het ergens ook gewoon ophoudt. Je kan hetzelfde verhaaltje maar een aantal maal vertellen. En zoveel valt er nou ook weer niet te vertellen. De laatste drie spiderfilms heb ik ook niet gezien. Dat hoef ik mijzelf niet aan te doen :)
pi_172659034
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar je hebt wel het idee dat je naar Spider-man zit te kijken?

Als ze hem Iron-boy hadden genoemd was het misschien voor mij persoonlijk beter geweest .
Ik had dat idee wel, het had voor mij alle elementen van een Spider-Man film en gelukkig was het geen carbon copy van de Spider-Man comics van 30 jaar geleden... dat heb ik voort wel gezien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_172704634
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik had dat idee wel, het had voor mij alle elementen van een Spider-Man film en gelukkig was het geen carbon copy van de Spider-Man comics van 30 jaar geleden... dat heb ik voort wel gezien.
Na een 3e reeks in 15 jaar kunnen ze w.m.b. echt niet met weer hetzelfde aankomen.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 23:23:28 #7
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_172915252
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:59 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Na een 3e reeks in 15 jaar kunnen ze w.m.b. echt niet met weer hetzelfde aankomen.
Dat viel dan gelukkig ook wel mee. Geen origin story meer ^O^
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:58:57 #8
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_172919844
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat het ergens ook gewoon ophoudt. Je kan hetzelfde verhaaltje maar een aantal maal vertellen. En zoveel valt er nou ook weer niet te vertellen. De laatste drie spiderfilms heb ik ook niet gezien. Dat hoef ik mijzelf niet aan te doen :)
Dus vanaf amazing tot en met homecoming niet gekeken. Ok.

Ik vond beide amazing films nog wel aardig maar ook aardig geforceerd.

Homecoming paste prima bij de marvel stal, maar zou meer focus op Spider-man wel waarderen in de vervolgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:53:44 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172927169
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 16:02:53 #10
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_172927311
Kon het niet laten, Hyped !

vanmiddag net weer GotG gekeken toevallig
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 6 augustus 2017 @ 15:25:59 #11
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172946815
quote:
wow geweldig in elkaar gezet filmpje
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 6 augustus 2017 @ 15:41:00 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_172947017
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:25 schreef KingRadler het volgende:

[..]

wow geweldig in elkaar gezet filmpje
Dont shoot The Messenger ;)
Lijkt me wel echt je ziet Thor en The Guardians in een scène samen kan je niet knippen toch ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_172947038
Dikke nep.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 6 augustus 2017 @ 15:53:09 #14
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172947178
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dont shoot The Messenger ;)
Lijkt me wel echt je ziet Thor en The Guardians in een scène samen kan je niet knippen toch ?
ik bedoel, heb nog slechtere leaks gezien dit is de beste.
  Public Relations / Redactie Film maandag 7 augustus 2017 @ 00:18:41 #15
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_172961723
quote:
10s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dikke nep.
Nope is the real deal. Toch knap dat ze steeds weer iets exclusief op SDCC willen tonen maar dit toch altijd lekt. Daar moeten ze eens iets op gaan verzinnen.
pi_172962731
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 00:18 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Nope is the real deal. Toch knap dat ze steeds weer iets exclusief op SDCC willen tonen maar dit toch altijd lekt. Daar moeten ze eens iets op gaan verzinnen.
Ze doen al zo hun best. De bewaking is ontzettend streng, draagt speciale nachtbrillen, telefoons moeten worden weggestopt in speciale zakjes, maar toch heb je altijd van die slimmeriken die het voor elkaar weten te krijgen om iets mee naar binnen te smokkelen.

Overigens, ik vind heel dat 'exclusief voor SDCC en D23'-gedoe maar een grote onzin, zeker omdat de beelden toch ieder jaar wel weer lekken op het internet inderdaad. Doe niet zo moeilijk en trakteer iedereen op de nieuwe beelden. Fans die niet in de buurt wonen van die hal, en/of simpelweg het geld niet hebben, zijn niet minder waard dan de fans die daar in de zaal zitten. Die hebben al genoeg andere dingen om 'exclusief' van te genieten daar.
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 21:16:59 #17
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_173004886
het kan zijn dat Trailer nog niet af is om vertoond te worden, voor het Internet.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 00:09:22 #18
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173009656
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 21:16 schreef KingRadler het volgende:
het kan zijn dat Trailer nog niet af is om vertoond te worden, voor het Internet.
Veel mensen die wél naar de cons gaan gaan overigens al huilen als er ook maar gesproken wordt over het instant ook op internet uitbrengen van trailers want niet meer exclusief.

Er is een mooie comic over franchises waarmee je in aanraking komt en je meer over wil weten en dan de fandom van franchises treft waardoor je denkt "laat maar".
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 9 augustus 2017 @ 08:15:07 #19
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173012139
En mochten die zalen dan nog enkel vol zitten met gewone fans die eens iets exclusiefs te zien krijgen, dan zou ik nog iets hebben van "ach ja, fijn voor hen", maar de helft zijn gewoon reviewers die sowieso al alles vroeger te zien krijgen.

1 van de slechtste bewaarde geheimen uit de comic book industrie is ondertussen bevestigd. Marvel is de Fantastic Four aan het saboteren omdat ze de filmrechten niet hebben. Ondanks dat Fox geen idee heeft van wat ze met de FF moeten doen, hoop ik dat die kleinzielige etters van Marvel die rechten nooit terug krijgen, ze zouden beter eens iets aan de kwaliteit van hun comics doen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173013166
quote:
99s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 08:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
En mochten die zalen dan nog enkel vol zitten met gewone fans die eens iets exclusiefs te zien krijgen, dan zou ik nog iets hebben van "ach ja, fijn voor hen", maar de helft zijn gewoon reviewers die sowieso al alles vroeger te zien krijgen.

1 van de slechtste bewaarde geheimen uit de comic book industrie is ondertussen bevestigd. Marvel is de Fantastic Four aan het saboteren omdat ze de filmrechten niet hebben. Ondanks dat Fox geen idee heeft van wat ze met de FF moeten doen, hoop ik dat die kleinzielige etters van Marvel die rechten nooit terug krijgen, ze zouden beter eens iets aan de kwaliteit van hun comics doen.
Nou zoveel moeite hoeft Marvel niet te doen. Wat een bagger was die laatste versie van FF, die heeft zichzelf vrij effectief gesaboteerd.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 9 augustus 2017 @ 10:29:08 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_173014141
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 09:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Nou zoveel moeite hoeft Marvel niet te doen. Wat een bagger was die laatste versie van FF, die heeft zichzelf vrij effectief gesaboteerd.
Gaat me meer over de arrogante houding van Marvel zelf. Die geven alleen nog om hun films en de comics, waar ze alles aan te danken hebben, die mogen verbaggerd worden als dat het MCU beter uitkomt.

De Fantastic Four zijn gewoon weg

De X-Men zijn te populair om te schrappen, maar die worden grotendeels gemarginaliseerd en doen hun ding, ergens grotendeels geïsoleerd in hun uithoekje. Op zich wel lachen dat de niet zo verborgen agenda om van de Inhumans de nieuwe X-Men te maken, zo episch geflopt is.

Spider-Man, die moddert al een hele tijd aan (met uitzondering van een handvol memorabele verhaaltjes), dat is tegenwoordig een vrij asociale zak, ook al zo'n karaktermoord. En geheel toevallig zijn daar het voorbije decennium, sinds ze zelf met films begonnen en de Sony-films dus concurrentie werden, eigenlijk geen interessante nieuwe personages meer geïntroduceerd, nee, want dan mocht Sony die meteen gebruiken.

En de Avengers, dat is nu het grote ding, waarbij alle personages nu ook jongere equivalenten hebben (Cap, Iron Man, Hulk, Thor, Hawkeye, Vision......) want die acteurs worden wel ouder en hebben deals voor een beperkt aantal films, dus laten we dat oplossen door wat willekeurig te experimenteren in de comics.

Ze hebben geluk dat ze hier en daar nog wat getalenteerde schrijvers hebben die wel geven om wat ze doen en dan maar proberen om rondom die corporate policy heen te schrijven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_173014167
Oh de comics, geeft ik ook niks om, nooit gedaan ook.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:14:55 #23
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_173014971
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:30 schreef Karstman het volgende:
Oh de comics, geeft ik ook niks om, nooit gedaan ook.
Toch redelijk bronmateriaal. Overigens neem ik Marvel niks kwalijk, wel de Disney-aha-geldwolven-ahah.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:32:54 #24
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174307269
De eerste reacties op Thor: Ragnarok zijn er en het is dus meer van hetzelfde voor Marvel, dus vrijwel alleen maar positieve en vaak zelfs euforische reacties.

De film zou, zoals wel enigszins te verwachten was, zwaar inzetten op de humor. Niet onverwacht aangezien al eerder bleek dat Thor vooral leuk was als hij voor de lach ging en aangezien de film sowieso wordt geregisseerd door één van de beste comedy-regisseurs van 't moment, hopelijk kan Waititi hiermee doorbreken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:15:19 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174312388
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerste reacties op Thor: Ragnarok zijn er en het is dus meer van hetzelfde voor Marvel, dus vrijwel alleen maar positieve en vaak zelfs euforische reacties.

De film zou, zoals wel enigszins te verwachten was, zwaar inzetten op de humor. Niet onverwacht aangezien al eerder bleek dat Thor vooral leuk was als hij voor de lach ging en aangezien de film sowieso wordt geregisseerd door één van de beste comedy-regisseurs van 't moment, hopelijk kan Waititi hiermee doorbreken.
Thor heb ik eerlijk gezegd wel de interessantere films van Marvel gevonden. Een buitenbeentje wat boven verwachting wist te scoren op meer dan één vlak.
Ragnarok wil ik voor de volledigheid sowieso wel zien maar vooral omdat ik de mockumentary What we do in the shadows van de regisseur ook bijzonder geestig vond. Dat zag je ook meteen wel terug in de trailer.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174312927
Films > Comics
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:15:31 #27
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174316072
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Films > Comics
Niet als apparte uitvoeringen kunnen zien :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2017 @ 23:29:06 #28
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174316402
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Thor heb ik eerlijk gezegd wel de interessantere films van Marvel gevonden. Een buitenbeentje wat boven verwachting wist te scoren op meer dan één vlak.
Ja?
Ik kwam echt niet door die 2e film heen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:31:55 #29
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174316465
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:29 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ja?
Ik kwam echt niet door die 2e film heen.
Dikke prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_174318686
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:29 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ja?
Ik kwam echt niet door die 2e film heen.
Ik vond de 2e beter dan de 1e, die heb ik echt met moeite uitgezeten...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:48:13 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174319496
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Films > Comics
2 verschillende soorten media met elkaar vergelijken :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:22:00 #32
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_174320100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond de 2e beter dan de 1e, die heb ik echt met moeite uitgezeten...
allemaal de schuld van die dikke tette Kat Dennings met haar "Mew-Mew" }:| wat een irritant karakter :N
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:11:55 #33
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174321257
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:22 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

allemaal de schuld van die dikke tette Kat Dennings met haar "Mew-Mew" }:| wat een irritant karakter :N
Niks mis mee. U moet een zwaar leven hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:34:59 #34
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_174322668
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niks mis mee. U moet een zwaar leven hebben.
nee toch niet, vond het beid leuke films. Vond alleen dat dat karakter, Darcy of hoe heet ze, de toon van de film omlaag trok. En zeg maar je, zo oud ben ik nu ook weer niet.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:57:22 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174323090
quote:
99s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Gaat me meer over de arrogante houding van Marvel zelf. Die geven alleen nog om hun films en de comics, waar ze alles aan te danken hebben, die mogen verbaggerd worden als dat het MCU beter uitkomt.

De Fantastic Four zijn gewoon weg

De X-Men zijn te populair om te schrappen, maar die worden grotendeels gemarginaliseerd en doen hun ding, ergens grotendeels geïsoleerd in hun uithoekje. Op zich wel lachen dat de niet zo verborgen agenda om van de Inhumans de nieuwe X-Men te maken, zo episch geflopt is.

Spider-Man, die moddert al een hele tijd aan (met uitzondering van een handvol memorabele verhaaltjes), dat is tegenwoordig een vrij asociale zak, ook al zo'n karaktermoord. En geheel toevallig zijn daar het voorbije decennium, sinds ze zelf met films begonnen en de Sony-films dus concurrentie werden, eigenlijk geen interessante nieuwe personages meer geïntroduceerd, nee, want dan mocht Sony die meteen gebruiken.

En de Avengers, dat is nu het grote ding, waarbij alle personages nu ook jongere equivalenten hebben (Cap, Iron Man, Hulk, Thor, Hawkeye, Vision......) want die acteurs worden wel ouder en hebben deals voor een beperkt aantal films, dus laten we dat oplossen door wat willekeurig te experimenteren in de comics.

Ze hebben geluk dat ze hier en daar nog wat getalenteerde schrijvers hebben die wel geven om wat ze doen en dan maar proberen om rondom die corporate policy heen te schrijven.
Nou, ik hoop wel op een Young Avengers film. Want Wiccan O+
Maar die bestonden al voordat het MCU van start ging toch?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:53:15 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174324222
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, ik hoop wel op een Young Avengers film. Want Wiccan O+
Maar die bestonden al voordat het MCU van start ging toch?
Ik weet niet zeker of ze Wiccan kunnen/willen gebruiken.

Dat hele gebeuren met Scarlet Witch is zo onduidelijk en veranderen ze iedere keer.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:55:51 #37
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174324266
Semi-psychische gestalten gemaakt uit de chaos magic van Scarlet Witch om het hebben van kinderen te simuleren omdat Vision een robot is en dus geen zaad heeft...

En het hele mutanten gebeuren. Nu zijn ze ineens Inhumans geloof ik, maar aangezien die extreem floppen, vraag ik me af of ze daarmee doorzetten.

Ik zou er niet op rekenen op Wiccan snel op het scherm te zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:13:08 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174324599
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Semi-psychische gestalten gemaakt uit de chaos magic van Scarlet Witch om het hebben van kinderen te simuleren omdat Vision een robot is en dus geen zaad heeft...

En het hele mutanten gebeuren. Nu zijn ze ineens Inhumans geloof ik, maar aangezien die extreem floppen, vraag ik me af of ze daarmee doorzetten.

Ik zou er niet op rekenen op Wiccan snel op het scherm te zien.
:'(

Maar van Scarlet en Quickie hadden beide de rechten. Vandaar ook dat Quick in beide franchises voorkwam. En Scarlet kwam alleen in de Marvel franchise voor, waar ook nde Avengers zitten. Dus de Young Avengers rechten (marvel) en Scarlet witch (marvel) zitten beide op dezelfde plek.

Eigenlijk bijna alle "ouders" van de Young Avengers zitten op dezelfde plek.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:13:57 #39
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174324614
Inmiddels ook de trailer van The Runaways gezien. Lijkt me ook best leuk. Weer een Marvel serie erbij. :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:23:53 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174324798
Wiccan en hulking zijn echt kut personages beter doen ze de Young x-men met Rockslide.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:25:27 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174324824
En laten we wel weten als x-men fan vindt ik natuurlijk niet de Scarlet witch een held maar een villian met haar m day.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:35:56 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174325011
Ik zou wel een Dr. Doom film willen, waar Reed Richards de schurk is _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:48:21 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174326466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
En laten we wel weten als x-men fan vindt ik natuurlijk niet de Scarlet witch een held maar een villian met haar m day.
Leave! Wanda! Alone!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:22:47 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174327143
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Leave! Wanda! Alone!
Nee door die stomme kut haar breakdown over haar niet bestaande kindjes zitten de x-men nu tien jaar later nog in het verdome hoekje met haar no more mutants .

Belachelijk dat ze haar weer als heldin schrijven na wat ze gedaan had ze heeft met Mutants gedaan wat Hitler met joden deed.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:34:06 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174327408
Ben zelf gestopt met comics toen Wanda en Pietro opeens niet meer de kinderen van Magneto waren en ice-man opeens gay was op de meeste gare manier.

Die hele we halen de eerste x-men terug uit het verleden bullshit plus Wolverine die persee dood moest was al kut maar dat was echt de druppel.

Ik ben juist altijd meer van de rand personages geweest zo als Gambit Chamber Nightcrawler en Bishop etc dan is het niet leuk als ze nog maar twee x-men series uitgeven en in beide zitten dezelfde personages.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:14:22 #46
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174328378
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben zelf gestopt met comics toen Wanda en Pietro opeens niet meer de kinderen van Magneto waren en ice-man opeens gay was op de meeste gare manier.

Die hele we halen de eerste x-men terug uit het verleden bullshit plus Wolverine die persee dood moest was al kut maar dat was echt de druppel.

Ik ben juist altijd meer van de rand personages geweest zo als Gambit Chamber Nightcrawler en Bishop etc dan is het niet leuk als ze nog maar twee x-men series uitgeven en in beide zitten dezelfde personages.
Maak je niet druk Mikey.
Marvel Comics is zo goed als failliet. Ze verkopen geen hol meer.

Enige reden dat ze nog bestaan is Disney. En die zijn not amused.
Binnen afzienbare tijd zal er wel regime verandering komen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:03:25 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174330463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maak je niet druk Mikey.
Marvel Comics is zo goed als failliet. Ze verkopen geen hol meer.

Enige reden dat ze nog bestaan is Disney. En die zijn not amused.
Binnen afzienbare tijd zal er wel regime verandering komen.
Alle fans weggejaagd met dat pc gedoe en het proberen wegjagen van x-men en ff fans.

Mooi :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:06:58 #48
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174334903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maak je niet druk Mikey.
Marvel Comics is zo goed als failliet. Ze verkopen geen hol meer.

Enige reden dat ze nog bestaan is Disney. En die zijn not amused.
Binnen afzienbare tijd zal er wel regime verandering komen.
Disney geeft geen fuck om comics, die willen alleen filmrechten. Die zijn perfect in staat om gewoon volledig te stoppen met comics, want gooi alle comics die ze op een heel jaar wereldwijd verkopen op een hoop en dat blijft peanuts vergeleken met zelfs maar 1 film of wat ze verdienen met toys en dergelijke.

Volgens mij zijn limited series of graphic novels het enige wat toekomst heeft, of dan toch series die vooraf weten hoeveel nummers ze gaan hebben en wanneer ze eindigen, zoals de meeste Image series. Compacte, afgeronde verhalen die eenvoudig behapbaar zijn. En dan nog liefst van dat DC-achtig Elseworlds gedoe, waarbij continuity overboord wordt gegooid. Series waarbij je (bij wijze van spreken) decennia voorkennis moet hebben, met tie-ins langs alle kanten, dat blijft niet duren.

En zoiets is uiteraard veel gemakkelijker te verfilmen of naar een TV-serie om te zetten, om ontopic te blijven. Comics houden op met een doel te zijn, ze zullen enkel nog een middel zijn. Daar gok ik zelf op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:11:20 #49
178114 Digipack
Daar zitten DVD's in.
pi_174337570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maak je niet druk Mikey.
Marvel Comics is zo goed als failliet. Ze verkopen geen hol meer.

Enige reden dat ze nog bestaan is Disney. En die zijn not amused.
Binnen afzienbare tijd zal er wel regime verandering komen.
Als dat waar zou zijn, zouden er binnenkort helemaal geen comics meer verschijnen, want Marvel verkoopt nog steeds de meeste comics van alle uitgeverijen in dat genre, met DC op gepaste afstand als nummer twee.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:15:18 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174344580
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Disney geeft geen fuck om comics, die willen alleen filmrechten. Die zijn perfect in staat om gewoon volledig te stoppen met comics, want gooi alle comics die ze op een heel jaar wereldwijd verkopen op een hoop en dat blijft peanuts vergeleken met zelfs maar 1 film of wat ze verdienen met toys en dergelijke.

Volgens mij zijn limited series of graphic novels het enige wat toekomst heeft, of dan toch series die vooraf weten hoeveel nummers ze gaan hebben en wanneer ze eindigen, zoals de meeste Image series. Compacte, afgeronde verhalen die eenvoudig behapbaar zijn. En dan nog liefst van dat DC-achtig Elseworlds gedoe, waarbij continuity overboord wordt gegooid. Series waarbij je (bij wijze van spreken) decennia voorkennis moet hebben, met tie-ins langs alle kanten, dat blijft niet duren.

En zoiets is uiteraard veel gemakkelijker te verfilmen of naar een TV-serie om te zetten, om ontopic te blijven. Comics houden op met een doel te zijn, ze zullen enkel nog een middel zijn. Daar gok ik zelf op.
het probleem is vaak dat ze nog wel eens een serie willen uitgeven zonder tie-ins en al te veel benodigde voorkennis, maar dan krijg je weer zo veel versies van een karakter naast elkaar dat het weer bijna niet te doen is om alles te volgen. Heeft DC ook een handje van.

Marvel lees ik niet, maar zal vergelijkbaar zijn.
De comics stellen vrij weinig voor omdat mensen steeds meer oppervlakkig vermaak willen. Dan is het makkelijker om films te kijken dan om comics te lezen en bij te houden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:17:00 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174345594
Batman bundels aan het kopen en dan flinke stukken verhaal missen omdat die bundels gewoon lappen verhaal overslaan. Superfijn, want ik ga geen losse nummers a 4,50 halen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:19:37 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174345648
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Batman bundels aan het kopen en dan flinke stukken verhaal missen omdat die bundels gewoon lappen verhaal overslaan. Superfijn, want ik ga geen losse nummers a 4,50 halen.
Een goede paperbag bevat natuurlijk ook wel het hele verhaal.
Probleem is wel dat sommige verhalen weer gevolg zijn van andere verhalen. Dat is altijd moeilijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:48:37 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174346270
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Een goede paperbag bevat natuurlijk ook wel het hele verhaal.
Probleem is wel dat sommige verhalen weer gevolg zijn van andere verhalen. Dat is altijd moeilijk.
Op de bundels staat netjes welke issues, maar men bundelt niet consequent alle issues. Dan heb je een bundel met issue 1-10, 15-17 en 21 bijvoorbeeld. Die thematisch wel bij elkaar passen, maar waar je redelijk belangrijke info ineens lijkt te missen. The New 52 heeft dit als bundels iig wel behoorlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:11:21 #55
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174346805
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:06 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Disney geeft geen fuck om comics, die willen alleen filmrechten. Die zijn perfect in staat om gewoon volledig te stoppen met comics, want gooi alle comics die ze op een heel jaar wereldwijd verkopen op een hoop en dat blijft peanuts vergeleken met zelfs maar 1 film of wat ze verdienen met toys en dergelijke.

Volgens mij zijn limited series of graphic novels het enige wat toekomst heeft, of dan toch series die vooraf weten hoeveel nummers ze gaan hebben en wanneer ze eindigen, zoals de meeste Image series. Compacte, afgeronde verhalen die eenvoudig behapbaar zijn. En dan nog liefst van dat DC-achtig Elseworlds gedoe, waarbij continuity overboord wordt gegooid. Series waarbij je (bij wijze van spreken) decennia voorkennis moet hebben, met tie-ins langs alle kanten, dat blijft niet duren.

En zoiets is uiteraard veel gemakkelijker te verfilmen of naar een TV-serie om te zetten, om ontopic te blijven. Comics houden op met een doel te zijn, ze zullen enkel nog een middel zijn. Daar gok ik zelf op.
Klopt. Maar de ingebouwde fanbase, de goede naam etc. worden nu weggegooid.
Dat, en er komt niks meer bij wat ze kunnen verfilmen of aanpassen. Geen enkele goede verhaallijn of evenement. Geen nieuwe karakters, geen IP. En dat is samen waar ze van balen.

Daarnaast heb je ook de "merk-verdunning". Je hebt nu bijvoorbeeld 2 comics lopen die Hulk heten. En geen van beiden gaat over de Bruce Banner Hulk die we zien in de films.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:11 schreef Digipack het volgende:

[..]

Als dat waar zou zijn, zouden er binnenkort helemaal geen comics meer verschijnen, want Marvel verkoopt nog steeds de meeste comics van alle uitgeverijen in dat genre, met DC op gepaste afstand als nummer twee.
"Verkopen"
Ze verkopen aan een distributeur, Diamond.

Als je naar die cijfers kijkt, lijkt het redelijk te gaan. Per maand lijkt Marvel het meeste te verkopen.
De werkelijkheid is dat de cijfers per comic dramatisch zijn. Een stuk lager bijvoorbeeld DC.
Marvel geeft gewoon veel meer verschillende comics uit per maand. Dat bijna al die comics tegen verlies verkocht worden, is een probleem.

Daarnaast komen veel "verkopen" van Marvel neer op gratis comics aan de daadwerkelijke verkoper (die vervolgens met tientallen onverkochte strips zit) en semi-gedwongen verkopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 11 oktober 2017 @ 14:19:00 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174349189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:48 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Op de bundels staat netjes welke issues, maar men bundelt niet consequent alle issues. Dan heb je een bundel met issue 1-10, 15-17 en 21 bijvoorbeeld. Die thematisch wel bij elkaar passen, maar waar je redelijk belangrijke info ineens lijkt te missen. The New 52 heeft dit als bundels iig wel behoorlijk.
The New 52 is inderdaad vrij goed in zijn TPB's.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 11 oktober 2017 @ 20:26:21 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174358682
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

The New 52 is inderdaad vrij goed in zijn TPB's.
Maar die heeft dus gaten van pakweg tien issues erin :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2017 @ 20:37:09 #58
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174359038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

"Verkopen"
Ze verkopen aan een distributeur, Diamond.

Als je naar die cijfers kijkt, lijkt het redelijk te gaan. Per maand lijkt Marvel het meeste te verkopen.
De werkelijkheid is dat de cijfers per comic dramatisch zijn. Een stuk lager bijvoorbeeld DC.
Marvel geeft gewoon veel meer verschillende comics uit per maand. Dat bijna al die comics tegen verlies verkocht worden, is een probleem.

Daarnaast komen veel "verkopen" van Marvel neer op gratis comics aan de daadwerkelijke verkoper (die vervolgens met tientallen onverkochte strips zit) en semi-gedwongen verkopen.
heb je hier een bron voor, behalve je eigen duim?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:09:05 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174371732
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar die heeft dus gaten van pakweg tien issues erin :')
Ik heb er nooit zo'n moeite mee. Ik heb wel het idee dat het redelijk klopt.
Sommige referenties zitten er misschien dan niet gelijk bij. Maar goed, van de Batfamily lees is sowieso bijna alles dus misschien dat ik sommige dingen niet mis.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:47:34 #61
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174462160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

heb je hier een bron voor, behalve je eigen duim?
BleedingCool, Twitter van comicshop owners die de bestelbrieven fotograferen en online zetten, Diamond.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 16 oktober 2017 @ 22:48:11 #62
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174462176
Iemand de nieuwe trailer voor Black Panther gezien trouwens?

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 18 oktober 2017 @ 10:39:02 #63
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174489353
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand de nieuwe trailer voor Black Panther gezien trouwens?

benieuwd of deze film beter is als N.W.A. - Straight Outta Compton
pi_174490338
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand de nieuwe trailer voor Black Panther gezien trouwens?

Lieve hemel wat matig.

Die hiphop muziek eronder is ook om te gruwelen.

vind ik dan.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_174490426
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_174490893
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hier wel zin in!!
Meer dan in Black Panther
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_174491843
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:12 schreef Karstman het volgende:

[..]

Meer dan in Black Panther
Absoluut

BP ga ik geen bioskaartje voor kopen.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 13:11:00 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174491890
Ik kan mij niet identificeren met black panther veel te weinig blanke mensen in de film ik ga snel op internet ergens huilen dat ze een belangrijk personage voor mij alleen van kleur laten veranderen hebben ze bij Spider-man homecoming immers ook gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 13:12:06 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174491915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan mij niet identificeren met black panther veel te weinig blanke mensen in de film ik ga snel op internet ergens huilen dat ze een belangrijk personage voor mij alleen van kleur laten veranderen hebben ze bij Spider-man homecoming immers ook gedaan.
Ik kan me prima met eens mens identificeren. Iets minder met zoveel spieren. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_174492656
Ik vind in de trailer voor BP het er vooral allemaal wat mal uitzien. Toegegeven in Thor ziet het er ook mal uit maar dat is op andere planeten met aliens en goden enzo. Iets met suspension of disbelieve enzo
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:43:34 #71
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174493497
Black Panther is veels te donker, ik kijk liever uit naar Thor
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 18 oktober 2017 @ 15:05:15 #72
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174493887
Ik snap niet waarom ze van Luke Cage gewoon een Avenger gemaakt hebben.

In de periode van 2007 tot 2010 was Luke cage in elke Avenger comic wel te vinden en was hij opeens een A Lister terwijl Black Panther trouwde met Storm en haar bitch werd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:26:40 #73
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_174494314
Thoe 1 en 2 waren zo ontzettend slecht, ik snap niet hoe mensen een derde film zien zitten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_174496820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thoe 1 en 2 waren zo ontzettend slecht, ik snap niet hoe mensen een derde film zien zitten.
Je hebt de trailer gezien?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 18 oktober 2017 @ 18:41:41 #75
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174497498
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Thoe 1 en 2 waren zo ontzettend slecht, ik snap niet hoe mensen een derde film zien zitten.
Wat maakte ze slecht?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 oktober 2017 @ 10:16:49 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174509023
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 18:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat maakte ze slecht?
Slecht vind ik een wat groot woord, maar ik vind het wel een paar van de minste Marvel films.
De verhalen pakken me gewoon niet echt.

Komt bij dat het hele mythologische sfeertje niet echt mijn ding is. Dus dan moet de film wel heel erg goed zijn, wil het mij pakken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 12:29:22 #78
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174511304
Thor 2 is ook behoorlijk gejat van Hellboy2 qua verhaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:22:10 #79
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174538748
iemand al Thor 3 gezien
pi_174538956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 14:22 schreef KingRadler het volgende:
iemand al Thor 3 gezien
Is nog niet uit he 8)7

Reviews zijn wel positief ^O^
  Moderator zaterdag 21 oktober 2017 @ 16:12:04 #81
9859 crew  Karina
Woman
pi_174559154
-> F&S
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:44:05 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174564492
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 16:12 schreef Karina het volgende:
-> F&S
Nieuwe ontwikkeling om zaken wat vindbaarder te maken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:08:51 #83
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174577993
Ik weet niet of deze al geplaatst is:

Thor bezoekt de kapper:

pi_174671877
Thor 96% op RT

https://www.rottentomatoes.com/m/thor_ragnarok_2017

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 27-10-2017 08:25:27 ]
  donderdag 26 oktober 2017 @ 15:55:25 #85
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174672606
quote:
Nice. ff mensen optrommelen om mee naar de bios te gaan :9.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174675665
Ik vond Thor 3 super vet! Beter dan de eerste twee. Heerlijke humor.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_174689034
gisteren gezien en ook genoten, echt een hele fijne film. Beetje vergelijkbaar met de eerste Guardians: fris, goede humor, geinige nieuwe karakters, vlot verhaal, prima actie.

Zou hem zo weer kunnen kijken _O_
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:08:23 #88
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174696810
Ik vond 'm vermakelijk, maar ben toch wat minder enthousiast dan de rest. Het hele Ragnarok verhaal vond ik wel leuk, maar de Planet Hulk in 't midden kon me minder bekoren. Niets mis met de Hulk en Valkyrie en zo, maar ik vond de Grandmaster buitengewoon stom (terwijl ik Goldblum die Goldblumt normaal gezien wel kan pruimen) en had eigenlijk bitter weinig met de hele planeet, die zelfs voor Flash Gordon te kitscherig was geweest.

Blanchett als Hela was beter dan de gemiddelde villain, maar echt helemaal geslaagd was 't nog steeds niet. Hulk blijft heel cool en steelt alle scenes waarin hij meedoet en Hemsworth en Hiddleston hebben ook wel lol. Verder was de soms ietwat onconventionele humor wel een meerwaarde. Al bij al zat hij voor mij op 't zelfde niveau als de vorige 2 Thor-films, niet meer en niet minder.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 oktober 2017 @ 17:38:47 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174738600
Ik heb hem net gezien en heb genoten :) veel leuke grapjes en The Hulk _O_ steelt uiteraard weer de show.

Hopelijk komt er ooit nog een solo film BTW Thor fans
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 30 oktober 2017 @ 09:51:39 #90
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174752054
wilde Thor gaan zien, maar toch niet gegaan. Film is gezakt op RT naar 95% die site is totaal onbetrouwbaar. De score is wel erg hoog.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 13:57:11 #91
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174757108
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 09:51 schreef KingRadler het volgende:
wilde Thor gaan zien, maar toch niet gegaan. Film is gezakt op RT naar 95% die site is totaal onbetrouwbaar. De score is wel erg hoog.
Ga je niet vanwege de scoren op rt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:02:37 #92
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174757238
quote:
1s.gif Op maandag 30 oktober 2017 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ga je niet vanwege de scoren op rt?
review van SaintOfKillers heeft me aan twijfelen gebracht
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 14:07:20 #93
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174757353
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:02 schreef KingRadler het volgende:

[..]

review van SaintOfKillers heeft me aan twijfelen gebracht
Is dezelfde gast die Batman Vs superman maar bleef verdedigen hé ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174757357
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 19:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond 'm vermakelijk, maar ben toch wat minder enthousiast dan de rest. Het hele Ragnarok verhaal vond ik wel leuk, maar de Planet Hulk in 't midden kon me minder bekoren. Niets mis met de Hulk en Valkyrie en zo, maar ik vond de Grandmaster buitengewoon stom (terwijl ik Goldblum die Goldblumt normaal gezien wel kan pruimen) en had eigenlijk bitter weinig met de hele planeet, die zelfs voor Flash Gordon te kitscherig was geweest.

Blanchett als Hela was beter dan de gemiddelde villain, maar echt helemaal geslaagd was 't nog steeds niet. Hulk blijft heel cool en steelt alle scenes waarin hij meedoet en Hemsworth en Hiddleston hebben ook wel lol. Verder was de soms ietwat onconventionele humor wel een meerwaarde. Al bij al zat hij voor mij op 't zelfde niveau als de vorige 2 Thor-films, niet meer en niet minder.
Kan me echt moeilijk voorstellen dat deze film zelfde niveau heeft als Malekith Ya Boring en Kat mn tets zijn te opvallend dus draag altijd deze winterjas Dennings.
wooblabalurg
pi_174757377
quote:
12s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dezelfde gast die Batman Vs superman maar bleef verdedigen hé ;)
Dus dat is nog wel gestopt?
wooblabalurg
  maandag 30 oktober 2017 @ 14:24:51 #96
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174757758
quote:
12s.gif Op maandag 30 oktober 2017 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Is dezelfde gast die Batman Vs superman maar bleef verdedigen hé ;)
Ik denk dat je me met iemand anders verwart, de enige DCEU film die ik eventueel zou verdedigen is Wonder Woman (mits ik de overbodige CGI-puinhoop van het laatste kwartier mag negeren).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 30 oktober 2017 @ 15:18:52 #97
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_174758714
Ik vind Thor 3, evenals de laatste Spider-Man, echt om te janken zo slecht en absoluut niet grappig.

Een superhelden/actiefilm is simpelweg GEEN comedy-film!
Ja, er mag wat humor inzitten zoals je zag in de eerste Avengers- en de eerste twee Iron Man-films, maar daar ligt de grens wat mij betreft.
Dat was precies goed gedoseerd en domineerde de film niet zoals in deze nieuwe Thor.
De humor in b.v. de eerste Guardians of the Galaxy vond ik erg goed, in de tweede moet het dan uiteraard overtroffen gaan worden, met bijvoorbeeld Drax.
Ik vond het tweede deel daarom tegenvallen, hoewel Ego the Living Planet wel weer een leuke schurk is.

Dit gaat vast de nieuwe trend worden en ik ben bang dat ik me groen en geel ga ergeren aan de nieuwe Avenger-film(s), wat de humor betreft dan.
Ik weet nog wel hoe ik en mijn kameraad in 2012 de zaal uitkwamen na het zien van de eerste Avengers-film. _O_
Dat gevoel gaan we niet snel meer ervaren.
Op FilmTotaal vinden ze het leuk dat we eens een andere kant van de Hulk te zien kregen, ik noem het verneuken van een personage, evenals Thor en de nieuwe Spider-Man.
Vergelijk de arrogante, serieuze Thor uit de eerste film eens met de nieuwe Thor (Pipo de Clown)... WAAROM???

De Marvel-films kunnen we wel vergeten in de toekomst, de slapstickhumor is onvermijdelijk, want de hele zaal (op twee na) vonden het geweldig.
Om de flauwste onzin lag de rij achter ons helemaal dubbel.
Ik kan haast niet wachten om die malle Drax the Destroyer, The Hulk, Thor (want die is nu de god van slapstick), Loki (die gevaarlijke schurk uit The Avengers), Spider-Man (uiteraard ook van de partij), Ant-Man en al die andere gekkies samen in een (overvolle) Marvel-film te gaan zien.
Welke personages gaan we nu verneuken... Captain America of Black Widow?
Als Thanos dan ook nog even zijn clownsneus op zet: great succes! ^O^
Misschien kan Wesley Snipes meedoen als Blade, moet-ie wel even zijn haar blonderen en zich als Simon Phoenix uit Demolition Man gaan gedragen (alleen niet de harde dingen van Simon Phoenix gaan doen, want: kinderfilm).

Zet Michael Bay er voortaan maar op als regisseur, die weet veel van dit soort 'humor' af.
I weep for you, Hollywood.
:(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  maandag 30 oktober 2017 @ 17:35:58 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174761181
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 15:18 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik vind Thor 3, evenals de laatste Spider-Man, echt om te janken zo slecht en absoluut niet grappig.

Een superhelden/actiefilm is simpelweg GEEN comedy-film!

Is dat een ongeschreven wet of zo? :?
Je ziet ook wat er gebeurd als je t humorloos aanpakt (Hallo DC universum).

quote:
Zet Michael Bay er voortaan maar op als regisseur, die weet veel van dit soort 'humor' af.
I weep for you, Hollywood.
:(
Ho even :D Taika Waititi vergelijken met Michael Bay, dan heb je duidelijk zijn eerdere films niet gezien. Sowieso is de "humor" van Bay toch echt veel en veel platter en seksistischer.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_174761451
Beste rol is voor Taika Waititi zelf. Korg _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 19:55:54 #100
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174764147
Die Black Panther trailer was wel om te huilen trouwens.

Sowieso ben in het oneens dat hij nog gewoon zwart is zo als in de comics als je Heindall en Mary Jane zwart kleurt had ik als tegen gewicht een blanke panther verwacht gespeeld door Jason Statham.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 30 oktober 2017 @ 20:42:49 #101
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_174765688
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 17:35 schreef Ang3l het volgende:

Is dat een ongeschreven wet of zo? :?
Je ziet ook wat er gebeurd als je t humorloos aanpakt (Hallo DC universum).

Ik vergelijk deze superheldenfilm met alle eerdere superheldenfilms.
Thor: Ragnarok is echt een aaneenschakeling van flauwe humor, dat is toch weer het andere uiterste van humorloos.

En die opmerking over Michael Bay ging inderdaad toch wat te ver... :X
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 30 oktober 2017 @ 21:11:48 #102
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174766447
Ik snap jou wel met je mening over Thor gelukkig wist ik al wat de sfeer ging zijn door de review.

Ik denk dat ze deze koers nu varen door het succes van Deadpool.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 31 oktober 2017 @ 00:41:22 #103
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_174772228
Ik kan me wel vinden in de opmerkingen, maar wil het genuanceerder brengen. De film had humor op ongepaste momenten, hoewel er goede grappen in zaten en het een onderdeel van Marvel is geworden. Maar er gebeuren best heftige dingen waarbij het niet verkeerd is om de humor even terug te schroeven. Sterker nog, door de humor op dat moment eruit te halen komt het harder binnen bij het publiek omdat ze zo met deze karakters gelachen hebben. Dat vind ik jammer want ook bij een Marvel mag men best wel een andere emotie voelen dan humor.
pi_174772923
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Black Panther trailer was wel om te huilen trouwens.

Sowieso ben in het oneens dat hij nog gewoon zwart is zo als in de comics als je Heindall en Mary Jane zwart kleurt had ik als tegen gewicht een blanke panther verwacht gespeeld door Jason Statham.
Ja inderdaad, er zijn al veel te veel donkere superhelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 31-10-2017 11:32:50 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:42:02 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_174774713
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 03:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, er zijn al veel te veel donkere supefhelden.
Not sure if sarcastic.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_174776637
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Not sure if sarcastic.
joh :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:33:32 #107
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174776652
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 03:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, er zijn al veel te veel donkere superhelden.
That's not the point.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 6 november 2017 @ 20:18:54 #108
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174909916
toch wel goed nieuws vandaag:
Disney heeft interesse in entertainmenttak van 21 Century Fox.

X-men komt terug bij Marvel/Disney :)

http://www.finanzen.nl/aa(...)ntury-Fox-1007082411
  maandag 6 november 2017 @ 20:30:48 #109
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174910183
Ik zou dat vooral leuk vinden voor de Fantastic Four, die passen veel beter binnen de MCU dan X-Men, al zou Marvel Comics dan waarschijnlijk ook eindelijk gaan ophouden met het marginaliseren van all things X-Men.

Voor de rest vind ik de steeds groter wordende macht van Disney geen al te goed nieuws. Ik weet niet wat ze allemaal exact gaan kopen, maar 't lijkt me vrij vreselijk voor de kleinere indie-films indien iets als Fox Searchlight onder Disney zou vallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174914095
quote:
99s.gif Op maandag 6 november 2017 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
maar 't lijkt me vrij vreselijk voor de kleinere indie-films indien iets als Fox Searchlight onder Disney zou vallen.
Als ze deze overname willen gebruiken voor hun "Disneyflix", dan is een gevarieerd aanbod wenselijk. Om die reden houden ze de subtak misschien gewoon in stand en hoeft het niets te betekenen voor Fox Searchlight, misschien gevoelsmatig of principieel voor de makers.
  woensdag 8 november 2017 @ 07:12:08 #111
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174935648
Als Disney slim is stoten ze ESPN af, en zetten ze alles op streaming
pi_174942966
Ik hou best van de "Marvel humor", maar laat dat bij Ant-man en Iron man, want het past niet bij Thor. Althans, alles behalve de banter tussen Thor en Loki.

De grappen in deze film waren echt zo ontzettend goedkoop, voorspelbaar en ALLEMAAL al in de trailer verklapt dat het echt afbreuk deed aan de film. Echt ontzettend zonde want ik heb wel genoten van de rest maar dit liet gewoon een nare smaak in mijn mond achter. Als iemand de film edit en alle kutgrapjes eruit haalt is de film stukken beter.

Ik heb hem twee keer gezien, visueel was het soms echt smullen.. Het leek af en toe echt een videogame of DBZ episode met de combo's die Thor maakte _O_ Ook de gevoelige delen waren goed geacteerd door beide heren.

Al met al een hele knappe derde film, waar menig studio's van kunnen dromen.
  woensdag 8 november 2017 @ 17:05:59 #113
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_174944368
Ik vond de grappen prima maar ook zeker wel in het verlengde van de regisseur zijn eerdere werk liggen.

Als je alleen maar actie wil zit je idd compleet verkeerd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 november 2017 @ 18:35:45 #114
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174945857
Horror film met jonge Mutants gedurfd project.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174947204
Thor was een uitstekende film, een stuk beter dan 1 en 2 in ieder geval. Humor ook precies goed voor mijn gevoel ^O^ Als superhelden film zijnde moet je de film ook niet altijd te serieus nemen. Karakters en de setting buiten Asgard leende zich ook uitstekend om anders te zijn.

Voor de film zat de Justice League trailer, maar daar zitten me toch ff een hoop lelijke visuele filters over zeg :{ Maar toch wel benieuwd naar, beste trailer was die van Star Wars O+
pi_174949912
Ik voel helemaal niks bij die Justice League... The New Mutants daarentegen, wat een gave trailer.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_175112015
Hoop gelekte screenshots van de aankomende Ininity War trailer.
https://www.comicbookmovi(...)ming-trailer-a155410
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 november 2017 @ 15:26:13 #118
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175112096
Is er eindelijk een game met nog x-men personages doen ze dit.

https://www.xgn.nl/nieuws(...)stopt-volgens-disney
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 16 november 2017 @ 15:48:28 #119
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175112614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er eindelijk een game met nog x-men personages doen ze dit.

https://www.xgn.nl/nieuws(...)stopt-volgens-disney
Aangezien ze ook al met die andere reeks met poppetjes gestopt waren mag dit geen verrassing heten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 november 2017 @ 15:51:12 #120
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175112661
Het spel is nog eens heel tof ook .
En nu is het straks gewoon weg hopelijk krijg ik nog een refund.

Maar vind het eigenlijk meer jammer dat ik dit spel nog maar pas heb ondekt het geweldig vindt en nu stoppen ze ermee.

Kut Disney/Marvel
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175365780
Morgen *O*
Avengers twitterde op dinsdag 28-11-2017 om 18:06:20 Thank you to the best fans in the universe! Marvel Studios' "Avengers: #InfinityWar" Trailer TOMORROW. https://t.co/2F1E0A81Bt reageer retweet
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 29 november 2017 @ 14:32:48 #122
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_175382487
IT'S HERE *O*

Avengers twitterde op woensdag 29-11-2017 om 14:28:29 “There was an idea…” Marvel Studios' "Avengers: #InfinityWar" in theaters May 4. https://t.co/V8bIxpemV8 reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 november 2017 @ 14:41:58 #124
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175382700
No x-men no buy
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175382721
quote:
OMG GET HYPED

CHOO CHOO!
wooblabalurg
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 november 2017 @ 14:43:38 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175382736
Where is magneto were is Wolverine what happend to Deadpool ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175382785
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Where is magneto were is Wolverine what happend to Deadpool ?
Verneukt door Fox, op Logan en Deadpool na.
pi_175382797
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Where is magneto were is Wolverine what happend to Deadpool ?
Die zitten vast in de The Fox Dimension.
Is alleen maar beter want dan krijg je meer films per jaar.
wooblabalurg
  Redactie Games woensdag 29 november 2017 @ 15:06:48 #129
181272 crew  Noppie2000
pi_175383263
"Who the hell are you guys"

_O_
  woensdag 29 november 2017 @ 15:27:13 #130
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_175383678
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:06 schreef Noppie2000 het volgende:
"Who the hell are you guys"

_O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_175383886
quote:
0s.gif Op donderdag 16 november 2017 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het spel is nog eens heel tof ook .
En nu is het straks gewoon weg hopelijk krijg ik nog een refund.

Maar vind het eigenlijk meer jammer dat ik dit spel nog maar pas heb ondekt het geweldig vindt en nu stoppen ze ermee.

Kut Disney/Marvel
Een refund op een free to play titel? fat chance.
Speel het spel al sinds de beta op de pc, maar ze hebben het vooral aan zichzelf te danken dat Disney/Marvel er nu de stekker uittrekt maar dat is geen discussie voor hier.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Where is magneto were is Wolverine what happend to Deadpool ?
Deadpool was nergens te bekennen tijdens de originele Infinity War ;-)

en de fantastic four horen er dan natuurlijk WEL weer in als je kijkt naar de comic vs het mcu.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Redactie Games woensdag 29 november 2017 @ 16:05:29 #132
181272 crew  Noppie2000
pi_175384452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een refund op een free to play titel? fat chance.
Heeftie toch echt gekregen, als ik het PS4-topic mag geloven :P
pi_175384466
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 16:05 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Heeftie toch echt gekregen, als ik het PS4-topic mag geloven :P
Dat mag niet sorry.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 november 2017 @ 16:08:42 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175384520
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 15:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Een refund op een free to play titel? fat chance.
Speel het spel al sinds de beta op de pc, maar ze hebben het vooral aan zichzelf te danken dat Disney/Marvel er nu de stekker uittrekt maar dat is geen discussie voor hier.

[..]

Deadpool was nergens te bekennen tijdens de originele Infinity War ;-)

en de fantastic four horen er dan natuurlijk WEL weer in als je kijkt naar de comic vs het mcu.
Ik heb het toch gekregen maar spel was tof heb de laatste week nog snel alle x-men naar level zestig gepushed.

Vond het echt tof enige spel van de afgelopen pakweg 8 jaar met x-men als speelbare personages jammer dat ik het pas zo laat heb herontdekt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:17:09 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175384662
quote:
Ik moet constateren dat ik nauwelijks onder de indruk ben helaas.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 29 november 2017 @ 16:23:41 #136
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175384792
ik vond de uitgelekte trailer van maanden geleden beter.
  woensdag 29 november 2017 @ 16:59:28 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175385486
Ik had geen al te hoge verwachtingen van Thanos zelf, maar na deze trailer sta ik daar iets positiever tegenover. Relatief simpele look, gewoon een purperen dude met zijn handschoen, weinig onzin aan het gebeuren die onnodig afleidt.

Voor de rest ziet het er een beetje uit als iets waarbij het klassieke epische superheldenfilm eindgevecht serieus wordt uitgerekt en meestal vind ik dat het minst interessante onderdeel van dat soort films, dus dat is minder veelbelovend. Anderzijds gaan die Russo's slimmer om met soort gegevens dan de doorsnee MCU/DCEU regisseur, dus dat kan nog wel meevallen.

Film lijkt ook heel erg crowded te zijn, dus hopelijk krijgt het allemaal wat gewicht en gaan er wat helden dood, die dan ook dood blijven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175385595
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 29 november 2017 @ 19:54:25 #139
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175389382
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_175391210
Dit ziet er echt best crap uit... maarja merk Marvel doet het op een of andere manier altijd goed.
pi_175400718
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  donderdag 30 november 2017 @ 14:15:04 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175403537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 21:14 schreef Xan21 het volgende:
Dit ziet er echt best crap uit... maarja merk Marvel doet het op een of andere manier altijd goed.
Laagdrempelig meedronen immers. Ik kijk ze ook wel, maar vind de standalones eigenlijk allemaal beter dan de groepsfilms.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175531401
CNBC twitterde op dinsdag 05-12-2017 om 15:37:09 BREAKING: Walt Disney Co. & 21st Century Fox closing in on deal that could come as soon as next week; enterprise va… https://t.co/GHc19mZZ4x reageer retweet
ChrisEvans twitterde op woensdag 06-12-2017 om 16:41:17 So who do I talk to about a Cap/Human Torch buddy comedy spin-off? I’m thinking Planes, Trains and Automobiles meet… https://t.co/dzr55hVS1C reageer retweet
^O^

Dat gaat Phase 4 van de MCU nog interessanter maken!
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 december 2017 @ 17:04:03 #144
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175531538
_O_ die post van Chris Evans :')
Zelfgeil
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:17:18 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175531763
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
_O_ die post van Chris Evans :')
Zelfgeil
Sarcasme niet herkennen als het je om de oren slaat...

Beetje a la deadpool.

Speaking of which: hopen dat die zijn r-rating behoudt en blijft behouden, en als Marvel ineens weer X-man comics maakt die de moeite zijn dan weten we ook genoeg.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 december 2017 @ 17:17:46 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175531772
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sarcasme niet herkennen als het je om de oren slaat...

Beetje a la deadpool.

Speaking of which: hopen dat die zijn r-rating behoudt en blijft behouden, en als Marvel ineens weer X-man comics maakt die de moeite zijn dan weten we ook genoeg.
Hij speelde beide daarom zelfgeil
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:27:41 #147
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175531905
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hij speelde beide daarom zelfgeil
"Can the costume please not be green? Or computer animated?"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_175534779
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sarcasme niet herkennen als het je om de oren slaat...

Beetje a la deadpool.

Speaking of which: hopen dat die zijn r-rating behoudt en blijft behouden, en als Marvel ineens weer X-man comics maakt die de moeite zijn dan weten we ook genoeg.
Volgens mij heeft Marvel geen problemen met R-rated films. Moeten alleen de juiste karakters voor zijn, The Punisher was ook al aardig richting R-rated bv. Ik voorzie daar niet direct problemen in, als ze het goed doen zijn cross-over karakters dan nog leuker. Deadpool die opduikt en dan niet mag schelden etc :9

X-Men en Fantastic Four reboot zie ik ook wel zitten. Benieuwd hoe ze dat in de huidige MCU verklaren, maar niet wel welkom.
  woensdag 6 december 2017 @ 20:18:57 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175535131
Het zou verdomme hartstikke mooi zijn als we Silver Surfer, Doc Doom, Kang en Galactus zouden krijgen :o
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 6 december 2017 @ 21:07:00 #150
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175536574
Als Disney Fox overneemt, dan kunnen ze misschien Ridley Scott buiten flikkeren en de Alien-franchise aan Neil Blomkamp geven... al heeft dit uiteraard niets meer met Marvel films te maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 december 2017 @ 21:15:44 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175536850
X-men bij Disney ik weet het nog niet
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 december 2017 @ 21:59:42 #152
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175538140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
X-men bij Disney ik weet het nog niet
ze hebben die ook helemaal niet nodig op dit moment. Daarbij, wat voor een kunstmatige ingrepen moeten er uitgehaald worden om ze te introduceren? Het is niet dat ze het weer kunnen introduceren als vergeten of ondergedoken helden....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 6 december 2017 @ 23:28:15 #153
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175540334
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ze hebben die ook helemaal niet nodig op dit moment. Daarbij, wat voor een kunstmatige ingrepen moeten er uitgehaald worden om ze te introduceren? Het is niet dat ze het weer kunnen introduceren als vergeten of ondergedoken helden....
Als ze 't al doen, dan moeten ze daar net zo weinig mogelijk tijd aan besteden. Thanos heeft de Infinity Gauntlet en wil verschillende universa vernietigen. Iemand anders pakt zijn speelgoed af en kan die universa alleen redden door ze samen te voegen. 2 minuten exposition tijdens de apotheose van Avengers 4 en klaar.

Geen verwarrende onzin waarbij alles moet kloppen en de X-men er eigenlijk altijd al waren en men 5 films nodig heeft om het werkend te krijgen en waarbij men het nodeloos complex moet maken en 25 plotlijnen bij elkaar komen en nog meer van dat. Nee, gewoon X is vanaf nu Y. Waarom? Omdat comics.

Niet comicbook-fans geven echt geen fuck, die zeggen gewoon "OK, whatever, ik wil vooral een leuke film, who cares waarom Wolverine en Spider-Man plots in dezelfde film meedoen, hou het gelul om het uit te leggen gewoon zo kort mogelijk" en het lijkt me sterk dat echte comicbookfans problemen zouden hebben met het samen wringen van werelden omdat iemand bepaalde personages graag in één zelfde verhaal wil gebruiken, want Marvel & DC doen dat al decennia. Dat is het comicste gecomic dat comic ooit comicte.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 december 2017 @ 23:54:01 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175540985
quote:
99s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Disney Fox overneemt, dan kunnen ze misschien Ridley Scott buiten flikkeren en de Alien-franchise aan Neil Blomkamp geven... al heeft dit uiteraard niets meer met Marvel films te maken.
Ik zie meer opties. Ik hoop vooral dat bestaande franchises wat meer aandacht krijgen en dan niet a la Ridley Scott.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 10 december 2017 @ 12:30:31 #155
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175617727
quote:
99s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als ze 't al doen, dan moeten ze daar net zo weinig mogelijk tijd aan besteden. Thanos heeft de Infinity Gauntlet en wil verschillende universa vernietigen. Iemand anders pakt zijn speelgoed af en kan die universa alleen redden door ze samen te voegen. 2 minuten exposition tijdens de apotheose van Avengers 4 en klaar.


bedoel je de 2 franchises bij elkaar voegen :{ of een heel nieuwe cast die het bronmateriaal wel eer doen?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 10 december 2017 @ 13:27:29 #156
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175619380
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

bedoel je de 2 franchises bij elkaar voegen :{ of een heel nieuwe cast die het bronmateriaal wel eer doen?
Met de huidige cast is niet zoveel mis, de problemen met die franchise zitten elders. Ik kan me inbeelden dat ze grote/populaire namen als McAvoy, Fassbender, Jackman, Turner, Tatum en Reynolds wel willen houden. Lawrence negeer ik even.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 11 december 2017 @ 12:47:04 #157
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175642609
Andere insteek is trouwens dat Disney, mits de aankoop van Fox, meteen ook een meerderheidsaandeelhouder zou worden van Hulu, dan daar alle gezamenlijke content exclusief gaat uitbrengen en op die manier zal proberen om Netflix kapot te concurreren, wat niet eens ondenkbaar is.

Tenzij Apple of zo Netflix koopt uiteraard, die krijg je niet kapot.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 11 december 2017 @ 12:50:56 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175642701
We make money to make art is iig volledig uit het raam geflikkerd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 december 2017 @ 12:52:29 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175642745
Wat betekend dit trouwens voor Deadpool 2, New Mutants en andere X-men projecten die bij Fox al op de stapel lagen ? Hoop toch wel dat die eerste twee gewoon uitkomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175643502
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 12:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Andere insteek is trouwens dat Disney, mits de aankoop van Fox, meteen ook een meerderheidsaandeelhouder zou worden van Hulu, dan daar alle gezamenlijke content exclusief gaat uitbrengen en op die manier zal proberen om Netflix kapot te concurreren, wat niet eens ondenkbaar is.

Tenzij Apple of zo Netflix koopt uiteraard, die krijg je niet kapot.
Die zag ik ook vaak voorbij komen aangezien Disney toch echt met een eigen streamingservice gaat komen in 2018.
Als ze dat meerderheidsaandeel niet hebben in Hulu zullen ze zelf iets moeten bouwen en dan gaan ze 2018 niet redden. (ervanuitgaande dat ze nog niets hebben op het moment).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 11 december 2017 @ 13:30:47 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175643846
Ik weiger meerdere streaming abos te nemen en zweer nog bij fysieke media als het even kan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 december 2017 @ 14:07:32 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175644994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Het zou verdomme hartstikke mooi zijn als we Silver Surfer, Doc Doom, Kang en Galactus zouden krijgen :o
O god nee, laten we die reeks nou maar afsterven.
Alle pogingen zijn tot nu toe mislukt. Let it go.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 11 december 2017 @ 17:40:15 #163
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175650016
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O god nee, laten we die reeks nou maar afsterven.
Alle pogingen zijn tot nu toe mislukt. Let it go.
heb het niet over Fantastic Four. Heb het over de fatsoenlijke keus aan slechteriken die Fox heeft die dan eindelijk gebruikt kunnen worden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_175719224
quote:
Combining with Disney are 21st Century Fox’s critically acclaimed film production businesses, including Twentieth Century Fox, Fox Searchlight Pictures and Fox 2000, which together offer diverse and compelling storytelling businesses and are the homes of X-Men, Fantastic Four and Deadpool,

https://thewaltdisneycomp(...)2-4-billion-stock-2/
52,4 miljard :o, maar dan heb je ook wel wat :+ Wel mooi dat ze de MCU nu 2x zo groot kunnen maken ^O^
https://nos.nl/artikel/22(...)e-delen-van-fox.html
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 14:53:48 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175719384
Hoop wel dat de projecten die al op stapel lagen bij Fox gewoon doorgaan weet niet of nu weer een x-men reboot wel een goed plan is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175719818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat de projecten die al op stapel lagen bij Fox gewoon doorgaan weet niet of nu weer een x-men reboot wel een goed plan is.
weer een x-men reboot is wel het beste op dit moment denk ik, de pure x-men films heb ik het dan over. Dat ze maar weer in de huidige tijd gaan afspelen.
  donderdag 14 december 2017 @ 15:37:51 #167
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175720315
X-men, boeie....

Doc Doom! *O*


Jammer dat Silver Surfer niet in Infinity war kan meedoen :{ al hadden ze Adam Warlock nu ook al kunnen gebruiken als ze korter op het originele verhaal hadden willen zitten.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_175720338
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoop wel dat de projecten die al op stapel lagen bij Fox gewoon doorgaan weet niet of nu weer een x-men reboot wel een goed plan is.
Hm, nou, X Apocalyps vond ik ronduit zwak.

Marvel gaat wel veel goeds doen denk ik. X-Men weer ECHT tof maken.

En wie weet wordt Fantastic Four nu eindelijk eens de moeite waard!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_175720361
Ik hoop wel dat ze R Rated Deadpool nu niet de nek omdraaien.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 15:42:04 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175720393
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:39 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Hm, nou, X Apocalyps vond ik ronduit zwak.

Marvel gaat wel veel goeds doen denk ik. X-Men weer ECHT tof maken.

En wie weet wordt Fantastic Four nu eindelijk eens de moeite waard!
Apocalyps was zwak maar nieuwe team was net bij elkaar met oa dat mens van Got ik had wel zin in die Jean film .

Komt bij dat de laatste 15 jaar ze in de comics echt aan het kuttenn zijn met de X-men sinds M-day eigenlijk (fuck you scarlet witch kk )

En het ergste ik zie pc Disney na dat ze Spider-man homecoming zo verkracht hebben nog wel met Gay ice-man komen dat zou ik heel erg vinden een steek recht door de ziel van elke old school x-men fan.

Tevens zie ik ze ook de x-men series Legion and the gifted gewoon stop zetten terwijl daar leuke personages in zitten die bij Marvel /Disney Never nooit de kans gaan krijgen Legion zelf natuurlijk maar ook Warpath etc niet die in de gifted spelen.

Nee als die hard x-men die de afgelopen 10 jaar niks anders heeft meegemaakt dan dat Marvel mijn geliefde serie tegen zit sta ik nog niet zo te springen .

[ Bericht 9% gewijzigd door Dr.Mikey op 14-12-2017 16:00:35 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175721109
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

Nee als die hard x-men die de afgelopen 10 jaar niks anders heeft meegemaakt dan dat Marvel mijn geliefde serie tegen zit sta ik nog niet zo te springen .

Waarom volg je het uberhaupt nog als het je allemaal zo frustreert? Ik ben na Onslaught al opgehouden met Marvel comics omdat ik schitjziek werd van alle crossovers e.d. maar kan wel genieten van de films.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 16:18:32 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175721187
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:14 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Waarom volg je het uberhaupt nog als het je allemaal zo frustreert? Ik ben na Onslaught al opgehouden met Marvel comics omdat ik schitjziek werd van alle crossovers e.d. maar kan wel genieten van de films.
Ik volg de laatste twee jaren de X-men ook niet echt meer gay ice-man en de X-men uit het verleden die in elke serie opdoken terwijl andere personages al jaren nauwelijks voorkomen heeft mij ook geknakt.

Maar dan nog weet Marvel de X-men fans te naaien check het rooster maar van Marvel vs Capcom infinity en Lego Marvel heroes 2 geen X-men te vinden maar wel 4 versies van Spider-man en The Hulk in de laatste.

En nu had ik eindelijk een game met X-men personages gevonden (Marvel Heroes Omega) trekt Marvel een maand nadat ik begin met spelen de steker eruit.

Ook dom van ze want als Lego Marvel heroes 2 en Marvel vs Capcom wel gewoon X-men personages had dan had ik die games al lang gekocht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175721316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik volg de laatste twee jaren de X-men ook niet echt meer gay ice-man en de X-men uit het verleden die in elke serie opdoken terwijl andere personages al jaren nauwelijks voorkomen heeft mij ook geknakt.

Maar dan nog weet Marvel de X-men fans te naaien check het rooster maar van Marvel vs Capcom infinity en Lego Marvel heroes 2 geen X-men te vinden maar wel 4 versies van Spider-man en The Hulk in de laatste.

En nu had ik eindelijk een game met X-men personages gevonden (Marvel Heroes Omega) trekt Marvel een maand nadat ik begin met spelen de steker eruit.

Ook dom van ze want als Lego Marvel heroes 2 en Marvel vs Capcom wel gewoon X-men personages had dan had ik die games al lang gekocht.
Tja, dat gay en 'pc' boeit me niets. Daar mag jij boos over blijven :)

Qua games vond ik eigenlijk alleen ultimate alliance leuk. Marvel Heroes hebben ze fout op fout gestapeld de afgelopen jaren en daar ben ik allang bij afgehaakt (maar da's even een hele andere discussie).

Nu alles weer onder 1 dak valt verwacht ik wel dat ze de aandacht weer wat beter gaan verdelen, de hele strategie van Marvel leek erop te zijn gericht om de inkomsten van Fox zo laag mogelijk te krijgen (en met success) want nu kunnen ze Fox dus overnemen en hebben ze direct ook weer dubbel baat als ze comics en films weer direct van elkaar kunnen laten profiteren.

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een goede X-Force film, Deadpool 2 zou daar een mooi aanzet voor kunnen zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 16:27:52 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175721390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat gay en 'pc' boeit me niets. Daar mag jij boos over blijven :)

Qua games vond ik eigenlijk alleen ultimate alliance leuk. Marvel Heroes hebben ze fout op fout gestapeld de afgelopen jaren en daar ben ik allang bij afgehaakt (maar da's even een hele andere discussie).

Nu alles weer onder 1 dak valt verwacht ik wel dat ze de aandacht weer wat beter gaan verdelen, de hele strategie van Marvel leek erop te zijn gericht om de inkomsten van Fox zo laag mogelijk te krijgen (en met success) want nu kunnen ze Fox dus overnemen en hebben ze direct ook weer dubbel baat als ze comics en films weer direct van elkaar kunnen laten profiteren.

Persoonlijk hoop ik nog steeds op een goede X-Force film, Deadpool 2 zou daar een mooi aanzet voor kunnen zijn.
Ik hoop nu ook op beterschap maar zit in de fase eerst zien dan geloven.
Gaat mij trouwens niet eens zo zeer om het feit dat Ice-man nu gay is het is meer gewoon de manier waarop en hoe onnodig het was.Er bestaat ook een Gay Wolverine in een andere universum dat maakt Wolverine ook nog niet gay en nu bij ice-man opeens wel omdat die uit het verleden gay is . Komt nog bij dat ze het alleen maar gedaan hebben om lezers tegemoet te komen die graag een gay personage willen maar dan heeft Disney Marvel weer niet de ballen om een personage die in de eigen films voorkomt gay te maken nee dat moet dan weer een x-men zijn als je dan toch kloten hebt maak dan Iron-Man Thor of Captain America gay maar dan doen ze niet want dan snijden ze zichzelf met de films in de vingers.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 december 2017 @ 16:36:07 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175721539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik hoop nu ook op beterschap maar zit in de fase eerst zien dan geloven.
Gaat mij trouwens niet eens zo zeer om het feit dat Ice-man nu gay is het is meer gewoon de manier waarop en hoe onnodig het was.Er bestaat ook een Gay Wolverine in een andere universum dat maakt Wolverine ook nog niet gay en nu bij ice-man opeens wel omdat die uit het verleden gay is .
Je zegt zelf het verschil al:

Wolverine: 2 verschillende universa en dus verschillende karakters
Iceman: De iceman in hetzelfde universum, maar in t verleden, maar dus wel hetzelfde karakter

Ik geef toe dat het een enorme retcon is, maar blijkbaar waren al meerdere schrijvers hier losjes mee aan t spelen, met de overcompenserende iceman met een geheim. Dus niet 100% uit de lucht komen vallen, wel een beetje vreemd.

quote:
omt nog bij dat ze het alleen maar gedaan hebben om lezers tegemoet te komen die graag een gay personage willen maar dan heeft Disney Marvel weer niet de ballen om een personage die in de eigen films voorkomt gay te maken nee dat moet dan weer een x-men zijn als je dan toch kloten hebt maak dan Iron-Man Thor of Captain America gay maar dan doen ze niet want dan snijden ze zichzelf met de films in de vingers.
Eens. Hoe vooruitstrevend Marvel ook is in z'n comics met karakters, in de films is dat nog niet echt het geval. Want voor groter en breeder publiek en dus meer risico. Beetje schijterig.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 14 december 2017 @ 16:37:48 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175721573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:13 schreef planethugo het volgende:

[..]

weer een x-men reboot is wel het beste op dit moment denk ik, de pure x-men films heb ik het dan over. Dat ze maar weer in de huidige tijd gaan afspelen.
Ja ik zie ook niet in hoe ze die 2 chaotische universa een elkaar kunnen gaan knopen zonder reboot eigenlijk :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175721601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja ik zie ook niet in hoe ze die 2 chaotische universa een elkaar kunnen gaan knopen zonder reboot eigenlijk :{
EInde van Infinitny War part 2; lekker thanos laten kutten met de realiteit.

X-Men floepen het huidige MCU in en klaar.

NIet veel moeilijker over doen zou ik zeggen.Ik heb absurdere verhaallijnen gezien de afgelopen 35 jaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 14 december 2017 @ 16:53:39 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175721851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

EInde van Infinitny War part 2; lekker thanos laten kutten met de realiteit.

X-Men floepen het huidige MCU in en klaar.

NIet veel moeilijker over doen zou ik zeggen.Ik heb absurdere verhaallijnen gezien de afgelopen 35 jaar.
True :D

Ergens wel fijn dat Marvel nu hun kinderachtige streken gaat terugdraaien waarschijnlijk (t laten doodbloeden van fan favourites X-Men). Wel nodig ook, na de enorme flop van de wannabe X-men (inhumans).

Ik blijf mutanten een stuk interessanter vinden dan een iron man en captain America.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 16:54:44 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175721863
Ik hoop dat ze eerst lekker de tijd nemen met de X-men en vooral die laten shinnen voordat ze het woord crossover ook maar in de mond nemen geen gerush nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175721920
Fantastic Four!!

Fantastic Four!!
lekker faxen heel de dag echt genot
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 december 2017 @ 17:00:16 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175721929
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
Fantastic Four!!

Fantastic Four!!
Die zou ik wel zo snel mogelijk in een crossover gooien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 14 december 2017 @ 17:02:09 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175721956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die zou ik wel zo snel mogelijk in een crossover gooien.
Nee. Eerst Dr. Doom film met de ff als tegenstanders.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175721976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die zou ik wel zo snel mogelijk in een crossover gooien.
Ze moeten cap weer casten XD
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 december 2017 @ 17:10:41 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175722060
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:00 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die zou ik wel zo snel mogelijk weggooien.
Fixed that for you ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175722287
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Fixed that for you ;)
*eens*.

Fantastic Four mogen direct de shredder in om daarna ritueel verbrand te worden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 14 december 2017 @ 17:40:10 #186
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175722497
Lijkt me sterk dat ze geen extra post-credit scene gaan opnemen voor één van de eerstvolgende releases om hiernaar te refereren.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175722720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Fixed that for you ;)
Lijkt mij dat Marvel Studio wel iets echt leuks daarvan kan maken.

Spider-man Homecoming vind ik een bazenfilm, met dank aan Kevin Feige.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:39:30 #188
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175735940
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:52 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Lijkt mij dat Marvel Studio wel iets echt leuks daarvan kan maken.
Ik geloof dat er geen studio in de wereld iets kan maken van dat suffe groepje FF-helden met hun nog suffere cheesy schurken (ik vind ze bijna meer DC dan Marvel), maar ik weet dat dat geen populaire mening is. Ik heb nooit iets met de FF gehad eigenlijk.

quote:
Spider-man Homecoming vind ik een bazenfilm, met dank aan Kevin Feige.
Eens. Erg leuke film.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:06:37 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_175736535
Ik vond home coming vermakelijk en de acteur echt dikke prima, maar als film vond ik het allemaal ernstig tam en makkelijk te vergeten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:15:55 #190
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175738993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik geloof dat er geen studio in de wereld iets kan maken van dat suffe groepje FF-helden met hun nog suffere cheesy schurken (ik vind ze bijna meer DC dan Marvel), maar ik weet dat dat geen populaire mening is. Ik heb nooit iets met de FF gehad eigenlijk.
De FF uit het Ultimate universum is een stuk interessanter. En het MCU is toevallig genoeg veel meer op die wereld gebaseerd dan op de standaard Marvel 616, dus ik verwacht dat dat zou meevallen. Het is wel zo dat de FF niet echt werken met de kleine verhaaltjes, die hebben intergalactische oorlogen en space gods nodig, geen bankovervallers. Die moet je meteen de ruimte insturen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:09:07 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175740041
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

De FF uit het Ultimate universum is een stuk interessanter. En het MCU is toevallig genoeg veel meer op die wereld gebaseerd dan op de standaard Marvel 616, dus ik verwacht dat dat zou meevallen. Het is wel zo dat de FF niet echt werken met de kleine verhaaltjes, die hebben intergalactische oorlogen en space gods nodig, geen bankovervallers. Die moet je meteen de ruimte insturen.
Ik moet zeggen dat ik de comics van de FF niete cht ken, ben meer X-men gericht. Dus ik ken ze van de tekenfilms en films en daar vind ik ze behoorlijk knullig. Net als een Doctor Doom en Galactus. Misschien is de Ultimate versie (en het feit dat MCU sowieso de ruimte in gaat) nog wel iets dan.

Maar goed dat X-Men Universe geen Scarlet Witch heeft en MCU de Quicksilver al heeft dood laten gaan, mochten ze ooit samenkomen :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 december 2017 @ 13:11:17 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175740092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik de comics van de FF niete cht ken, ben meer X-men gericht. Dus ik ken ze van de tekenfilms en films en daar vind ik ze behoorlijk knullig. Net als een Doctor Doom en Galactus. Misschien is de Ultimate versie (en het feit dat MCU sowieso de ruimte in gaat) nog wel iets dan.

Maar goed dat X-Men Universe geen Scarlet Witch heeft en MCU de Quicksilver al heeft dood laten gaan, mochten ze ooit samenkomen :')
X-men hebben nog wel een appeltje te schillen met Scharlet Witch...
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:11:49 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175740103
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

X-men hebben nog wel een appeltje te schillen met Scharlet Witch...
In de films nog niet :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:48:15 #194
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175743067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik de comics van de FF niete cht ken, ben meer X-men gericht. Dus ik ken ze van de tekenfilms en films en daar vind ik ze behoorlijk knullig. Net als een Doctor Doom en Galactus. Misschien is de Ultimate versie (en het feit dat MCU sowieso de ruimte in gaat) nog wel iets dan.

Maar goed dat X-Men Universe geen Scarlet Witch heeft en MCU de Quicksilver al heeft dood laten gaan, mochten ze ooit samenkomen :')
FF is echt alleraardigst hoor.
Tenminste, de stukken van Stan Lee en Jack Kirby, en dat van Hickman is ook geweldig. De rest zitten ook goede stukken bij, zonder meer.

Op een gegeven moment werden ze de Future Foundation:



Dat was ook wel erg schattig.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kaneelstokje op 15-12-2017 15:55:37 ]
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 30 januari 2018 @ 15:37:35 #196
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176840289
:{
Ze kunnen ook dit soort geplande helden films cancellen en aan de x-men beginnen.

Waarom zou je nog boring Avenger solo films maken als je the X-MEN goden weer in huis hebt .

Trouwens nog steeds niet bekend wat er met de X-men dingen gaat gebeuren die nog op stapel liggen ik dacht ergens gelezen te hebben dat new Mutants sowieso nog uitkomt omdat ze al in ver stadium zitten maar dat alle andere geplande x-men films en de series zoals Legion and the gifted nu op de tocht staan.


Vooral van Legion is dat zonde want dat is een geweldige serie .

Maar als ik baas bij Disney Marvel studios was zou ik gelijk die geplande boring Avenger solo films dumpen en The X-men films gaan maken ken ook niemand die bijvoorbeeld op Carol Denver's /Captain Marvel zit te wachten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:11:27 #197
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_176840938
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
:{
Ze kunnen ook dit soort geplande helden films cancellen en aan de x-men beginnen.

Waarom zou je nog boring Avenger solo films maken als je the X-MEN goden weer in huis hebt .

Trouwens nog steeds niet bekend wat er met de X-men dingen gaat gebeuren die nog op stapel liggen ik dacht ergens gelezen te hebben dat new Mutants sowieso nog uitkomt omdat ze al in ver stadium zitten maar dat alle andere geplande x-men films en de series zoals Legion and the gifted nu op de tocht staan.


Vooral van Legion is dat zonde want dat is een geweldige serie .

Maar als ik baas bij Disney Marvel studios was zou ik gelijk die geplande boring Avenger solo films dumpen en The X-men films gaan maken ken ook niemand die bijvoorbeeld op Carol Denver's /Captain Marvel zit te wachten.
Captain Marvel ga ik kijken vanwege Sam Jackson.

Antman en The Wasp ga ik kijken in de hoop dat er een vette Michael Pena scene in zit.

Fox en Marvel hebben allebei gewoon een planning staan met films dus om die zo abrupt te kappen zou niet slim zijn.

Die X-Men films komen er echt wel. Bovendien krijg je eerst nog Dark Phoenix van Fox.
wooblabalurg
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:43:31 #198
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176841450
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
:{
Ze kunnen ook dit soort geplande helden films cancellen en aan de x-men beginnen.

Waarom zou je nog boring Avenger solo films maken als je the X-MEN goden weer in huis hebt .

Trouwens nog steeds niet bekend wat er met de X-men dingen gaat gebeuren die nog op stapel liggen ik dacht ergens gelezen te hebben dat new Mutants sowieso nog uitkomt omdat ze al in ver stadium zitten maar dat alle andere geplande x-men films en de series zoals Legion and the gifted nu op de tocht staan.


Vooral van Legion is dat zonde want dat is een geweldige serie .

Maar als ik baas bij Disney Marvel studios was zou ik gelijk die geplande boring Avenger solo films dumpen en The X-men films gaan maken ken ook niemand die bijvoorbeeld op Carol Denver's /Captain Marvel zit te wachten.
Waarom kiezen, zure muts? Disney casht toch wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 januari 2018 @ 16:54:25 #199
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_176841631
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:11 schreef Baconbus het volgende:
Die X-Men films komen er echt wel. Bovendien krijg je eerst nog Dark Phoenix van Fox.
Dat wordt een pareltje. Regiedebuut van de schrijver van X-Men: The Last Stand, Fant4stic en X-Men: Apocalypse (en nog wat andere films waarvan het script het zwakste onderdeel van de film was), kwaliteit gegarandeerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 30 januari 2018 @ 21:36:42 #200
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_176848764
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat wordt een pareltje. Regiedebuut van de schrijver van X-Men: The Last Stand, Fant4stic en X-Men: Apocalypse (en nog wat andere films waarvan het script het zwakste onderdeel van de film was), kwaliteit gegarandeerd.
First Class was nog tof/fris, DOFP was tof, maar Apocalypse was meh na een prima begin.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 januari 2018 @ 23:01:48 #201
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176851688
Waar haal je de acteurs vandaan bij een X_men reboot.
pi_176851997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:01 schreef KingRadler het volgende:
Waar haal je de acteurs vandaan bij een X_men reboot.
Er is inderdaad een schaarste aan acteurs in de wereld |:(
  woensdag 31 januari 2018 @ 09:37:24 #203
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_176856063
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 23:17 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Er is inderdaad een schaarste aan acteurs in de wereld |:(
ik heb het ook over goede acteurs :P
pi_176856933
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
:{
Ze kunnen ook dit soort geplande helden films cancellen en aan de x-men beginnen.

Waarom zou je nog boring Avenger solo films maken als je the X-MEN goden weer in huis hebt .

Trouwens nog steeds niet bekend wat er met de X-men dingen gaat gebeuren die nog op stapel liggen ik dacht ergens gelezen te hebben dat new Mutants sowieso nog uitkomt omdat ze al in ver stadium zitten maar dat alle andere geplande x-men films en de series zoals Legion and the gifted nu op de tocht staan.

Vooral van Legion is dat zonde want dat is een geweldige serie .

Maar als ik baas bij Disney Marvel studios was zou ik gelijk die geplande boring Avenger solo films dumpen en The X-men films gaan maken ken ook niemand die bijvoorbeeld op Carol Denver's /Captain Marvel zit te wachten.
het knappe van Marvel is juist dat ze ook van de minder of totaal niet bekende figuren uit hun stal succesvolle films hebben gemaakt en ze in niet solo films verder weten uit te bouwen. Guardians of the Galaxy kon niemand, Ant Man 1 was ondanks productieproblemen best vermakelijk, en Black Panther kreeg een goede introductie in Civil War en zijn film lijkt ook een groot succes te gaan worden.

Dacht ook eerst bij de naam Captain Marvel, van Marvel... meh wat slecht want wist er verder niets van. Maar ze weten nieuwe helden toch altijd wel goed neer te zetten, dus laat ze daar maar mee door gaan. X-Men mogen ze langzaam erin brengen, maar daar hebben we inmiddels al een stuk of 10 films van gezien dus die verhalen kennen we wel.
  woensdag 31 januari 2018 @ 13:40:48 #205
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_176860204
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

het knappe van Marvel is juist dat ze ook van de minder of totaal niet bekende figuren uit hun stal succesvolle films hebben gemaakt en ze in niet solo films verder weten uit te bouwen. Guardians of the Galaxy kon niemand, Ant Man 1 was ondanks productieproblemen best vermakelijk, en Black Panther kreeg een goede introductie in Civil War en zijn film lijkt ook een groot succes te gaan worden.

Dacht ook eerst bij de naam Captain Marvel, van Marvel... meh wat slecht want wist er verder niets van. Maar ze weten nieuwe helden toch altijd wel goed neer te zetten, dus laat ze daar maar mee door gaan. X-Men mogen ze langzaam erin brengen, maar daar hebben we inmiddels al een stuk of 10 films van gezien dus die verhalen kennen we wel.
Bovendien zaten er best wel wat missers in de xmen reeks van Fox.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:53:18 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176862578
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:38 schreef planethugo het volgende:

[..]

het knappe van Marvel is juist dat ze ook van de minder of totaal niet bekende figuren uit hun stal succesvolle films hebben gemaakt en ze in niet solo films verder weten uit te bouwen. Guardians of the Galaxy kon niemand, Ant Man 1 was ondanks productieproblemen best vermakelijk, en Black Panther kreeg een goede introductie in Civil War en zijn film lijkt ook een groot succes te gaan worden.

Dacht ook eerst bij de naam Captain Marvel, van Marvel... meh wat slecht want wist er verder niets van. Maar ze weten nieuwe helden toch altijd wel goed neer te zetten, dus laat ze daar maar mee door gaan. X-Men mogen ze langzaam erin brengen, maar daar hebben we inmiddels al een stuk of 10 films van gezien dus die verhalen kennen we wel.
Black Panther is echt geen "onbekende van stal halen". Is in de comics potdomme getrouwd met 1 van de populairste X-men, Storm :D

Captain Marvel is ook redelijk bekend. Maar als je bedoelt bij het "normale filmkijkende publiek", dan zullen t veelal alleen de karakters zijn die ook tekenfilms hadden in je jeugd. Een spiderman. Fantastic Four. Hulk. Bepaalde X-Men. Bedoel je dat?

Want in de comics zijn dit nl niet bepaald kleine karakters.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:54:50 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176862612
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 januari 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
ken ook niemand die bijvoorbeeld op Carol Denver's /Captain Marvel zit te wachten.
Dan ken je mij nog niet :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 31 januari 2018 @ 15:55:08 #208
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176862618
Die strategie van we gaan Luke Cage Black Panther en Storm naar de voorfront brengen van rond 2005 heb ik liever dan wanneer ze van captain America ofzo opeens een neger maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 31 januari 2018 @ 15:59:23 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176862711
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die strategie van we gaan Luke Cage Black Panther en Storm naar de voorfront brengen van rond 2005 heb ik liever dan wanneer ze van captain America ofzo opeens een neger maken.
T maakt mij echt geen ene zak uit of ze er nou een neger, chinees, transgender of konijn van maken eerlijk gezegd :D

O nee, Cap America was een dino in Pet Avengers :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 februari 2018 @ 06:43:32 #210
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176877308
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan ken je mij nog niet :P
Sorry voor je wansmaak.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176878600
Morgen naar Black Panther *O*
  donderdag 1 februari 2018 @ 09:29:38 #212
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176878611
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:28 schreef Unites het volgende:
Morgen naar Black Panther *O*
Is die in de bios dan?
Kan hem niet vinden op de site van de bioscopen van mijn stad.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176878917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is die in de bios dan?
Kan hem niet vinden op de site van de bioscopen van mijn stad.
Nee, nog niet.
  donderdag 1 februari 2018 @ 10:34:01 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176879465
quote:
1s.gif Op donderdag 1 februari 2018 06:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry voor je wansmaak.
Ik vind t verhaal van Captain marvel best interessant en het is zeker geen kleintje in de comics. Sowieso is de actrice erg goed, dus dat maakt het alleen maar beter. Daarnaast is het een prima kans voor de Marvel in Space periode. Dat JIJ er persoonlijk niet op zit te wachten wil niet zeggen dat niemand er op zit te wachten. :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_176879736
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 15:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Black Panther is echt geen "onbekende van stal halen". Is in de comics potdomme getrouwd met 1 van de populairste X-men, Storm :D

Captain Marvel is ook redelijk bekend. Maar als je bedoelt bij het "normale filmkijkende publiek", dan zullen t veelal alleen de karakters zijn die ook tekenfilms hadden in je jeugd. Een spiderman. Fantastic Four. Hulk. Bepaalde X-Men. Bedoel je dat?

Want in de comics zijn dit nl niet bepaald kleine karakters.
Inderdaad ik bedoel meer de karakters die het grote publiek kent van bijv tekenfilms. Ik lees zelf geen comics en ken helemaal niemand die regelmatig superhelden strips leest. En dat zal bij het overgrote deel van de bioscoopbezoekers ook zo zijn. Dus daarom knap dat Marvel zulke karakters vanaf het begin financieel goed laat boeren.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:00:37 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176879898
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

Inderdaad ik bedoel meer de karakters die het grote publiek kent van bijv tekenfilms. Ik lees zelf geen comics en ken helemaal niemand die regelmatig superhelden strips leest. En dat zal bij het overgrote deel van de bioscoopbezoekers ook zo zijn. Dus daarom knap dat Marvel zulke karakters vanaf het begin financieel goed laat boeren.
Dat komt omdat ze vanwege de comics echt legio aan verhalen, karakterontwikkeling en andere info hebben. Voor het grote publiek Mogen deze dan wel nieuw zijn, maar qua historie hebben ze jaren aan material liggen.

Nog steeds wel knap dat Marvel ze dan ook interessant vertaald naar het grote doek, ipv de bordkartonnen karakters die DC er uit poept. Want ook die hebben toch jaren aan karaktersudie zou je denken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:09:48 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176880059
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 10:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind t verhaal van Captain marvel best interessant en het is zeker geen kleintje in de comics. Sowieso is de actrice erg goed, dus dat maakt het alleen maar beter. Daarnaast is het een prima kans voor de Marvel in Space periode. Dat JIJ er persoonlijk niet op zit te wachten wil niet zeggen dat niemand er op zit te wachten. :)
Even voor de duidelijkheid: we hebben het over Carol Danvers toch? Want er zijn er 8 dacht ik.

Of ze een kleintje is, is een kwestie van meningsverschil. Ik vind haar niet meer dan een C-lister die ze de laatste tijd proberen te pushen als A-lister. Ik denk echter niet dat dit een probleem hoeft te zijn. Groot en Rocket Raccoon waren ook alles behalve relevant en zijn toch populair geworden.

Ben zelf niet erg bekend met de actrice, ik geloof je op je woord.
Marvel in Space hebben ze al en ik vind het prima als ze dat uitbreiden. Ik vind alleen het karakter Carol Danvers ongelofelijk saai de laatste pakweg 5-6 jaar.

Ze heeft weinig onderscheidende krachten, ze heeft geen onderscheidend kostuum meer, geen relevante schurken, geen relevante verhaallijnen die ze kunnen gebruiken behalve aan origin, geen ingebouwde fanschare.

Ik snap dat Marvel een graantje wil meepikken van de feministische golf en een vrouw wil pushen. Helaas zijn al hun populaire vrouwen gebonden aan de contracten met FOX en moeten ze er een vinden die nog niet populair is.

Misschien wordt het een goede film, misschien niet. Ant-Man deed het redelijk goed, en dat was ook voor het publiek een nobody. Al hoop ik wel dat Cpt. Marvel minder lang duurt om te maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 1 februari 2018 @ 11:25:05 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_176880314
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: we hebben het over Carol Danvers toch? Want er zijn er 8 dacht ik.

Of ze een kleintje is, is een kwestie van meningsverschil. Ik vind haar niet meer dan een C-lister die ze de laatste tijd proberen te pushen als A-lister. Ik denk echter niet dat dit een probleem hoeft te zijn. Groot en Rocket Raccoon waren ook alles behalve relevant en zijn toch populair geworden.

Ben zelf niet erg bekend met de actrice, ik geloof je op je woord.
Marvel in Space hebben ze al en ik vind het prima als ze dat uitbreiden. Ik vind alleen het karakter Carol Danvers ongelofelijk saai de laatste pakweg 5-6 jaar.

Ze heeft weinig onderscheidende krachten, ze heeft geen onderscheidend kostuum meer, geen relevante schurken, geen relevante verhaallijnen die ze kunnen gebruiken behalve aan origin, geen ingebouwde fanschare.

Ik snap dat Marvel een graantje wil meepikken van de feministische golf en een vrouw wil pushen. Helaas zijn al hun populaire vrouwen gebonden aan de contracten met FOX en moeten ze er een vinden die nog niet populair is.

Misschien wordt het een goede film, misschien niet. Ant-Man deed het redelijk goed, en dat was ook voor het publiek een nobody. Al hoop ik wel dat Cpt. Marvel minder lang duurt om te maken.
Ze zochten een vrouw, ze zochten een link met de ruimte, ze hadden (nog) geen X-men rechten. Dan kom je toch al snel bij deze uit. Daarnaast sluit t aan met introduceren van Kree en Adam Warlock. Ik vind t een logische keuze.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 februari 2018 @ 15:35:51 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176884880
Carol Denver's altijd een beetje de Mary sue van Marcel comics gevonden eigenlijk.

Denk inderdaad als Marvel de rechten van Jean of storm eerder had gehad deze film er nooit geweest was.

Ik had bij deze ook wel de nieuwe miss Marvel willen zien met dat Arabische tiener meisje.

Spreekt een heel nieuw publiek aan en is met Milles Morales en X-23 toch een van de meer populaire nieuwe helden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 1 februari 2018 @ 16:32:38 #220
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_176886296
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze heeft weinig onderscheidende krachten, ze heeft geen onderscheidend kostuum meer, geen relevante schurken, geen relevante verhaallijnen die ze kunnen gebruiken behalve aan origin, geen ingebouwde fanschare.
Het grootste probleem lijkt me net het tegenovergestelde. Niet haar krachten, haar kostuum, haar schurken, haar verhaallijnen of haar fanschare, dat is allemaal wel OK. Ze heeft echter geen consistente en duidelijke persoonlijkheid, want dat verandert constant om het laatste nieuwe verhaal te dienen (al is dat de voorbije jaren een algemeen probleem van Marvel, niet zozeer exclusief van Captain Marvel).

Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, dan kunnen ze er in de films mee doen wat ze willen en de comics zullen dan wel volgen i.p.v. omgekeerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_176903088
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 09:52 schreef Unites het volgende:

Nee, nog niet.
Maar hoezo kan jij dan wel naar die film gaan? Is er een pre-screening of zo?
  vrijdag 2 februari 2018 @ 17:05:30 #222
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_176907795
quote:
0s.gif Op donderdag 1 februari 2018 11:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ze zochten een vrouw, ze zochten een link met de ruimte, ze hadden (nog) geen X-men rechten. Dan kom je toch al snel bij deze uit. Daarnaast sluit t aan met introduceren van Kree en Adam Warlock. Ik vind t een logische keuze.
De keuze voor de Kree snap ik ook niet helemaal.
Waarom de Kree introduceren als je alle kenmerkende dingen van ze verandert?

quote:
99s.gif Op donderdag 1 februari 2018 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het grootste probleem lijkt me net het tegenovergestelde. Niet haar krachten, haar kostuum, haar schurken, haar verhaallijnen of haar fanschare, dat is allemaal wel OK. Ze heeft echter geen consistente en duidelijke persoonlijkheid, want dat verandert constant om het laatste nieuwe verhaal te dienen (al is dat de voorbije jaren een algemeen probleem van Marvel, niet zozeer exclusief van Captain Marvel).

Dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, dan kunnen ze er in de films mee doen wat ze willen en de comics zullen dan wel volgen i.p.v. omgekeerd.
Dat vatte ik samen onder saai, eigenlijk.
Hopelijk heeft de film een betere schrijver dan haar strips.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_176930472
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 13:22 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Maar hoezo kan jij dan wel naar die film gaan? Is er een pre-screening of zo?
Pers en zo :p
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 02:43:33 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177048156
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 11:48:53 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177052688
quote:
Het woord teaser lijken veel fans op FB niet te begrijpen iig...

Ik weet het iig nog niet, ben niet overtuigd met dit alleen.
Spuuglelijke poster ook.
quote:
Meer van hetzelfde, en dat is prima.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 9 februari 2018 @ 12:00:36 #227
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177053082
Er is een groot verschil tussen een teaser en een trailer.

Teasers kan je gewoon zien, maar als je niks van film wilt weten kan je beter trailers links laten liggen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 12:01:41 #228
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177053115
Dat ze maar geen Venom laten zien op wat voor manier dan ook is ook wel zorgelijk voor een Venom film.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177053504
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ze maar geen Venom laten zien op wat voor manier dan ook is ook wel zorgelijk voor een Venom film.
De Symbiote komt toch 1-2 keer in beeld tijdens de teaser? Om het bij een teaser te houden hadden ze ipv z'n ogen/mond die in een V veranderen heel langzaam z'n echte hoofd in beeld moeten brengen in het donker. Maar verder loop ik nog niet direct warm voor Venom op basis van de beelden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 februari 2018 @ 14:59:02 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177057724
Het lijkt me sowieso een moeilijk film project over een schurk/anti-held zonder dat je Spider-man mag laten zien.

En dan ook nog een personage dat sinds de jaren 90 al niet meer populair is ik had deze film meer kans van slagen gegeven als ze hem ergens rond 1998 hadden uitgebracht.

En in plaats van er een soort Deadpool van te maken lijkt het ook nog eens een vrij serieuze donkere toon te hebben ook allemaal.

Ik verwacht een soort actie thriller nu die leuk is om om te kijken op een saaie regenachtige zondag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 16:37:17 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177059871
Hoezo mag dat niet? Sony heeft die rechten nog toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Admin vrijdag 9 februari 2018 @ 17:11:21 #232
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_177060535


Klassefoto van veel van de acteurs en crewleden van de MCU. Klikbaar, hoge resolutie. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 19:15:44 #233
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177062946
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 16:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoezo mag dat niet? Sony heeft die rechten nog toch?
Misschien heeft Disney de "rechten" op Tom Holland.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 9 februari 2018 @ 20:03:14 #234
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177063978
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 19:15 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Misschien heeft Disney de "rechten" op Tom Holland.
Ik dacht juist dat sony met deze deal homecoming en enkele andere films mocht maken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177064186
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2018 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat sony met deze deal homecoming en enkele andere films mocht maken...
Laatste geruchten zijn volgens mij dat Tom Holland wel op de set van Venom aanwezig was, of het klopt is een tweede natuurlijk.

https://www.cbr.com/venom-tom-holland-spider-man-peter-parker/
  Admin dinsdag 13 februari 2018 @ 21:12:48 #236
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_177163645
Vanaf vandaag in de bioscoop, nu de FOK!review online: Black Panther

180213_414892_Black-Panther_st_8_jpg_sd-high_-Marvel-2018_800_422.jpg
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_177186875
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 21:12 schreef Breuls het volgende:
Vanaf vandaag in de bioscoop, nu de FOK!review online: Black Panther

[ afbeelding ]
Hele toffe actiefilm. :Y

Echt zo'n film waarbij je vier kilo popcorn in je bek propt zonder het door te hebben.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_177199951
Ik ben echt een marvel gek, kunnen bij mij niet te veel films zijn en vooral vet hoe er steeds meer overlap komt tussen alle films! Heerlijk! Black Panther ook weer een pareltje!
  donderdag 15 februari 2018 @ 12:23:29 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177200172
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:15 schreef TCKok het volgende:
Ik ben echt een marvel gek, kunnen bij mij niet te veel films zijn en vooral vet hoe er steeds meer overlap komt tussen alle films! Heerlijk! Black Panther ook weer een pareltje!
Ik kan ze prima waarderen. Ik merk alleen bij enkele films (allen groepsfilms overigens) dat het te gewichtloos en afstandelijk wordt als de karakters bijna letterlijk vechten om aandacht.

Ik vind de Russo's lang niet zo'n goede films afleveren als velen, maar vervolgens mogen die wel beide Thanosfilms doen waar tien jaar lang naartoe gewerkt is. En de eerste trailers daarvan doen me buiten wat knap visueel werk echt niks.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177217647
Top film die Black Panther
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 17 februari 2018 @ 13:39:22 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_177254142
Ik vond de film gewoon goed.

Ik zal eens beginnen met de minpunten. De CGI vond ik wisselvallig, wat ik trouwens een bizarre trend vind, want de voorbije jaren hadden een hoop grote blockbusters van die heel zwakke CGI-momenten terwijl er steeds meer geld tegenaan wordt gegooid. Ook heb ik het idee dat Marvel heel hard wil anders zijn dan de grauwe desaturatie van de concurrentie, maar soms lijkt het alsof er een regenboog over het scherm heeft geëjaculeerd, echt overdreven (was ook al zo bij Guardians 2 en Ragnarok). Tot slot vond ik de eerste helft van de film echt matig en leek de film hard op weg om een tegenvaller te zijn, te veel shit die ze even goed hadden kunnen overslaan, zoals heel het stuk in Korea. De 2 token white guys (Serkis en Freeman) vond ik overbodig.

Dan de pluspunten. Het eerste is een logisch gevolg van mijn laatste minpunt, want van zodra de rol van Killmonger groter wordt, dus vooral de tweede helft, bloeit de hele film open en wordt het wel een sterk verhaal. Daarnaast zijn er een half dozijn personages met rare namen die me vooraf geen zak interesseerden (Nakia, Shuri, W'Kabi, M'Baku, Okoye,...) die stuk voor stuk op geslaagde wijze hun ding doen en een meerwaarde hebben. Grootste pluspunt is echter Michael B. Jordan als Killmonger, eindelijk eens een echt geslaagde antagonist. Bad guys lijken voor alle studio's een probleem: bij DC niets meer sinds Nolan, bij Fox alleen Magneto en bij Marvel alleen Loki (en zo bijzonder is die eigenlijk niet, eenoog in het land der blinden). Vulture en Hela waren al kleine stapjes in de goede richting en met Killmonger lijken ze eindelijk het juiste recept gevonden te hebben, ironisch genoeg dan net met een personage dat vrijwel niemand kent.

De film was waarschijnlijk beter met minder of zelfs zonder grootse CGI-spektakel-scenes, had soms het idee dat die aan Coogler werden opgedrongen. Was zoveel leuker geweest als het echt enkel en alleen hand-to-hand combat was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_177254179
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:43 schreef BasNijmegen het volgende:
Top film die Black Panther
Ik wacht tot hij downloadbaar is :@
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 februari 2018 @ 15:21:59 #243
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177256646
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 13:40 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Ik wacht tot hij downloadbaar is :@
Foei
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 18 februari 2018 @ 07:54:39 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177269869
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 15:21 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Foei
Heb jij hem gezien, Mikey?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 18 februari 2018 @ 18:54:22 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177283553
Net terug van Black Panther, prima film, prachtige world building op enkele elementen na, maar tevens ook wel een van de veiligste marvel films tot op heden. Bij DC vond ik dat met Wonder Woman ook lichtelijk irritant makkelijk.

Beide leunen sterk op empowerment van een onderdrukte groep wat gelukkig prima werkt.
Speech aan het einde maakte ondanks voorspelbaarheid wel een hoop goed in mijn ogen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 februari 2018 @ 00:42:14 #246
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_177289699
Ik ben wel een beetje gecharmeerd van Black Panther's zusje Shuri, actrice Letitia Wright. O+



Verder vond ik Black Panther zelf veel meer tot zijn recht komen in Civil War, als bijrol.
Zeker een charismatisch acteur, Chadwick Boseman.
Maar zijn eindgevecht kon me niet echt boeien, hoewel ik de film in zijn geheel wel vermakelijk vindt.
En de meeste van de personages had ik niet zo veel mee, maar dat was vooral omdat ze voor mij allemaal nieuw waren.
De humor was wel stukken beter gedoseerd dan bij een Thor: Ragnarok. wat vrijwel alleen maar aarts flauwe onzin was.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  maandag 19 februari 2018 @ 06:39:24 #247
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177290711
Cast bestond uit prima acteurs iig.

Er werd gezegd dat Killmonger de eerste goede villain zou zijn, ik haalde het er niet uit...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 februari 2018 @ 10:14:56 #248
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177293207
Ik ga woensdag hopelijk valt het in Nederland mee met mensen die met de vuist omhoog enge dingen roepen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 19 februari 2018 @ 21:09:26 #249
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177308373
Zwarte Panther heeft al 400 Miljoen Dollar opgehaald. Wat een bedrag.

http://www.comingsoon.net(...)million-domestically
pi_177316041
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 06:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Cast bestond uit prima acteurs iig.

Er werd gezegd dat Killmonger de eerste goede villain zou zijn, ik haalde het er niet uit...
vond killmonger erg cool gespeeld, sowieso altijd een goede acteur. Maar hij kwam wat laat in het spel en werd eigenlijk ook bij de eerste de beste kans weer verslagen. Had liever gezien dat ie wat langer een plaaggeest was..
  dinsdag 20 februari 2018 @ 10:46:41 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177316444
Ik vond hem echt tam. Beetje breed lopen doen, maar als villain zat ie gewoon op het zelfde vlak als Zeno in mijn ogen. Logische drijfveer maar erg beperkt uitgewerkt en gebruikt.

Enige moment van dreiging was tijdens het claimen van de troon, de rest was bizar oppervlakkig. Serkis speelt hem ook met gemak van het scherm in de beperkte ruimte die hij heeft, en dat is niet eens echt een villain te noemen.

Ik vond hem vermakelijk genoeg hoor, maar ik ben er lang niet zo lyrisch over als alle anderen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_177316772
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vond hem echt tam. Beetje breed lopen doen, maar als villain zat ie gewoon op het zelfde vlak als Zeno in mijn ogen. Logische drijfveer maar erg beperkt uitgewerkt en gebruikt.

Enige moment van dreiging was tijdens het claimen van de troon, de rest was bizar oppervlakkig. Serkis speelt hem ook met gemak van het scherm in de beperkte ruimte die hij heeft, en dat is niet eens echt een villain te noemen.

Ik vond hem vermakelijk genoeg hoor, maar ik ben er lang niet zo lyrisch over als alle anderen.
Ik denk sowieso dat de hype 'm meer in Amerika zit dan hier.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 13:57:53 #253
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177320830
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 11:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik denk sowieso dat de hype 'm meer in Amerika zit dan hier.
Welke hype? Beroerde Villains?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:44:34 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177324524
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 00:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik ben wel een beetje gecharmeerd van Black Panther's zusje Shuri, actrice Letitia Wright. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder vond ik Black Panther zelf veel meer tot zijn recht komen in Civil War, als bijrol.
Zeker een charismatisch acteur, Chadwick Boseman.
Maar zijn eindgevecht kon me niet echt boeien, hoewel ik de film in zijn geheel wel vermakelijk vindt.
En de meeste van de personages had ik niet zo veel mee, maar dat was vooral omdat ze voor mij allemaal nieuw waren.
De humor was wel stukken beter gedoseerd dan bij een Thor: Ragnarok. wat vrijwel alleen maar aarts flauwe onzin was.
Ik vond de dames sowieso sterker dan de heren in de film.
De lijfwacht, het zusje, de moeder. Sterk feministische film eigenlijk :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:47:40 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177324565
Wat mij vooral tegenstond was op het einde.............

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 16:58:58 #256
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177324771
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Wat mij vooral tegenstond was op het einde.............

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms vraag je je af of mensen uberhaupt wel verder kijken dan hun eerste indruk :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 februari 2018 @ 16:59:45 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177324781
zit queen Ororo eigenlijk in de film ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:02:18 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177324824
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
zit queen Ororo eigenlijk in de film ?
Ja, maar ze heet hier Angela Basset ;) Soort van :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 februari 2018 @ 17:04:49 #259
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177324859
total soft reboot zoveel sinds 2010
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:05:03 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177324865
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 16:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms vraag je je af of mensen uberhaupt wel verder kijken dan hun eerste indruk :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus heeft t weinig te maken met t feit of ik goed oplet of "dieper nadenk" ;)
Thank you very much.

--> :')
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:06:27 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177324893
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
total soft reboot zoveel sinds 2010
Moet ook wel, want vaak ontaard t in een zooitje qua logica door de vele schrijvers, inzichten en vertakkingen ;)
En dan moet de bezem er weer doorheen.

Plus nieuwe tijden, nieuwe doelgroepen, nieuwe marketing.... makkelijker dan schoon schip te maken dan de huidge verhalen en helden in nieuwe bochten te wringen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:11:13 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177324972
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet ook wel, want vaak ontaard t in een zooitje qua logica door de vele schrijvers, inzichten en vertakkingen ;)
En dan moet de bezem er weer doorheen.

Plus nieuwe tijden, nieuwe doelgroepen, nieuwe marketing.... makkelijker dan schoon schip te maken dan de huidge verhalen en helden in nieuwe bochten te wringen.
Ze hebben het decennia zonder gekund.
Alleen de laatste jaren gaat het hard, met zoveel onkundige schrijvers. En schrijvers en editors die hun werk niet doen. En sommigen die het gewoon niet interesseert.

Zou zelf gewoon bepaalde dingen negeren. In dit geval de verhalen van de laatste pakweg 5 jaar.

Maar goed, het is toch al te laat. Ze gaan hun lezers niet meer terugwinnen en Marvel zal nog wat jaren liggen lijden aan de borst van Disney voordat ze de stekker eruit trekken of er een Disney property vehikel van maken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 20 februari 2018 @ 17:12:23 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177324993
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet ook wel, want vaak ontaard t in een zooitje qua logica door de vele schrijvers, inzichten en vertakkingen ;)
En dan moet de bezem er weer doorheen.

Plus nieuwe tijden, nieuwe doelgroepen, nieuwe marketing.... makkelijker dan schoon schip te maken dan de huidge verhalen en helden in nieuwe bochten te wringen.
hoelang geleden was Marvel Now ? een jaar twee jaar ?
ze schrijven al bijna een decenia lang van crossover naar crossover om vervolgens ongeveer drie keer per jaar met een all swifting event te komen.

zo krijg je elke keer nieuwe klanten die drie issues kopen om ze vervolgens weer weg te jagen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:13:11 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177325003
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ze hebben het decennia zonder gekund.
Dan deden ze toch ook wel eens een retrofitje? ;)
maar dan idd van een bepaalde held of lijn, niet van de gehele wereld.

quote:
Alleen de laatste jaren gaat het hard, met zoveel onkundige schrijvers. En schrijvers en editors die hun werk niet doen. En sommigen die het gewoon niet interesseert.

Zou zelf gewoon bepaalde dingen negeren. In dit geval de verhalen van de laatste pakweg 5 jaar.

Maar goed, het is toch al te laat. Ze gaan hun lezers niet meer terugwinnen en Marvel zal nog wat jaren liggen lijden aan de borst van Disney voordat ze de stekker eruit trekken of er een Disney property vehikel van maken.
Ik ben met de comics zo'n 10 jaar geleden gestopt. Ik ben nog van de tijd van Blue team en Gold team :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:15:12 #265
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177325030
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dan deden ze toch ook wel eens een retorfitje? ;)
maar dan idd van een bepaalde held of lijn, niet van de gehele wereld.

[..]

Ik ben met de comics zo'n 10 jaar geleden gestopt. Ik ben nog van de tijd van Blue team en Gold team :D
Die teams proberen ze weer terug te brengen, maar nadat ze 10 jaar lang X-Men fans actief hebben weggejaagd, verkoopt ook dat kut.
Al is het nog relatief goed voor Marvel, het is nog steeds om te janken.

Ze zouden eens al die giftige creators moeten ontslaan die meer tijd besteden aan het op twitter klanten wegjagen dan aan daadwerkelijk schrijven.

Dan Slott zijn twitter is iig weg nu _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 20 februari 2018 @ 17:18:14 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177325078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Die teams proberen ze weer terug te brengen, maar nadat ze 10 jaar lang X-Men fans actief hebben weggejaagd, verkoopt ook dat kut.
Al is het nog relatief goed voor Marvel, het is nog steeds om te janken.

Ze zouden eens al die giftige creators moeten ontslaan die meer tijd besteden aan het op twitter klanten wegjagen dan aan daadwerkelijk schrijven.

Dan Slott zijn twitter is iig weg nu _O_
Dat van t wegjagen bij de X-Men de laatste 10 jaar heeft natuurlijk alles van doen met de rechten van Fox. Eeuwig zonde, maar commercieel begrijpelijk aangezien de films meer opbrengen dan de comics. Al voelt t wel een beetje als kill your darlings.

Wat dat betreft lach ik stiekem wel de het verhuizen van de second rate X-Men (de inhumans dus) naar t witte doek echt gefaald is. Dat, plus de eventuele deal met Fox, geeftw eer hoop voor de X-Men!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 20 februari 2018 @ 21:58:31 #267
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177332099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 17:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus heeft t weinig te maken met t feit of ik goed oplet of "dieper nadenk" ;)
Thank you very much.

--> :')
Eerste regel nog eens lezen ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:01:43 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177339283
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2018 21:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eerste regel nog eens lezen ;)
Gelezen. Don't agree.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:04:08 #269
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_177339365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gelezen. Don't agree.
Dan snap je (de) schrijvers niet goed denk ik en staar je je blind op een relatief detail en negeer je de thematiek daardoor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skull-splitter op 21-02-2018 10:18:13 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 21 februari 2018 @ 10:22:02 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177339833
quote:
14s.gif Op woensdag 21 februari 2018 10:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dan snap je (de) schrijvers niet goed denk ik en staar je je blind op een relatief detail en negeer je de thematiek daardoor.
Dat zal t zijn :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 21 februari 2018 @ 18:25:40 #271
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177350364
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe film verder wel jammer dat Jason Statham niet de hoofdrol speelde.

[ Bericht 34% gewijzigd door Dr.Mikey op 21-02-2018 19:38:32 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177396691
Is het al gezegd? Er komt een Captain Marvel volgend jaar!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 17:34:16 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177396737
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:30 schreef Hexx. het volgende:
Is het al gezegd? Er komt een Captain Marvel volgend jaar!
Carol Denvers :Z
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177396943
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Carol Denvers :Z
Niets?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 februari 2018 @ 17:50:13 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177396999
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2018 17:47 schreef Hexx. het volgende:

[..]

Niets?
Typische coole vrouw hero omdat het moet maar is eigenlijk een personage van niks.

De nieuwe captain Marvel was een betere optie geweest.
Carol heeft altijd in de schaduw van Jean Grey Storm en Sue gestaan. En toen ze de x-men en ff gingen boycotten bij Marvel stond ze in de schaduw van Spider-gwen Gwenpool de nieuwe miss Marvel en X-23.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Admin donderdag 1 maart 2018 @ 21:57:45 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_177538112
De release van Infinity War is (voor Nederlandse bezoekers) twee dagen uitgesteld:

https://twitter.com/MarvelStudios/status/969301303682727937
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 09:46:27 #277
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_177569816
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
  zaterdag 3 maart 2018 @ 12:02:24 #278
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_177572443
Moet ik BP nog kijken voordat ik naar Infinity wars ga?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 maart 2018 @ 12:04:31 #279
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177572491
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:02 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik BP nog kijken voordat ik naar Infinity wars ga?
niet echt alleen de after credit scene gaat er over.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177705171
Jessica Jones S2 *O*
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 9 maart 2018 @ 16:16:19 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177708283
Legion and the gifted gaan ook gewoon lekker door op Fox!

Ben ik wel blij mee zeker Legion is een van de beste Marvel series die er is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177712046
Legion heeft ook al een stel heerlijk trippy teasers gedropt voor het komend seizoen:

  zondag 11 maart 2018 @ 22:09:18 #283
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177757061
quote:
Dit is ook de enige reden om Black Panther te zien de blanke acteurs.
Met de donkere acteurs heb ik niet veel mee.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:00:15 #284
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_177790924
Black Panther vond ik echt de gaafste marvel film sinds tijden _O_
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:32:45 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177791757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

niet echt alleen de after credit scene gaat er over.
En zelfs die zegt niet heel veel over de Avengers.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 13 maart 2018 @ 14:53:02 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_177792380
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:09 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Dit is ook de enige reden om Black Panther te zien de blanke acteurs.
Met de donkere acteurs heb ik niet veel mee.
Dat hebben velen andersom, dus dat kan wel eens gebeuren :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 maart 2018 @ 15:41:06 #287
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177793654
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2018 22:09 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Dit is ook de enige reden om Black Panther te zien de blanke acteurs.
Met de donkere acteurs heb ik niet veel mee.
Ik vond black panther zijn kleine zusje wel een leuke rol.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177863314
KEIHARD PLASSER GEKREGEN VAN DEZE TRAILER
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_177863440
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  vrijdag 16 maart 2018 @ 14:52:43 #291
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_177863762
quote:
WOEIIII

Weer een bazentrailer.

Ben erg benieuwd wat voor sfeer er rondom de film zelf zal hangen. De serieuze ondertoon van bijvoorbeeld 'Civil War' vond ik geweldig. Een van de betere superhero films. De laatste Thor daarentegen vond ik verschrikkelijk. Tè slapstick, overal een grap proberen uit te melken. Bah. Hoewel er meer dan genoeg geslaagde grappen tussen zaten - bijvoorbeeld de Thor/Hulk dynamiek - vond ik de film als totaalplaatje niet geslaagd.

Deze trailer laat een mooie balans tussen de twee zien. Een serieuze threat waar al jaren langzaam naar is opgebouwd, in combinatie met wat luchtige humor van bv Chris Pratt. Hoop dat de film niet doorslaat in de grappen na het 'succes' van Ragnarok.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:14:15 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_177864209
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:34:46 #293
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177864606
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:52 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

WOEIIII

Weer een bazentrailer.

Ben erg benieuwd wat voor sfeer er rondom de film zelf zal hangen. De serieuze ondertoon van bijvoorbeeld 'Civil War' vond ik geweldig. Een van de betere superhero films. De laatste Thor daarentegen vond ik verschrikkelijk. Tè slapstick, overal een grap proberen uit te melken. Bah. Hoewel er meer dan genoeg geslaagde grappen tussen zaten - bijvoorbeeld de Thor/Hulk dynamiek - vond ik de film als totaalplaatje niet geslaagd.

Deze trailer laat een mooie balans tussen de twee zien. Een serieuze threat waar al jaren langzaam naar is opgebouwd, in combinatie met wat luchtige humor van bv Chris Pratt. Hoop dat de film niet doorslaat in de grappen na het 'succes' van Ragnarok.
Eens hiermee ^O^ ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 17:16:31 #294
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_177866619
Bang voor dikke vette spoilers ;(
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:47:05 #295
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177868257
Kaarten voor Avengers zijn al te koop bij Pathe.

https://www.pathe.nl/film/20773/avengers-infinity-war
  vrijdag 16 maart 2018 @ 19:42:23 #296
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_177869309
Onze reservering staat al iig :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_177869992
_O_
  zondag 18 maart 2018 @ 16:23:07 #298
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_177909424
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

niet echt alleen de after credit scene gaat er over.
kan iemand vertellen via een Spoiler tags wat er gebeurt
pi_177925020
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 16:23 schreef KingRadler het volgende:

[..]

kan iemand vertellen via een Spoiler tags wat er gebeurt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_177957251
Ik vond Black Panther best ok!
Ik zag dat Marvel op zijn youtube kanaal ook een animatie van de strip heeft gepubliceerd.
Wel leuk als je meer wil zien van Black Panther!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')