abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 24 juli 2017 @ 14:28:00 #1
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172643083
kV80FVR.png
MJelMSj.png

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je dringend voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

upQSkrq.png
BPDbZVA.pngp9xFAfQ.pngETZ7fuw.pngU3UxJ35.png
f58r06j.pngk5K7Fdx.pngxft1qdo.pngAfgebSr.png
GNqjkuo.pngWdoSCac.png57IhnQt.png9PdMYaW.png
FjdTNyA.pngxwrkKxy.pngqi0qhNV.pngBeKSNvF.png
SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kjy4G1g.png
WAsQdlA.pngi9p8KYh.pngI18Kqx7.png4zC5QxY.png
TfqecLB.pnggvA295I.pngrDFUP1M.pngPSmXIgy.png
eB4MrVE.png
SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Cashback XL - Wel goed? Geld terug!
kg7eMr9.png
gjNWY5i.png5LMnk4s.pngf50hyiK.pngXUMTYRf.png
SPOILER: Trading markets
du6RJif.pngGowXotr.pngkwOAzuL.png
SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
fupVWbn.png
SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane
slI9eTq.png

du6RJif.pngDollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
1y?eurusd=x&lang=en-GB&region=GB

aywre.gif
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

q7EfbLb.png

du6RJif.pngBetaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
du6RJif.pngWebshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
SPOILER: JA HALLO! WAAR ZIJN WE NOU HELEMAAL MEE BEZIG?!!1!? -> Koop lokaal!
du6RJif.pngDON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
fmX0WI1.png

FOK!Frontpage > Review > Gadgets uit China
De FP heeft een reviewsectie met een gadgetsubcategorie. Hier vind je uitgebreide impressies van gadgets die een hoop mensen waarschijnlijk wel zullen aanspreken. Ook userreviews van het forum kunnen er in de spotlights worden gezet.

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android tablet discussie topic
DIG / [Het Chinese Windows tablet topic] #1 Windows tablets vanaf ¤80!
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

apFpqZE.gif

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak ( van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), etc.), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, Tokko1, RobertNL, Downstar e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
  dinsdag 25 juli 2017 @ 07:59:31 #2
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_172658957
kom maar op met de coupons voor de Xiaomi yeelight :P
pi_172710828
Jeuj, weer een nieuw product van Xiaomi. Een intelligente speakers zoals de amazon echo en google home. Ideaal om icm Home automation te gebruiken.

Tweakers link :|: https://tweakers.net/nieu(...)erekend-38-euro.html

Kan de chinese overheid binnenkort lekker meeluisteren in mijn woonkamer :)
pi_172711773
Moest toevallig denken aan deze kickstarter voor een audiohub. Erg interessant, maar als een echte chinashopper vraag ik me af; is hier een goedkopere Chinese variant van? Eventueel gewoon o.b.v. Bluetooth.

Iemand enig idee?
pi_172817661
Heeft iemand een tip voor een vast bluetooth setje om handsfree te kunnen bellen in de auto?
pi_172824099
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Samsung Galaxy Note 8 of de 10.1 2014]?.
Het lijkt me een mooie deal voor rond de 200 euro, maar de reviews zijn niet echt positief.
De kwaliteit van de camera's interesseert me niet zo, ik zoek voornamelijk een snelle tablet. Met 4gb intern geheugen lijkt de Mipad 3 hieraan te voldoen en qua prijs is de Mipad 3 de helft van een vergelijkbare Samsung tablet.

Ik overweeg om de tablet bij Banggood te bestellen. Aan welke levertijd moet ik denken[pdm]?

Ik kwam overigens dit [voor mij] nieuwe Xiaomi artikel tegen:
https://www.banggood.com/(...)ml?rmmds=newArrivals
Helaas alleen voor Chinees gebruik.

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 01-08-2017 10:33:52 ]
pi_172824486
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Galazy Note 8 of de 10.1 2014]?.
Het lijkt me een mooie deal voor rond de 200 euro, maar de reviews zijn niet echt positief.
De kwaliteit van de camera's interesseert me niet zo, ik zoek voornamelijk een snelle tablet. Met 4gb intern geheugen lijkt de Mipad 3 hieraan te voldoen en qua prijs is de Mipad 3 de helft van een vergelijkbare Samsung tablet.

Ik overweeg om de tablet bij Banggood te bestellen. Aan welke levertijd moet ik denken[pdm]?

voor pdm staat 7-12 werk(!)dagen
pi_172825559
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:27 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand hier de Mipad 3 al in bezit [en kan deze vergelijken met bijv. De Samsung Galaxy Note 8 of de 10.1 2014]?.

Helaas alleen voor Chinees gebruik.
De MiPad 3 was voor mij een gigantische teleurstelling, zeker na alle "leaks" die van tevoren veel betere specs beloofden. Wat wil je ermee gaan doen?
pi_172826555
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 10:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De MiPad 3 was voor mij een gigantische teleurstelling, zeker na alle "leaks" die van tevoren veel betere specs beloofden. Wat wil je ermee gaan doen?
Geen zware spellen of iets dergelijks. Ik wil gewoon een vlotte browserervaring en videos. Ik heb nu de genoemde Note 8 en Note 10.1 2014, maar die hebben maar 2gb intern geheugen en ik merk dat de software steeds vaker hapert.

Wat is jouw negatieve ervaring?
pi_172827428
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 11:46 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Geen zware spellen of iets dergelijks. Ik wil gewoon een vlotte browserervaring en videos. Ik heb nu de genoemde Note 8 en Note 10.1 2014, maar die hebben maar 2gb intern geheugen en ik merk dat de software steeds vaker hapert.

Wat is jouw negatieve ervaring?
Mijn negatieve ervaring is dat ik hem niet gekocht heb, omdat hij op Android draaide en een zwakke Mediatek SoC had, in plaats van de Core M3, Windows 10 en 9,7" Retina scherm die verwacht werden. De Mi Pad 3 houdt het mooie scherm en de goede bouwkwaliteit van de voorganger, maar er zijn veel betere opties voor ongeveer dezelfde prijs. De drie die ik zou aanraden zijn:

- De Shield Tablet K1, als je per se Android wilt. Dit is nog steeds een van de beste "bang for buck" tablets, ondanks dat hij ruim twee jaar uit is. De K1-SoC komt nog heel goed mee, mede dankzij optimalisatie van games vanuit NVIDIA zelf, en mede omdat hij praktisch op Stock Android draait. Ik weet niet of hij nieuw nog te vinden is, maar op marktplaats wordt je ermee dood gegooid.

- De Cube i7 Book, is met pakweg 270 euro iets duurder, maar je krijgt er wel veel meer tablet voor: volledige Windows 10, Skylake M3 CPU met Intel 515 Graphics, 64GB SSD, 4GB RAM, 10" 1080p IPS scherm met Wacom-ondersteuning en een MicroSD slot. Deze is vele malen krachtiger dan de Mi Pad 3 en naar mijn mening geschikter voor media consumptie, vanwege het breedbeeld scherm. Ik heb hem zelf een tijdje gehad en de enige echte nadelen die ik opmerkte waren de relatief zwakke speaker en het feit dat hij erg heet werd tijdens gamen (op te lossen met een simpele thermal mod).

- De iPad Mini 3, deze is ook makkelijk voor minder dan 200 euro te vinden op marktplaats en werkt vele malen soepeler dan de Mi Pad 3. Als je niet gebonden bent aan 8", kun je de eerste generatie iPad Air ook voor onder de 250 euro vinden.

Bovenstaande opties zijn naar mijn mening alle drie een betere keuze voor je geld, waar je langer plezier van zult hebben. Ik kan voor jou niet beslissen waar je prioriteiten liggen, dus je zult zelf moeten bepalen welke aspecten je belangrijker vindt. Wil je per se Android? Wil je per se de vormfactor van de Mi Pad 3? Of wil je per se de beste performance binnen je budget? Afhankelijk van waar jouw prioriteiten liggen, zul je bij andere tablets uitkomen. Wel ben ik van mening dat je hoe dan ook betere opties hebt dan de Mi Pad 3.

En dat komt van iemand die groot fan is van MIUI 8 op zijn Xiaomi Mi6 :P
pi_172828564
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Mijn negatieve ervaring is dat ik hem niet gekocht heb, omdat hij op Android draaide en een zwakke Mediatek SoC had, in plaats van de Core M3, Windows 10 en 9,7" Retina scherm die verwacht werden. De Mi Pad 3 houdt het mooie scherm en de goede bouwkwaliteit van de voorganger, maar er zijn veel betere opties voor ongeveer dezelfde prijs. De drie die ik zou aanraden zijn:

- De Shield Tablet K1, als je per se Android wilt. Dit is nog steeds een van de beste "bang for buck" tablets, ondanks dat hij ruim twee jaar uit is. De K1-SoC komt nog heel goed mee, mede dankzij optimalisatie van games vanuit NVIDIA zelf, en mede omdat hij praktisch op Stock Android draait. Ik weet niet of hij nieuw nog te vinden is, maar op marktplaats wordt je ermee dood gegooid.

- De Cube i7 Book, is met pakweg 270 euro iets duurder, maar je krijgt er wel veel meer tablet voor: volledige Windows 10, Skylake M3 CPU met Intel 515 Graphics, 64GB SSD, 4GB RAM, 10" 1080p IPS scherm met Wacom-ondersteuning en een MicroSD slot. Deze is vele malen krachtiger dan de Mi Pad 3 en naar mijn mening geschikter voor media consumptie, vanwege het breedbeeld scherm. Ik heb hem zelf een tijdje gehad en de enige echte nadelen die ik opmerkte waren de relatief zwakke speaker en het feit dat hij erg heet werd tijdens gamen (op te lossen met een simpele thermal mod).

- De iPad Mini 3, deze is ook makkelijk voor minder dan 200 euro te vinden op marktplaats en werkt vele malen soepeler dan de Mi Pad 3. Als je niet gebonden bent aan 8", kun je de eerste generatie iPad Air ook voor onder de 250 euro vinden.

Bovenstaande opties zijn naar mijn mening alle drie een betere keuze voor je geld, waar je langer plezier van zult hebben. Ik kan voor jou niet beslissen waar je prioriteiten liggen, dus je zult zelf moeten bepalen welke aspecten je belangrijker vindt. Wil je per se Android? Wil je per se de vormfactor van de Mi Pad 3? Of wil je per se de beste performance binnen je budget? Afhankelijk van waar jouw prioriteiten liggen, zul je bij andere tablets uitkomen. Wel ben ik van mening dat je hoe dan ook betere opties hebt dan de Mi Pad 3.

En dat komt van iemand die groot fan is van MIUI 8 op zijn Xiaomi Mi6 :P
Dank voor je uitgebreide uitleg. Ik ga eens kijken naar de opties die je hebt gegeven.
pi_172881388
o4aZM1N.png

Ehm wat is dit nou dan?
Aangezien die op delivered staat wordt de order ook automatisch gesloten over een week..

Dispute indienen? Geen idee waar het pakketje nu is...
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_172881560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Ehm wat is dit nou dan?
Aangezien die op delivered staat wordt de order ook automatisch gesloten over een week..

hoezo failed? ze komen toch 2x aan de deur en dan 2 weken op het postkantoor?
pi_172882238
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 17:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]

Ehm wat is dit nou dan?

Heb ik ook al met meerdere dingen gehad.
Toen kwam het pakje met de postbode als brievenbuspakje.
En er was er een die afgeleverd was bij het afhaalpunt. Die was te tracken met een andere postcode 9999zz.
pi_172919361
Hulpvraag!

Ik beschik over onderstaande set:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.OrpsOc
Gratis-Verzending-Bijgewerkte-Versie-2-STKS-Originele-T-COMVB-BT-Bluetooth-Motorhelm-Intercom-Interphone-Headset-met.jpg_640x640.jpg

Alleen nu ben ik het kabeltje om die dingen op te laden kwijtgeraakt in de verhuizing.
De kabel ziet er als volgt uit (voorbeeld is van mijn Nikon DSLR, hiermee kunnen ze helaas niet opgeladen worden :( )
20604634_1391666080931555_4348807191360026256_n.jpg?oh=5826e7f61f289e56ef0ed60c6f5debaf&oe=59F7CB4E

Wie weet welk kabeltje ik daarvoor moet hebben op Aliexpress? Op mini usb etc kom ik allemaal de andere varianten tegen behalve deze. Het is dus niet de hele brede die je wel bij dashcams ziet, maar ook niet de platte die je bij telefoons tegenkomt. Het is een mini versie van beide. Heb mij rot gezocht maar dus zonder resultaat :(

Anyone?
Voor Banggood.com coupons/codes dm me!
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172919682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hulpvraag!

Ik beschik over onderstaande set:
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.OrpsOc
[ afbeelding ]

Alleen nu ben ik het kabeltje om die dingen op te laden kwijtgeraakt in de verhuizing.
De kabel ziet er als volgt uit (voorbeeld is van mijn Nikon DSLR, hiermee kunnen ze helaas niet opgeladen worden :( )
[ afbeelding ]

Wie weet welk kabeltje ik daarvoor moet hebben op Aliexpress? Op mini usb etc kom ik allemaal de andere varianten tegen behalve deze. Het is dus niet de hele brede die je wel bij dashcams ziet, maar ook niet de platte die je bij telefoons tegenkomt. Het is een mini versie van beide. Heb mij rot gezocht maar dus zonder resultaat :(

Anyone?
http://www.ebay.com/itm/U(...)eadset-/261879051183 deze misschien?
http://www.ebay.com/itm/2(...)dset-Q6/252999266699 deze lijkt ook te kunnen zo te zien en is goedkoper
pi_172921832
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:46 schreef mschol het volgende:

[..]

http://www.ebay.com/itm/U(...)eadset-/261879051183 deze misschien?
http://www.ebay.com/itm/2(...)dset-Q6/252999266699 deze lijkt ook te kunnen zo te zien en is goedkoper
Thanks! Heb er gelijk twee besteld.
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_172926906
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_172929668
Iemand ervaringen met poncho's/regenjassen? En dan vooral klein en compact op te vouwen voor bijvoorbeeld op 'n festival? Graag passend in de broekzak of in de zijzakken van een broek.

Ik weet dat er hele eenvoudige voor 'n euro zijn, maar ik zoek iets duurzamers eigenlijk :)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_172929893
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand ervaringen met poncho's/regenjassen? En dan vooral klein en compact op te vouwen voor bijvoorbeeld op 'n festival? Graag passend in de broekzak of in de zijzakken van een broek.

Ik weet dat er hele eenvoudige voor 'n euro zijn, maar ik zoek iets duurzamers eigenlijk :)
Koop een poncho van Defensie, top dingen!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 19:04:38 #21
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_172930524
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 18:29 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Koop een poncho van Defensie, top dingen!
Als je de juiste koopt kun je hem ook als tarp gebruiken..

qPbBoxV.jpg
6DdgJkS.jpg
pi_172931249
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 19:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je de juiste koopt kun je hem ook als tarp gebruiken..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet er alles van :P
pi_172941329
Linkjes? O-)
pi_172942807
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 09:58 schreef Eric_Cantona het volgende:
Linkjes? O-)
Als je Defensie poncho intikt heb je allerlei dumpstores
  zondag 6 augustus 2017 @ 19:22:20 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172953380
Onderweg:

Zonnebrillen (1x blauw, 1x zwart):
https://nl.aliexpress.com(...)s.9042311.0.0.BTH0Tg

Digitale afstandsmeter (die van een paar topics terug)

Nieuwe screenprotector voor de Redmi note 3 pro (heb er barsten in :') ).

Nokia 5 case:

Horloge:
Fashion-stijl-megir-heren-horloges-top-brand-luxe-lederen-quartz-horloge-chronograaf-lichtgevende-sport-heren-polshorloge.jpg

Ben benieuwd naar de kwaliteit van het horloge. Hij ziet er wel goed uit vind ik, ook op de userfoto's.
pi_172953423
Heeft iemand die Xiaomi USB lampjes van 88 cent [Gearbest 26 juni) al binnen. Ik vind dat de bestelling wel,erg lang weg blijft. Blijft toch probleem bij Gearbest. Ik bestel meeste via Ali en ik krijg alles binnen 2 weken in huis.

Hm, die 8 cent spinners van GB zijn ook nog niet binnen. 24 juni verstuurd...

[ Bericht 16% gewijzigd door eddepetfokt op 06-08-2017 19:30:09 ]
  zondag 6 augustus 2017 @ 20:09:56 #27
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172954497
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef eddepetfokt het volgende:
Heeft iemand die Xiaomi USB lampjes van 88 cent [Gearbest 26 juni) al binnen. Ik vind dat de bestelling wel,erg lang weg blijft. Blijft toch probleem bij Gearbest. Ik bestel meeste via Ali en ik krijg alles binnen 2 weken in huis.

Met zulke prijzen zal het wel op 1 of andere slow-boat from China gedumpt zijn voor transport.

We zijn het laatste jaar te hard verwend met levertijden... Vroeger wachtten we maanden op DX spul en daar waren we tevreden mee... Nu is 2 weken wachten al te lang voor sommigen :D
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_172954874
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Met zulke prijzen zal het wel op 1 of andere slow-boat from China gedumpt zijn voor transport.

We zijn het laatste jaar te hard verwend met levertijden... Vroeger wachtten we maanden op DX spul en daar waren we tevreden mee... Nu is 2 weken wachten al te lang voor sommigen :D
de nieuwe chinashop generatie is niks meer gewoon :@
pi_172956240
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 19:24 schreef eddepetfokt het volgende:

Beide(Spinnen er 2 aparte bestellingen met usb ledjes (White en Warm white) heb ik hier al weken binnen? meerdere zendingen trouwens van GB
Was zeker binnen 2 weken binnen na bestelling, volgens mij nog wel sneller!

oY2k4Ge.jpg
pi_172957407
Zijn er toevallig nog coupons voor xiaomi powerbanks in de omloop?

😊
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:03:13 #31
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172957965
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:44 schreef relativity het volgende:
Zijn er toevallig nog coupons voor xiaomi powerbanks in de omloop?

😊
De 10.000mAh Powerbank 2 is bij BG vrij goedkoop zonder coupon :
https://www.banggood.com/(...)-Bank-p-1088932.html
pi_172960745
Van de facebook van gearbest

Original Xiaomi Mi Mobile Power Bank Quick Charging 🤗
Met o.a. Dual USB output, Ultra-lightweight design en 20000mAh capaciteit.

Met coupon POBAX nu voor slechts ¤22,33! 🤤
http://gearb.es/8Mf2i 👈
pi_172963295
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:23 schreef Syphixx het volgende:

[..]

de nieuwe Chinashop generatie is niks meer gewoon :@
Lol, ik kocht al in China toen het nog met een 14k4 modem ging. Zo oud ben ik al :(. Maar we zijn inderdaad verwend, behalve door GB :).
pi_172963480
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:09 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Inkoopacties organiseren om te kijken of er genoeg animo was, om vervolgens de hele bende uit China te halen na 1-2 maanden en dan nog 1-2 maanden te wachten. Al met al was je rustig een half jaar verder voor je je spul had :D
Wie niet dom is moet slim zijn!
  maandag 7 augustus 2017 @ 09:30:02 #35
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172964301
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:29 schreef psycoxl het volgende:
Van de facebook van gearbest

Original Xiaomi Mi Mobile Power Bank Quick Charging 🤗
Met o.a. Dual USB output, Ultra-lightweight design en 20000mAh capaciteit.

Met coupon POBAX nu voor slechts ¤22,33! 🤤
http://gearb.es/8Mf2i 👈
Da's volgens mij wel nog de oude, 18650-based 20.000mAh powerbank.
pi_172970611
Fuck, Xiaomi Redmi note 3 pro scherm kapot laten vallen |:( . Iemand ervaring met een nieuw scherm bestellen/plaatsen?

Of goed moment om een nieuwe Xiaomi te bestellen :D
pi_172970624
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:22 schreef KdwPPr het volgende:
Fuck, Xiaomi Redmi note 3 pro scherm kapot laten vallen |:( . Iemand ervaring met een nieuw scherm bestellen/plaatsen?

Altijd een goed moment om iets nieuws van xiaomi te bestellen
pi_172971107
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

De usb-c versie blijft wel lang erg duur vind ik..
Of is die ook ergens in de aanbieding misschien?
  maandag 7 augustus 2017 @ 15:19:40 #39
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172971928
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:43 schreef Helly het volgende:

[..]

De usb-c versie blijft wel lang erg duur vind ik..
Of is die ook ergens in de aanbieding misschien?
Deze? Heb 'm toevallig net gereviewed...
Die ben ik helaas nog nergens onder de $30 tegengekomen.
De voorganger is ook nooit lager in prijs te vinden geweest, geloof ik...
Maar heb je die USB Type-C écht nodig?
Want deze powerbank doet niet aan output via de USB Type-C poort...
  maandag 7 augustus 2017 @ 16:25:44 #40
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_172973416
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:22 schreef KdwPPr het volgende:

Bij mij ook!

Al is het tempered glass gebroken, en heb ik daar nu een nieuwe voor onderweg _O-
pi_172976461
quote:
12s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:03 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Bedankt :) Gelijk een besteld :D
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_172977448
quote:
12s.gif Op maandag 7 augustus 2017 15:19 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Deze? Heb 'm toevallig net gereviewed...
Die ben ik helaas nog nergens onder de $30 tegengekomen.
De voorganger is ook nooit lager in prijs te vinden geweest, geloof ik...
Maar heb je die USB Type-C écht nodig?
Want deze powerbank doet niet aan output via de USB Type-C poort...
Nouja, nodig, nodig. Vriendin en ik hebben allebei telefoon met usb-c inmiddels dus zou alleen maar logisch zijn om de gewone usb kabels langzaam het huis uit te faseren toch eigenlijk?
En als je op pad gaat scheelt het ook een kabel.

En goede reden dat ie duurder moet zijn vanwege andere aansluiting is er niet lijkt me.
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:12:05 #43
374695 Tjacka
#teammarcelkeizer
pi_172980277
Kan iemand mij vertellen wat de beste oordopjes zijn onder de 15 euro?
#flappieovermarsenbergkamprotop #teamjonk
pi_172981633
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:12 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de beste oordopjes zijn onder de 15 euro?
Volgens mij zweren de meesten bij de Xiaomi Pistons.

Al kun je onder de 15 euro niet echt van "beste" spreken..
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:00:10 #45
374695 Tjacka
#teammarcelkeizer
pi_172982025
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik ben voor de Grapephine gegaan.
#flappieovermarsenbergkamprotop #teamjonk
pi_172983085
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:00 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben voor de Grapephine gegaan.
Altijd handig als mensen om advies vragen, om vervolgens meteen daarna besluiten om geen enkel antwoord af te wachten ^O^
pi_172984038
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Altijd handig als mensen om advies vragen, om vervolgens meteen daarna besluiten om geen enkel antwoord af te wachten ^O^
Hij kon je advies niet horen. Hij had zijn Grapephine oordopjes in.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
pi_172984938
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 21:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
pi_172985355
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niks. Heb ze meerdere keren gebruikt... Verschillende versies.

Zitten gewoon niet fijn in me oor... Pasvorm lijkt niet goed te zijn. Het geluid vind ik ook niet super.
Ik heb er geen ervaring mee. Ik gebruik de Jaybird Freedom en PowerBeats3
  maandag 7 augustus 2017 @ 23:20:41 #50
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_172985456
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 19:32 schreef Helly het volgende:
En goede reden dat ie duurder moet zijn vanwege andere aansluiting is er niet lijkt me.
Juistem :P
Maar ook, wat heb je buiten je telefoon nog dat al geladen moet wordt via USB-C?

Ik ben Xiaomi powerbank fan, maar voor de prijs van 1 Type-C powerbank haal je momenteel bij BG 2 micro-usb powerbanks, die even goed presteren.Of 'n 20.000mAh exemplaar.
Voor nog geen 10 dollar haal je een leuke BlitzWolf kabel, en een convertertje, en ben je alsnog goedkoper uit.

Vooralsnog vind ikzelf dat USB Type-C nog niet bepalend moet zijn in de aanschaf van een toestel. Micro-usb zal nog jaren gebruikt worden in allerlei apparaten voor stroomvoorziening.
pi_173021849
Ik zie net op facebook een bericht van gearbest.

In de flash sale: ILIFE V1 Robotstofzuiger! 😇
Met o.a. 500pa zuigkracht, maakt niet meer geluid dan 65dB en heeft verschillende schoonmaakprogramma's.
Met coupon ILIFEV1 nu voor slechts ¤63,58! 😯
http://www.gearbest.com/robot-vacuum/pp_425031.html? 🙌

Erg verleidelijk voor dat geld

[ Bericht 9% gewijzigd door RobertNL op 12-08-2017 09:12:06 ]
pi_173029675
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
pi_173033612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Ik heb 3 van die goedkopere dingen gekocht. En allemaal weer geretourneerd. Vond het niet echt wat. Slechte zuigkracht en werk niet overal gezogen. Daarnaast molde die me tapijt ook nog eens.
Dat is jammer om te horen.
Welke robotstofzuigers heb jij geprobeerd?

Ik beschik zelf over de ILIFE V7. Los van het feit dat hij niet onthoud waar hij geweest is, vind ik het verder een prima apparaat. Wij hebben twee honden in huis, en ook met hondenharen weet hij goed om te gaan. Zelf vind ik het niet heel erg hinderlijk dat hij geen mapping heeft, want normaal gesproken moet je ook 2x over dezelfde plek om hem schoon te krijgen.
Daarnaast heb ik het onderstel al een keer uit elkaar gehaald om hem helemaal schoon te maken (hij draait hier dagelijks en moet veel haren verwerken) en dat was erg makkelijk om te doen.
pi_173036894
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:08:18 #55
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071073
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

2wrgmya.jpg
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_173071361
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:
Heeft er iemand ervaring met deze cheapo bluetooth in-ears? De prijs lijkt me te mooi om waar te zijn, zeker in vergelijking met wat er nu op de markt is met Samsung Gears, maar de reviews zijn best wel goed. Ik zit er aan te denken om ze maar te nemen om uit te testen. http://www.ebay.com/itm/W(...)047675.c100011.m1850

[ afbeelding ]
Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 20:23:59 #57
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173071468
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Als er al geluid uit komt zat het wss klinken naar een blik.
Dat ze werken zal vast wel, alleen je wilt denk ik toch wel een beetje redelijk geluid hebben.
Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
pi_173080937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 22:23 schreef relativity het volgende:
Welke heb je gehad? Ik heb hier zelf meer dan een jaar een Ilife V7 rondhobbelen en die doet het prima. Heeft nog niets gesloopt en doet in 95 van de 100 gevallen probleemloos zijn rondjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 11:30 schreef KdwPPr het volgende:
Ik zou die V1 ook niet snel kopen maar die prijsontwikkeling is wel mooi om te zien. RobertNL is in het robot stofzuiger topic ook tevreden over de ILIVE V7.

Ik denk dat ik zelf op een mooi xiaomi aanbiedingkje wacht.
De Xiaomi staat hier ook nog op de lijst; maar vooralsnog heb ik geen reden om de V7 te vervangen, behalve dat de Xiaomi wellicht wat sneller is en een map maakt van je huis.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:08 schreef Domingesto het volgende:

[ afbeelding ]
Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:23 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Nee, je mag er niet al te veel van verwachten, maar las in de reviews dat ze wel een redelijke all-round bass hebben. Het is het proberen waard. Ik vind het zo kloten dat er nog zo weinig draadloos op de markt is en als het er al is, is het geprijsde meuk.
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
pi_173081468
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
pi_173081846
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:43:33 #61
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173086409
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 09:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, ervaring met de QC29, die zijn qua geluid gewoon prima te noemen voor het geld (30 dollar). Bij mij deed het laden het niet perfect; maar iemand anders die ik ken heeft dat probleem niet.

De QC29 blijft ook goed in mijn oor zitten, zou er zonder problemen mee gaan sporten, ook de windruis (soms een issue bij dit soort dingen) is (bijna) niet aanwezig. Batterij is en blijft natuurlijk wel een issue; 10 uren zonder laden ga je niet redden; een uur of 2-3 en dan zijn ze leeg.
Thanks! Hier kan ik wat mee! Het is dat de batterijduur me niet zoveel uitmaakt, als ze maar goed in het oor zitten en de connectie niet te zwak is. Ik wil ze vooral gebruiken voor tijdens mijn barre mountainbike tochtjes, als ze maar stevig blijven zitten ben ik tevreden. Dank je voor het delen van je ervaringen :)

quote:
Jup, deze zijn nog een tientje goedkoper. Verwacht een beetje het geluid van een 10 dollar inear met bluetooth :).
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
  zondag 13 augustus 2017 @ 14:31:38 #62
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_173110984
Long time no see/post in here. :D Mezelf maar direct weer ff nuttig maken voor ik een vraag wegplemp..

quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 23:06 schreef relativity het volgende:

[..]

Klopt. De pistons zitten ook bij mij waardeloos. Iig de goeie, oude pistons. Simpele oplossing die bij mij werkte: een setje foam tips kopen. Gewoon een Comply knock off. Trek je die rare rubberen dingen eraf, foam tips op je pistons en ze zitten een stuk beter. Zulke dus:

https://nl.aliexpress.com(...)ear/32622683405.html

Wedervraag: zat bij de smartphones te loeren bij gearbest. Leuke smartphone gevonden.. Zelfde hebben ze bij banggood, maar bij banggood niet op voorraad. Nu heeft banggood tegenwoordig PDM om euhm.. Geen speciale billenvriendjes te worden met de douane. Heeft Gearbest inmiddels niet ook zoiets? :( Volgens mij, buiten hun EU warehouse, nog geen andere opties toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 13-08-2017 15:03:39 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_173111230
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+

[ Bericht 2% gewijzigd door mschol op 13-08-2017 14:50:09 ]
pi_173111486
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:44 schreef mschol het volgende:
omdat ik aan het hobbyen ga: er is een monitor driver onderweg vanaf aliexpress..
voor 20 euro een groot, dedicated, scherm voor de raspberry pi :+
Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
  zondag 13 augustus 2017 @ 15:18:08 #65
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173112002
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 14:43 schreef Domingesto het volgende:
I can't set my hopes too high, but it's worth a shot. Ik zal wel even kjiken welke ik neem, ondanks dat de TWS mij nagenoeg identiek lijkt aan de QCY29, maar de eerste heeft dan wel weer een power bank van 450mAh, waar de tweede het moet doen met 220mAh. Meer bang for buck :)
Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
pi_173113478
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 14:57 schreef davedavy het volgende:

[..]

Wat ga je maken als ik vragen mag :) ?
niet heeel spectaculair hoor: had een defecte laptop en heb daar lcd uitgesloopt..
daar dus een monitor driver voor besteld en het idee is dan om een Rpi b.v. als extra pctje neer te kunnen zetten, het is geen touchscreen dus een soort van smart oplossing kan het niet worden (dan had ik voor 70 euro een 7' lcd touchpanel voor de pi moeten kopen, dat vond ik wat te veel)

uiteindelijk ga ik er misschien wel een soort weerstation idee van maken.. :s)
  zondag 13 augustus 2017 @ 20:32:43 #67
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173119668
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 10:02 schreef mikieu het volgende:
Iemand ervaring met de xiaomi gateway, is er ook zoiets alleen dan met eu aansluiting. Die adapter laat dat ding natuurlijk achterlijk uitsteken. Of zou je ook een eu stekker erin kunnen solderen
Heb 'm hier met zoiets:

gagquk1457678319296.jpg

Werkt prima, en steekt niet achterlijk veel uit. Ding hoef je ook niet op een honder procent zicht locatie te hebben trouwens. Je doet alles toch via je telefoon ;)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  zondag 13 augustus 2017 @ 21:59:52 #68
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_173122986
quote:
12s.gif Op zondag 13 augustus 2017 15:18 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Moest je voor de QCY Q29's gaan bij Banggood, vergeet dan niet ofwel de coupon op de productpage te activeren of 'm gewoon in te geven : f7a2ef
Scheelt je toch wel wat centen...

Ik maakte er een tijd geleden een video over :
Naar aanleiding van bovenstaande video ook even meegeven dat meerdere mensen problemen hebben met het pairen en het behouden van een pairing.
Daarover zijn meerdere video's te vinden, evenals een aantal klachten in de comments van m'n eigen video.
Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
  zondag 13 augustus 2017 @ 22:11:06 #69
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173123417
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 21:59 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Damn, 40% eraf, da's een aardige korting. Dankje, dit is een lekkere deal en ik vertrouw Banggood ook wat meer dan een schimmige seller van Ebay. Ga hier maar voor.

Het pairen blijft voor velen dus een probleem, maar zo te zien in de comments heb je aardig wat tips & tricks gegeven als je daar tegenaan loopt. So far so good ben jij wel tevreden met ze? Gelikte reviews trouwens, mooi format gebruik je!
Thanks man. Ik pruts maar wat aan hoor :)

Ik gebruik ze nu zelf meer dan 8 maanden met grote tevredenheid bijna dagelijks.
Dus, of ik tevreden ben? :Y
pi_173128596
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
pi_173131846
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
De verleiding niet hebben kunnen weerstaan :@
Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
pi_173134787
Ik heb een vraag over stofzuigrobots.

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
pi_173135195
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:

Heeft er iemand direkte ervaring met de Ilife en de Xiaomi? Ik heb uiteraard reviews gelezen en ben me bewust van het prijsverschil. Ik zou het graag uit eerste hand willen horen.
Zelf heb ik de Ilife V7, en die is ten tijde van dit schrijven bezig om de hal stof te zuigen :D.

Heb hem nu een tijdje in het bezit, en hij doet prima zijn werk.
Ondanks het feit dat wij twee honden hebben weet hij het goed schoon te houden hier.
Af en toe moet je hem wel uit elkaar halen en even reinigen (in mijn geval betekent dat de haren van mijn vriendin uit de borstels plukken).
Het reinigen gaat ook heel gemakkelijk, aangezien alles goed los te halen is en zo weer in elkaar te zetten is.

Tot nu toe geen enkele klacht m.b.t. de stofzuiger, hij kan makkelijk een paar uur draaien voordat hij zelf weer zijn dockingstation opzoekt.

Hier in huis heb ik overal laminaat trouwens, maar het kleed bij de tuindeuren en de voordeur gaat hij moeiteloos overheen. Het tapijt in de woonkamer gaat hij niet overheen. Dit is hoogpollig en ziet hij als obstakel.

Let wel, deze versie maakt geen gebruik van mapping, dat betekent dat hij vaker bij dezelfde plek langs zal gaan. In mijn geval vind ik dat niet erg, aangezien je zelf ook twee of meer keren over een plek gaat als je stofzuigt.
pi_173135686
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 11:38 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ok komt ie...

Wat heb je gekocht?
Of ik dacht dat 't duidelijk was dat ik voor die bt-gevallen iets daarboven ben gegaan met 40% korting :-D
pi_173135954
Besankt voor je uitleg. La ik het comparison chart van Ilife zo lees is de V7 prima voor mij. Wat moet ik me voorstellen bij de app (heeft alleen de v7 staat er)?
Ik heb geen drempels. Als ik de deur van de gang open laat pakt de Ilife die dan ook mee?

De V5 is dan weer maar 85 euro van het eu warehouse van GB en dat is een mooie prijs om uit te proberen....luxe problemen....

[ Bericht 21% gewijzigd door eddepetfokt op 14-08-2017 14:28:51 ]
pi_173136663
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:21 schreef eddepetfokt het volgende:
Besankt voor je uitleg. La ik het comparison chart van Ilife zo lees is de V7 prima voor mij. Wat moet ik me voorstellen bij de app (heeft alleen de v7 staat er)?
Ik heb geen drempels. Als ik de deur van de gang open laat pakt de Ilife die dan ook mee?

De V5 is dan weer maar 85 euro van het eu warehouse van GB en dat is een mooie prijs om uit te proberen....luxe problemen....
Zelf gebruik ik de app niet, ik laat hem gewoon zijn ding doen dus daar kan ik je geen informatie over geven. Net als de afstandsbediening, die gebruik ik alleen om hem (automatisch) naar zijn station te laten gaan.

Zelf laat ik boven de deuren altijd open, en gaat hij netjes van de kamer via de overloop naar de andere kamer en weer terug. Geen enkel probleem.

Het grootste verschil tussen de 5 en 7 zit hem wat mij betreft in de gemotoriseerde "brush". De Ilife V7 heeft hem schuin voor zitten, waarmee hij toch de hoekjes weet mee te nemen (de brush veegt het dan naar binnen toe, richting zijn zuigmond).
pi_173137448
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 14:49 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zelf gebruik ik de app niet, ik laat hem gewoon zijn ding doen dus daar kan ik je geen informatie over geven. Net als de afstandsbediening, die gebruik ik alleen om hem (automatisch) naar zijn station te laten gaan.

Zelf laat ik boven de deuren altijd open, en gaat hij netjes van de kamer via de overloop naar de andere kamer en weer terug. Geen enkel probleem.

Het grootste verschil tussen de 5 en 7 zit hem wat mij betreft in de gemotoriseerde "brush". De Ilife V7 heeft hem schuin voor zitten, waarmee hij toch de hoekjes weet mee te nemen (de brush veegt het dan naar binnen toe, richting zijn zuigmond).
Duidelijk. Ik wil juist de hoekjes schoon, dus toch geen V5 dan.
pi_173175616
pi_173188315
OnePlus 5 vandaag ontvangen. Stond al standaard de internationale rom op en de update van een paar dagen geleden kreeg ik direct door.
pi_173196713
Ik heb een [beetje offtopix] vraag over Quick Charge 2.0. Dit werkt als de telefoon en power supply dit ondersteunt heb ik gelezen. Maar ik lees nergens iets over de usb kabels.

Quick Charge 2.0 werkt volgens wat ik er over lees het best bij een zo goed als lege telefoon, vanaf zo'n 70% is er geen quickcharge meer bij.
Heeft het zin om 3A kabels aan te schaffen, of kan Quickcharge met 2A kabels uit de voeten?
  woensdag 16 augustus 2017 @ 23:14:39 #81
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_173197896
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb een [beetje offtopix] vraag over Quick Charge 2.0. Dit werkt als de telefoon en power supply dit ondersteunt heb ik gelezen. Maar ik lees nergens iets over de usb kabels.

Quick Charge 2.0 werkt volgens wat ik er over lees het best bij een zo goed als lege telefoon, vanaf zo'n 70% is er geen quickcharge meer bij.
Heeft het zin om 3A kabels aan te schaffen, of kan Quickcharge met 2A kabels uit de voeten?
Micro-usb kabels of USB Type-C kabels?
Ik heb over deze materie laatst een hele uitleg gelezen :
https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/gd1C2b4io7C

[ Bericht 15% gewijzigd door dodge_911 op 16-08-2017 23:24:17 ]
pi_173199220
quote:
12s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 23:14 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Micro-usb kabels of USB Type-C kabels?
Ik heb over deze materie laatst een hele uitleg gelezen :
https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/gd1C2b4io7C
micro usb!
  donderdag 17 augustus 2017 @ 22:29:46 #83
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_173222185
Heb een blitzwolf bestelling gedaan..

https://m.banggood.com/Bl(...)tml?rmmds=mypreorder X2

https://m.banggood.com/Qu(...).html?rmmds=myorders

https://m.banggood.com/Bl(...).html?rmmds=myorders x 2

Die eerste is een upgrade en preorder. Vriendin sloopt alles, ben benieuwd of deze heel blijven
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_173231868
20863650_1403280363103460_2967177957535994972_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=d7901a2d87e88ca705f47480a56313e9&oe=5A1F59CA
Te vinden onder "my diary" in de Banggood app.
pi_173233994
Iemand ervaring met goede over ear bluetooth headphones vanuit china? Heb wat gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
pi_173236882
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 13:35 schreef eddepetfokt het volgende:

Check mijn review van ILIFE A4s eens ;). Gebruik hem hier na enkele maanden nog steeds met plezier!

CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
pi_173239876
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 16:37 schreef Downstar het volgende:

[..]

Check mijn review van ILIFE A4s eens ;). Gebruik hem hier na enkele maanden nog steeds met plezier!

CHI / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Gelezen, dank je wel. Deze is wel weer een stuk duurder dan de V5 en geloof ik een beetje duurder dan de V7.
pi_173251327
Lekker dan, kom ik net tot de conclusie dat de betaling niet is doorgegaan van mijn order m.b.t. een kabeltje voor het opladen van mijn intercom systeem op de motor.

Kan ik hem opnieuw bestellen en wachten :').
Was wel fijn geweest als ik even een mailtje had gehad.

Besteld op ebay trouwens, was voor het eerst sinds tijden weer.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 10:27:28 #89
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173251387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lekker dan, kom ik net tot de conclusie dat de betaling niet is doorgegaan van mijn order m.b.t. een kabeltje voor het opladen van mijn intercom systeem op de motor.

Kan ik hem opnieuw bestellen en wachten :').
Was wel fijn geweest als ik even een mailtje had gehad.

Besteld op ebay trouwens, was voor het eerst sinds tijden weer.
Daar kan je toch weinig fout doen lijkt me?
pi_173251707
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Daar kan je toch weinig fout doen lijkt me?
Seller heeft het geannuleerd en de listing is ook niet meer beschikbaar.
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 11:53:44 #91
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173252882
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 10:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Seller heeft het geannuleerd en de listing is ook niet meer beschikbaar.
Oh dat heeft dan niets met de betaling te maken..
pi_173253877
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 11:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Oh dat heeft dan niets met de betaling te maken..
Nee....

"Your payment didn't go through, so the order was canceled. Please pay for this item again."

Blijkbaar een storing bij paypal destijds (is al enige tijd terug), en nu is hij niet meer beschikbaar.
Dus heb ik het via Aliexpress gekocht nu ;-)
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 13:00:15 #93
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_173253953
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Nee....

"Your payment didn't go through, so the order was canceled. Please pay for this item again."

Blijkbaar een storing bij paypal destijds (is al enige tijd terug), en nu is hij niet meer beschikbaar.
Dus heb ik het via Aliexpress gekocht nu ;-)
Zou kunnen.. maar je krijgt altijd een bevestigingsmail van paypal en ebay toch?
Maarja is al opgelost iig.. ^O^
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 18:57:53 #94
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_173260637
Ik ben vandaag begonnen met het vervangen van de halogeenspots in mn huis voor LED. Nu heb ik al mijn GU10 fittingen vervangen voor de LED's van Ikea, werkt prima ziet er mooi uit :Y

Nu heb ik ook nog mr16 en mr11 fittingen in huis. Is t de moeite zoiets uit china te halen? Ikea heeft geen LEDs voor deze verouderde fittingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door kikoooooo op 19-08-2017 19:38:53 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
pi_173262655
Blitzwolf ampcore gevlochten kevlar oplaadkabels mico,usb-c of lightning vanaf ¤2,58 @ Banggood

Pre-order van de nieuwe Gold-plated versie https://m.banggood.com/search/blitzwolf-ampcore-plus.html
pi_173263527
Heeft er iemand ervaring met de elektrische tandenborstel van Xiaomi die een par posts geleden is genoemd? :)
pi_173265555
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 14:11 schreef xminator het volgende:
Iemand ervaring met goede over ear bluetooth headphones vanuit china? Heb wat gezocht maar nog niet echt iets kunnen vinden.
Zijn er niet echt naar mijn idee. Wat koptelefoons betreft heb je een paar aardige in-ear opties en één specifieke over-ear die aan te raden zijn, allemaal bedraad. Maar wat wil je uitgeven? Voor rond de 100 heb je best een paar interessante opties van gewoon mainstream spelers.
In de China shops wordt de Bluedio T3 Plus over het algemeen gezien als een goede optie. Ik heb deze ook geprobeerd, en het geluid is op zich prima (mits je van wat meer bas houdt, zoals de reguliere consument wel doet, zeker als ze voor een lager budget kijken). Maar erg prettig zitten ze niet, en persoonlijk zou ik ze dus niet aanraden. Ja, voor de prijs is het top, maar als je het niet goed kan gebruiken... Maar misschien dat jij ze wel lekker vind zitten...
pi_173277504
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 20:38 schreef roflcat het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de elektrische tandenborstel van Xiaomi die een par posts geleden is genoemd? :)
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie wel,een potentieel probleem in het achteraf bestellen van losse borstels. Hoe lang zullen die leverbaar blijven?
En gezien de kosten van de Xiaomi kan je net zo goed een een Oral-B kopen, bijv. https://www.amazon.co.uk/(...)=1-3&keywords=Oral+b
pi_173283143
Ik heb een pakketje onderweg van AliExpress met 4PX Singapore Post OM Pro. Heeft iemand daar ooit al eens van gehoord? Sinds dat ding op 2 augustus uit het export center in Hong Kong is vertrokken heeft de tracking geen updates meer gehad :P
pi_173298358
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zie wel,een potentieel probleem in het achteraf bestellen van losse borstels. Hoe lang zullen die leverbaar blijven?
En gezien de kosten van de Xiaomi kan je net zo goed een een Oral-B kopen, bijv. https://www.amazon.co.uk/(...)=1-3&keywords=Oral+b
Dan heb je geen sonische tandeborstel en een met app toch ;)?
pi_173298912
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2017 13:45 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

die van DM markt zijn goed, hebben ook goedkope borstels.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')