abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 01:36:26 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635332
Die Verweij die ook alles gaat lopen goedpraten van die Overmars :')
Oh.
pi_172635359
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.

Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 01:46:03 #203
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172635372
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.

Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.
Dat is allemaal op zichzelf nog wel te verklaren en te begrijpen, maar wat wel enorm frustreert is dat men eerst hard roept een versterking te halen en vervolgens een contractje verlengt en dat straks (waarschijnlijk) ook presenteert als een soort versterking (Eto'o/Siggyverhaal) en dat Dijks al twee keer afgeserveerd is, inmiddels is aangeboden bij behoorlijk wat matige Championshipclubs maar daar telkens nee tegen zei (als je de geruchten mag geloven), nog geen enkele keer meetrainde met het eerste en dan opeens wel goed genoeg is voor een nieuw contract. Dat is gewoon scheef, los van de vraag of je er de Eredivisie wel of niet mee in kan
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 juli 2017 @ 01:46:36 #204
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635375
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.

Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.
Je kan het niet recht lullen dat je iemand erbij haalt die tot 2 keer te licht is bevonden, op geen enkele manier . En iemand die net wat beter is dan Dijks ? moet wel moeilijk zijn met 40 miljoen op de bank om die niet te spotten en op te halen .
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 juli 2017 @ 01:46:56 #205
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635377
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:43 schreef wimderon het volgende:
Wat wordt er weer een drama van niets gemaakt. Viergever voldoet gewoon als linksback en als je geen betere kunt vinden en de opties die wel beter zijn niet haalbaar blijken dan is het vrij onzinnig om geld uit te gaan geven aan iemand die net wat beter is dan Dijks. Viergever met als back-up Dijks en eventueel Sinkgraven kun je best het seizoen mee ingaan, wat niet wil zeggen dat betere invulling niet welkom is.

Vanaf de zijlijn is het heel gemakkelijk om elk seizoen weer een droomplan uit te tikken met opstellingen die voor de helft van de posities uit 'aankoop' bestaan, maar in de praktijk gaat het allemaal net wat lastiger dan in FM.
Dijks is niet goed genoeg voor Ajax, dat is dus nooit een prima back-up. Hij komt gewoon in alles tekort, heeft hij wel bewezen.

Lachwekkend beleid, echt heel erg triest.
Oh.
  maandag 24 juli 2017 @ 01:47:57 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635381
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?

Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk is :')
Oh.
  Moderator maandag 24 juli 2017 @ 01:49:15 #207
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172635385
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?

Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk is :')
Dat laatste zijn we hier echt nog wel eens te gemakkelijk in hoor, ze zijn simpelweg niet altijd even makkelijk aan te wijzen. Maar goed zoals je zegt is voor de linksbackpositie nu toch minimaal 1,5 jaar wel duidelijk dat er versterking nodig is dus in dit geval geef ik je gelijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 juli 2017 @ 01:50:36 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635391
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?

Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk is :')
Mensen zaten zich rot te lachen toen Feyenoord Haps haalde .
Niet dat die een wereldwonder is maar wat wij nu doen is niet meer grappig als je begrijpt wat ik bedoel
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 juli 2017 @ 01:55:28 #209
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635411
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat laatste zijn we hier echt nog wel eens te gemakkelijk in hoor, ze zijn simpelweg niet altijd even makkelijk aan te wijzen. Maar goed zoals je zegt is voor de linksbackpositie nu toch minimaal 1,5 jaar wel duidelijk dat er versterking nodig is dus in dit geval geef ik je gelijk
Het oogt ook zo ambitieloos, niet doorpakken en nu een goede linksback toevoegen. Nee toch maar Dijks gebruiken die al twee keer niet goed genoeg is bevonden.

Ik weet zeker dat als Bosz er nog had gezeten hij niet verder was gegaan met Dijks en wel gewoon een goede linksback had geëist en die ook had gekomen.
quote:
9s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:50 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mensen zaten zich rot te lachen toen Feyenoord Haps haalde .
Niet dat die een wereldwonder is maar wat wij nu doen is niet meer grappig als je begrijpt wat ik bedoel
Ik kan het gewoon totaal niet meer serieus nemen, het is ook gewoon zo doorzichtig allemaal. En volgend jaar bij weer een gebrek aan titel zie ik de artikelen van Mike alweer voorbij komen dat ze deze zomer echt door gaan pakken met 5 versterkingen. En uiteindelijk is weer niemand haalbaar en is het allemaal zo moeilijk, joeloeloe.
Oh.
pi_172635418
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat is allemaal op zichzelf nog wel te verklaren en te begrijpen, maar wat wel enorm frustreert is dat men eerst hard roept een versterking te halen en vervolgens een contractje verlengt en dat straks (waarschijnlijk) ook presenteert als een soort versterking (Eto'o/Siggyverhaal) en dat Dijks al twee keer afgeserveerd is, inmiddels is aangeboden bij behoorlijk wat matige Championshipclubs maar daar telkens nee tegen zei (als je de geruchten mag geloven), nog geen enkele keer meetrainde met het eerste en dan opeens wel goed genoeg is voor een nieuw contract. Dat is gewoon scheef, los van de vraag of je er de Eredivisie wel of niet mee in kan
Dat hij een nieuw contract krijgt heb ik nog niet gelezen, alleen dat hij aan z'n contract gehouden wordt. De gang van zaken is inderdaad raar.

Ik vind het echt prima dat er ondanks de financiële situatie niet met geld gesmeten is voor middelmaat als Haps.
  maandag 24 juli 2017 @ 01:58:19 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635422
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:56 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dat hij een nieuw contract krijgt heb ik nog niet gelezen, alleen dat hij aan z'n contract gehouden wordt. De gang van zaken is inderdaad raar.

Ik vind het echt prima dat er ondanks de financiële situatie niet met geld gesmeten is voor middelmaat als Haps.
Ik vind het opnieuw met Dijks gaan proberen anders net zo triest als voor teveel geld Haps halen.
Oh.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:02:10 #212
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635432
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[..]

Ik kan het gewoon totaal niet meer serieus nemen, het is ook gewoon zo doorzichtig allemaal. En volgend jaar bij weer een gebrek aan titel zie ik de artikelen van Mike alweer voorbij komen dat ze deze zomer echt door gaan pakken met 5 versterkingen. En uiteindelijk is weer niemand haalbaar en is het allemaal zo moeilijk, joeloeloe.
Het fatalistische beleid van vroeger(Van Geel-beleid) is weer terug waarbij het geld niet meer op het veld staat maar op de bank . En zo kom je weer in een vicieuze cirkel omlaag terecht omdat je voor slecht en afgeschreven staat als het niet lukt

Bizar ook dat het pas eind juli is en ze het nu al opgeven voor die positie .
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 juli 2017 @ 02:04:39 #213
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635436
quote:
9s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Het fatalistische beleid van vroeger(Van Geel-beleid) is weer terug waarbij het geld niet meer op het veld staat maar op de bank . En zo kom je weer in een vicieuze cirkel omlaag terecht omdat je voor slecht en afgeschreven staat als het niet lukt

Bizar ook dat het pas eind juli is en ze het nu al opgeven voor die positie .
Zal je zien dat ze nog ergens een linksback vandaan toveren zodra Ajax ineens uitgeschakeld is in de vCL.
Oh.
pi_172635437
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ook dat gezeur dat je niemand beter kan halen, jahoor. Die linksbackpositie was vorige zomer al een pijnpunt dus dan kan je scouting echt wel betere, haalbare opties vinden hoor. En ze kunnen toch ook dure buitenspelers halen, waarom dan geen goede linksback?

Dat goedpraten ook dat het allemaal zo moeilijk is :')
Het is godsgruwelijk moeilijk om als topclub in Nederland geschikte spelers te vinden. Je streeft een niveau na dat wedijvert met clubs in landen die x-keer hogere salarissen betalen of belastingtechnisch veel aantrekkelijker zijn. Als je de portemonnee trekt voor een linksback dan moet dat iemand zijn die beter is dan Viergever. Dat, in combinatie met haalbaar, lijkt me een erg moeilijke zoektocht. Jou niet?

Doorpakken, opbouwen en team bij elkaar houden zijn dan ook een loze termen voor een club als Ajax, omdat je én afhankelijk blijft van spelers die weggehaald worden en niet de mogelijkheden hebt om garantie op kwalitatieve aanvulling bij de aankopen die je als Ajax kunt doen.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:05:45 #215
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635441
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal je zien dat ze nog ergens een linksback vandaan toveren zodra Ajax ineens uitgeschakeld is in de vCL.
Ja maar dat komt niet door beleid maar de druk en wanhoop net zoals vorig jaar bij Ziyech . Dan is er opeens veel meer mogelijk als de titel weer verspeeld is in augustus
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 juli 2017 @ 02:11:29 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635448
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het is godsgruwelijk moeilijk om als topclub in Nederland geschikte spelers te vinden. Je streeft een niveau na dat wedijvert met clubs in landen die x-keer hogere salarissen betalen of belastingtechnisch veel aantrekkelijker zijn. Als je de portemonnee trekt voor een linksback dan moet dat iemand zijn die beter is dan Viergever. Dat, in combinatie met haalbaar, lijkt me een erg moeilijke zoektocht. Jou niet?
Ach joh Ajax is één van de clubs die nog prima kan betalen, nee niet om te concurreren met de absolute topcompetities maar er zijn genoeg linksbacks en die kunnen daar ook niet allemaal terecht. Ajax moet zichzelf ook niet omlaag praten, met een goed verhaal en een prima salaris kan je echt wel spelers lokken dat ze zich hier ontwikkelen. Een Sanchez kwam toch ook hierheen? En het zal best moeilijk zijn, maar daarvoor stel je een goed scoutingsapparaat samen, bouw je connecties op als TD dat zaakwaarnemers bij jou goede spelers aanbieden die je dan kan laten scouten.
quote:
Doorpakken, opbouwen en team bij elkaar houden zijn dan ook een loze termen voor een club als Ajax, omdat je én afhankelijk blijft van spelers die weggehaald worden en niet de mogelijkheden hebt om garantie op kwalitatieve aanvulling bij de aankopen die je als Ajax kunt doen.
Iedereen snapt wel dat de spelers weer weggekocht gaan worden, maar dan kan je er wel op anticiperen. Wat nu als volgend jaar Sanchez, Dijks, Viergever en Veltman ook nog allemaal vertrekken? Ik sluit dit niet uit. Kan je weer je gehele verdediging reorganiseren. Nogmaals Ajax kan prima bedragen uitgeven waar je ook prima spelers voor kan halen. En je hebt nooit een garantie dat een aankoop slaagt, dat heeft geen enkele club. Maar van Dijks weet je nu gewoon dat hij tekort komt voor het niveau Ajax, dus je kan het naar mijn mening dan beter proberen met een aankoop (die ook nog beter in het spel past qua positiespel e.d. wat Dijks bewezen niet kan)
Oh.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:13:44 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635452
quote:
9s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:05 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ja maar dat komt niet door beleid maar de druk en wanhoop net zoals vorig jaar bij Ziyech . Dan is er opeens veel meer mogelijk als de titel weer verspeeld is in augustus
Richarlison is ook gewoon het "cadeautje" daarom voor ons. Ze denken bij Ajax dat de fans tevreden zijn zodra er één dure aankoop wordt gedaan, terwijl de meeste fans vooral een uitgebalanceerde selectie willen zien waar spelers die niet goed genoeg zijn gewoon worden doorgeselecteerd.
Oh.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:22:45 #218
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635473
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Richarlison is ook gewoon het "cadeautje" daarom voor ons. Ze denken bij Ajax dat de fans tevreden zijn zodra er één dure aankoop wordt gedaan, terwijl de meeste fans vooral een uitgebalanceerde selectie willen zien waar spelers die niet goed genoeg zijn gewoon worden doorgeselecteerd.
De meeste fans wel ja . Anderen blijven met de gedachte leven dat het TH het heel moeilijk heeft om een back te halen die beter is dan Dijks (iemand die de bal niet blind voorjaagt + achterlijke passeerbewegingen doet waar niemand intrapt ) Mocht het inderdaad moeilijk voor ze zijn , dan vraag ik me serieus af of ze wel die baan aankunnen want je zit niet bij NAC of Heerenveen maar bij een topclub.
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 24 juli 2017 @ 02:26:33 #219
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_172635490
quote:
9s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De meeste fans wel ja . Anderen blijven met de gedachte leven dat het TH het heel moeilijk heeft om een back te halen die beter is dan Dijks (iemand die de bal niet blind voorjaagt + achterlijke passeerbewegingen doet waar niemand intrapt ) Mocht het inderdaad moeilijk voor ze zijn , dan vraag ik me serieus af of ze wel die baan aankunnen want je zit niet bij NAC of Heerenveen maar bij een topclub.
Overmars leek vorig jaar nog aardig bezig maar dit jaar gaat het weer nergens over.
Oh.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:30:44 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_172635507
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Overmars leek vorig jaar nog aardig bezig maar dit jaar gaat het weer nergens over.
Het is niet eens augustus wat het helemaal treurig maakt . Ach Pietje en Klaasje willen niet (of Netto kon ze niet overtuigen) dus dan pakken we maar mongooltje Timmy , zijn we in ieder geval van het gezeik af op die plek + geldpakhuis blijft vol dus aandeelhouders ook weer blij
RED ONS HENNIEGOD
pi_172635830
Dijks deed het toch best goed als back twee seizoenen geleden. Het was vooral Bosz die hem niet meer zag zitten... Ik denk dat het zo slecht nog niet is, met Zeegelaar wordt je ook niet in een keer een stuk beter.

Zou Sinkgraven niet op de plek van Schone terecht kunnen komen?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172635879
Heb er geen probleem mee. Ben tevreden met Viergever als 1e optie en als de trainer zelf kiest voor Dijks (en Sinkgraven) als optie daarachter dan is dat zijn goed recht. Dijks is ook niet minder dan bv de 1e optie bij Feyenoord en PSV (al gaan die nog wel iemand halen).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_172635968
Dijks. :')
pi_172636085
Alleen een trainer die dankbaar moet zijn voor zijn baantje had dit gepikt. Nu weet je ook gelijk waarom Keizer er zit. :')
pi_172636117
“We gaan het doen met deze groep”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')