abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173088326
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:03 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin. Of wil je nu zeggen dat alle huisdier eigenaren niks om hun spullen geven en daarom dieren hebben. Ik werk hard voor mijn spullen net zoals de meesten hier en wil ze wel netjes houden. Ik neem aan anderen ook.
ik wil zeggen dat als je je dure meubels in perfecte staat wil houden dat je dan geen huisdieren zoals katten moet houden.
Dat is geen onzin maar ervaring van +/- 20 jaar katten eigenaar zijn. Katten hebben nagels, haren en kotsen regelmatig.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:12:18 #152
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_173088392
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 16:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik wil zeggen dat als je je dure meubels in perfecte staat wil houden dat je dan geen huisdieren zoals katten moet houden.
Dat is geen onzin maar ervaring van +/- 20 jaar katten eigenaar zijn. Katten hebben nagels, haren en kotsen regelmatig.
Netjes houden of in perfecte staat is natuurlijk wel een verschil. Het is maar dat een dier weet welk gedrag als ongewenst wordt gezien. Overigens hoort het opruimen van haren en kots bij het huishouden, daar ging het ook totaal niet om. Het is dat een hond veel aandacht nodig heeft en een kat veel zelfstandiger is anders was de keuze makkelijker wat dat betreft.

[ Bericht 4% gewijzigd door MisterJ.Lo op 12-08-2017 16:23:51 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_173089825
Je hebt het zelf over je pronkstuk hoor, maar waarom vraag je eigenlijk advies als je geen advies wil?
pi_173090609
registreer om deze reclame te verbergen
Ik koop jaarlijks een nieuwe krabpaal. Kort na aankoop zie je al gebruikssporen. Een halfjaar later zie je dat die krabpaal goed is gebruikt. En na een jaar kan je je de oorspronkelijke staat niet meer voorstellen.

In m'n vorige woning had ik een bank met stoffen bekleding, want ik wilde een kat nemen. Nou... Van die bank is niet veel overgebleven. Na m'n verhuizing vorig jaar heb ik een leren bank gekocht. Muezza heeft 'm heel gelaten (*klopt af*), en het kitten heeft 'm vooralsnog ook heel gelaten (*klopt af*). De krabpaal, die ik eigenlijk pas eind dit jaar wilde vervangen, is dankzij het kitten nu al toe aan vervanging. _O-

Er zijn helaas wel wat andere spullen gesneuveld. Zo heb ik al een paar overhemden mogen weggooien vanwege de gaten. :@

Zorg er in ieder geval voor dat je katten een reden hebben om niet aan je meubels te komen (straf is GEEN reden), dan heb je kans dat je meubels heel blijven.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')