abonnement Unibet Coolblue
pi_172633541
Uit het vorige deel:









En hier verder *O* O+
Ja doei.
pi_172633645
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, twee groene :) Ze kan alleen een beetje scheel kijken soms _O- dan lijkt de ander wat donkerder!
Twee groene! Wow! Ik ken ze met blauwe, ik ken ze met geel/oranje, maar een witte poes met groene ogen heb ik volgens mij nog nooit gezien.

Fijn dat ze een goed huis heeft gevonden!
pi_172633732
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef Queller het volgende:

[..]

Twee groene! Wow! Ik ken ze met blauwe, ik ken ze met geel/oranje, maar een witte poes met groene ogen heb ik volgens mij nog nooit gezien.

Fijn dat ze een goed huis heeft gevonden!
Het is wel heel licht groen. Zal eens kijken of ik morgen bij daglicht een betere foto kan maken van haar ogen, ze wil alleen niet zo graag stilliggen als je dichtbij komt, want dan wil ze meteen geaaid en gekroeld worden :D Dus misschien even met de echte camera proberen ipv de aaifoon :P

Nog eentje voor het slapengaan, ze kringelt al om me heen in de hoop dat ik zo naar boven ga geloof ik _O- We zijn ook erg blij met haar! O+

Ja doei.
pi_172634137
Ze is ook een beetje langharig O+

Misschien staat ze hier ook wel leuk op de bank O-)
pi_172634181
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lokale asiel, waar ze al sinds maart zat ;( daarvoor is ze uit een huis met >30 katten gehaald, hoogzwanger ;(
;(

Maar super, dat ze nu zo'n warme -en blijkbaar ook al helemaal vertrouwde- plek bij jullie heeft gekregen!
Tails tell tales
pi_172635266
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:18 schreef motorbloempje het volgende: [..]

Lokale asiel, waar ze al sinds maart zat ;( daarvoor is ze uit een huis met >30 katten gehaald, hoogzwanger ;(
Vaak bedoelen mensen het goed, maar loopt het zo uit de hand. En sexuele voorlichting blijkt nog steeds hard nodig te zijn. Chippen zou ook verplicht moeten worden bij elk huisdier (klopt, kan niet bij bv. wandelende takken). Dat verkleind meteen de kans op mishandeling omdat gevonden dieren met chip naar de eigenaar geleid kunnen worden. Alles is het wat onhandig dat chip inschieten niet hetzelfde is als geregistreerd zijn. Daar moeten dierenartsen dus veel duidelijker over zijn. Beter nog: de registratie zou ter plekke ingevoerd moeten worden.

Met z'n dik dertigen of in je eentje alle rust en aandacht krijgen is natuurlijk een groot verschil. Ze weet in elk geval hoe je heel cute kan zijn.
pi_172638326
Yup, en veel mensen denken ook alleen maar "KITTENS WAT SCHATTIGGGGG!" zonder verder na te denken over waar die beestjes dan heen moeten... -O-

Enige 'probleem' dat we nu met Lily hebben is dat 'r uitwerpselen echt té erg stinken. We ruimen het meteen, ook midden in de nacht als we de bak horen, METEEN op, maar een halve minuut is al genoeg om het hele huis voor 20 minuten te verpesten (insert Phoebe's 'Smelly Cat'...

Al opgezocht wat 't zou kunnen zijn, en varieert van voer tot parasieten enzo, dus binnenkort toch maar even naar de dierenarts, sowieso om daar even kennis te maken en haar even na te laten kijken enzo. Dus kunnen we ook dat meteen navragen, want dit is echt niet te harden :') En we zijn echt wel wat gewend.

En voor de ontopic (en dan zal ik even stoppen met spammen, heus!):



En voor Queller:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 24-07-2017 11:00:49 ]
Ja doei.
pi_172639333
Toen ons drietal nog kitten was stonken ze ook wat meer. Wij zijn toe overgestapt op silicakorrels. (Dat scheelde echt enorm) en toen de droge brokken van het asiel op waren kregen ze allemaal verschillende kittenbrokken en werd het ook een stuk minder. Probleem opgelost dus.

Nu rennen ze gelukkig het bos in en gebruiken ze hun bak alleen nog bij erg slecht weer. *O* _O_ *O*
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 24 juli 2017 @ 11:30:57 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_172639398
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Enige 'probleem' dat we nu met Lily hebben is dat 'r uitwerpselen echt té erg stinken. We ruimen het meteen, ook midden in de nacht als we de bak horen, METEEN op, maar een halve minuut is al genoeg om het hele huis voor 20 minuten te verpesten (insert Phoebe's 'Smelly Cat'...

Al opgezocht wat 't zou kunnen zijn, en varieert van voer tot parasieten enzo, dus binnenkort toch maar even naar de dierenarts, sowieso om daar even kennis te maken en haar even na te laten kijken enzo. Dus kunnen we ook dat meteen navragen, want dit is echt niet te harden :') En we zijn echt wel wat gewend.
Ik ken het effect. Mijn kattenbakken staan in een kamertje op de 1e verdieping, mijn slaapkamer is ook op de 1e verdieping, beide deuren staan open, die van het bakken-kamertje op een kier.

Mijn vorige beestjes, 2 Burmees-broertjes, produceerden vrij droge ontlasting, en dat rook ik nooit.

Van mijn huidige 5-tal produceren met name de 2 Rotterdamse broertjes nogal smeuige ontlasting, en dat ruik ik een paar seconden later. Ik heb het opgelost door een ventilator in het raamkozijn van dat kamertje te zetten. Bovendien worden die bakken helaas minder gebruikt sinds de kattenluiken opengingen.

De beesten stonden/staan op hetzelfde menu van Royal Canin Outdoor.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_172639479
Ze begraaft d'r ontlasting, die inderdaad vrij 'smeuiig' is, ook niet :') (wel handig wegscoopen).
Als het meezit gaat ze met een paar weken naar buiten, kan ze ook in het park hierachter spelen en uitrazen (doet ze nu hier O+ :P ) (en dus misschien ook poepen, hopelijk niet in de tuin van anderen...) maar tot die tijd zitten we er nog maar even mee.

Ze is overigens 2 jaar oud, zal de kennel ook nog even vragen of het daar ook opgevallen was enzo.
Ja doei.
pi_172643459
Net bij de dierenarts geweest. Gevaccineerd, ontwormd en gechipt. En ¤ 77 armer. :') :D

Oh, de reismand vindt ze niet leuk: https://s.skewl.net/f3fh3
  maandag 24 juli 2017 @ 14:46:49 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172643526
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Net bij de dierenarts geweest. Gevaccineerd, ontwormd en gechipt. En ¤ 77 armer. :') :D

Oh, de reismand vindt ze niet leuk: https://s.skewl.net/f3fh3
Misschien een zacht dekentje in leggen :)
En voor later, thuis aan laten wennen door de reismand toegankelijk te houden.
pi_172644957
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Net bij de dierenarts geweest. Gevaccineerd, ontwormd en gechipt. En ¤ 77 armer. :') :D

Oh, de reismand vindt ze niet leuk: https://s.skewl.net/f3fh3
Ahh gossie. Ik heb ook zo n mand. Ik leg er altijd een handdoek in. En als ie niet nodig is voor transport haal ik het deurtje er uit en staat ie op de vide waar hij regelmatig als slaapplek gebruikt word.
Misschien kun je er ook nog een catnipspeeltje of zo iets bij doen voor afleiding
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_172645034
Dekentje ja! O+

Ik heb zo'n tasding met kussentje besteld. Hoop dat ze die leuk vindt ook om gewoon in te zitten. Ze is niet zo van de dozen vooralsnog ( :') vreemde kat...) :P
Ja doei.
  maandag 24 juli 2017 @ 16:16:39 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_172645134
Mijn twee katten hebben helemaal neits met dozen.
De kleinste is ook niet echt een speler, wel lekker rustig voor mij :+
pi_172645647
Is er trouwens geen katten SC ofzo :') want dit is eigenlijk voor feauteaus natuurlijk :@

Al zou ik zo, zeker nu we haar net hebben, elke dag wel 100 foto's kunnen posten :@ Maar dat doe ik niet, want dat is fucking irritant :D
Ja doei.
pi_172646231
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Is er trouwens geen katten SC ofzo :') want dit is eigenlijk voor feauteaus natuurlijk :@

Al zou ik zo, zeker nu we haar net hebben, elke dag wel 100 foto's kunnen posten :@ Maar dat doe ik niet, want dat is fucking irritant :D
Kattenfoto s zijn niet irritant :( ;)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 24 juli 2017 @ 18:30:46 #18
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_172647514
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
Net bij de dierenarts geweest. Gevaccineerd, ontwormd en gechipt. En ¤ 77 armer. :') :D

Oh, de reismand vindt ze niet leuk: https://s.skewl.net/f3fh3
Misschien een dekentje in leggen , dan wordt er niet zo fel heen en weer geschoven :P .
Wel een lief poepje O+
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  maandag 24 juli 2017 @ 18:31:53 #19
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_172647537
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Is er trouwens geen katten SC ofzo :') want dit is eigenlijk voor feauteaus natuurlijk :@

Al zou ik zo, zeker nu we haar net hebben, elke dag wel 100 foto's kunnen posten :@ Maar dat doe ik niet, want dat is fucking irritant :D
Neuh hoor!
Ik kijk elke dag 15 min (op de trein) via Reddit in het kanaal r/aww O+
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_172647842
OK, de volgende keer doe ik er een dekentje in...

Ik heb net Muezza en Sevgi allebei in de woonkamer gedumpt, maar die Sevgi speelt echt hard to get... Het resultaat na twintig minuten:
https://s.skewl.net/n3fh5

Ik heb vanochtend een Feliway verdamper geplaatst. Ik hoop dat dat binnenkort helpt. :D
  maandag 24 juli 2017 @ 20:11:09 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172649738
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Is er trouwens geen katten SC ofzo :') want dit is eigenlijk voor feauteaus natuurlijk :@

Al zou ik zo, zeker nu we haar net hebben, elke dag wel 100 foto's kunnen posten :@ Maar dat doe ik niet, want dat is fucking irritant :D
We've all been there :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172651410
Toen Diallo bij ons kwam dook Banjer de kattenren in (Banjer houdt niet van vreemde mensen) en toen de fokkers weg waren is Diallo op de vuilnisbak gesprongen waar Banjer zat en dat was het dan.



Anderhalf uur na aankomst Diallo, ik heb wel het idee dat dit niet zo vaak voorkomt tenminste dit is de eerste keer bij ons en het kauwtje op de schutting zal misschien ook wel iets meegeholpen hebben.

P.s. is wel 8 maanden geleden deze foto.
pi_172651443
pssst, imgur :)
Ja doei.
pi_172651535
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

We've all been there :D
Het is zo'n kwaliteit die ik in ouders ook niet waardeer :P Behalve op plekken waar het voor bedoeld is (zoals in een kattentopic ofzo, zoals hier) post ik verder niet zoveel. Heb 'r op Facebook aangekondigd toen ze er net een dag was, en dat was 't dan.

Al heeft ze wel een eigen twitter account :@ voor hen die updates willen :') Heb wat vrienden die dat graag volgen :P en da's beter dan een album op FB ofzo :')
Ja doei.
pi_172652318
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Het is zo'n kwaliteit die ik in ouders ook niet waardeer :P Behalve op plekken waar het voor bedoeld is (zoals in een kattentopic ofzo, zoals hier) post ik verder niet zoveel. Heb 'r op Facebook aangekondigd toen ze er net een dag was, en dat was 't dan.

Al heeft ze wel een eigen twitter account :@ voor hen die updates willen :') Heb wat vrienden die dat graag volgen :P en da's beter dan een album op FB ofzo :')
Muezza had ooit een Facebook account. Muezza ging gewoon inchecken bij de dierenarts en kattenpension. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')