abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172631473
Hoeveel vrouwen kunt u neuken in 13 uur? Voor slechts 100 euro weet u het.
Doodbooms informatievehikel Nieuw Revu bericht namelijk over een bordeel net over de Duitse grens dat volgens de Makro-formule werkt: WC-rollen voor de laagste eenheidsprijs kopen, maar dan wel verplicht 1.000 tegelijk. Het ganz tolle seksneukbordeel Xantener Partytreff werkt volgens hetzelfde principe, maar dan met hoeren. Voor 110 euro (100 euro met korting) mag u de neukschuur in en zoveel dames afwerken als uw fysieke gesteldheid toelaat. Aards paradijs? Niet echt. Revu verslaggever Casper Sikkema keerde aangeslagen terug van zijn excursie naar de Duitse neukcentrale. De mooiste vrouw in het bordeel vormt een natuurlijk zwaartepunt voor de seksuele aandacht van de aanwezige roedel Nederlandse geilapen en overleeft dit maar ternauwernood. Aan de onderkant van de (NSFW) prostitutiepikorde is het ook slecht toeven. Oudere dames proberen zich wanhopig de markt in te prijzen door hun dienstenpakket te adverteren middels een soort Livestrong-armbandjes. (rood = anaal, blauw = klaarkomen in de mond). Schaamteloosheid strekt tot de aanbeveling. Meeste mannen werken hun slachtoffers schoolfeest-stijl af in de gezellige gemeenschappelijke ruimte, in vol zicht van omstanders. Het startschot van de seksmarathon wordt dagelijks gegeven om 11 uur. De deuren sluiten zich dertien uur later. Voor uw meier bent u ook verzekerd van een "zowaar redelijk" buffet om

mijnes 3 keer.
Het getal is zo laag omdat ik pas om 20:00 uur aanwezig was. Verder wel leuk hoor, echt een aanrader!!!!
pi_172631545
Niet geklikt.

Waar doe je niet even copy paste of iets!!
5 Ferrari's op videoband!
pi_172631575
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niet geklikt.

Waar doe je niet even copy paste of iets!!

[ Bericht 4% gewijzigd door hoechst op 23-07-2017 22:12:18 ]
  maandag 24 juli 2017 @ 11:32:09 #4
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_172639415
Tja, voor 100 euro kan je dus een hele dag redelijk eten en drinken en daarbij nog wat flirten, flikflooien, showtjes kijken en zelf zo vaak neuken als jou (nog) lukt. In dat opzicht is het een koopje.

Zelf trekt het mij niet, ben er dus ook nooit geweest.
Dit typisch duits "Vielfraß" gedoe daar zijn er wel tientallen van, veelal in NRW (de grootste staat van Duitsland die tegen de NL - duitse grans aan ligt met oa. Aken, Keulen Düsseldorf en hogerop, begint al bij 60 euro (maar dan wel maar 3 uren of zo).
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Daddy daddy, I´m sick. Call the doctor very quick. Doctor doctor shall I die? No my darling do not cry!
pi_172639570
Niet zo'n classy concept, maar wel praktisch. In 13 uur tijd zou ik me gaan vervelen, denk dat ik na 4-5x komen al de deur uit zou lopen, ik ben de jongste niet meer.
  maandag 24 juli 2017 @ 14:14:19 #6
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_172642597
Ik ben eerlijk Harrie, ik ben al 70 en als ik 3 x per dag met mijn 24 cm lange lid haal ben ik tevreden. Ik hoef niet het onderste uit de kan te verschieten, je weet nooit wat je op weg naar huis nog tegenkomt ....
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Daddy daddy, I´m sick. Call the doctor very quick. Doctor doctor shall I die? No my darling do not cry!
pi_172644203
Zou ik dus echt nooit heen gaan he. Is gewoon een veredelde orgie. Nee bedankt.
pi_172644774
Tenzij je verplicht wordt om er 10 te neuken, slaat die vergelijking uit de OP nergens op. Jouw toevoeging en de rest van het verhaal wijzen op het laatse.
pi_172728511
en komen er lekkere chicks dan?zo ja welke leeftijdsklasse?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')