abonnement Unibet Coolblue
pi_172629189
Hiiiii mensen,

Ik moet zsm mogelijk 30 kg afvallen. Afvallen is heel lastig voor mij.. ben verslaafd ofz.😭

Meestal val ik eerst 4 kg af en daarna weer 6 kg bij. Need Some tips
pi_172629258
- Calorietekort
- Bewegen

Wat eet / drink je nu? Een start is alleen nog maar water / thee / koffie te drinken, en dan je voer ook aanpassen.
pi_172629351
Wat heb je nu al geprobeerd om af te vallen?
pi_172629409
Elk dag een uur lopen.

En bijhouden wat je eet in calorieën waard is. En bijhouden wat je er dus af loopt.

Dan kijken wat je kan vervangen in je dieet dat zorgt voor veel minder calorieën en waarbii je evengoed geen honger zal hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 23 juli 2017 @ 21:25:59 #5
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172630405
Bewegen en gezond eten. Je kan er beter lang over doen, dan heb je minder kans dat je weer aankomt. Ik ben 31 kilo nu kwijt in anderhalf jaar tijd. Je moet er dus wel tijd voor uittrekken.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_172630551
waar ben je aan verslaafd?
  Forum Admin zondag 23 juli 2017 @ 21:44:05 #7
35723 crew  GGMM
pi_172630919
Wat een raar topic.

Volgens mij ben je gewoon niet gemotiveerd om af te vallen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 23 juli 2017 @ 22:00:22 #8
344250 75020
ik weet niet beter
pi_172631366
Goed, bewust en regelmatig eten plus sporten.
Degenen die zeggen dat je weinig moet eten snappen er geen klote van
pi_172631779
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:00 schreef 75020 het volgende:
Goed, bewust en regelmatig eten plus sporten.
Degenen die zeggen dat je weinig moet eten snappen er geen klote van
Ieder pondje gaat door het mondje... :6
pi_172631801
Minder en gezond eten.
pi_172631850
Niet elk uur gaan snacken, val je vanzelf af, maar dat gaat je toch niet lukken, want verslaafd.
pi_172631990
Elke dag bijhouden wat je eet, daadwerkelijk ook opschrijven. Geen rotzooi vreten en zoals hierboven al staat, elke dag een uur flink doorlopen. Ik ben nu in een aantal maanden al 13kg kwijt, gewoon door gezond te eten en veel te bewegen.

Oh en snel gaat nooit lukken, als je blijvend af wil vallen moet je iets veranderen aan je leefwijze. Crash diëten enzovoort lossen niks op.
pi_172632213
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:21 schreef Miss-X het volgende:
Elke dag bijhouden wat je eet, daadwerkelijk ook opschrijven. Geen rotzooi vreten en zoals hierboven al staat, elke dag een uur flink doorlopen. Ik ben nu in een aantal maanden al 13kg kwijt, gewoon door gezond te eten en veel te bewegen.

Oh en snel gaat nooit lukken, als je blijvend af wil vallen moet je iets veranderen aan je leefwijze. Crash diëten enzovoort lossen niks op.
Precies, gezond leren eten, en hier gewend aan raken; sporten kan hier zeker mee helpen. Belangrijk is om de gemaakte progressie, of het gebrek hieraan, in de gate te houden en hierop te anticiperen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172632980
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Precies, gezond leren eten, en hier gewend aan raken; sporten kan hier zeker mee helpen. Belangrijk is om de gemaakte progressie, of het gebrek hieraan, in de gate te houden en hierop te anticiperen.
Werkt super inderdaad, als ik merk dat mijn gewichtsverlies stagneert, dan kan ik makkelijk terug kijken waar het verkeerd ging/gaat. Maar ja ik schrijf echt alles op, tot aan de teentjes knoflook die ik gebruik ;)
pi_172633383
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:57 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Werkt super inderdaad, als ik merk dat mijn gewichtsverlies stagneert, dan kan ik makkelijk terug kijken waar het verkeerd ging/gaat. Maar ja ik schrijf echt alles op, tot aan de teentjes knoflook die ik gebruik ;)
Op een gegeven moment is het ook gewoon normaal dat het gewichtsverlies stagneert..
pi_172633432
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:57 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Werkt super inderdaad, als ik merk dat mijn gewichtsverlies stagneert, dan kan ik makkelijk terug kijken waar het verkeerd ging/gaat. Maar ja ik schrijf echt alles op, tot aan de teentjes knoflook die ik gebruik ;)
Ja precies, en met weinig gewichtsmetingen kan je meestal ook niet zo veel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172633737
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:13 schreef madam-april het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is het ook gewoon normaal dat het gewichtsverlies stagneert..
Klopt! Maar er moet nog meer af ;)
  zondag 23 juli 2017 @ 23:32:44 #18
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172633816
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 20:45 schreef Meliss het volgende:
Hiiiii mensen,

Ik moet zsm mogelijk 30 kg afvallen. Afvallen is heel lastig voor mij.. ben verslaafd ofz.😭

Meestal val ik eerst 4 kg af en daarna weer 6 kg bij. Need Some tips
Minder eten oftewel minder calorieën binnenkrijgen dan je verbruikt en voilá.

Hoe groter dit verschil hoe sneller je afvalt. Minder eten oftewel lagere calorieinname is de snelste manier om af te vallen.
pi_172633973
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:17 schreef xaban06 het volgende:
Niet elk uur gaan snacken, val je vanzelf af, maar dat gaat je toch niet lukken, want verslaafd.
Pinpas inleveren bij je mama en per week net genoeg zakgeld vragen voor gezonde etenswaren te kopen.

Of geen geld meenemen maar een fles water en een appel voor in de lunch.
5 Ferrari's op videoband!
pi_172633978
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:32 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Minder eten oftewel minder calorieën binnenkrijgen dan je verbruikt en voilá.

Hoe groter dit verschil hoe sneller je afvalt. Minder eten oftewel lagere calorieinname is de snelste manier om af te vallen.
Of meer calorieën verbruiken dan je binnenkrijgt..

Of nog beter, je calorie inname verlagen en je calorie verbruik verhogen!
  zondag 23 juli 2017 @ 23:54:10 #21
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172634309
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Of meer calorieën verbruiken dan je binnenkrijgt..

Of nog beter, je calorie inname verlagen en je calorie verbruik verhogen!
Afhankelijk van hoeveel je weegt, maar 300 calorieën verbranden/verbruiken is over het algemeen zwaarder dan je calorieverbruik te verlagen met 300 calorieën.

Als het puur gaat om snel gewichtsverlies is dat in mijn optiek de snelste methode.

Inname verlagen en verbruik verhogen heeft altijd de voorkeur maar als je lang inactief bent geweest, is je verbruik te verhogen en inname te verlagen een risico.
pi_172634373
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:54 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Afhankelijk van hoeveel je weegt, maar 300 calorieën verbranden/verbruiken is over het algemeen zwaarder dan je calorieverbruik te verlagen met 300 calorieën.

Als het puur gaat om snel gewichtsverlies is dat in mijn optiek de snelste methode.

Inname verlagen en verbruik verhogen heeft altijd de voorkeur maar als je lang inactief bent geweest, is je verbruik te verhogen en inname te verlagen een risico.
Hoezo is dat een risico?
  maandag 24 juli 2017 @ 00:14:47 #23
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172634640
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 23:58 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo is dat een risico?
Laat ik iets nuanceren. Als je kiest voor tijdelijke periode om drastisch je calorie inname te verlagen (uitgaande van een persoon met overgewicht en inactieve levensstijl) om daarmee snel gewichtsverlies te realiseren en als je dan tegelijk inzet op hoog verbruik dan loop je een grote kans om teveel van je lichaam te vragen.

Ik heb zelf een bepaalde periode (12 dagen) gekozen voor maximale inname van 700-800 cal per dag. Daarnaast ging ik om de dag 10km wandelen. Omdat ik alle calorieën die ik innam opschreef (ik woog alles bij elke maaltijd) realiseerde hoeveel overbodige calorieën ik dagelijks vrat.

Na deze 12 dagen was flink wat kilo's kwijt (ik had er flink aantal om kwijt te raken). Vervolgens ben ik wel weer "normaler" gaan eten, maar ik maak nu betere keuzes, kleinere porties gaan eten en het gewicht is ervan af gebleven. Ben wel blijven wandelen en blijf nog steeds afvallen maar niet zo snel meer, maar ik ga binnenkort weer een korte periode weer mijn calorie inname drastisch verlagen max 700-800 cal en dan verwacht ik weer extra kilo's kwijt te zijn.

Belangrijkste veranderingen zijn ik ben blijven bewegen en ben na mijn eerste drastische afname minder gaan eten en ook betere keuzes gaan maken.
  maandag 24 juli 2017 @ 01:20:40 #24
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172635268
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Laat ik iets nuanceren. Als je kiest voor tijdelijke periode om drastisch je calorie inname te verlagen (uitgaande van een persoon met overgewicht en inactieve levensstijl) om daarmee snel gewichtsverlies te realiseren en als je dan tegelijk inzet op hoog verbruik dan loop je een grote kans om teveel van je lichaam te vragen.

Ik heb zelf een bepaalde periode (12 dagen) gekozen voor maximale inname van 700-800 cal per dag. Daarnaast ging ik om de dag 10km wandelen. Omdat ik alle calorieën die ik innam opschreef (ik woog alles bij elke maaltijd) realiseerde hoeveel overbodige calorieën ik dagelijks vrat.

Na deze 12 dagen was flink wat kilo's kwijt (ik had er flink aantal om kwijt te raken). Vervolgens ben ik wel weer "normaler" gaan eten, maar ik maak nu betere keuzes, kleinere porties gaan eten en het gewicht is ervan af gebleven. Ben wel blijven wandelen en blijf nog steeds afvallen maar niet zo snel meer, maar ik ga binnenkort weer een korte periode weer mijn calorie inname drastisch verlagen max 700-800 cal en dan verwacht ik weer extra kilo's kwijt te zijn.

Belangrijkste veranderingen zijn ik ben blijven bewegen en ben na mijn eerste drastische afname minder gaan eten en ook betere keuzes gaan maken.
Mag ik vragen wat je in zo'n periode dan ongeveer eet per dag? Ben wel benieuwd. Moet toegeven dat ik echt geen flauw benul heb hoeveel calorieën een avondmaal bevat. Al verschilt dat natuurlijk per wat je eet. Maar heb geen idee.

700-800 calorieën is toch eigenlijk wel bizar weinig. Is dat wel verstandig?

Moet zeggen dat je me wel enthousiast hebt gemaakt. Heb nu vakantie dus kan prima één keer in de twee dagen een flink stuk wandelen voor een periode van 12 dagen ofzo. Hoef zelf ook niet drastisch veel af te vallen, maar er mag/moet zeker wel wat vanaf.

Beetje jammer dat ik wel na die 12 dagen dan 3 dagen in de Ardennen ga zuipen maar oke :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Wicky15 op 24-07-2017 01:31:25 ]
  maandag 24 juli 2017 @ 06:55:03 #25
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_172635946
Pokemon Go misschien?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')