abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172831439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Moira. het volgende:
Gezamenlijk met dat andere meisje, dat filmpje en de confessies van die jongens zelf moet er echt wel voldoende materiaal zijn om iets met een aangifte gedaan te worden.

Fuck mensen die denken dat je maar gewoon met je tengels aan een meisje kan zitten dat daar niet om heeft gevraagd. Echt uitschot van deze aardkloot, gatverdamme.
Aangifte doen zal bijzonder weinig opleveren, als ze de aangifte al opnemen.

Op dat filmpje is niets te zien, confessies aka "van horen zeggen" in dit geval, van de jongens heb je weinig aan als ze tegen de politie zeggen dat die "confessies" niet serieus bedoeld waren en als grap ze ook dat filmpje hadden gemaakt of simpelweg beweren van niets te weten.

1 getuige voldoet niet.

In strafrecht heb je minimaal 2 bewijsstukken nodig, waarvan een getuigenverklaring alleen sowieso al niet eens als 1 geldt zonder ondersteunend bewijs, wat niet bestaat. (filmpje is suggestief maar laat dus niets zien wat haar verklaring ondersteunt)

Het is lullig, maar TS heeft niets om aangifte van te doen.

Wel zou ik persoonlijk nooit maar dan ook nooit meer in de buurt willen komen van die lui, grap of niet.
pi_172833118
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Of misschien allemaal? Tong in mond. Piemel in de voordeur. Speeltje in de achterdeur. In dit geval genoeg DNA bewijs als TS naar het lab gaat. De dader(s) kunnen teruggevonden worden.
ik denk dat de vagina van TS inmiddels al goed is gekuist..
of er zit inmiddels al sperma van iemand anders bij en dan pakken ze hem op :O
pi_172833220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:31 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik denk dat de vagina van TS inmiddels al goed is gekuist..
of er zit inmiddels al sperma van iemand anders bij en dan pakken ze hem op :O
Ik denk dat TS zelf wel aan kan geven welke piemelsaus gewenst was en welke niet. Het is een kwestie van namen wegstrepen. En het DNA dat dan overblijft is dan de dader.
pi_172833943
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 16:36 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik denk dat TS zelf wel aan kan geven welke piemelsaus gewenst was en welke niet. Het is een kwestie van namen wegstrepen. En het DNA dat dan overblijft is dan de dader.
wat nou als TS enkel de voornamen weet van de stephans of toms?
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 23:32:17 #80
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_172843349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 14:58 schreef Moira. het volgende:
Gezamenlijk met dat andere meisje, dat filmpje en de confessies van die jongens zelf moet er echt wel voldoende materiaal zijn om iets met een aangifte gedaan te worden.

Fuck mensen die denken dat je maar gewoon met je tengels aan een meisje kan zitten dat daar niet om heeft gevraagd. Echt uitschot van deze aardkloot, gatverdamme.
Ajoh lekker vriendschappelijk voelen toch :9

Even on topic: je hebt helemaal geen materiaal nodig om aangifte te doen. Snap niet waarom mensen het hier over 'bewijs' hebben. Aangifte is niets anders dan melding maken van een strafbaar feit. Het is aan de politie om materiaal/bewijs te verzamelen als ze een onderzoek starten. Het al dan niet hebben van materiaal kan wel wat zeggen over of het zinvol is aangifte te doen idzv dat er een daadwerkelijk strafproces uit voortkomt, maar doet niet af aan de mogelijkheid aangifte te doen. En niet alleen mogelijkheid; je bent zelfs verplicht aangifte te doen als je kennis hebt van strafbare feiten (en de politie moet dit ook opnemen).
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')