abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:45:32 #151
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_176311818
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 18:52 schreef needakill het volgende:

[..]

Hoe komt het dan dat Luminosity van 3 naar 4 dagen gaat en nog vol krijgt? Ik denk dat het probleem bij EF ligt, is dat teveel mensen het nog met Armin associëren en dat ze teveel op dezelfde namen teren (Cosmic Gate, Gareth Emery, Markus Schulz, Ferry Corsten en Aly & Fila). Qua Locatie is nog geen eens zo verkeerd, maar qua stages wel. Je hoorde mainstage gewoon de classic stage overdonderen. Plus de communicatie vanuit Alda richting zijn "klanten" was ronduit slecht en dat gedoe met die gratis kaarten.

Plus ik denk niet dat ze niet meer in het Amsterdamse Bos houden dat het geld is (ALDA heeft met Flying Dutch zelfs nog duurdere locaties), maar denk meer met de omwonende en Schiphol.

Ik ga er wel vanuit dat EF volgend jaar weer is, maar dan misschien weer 1 dag en op een andere locatie.
Grote verschil tussen EF en Luminosity is:
- Luminosity organisatie wél naar het publiek luistert
- maar 1 of 2 grote bekende namen heeft (Markus Schulz en Ferry vorig jaar bijvoorbeeld)
- Lleine onbekendere opkomende dj's een kans geeft
- En ook nog eens heel erg veel dj's (meer dan 100 vorig jaar), dus voor elke subgenre is er wel iets.
- Elk jaar weer enorm goede classic set dj's
- Klein schalige sfeer, al wordt dat wel wat minder, het wordt elk jaar weer wat groter

Voor mij elk jaar toch weer hét feest om heen te gaan!
Drugs are good mkay?
pi_176312497
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:45 schreef Party_P het volgende:

[..]

Grote verschil tussen EF en Luminosity is:
- Luminosity organisatie wél naar het publiek luistert
- maar 1 of 2 grote bekende namen heeft (Markus Schulz en Ferry vorig jaar bijvoorbeeld)
- Lleine onbekendere opkomende dj's een kans geeft
- En ook nog eens heel erg veel dj's (meer dan 100 vorig jaar), dus voor elke subgenre is er wel iets.
- Elk jaar weer enorm goede classic set dj's
- Klein schalige sfeer, al wordt dat wel wat minder, het wordt elk jaar weer wat groter

Voor mij elk jaar toch weer hét feest om heen te gaan!
Lumi doet ook nog eens dat artiesten verschillende sets doen (Die Ferry producer set van dit jaar O+ O+ O+ ) en dat de grote artiesten zoals Markus Schulz, Paul van Dyk, Paul Oakenfold nog eens hun a game halen en op een Electronic Family niet echt.
Plus op Lumi krijg ik sneller het "Family" gevoel dan op Electronic Family zelf. Op EF krijg ik vaak het gevoel dat mensen alleen voor Armin komen (als hij komt) en gaan ze vaak niet echt los bij de andere DJ's. Plus bij Grotesque is het gewoon 1 grote 50+ orgie :{ .

Soms vind ik dat op Lumi teveel dingen clashen en dat ze die area bij Vroeger binnen gewoon overbodig was. Daarnaast krijg je in Vroeger flesjes wat duurder is dan een glaasje bij Fuel. Plus ze moeten een keer weg uit Panama (waar ze de rest van de feestjes houden). Het is gewoon een dure bagger club.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 januari 2018 @ 22:49:13 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176313482
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:45 schreef Party_P het volgende:

[..]

Grote verschil tussen EF en Luminosity is:
- Luminosity organisatie wél naar het publiek luistert
- maar 1 of 2 grote bekende namen heeft (Markus Schulz en Ferry vorig jaar bijvoorbeeld)
- Lleine onbekendere opkomende dj's een kans geeft
- En ook nog eens heel erg veel dj's (meer dan 100 vorig jaar), dus voor elke subgenre is er wel iets.
- Elk jaar weer enorm goede classic set dj's
- Klein schalige sfeer, al wordt dat wel wat minder, het wordt elk jaar weer wat groter

Voor mij elk jaar toch weer hét feest om heen te gaan!
zijn het niet gewoon totaal onvergelijkbare feesten? :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 7 januari 2018 @ 16:51:55 #154
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_176347851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef needakill het volgende:

[..]

Lumi doet ook nog eens dat artiesten verschillende sets doen (Die Ferry producer set van dit jaar O+ O+ O+ ) en dat de grote artiesten zoals Markus Schulz, Paul van Dyk, Paul Oakenfold nog eens hun a game halen en op een Electronic Family niet echt.
Plus op Lumi krijg ik sneller het "Family" gevoel dan op Electronic Family zelf. Op EF krijg ik vaak het gevoel dat mensen alleen voor Armin komen (als hij komt) en gaan ze vaak niet echt los bij de andere DJ's. Plus bij Grotesque is het gewoon 1 grote 50+ orgie :{ .

Soms vind ik dat op Lumi teveel dingen clashen en dat ze die area bij Vroeger binnen gewoon overbodig was. Daarnaast krijg je in Vroeger flesjes wat duurder is dan een glaasje bij Fuel. Plus ze moeten een keer weg uit Panama (waar ze de rest van de feestjes houden). Het is gewoon een dure bagger club.
Ja die producer sets, geweldig was dat, niet alleen Ferry, maar de rest ook!

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zijn het niet gewoon totaal onvergelijkbare feesten? :D
Uhh ja, eigenlijk wel, behalve dat het beide trance feesten zijn :D
Drugs are good mkay?
pi_176389844
Klopt, overall zijn er bij Lumi meer artiesten, die meer dingen mogen/kunnen doen (verschillende soorten sets) en waar onbekendere DJ's meer kansen krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef needakill het volgende:
Plus op Lumi krijg ik sneller het "Family" gevoel dan op Electronic Family zelf. Op EF krijg ik vaak het gevoel dat mensen alleen voor Armin komen (als hij komt) en gaan ze vaak niet echt los bij de andere DJ's. .
Armin is er de afgelopen 3 jaar niet geweest (op Gaia setje na vorig jaar), maar was het idd niet zo dat de kaartverkopen in 2016 en 2017 stroever liepen? (wellicht kwam dit in 2017 door de locatie en dat het 2 dagen werd) Dan kan dat er wel mee te maken hebben.

Zou toch wel zonde zijn als er geen EF zou zijn dit jaar. Vermaak me er altijd wel. Maar op Lumi ook trouwens. Heerlijke locatie daar aan het strand. O+

Locatie van Lumi is op het oog wel veel kleiner, dus dan is het wel logischer dat ze het sneller vol krijgen dan EF. Al heb ik de bezoekersaantallen van beiden even niet bij de hand... Heb wel het idee dat er vorig jaar op Lumi meer buitenlanders waren dan op EF (but correct me if I'm wrong), maar dat zal ook wel ermee te maken hebben dat het korter bij Schiphol ligt...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176389920
Oke, genoeg geluld... De nieuwe PvD is wel lekker zweverig O+ komt ook door de vocals...

The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176398412
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Klopt, overall zijn er bij Lumi meer artiesten, die meer dingen mogen/kunnen doen (verschillende soorten sets) en waar onbekendere DJ's meer kansen krijgen.

[..]

Armin is er de afgelopen 3 jaar niet geweest (op Gaia setje na vorig jaar), maar was het idd niet zo dat de kaartverkopen in 2016 en 2017 stroever liepen? (wellicht kwam dit in 2017 door de locatie en dat het 2 dagen werd) Dan kan dat er wel mee te maken hebben.

Zou toch wel zonde zijn als er geen EF zou zijn dit jaar. Vermaak me er altijd wel. Maar op Lumi ook trouwens. Heerlijke locatie daar aan het strand. O+

Locatie van Lumi is op het oog wel veel kleiner, dus dan is het wel logischer dat ze het sneller vol krijgen dan EF. Al heb ik de bezoekersaantallen van beiden even niet bij de hand... Heb wel het idee dat er vorig jaar op Lumi meer buitenlanders waren dan op EF (but correct me if I'm wrong), maar dat zal ook wel ermee te maken hebben dat het korter bij Schiphol ligt...
Kaartverloop is altijd stroef geweest als Armin niet komt. Terwijl volgens mij 2015 echt een killer line-up had (PvD als afsluiter is altijd goed!).

Ik vermaak mij ene kant meer op Lumi dan op EF, Ik vermaak mij best op EF en kijk er altijd echt naar uit, maar op een ander soort manier dan Lumi. Bij Lumi word ik telkens verrast en EF is telkens hetzelfde.

Lumi heeft 2 beachclubs tot zijn beschikking en pakken nog een heel stuk van het strand ook. Dus het scheelt uiteindelijk niet heel veel me EF. Op Lumi zijn er sowieso meer buitenlanders aangezien de buitenlanders speciaal voor Lumi komen (ook vanwege de sfeer etc). Het ligt juist kut voor Schiphol (eerst bus 300 nemen en dan nog een ander om op het feest te komen, dus de meeste slapen in Zandvoort of Haarlem).

Maar goed Phase 2 is uitgebracht. Solarstone (Producer Set), PvD, Gabriel & Dresden (3h Producer Set) en The Blizzard zijn de enige wat mij nog echt raakt voorlopig. Maar goed vorig jaar was Phase 3 nog verrassend dus wie weet.
pi_176408154
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 21:35 schreef needakill het volgende:
Het ligt juist kut voor Schiphol (eerst bus 300 nemen en dan nog een ander om op het feest te komen, dus de meeste slapen in Zandvoort of Haarlem).
Ja qua OV-verbinding is het wel zwaar kut ja. :') i.t.t. de afstand vanaf Schiphol. Pendelbussen naar A''dam en Haarlem vorig jaar waren iig wel al een verbetering, sowieso voor de Nederlanders.

Wat tot nu toe geboekt is, is over het algemeen wel prima vind ik. Kvk gaat wel lekker zo te zien.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176420800
Ik had ook die pendelbus naar Haarlem. Beetje duur vond ik, maar wel onwijs chill. Alleen raar dat de buschauffeur niet aangaf welke halte het was. Maar goed ik twijfel nog om daar in de buurt te slapen aangezien ik waarschijnlijk (weer) solo ga (Maat van mij gaat samen wonen enz en hij vind de locatie echt kut).

Ik zou nog graag een Estiva, Spencer Brown, Mike Push (Producer Set), Activa, Andy Dequid (In Search Of Sunrise Classic set), Robert Nickson pres. RNX willen zien. KvK stokt altijd als het de laatste verkoop in gaat.
pi_176421361
Wie/wat is KvK? Jullie bedoelen vast geen Kamer van Koophandel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_176427081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2018 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Wie/wat is KvK? Jullie bedoelen vast geen Kamer van Koophandel
kaartverkoop ;)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176608609
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
01. Above & Beyond - Tri-State
02. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Alchemy (Extended Album Mix)
03. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Stealing Time
04. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Love Is Not Enough (Extended Mix)
05. Above & Beyond - Can't Sleep
06. Above & Beyond - Prelude
07. Above & Beyond feat. Gemma Hayes - Counting Down The Days
08. Above & Beyond - Filmic
09. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Every Little Beat
10. Above & Beyond - Hope
11. Dido - Sand In My Shoes (Above & Beyond UV Mix)
12. Above & Beyond - World On Fire
13. Madonna - What It Feels Like For A Girl (Above & Beyond 12" Club Mix)
14. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - You Got To Go (Club Mix)
15. Above & Beyond vs. Andy Moor - Air For Life
16. Purple Mood - One Night In Tokyo (Above & Beyond Remix)
17. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - No One On Earth
18. Ferry Corsten feat. Shelley Harland - Holding On (Above & Beyond Remix)
19. OceanLab - Sky Falls Down
20. Jean-Michel Jarre & Tangerine Dream - Zero Gravity (Above & Beyond Remix)
21. Tranquility Base - Getting Away
22. OceanLab - Clear Blue Water
23. Adam Nickey - Never Gone (Above & Beyond Respray)
24. Oceanlab - Sirens Of The Sea (Above & Beyond Club Mix)
25. Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix)
26. Above & Beyond feat. Zoe Johnston - Good For Me (Club Mix)
27. OceanLab - Miracle (Above & Beyond Club Mix)
28. DT8 Project - Destination (Above & Beyond Remix)
29. Tranquility Base - Oceanic
30. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Thing Called Love (Extended Album Mix)
31. OceanLab - Beautiful Together
32. Above & Beyond - Home (Club Mix)
33. Above & Beyond - Small Moments Like These
34. Tranquility Base - Surrender
35. Delerium feat. Sarah McLachlan - Silence 2004 (Above & Beyond's 21st Century Remix)
36. Tomcraft - Loneliness (Above & Beyond Remix)
37. OceanLab - On A Good Day (Above & Beyond Club Mix)
38. Tranquility Base - Razorfish (Above & Beyond Bangin' Mix)
39. Rollerball - Albinoni (Above & Beyond Remix)
40. Above & Beyond feat. Richard Bedford - Alone Tonight (Club Mix)
41. OceanLab - Breaking Ties (Above & Beyond Analogue Haven Mix)
42. OceanLab - Satellite (Original Above & Beyond Mix)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog niet klaar
Wanneer is die klaar maat?
pi_176608630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 16:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oke, genoeg geluld... De nieuwe PvD is wel lekker zweverig O+ komt ook door de vocals...

Heerlijk plaatje
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:06:09 #165
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_176609447

Heel fijn weer! Volgende week komt eindelijk het nieuwe album uit.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:39:48 #166
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_176610293
ken je klassiekers




*O* *O* *O*
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 19 januari 2018 @ 13:47:21 #167
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_176610454
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_176611319
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wanneer is die klaar maat?
Heb perongeluk een stukje in het midden weggegooid :{

Binnenkort even overnieuw doen maat :)
pi_176611324
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 13:06 schreef Black-Hole het volgende:

Heel fijn weer! Volgende week komt eindelijk het nieuwe album uit.
Perfecte timing :P
pi_176611823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb perongeluk een stukje in het midden weggegooid :{

Binnenkort even overnieuw doen maat :)
aii lekker hoor _O_
  zondag 21 januari 2018 @ 21:55:53 #171
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_176664042
Het moet echt een eeuwigheid geleden zijn dat ik hier voor het laatst heb gepost... Na in 2012 de overstap naar techno te hebben gemaakt, haal ik sinds een aantal jaar af en toe weer wat classics uit het stof. :P Hieronder twee ijzige mixjes voor de liefhebbers van winterse deuntjes. PM voor download.

Remember The Silence

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freshness Of The Cold

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_176672713
TT ASOT850 Utrecht volgende maand
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 22 januari 2018 @ 20:13:23 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176680228
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 13:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
TT ASOT850 Utrecht volgende maand
[ afbeelding ]
Ik ben erbij, maar heel warm word ik er niet van. Ik ken te weinig namen tegenwoordig :{ Wat zijn nu absolute must see artiesten op ASOT?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176680690
quote:
11s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben erbij, maar heel warm word ik er niet van. Ik ken te weinig namen tegenwoordig :{ Wat zijn nu absolute must see artiesten op ASOT?
Allen Watts is nieuwkomer en gaat wel lekker.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_176682708
quote:
11s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben erbij, maar heel warm word ik er niet van. Ik ken te weinig namen tegenwoordig :{ Wat zijn nu absolute must see artiesten op ASOT?
Solarstone, Scott Bond, Airwave, Allen Watts sws
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 januari 2018 @ 21:28:29 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176682808
Solarstone _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_176684796
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:29 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Allen Watts is nieuwkomer en gaat wel lekker.
Precies, een van de DJ's die ik moet zien dan, die gast maakt alleen maar lekkere platen en remixes. _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_176746777
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb perongeluk een stukje in het midden weggegooid :{

Binnenkort even overnieuw doen maat :)
Oke dus ik ga eindelijk deel 2 (totaal 4 delen) van de mix opnieuw maken. Ik open deel 1 en pak het laatste nummer, want daar gaat deel 2 verder. Maar inplaats van Save Live Set As.... druk ik op Save Live Set. En nu kan ik dus niet terug naar de mix voordat ik hem opsloeg :{ Deel 1 dus ook weg. Flikker toch op Ableton nu heb ik nog minder zin om hem af te maken :r
pi_176865258
quote:
11s.gif Op maandag 22 januari 2018 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben erbij, maar heel warm word ik er niet van. Ik ken te weinig namen tegenwoordig :{ Wat zijn nu absolute must see artiesten op ASOT?
Purple Haze en check sowieso de Progressive stage.
  donderdag 1 februari 2018 @ 20:48:34 #180
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_176891516
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 9 februari 2018 @ 23:01:56 #181
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177069078
over videogame muziek gesproken kennen we deze nog

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  maandag 12 februari 2018 @ 10:21:18 #182
105311 Xantra
Cinematographer
pi_177124576
quote:
Heb toevallig de Magikal Remake aanstaan, die vind ik echt veel beter dan die Airscape remix.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_177160592
Gisteren in een kroeg heb ik een fijn nummer gehoord. Heb 'm geshazamed, maar kom er vandaag pas achter dat het nummer niet klopt met wat ik hoorde.
Wat ik me nog herinner is dat het een lange opbouw had en het vervolgens een euforische drop heeft. Kan er helaas niet meer van maken ;(
Hoop dat iemand me hier kan helpen O+

Edit: heb 'm ook in het "help, ik zoek..."-topic geplaatst, maar met de kenners hier leek het me verstandig om de oproep ook hier te plaatsen :)

Edit 2: gevonden dankzij andere topic! Was Eric Prydz - OPUS

[ Bericht 12% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-02-2018 21:48:34 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_177168189
quote:
0s.gif Op maandag 12 februari 2018 10:21 schreef Xantra het volgende:

[..]

Heb toevallig de Magikal Remake aanstaan, die vind ik echt veel beter dan die Airscape remix.
Moeilijk kiezen maar denk ook de Magikal Remake, 1 van zijn beste platen :)
  woensdag 14 februari 2018 @ 09:57:43 #185
105311 Xantra
Cinematographer
pi_177172231
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 19:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eric Prydz - OPUS
:) Check deze dan ook even:
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_177213775
Nog 2 nachtjes slapen en dan ASOT *O* *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 16 februari 2018 @ 23:49:41 #187
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_177244516
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_177291970
Wat was het een heerlijke nacht in de Jaarbeurs O+

Oh ja, en Electronic Family is op zaterdag 28 juli @ Autotron... Van 2 dagen naar 1 dag... De editie van vorig jaar heeft dus klaarblijkelijk niet goed gedaan. Zo te lezen vinden veel mensen de nieuwe locatie een stuk minder...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177292363
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat was het een heerlijke nacht in de Jaarbeurs O+

Oh ja, en Electronic Family is op zaterdag 28 juli @ Autotron... Van 2 dagen naar 1 dag... De editie van vorig jaar heeft dus klaarblijkelijk niet goed gedaan. Zo te lezen vinden veel mensen de nieuwe locatie een stuk minder...
Ik wist niet eens dat het verhuist was naar Autotron. Toch maar eens overwegen dit jaar, dicht bij huis :).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 februari 2018 @ 15:55:08 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177301693
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat was het een heerlijke nacht in de Jaarbeurs O+

Oh ja, en Electronic Family is op zaterdag 28 juli @ Autotron... Van 2 dagen naar 1 dag... De editie van vorig jaar heeft dus klaarblijkelijk niet goed gedaan. Zo te lezen vinden veel mensen de nieuwe locatie een stuk minder...
allemaal mensen die er een keer voor moesten reizen :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_177306796
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 15:55 schreef rubbereend het volgende:
allemaal mensen die er een keer voor moesten reizen :')
Naja, ik las meer over dat ze het A'damse bos sfeervoller vonden en zo...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177307032
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 februari 2018 @ 20:20:36 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177307046
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 februari 2018 @ 20:22:00 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_177307081
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:11 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Naja, ik las meer over dat ze het A'damse bos sfeervoller vonden en zo...
Ik vond Amstelveen ook niet direct sfeervol, grootste deel van het festivalterrein was vooral een groot stuk open gras.

Ik zeg niet dat Autotron niet voor verbetering vatbaar is, maar er wordt wel erg overtrokken gereageerd als ik de reacties op social media lees
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 19 februari 2018 @ 20:51:36 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177307894
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 09:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wat was het een heerlijke nacht in de Jaarbeurs O+

Oh ja, en Electronic Family is op zaterdag 28 juli @ Autotron... Van 2 dagen naar 1 dag... De editie van vorig jaar heeft dus klaarblijkelijk niet goed gedaan. Zo te lezen vinden veel mensen de nieuwe locatie een stuk minder...
Ik vond het ook goed te doen, kwam binnen toen Purple Haze net begonnen was en dat was meteen mijn favoriete set van de avond. Armin zelf ook beter dan verwacht, vond het wel leuk dat hij classics erin gooide. Alleen het publiek soms :') Er stond een groepje woo girls naast ons en elke keer als er net even een hardere beat kwam WOOOO



Echt, STFU.

Extra kudo's voor de verlichting op de main stage trouwens. Die ovaal met tl-balken was echt awesome _O_ Vooral met blauw licht O+

Volume in 138 was iets te hard wat mij betreft, maar dat was vorig jaar ook eigenlijk. Dat tegenwoordig 80% met oordoppen inloopt wil niet zeggen dat dan het volume maar omhoog moet.

#teamoordopvrij

Qua EF twijfel ik nog. Mystery Land heeft dit jaar ook weer eens een trance podium (host: Trance Energy). Kan ook gewoon twee festivals doen natuurlijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_177314896
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik zeg niet dat Autotron niet voor verbetering vatbaar is, maar er wordt wel erg overtrokken gereageerd als ik de reacties op social media lees
True to that ja...

Armin draaide echt super op ASOT ja... Niet dat ik ooit een vervelende set van hem heb meegemaakt, maar hij had rotzooi zoals Ping Pong lekker thuis gelaten en het tempo ging het 2e uur van zijn set heerlijk omhoog. ^O^

Zaalindeling vond ik ook prima, Prog stage had zeker iets vets! Alleen Road to 1000 was te benauwd vond ik, en dan ook nog die ongelijke vloerbedekking waar je over valt als je niet uitkijkt :') maar verder top! ^O^

Weet nog niet wat mijn volgende trance feest wordt, Lumi en EF zijn wel serieuze opties, maar zijn nog ver weg qua tijd...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177442853
quote:
0s.gif Op maandag 19 februari 2018 20:22 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik vond Amstelveen ook niet direct sfeervol, grootste deel van het festivalterrein was vooral een groot stuk open gras.

Ik zeg niet dat Autotron niet voor verbetering vatbaar is, maar er wordt wel erg overtrokken gereageerd als ik de reacties op social media lees
Nou het was ook zo dat Alda niks van zich weten, maar goed 1 dag weer. Denk dat de Line-up toch wel weer Gareth Emery, Cosmic Gate, Ferry Corsten, Markus Schulz en Aly & Fila zal wezen. Of misschien zelfs Armin om het te laten uitverkopen (want ja Armin :') ).

ASOT in de jaarbeurs was wel weer tof. Spencer Brown en Purple Haze waren toch wel mijn favorieten van die avond. Armin's warmup was beter dan zijn 2e mainstage set. In zijn 2e set vond ik toch weinig verhaal erin zitten en meer 2uur lang knallen met hits. WAO13?! ruimte zat alleen vol met bass en Road to 1000 stage was gewoon weg te klein voor een Factor B. Op naar Ferry in Beachclub Fuel met RAM & Menno de Jong.
  zondag 25 februari 2018 @ 18:59:40 #198
71610 Black-Hole
Deep in my soul
  dinsdag 6 maart 2018 @ 21:36:14 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_177649923
Hmm, dit jaar besloten om naar Mysteryland te gaan omdat Trance Energy een stage heeft blijkt dat alleen de zaterdag te zijn. En natuurlijk gaan wij op zondag :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 8 maart 2018 @ 09:52:00 #200
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_177680484
Mensen van hier die naar Tomorrowland gaan dit jaar?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')