abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 24 juli 2017 @ 22:02:58 #101
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_172653518
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
15s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Yep.

Aan deze mensen:

[ afbeelding ]
Beter opsluiten. En loslaten zodra we in vrede leven en hij normaal ken doen.

Peace bereiken met peace werkt beter. Een moord is nog steeds een moord. hoe ziek ook hij heeft ook mensen die wel om hem geven. ook al niet het is een mens die geboren is in dit systeem. anders was hij niet zo ;) Elke dood is een zonde.
pi_172653912
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Een kamer volgehangen met maffe plaatjes opgehangen uit onwetendheid en onzekerheid. Ik kijk wel uit :+
de ironie
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172654071
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Wat ook weer niet helemaal zonder nadelen is. Een school die door westerse vrijwilligers uit de grond wordt gestampt kan niet meer gebouwd worden door lokale bouwvakkers, die zo dus weer een klus mislopen.
ontwikkelhulp is dus ook slecht en kost het betreffende land klanten met geld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172654132
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de ironie
Ik zie de ironie niet?
pi_172654162
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jij hebt het over slavernij. Dan ligt het voor de hand dat dat aan werk gekoppeld wordt.
En heb jij ook positieve plaatjes of is het alleen maar kommer en kwel?
werk en hypotheek is moderne slavernij.
pi_172654237
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Slavernij propaganda en leugens zijn nou eenmaal niet positief en om daar vrij van te worden moet je daar eerst bewust van worden en realistisch zijn . Het is ook maar wat je als positief ziet . Iets fout goedpraten zie ik niet als positief in ieder geval want dat zorgt ervoor dat iets voortduurt .
medische wetenschap bijvoorbeeld
pi_172654371
quote:
15s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Yep.

Aan deze mensen:

[ afbeelding ]
een dat is een arts alleen is die niet polite maar walgelijk arrogant.

Academische serial killers
  maandag 24 juli 2017 @ 22:26:21 #108
407027 LTVDK
Gelukszoeker
pi_172654444
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar wat nou als je gewoon plezier hebt in je werk omdat je passie er ligt en je er goed in bent?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_172654593
quote:

[..]

Niet mee eens. Je werkt en krijgt daar een salaris voor waardoor je in je levensonderhoud kunt voorzien en na sparen een huis-met hypotheek kan kopen. Of je huurt, Dat is toch geen slavernij?
  maandag 24 juli 2017 @ 23:32:52 #110
454901 goodtripbob
Never go full bob
pi_172656284
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet mee eens. Je werkt en krijgt daar een salaris voor waardoor je in je levensonderhoud kunt voorzien en na sparen een huis-met hypotheek kan kopen. Of je huurt, Dat is toch geen slavernij?
werk is slavernij. robots kunnen al alles overnemen en wij gewoon spelen.... :{ moeten werken om te overleven is helemaal slavernij. je zou tot niks verplicht moeten zijn.

Maar daarom ben ik ook al bezig mijn system op te zetten. Gaat alles fixen ;)
pi_172657109
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ontwikkelhulp is dus ook slecht en kost het betreffende land klanten met geld.
Ontwikkelingshulp kan zeker beter wat mij betreft :Y. Met EU-overschotten aan landbouwproducten dumpen in arme landen biedt je ze weliswaar goedkoop eten aan, maar daardoor worden ook lokale boeren en producenten uit de markt geprijsd. Ik weet er niet genoeg van om een sluitend verbeteringsplan te schrijven, maar ik vind wel dat landen de kans moeten krijgen hun eigen economie te ontwikkelen.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŰren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172657178
quote:
17s.gif Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef goodtripbob het volgende:

[..]

werk is slavernij. robots kunnen al alles overnemen en wij gewoon spelen.... :{ moeten werken om te overleven is helemaal slavernij. je zou tot niks verplicht moeten zijn.

Stel: je gaat helemaal off the grid. Het lukt je ergens een hutje in het bos te bouwen, betaalt geen belasting meer en koopt ook helemaal niks. Dan moet je alsnog werken om je hut in goede staat te houden en je eigen eten te vangen of te verbouwen. Werken om te overleven is dus bepaald niet nieuw
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiŰren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_172657421
quote:
5s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:26 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Maar wat nou als je gewoon plezier hebt in je werk omdat je passie er ligt en je er goed in bent?
daar is ook niets mis mee.
En als je in de papieren zit is er ook niets aan de hand.

Maar voor gros van de mensen is het bittere noodzaak. En is salaris al op na 2 weken en doe je helemaal niets geks en pas je al al tips toe van tijdschrift Genoeg

Ik denk dat kost en in woning beter was vroeger dan waar sommige nu inzitten met wel of niet een deurwaarder aan de deur iedere maand weer
pi_172657444
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 22:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

je kunt geen kant op.

En voor velen staat het klote huis voor 10 duizenden euros onder water. Dacht dat gemiddeld iets van 30 a 40 duizend is
  dinsdag 25 juli 2017 @ 01:35:16 #115
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172657804
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je kunt geen kant op.

En voor velen staat het klote huis voor 10 duizenden euros onder water. Dacht dat gemiddeld iets van 30 a 40 duizend is
Vrij weggeven van grondgebied en kapitaal is beter, denk je? Of bestaat er een geheel andere optie?
1 + 1 = blauw
pi_172658509
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ontwikkelingshulp kan zeker beter wat mij betreft :Y. Met EU-overschotten aan landbouwproducten dumpen in arme landen biedt je ze weliswaar goedkoop eten aan, maar daardoor worden ook lokale boeren en producenten uit de markt geprijsd. Ik weet er niet genoeg van om een sluitend verbeteringsplan te schrijven, maar ik vind wel dat landen de kans moeten krijgen hun eigen economie te ontwikkelen.
Klopt en dan moet wij met onze capitalistische corruptie wegblijven
pi_172658517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef Kamina het volgende:

[..]

Vrij weggeven van grondgebied en kapitaal is beter, denk je? Of bestaat er een geheel andere optie?
banken zouden bv restschuld kunnen pakken. Voor hun is het toch louter een paar cijfertjes in de database.

En banken hoeft er niets tegen over te hebben om zomaar iemand voor 300.000 in schuld te zetten en waarbij 900.000 wordt afbetaald. Terwijl de bank gewoon het onderpand nog heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 25-07-2017 07:03:54 ]
pi_172658523
quote:

[..]

http://www.wakingtimes.co(...)robots-end-humanity/

Jahoor robot pleegt zelfmoord. https://www.theverge.com/(...)-k5-falls-into-water

[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 25-07-2017 07:07:36 ]
pi_172659381
quote:

[..]

Je zult altijd slaaf blijven omdat er altijd zaken zullen zijn die je verplicht moet doen om te overleven. ..
pi_172659397
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 06:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

banken zouden bv restschuld kunnen pakken. Voor hun is het toch louter een paar cijfertjes in de database.

Oftewel je begrijpt er niets van...
pi_172659414
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je kunt geen kant op.

Zijn maar getallen in een database, dus waar maak je je druk over?
pi_172659443
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Stel: je gaat helemaal off the grid. Het lukt je ergens een hutje in het bos te bouwen, betaalt geen belasting meer en koopt ook helemaal niks. Dan moet je alsnog werken om je hut in goede staat te houden en je eigen eten te vangen of te verbouwen. Werken om te overleven is dus bepaald niet nieuw
Klopt, en dan moet je harder werken om de huidige levensstandaard te behouden dan je nu doet.
pi_172659471
quote:

[..]

Hypotheek kies je zelf voor en in levensonderhoud voorzien middels werk kost je minder tijd en energie dan wanneer je off grid gaat en jezelf gaat onderhouden. ..
pi_172659790
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 00:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar voor gros van de mensen is het bittere noodzaak. En is salaris al op na 2 weken en doe je helemaal niets geks en pas je al al tips toe van tijdschrift Genoeg

Als je salaris binnen 2 weken op is doe je toch iets fout.
Veel mensen leven boven hun stand.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 09:21:45 #125
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_172659867
Wat een dom, na´ef gehuil allemaal.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')