abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 23 juli 2017 @ 07:20:51 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_172613335
In een oefenduel in het Amerikaanse New Jersey heeft Barcelona in de nacht van zaterdag op zondag met 2-1 gewonnen van Juventus. Het duel om de International Champions Cup was de eerste Barça-wedstrijd voor coach Ernesto en mogelijk de laatste voor sterspeler Neymar. Die scoorde twee punten voor zijn Spaanse club.



De geruchten over een vertrek van de Braziliaanse Neymar bij FC Barcelona worden steeds hardnekkiger, maar coach Valverde wil er niets van weten. ,,Hij speelt bij ons en we willen absoluut dat hij bij ons blijft'', aldus Valverde, die Barça in de Verenigde Staten klaarstoomt voor het nieuwe seizoen.

Neymar zou volgens de laatste berichten in Franse media persoonlijk akkoord zijn met Paris Saint-Germain en al afscheid hebben genomen van zijn ploeggenoten. Als dat klopt, dat is de Parijse topclub bereid het recordbedrag van 222 miljoen euro te betalen voor de aanvaller.

http://www.ad.nl/buitenla(...)van-neymar~ab74388f/

Mooi rond bedrag.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172613392
Ze mogen mij wel kopen voor op de bank. Ben ook best betaalbaar.
  User die overal opduikt 2022 zondag 23 juli 2017 @ 07:30:34 #3
186611 Haags
pi_172613399
222 miljoen. :') :') :')

Alsof het niks is.
Zonder wrijving geen glans
pi_172613890
Neymar wilde even een punt maken leek het.

Barcelona zag er goed uit, maar Juventus speelde een groot deel van de wedstrijd zonder de vaste namen he.. Sowieso lastig om in te schatten hoe serieus die clubs dit soort potjes nemen.
  Trouwste user 2022 zondag 23 juli 2017 @ 09:51:45 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_172614465
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 juli 2017 @ 11:11:12 #6
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172616048
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 08:48 schreef Erik1203 het volgende:
Neymar wilde even een punt maken leek het.

Barcelona zag er goed uit, maar Juventus speelde een groot deel van de wedstrijd zonder de vaste namen he.. Sowieso lastig om in te schatten hoe serieus die clubs dit soort potjes nemen.
Werd dit op tv uitgezonden? Waar?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 juli 2017 @ 10:01:01 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_172754794
De toekomst van Neymar blijft voorlopig nog even ongewis. Paris Saint-Germain trekt al weken aan de Braziliaan, die een transferclausule van 222 miljoen euro in zijn contract heeft staan. Als PSG met dat duizelingwekkende bedrag over de brug komt, heeft Barcelona drie vervangers op het oog, meldt de Mirror. Philippe Coutinho is de beoogde opvolger van Neymar. Liverpool heeft een prijskaartje van 111 miljoen euro om de nek van zijn sterspeler gehangen, een bedrag dat bij een transfer van Neymar bespreekbaar is voor Barcelona. Het zou Coutinho meteen de op één na duurste voetballer ook maken. Andere namen die in Barcelona rondzingen zijn die van Eden Hazard en Dele Alli.

http://www.ad.nl/transfer(...)van-persie~add4bcaa/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 juli 2017 @ 13:05:36 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_172757803
Deze rubriek begint steeds meer weg te hebben van 'Neymar-Talk' en Andrés Iniesta is wel klaar met de geruchten rondom zijn ploeggenoot. ,,Ik heb altijd gezegd dat Neymar in mijn ogen een van de beste spelers ter wereld is en ik hoop dan ook dat hij nog vele jaren bij Barcelona blijft. Maar iedereen heeft het nu over deze zaak, maar wij zouden dat liever anders zien", zei de aanvoerder op een persconferentie in Miami. Iniesta liet weten duidelijkheid te verwachten van de Braziliaan. ,,Neymar moet zich uitspreken."

De transfer van Neymar van Barcelona naar Paris Saint-Germain hangt al een tijdje in de lucht maar is nog steeds niet rond. Dat heeft volgens Spaanse media een specifieke reden: de vader van de 25-jarige aanvaller zou de transfer met opzet vertragen. Volgens een clausule in het contract met de Catalaanse club zou Neymar namelijk een loyaliteitsbonus van 25 miljoen ontvangen als hij op 31 juli 2017 nog speler is van Barcelona. De vader van Neymar is op de hoogte van die clausule en is niet van plan de miljoenenbonus te laten lopen.

http://www.ad.nl/transfer(...)t-transfer~add4bcaa/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 augustus 2017 @ 06:21:59 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_172822753
FC Barcelona dacht dat een prijs van 222 miljoen euro op het hoofd van Neymar meer dan genoeg was om kapers af te schrikken. Maar nu wil Paris Saint-Germain het betalen, in een complexe operatie die de Franse club meer dan 500 miljoen zal kosten.



De vanwege de bedragen onwaarschijnlijk geachte overgang van Neymar van Barcelona naar Parijs kwam gisteren in een stroomversnelling, met berichten - overigens niet door de betrokkenen officieel bevestigd - uit de halve wereld die de puzzel van de megatransfer compleet maken.

Samengevat reist de Braziliaan vandaag vanuit Sjanghai, waar hij publicitaire verplichtingen had, naar Doha, de hoofdstad van Qatar. Daar zal hij een medische keuring ondergaan. En daarvandaan volgt een vlucht naar Parijs, waar hij volgens verschillende Franse media in de loop van de week groots, ergens in het centrum, als de nieuwe ster van Paris Saint-Germain zal worden gepresenteerd.

Wraak en rancune lijken aan de basis te liggen van de operatie waar PSG - of beter gezegd de eigenaar van de club, de Qatar Investment Authority (QIA) - in totaal tussen de 500 en 600 miljoen euro voor over heeft: 222 miljoen voor de ‘vrijheidsclausule’, 36 miljoen als tekengeld voor Neymar en een recordsalaris van 60 miljoen euro bruto per jaar gedurende vijf seizoenen, volgens zowel Franse als Spaanse media.

In Qatar is de beslissing van Barcelona om het contract met shirtsponsor Qatar Airways niet te verlengen en in zee te gaan met het Japanse Rakuten slecht gevallen. Qatar Airways werkt nauw samen met QIA, de eigenaar van PSG, en bij Barça zijn ze ervan overtuigd dat de rijke Arabieren alle records willen breken om het aanvalstrio MSN (Messi, Suárez en Neymar) te ontbinden.



De Qatarese krant Al-Watan meldde gisteren dat de Braziliaan, die zelf de laatste weken zijn mond heeft gehouden en daarmee ook zijn medespelers tot wanhoop heeft gedreven, vandaag een medische keuring in Doha ondergaat. Daar zou hij dan ook PSG-voorzitter Nasser Al-Khelaifi ontmoeten. Het zijn ook de mensen uit Qatar die de speler het geld zouden geven om zich vrij te kopen bij Barça.

De clausule waarin het bedrag staat van 222 miljoen moet immers door de speler worden betaald, níet door de club die hem contracteert. Om over dat geld te kunnen beschikken tekent Neymar een contract van, naar verluidt, 300 miljoen euro met QIA, waarmee hij onder meer ‘ambassadeur’ van het WK 2022 wordt.

Met deze constructie zou PSG ook een mogelijke straf van de UEFA kunnen ontlopen. Andrea Traverso, directeur van het Financial Fair Play-programma van de bond, zei gisteren tegen het Spaanse persbureau EFE dat er bij een dergelijke transfer automatisch een onderzoek wordt geopend. ,,Zo’n transfer heeft een grote impact op de financiën van een club. PSG zal moeten bewijzen dat het gedurende drie jaar geen verliezen lijdt van 30 miljoen euro of meer.”

PSG is al eens eerder door de UEFA gestraft voor het overtreden van de Financial Fair Play-regels. Maar als QIA de komst van Neymar uit een ander potje betaalt, blijft de club erbuiten.



Het meest gelukkig met de situatie is voorlopig de vader van Neymar. Hij was gisteren in Barcelona, waar hij als zaakwaarnemer van zijn zoon vorig jaar nog een premie van 26 miljoen euro voor een contractverlenging tot 2021 had bedongen. Dat bedrag moest gisteren voldaan worden. Bij de club vermoeden ze dat Neymar zelf niets over zijn akkoord met PSG heeft willen zeggen tot dat geld betaald zou zijn.

http://www.ad.nl/transfer(...)-de-qatari~a0c37204/

500.000.000 :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 augustus 2017 @ 06:25:10 #11
186611 Haags
pi_172822760
Voetbal is ziek, ernstig ziek.

8)7
Zonder wrijving geen glans
pi_172822766
Achja, modern voetbal.
Dit, dus.
pi_172822819
Milan kreeg Gullit, van Basten en Rijkaard ooit voor een kop koffie en een stroopwafel.
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 augustus 2017 @ 07:40:24 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_172822989
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_172823825
quote:
Wraak en rancune lijken aan de basis te liggen van de operatie waar PSG - of beter gezegd de eigenaar van de club, de Qatar Investment Authority (QIA) - in totaal tussen de 500 en 600 miljoen euro voor over heeft: 222 miljoen voor de ‘vrijheidsclausule’, 36 miljoen als tekengeld voor Neymar en een recordsalaris van 60 miljoen euro bruto per jaar gedurende vijf seizoenen, volgens zowel Franse als Spaanse media.
Afrika kan hier 10 jaar van eten denk ik zow

helemaal gek geworden die fransen en die sjeik

Neyman is niet beter dan messi en Ronaldo en is niet zo bepalend voor succes.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:07:55 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172823860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:05 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Afrika kan hier 10 jaar van eten denk ik zow

helemaal gek geworden die fransen en die sjeik

Neyman is niet beter dan messi en Ronaldo en is niet zo bepalend voor succes.
Het draait denk ik ook meer om het merk Neymar dan om de voetbalkwaliteiten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172823896
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het draait denk ik ook meer om het merk Neymar dan om de voetbalkwaliteiten.
Ik weet het niet.

Volgens mij denken ze echt dat ze met Neymar grote prijzen gaan winnen. CL.

En misschien was die sjeik zo gefrustreerd na die afstraffing afgelopen seizoen in nou camp dat ze barca op deze manier willen terug pakken.

Heel deze transfer is te gek voor woorden. Barca had die 200 miljoen in zijn contract laten vastleggen zodat hij nooit meer verkocht kon worden althans dat dachten ze.........
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_172825718
Toch wel goeie wraak genomen, barca gooit Qatar Airways weg en krijgt er 222 miljoen voor terug, ja je bent Neymar kwijt, maar who cares, zat andere passanten
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:31:06 #19
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_172828925
Tja...

Dat de olie en het gas maar snel op moge raken en we af zijn van die klotesjeiks
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 21:52:01 #20
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_172840279
Misschien had de KNVB in 1954 gewoon gelijk met de stelling dat profvoetbal op termijn de sport kapot maakt.
pi_172841062
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 09:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het draait denk ik ook meer om het merk Neymar dan om de voetbalkwaliteiten.
Dit dus.
  Trouwste user 2022 donderdag 3 augustus 2017 @ 13:23:05 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_172876348
De poging van Neymar om vanochtend de 222 miljoen euro van zijn clausule te betalen om zich vrij te kopen bij Barcelona, is mislukt. De Spaanse Liga de Fútbol Profesional (LFP), waar het bedrag moeten worden gedeponeerd om een internationale transfer te krijgen, weigerde de cheque.



Het argument van de organisator van de Primera División is dat eerst gegarandeerd moet worden of Paris Saint-Germain, de club die Neymar wil hebben, wel aan de regels van de Financial Fair Play van de UEFA voldoet.

In naam van Paris SG presenteerde de Spaanse advocaat Juan de Dios Crespo zich op de burelen van de LFP in Madrid om de cheque – of bankgaranties – van 222 miljoen te overhandigen. Korte tijd later moest hij echter onverrichterzake vertrekken. De houding van de LFP was al vooraf door de directeur aangekondigd.

Daardoor is Neymar nog altijd officieel speler van FC Barcelona en kan hij niet door Paris SF worden gepresenteerd. De club hoopte hem zaterdag al tegen Amiens te kunnen laten debuteren. Paris SG zal nu in gesprek moeten met de LFP en kan als mogelijke noodoplossing ook nog een voorlopige transfer bij de FIFA aanvragen.

http://www.ad.nl/transfer(...)van-neymar~a1ecc543/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!fotograaf donderdag 3 augustus 2017 @ 13:33:12 #23
842 Zorro
Z
pi_172876565
Spanjaarden die anderen beschuldigen van het niet nakomen van Financial Fair Play.

Grappig.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172878087
Ik pak de popcorn erbij want dit kan nog wel eens een leuke kwestie blijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_172878841
Volslagen krankzinnig dit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')