abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172610927
registreer om deze reclame te verbergen
Hiiii allemaaal!

Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om na het 1e jaar van de opleiding Mondzorgkunde je P te halen en daarna door te stromen naar Tandheelkunde? (Met de verplichte VWO deelcertificaten)
En mocht dit kunnen, zijn de kansen kleiner voor de HBO P kandidaten dan voor de vwo'ers?

Thanks Xx
  zondag 23 juli 2017 @ 11:32:58 #2
403403 Pokkelmans
Pretentieuze zak
pi_172616572
Kijk op de website van de instelling waar je tandheelkunde wenst te studeren wat de eventuele extra vereisten zijn voor de hbo-p instromers.
Ik post slechts in de hoedanigheid van kunstenaar. Derhalve dienen mijn posts als kunstwerkjes beschouwd te worden, en niet als natuurgetrouwe weergave van (delen van) de overtuiging van de auteur.
pi_172668834
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:22 schreef Meliss het volgende:
Hiiii allemaaal!

Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om na het 1e jaar van de opleiding Mondzorgkunde je P te halen en daarna door te stromen naar Tandheelkunde? (Met de verplichte VWO deelcertificaten)
En mocht dit kunnen, zijn de kansen kleiner voor de HBO P kandidaten dan voor de vwo'ers?

Thanks Xx
Ja en Ja.
W I E . L E E S T . D I T . B E R H A U P T ?
X O X O
  dinsdag 25 juli 2017 @ 19:59:25 #4
286575 Roces18
Chef de party
pi_172673656
registreer om deze reclame te verbergen
misschien een apart subforum maken voor al jouw onzin vragen waarvan het antwoord gewoon op google te vinden is
women don't realize how powerful they are, men get addicted to pictures of you, that's how powerful they are
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')