abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172610396
Dit topic gaat over het complot der complotten, namelijk het financiele systeem. Alles in onze wereld draait om geld. Daarom is het ook zo belangrijk dat je voor jezelf goed onderzoekt hoe ons financiele systeem werkelijk in elkaar steekt. Het begint namelijk allemaal met geld. Als je maar controle hebt over het geld heb je controle over alles.

Erg goeie documentaire hierover is Century of Enslavement van James Corbett. Corbett is een van de beste onafhankelijke onderzoeksjournalisten die we op het moment hebben.

pi_172610626
Zoek ook eens op BIS (basel).
pi_172611052
quote:
14s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:12 schreef LelijKnap het volgende:
Zoek ook eens op BIS (basel).
Ow ja. The Mothership. ;)
pi_172622334
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 00:05 schreef YourBrother het volgende:
Alles in onze wereld draait om geld.
Spreek voor jezelf.
Conscience do cost.
  zondag 23 juli 2017 @ 18:40:44 #5
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172625394
En de Japanners dan?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_financial_system

Waarom tellen de Aziaten nu weer niet mee? Als het dan toch om follow the money zou gaan... verbaast het me dat deze berg geld altijd gemakshalve vergeten wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 23-07-2017 18:53:10 (Spelling) ]
  Moderator zondag 23 juli 2017 @ 18:47:39 #6
249559 crew  Lavenderr
pi_172625542
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En de Japanners dan?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_financial_system

Waarom tellen de Aziaten nu weer niet mee? Als het dan toch om follow the money zou gaan... verbaast het me dat deze berg geld altijs gemakshalve vergeten wordt.
Ja goeie ^O^
pi_172625983
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En de Japanners dan?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_financial_system

Waarom tellen de Aziaten nu weer niet mee? Als het dan toch om follow the money zou gaan... verbaast het me dat deze berg geld altijd gemakshalve vergeten wordt.
Het topic gaat over de FED. Dit is dus offtopic. Verwijderen svp.
  zondag 23 juli 2017 @ 19:16:00 #8
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172626195
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:08 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Het topic gaat over de FED. Dit is dus offtopic. Verwijderen svp.
Huh? Er staat toch echt dit in je OP

quote:
Dit topic gaat over het complot der complotten, namelijk het financiele systeem. Alles in onze wereld draait om geld.
Aangezien ze in o.a. Japan hetzelfde systeem hanteren als hier is dat gewoon relevant. Zeker met de steeds groter wordende investeringen in onze landen die worden gedaan vanuit die hoek. Geld is macht toch? Volg het geld en je komt toch echt zeker in Azië terecht. :Y

Hoe meer zij hier investeren hoe groter de vinger die ze in de pap hebben. Tot hoever reikt de aziatische lobby? Dat is het opmerkelijke; die is in tegenstelling tot onze westerse banken niet zo transparant :o
pi_172626604
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 19:08 schreef YourBrother het volgende:

[..]

Het topic gaat over de FED. Dit is dus offtopic. Verwijderen svp.
Lekker anaal erover gaan doen. Het neemt toch niet weg dat de Fed nog steeds een ding is?

Dit is nou wel een complot wat ik geloof. Ik denk echter dat fractional reserve banking een veel groter probleem is.
  zondag 23 juli 2017 @ 22:48:16 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_172632749
Hoi TS voor dat ik weer een lange docu ga kijken..
is het niet gewoon hetzelfde als zeigeist deel 1?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_172632865
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En de Japanners dan?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_financial_system

Waarom tellen de Aziaten nu weer niet mee? Als het dan toch om follow the money zou gaan... verbaast het me dat deze berg geld altijd gemakshalve vergeten wordt.
Japan (en haar systeem) staat nog enigszins onder controle van de VS (=FED). China is een beter voorbeeld, maar ook dan kun je 'opvallende' zaken opmerken, zoals voormalige (westerse) IMF-bestuursleden die later aanschoven bij die nieuwe Chinese bank (even kwijt hoe die nou heette) en zo.
pi_172634367
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:48 schreef theguyver het volgende:
Hoi TS voor dat ik weer een lange docu ga kijken..
is het niet gewoon hetzelfde als zeigeist deel 1?
Addendum is niet deel 1. En ja, ik heb de docu een tijd geleden gezien, het is gewoon weer hetzelfde. Rockefellers, Rothschild, oprichting Fed op dat eilandje, etc. De meesten hier zijn daar wel van op de hoogte.

Blijf er zelf bij dat het echte gevaar het fractional reserve banking systeem is - door de Fed komt het geld in circulatie maar met fractional reserve banking wordt het gewoon totaal uit perspectief getrokken en veel te veel geld uit niks gemaakt.
pi_172635885
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 18:40 schreef ChrisCarter het volgende:
En de Japanners dan?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Japanese_financial_system

Waarom tellen de Aziaten nu weer niet mee? Als het dan toch om follow the money zou gaan... verbaast het me dat deze berg geld altijd gemakshalve vergeten wordt.
ja eh..

Als we dat gaan doen kan alles er wel bij en kan dit topic niet bestaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')