abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172635082
registreer om deze reclame te verbergen
Hier was de 1e keer ook heel heftig vivi. De keer daarna alweer een stuk normaler en daarna weer als vanouds. Maar dat is een van de dingen die je 9+ maanden niet mist idd...
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  maandag 24 juli 2017 @ 10:14:40 #27
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172637981
Vogels zijn tof! :D
*mompelt iets over vroeger fanatiek vogels kijken met verrekijker en determinatieboekje*

Vorig jaar bij Blijdorp werd Vv omringd door zilvermeeuwen waarna de brutaalste een kipnugget uit zijn hand jatte en in zijn geheel opslokte :')

[email protected] die een bokito-tje doet _O- (ok.. het is vast minder leuk als je opeens een struisvogel in je nek hebt hijgen.. ).

Vivi ik ben nu 2x ongesteld geweest.. en ook echt extreem! Dubbele bescherming nodig! Ik hoop toch dat dat zich wel normaliseert na een paar keer...
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_172638445
Bij mij viel het bloedverlies eigenlijk wel mee. Maar de krampen waren echt belachelijk, na 4 x ongesteld dus de pil gaan halen. En wat een verademing. :D

Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest? We willen in September naar de dierentuin maar weten niet welke leuker is. Leuker voor ons, want Goedzakje is allang blij als hij een poes voorbij ziet lopen. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 24 juli 2017 @ 11:00:22 #29
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172638829
Panda's kijken in Ouwehands natuurlijk! :P
Die staat op mijn to-do-lijstje voor dit jaar :)

Ik vind Blijdorp echt een hele mooie en fijne dierentuin. Alles is goed te doen met kinderwagen ook. Burgers Zoo ben ik ooit wel eens geweest met schoolreisje op de basisschool en kan me herinneren dat het heel leuk was.. maar alle schoolreisjes zijn leuk natuurlijk :P Dus weet niet welke leuker is.
Denk dat elke dierentuin gewoon leuk is :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Radyhyn op 24-07-2017 12:24:17 (Oudehands :')) ]
pi_172639701
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:38 schreef ReginaFalange het volgende:
Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest?
Ja, maar ik zou Ouwehands aanraden. :D Tenzij je vooral voor het aquarium komt, die van Blijdorp en Burgers zijn allebei veel mooier en uitgebreider. Maar anders dus Ouwehands, met als hoogtepunten witte leeuwen, het berenbos en sinds kort O+ reuzenpanda's O+ .
pi_172641303
H ik herken het heftigere ongesteld zijn weer niet, hier was het weer net als voorheen. Ik ben benieuwd of het dit keer ook weer 11 maanden duurt voor het op gang komt :Y)

Even meningen gevraagd; O is nu op het kdv, krijgt zo haar 2e fles aangeboden. Van de 1e heeft ze maar 20 cc gedronken. Ze is niet ongelukkig of huilerig maar wilde die fles niet. In hoeverre is het zorgelijk dat ze nu overdag weinig drinkt? Zolang ze niet overstuur is lijkt het me geen reden om live te gaan voeden, of wel? Vanaf volgende week is dit sws geen optie want dan ben ik weer aan't werk...
pi_172644540
Ik vind Burgers' leuker, maar ben bevooroordeeld, heb er gewerkt. Nadeel is wel dat het er nogal heuvelachtig is. Daar had ik me met een rolstoel een paar jaar geleden een beetje op verkeken. Dus met kinderwagen is Blijdorp denk ik handiger (en is ook erg leuk).

Ouwehands ken ik niet, wil ik volgend jaar een keer heen als ook Timo een beetje begint door te hebben wat dieren zijn.
pi_172646137
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 10:14 schreef Radyhyn het volgende:
Vorig jaar bij Blijdorp werd Vv omringd door zilvermeeuwen waarna de brutaalste een kipnugget uit zijn hand jatte en in zijn geheel opslokte
:D Dat heb ik zo vaak in Leiden zien gebeuren bij het CS. Een meeuwenplaag icm veel snackende mensen.

quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Even meningen gevraagd
Wat heb je gedaan? Lijkt me dat jouw eigen ingeving juist was. En dan misschien 's avonds inhalen?

Na weer een avond tot laat heel erg actief blijven, hebben we Max gister nog een extra fles gegeven en toen op bed gelegd. Dat was de crux! Blijkbaar heeft hij - met al dat ge-sta en gebabbel - wat extra energie nodig. Prima, we snappen het :P

Hij kukelde vanmorgen tijdens het zwemmen achterover van een matje af, zo kopje onder. En dat terwijl ik me had voorgenomen: geen onderwatergebeuren. Mislukt :')

Woensdag gaan mijn ouders oppassen O+ Dat hebben we ze een keer gedaan toen hij 8 weken was en verder niet meer, vanwege de crappy toestand van mijn ma. Omdat de gastouder op vakantie is, gaan ze nu een maand lang de woensdag oppassen. Superleuk! en nodig
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
  maandag 24 juli 2017 @ 17:20:32 #34
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172646265
quote:
7s.gif Op maandag 24 juli 2017 13:20 schreef Fazzoletti het volgende:
H ik herken het heftigere ongesteld zijn weer niet, hier was het weer net als voorheen. Ik ben benieuwd of het dit keer ook weer 11 maanden duurt voor het op gang komt :Y)

Even meningen gevraagd; O is nu op het kdv, krijgt zo haar 2e fles aangeboden. Van de 1e heeft ze maar 20 cc gedronken. Ze is niet ongelukkig of huilerig maar wilde die fles niet. In hoeverre is het zorgelijk dat ze nu overdag weinig drinkt? Zolang ze niet overstuur is lijkt het me geen reden om live te gaan voeden, of wel? Vanaf volgende week is dit sws geen optie want dan ben ik weer aan't werk...
Toen Ella in 6u tijd maar 20cc had gedronken en inmiddels ook niet meer blij was ben ik tussendoor komen voeden.

Ze heeft 2 weken (is 2x 2 dagen per week) op weinig inname (150-200ml per dag) gedaan en ze doet het nog :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 24 juli 2017 @ 17:23:30 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172646298
Burgers, daar is onze auto twee jaar geleden total loss geraakt toen er op de parkeerplaats een boom op was gevallen :X :').
KuikenGuppy
pi_172646707
Nouja, die boom kan dan nu iig geen schade meer geven... maar op de parkeerplaats van Blijdorp staan geen bomen, mocht dat invloed hebben op de keuze :')

Burgers Zoo ben ik 20 jaar geleden voor het laatst geweest toen vond ik het een erg mooi park. Blijdorp komen we regelmatig ivm dichtbij en wij slaan het oceanium juist bijna altijd over. Net als die duffe vlinderkoepel. Maar ze hebben wel mooie hokken tegenwoordig en veel grote dieren en alles is goed toegankelijk met kinderwagen (alleen wat druk om doorheen te komen soms). Ouwehands vind ik toch echt de beste dierentuin, zeker voor kinderen. Maar dat is wel voor ouder dan een baby. Als alle dierentuinen even ver weg waren hadden we daar een abo op genomen.

Over dierentuinen gesproken, iemand ervaring met wildlands met een baby? Beperkt een kinderwagen je daar erg?
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
  maandag 24 juli 2017 @ 18:48:38 #37
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_172647876
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:49 schreef FlyingFish het volgende:
Nouja, die boom kan dan nu iig geen schade meer geven... maar op de parkeerplaats van Blijdorp staan geen bomen, mocht dat invloed hebben op de keuze :')

Burgers Zoo ben ik 20 jaar geleden voor het laatst geweest toen vond ik het een erg mooi park. Blijdorp komen we regelmatig ivm dichtbij en wij slaan het oceanium juist bijna altijd over. Net als die duffe vlinderkoepel. Maar ze hebben wel mooie hokken tegenwoordig en veel grote dieren en alles is goed toegankelijk met kinderwagen (alleen wat druk om doorheen te komen soms). Ouwehands vind ik toch echt de beste dierentuin, zeker voor kinderen. Maar dat is wel voor ouder dan een baby. Als alle dierentuinen even ver weg waren hadden we daar een abo op genomen.

Over dierentuinen gesproken, iemand ervaring met wildlands met een baby? Beperkt een kinderwagen je daar erg?
Vorig jaar in Wildlands geweest met onze meiden (& Bugaboo Donkey). Wij konden bijna overal komen. Maar 1 of 2 paden niet. Wel zijn we niet met het bootje enzo geweest. Daar was het sowieso erg druk. En daar mogen ze ook niet altijd in. (Begreep ik van een vriendin. Ze moeten een bepaalde leeftijd/lengte hebben volgens mij)
pi_172648339
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:20 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Toen Ella in 6u tijd maar 20cc had gedronken en inmiddels ook niet meer blij was ben ik tussendoor komen voeden.

Ze heeft 2 weken (is 2x 2 dagen per week) op weinig inname (150-200ml per dag) gedaan en ze doet het nog :P
Het is uiteindelijk 140 cc geworden over de hele dag. Ze bleef vrolijk en bij ophalen wilde ze ook niet meteen aanvallen. Heb eerst nog gekookt en daarna heeft ze gedronken.

Quoi, ik bedacht dat als ze echt ongelukkig zou worden ik er heen zou gaan. Maar dat is dus niet gebeurd :)
pi_172648804
Ouwehands heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Misschien ook een optie.
  maandag 24 juli 2017 @ 20:11:02 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172649733
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 19:30 schreef ReginaFalange het volgende:
Ouwehands heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Misschien ook een optie.
Is dat niet heel druk met die panda's nu?
Wij wonen vlakbij Dierenpark Amersfoort, ook erg leuk :Y).
KuikenGuppy
  maandag 24 juli 2017 @ 20:13:39 #41
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_172649807
Fazz als ze gewoon tevreden is lijkt me dat prima! :)

Rf, ik hoorde wel dat je moet reserveren om de panda's te zien.
pi_172650214
De dierentuin, gewoon nog niet gedaan!

Fazz, fijn dat ze tevreden bleef ^O^

Het was hier een kwestie van tijd, maar toen ik net mijn hoofd om het hoekje stak stond daar toch echt Max rechtop in zijn bedje :D En nu door de kamer stuiteren. Vooruit maar weer. Slapen is overrated.

Begin van de avond dronk hij trouwens ineens uit een - soort van - beker. Mijn moeder had de nuby wonder cup gekocht. Het ziet er wel grappig uit.
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_172650807
Wij moeten ook nog naar de dierentuin, zin in! Artis is voor ons het dichtstbijzijnde dus denk dat die het wordt, want autorijden vindt ze Heel Stom.

Goed van Max, Quoi! M. staat ook in haar bedje, ben zo bang dat ze achterover klapt met haar hoofd tegen de spijlen :X

Sinds M. (gedeeltelijk) kunstvoeding krijgt, zijn we weer erg aan het zoeken. Ik gaf haar vaak een slokje bv om haar uiteindelijk in slaap te krijgen, maar nu de bv niet meer toereikend is, probeer ik hetzelfde te doen met kv (als laatste redmiddel als slapen echt niet lukt). Hoe erg is het als ze dagelijks meer dan het maximaal aantal schepjes binnen krijgt en ook over de maximale hoeveelheid water gaat? Daarnaast krijgt ze ook nog 2x per dag een beetje bv en wat water bij haar brood.
  maandag 24 juli 2017 @ 20:56:43 #44
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_172651156
Ah fijn, Fazz :)

Wat goed Q!

Is er een maximum aan water, Mies? Ik snap dat je een baby geen 30 liter water moet voeren, maar er is toch niet zo'n harde lijn?
De bv hoef je iig niet mee te tellen, het gaat echt alleen om het aantal schepjes kv.

Als ik me goed herinner kreeg Max ook regelmatig wat meer en die doet het nog prima geloof ik ;)

Vier jaar geleden kwam ik er achter dat in landen om ons heen er een hoger maximum wbt het aantal schepjes was dan in Nederland.
Het lijkt me niet zo'n kwaad te kunnen zolang je het niet overdrijft.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_172651374
In de UK mogen babies gewoon onbeperkt drinken, zolang ze zelf willen.
pi_172651424
Wij hebben geen auto. Team bakfiets hier.
Dus wij gaan alleen naar dingen die goed met openbaar vervoer te doen zijn.

Kwaadaardige bomen op de parkeerplek zijn voor ons geen bezwaar.

Reserveren om een paar panda's te zien wel. Die beesten kunnen niet eens zelf seksen zonder menselijk bemoeienis.
pi_172652303
Autorijden is hier sinds een paar weken ook echt vreselijk drama. Hij verveelt zich dan. Hij kan in de maxi cosi ook niet naar buiten kijken. We laten dat ding ook steeds vaker vast in de auto staan omdat het te zwaar wordt en ik weet dat het het veiligst is, maar ik zit er hard over te denken hem toch naar een vervolgstoel te doen.
pi_172654076
Sinds M in de vervolgstoel zit, vindt ze autorijden ook leuker. Het is wel een 0+/1 groep stoel die ook achterwaarts kan.

Ik hoop dat het met M haar verjaardag een beetje mooi weer is. Ik denk dat we dan langs de kinderboerderij gaan :9 Lijkt me leuk!

Nu het toch over dierentuinen gaat, is die in Amersfoort wat? :+
  maandag 24 juli 2017 @ 22:26:16 #49
101840 Rijstebuiltje
De allerliefste dat ben jij!
pi_172654441
quote:
Bij mij viel het bloedverlies eigenlijk wel mee. Maar de krampen waren echt belachelijk, na 4 x ongesteld dus de pil gaan halen. En wat een verademing. :D

Iemand die trouwens zowel naar Blijdorp als Burgers Zoo is geweest? We willen in September naar de dierentuin maar weten niet welke leuker is. Leuker voor ons, want Goedzakje is allang blij als hij een poes voorbij ziet lopen. :')
Blijdorp, want Rotterdam h.. woon er zelf :)

Nee kul, ik vind beide parken erg tof trouwens :)
[url="http://lb1f.lilypie.com/uNDDp2.png]Trotse mama, van het liefste meisje[/url]
  maandag 24 juli 2017 @ 22:31:47 #50
280612 gewoonmezelf87
Nu ook als mama!
pi_172654597
quote:

Blijdorp is mijn alltime favo, en dat terwijl burgers ook echt prachtig is.
ik hoop na mn herniaoperatie met de kids naar ouwehand te gaan.
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')