abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 30 juli 2017 @ 20:54:24 #126
250282 fluitbekzeenaald2.0
En geef me saus!
pi_172793226
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:45 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb zelf een zoontje, en kan het me simpelweg niet voorstellen om zelf de keus te maken om uit het leven te stappen en hem achter te laten.

Maarja...de jongste is 6 jaar, er kan een boel veranderen in die tijd. Wie weet voelde hij zich 6 jaar geleden fantastisch?
Hij had toch al langer problemen met drugs en alcohol en depressie? Zes kinderen is sowieso al erg veel voor de westerse mens, laat staan als je zelf al wat instabiel bent. Maar misschien was hij wel even gelukkig als hij een nieuw kind kreeg en dacht hij dat het zou helpen. I dunno, vind het gewoon opmerkelijk.
Running over the same old ground, what have we found? The same old fears.
pi_172793648
quote:
7s.gif Op zondag 30 juli 2017 20:54 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Hij had toch al langer problemen met drugs en alcohol en depressie? Zes kinderen is sowieso al erg veel voor de westerse mens, laat staan als je zelf al wat instabiel bent. Maar misschien was hij wel even gelukkig als hij een nieuw kind kreeg en dacht hij dat het zou helpen. I dunno, vind het gewoon opmerkelijk.
Tsja, eens wb kinderen krijgen als je zelf instabiel bent. Maar als er 1 ding is wat ik heb geleerd, is dat een kind willen een egoïstische keuze is en dat beweegredenen daartoe heel erg persoonlijk zijn. Wat anderen daarover te vinden hebben is niet belangrijk.

En wb het aantal kinderen, 1 kind is een kind die hij heeft geadopteerd (kind van toenmalige vriendin) en de laatste 2 kinderen zijn een tweeling :).
Sweet like candy to my soul
Sweet you rock and sweet you roll
Lost for you, I'm so lost for you..
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
pi_172793815
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is waarom hij nu zelfmoord heeft gepleegd. Wat was de druppel? Was het de zelfmoord van Chris? De negatieve reviews voor One more light?
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
  zondag 30 juli 2017 @ 21:24:13 #129
En geef me saus!
pi_172794058
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar als er 1 ding is wat ik heb geleerd, is dat een kind willen een egoïstische keuze is en dat beweegredenen daartoe heel erg persoonlijk zijn.
Dat is zeker waar en misschien de kern van het gesprek. We zijn slechts buitenstaanders die het proberen te snappen. Ik hoop alleen dat hij tenminste een goede vader is geweest zolang het kon.
  zondag 30 juli 2017 @ 21:25:07 #130
En geef me saus!
pi_172794096
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:16 schreef GotC het volgende:
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, is waarom hij nu zelfmoord heeft gepleegd. Wat was de druppel? Was het de zelfmoord van Chris? De negatieve reviews voor One more light?
Ik denk Chris, gezien de timing. Dat is dan de druppel geweest, de aanleiding, maar niet de reden.
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 21:48:43 #131
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172794765
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 21:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik denk Chris, gezien de timing. Dat is dan de druppel geweest, de aanleiding, maar niet de reden.
Dat denk ik ook idd. Ik vind het te toevallig dat het op Chris zijn verjaardag gebeurd is. Helemaal er achter komen wat er in zijn hoofd omging zullen we nooit.
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
pi_172795220
quote:
..... De negatieve reviews voor One more light?
Dat is iets wat er altijd al was na hun 2e album. Ze zeiden toen 'of we konden weer een Hybrid of Meteora album uitbrengen en voor altijd 'die' band zijn of doen wat wij willen en mooi vinden, experimenteren met verschillende stylen.

Wanneer je interviews etc van die periode 2007 etc. bekijkt zeggen ze precies dezelfde dingen als nu met OML. En toen ging het over Minutes to midnight of a Thousand suns.

Ik vraag me wel eens hetzelfde af als jou.. hij had naast Chris meerdere mensen om zich heem verloren in een korte tijd, oa ook iemand waarvoor ze het nummer One more light hebben geschreven..
Everyone I know is getting married or pregnant, I'm just getting more awesome.
  Moderator zondag 30 juli 2017 @ 22:13:26 #133
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172795443
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 22:04 schreef CountingStars het volgende:

[..]

Dat is iets wat er altijd al was na hun 2e album. Ze zeiden toen 'of we konden weer een Hybrid of Meteora album uitbrengen en voor altijd 'die' band zijn of doen wat wij willen en mooi vinden, experimenteren met verschillende stylen.

Wanneer je interviews etc van die periode 2007 etc. bekijkt zeggen ze precies dezelfde dingen als nu met OML. En toen ging het over Minutes to midnight of a Thousand suns.

Ik vraag me wel eens hetzelfde af als jou.. hij had naast Chris meerdere mensen om zich heem verloren in een korte tijd, oa ook iemand waarvoor ze het nummer One more light hebben geschreven..
Ja idd, moest ik ook gelijk aan denken toen Heavy uit kwam, wat voor shit ze over zich heen kregen toen Minutes to Midnight uitkwam. Precies het zelfde. Alleen nu valt het meer op door social media.
Well I do..
pi_172797674
Vraag me dan toch af of er een afscheidsbrief is geweest van Chester. Dat ie z'n familie, vrienden en bandleden toch nog wat afscheidswoorden heeft nagelaten of misschien zelfs wel de reden waarom... Niet dat dat ooit aan de grote klok wordt gehangen, maar tis wel iets dat ik me dan afvraag.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 00:02:59 #135
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172797708
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vraag me dan toch af of er een afscheidsbrief is geweest van Chester. Dat ie z'n familie, vrienden en bandleden toch nog wat afscheidswoorden heeft nagelaten of misschien zelfs wel de reden waarom... Niet dat dat ooit aan de grote klok wordt gehangen, maar tis wel iets dat ik me dan afvraag.
Volgens de lijkschouwer lag er geen brief bij zijn lichaam iig. Maar kan ergens anders wel gelegen hebben natuurlijk. Hoop het wel voor voor de familie, vrienden en de bandleden.
Well I do..
pi_172797748
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Volgens de lijkschouwer lag er geen brief bij zijn lichaam iig. Maar kan ergens anders wel gelegen hebben natuurlijk. Hoop het wel voor voor de familie, vrienden en de bandleden.
Wellicht dat ie daar over heeft nagedacht ja. Plaats delict zou voor de nabestaanden te heftig zijn en misschien in de media komen, aangezien de politie wel meer nare dingen deelt rondom dit soort casussen.
Ik hoop het ook voor de nabestaanden ja.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 00:08:15 #137
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172797786
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wellicht dat ie daar over heeft nagedacht ja. Plaats delict zou voor de nabestaanden te heftig zijn en misschien in de media komen, aangezien de politie wel meer nare dingen deelt rondom dit soort casussen.
Ik hoop het ook voor de nabestaanden ja.
Ja idd.
Well I do..
  Moderator maandag 31 juli 2017 @ 12:24:20 #138
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172804438

Wel mooi dat ze alleen haar eigen stuk zingt.
Well I do..
pi_172853629
quote:
waarschijnlijk was de "druppel" dat zijn hersenen niet werkte.
als ik naar mijzelf kijk gaat shit wel stapelen maar zolang mijn hersenen de juiste neurotransmitters aanmaken komt het wel goed, is dat niet zo dan word het gevaarlijk.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 14:48:20 #140
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172853915
TalindaB twitterde op woensdag 02-08-2017 om 08:54:36 I WILL survive, persevere, and thrive..... Thanks Chris for speaking to me right now. I know I will be ok reageer retweet
Well I do..
pi_172855030
Ik kan me niet eens voorstellen hoe zij en de kinderen zich nu moeten voelen ;( Vond hun een leuk stel om te zien en Chester sprak altijd vol liefde over haar.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 16:13:37 #142
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172855630
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:49 schreef rena het volgende:
Ik kan me niet eens voorstellen hoe zij en de kinderen zich nu moeten voelen ;( Vond hun een leuk stel om te zien en Chester sprak altijd vol liefde over haar.
Ja :Y Je zag duidelijk dat ze verliefd waren O+
Well I do..
pi_172860227
Mooi stel was het ja O+

Als ik nu naar de One more light tribute voor Chris luister.. Chester die het nummer niet af kan maken ;(. Het komt zo enorm binnen.

Sowieso, overal op Facebook kom je LP fans tegen nu..

[ Bericht 6% gewijzigd door GotC op 02-08-2017 19:45:07 ]
&lt;a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank"&gt;T.&lt;/a&gt;
pi_172867771
valt me trouwens op in hoeveel genres er respect is voor linkin park.
op youtube staan er ziek vee odes aan chester van tomorrowland.
pi_172870359
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ze weten hoe lang hij al depressief is etc. De waarom vraag is daarmee al deels beantwoord
  Moderator donderdag 3 augustus 2017 @ 12:07:09 #146
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172874638
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 23:25 schreef isax het volgende:
valt me trouwens op in hoeveel genres er respect is voor linkin park.
op youtube staan er ziek vee odes aan chester van tomorrowland.
Ja :Y
Well I do..
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:08:33 #147
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_172899796
Op dit moment geeft KRWLNG ( Reanimated remix ) mij de meeste kippevel.
Ik was 15 toen ik voor het eerst in aanraking kwam met LP. Reanimation was voor mij hét album.
Alle albums die daarna kwamen heb ik stuk voor stuk gekoesterd.
Zelfs A Thousand Suns die niet door iedereen werd gewaardeerd is voor mij het beste album van LP.

Pas bij One more Light dacht ik... nee. Dit word em gewoon niet. Misschien dat ik toch maar weer een poging ga wagen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:04:25 #148
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172900957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik was 15 toen ik voor het eerst in aanraking kwam met LP. Reanimation was voor mij hét album.
Alle albums die daarna kwamen heb ik stuk voor stuk gekoesterd.
Zelfs A Thousand Suns die niet door iedereen werd gewaardeerd is voor mij het beste album van LP.

Pas bij One more Light dacht ik... nee. Dit word em gewoon niet. Misschien dat ik toch maar weer een poging ga wagen.
Vooral het nummer One More Light nu ;(
Well I do..
pi_172900993
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:08 schreef incognitoomuch het volgende:
KRWLNG O+ dat nummer is zo ontzettend goed gemaakt :) Reanimation is sowieso een enorm goed album waar je veel te weinig van hoort. Blijkt dat veel mensen het ook niks vonden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:35:37 #150
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_172901437
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

KRWLNG O+ dat nummer is zo ontzettend goed gemaakt :) Reanimation is sowieso een enorm goed album waar je veel te weinig van hoort. Blijkt dat veel mensen het ook niks vonden.
Ja idd. KRWLNG is absoluut 1 van mijn favoriete nummers. Vooral toen ze hem nog live speelden O+
Well I do..
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')