abonnement Unibet Coolblue
pi_174470710
Haha de voorspelbaarheid van die BMC commentaren. Greg zal op de kasseien dus de forcing voeren en Richie staat weer ergens in de berm.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:14:56 #102
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174470793
Overigens moet ik wel glimlachen om die nieuwe bonificatiesprint. Zogenaamd met minder renners gaan rijden omdat het de veiligheid zou bevorderen, maar dan wel nieuwe elementen toevoegen die voor spanning en stress in het peloton gaan zorgen. _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_174470860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens moet ik wel glimlachen om die nieuwe bonificatiesprint. Zogenaamd met minder renners gaan rijden omdat het de veiligheid zou bevorderen, maar dan wel nieuwe elementen toevoegen die voor spanning en stress in het peloton gaan zorgen. _O_
Veiligheid was toch de UCI draai? Prudhomme had het vandaag ook alleen maar over (de naïeve hoop op) minder controle.
pi_174470969
quote:
Chris Froome noemde het routeschema van de Tour de France voor volgend jaar uitdagend. ,,Elk aspect van de wielersport zal worden getest'', sprak de viervoudig winnaar na de presentatie in Parijs. ,,Er is een gravelpad, er liggen kasseien, er zijn etappes waarin de wind een rol zal spelen en wrede bergetappes in de Alpen en Pyreneeën'', overzag de Brit van Team Sky het 3329 kilometer lange parcours.

,,Het wordt in ieder geval een enorme uitdaging'', zei Froome, die mogelijk Tom Dumoulin als grootste uitdager tegenover zich krijgt. De Tourdeelname van de Limburger is nog niet zeker.

Froome wees de rit naar Alpe d'Huez aan als koninginnenrit. ,,Er liggen 5000 hoogtemeters in, een loodzware klus. Maar de eerste ritten in het westen van Frankrijk zijn al gevaarlijk vanwege de wind daar. Ook in de kasseienrit wordt het oppassen.'' Met een knipoog: ,,Misschien moet ik Parijs-Roubaix gaan rijden.''
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:26:42 #105
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174471079
quote:
Dit soort kaartjes laten zelfs matige etappes spannend lijken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  FOK!fotograaf dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:39:55 #106
842 Zorro
Z
pi_174471418
quote:
De Gendt zal blij zijn, hij is altijd blij.
_O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_174471596
De kasseistroken en daarbij het aantal sterren die ze in PR hebben



[ Bericht 9% gewijzigd door Marcoss op 17-10-2017 14:52:38 ]
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:48:02 #108
62913 Blik
The one and Only!
pi_174471635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Omdat het niet de bedoeling is dat er grote tijdsverschillen ontstaan. Paar strookjes voor de mooie beelden en voor een klein beetje spanning, maar niet dusdanig dat enkele klassementsrenners minuten zullen verspelen.

Laatste lastige strook op 20 kilometer van de finish en de laatste strook op acht kilometer van de finish krijgt maar één ster. Zonder regen wordt dat waarschijnlijk een floprit.
Alles voor de spanning... :’)
pi_174471647
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn hemel, wat een afgrijselijk ebolaparcours.
Jij hebt ook echt altijd wat te zeiken, hè? :')
Ik vind het best een prima parcours, van alles wat. Eerste week is oké met een ploegentijdrit en 2 lastige heuvelritten. Hopelijk komt daar nog een waaierritje bij. Rit naar Roubaix is natuurlijk genot met 21,7 km kasseien, meer dan wie dan ook had verwacht. 3 Alpenritten zien er goed uit. Rit naar Mende is altijd wel leuk. En ook in de Pyreneeën zijn er genoeg mogelijkheden met 3 lastige ritten, waaronder een extreem korte. Laatste tijdrit op en af is ook weinig mis mee.

Je kunt klagen over de weinige tijdritkilometers en misschien 1 sprintersrit te veel. Maar over het algemeen vind ik dit echt geen slecht parcours.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:54:34 #110
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174471796
Als je deze eerste week oké vindt heeft een discussie geen enkele zin.

Negen ritten, waarvan er met een beetje geluk drie aan te gluren zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:57:22 #111
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174471846
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:46 schreef Marcoss het volgende:
De kasseistroken en daarbij het aantal sterren die ze in PR hebben

[ afbeelding ]
De laatste strook is zeker niet drie sterren.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_174472194

Zou Quintana blij zijn met het parcours?
pi_174472559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 14:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je deze eerste week oké vindt heeft een discussie geen enkele zin.

Negen ritten, waarvan er met een beetje geluk drie aan te gluren zijn.
Wat had je dan verwacht langs de noord-westkust van Frankrijk? De heuvels van Bretagne worden goed gebruikt en een ploegentijdrit is ook altijd wel interessant. Verder zijn er waarschijnlijk wel kansen op waaiers in rit 1 en 7. En als je kasseiengenot wil, moet je toch van Bretagne in Noord-Frankrijk zien te komen. Daarvoor zijn etappe 7 en 8 onvermijdelijk. Bovendien zijn er in week 2 en 3 in totaal nog maar max. 3 sprintjes, dus dat valt ook wel weer mee.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 17:42:48 #114
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174474690
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 15:16 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Quintana blij zijn met het parcours?
Hij was voor de camera heel erg te spreken, maar dat zijn ze allemaal geloof ik, ongeacht wat voor parcours er daadwerkelijk uit komt rollen. Opvallend dat er nooit eens eentje is die het een ongelooflijk schijtparcours vindt.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_174474794
Nemen ze maar 1/3 van mons-en-pevele mee?

Had gehoopt dat ze over Carrefour de l'arbre zouden gaan :'(
Kasseienetappe is wel genot en lijkt me dat Dumoulin dat ook aan moet kunnen
pi_174474922
Ik ben er wel blij mee eerlijk gezegd.

Natuurlijk het kan stukken beter, maar met de berichten van de afgelopen maanden en onze Franse klimmertjes valt mij dit nog mee. Die eerste week zou in verband met het WK voetbal en Noord-Frankrijk toch al ruk worden.

Ik tel acht etappes voor de sprinters, dat waren er vorig jaar tien. Acht blijft wat mij betreft aan de hoge kant, maar wellicht dat de etappe naar Valence of Pau nog voor de vluchters wordt. De etappe naar Quimper en twee keer Mur de Bretagne bieden in ieder geval wat mogelijkheden voor de aanvallers. De etappe naar Roubaix is met 22 km kasseien ook in orde, zeker na die eerdere geruchten. Uiteraard blijft het het hopen op regen.

De Alpen zijn met drie serieuze bergritten prima. Ook de overgang naar de Pyreneeën met twee ritten door het middelgebergte is goed. Met een beetje geluk ligt er bij Valence ook nog een heuveltje in de finale en is een massasprint daar geen zekerheid.

De Pyreneeën hebben ook gewoon drie prima ritten. Die korte rit is wel lood- en loodzwaar qua beklimmingen, verwacht daar wel een topshow. De etappe naar de Aubisque is een beetje lastig in te schatten. Kan niks worden of juist wel, omdat ze op de Soulor al moeten gaan.

Pau blijft altijd kut, hopelijk een etappe zoals Boasson Hagen dit jaar won. Tijdrit is op zich wel prima, maar met de lengte is wel te weinig. Had zeker vijftien kilometer bij gemogen. Nog beter was geweest als ze de ploegentijdrit hadden vervangen voor een individuele tijdrit. Of zelfs de zaterdag voor Roubaix een individuele tijdrit in plaats van die vlakke rit.

Al met al een beter parcours dan de vorige twee edities. Een tijdrit in de eerste week in plaats van een massasprint had het een uitstekend parcours gemaakt.
pi_174474981
Als de Giro Tommie wil halen, weten ze wat ze moeten doen. Parcours van 2017 en hij rijdt lekker in Italie.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:04:46 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174475079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:58 schreef Wuwwa het volgende:
Als de Giro Tommie wil halen, weten ze wat ze moeten doen. Parcours van 2017 en hij rijdt lekker in Italie.
Alsof de ASO daar een FUCK om geeft. Die willen alleen Fransen. Een Franse naam is onvoldoende.

Die zullen t prima vinden als Tom in Italië rijdt. En Italië wil Nibs.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174475106
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alsof de ASO daar een FUCK om geeft. Die willen alleen Fransen. Een Franse naam is onvoldoende.

Die zullen t prima vinden als Tom in Italië rijdt. En Italië wil Nibs.
Vegni kan Nibs na vandaag vergeten.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:07:09 #120
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174475115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vegni kan Nibs na vandaag vergeten.
Hoe dat zo?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174475232
Lotto Jumbo TDF 2018:
Groenewegen(sprint)
Boom(Kasseienrit,ploegentijdrit,1 na laatste man in sprinttrein)
Roglic( Tijdrit,ploegentijdrit + proberen klassement te rijden)
Bennett(lekker aanvallend koersen in de bergen)
Gesink(vrijbuiter in de bergen)
van Emden(ploegentijdrit,tijdrit, sterke knecht Groenewegen)
Roosen (Laatste man voor de sprinttrein)
Tom Leezer(veel ervaring, goede knecht voor Groenewegen)

P.S Kruijswijk nog 1 keer vol voor de Giro graag !
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:14:54 #122
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174475236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:06 schreef showtimer het volgende:

[..]

Vegni kan Nibs na vandaag vergeten.
Nibali ging sowieso al naar de Tour toch?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_174475255
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Alsof de ASO daar een FUCK om geeft. Die willen alleen Fransen. Een Franse naam is onvoldoende.

Die zullen t prima vinden als Tom in Italië rijdt. En Italië wil Nibs.
NOSsport twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 18:05:02 Tom Dumoulin weet nog niet of hij de Tour gaat rijden, maar Tourbaas Christian Prudhomme doet er alles aan om hem o… https://t.co/64b9VX7S3O reageer retweet
Hij doet anders flink zijn best...
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:18:07 #124
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174475296
quote:
En la misma línea se mostró Nairo Quintana. Presente en Francia junto a Unzué, el colombiano hizo referencia al mismo parcial que su adversario número uno. “Habrá días difíciles, como el del pavé. Con nuestro equipo, intentaremos pasarlos sin problema.

“Tiene mucha montaña y eso me gusta. Es bastante complejo, debemos aplicar lo aprendido en el pasado. Salud, un gran equipo y fe en Dios para lograr la meta”, expresó el tunjano, que se despidió con un contundente aviso: “El líder de Movistar seré yo”.
Mikel kan wel inpakken.
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:18:19 #125
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174475300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:16 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

NOSsport twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 18:05:02 Tom Dumoulin weet nog niet of hij de Tour gaat rijden, maar Tourbaas Christian Prudhomme doet er alles aan om hem o… https://t.co/64b9VX7S3O reageer retweet
Hij doet anders flink zijn best...
Het zou ook wel weer gek zijn als hij zou zeggen 'ga lekker de giro rijden lamlul'

uiteindelijk blijft het een van de belangrijkste renners van dit moment en die zou je het liefst in de tour willen zien
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:19:21 #126
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174475314
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Mikel kan wel inpakken.
Mikel is toch die jongen die nog nooit een serieus resultaat als kopman heeft neergezet?

(in het eindklassement dan)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174475345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Nibali ging sowieso al naar de Tour toch?
Giro is nog een optie als deze extreem zwaar zou zijn. Maar als hij echt serieus is over LBL moet het de Tour worden imo.

  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:21:16 #128
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174475349
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me trouwens enorm, maar wie zijn in godsnaam die mannetjes tussen Pinot en Barguil, Bouhanni en Cavendish (Rayane?) en Yates en Bardet? Renners in alledaagse kleding herkennen is toch een stuk lastiger.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_174475397
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me trouwens enorm, maar wie zijn in godsnaam die mannetjes tussen Pinot en Barguil, Bouhanni en Cavendish (Rayane?) en Yates en Bardet? Renners in alledaagse kleding herkennen is toch een stuk lastiger.
quote:
Les cyclistes Arnaud Demare, Thibaut Pinot, Lilian Calmejane, Warren Barguil, Christopher Froome, Nacer Bouhanni, Rayane Bouhanni, Mark Cavendish, Simon Yates, Adrien Petit et Romain Bardet étaient présents à la présentation du parcours du Tour 2018. © Photo News
  Moderator dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:24:16 #130
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_174475404
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me trouwens enorm, maar wie zijn in godsnaam die mannetjes tussen Pinot en Barguil, Bouhanni en Cavendish (Rayane?) en Yates en Bardet? Renners in alledaagse kleding herkennen is toch een stuk lastiger.
Calmejane en Petit lijkt me.

En broertje Bouhanni inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_174475407
Vanaf vandaag elke dag een regendansje doen tot 15 Juli ! Lars Boom is dan niet te stoppen, genieten was dat vorige keer. :P
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:24:37 #132
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174475415
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:23 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

Jeetje. Rayane dat ging nog wel, maar Calmejane en Petit kon ik er echt niet uithalen.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:26:10 #133
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_174475445
Wat Rayane BouhaDNF überhaupt op zo'n podium te zoeken heeft is me ook een raadsel, maar dat geheel terzijde.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:33:53 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174475641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me trouwens enorm, maar wie zijn in godsnaam die mannetjes tussen Pinot en Barguil, Bouhanni en Cavendish (Rayane?) en Yates en Bardet? Renners in alledaagse kleding herkennen is toch een stuk lastiger.
Geen idee.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174475708
Ik denk dat er net zoals 2 jaar gelden kansen liggen in de Giro voor Kruijswijk. Nibali zal met dit parcours de TDF rijden en de Fransen ook. Landa en Valverde zullen de Giro rijden maar van die laatste is het nog maar de vraag of hij zijn niveau nog gaat halen.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:37:09 #136
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174475721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:36 schreef forzaudinese het volgende:
Ik denk dat er net zoals 2 jaar gelden kansen liggen in de Giro voor Kruijswijk. Nibali zal met dit parcours de TDF rijden en de Fransen ook. Landa en Valverde zullen de Giro rijden maar van die laatste is het nog maar de vraag of hij zijn niveau nog gaat halen.
Van Kruisweik ook.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174475870
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat Rayane BouhaDNF überhaupt op zo'n podium te zoeken heeft is me ook een raadsel, maar dat geheel terzijde.
Geloof niet dat er een logische verklaring voor de podium afvaardiging valt te bedenken.
pi_174476664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 18:36 schreef forzaudinese het volgende:
Ik denk dat er net zoals 2 jaar gelden kansen liggen in de Giro voor Kruijswijk. Nibali zal met dit parcours de TDF rijden en de Fransen ook. Landa en Valverde zullen de Giro rijden maar van die laatste is het nog maar de vraag of hij zijn niveau nog gaat halen.
Bij sommige renners kun je twijfelen of ze na een zware blessure weer terugkomen op topniveau, maar bij Piti (zelfs op zijn leeftijd) twijfel ik daar helemaal niet aan eigenlijk
pi_174476670
Froome
Thomas
Poels
Kwiat
Moscon
Henao
Stannard

En dan nog 1tje erbij en je schroeit iedereen weer kapot tijdens elke etappe: waaiers, bergen, TTT, kasseien _O_
pi_174476694
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:12 schreef Syntix het volgende:
Froome
Thomas
Poels
Kwiat
Moscon
Henao
Stannard

En dan nog 1tje erbij en je schroeit iedereen weer kapot tijdens elke etappe: waaiers, bergen, TTT, kasseien _O_
Froome stuitert vast weer naast het parcours in de kasseienrit :Y
pi_174476720
MarkCavendish twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 17:31:21 At the launch of 2018 @letour route today. ABSOLUTELY BRUTAL. Some of the toughest stages I’ve ever seen. Sure not many sprinters in Paris. reageer retweet
pi_174476752
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bij sommige renners kun je twijfelen of ze na een zware blessure weer terugkomen op topniveau, maar bij Piti (zelfs op zijn leeftijd) twijfel ik daar helemaal niet aan eigenlijk
die wint zijn eerste koers
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_174476761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:13 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Froome stuitert vast weer naast het parcours in de kasseienrit :Y
Vergeten zeker dat hij tijdens de vorige kasseienrit in de tour in de aanval ging met Thomas en Stannard? Hij heeft met Thomas en Stannard natuurlijk wereldtoppers op de kasseien en zelf zal hij daar ook wel weer even op gaan oefenen ^O^
pi_174477021
Geen TDF parcours voor Kelderman trouwens, veel te veel gevaarlijke nerveuze etappes om te vallen in de 1e week. In 1e etappe begint het feest al met 10 sprinters die dromen van de gele trui!:P
pi_174477182
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom in godsnaam moeten ze rekening houden met het WK voetbal?
Commercie.
pi_174477219
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:14 schreef Marcoss het volgende:
MarkCavendish twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 17:31:21 At the launch of 2018 @letour route today. ABSOLUTELY BRUTAL. Some of the toughest stages I’ve ever seen. Sure not many sprinters in Paris. reageer retweet
Na de 1e week wel ja.
  dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:40:04 #147
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174479044
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:25 schreef forzaudinese het volgende:
Geen TDF parcours voor Kelderman trouwens, veel te veel gevaarlijke nerveuze etappes om te vallen in de 1e week. In 1e etappe begint het feest al met 10 sprinters die dromen van de gele trui!:P
Nee want ze zijn niet nerveus in de Giro of Vuelta.... Wat een redenatie
pi_174480114
Tom gaat gewoon de Tour rijden omdat ik me simpelweg niet kan voorstellen dat ie 2 jaar achter elkaar het grootste wielerspektakel ter wereld links laat liggen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_174480228
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 19:15 schreef franklop het volgende:

[..]

die wint zijn eerste koers
die gaat volgend jaar ongenadig huishouden van februari tot na het WK.
pi_174483983
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 21:02 schreef TLC het volgende:
Tom gaat gewoon de Tour rijden omdat ik me simpelweg niet kan voorstellen dat ie 2 jaar achter elkaar het grootste wielerspektakel ter wereld links laat liggen.
En Tom moet sowieso eens de Tour voor het klassement rijden. Dat is toch anders dan een Giro.
En ook al is het parcours niet op zijn lijf geschreven, voor hetzelfde geld valt Froome en pakt hij in de ploegentijdrit en gewone tijdrit 4 minuten op de rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')