abonnement Unibet Coolblue
pi_172922991
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:41 schreef gepromoveerT het volgende:
.Netwerkcentrum openen
.Lan verbinding aanklikken
.Knop eigenschappen aanklikken
.Bovenaan bij < verbinding maken via> de knop Configureren aanklikken
.Naar het tabblad Geavanceerd
.Bij het venster <Eigenschappen> op snelheid & duplex klikken
.De waarde in het rolmenu rechts van <auto> op <100 Mbps Full duplex> zetten
.Of experimenteren met de andere waarden die daar aangegeven staan, want ik ken de snelheid van je Nic(=netwerkkaart) niet en je internetsnelheid ook niet.
Suc6
Nou, dat lijkt me erg zinvol bij een WiFi verbinding...

8)7
pi_172923309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Aalscholver het volgende:
Heeft helaas geen zin gehad.. Het lijkt wel minder vaak op 'Beperkt' te springen, maar ben dus alsnog niet van het probleem af. Super balen dit...

Tips zijn welkom :-)
Deïnstallerr anders in apparaatbeheer je wifi adapter (inclusief drivers, kun je aanvinken). Daarna weer installeren met laatste versie van fabrikant.
pi_172974848
Het geklooi met drivers kan je vergeten. drivers werken wel of niet. Op een ander netwerk werkt het dus dat is het niet.

Alle 3 de opties die ik opgaf een paar weken geleden gelden nog steeds.

1e kan alleen voorkomen als je een vast IP hebt ingesteld en is op te lossen door DHCP aan te zetten op alle apparaten.

2e is op te lossen met een extra accespoint.

3e is op te lossen met een ander kanaal te selecteren.

Was Google zo moeilijk te vinden dat je met de aanwijzingen niets kon of lees je gewoon niet wat er word geschreven?
pi_172990305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:36 schreef Aalscholver het volgende:
Heeft helaas geen zin gehad.
Wat voor model en typenummer heb je gekregen van KPN?

Heb je alle bios, drivers en firmware up to date gebracht op je laptop?

Zitten er naast laptops ook nog andere apparaten danwel bedraad danwel wireless verbonden met dit KPN model?

quote:
Tips zijn welkom :-)
Kun je eens een flinke tijd met een Linux Live Ubuntu je laptop draaien? (Je maakt eenvoudig een usb boot drive met Rufus). Ben wel benieuwd of er dan ook zo veel beperkt internet tevoorschijn komt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_172991774
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 17:32 schreef m1st1g het volgende:
Het geklooi met drivers kan je vergeten. drivers werken wel of niet. Op een ander netwerk werkt het dus dat is het niet.

Alle 3 de opties die ik opgaf een paar weken geleden gelden nog steeds.

1e kan alleen voorkomen als je een vast IP hebt ingesteld en is op te lossen door DHCP aan te zetten op alle apparaten.

2e is op te lossen met een extra accespoint.

3e is op te lossen met een ander kanaal te selecteren.

Was Google zo moeilijk te vinden dat je met de aanwijzingen niets kon of lees je gewoon niet wat er word geschreven?
Was het ook moeilijk om te lezen dat ik in de OP heb aangegeven overal gezocht te hebben naar dit probleem, dat niets heeft geholpen?
Ik heb alles wat jij voorheen voorstelde gedaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 09:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Wat voor model en typenummer heb je gekregen van KPN?

Heb je alle bios, drivers en firmware up to date gebracht op je laptop?

Zitten er naast laptops ook nog andere apparaten danwel bedraad danwel wireless verbonden met dit KPN model?

[..]

Kun je eens een flinke tijd met een Linux Live Ubuntu je laptop draaien? (Je maakt eenvoudig een usb boot drive met Rufus). Ben wel benieuwd of er dan ook zo veel beperkt internet tevoorschijn komt.
Ze hebben een Experiabox v10 gegeven. Er zit een Sonos speaker aan en we gebruiken de telefoons natuurlijk ook...
Alles is up-to-date op dit moment. Ik heb ook oudere drivers geprobeerd, en back-ups gebruikt om te kijken of dat hielp..

Gek genoeg lijkt het probleem wel een stuk minder te zijn na al dit geklooi (en de nieuwe router), gisteren weer een dag helemaal niet uitgevallen. Vanochtend 1 keer.
Als het hierbij blijft laat ik het maar even zo. Desnoods gebruik ik wel een kabeltje.
Als het weer erger wordt ga ik denk ik toch maar langs iemand die er meer verstand van heeft, dan dat ik zelf met Linux ga klooien :-)

Toch iedereen heel erg bedankt voor het meedenken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')