abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 juli 2017 @ 00:58:14 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172635133
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hehehehe, hij krijgt zijn regering niet eens vol en die mag hij gewoon aanstellen, RNC congres of senaats leden heeft hij nul over te zeggen laat staan aan te stellen _O-
Geen idee wat Nintex bedoelt, Trump heeft geen keus wat betreft mensen die hij mag aanstellen. Ze moeten wel behoorlijk pro-Trump zijn, vrijwel niemand anders wil de handen er aan branden. Behalve wellicht wat beroeps-opportunisten.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 24 juli 2017 @ 01:02:43 #227
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_172635168
Je hebt een kleurrijke fantasie, maar klaarblijkelijk geen idee hoe het spel in de VS gespeeld wordt. Net zoals Trump overigens.
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 00:14 schreef Nintex het volgende:
Trump voert druk op richting zijn partij:

1) R's binden in en geven hem een healthcare repeal en belastingverlaging, roepen in de media wat over het Rusland onderzoek. -> Win voor Trump en R's
En waarom zouden de Republicans ineens inbinden als Trump de meer gematigde Republikeinen maar blijft ontslaan? Het enige wat dit bewerkstelligd is dat hij zich nog verder van de gematigden en de meer progressieve Republikeinen verwijderd, waardoor de kans juist alleen maar kleiner wordt dat er een repeal komt. Zeker omdat die repeal dus vraagt om 60 stemmen, niet om 51.
quote:
2) R's zetten hakken in het zand. Trump stelt meer pro-Trumpers aan en gaat actief campagne voeren om in 2018 het congres en de senaat op te schudden -> Win voor Trump
Dit lijkt me een realistischer scenario, maar ik snap niet hoe je ineens tot de conclusie komt dat dit een win voor Trump is? Je gaat een oorzaak-gevolg relatie leggen zonder deze uit te leggen.

Zoals ik zei, meer afstand creëren met de gematigde Republikeinen is allesbehalve een win voor Trump. Hij gaat er echt niet meer verkiezingen door winnen, omdat Trump het zegt zal niet ineens een groot deel van de Republikeins stemmende Amerikanen een ruk naar rechts maken en op de "Trump-kandidaat" stemmen. Dat is puur wensdenken.
quote:
3) Het hele plan backfired en doordat R's en T's tegen elkaar campagne voeren winnen de D's. Die weigeren samenwerking met Trump en hij tekent de wetten waarmee ze komen aanzetten niet, waardoor het hele boeltje stil ligt. Trump zegt in 2020 dat het congres niet functioneert en dat dat alleen maar gefixed kan worden door op pro-Trumpers te stemmen. -> Status quo voor Trump
Van alle drie de punten is dit nog het mooiste scenario. Knap dat je zo'n stukje science fiction uit je toetsenbord hebt kunnen krijgen.

Je uitgangspunt is bij voorbaat al dat Trump sowieso een tweede termijn gaat halen. Als je die aanname maakt op dit punt in zijn presidentschap, dan ben je gewoon aan het fantaseren.
  maandag 24 juli 2017 @ 02:20:07 #228
323401 Kijkertje
met filter
pi_172635463
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 01:57:36 It's hard to read the Failing New York Times or the Amazon Washington Post because every story/opinion, even if should be positive, is bad! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 02:01:47 If Republicans don't Repeal and Replace the disastrous ObamaCare, the repercussions will be far greater than any of them understand! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 juli 2017 @ 03:55:36 #229
323401 Kijkertje
met filter
pi_172635664
Trump to speak on healthcare Monday

quote:
President Trump will give a statement on healthcare on Monday afternoon, according to a schedule from the White House released Sunday night.
Ahead of the 3:15 p.m. statement, Trump will meet with “victims of ObamaCare.”
But what about the millions of future victims of TrumpCare!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 juli 2017 @ 04:45:03 #230
323401 Kijkertje
met filter
pi_172635771
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 24 juli 2017 @ 06:52:37 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172635942
quote:
6s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:20 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 01:57:36 It's hard to read the Failing New York Times or the Amazon Washington Post because every story/opinion, even if should be positive, is bad! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 02:01:47 If Republicans don't Repeal and Replace the disastrous ObamaCare, the repercussions will be far greater than any of them understand! reageer retweet
Owh, gaan we nu de GOP maar gewoon bedreigen? Slimme zet zeg! :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_172636365
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 06:52 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Owh, gaan we nu de GOP maar gewoon bedreigen? Slimme zet zeg! :|W
Dat is niks nieuws, volgens mij doet hij dat om de zoveel weken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 24 juli 2017 @ 08:32:18 #233
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_172636425
Zo gaat dat bij de mafia ook, waarom zou het bij Don Trump anders gaan?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 24 juli 2017 @ 08:45:23 #234
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172636532
quote:
Scaramucci outs Trump as anonymous source disputing Russian hack intel

Anthony Scaramucci, the recently named White House communications director, on Sunday outed President Trump as the anonymous source who had expressed doubt to him that Russia interfered in last year's presidential election.

“How about it was the president, Jake?” Scaramucci told host Jake Tapper on CNN's "State of the Union."

“I talked to him yesterday, he called me from Air Force One, and he basically said to me: ‘Hey you know, maybe they did it, maybe they didn’t do it.’ ”
Scaramucci's remark came after Tapper pushed back on Scaramucci's vague claim that "somebody" claimed to him that Russian hackers are so sophisticated they never would have been detected if they had hacked the election.

“There’s a lot of disinformation out there,” Scaramucci told Tapper. “Somebody said to me yesterday — I won’t tell you who — that if the Russians actually hacked this situation and spilled out those emails, you would have never seen it, you would have never had any evidence of them.”

Trump has repeatedly expressed doubt that Russia attempted to meddle in the 2016 presidential campaign.

A day before the president met with Russian president Vladimir Putin earlier this month, Trump publicly stated that "other people in other countries" could have meddled in the U.S. election, adding that "nobody really knows for sure."

Scaramucci's remarks come amid uncertainty on whether the president will support a bipartisan Russian sanctions bill, despite White House press secretary Sarah Huckabee Sanders insisting on the same day that the Trump administration supports the measure.

"He hasn't made the decision yet to sign that bill one way or another," Scaramucci said.

Bron: The Hill
No leak, no leak. You're the leak!

Dit is echt next level, weapons-grade stupid. :|W
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_172636533
quote:
6s.gif Op maandag 24 juli 2017 02:20 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 01:57:36 It's hard to read the Failing New York Times or the Amazon Washington Post because every story/opinion, even if should be positive, is bad! reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op maandag 24-07-2017 om 02:01:47 If Republicans don't Repeal and Replace the disastrous ObamaCare, the repercussions will be far greater than any of them understand! reageer retweet
Aangezien Trump de woordenschat heeft van een 8-jarige, snap ik wel dat hij moeite heeft met de stukken in de NYT en WaPo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 24 juli 2017 @ 08:52:48 #236
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_172636591
Ik ben ook wel benieuwd. Stel dat de president zichzelf gratie kan verlenen. Kan een volgende president dat dan eventueel terugdraaien? Ook een interessant vraagstuk.
  maandag 24 juli 2017 @ 08:57:52 #237
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172636638
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 08:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aangezien Trump de woordenschat heeft van een 8-jarige, snap ik wel dat hij moeite heeft met de stukken in de NYT en WaPo.

Maar dit is toch waar? :o
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 24 juli 2017 @ 09:02:26 #238
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172636690
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 08:52 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd. Stel dat de president zichzelf gratie kan verlenen. Kan een volgende president dat dan eventueel terugdraaien? Ook een interessant vraagstuk.
1. Trump verleent iedereen gratie (behalve zichzelf, want dat kan ie niet).
2. Trump treedt af.
3. Pence verleent Trump gratie.

Opgelost!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_172636721
quote:
10s.gif Op zondag 23 juli 2017 14:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waar baseer je deze sneuneuzerij eigenlijk op? Aangezien je continue zegt niet op linkjes te klikken.

Toon die bullshit nu eens aan, als het zo makkelijk is _O-
Heb al twee keer verwezen naar die RTL Amerika correspondent die zijn uitspraken deed bij Summer night en Eenvandaag.

Amerika onder Trump doet het simpelweg goed.
pi_172636770
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:04 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heb al twee keer verwezen naar die RTL Amerika correspondent die zijn uitspraken deed bij Summer night en Eenvandaag.

Amerika onder Trump doet het simpelweg goed.
Trump is de POTUS met de laagste approval rating ooit. Het klopt dat hij nog altijd populair is onder zijn supporters, maar het merendeel van de Amerikaanse bevolking vindt dat hij het niet goed doet.

Trump’s approval: How low can he go?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172636940
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Trump is de POTUS met de laagste approval rating ooit. Het klopt dat hij nog altijd populair is onder zijn supporters, maar het merendeel van de Amerikaanse bevolking vindt dat hij het niet goed doet.

Trump’s approval: How low can he go?
Fake news door een fake news media. Die onzin nemen we niet meer serieus. CNN, the New York Times of vergelijkbare fake news media. Elk woord wat zij verspreiden is per definitie een leugen te noemen. We nemen niet eens meer de moeite om er naar te luisteren. Ik heb CNN ook van mijn kabel laten verwijderen. Ik wil dit vuilnis niet meer in mijn huiskamer ontvangen. De gedachte alleen al. :r

Trump geniet volop de steun van diezelfde achterban die Trump president heeft gemaakt. Nogmaals, Amerika behelst meer dan New York wat feitelijk het echte Amerika niet meer vertegenwoordigd.

De economie draait als een tierelier en bedrijven profiteren van de deregulering van regels onder Trump. Het gaat gewoon goed met de VS onder Trump. Dat is het eerlijke verhaal.
pi_172636942
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:02 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

1. Trump verleent iedereen gratie (behalve zichzelf, want dat kan ie niet).
2. Trump treedt af.
3. Pence verleent Trump gratie.

Opgelost!
Volgens mij kan Trump zichzelf wel gratie verlenen (al is de wet daar uiteraard niet voor bedoeld), maar voor zover mijn kennis van de wet reikt komen daar wel wat problemen naar voren.

Een gratieverlening betekent namelijk per definitie dat de partij die gratie krijgt schuld bekent aan het ten lasten gelegde. Hij bekent dan dus schuld, maar zal door de gratieverlening geen straf krijgen. Dat betekent echter niet dat zijn misdaad geen gevolgen heeft; je krijgt gewoon een strafblad, en afhankelijk van de staat waar je woont mag je bijvoorbeeld ook niet meer stemmen. Trump kan alleen gratie verlenen voor strafvervolging op federaal niveau, niet op het niveau van staten, dus dat kan hij ook niet ongedaan maken.

Voor Trump zelf brengt dit het probleem mee dat, als hij zichzelf gratie verleent, hij natuurlijk uit het ambt gezet wordt. Hij bekent dan immers schuld aan samenwerking met de Russen, en dan wordt je gewoon gewipt. Hij hoeft er niet voor de bak in, maar hij blijft dan absoluut geen president. Dat zal hij dus zo lang mogelijk willen uitstellen.

Voor zijn kinderen geldt een beetje hetzelfde. Als hij die gratie verleent bevestigen ze dat ze samengewerkt hebben met de Russen, wat weer een probleem is voor Donald zelf, want hoe lang kan hij blijven volhouden dat hij van niks wist terwijl het gros van zijn team druk bezig was met die Russen. Dan brengt hij zichzelf dus ook in een lastig parket.

Je gaat een gratieverlening, voor zover ik kan inschatten, dan ook alleen maar zien zodra echt duidelijk is dat Donald schuldig is, zeker niet preventief. Aan de andere kant is deze uitleg langer dan 3 regels, dus het kan ook zijn dat dit hem boven de pet gaat en hij alleen 'de president kan gratie verlenen' heeft onthouden toen zijn advocaten hem dit uitlegden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172636988
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Fake news door een fake news media. Die onzin nemen we niet meer serieus. CNN, the New York Times of vergelijkbare fake news media. Elk woord wat zij verspreiden is per definitie een leugen te noemen. We nemen niet eens meer de moeite om er naar te luisteren. Ik heb CNN ook van mijn kabel laten verwijderen. Ik wil dit vuilnis niet meer in mijn huiskamer ontvangen. De gedachte alleen al. :r

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 24 juli 2017 @ 09:26:05 #244
56724 Wombcat
rent wiel
pi_172637002
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 21:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat betreft die Scaramucci, ... het kan natuurlijk zijn dat zijn denkbeelden 180 graden gedraaid zijn, of het kan zijn dat hij eerst gebakken lucht verkocht en nu niet meer of vice versa, of iets anders ... ik weet niet goed wat ik ervan moet maken...

Hier is een artikeltje met een aantal opvallend verwijderde en niet verwijderde tweets ...

[ afbeelding ]

Scaramucci twitterde op zaterdag 23-01-2016 om 13:17:43 "It is a fight within Islam, overwhelming majority see Islam as a religion of peace, want to live in multiracial/ethnic/faith democracies" reageer retweet
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hij past dus prima bij Trump, van wie ook voor elke uitspraak een tegengestelde tweet van een paar jaar geleden te vinden is.
in a crowd you lose humanity
pi_172637028
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:21 schreef Elzies het volgende:

[..]

Fake news door een fake news media. Die onzin nemen we niet meer serieus. CNN, the New York Times of vergelijkbare fake news media. Elk woord wat zij verspreiden is per definitie een leugen te noemen. We nemen niet eens meer de moeite om er naar te luisteren. Ik heb CNN ook van mijn kabel laten verwijderen. Ik wil dit vuilnis niet meer in mijn huiskamer ontvangen. De gedachte alleen al. :r

Trump geniet volop de steun van diezelfde achterban die Trump president heeft gemaakt. Nogmaals, Amerika behelst meer dan New York wat feitelijk het echte Amerika niet meer vertegenwoordigd.

De economie draait als een tierelier en bedrijven profiteren van de deregulering van regels onder Trump. Het gaat gewoon goed met de VS onder Trump. Dat is het eerlijke verhaal.
De betreffende polls worden gedaan door Gallup, een onderzoeksbureau dat al decennia de populariteit van Amerikaanse presidenten meet. CNN, de NYT andere media hebben daar niets mee te maken.

En dat Trump nog populair is onder zijn aanhangers, wordt door niemand betwist. Ook niet door de polls van Gallup.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172637207
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De betreffende polls worden gedaan door Gallup, een onderzoeksbureau dat al decennia de populariteit van Amerikaanse presidenten meet. CNN, de NYT andere media hebben daar niets mee te maken.

En dat Trump nog populair is onder zijn aanhangers, wordt door niemand betwist. Ook niet door de polls van Gallup.
Het gaat juist om diezelfde achterban die Trump tot president hebben gekozen. Als je die nog steeds voor je weet te behouden dan doe je het goed.

Maar ik word een beetje moe van al die onjuiste beeldvormingen. Je geniet steun of niet. Trump geniet voldoende steun tot afgrijzen van zijn tegenstanders die dat gegeven het liefste willen ontkennen.

Amerika is sterk gepolariseerd. Er bestaat geen zicht op toenadering of compromis. Het is hard tegen hard en dat gaat ook niet veranderen. Dus peil je bij het tegenovergestelde kamp dan zal je een tegenovergestelde mening krijgen en visa versa. Dat maakt dit soort uitspraken voorspelbaar en irrelevant. Ook de kunst van het herhalen van de eigen standpunten sorteert bij het andere kamp geen enkel effect. Dan wordt het nietszeggend. Dat is wat we nu zien. Eigen gepolariseerde hokjes van eigen waarheden.
pi_172637218
Waarom wordt er nog op Elzies gereageerd eigenlijk (ja ik heb me er ook schuldig aan gemaakt)? Het mag toch wel duidelijk zijn dat het of een troll is of iemand die gewoon niet de capaciteiten heeft om begrijpend te lezen en niet verder komt dan elke keer weer hetzelfde domme riedeltje af te draaien.
pi_172637234
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het gaat juist om diezelfde achterban die Trump tot president hebben gekozen. Als je die nog steeds voor je weet te behouden dan doe je het goed.

Maar ik word een beetje moe van al die onjuiste beeldvormingen. Je geniet steun of niet. Trump geniet voldoende steun tot afgrijzen van zijn tegenstanders die dat gegeven het liefste willen ontkennen.

Amerika is sterk gepolariseerd. Er bestaat geen zicht op toenadering of compromis. Het is hard tegen hard en dat gaat ook niet veranderen. Dus peil je bij het tegenovergestelde kamp dan zal je een tegenovergestelde mening krijgen en visa versa. Dat maakt dit soort uitspraken voorspelbaar en irrelevant. Ook de kunst van het herhalen van de eigen standpunten sorteert bij het andere kamp geen enkel effect. Dan wordt het nietszeggend. Dat is wat we nu zien. Eigen gepolariseerde hokjes van eigen waarheden.
Alle kampen worden meegenomen in het onderzoek. Daardoor weet ik ook dat Trump nog altijd zeer geliefd is onder zijn aanhangers. Dat blijkt namelijk uit de poll van Gallup.

Dan kun jij hier boos wel gaan lopen doen en het allemaal niet eerlijk vinden, maar dat verandert niets aan het feit dat Trump de minst populaire POTUS uit de geschiedenis van de VS is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 24 juli 2017 @ 09:39:36 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_172637254
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:36 schreef Elzies het volgende:
Het gaat juist om diezelfde achterban die Trump tot president hebben gekozen. Als je die nog steeds voor je weet te behouden dan doe je het goed.
Dit is in dit stadium niets meer dan een persoonlijkheidscultus.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 24 juli 2017 @ 09:39:46 #250
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172637255
quote:
5s.gif Op maandag 24 juli 2017 09:37 schreef Chewie het volgende:
Waarom wordt er nog op Elzies gereageerd eigenlijk (ja ik heb me er ook schuldig aan gemaakt)? Het mag toch wel duidelijk zijn dat het of een troll is of iemand die gewoon niet de capaciteiten heeft om begrijpend te lezen en niet verder komt dan elke keer weer hetzelfde domme riedeltje af te draaien.
Elzies = facts don't matter just my opinion.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')