abonnement Unibet Coolblue
pi_173114688
Meestal gewoon water. Soms gebruik ik een charcoal facewash en een gezichtcrème (eens per week ofzo). Eigenlijk onnodig, maar als ik rimpels een paar jaar kan vertragen ben ik al blij.
The road to success is always under construction.
pi_173136966
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:28 schreef Census het volgende:
Meestal gewoon water. Soms gebruik ik een charcoal facewash en een gezichtcrème (eens per week ofzo). Eigenlijk onnodig, maar als ik rimpels een paar jaar kan vertragen ben ik al blij.
Waarom denk je dat een facewash je daarbij gaat helpen?
pi_173138133
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:06 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Waarom denk je dat een facewash je daarbij gaat helpen?
Ik doelde op de crème. De facewash om je gezicht weer schoon te krijgen..
The road to success is always under construction.
pi_173158518
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:01 schreef Census het volgende:

[..]

Ik doelde op de crème. De facewash om je gezicht weer schoon te krijgen..
Om rimpels te vertragen moet het een behoorlijke spf factor hebben en moet je het dagelijks gebruiken.
pi_173158995
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 13:45 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Om rimpels te vertragen moet het een behoorlijke spf factor hebben en moet je het dagelijks gebruiken.
Factor 15 houdt ook al veel tegen. De beste Anti rimpel crème is een (goede) zonnebrand.

En niet roken helpt ook. :)
pi_173159042
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:28 schreef Census het volgende:
Meestal gewoon water. Soms gebruik ik een charcoal facewash en een gezichtcrème (eens per week ofzo). Eigenlijk onnodig, maar als ik rimpels een paar jaar kan vertragen ben ik al blij.
Denk dat eens per week niet zoveel gaat uithalen. Ook hangt het nogal af van het soort crème. Hydratatie is fijn maar zal schade njet voorkomen. Dagelijks een crème met anti oxidanten wel.
pi_173159105
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 16:43 schreef shiftsix het volgende:

[..]

Als je dit vanaf nu elke dag doet kan je in elk geval zeggen dat er een aantal cosmetische bedrijven er op vooruit gaan.

In principe hoef je niks te doen tot je klachten hebt/ziet zoals acne of rimpels. Maar dagcreme met uv is aan te raden om veroudering van je huid tegen te gaan op langere termijn.
Niet waar. Al gebruik ik zelf niet zoveel, maar niet enkel een spf voorkomt huidveroudering. Exfolianten zijn vooral om je huid een betere uitstraling te geven en het boost collageen. Serums kunnen bijv. vitamine C of retinol bevatten waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze huidveroudering kunnen tegengaan, of in het geval van retinol zelfs rimpels kunnen verminderen.

Er is een heleboel troep op de markt, maar ook een heleboel wat wel echt wat doet. Zoals de producten van dr. jetske ultee.
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 15:12:03 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_173160265
Water
pi_173160709
Water. Ook om mijn gezicht mee schoon te maken nadat ik make-up op heb gehad. Ik gebruik daarvoor van die speciale doeken (lijken wat op fleece dekens). Merk dat hierdoor m'n huid een stuk rustiger is geworden en minder irritatie heeft.
pi_173161558
Ik was mijn gezicht eigenlijk bijna nooit. Ik ga eens in de 2 dagen douchen en dan wordt mijn gezicht ook nat. Dan gebruik ik wel een dagcrème. En heel af en toe als ik er zin in heb gebruik ik scrub of maskers die ik voor kerst heb gehad en anders nooit gebruik. :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173161939
Meestal water, soms gebruik ik m'n douchegel als ik poeder of foundation ofzo heb gebruikt. Die meuk komt er niet af met alleen water. :(
pi_173211807
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet waar. Al gebruik ik zelf niet zoveel, maar niet enkel een spf voorkomt huidveroudering. Exfolianten zijn vooral om je huid een betere uitstraling te geven en het boost collageen. Serums kunnen bijv. vitamine C of retinol bevatten waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze huidveroudering kunnen tegengaan, of in het geval van retinol zelfs rimpels kunnen verminderen.

Er is een heleboel troep op de markt, maar ook een heleboel wat wel echt wat doet. Zoals de producten van dr. jetske ultee.
Niet enkel, dat zei ik ook niet, maar onder andere
pi_173227657
Facewash. Ik moet kotsen van mensen die hun gezicht alleen met water wassen . Te smerig voor woorden. En dat zijn dan ook vaak mensen die ook niet regelmatig scrubben.
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:40:33 #89
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_173227711
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:36 schreef Marmal het volgende:
Facewash. Ik moet kotsen van mensen die hun gezicht alleen met water wassen . Te smerig voor woorden. En dat zijn dan ook vaak mensen die ook niet regelmatig scrubben.
Ga toch fietsen man :') Jij poetst je gezicht zeker met een tandenborstel.
Fade to Black
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 08:59:23 #90
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_173227971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:36 schreef Marmal het volgende:
Facewash. Ik moet kotsen van mensen die hun gezicht alleen met water wassen . Te smerig voor woorden. En dat zijn dan ook vaak mensen die ook niet regelmatig scrubben.
Al die met water gewassen gezichten die jij in je hele leven al gekust hebt. Dode huidcellen op je mond O+

Aaaanyway, ik ben blij met de spullen van Biodermal. Daarvan gebruik ik de facewash, de tonic en de oogmake-upverwijderaar. De scrub komt van Kruidvat.
With the stars as her umbrella
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:02:25 #91
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173228005
Water, maar meer om wakker te worden dan mijn gezicht te reinigen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173228576
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 08:36 schreef Marmal het volgende:
Facewash. Ik moet kotsen van mensen die hun gezicht alleen met water wassen . Te smerig voor woorden. En dat zijn dan ook vaak mensen die ook niet regelmatig scrubben.
Ik scrub zelfs nooit. Hang je al boven de wc? :)
  vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:41:13 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_173228719
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 juli 2017 14:47 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in.

Ik denk zelf dat ik geluk heb met mijn huid. Ik heb het idee dat mijn huid kwetsbaarder wordt als ik hem schoonmaak met speciale producten. Zit daar iets in of zit dat tussen mijn oren?
Nee. Mijn dermatologe raadt me het gebruik van ieder product af. Ook geen crèmes.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_173259555
Ik gebruik alleen water om mijn gezicht te wassen.
pi_173278705
Water. Al jaren.
De puistjes die ik krijg rond mijn PMS-dagen houd ik tóch niet tegen en rimpels enzo vind ik geen probleem.
Mon 'en!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 20 augustus 2017 @ 19:26:34 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173285853
Vrouwentopique
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_173287937
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2017 09:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Mijn dermatologe raadt me het gebruik van ieder product af. Ook geen crèmes.
En zonnebrand?

Vreemde dermatoloog.
pi_173294314
Water.
En verder ook geen crempjes.
pi_173306864
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet waar. Al gebruik ik zelf niet zoveel, maar niet enkel een spf voorkomt huidveroudering. Exfolianten zijn vooral om je huid een betere uitstraling te geven en het boost collageen. Serums kunnen bijv. vitamine C of retinol bevatten waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze huidveroudering kunnen tegengaan, of in het geval van retinol zelfs rimpels kunnen verminderen.

Er is een heleboel troep op de markt, maar ook een heleboel wat wel echt wat doet. Zoals de producten van dr. jetske ultee.
Dan nog, de producten die je opnoemt zijn in een effectieve samenstelling en concentratie enorm irritatief voor en verhogen de algehele zon-gevoeligheid van de huid. Het belang van een goede SPF wordt daarmee tijdens het gebruik van deze producten alleen maar groter.
pi_173312496
ik ga binnenkort weer bij de lush langs, maar dan om te kijken of hun gezichtsreinigings- en verzorgingsproducten ook goed werken.. lijkt me beter dan vichy/ biodermal gezien de samenstelling er van..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')