abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173619634
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 11:29 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niet in. Een open luik van een duikboot staat wijd open en is loodzwaar. Het deksel rust a.h.w. op de bodem aan de buitenkant. Waarvoor zou hij het hebben vastgehouden?
[ afbeelding ]
Bovendien, waarom zou Madsen haar slipje hebben bewaard?
(Bron: staat in jouw link http://ekstrabladet.dk/11(...)ubaads-sagen/6809398)
quote:
Nee, een ongeluk gaat er bij mij niet in.

Ik heb zo mijn ideeŽn erover.
  woensdag 6 september 2017 @ 15:53:04 #227
454430 SuperHartje
a child is born with no state
pi_173621999
Gaat dit topic alleen over de betreffende moorden in de OP?
Muziek is een taal, die verstaan we allemaal. Bijna allemaal dan.
pi_173628713
Ik had niet erg veel over de rare dood van Diana gelezen. Ik vond 't 'n beetje jammer maar de national grieving enz. wel vreselijk overdreven was....

Anyhoos, don't shoot the messenger...

Wat interessante informatie en discussie over de dood van Lady Di.

Hier even beneden scrollen voor de post van Carys:
http://fakeologist.com/fo(...)nny-stand-in/page/4/

“What’s notable about the reports though, are the quite varying accounts of Diana’s physical condition at the crash scene.”

En hier wat over de embalming story:

“I was only just reading that 2006 Mail article Carys! I was almost laughing out loud at how preposterous the story line was…

Read more: http://fakeologist.com/fo(...)nd-in/#ixzz4rvTDXh3w

…embalming fluid [which] made it more difficult to investigate Mr Fayed’s claim that Diana was pregnant by his son at the time of her death.
According to Colin Tebbutt, ex-Metropolitan Police Royalty protection officer, the heat at the hospital was so intense that Diana’s body was literally “melting”.
She was in a main room at the hospital, for security reasons, not in a refrigerated mortuary.
Mr Tebbutt was advised by Diana’s private secretary Michael Gibbins funeral directors could carry on with the preparation.
He revealed: “I was relieved as I did not wish her family to see her body in a state of deterioration.”
And Keith Moss of the British Embassy in Paris said he was told in French that the Princess would need arterial injections to preserve the body from odour and changing colour but didn”t realise it meant embalming.

Read more: http://fakeologist.com/fo(...)nd-in/#ixzz4rvSOwipP
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_173629853
quote:
How much (trans)sexual innuendo can you put in a picture?
Upside down red triangle warning: Danger Mines!
Black Phallic Stick
Bombshell
Halo – Hello!
Flat breasts covered with bullit proof plating
Square appendix bullit proof plate protecting genitalia

Ik heb erg veel moeite om dit soort logica serieus te nemen moet ik eerlijk zeggen.
pi_173633695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 22:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik heb erg veel moeite om dit soort logica serieus te nemen moet ik eerlijk zeggen.
ik vind dit topic zo echt een zooitje...
  donderdag 7 september 2017 @ 09:03:33 #231
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173633703
quote:

Waar komt die quote vandaan?
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173633803
quote:
5s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar komt die quote vandaan?
http://fakeologist.com/fo(...)nd-in/#ixzz4rvTDXh3w

De link uit de post van Tingo. Al ben ik van mening dat Diana beter in een eigen topic zou passen.
  donderdag 7 september 2017 @ 10:15:55 #233
454430 SuperHartje
pi_173634639
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 09:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ik vind dit topic zo echt een zooitje...
Ik ook. Weet nou nog niet of het om een geselecteerde serie mysterieuze moorden/ ongelukken gaat of dat alle mysterieuze moorden hierin kunnen?
pi_173634792
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:15 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Ik ook. Weet nou nog niet of het om een geselecteerde serie mysterieuze moorden/ ongelukken gaat of dat alle mysterieuze moorden hierin kunnen?
Ja, mag allemaal hier. Is al diverse keren uitgelegd dat we geen specifiek op Kris en Lisanne gericht topic meer willen uit respect voor de ouders. Zodat die niet steeds opnieuw hiermee geconfronteerd worden.
Dus als mensen een complot ergens in zien kan dat hier gepost worden.
  donderdag 7 september 2017 @ 10:31:52 #235
454430 SuperHartje
pi_173634912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, mag allemaal hier. Is al diverse keren uitgelegd dat we geen specifiek op Kris en Lisanne gericht topic meer willen uit respect voor de ouders. Zodat die niet steeds opnieuw hiermee geconfronteerd worden.
Dus als mensen een complot ergens in zien kan dat hier gepost worden.
Ooh ok. Omdat er in de OP een specifieke reeks moorden wordt beschreven was het mij niet helemaal duidelijk.
pi_173635050
Persoonlijk vind ik het afschuwelijke gebeuren met Kim Wall op die duikboot van Peter Madsen goed om hier te bespreken.

Waarom? Omdat het zeer ernstig verminken van haar dode lichaam doet denken aan de weinige overblijfselen van Kris en Lisanne........

En het drama K en L neemt in dit topic toch nog wel een belangrijke plaats in.
pi_173635534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
Zodat die niet steeds opnieuw hiermee geconfronteerd worden.
Zitten hun op Fok?
Ik begrijp niet goed de relevantie tussen een open topic op een forum en de ouders?
pi_173635553
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zitten hun op Fok?
Ik begrijp niet goed de relevantie tussen een open topic op een forum en de ouders?
De ouders leven onder een steen?
pi_173635871
quote:

[..]

Ik vind de hele 'death of the peoples' princess' verhaal veel interessanter.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_173636040
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dan maak je daar een topic over. Diana past prima in een eigen topic.
pi_173636178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:15 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zitten hun op Fok?
Dat weten we niet, maar zou zomaar kunnen en dan is het zeer pijnlijk om met allerlei speculaties over hun dochters geconfronteerd te worden, dus nu is het geen apart topic meer maar algemeen waar allerlei mysterieuze onopgeloste zaken aan de orde komen.
pi_173640735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zou een mooi eigen topic zijn.

De oudere staged events verdienen ook zeker de aandacht.

En jij bent er beter in thuis, ben benieuwd.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
pi_173641856
quote:
14s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zou een mooi eigen topic zijn.

De oudere staged events verdienen ook zeker de aandacht.

En jij bent er beter in thuis, ben benieuwd.
Ja, goed idee. Heb laatst ook wat posts over Diana's dood gepost maar ze verdient wel een eigen topic dus als Tingo zich geroepen voelt, prima ^O^
pi_173642295
Betreffende de Zweedse journaliste Kim Wall en de Deense duikbootbouwer Peter Madsen:

Hij blijft bij een ongeluk en ontkent haar lichaam te hebben verminkt. Hij heeft haar lichaam intact overboord gegooid.

Alles ontkennen, wat moet je hiermee?

http://ekstrabladet.dk/11(...)-bag-tremmer/6812556
pi_173643261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:40 schreef gynaika het volgende:
Betreffende de Zweedse journaliste Kim Wall en de Deense duikbootbouwer Peter Madsen:

Hij blijft bij een ongeluk en ontkent haar lichaam te hebben verminkt. Hij heeft haar lichaam intact overboord gegooid.

Zijn manier om er onderuit te komen. Trucje van zijn advocaat vermoed ik. Dat het in een moment van verstandsverbijstering was plus dat hij het zich zogenaamd niet herinnert. Doet het ook altijd goed.
En waarschijnlijk zwom er op dat moment net een chirurg voorbij die haar van armen en benen ontdaan heeft :')
pi_173643688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 17:40 schreef gynaika het volgende:

Hier wordt zijn verhoor beschreven. Google translate:
https://www.dr.dk/nyheder(...)ng-af-peter-madsen-i

Volgens Peter Madsen overleden Kim Muur in zijn onderzeeŽr rond 22:00 in de avond op 10 augustus. Ze werd geraakt door een 70 kg zwaar luik in zijn onderzeeŽr.
...
Ik zette een leiband op haar voeten en trekt haar op. Ze is een slank meisje, en het vindt plaats terwijl ik huilen, (Dus hij zou haar ondersteboven omhoog hebben gehezen, als een sardien)
...
Hij legt echter dat Kim Walls schoenen en sokken eraf vallen wanneer hij probeert om haar te bewegen. (die glijden dus van haar voeten af bij het omhoog hijzen)
...
Peter Madsen verklaart vandaag in de rechtbank dat het enige tijd voordat hij besloot om Kim muur in het water gooien. Hij lag onder andere om te slapen (=hij zou een dutje hebben gedaan)
...
- Ja, het is een band - een nylon band, die wordt gebruikt om sÝsikre, zegt Peter Madsen.
...
antwoordde dat hij soms heeft een handzaag aan boord gehad.
Was het bord als je zeilde met Kim Wall?, Zou aanklager wilde weten.
- No. Het hangt op zijn plaats in de werkplaats, zegt Peter Madsen.
...
Herkent u de stukken ijzer?, Vroeg officier van justitie Jacob Buch Jepsen.
- No. Ik ken niet echt weet wat er gebeurd is met Kim nadat ik haar vrijgegeven, zegt Peter Madsen.
...
De politie heeft panty's, bloed en haren gevonden in de onderzeeŽr en vond slipje en haar in de machinekamer.
...
pi_173644772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 18:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn manier om er onderuit te komen. Trucje van zijn advocaat vermoed ik. Dat het in een moment van verstandsverbijstering was plus dat hij het zich zogenaamd niet herinnert. Doet het ook altijd goed.
En waarschijnlijk zwom er op dat moment net een chirurg voorbij die haar van armen en benen ontdaan heeft :')
Ja, het begint altijd met ontkennen.

Maar dit totale gebeuren spreekt in mijn ogen voor zichzelf.

Ben benieuwd hoe dit uiteindelijk gaat aflopen.
pi_173645156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:02 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Hier wordt zijn verhoor beschreven. Google translate:
https://www.dr.dk/nyheder(...)ng-af-peter-madsen-i

Volgens Peter Madsen overleden Kim Muur in zijn onderzeeŽr rond 22:00 in de avond op 10 augustus. Ze werd geraakt door een 70 kg zwaar luik in zijn onderzeeŽr.
...
Ik zette een leiband op haar voeten en trekt haar op. Ze is een slank meisje, en het vindt plaats terwijl ik huilen, (Dus hij zou haar ondersteboven omhoog hebben gehezen, als een sardien)
...
Hij legt echter dat Kim Walls schoenen en sokken eraf vallen wanneer hij probeert om haar te bewegen. (die glijden dus van haar voeten af bij het omhoog hijzen)
...
Peter Madsen verklaart vandaag in de rechtbank dat het enige tijd voordat hij besloot om Kim muur in het water gooien. Hij lag onder andere om te slapen (=hij zou een dutje hebben gedaan)
...
- Ja, het is een band - een nylon band, die wordt gebruikt om sÝsikre, zegt Peter Madsen.
...
antwoordde dat hij soms heeft een handzaag aan boord gehad.
Was het bord als je zeilde met Kim Wall?, Zou aanklager wilde weten.
- No. Het hangt op zijn plaats in de werkplaats, zegt Peter Madsen.
...
Herkent u de stukken ijzer?, Vroeg officier van justitie Jacob Buch Jepsen.
- No. Ik ken niet echt weet wat er gebeurd is met Kim nadat ik haar vrijgegeven, zegt Peter Madsen.
...
De politie heeft panty's, bloed en haren gevonden in de onderzeeŽr en vond slipje en haar in de machinekamer.
...
Wat een verhaal........

Je moet iets om vrij te willen komen.

Ook ontkent hij de verzwaring aan de torso te hebben aangebracht om het geheel naar de bodem te krijgen.

Als je iemand in het water gooit schijnen armen, benen en hoofd eraf te vallen en wordt er automatisch een verzwaring aan de romp aangebracht.
pi_173645320
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat weten we niet, maar zou zomaar kunnen en dan is het zeer pijnlijk om met allerlei speculaties over hun dochters geconfronteerd te worden, dus nu is het geen apart topic meer maar algemeen waar allerlei mysterieuze onopgeloste zaken aan de orde komen.
Kremers zeker niet.die heeft the case allang gesloten..
´Nee we zijn niet meer bezig met onderzoek. We gaan uit van ongeval.´
zag hem nog op de fotos voetballen in de zaal
´
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_173645365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 20:13 schreef A_S_R het volgende:

[..]

Kremers zeker niet.die heeft the case allang gesloten..
´Nee we zijn niet meer bezig met onderzoek. We gaan uit van ongeval.´
zag hem nog op de fotos voetballen in de zaal
´
Dat zal de families zeker rust geven.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')