abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 juli 2017 @ 21:42:52 #1
396386 sturmpie
for night & nature
pi_172584200
ok, dus als je wietplanton op appartementsbalkon hebt, dan heb je buren die de planten kunnen ruiken, en in 't ergste klagen over de geur. nou dat zit zo, als de plant groot begint te groeien dan ruikt de plant in 't begin even erg sterk, dan moet je er 'n beetje tegen praten, niet te hard geuren want de buren en dan komt 't wel goed.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_172584591
Oké.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_172586163
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 21:54 schreef Biancavia het volgende:
Oké.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172800805
Praat die plant ook wel eens tegen jou?
pi_172800858
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:03 schreef Agronoom2 het volgende:
Praat die plant ook wel eens tegen jou?
waarom?

Ik bedoel deze ontiegelijke kutkick... Waarom?!
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_172801444
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

waarom?

Ik bedoel deze ontiegelijke kutkick... Waarom?!
Dat is het voordeel van het geschreven woord boven iemand bellen of zo. Je kunt een bericht gewoon 10 dagen later lezen en daarop reageren. In de oertijd zei iemand "Oe oe" en dan antwoorde je "ah ah". Over dat antwoord kon je dan wel eens een half uur nadenken, maar niet langer dan dat. Met de komst van de e-mail is communicatie asynchroon geworden.

Nee, serieus: ik las hem echt voor het eerst en werd overvallen door academische benieuwdheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')